StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  -BC- BlizzCon 2014 oznámen na 7. a 8. listopadu 2014 (číst)

Press » Články

 

Čas od času vám přinášíme exkluzivní překlady některých rozhovorů a článků ze zahraničních webů, které jistě stojí za přečtení (pro přečtení celého rozhovoru je nutné kliknout na jeho nadpis):

 

14/12/2009

Chris Sigaty odpovídá na IgroMiru 2009

Během ruské herní výstavy IgroMir 2009 vyzpovídalo komunitní oddělení Chrise Sigatyho, jednoho z vývojářů hry. Kromě tradičních otázek, na které se ptají téměř všichni novináři, padl dotaz i na HW požadavky. Chris upřesnil, že pro hraní musíme počítat minimálně s 1 GB RAM.

Zdroj: blizzard.com

 

25/07/2009

Christie Golden o třetím díle trilogie The Dark Templar: Twilight

Závěrečná knížka Twilight z trilogie The Dark Templar Saga již ke konci června dorazila do obchodů. U příležitosti autogramiády Christie Golden v Huntingtonu, New York, dohodli kolegové ze StarCraftWire.net interview se spisovatelkou, aby se zeptali na několik detailů ohledně knihy. Dotazy pro ni mohli posílat i samotní fanoušky, Christie pak na ně odpovídala.

Zdroj: starcraftwire.net

 

10/07/2009

Rob Pardo o vývoji her

Eurogamer měl to štěstí a mohl chvilku posedět a poklábosit s Robem Pardem, výkonným viceprezidentem pro herní design. Rob se předtím podílel od StarCraftu na všech hrách Blizzardu, takže ví, o čem mluví. Tentokrát bude řeč o tom, jak vlastně Blizzard vyvíjí hry - proč nedělá gigantické design dokumenty, proč první pracuje na multiplayeru a proč vlastně dělají hru nejprve pro hardcore hráče?

Zdroj: eurogamer.net

 

03/07/2009

Joystiq rozhovor s Chrisem Sigatym

Kevin Kelly, zástupce herního serveru Joystiq se účastnil návštěvy médií v Irvine. Během této vyčerpávající akce vyzpovídal hlavního producenta SC2, Chrise Sigatyho. Ať už jestli je těžší dělat singleplayer nebo balancování pro multi, nebo jestli si Blizzard vlastně svými hrami neleze do zelí a nesnaží se okousnout pořád ze stejného koláče.

Zdroj: joystiq.com

 

30/06/2009

Rob Pardo odpovídá na otázky fanstránek v rámci EPT2009

Přinášíme přepis panelové diskuse s vývojáři SC2. Vybraní zástupci evropských fanstránek se ptali na záludné otázky ohledně kampaně i Battle.netu a za Blizzard jim odpovídal Rob Pardo.

Zdroj: vlastní

 

29/06/2009

Press Tour: Vývojáři hovoří o SC2

Press Tour 2009 se účastnilo mnoho fanstránek a herních serverů. Lidi z Incgamers měli stejně jako my šanci si popovídat s vývojáři. Článek je takové shrnutí odpovědí od Roba Parda, Chrise Sigatyho a Dustina Browdera.

Zdroj: incgamers.com

 

29/06/2009

Návštěva v sídle Blizzardu

Před pár týdny jsme obdrželi na email překvapivou zprávu od Blizzardu. V něm jsme byli jako jedna z (malého počtu) fanstránek z Evropy pozváni k účasti na červnové European Press Tour 2009 do sídla Blizzardu v Irvine, California, USA. Tady jsou naše dojmy.

Zdroj: vlastní

 

03/01/2009

Dustin Browder o Wings of Legacy

Server 1UP vyzpovídal Dustina Browdera ohledně přizpůsobení SC2 pro příležitostné i hardcore hráče, o rozdělení druhého dílu na tři části a o délce a nelinearitě kampaní.

Zdroj: 1up.com

 

24/10/2008

Q&A s lead designerem Dustinem Browderem (zkrácená verze)

Redakce serveru Wired.com vyzpovídala Dustina Browdera ohledně nových herních prvků (vylupování vlaků, zombí...), úspěchu prvního dílu v Koreji, podobnosti původního a připravovaného dílu, Sarah Kerrigan a možnostech modaření.

