StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Oslabení Tempesta v nové verzi testu balancování (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
hra se po cca. 15 mi… » 25.03. 13:52
hra se po cca. 15 mi… » 24.03. 18:05
hra se po cca. 15 mi… » 24.03. 18:02
hra se po cca. 15 mi… » 24.03. 17:48
  FLOYD To Markus: lol »
Oslabení Tempesta v nové verzi testu balancování
Markus co zrusit tebe ? »
Oslabení Tempesta v nové verzi testu balancování
lol zrušte tempesta to bude nejlepší  »
Oslabení Tempesta v nové verzi testu balancování

Oslabení Tempesta v nové verzi testu balancování

28.03.2015 | 13:49 - Jata

Ve čtvrtek se rozhodli vývojáři vydat novou verzi mapy pro testování balancování. Na Deadwing LE (2.1.8 Balance v1.2), nebo s pomocí extension módu na libovolné jiné mapě, dává Blizzard hráčům možnost zkusit jejich nový návrh oslabení Tempesta. Všechny předchozí změny z verze 1.0 i 1.1 jsou stále v platnosti.

 

PROTOSSOVÉ

  • Tempest
    • Snížen bonus k útoku proti masivním vzdušným jednotkám z +50 na +14.

Svou zpětnou vazbu můžete vývojářům sdělit na oficiálních fórech, kde David Kim vysvětluje důvod, proč se k tomuto kroku rozhodli. Jelikož se ale blíží začátek nové WCS sezóny, nemají lidé z Kimova týmú moc času na nějaké další testování, a tak se jedná o poslední fázi před přenesením změn do hry.

Patch 2.1.9 s modely z Warcraft III

25.03.2015 | 10:18 - Jata

V rámci pravidelné údržby Battle.net serverů je tento týden v jednotlivých herních regionech nasazován nový patch 2.1.9. Vývojáři přidali do editoru map možnost použít grafické i audio prvky z Warcraft III. Tvůrci map pro StarCraft II si tak mohou vybrat z více než 3000 položek, které zahrnují nové modely hrdinů hlavních čtyřech ras, všechny původní modely z Warcraft III, efekty kouzel, zvuky či hudbu prostředí. V patchi nechybí ani několik oprav chyb.

 

OBECNÉ

  • Warcraft III assets
    • Tvůrci map mají k dispozici více než 3000 audiovizuálních materiálů z Warcraft III Reign of Chaos a The Frozen Throne.
  • Změny pro lobby v režimu Custom Games a Arcade
    • Hostitelé nyní mohou vyloučit hráče s nevyřízeným pozváním.
    • Pokud hráč nepřijme pozvání, další pozávnky od tohoto hráče budou pozdrženy.
    • Platnost nevyřízených pozvání byla výrazně snížena.
  • Uživatelské rozhraní WCS Observer
    • Množství minerálů, plynu, jednotek a workerů lze nyní zobrazit najednou.
    • Při výběru jednotlivce či skupiny je zobrazen drátěný model jednotky.
    • Celkově jsou informace zobrazeny konzistentněji, organizátoři turnajů tak mohou snáze přidat další doprovodné informace.
    • Klávesové zkratky byly vylepšeny a zjednodušeny.

OPRAVY CHYB

  • Opravena chyba, které mohla umožnit hráči se přidat do soukromé lobby, i když nebyl přítelem hostitelem hry.
  • Některé z klávesových zkratek v kampani Wings of Liberty mohou být od nynějška přemapovány na jiné klávesy.
  • Informace o přítomnosti v Seznamu přátel (Friend List) by nyní měla zobrazovat správnou hodnotu.
  • Opraven problém způsobující zobrazení některých textur růžově u některých ovladačů grafických karet Nvidia.
  • Klasické použití prostředního tlačítka myši by nyní nemělo již způsobit skok kurzoru myši do středu obrazovky.

Beta Legacy of the Void začne za dva týdny

19.03.2015 | 11:19 - Jata

Do startu uzavřené bety Legacy of the Void zbývají méně než dva týdny. Blizzard včera oznámil, že testování multiplayeru závěru trilogie začne 31. března 2015. Vývojáři se rozhodli do této fáze přesunout dříve než obvykle, aby byl dostatek času na získání zpětné vazby a její případně zapracování do hry. Z tohoto důvodu tak bude hra víc nedodělaná, než jsou hráči u Blizzardu zvyklí – budou chybět některé jednotky, vylepšení či prvky, apod.

Pokud jste vývoj Legacy of the Void v posledních měsících zcela nesledovali, zde je přehled všeho, s čím se v betě setkáme.