Zdroj: wired.com

 

21/10/2008

Giant Bomb - rozhovor s hl. designérem a producentem (2. část)

Redaktor serveru Giant Bomb se zajímavým jménem Shoemaker měl možnost popovídat si s Dustinem Browderem (hlavní designér), Chrisem Sigatym (hlavní producent) a Bobem Colaycem (PR). Rozhovor probíhal pravděpodobně přes Skype a kluci si povídali například o specifikacích singleplayeru a multiplayeru, prostoj mezi jednotlivými epizodami a kompatibilitě jednotlilvých dílu při hře více hráčů.

Zdroj: giantbomb.com

 

20/10/2008

Giant Bomb - rozhovor s hl. designérem a producentem (1. část)

Redaktor serveru Giant Bomb se zajímavým jménem Shoemaker měl možnost popovídat si s Dustinem Browderem (hlavní designér), Chrisem Sigatym (hlavní producent) a Bobem Colaycem (PR). Rozhovor probíhal pravděpodobně přes Skype a kluci si povídali například o kritice fanoušků, RPG elementech a o příběhu a počtu misí.

Zdroj: giantbomb.com

 

12/10/2008

Sigaty odhaluje detaily k Trilogii a odůvodňuje její rozdělení

MTV Multiplayer blog měl možnost si popovídat s Chrisem Sigatym a vytáhl z něj zajímavé informace. Kromě jiného se bavili o ceně jednotlivých kampaní, jejich délce, propojení a v neposlední řadě také o multiplayeru.

Zdroj: multiplayerblog.mtv.com

 

10/05/2008

Sam Didier mluví o SC2 na 1UP.com

Šéfredaktor herního webu 1UP Jeff Green vyzpovídal Samwise Didiera (Senior Art Director) ohledně SC2, Blizzardu včera a dnes, a jak si poradit se zergskou Královnou.

Zdroj: 1up.com

 

03/04/2008

Rozhovor k 10. výročí StarCraftu

Rozhovor je plný zajímavých zákulisních informací a detailů. Věděli jste například, že StarCraft měl být původně hra z univerza Star Wars? Proč má každá jednotka 15 barev? Proč se stal StarCraft zrovna v Koreji takovým fenoménem? Bude se první StarCraft pořád hrát za dalších 10 let? A co takhle pravda o ukončení vývoje StarCraft: Ghost?

Zdroj: ign.com

 

25/03/2008

Eurogamer zpovídá Sama Didiera

Server eurogamer.net zveřejnil svůj rozhovor s Art Directorem Samem Didierem, kde si popovídali o všech veleúspěšných značkách Blizzardu. Pokud vás zajímá, jak se Samwise dostal ke kreslení, co ho inspirovalo a jak hodnotí umělecký směr každé z her.

Zdroj: eurogamer.net

 

10/03/2008

O&A Frank Pierce - představení Zergů

BlizzCon 2008 v Koreji s sebou přinesl představení jedné z ras. Frank Pierce odpovídá mimo jíné na otázky týkající se pokračujícího vývoje StarCraftu II, "super jednotek" a balancování a testování.

Zdroj: sclegacy.com

 

23/02/2008

IGN - Tvorba cinematic traileru

Redakce IGN měla tolik štěstí, že mohli na GDC 2008 odchytit Nicka Carpentera, vedoucího tvorby filmových trailerů z Blizzardu. Ten jim prozradil něco o tvorbě onoho cinematic traileru z WWI 2007 v jihokorejském Soulu, ale také něco o tvorbě Zeratula a Kerriganové.

Zdroj: pc.ign.com

 

31/01/2008

Jaké to je být komunitním manažerem by Kevin "Karune" Yu

Pro někoho možná vysněné zaměstnání. Ostaně být komunitním manažerem a ještě v Blizzardu nemůže být rozhodně špatné. Jak se tam Karune dostal, co obnáší jeho pracovní den (to obzvlášť doporučujeme přečíst, hodně jsme záviděli), o tom je následující interview.

Zdroj: gamereplays.org

 

23/12/2007

Vánoční rozhovor s Karunem

Těsně před svátky měl server SC-Source možnost vyzpovídat komunitního manažera Karuneho, který má velkou důvěru jak v komunitu fanoušků, tak ve fanstránky. Křidýlka u Zerglingů, nová protosská vzdušná jednotka, úloha fanstránek a celkově o StarCraftu 2. O tom a spoustě dalších věcí je toto interview.

Zdroj: starcraft-source.com

 

04/11/2007

Christie Golden - interview (2. kniha)

Rozhovor autorky o druhé knize Shadow Hunters, která je součástí trilogie The Dark Templar Saga. V rozhovoru se dočtete vysvětlení tajemného, otevřeného konce prvního dílu, co se dá očekávat od třetího dílu a jak tato trilogie zapadne do singleplayerového příběhu StarCraftu II.

Zdroj: blizzplanet.com

 

03/11/2007

Christie Golden - interview (1. kniha)

Rozhovor autorky o první knize First Born, která je součástí trilogie The Dark Templar Saga. Mimo jiné se dozvíme, zda se dočteme podrobnější informace o protosské historii, přečteme si o vztahu autorky ke hře samotné, o rase Xel'Naga nebo spolupráci s Chrisem Metzenem.

Zdroj: blizzplanet.com

 

31/10/2007

Interview - Rob Pardo

GameDaily BIZ před časem pokecali s viceprezidentem game designu v Blizzardu - Robem Pardem. A to o všech věcech, které se týkají Warcraftu, StarCraftu a dokonce i Diabla. Pardo řekl, že "někdy" univerzum Diabla určitě navštíví.

Zdroj: gamedaily.com

 

25/08/2007

GI: Rozhovor s hlavním producentem StarCraftu 2

Chris Sigaty a celkově lidé z Blizzardu jsou naštěstí pro nás docela otevření a poskytují spousty interview. Jedno takové se odehrálo na BlizzConu, kde Game Informer (GI) vyzpovídal Chrise a řešili zajímavé věci včetně možnosti vytvoření nové rasy, příběhu druhého dílu nebo převodu do 3D hávu.

Zdroj: gameinformer.com

 

22/08/2007

To nejzajímavější z prezentace příběhového pozadí

Chris Metzen, "mozek" za veškerým příběhovým pozadím Warcraftu i StarCraftu se na BlizzConu rozpovídal o příběhovém pozadí druhého dílu a jeho vývoji.

Zdroj: sclegacy.com

 

10/08/2007

Interview s Chrisem Sigatym

Máme pro vás překlad toho nejzajímavějšího z rozhovoru s Chrisem Sigatym, hlavním producentem Starcraftu 2. Toho Gameinformer odchytil na BlizzConu a vyzpovídal ohledně témat, jako je náročnost vytváření pokračování takové skvělé hry, příběhu nebo proč v blízke době neuvidíme hru na konzolích.

Zdroj: gameinformer.com

 

05/07/2007

Vlastní preview pro TG

Dnes konečně může naše stránka zveřejnit vlastní preview. Byli jsme potěšeni, že jsme byli osloveni serverem Tiscali Games, abychom pro ně napsali preview. Do jaké míry se to povedlo, můžete posoudit sami.

Zdroj: games.tiscali.cz

 

07/06/2007

Art Design StarCraftu II

Druhý den na Blizzard Worldwide Invitational 2007 probíhala v Soulu diskuse na téma "Jak se v pokračování vytvářejí jednotky a prostředí". K dispozici bylo během diskuse 5 členů uměleckého Blizzard týmu, kteří si připravili vlastní prezentaci, po které následovaly otázky fanoušků. Diskusi vyplnily některé docela zajímavé dotazy jako například: "Bude film podle StarCrafta?" nebo "Uvidíme někdy RPG nebo MMO podle StarCrafta?"

Zdroj: pc.ign.com

 

07/06/2007

MSNBC.com Interview

Rob Pardo mluví o dlouhých vývojových cyklech, o urdžení tajemství, o motivaci týmů, jak získat příležitostné hráče a co hráči očekávájí od StarCraftu II.

Zdroj: msnbc.msn.com

 

04/06/2007

The making of... teaser

Na oficiálních stránkách se objevil rozhovor s Nickem Carpenterem, mužem, který vede tým zabývající se tvorbou herních videí. Rozhovor se týkal videa, ve kterém dochází k "tvorbě" mariňáka.

Zdroj: starcraft2.com

 

03/06/2007

GameSpot preview - Co doposud víme...

Server GameSpot jako jeden z prvních a mnoha serverů přinesl po oznámení StarCraftu II ucelené a rozsáhlé preview na základě informací z WWI ze Soulu.

Zdroj: gamespot.com

Copyright © 2007-2014 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.