 

Všeobecné změny

  • Suroviny – Polovina minerálových polí má 1500 minerálů, druhá polovina pak 750 minerálů.
  • Startovní počet dělníků – Zvýšen na 12. Bude se pravděpodobně testovat ještě větší zvýšení.
  • Dosah skenování jednotek – Zlepšeno zaměření cíle u pozemních střeleckých jednotek.
  • Herní rychlost odpovídá skutečnému času

Úpravy jednotek

  • Protossové
    • Adept – Nová základní jednotka se střeleckým útokem proti pozemním cílům s normální rychlostí pohybu, trénuje se v Gateway.
      • Psionic Transfer – Vytvoří kopii Adepta, kterou lze nezávisle ovládat, ale nelze s ní útočit, ani na ni zaútočit. Po uplynutí určité doby se Adept teleportuje do místa, kde se v té době kopie nacházela.
    • Disruptor – Lehká, mechanická jednotka z Robotics Facility.
      • Purification Nova – Po aktivaci se stane Disruptor nezranitelným a zároveň se mu zvýší rychlost pohybu. Po čtyřech vteřinách vytvoří obrovský kruhový výbuch s plošným poškozením a okamžitě je Disruptor zase zranitelný a přijde o bonus k rychlosti.
    • Warp-in – Jednotky jsou při warpování zranitelnější než dříve.
    • Warp Prism – Může nyní naložit jednotky i ze vzdálenějších míst.
    • Immortal – Schopnost „Hardened Shield“ nahrazena „Barrier“, aktivní schopností, která dává Immortalovi štít s omezeným množstvím bodů zdraví.
    • Oracle – Schopnost „Revelation“ odstraněna a sloučena s „Envision“, takže jakýkoliv označený cíl je nyní viditelný po 60 vteřin. Má také novou schopnost „Stasis Ward“.
      • Stasis Ward – Na zem umístí zahalenou past, která po detonaci exploduje a znehybní na 30 vteřin nepřátelské jednotky v jejím okolí.
    • Tempest – Zvýšena rychlost pohybu, může útočit jen na pozemní cíle, dostal novou schopnost „Disintegration“, která způsobuje poškození po určitou dobu.
    • Carrier – Schopnost „Release Interceptors“ nyní trvale vypustí všechny interceptory. Po 60 vteřinách jsou všechny zbývající interceptory zničeny.
  • Terrani
    • Cyclone – Jednotka z Factory, která se zaměří na cíl a způsobuje mu masivní poškození v průběhu času, zatímco je sama v pohybu.
    • Battlecruiser – Dostal novou schopnost „Tactical Jump“, která mu umožňuje se za vysokou cenu energie teleportovat na jakékoliv místo na mapě (bez ohledu na fog of war).
    • Siege Tank – Siege Tank je možné naložit a vyložit i v Siege módu, tank zabere plnou nákladní kapacitu Medivacu.
  • Zergové
    • Lurker – Navrátivší jednotka morfující z Hydraliska, způsobuje poškození v linii, ale může zaútočit jen, když je zahrabaná. K dispozici má upgrade, který výrazně zvyšuje dosah jejího útoku.
    • Ravager – Nová jednotka morfující z Roache. Silnější než Roach, ale vyžaduje mnohem větší mikro od hráče.
      • Corrosive Bile – Aktivní schopnost, střela s plošným útokem, jejíž dopad má malou časovou prodlevu. Schopnost může zacílit jak vzdušené, tak pozemní jednotky, a také zničí jakýkoliv force field, s kterým přijde do kontaktu.
    • Corruptor – Schopnost „Corruption“ nahrazena „Caustic Spray“. Schopnost způsobuje poškození v průběhu času zacílené jednotce nebo budově. Během jejího trvání se Corruptor nemůže pohybovat.
    • Swarm Host – Schopnost „Spawn Locusts“ lze použít, i když není Swarm Host zahrabán, musí být ale aktivována ručně a má mnohem delší cooldown. Locusti byli posíleni a pomocí upgradu jim lze umožnit létat nad terénem. Avšak pro následný útok musí přistát zpět na zem.
    • Nydus Worm – Na Nydus Worm nyní nelze zaútočit, dokud se zcela nevyhrabe.

Další verze testovací mapy balancování

08.03.2015 | 12:49 - Jata

Vývojáři po více jak měsíci testování výrazných změn u Zergů přišli s novými nápady ohledně balancování hry. Na testovací mapě Deadwing LE (2.1.8 Balance v1.1) tak kromě změn z konce ledna můžete vyzkoušet i další úpravy, na které by David Kim a jeho tým rádi znali názor komunity:

 

ZERGOVÉ

  • Locust
    • Doba životnosti Locusta snížena z 30 vteřin na 25 vteřin.
  • Viper
    • Dosah schopnosti Blinding Cloud zvýšen z 10 na 11.

PROTOSSOVÉ

  • Tempest
    • Odstraněn bonus k poškození proti masivním vzdušeným jednotkám.

Všechny navrhované změny jsou jako vždy k dispozici i ve formě extension módu aplikovatelného na libovolnou mapu.

StarCraft II Battle Chest edice

20.02.2015 | 13:02 - Jata

Blizzard před Vánocemi vydal Battle Chest edici StarCraftu II, která obsahuje jak WIngs of Liberty, tak Heart of the Swarm a navíc příručku pro začátečníky. Z pohledu hráčů se zdá tento krok poněkud předčasný, když nás čeká ještě poslední díl trilogie. Nicméně lze předpokládat, že jde spíše jen o marketingový tah ze strany Blizzard opět přivést do hry nové hráče, které zaujme příběh a zakoupí si později i Legacy of the Void. Závěr trilogie totiž bude, jak bylo oznámeno na BlizzConu 2014, zcela samostatně hratelný, tj. nebude zapotřebí ani původní hry, ani datadisku.

 

StarCraft II Battle Chest

 

Digitální verze této edice je k dispozici na Battle.net Shopu za €34,99 od prosince. Krabicová verze v zahraničí byla vydána ve stejném termínu a lze ji najít třeba na Amazonu. Do České republiky se krabicová verze dostala až teprve tento týden, kdy ji naskladnili například v Xzone za cenu 999 Kč.

Soutěž o beta klíče do Heroes of the Storm

16.02.2015 | 00:05 - Jata

Jednou z her, které Blizzard momentálně vyvíjí, je Heroes of the Storm. Tato MOBA hra sice původně vznikala jako mód do StarCraftu II, ale postupem času se z ní stala samostatná hra, která je od ledna ve fázi uzavřeného beta testování a očekává se, že bude i letos vydána. Další informace najdete u kolegů z HeroesFan.cz.

 

Jakožto oficiální fanstránka jsme dostali od evropské pobočky Blizzardu možnost rozdat mezi vás, naše návštěvníky, 20 klíčů do právě probíhající bety Heroes of the Storm. Co pro možnost jeden z klíčů získat musíte udělat? Stačí nám na emailovou adresu soutez@starcraftcz.com poslat odpověď s předmětem "Soutěž" na naši soutěžní otázku, která zní:

 

S jakými postavy ze StarCraft universa můžete v Heroes of the Storm hrát?

 

Nezapomeňte kromě odpovědi napsat i svůj Battle.net email (ne BattleTag) a vaše jméno.

 

Důležité informace:

  • Beta klíče je možné použít pouze v evropském regionu, přístup k betě nelze přenést na jiný server.
  • Klíč musí být použit na Battle.net účtu, který jste uvedli v soutěžní odpovědi. Blizzard bude kontrolovat, jestli byl klíč použit právě výhercem. Najde-li neshodu, může dojít k zablokování daného klíče.

Pravidla soutěže:

  • Soutěž probíhá do 16. 2. 2015 23:59:59.
  • Úkolem je odeslat odpověď na soutěžní otázku a Battle.net email včetně jména.
  • Z obdržených správných odpovědí bude náhodně vylosováno 20 výherců, kterým bude klíč doručen emailem na jejich Battle.net email.
  • Výhra není právně vymahatelná.
  • Organizátor soutěže si vyhrazuje právo soutěž kdykoliv zrušit či jinak pozměnit.

Testovací mapa pro balancování Zergů

01.02.2015 | 11:23 - Jata

Vývojáři spustili veřejné testování chystaných změn v balancování ras pro patch 2.1.8. Na mapě Deadwing LE (2.1.8 Balance v1.0) můžete v režimu Custom Games otestovat významné změny u Zergů, se kterými přišel David Kim se svým týmem. Nezapomeňte, že tyto změny nejsou konečné a záleží jen na zpětné vazbě od komunity, které z nich se do hry skutečně dostanou. Jaké změny vývojáři na mapě testují?

 

ZERGOVÉ

  • Swarm Host
    • Cena upravena z 200 minerálů a 100 plynu na 100 minerálů a 200 plynu.
    • Cena supply zvýšena z 3 na 4.
    • Rychlost pohybu zvýšena z 2.25 na 2.95.
    • Schopnost Burrow získá Swarm Host až po jejím výzkumu.
    • Swarm Hosti se už nesrážejí s Locusty.
  • Spawn Locusts - celá schopnost byla přepracována
    • Odstraněno automatické spuštění, Locusti se nyní vypouští manuálně.
    • Cooldown schopnosti zvýšen z 25 na 60 vteřin.
    • Pro použití schopnosti už nemusí být Swarm Host zahrabán.
  • Locust
    • Rychlost zbraně zvýšena z 0.8 na 0.6.
    • Doba životnosti Locusta zvýšena z 15 vteřin (+10 s Enduring Locusts) na 30 vteřin.
  • Infestation Pit
    • Vylepšení Enduring Locusts odstraněno.
    • Nové vylepšení: Flying Locusts - Umožňuje Locustům létát. Létající Locusti mohou použít Swoop k přistání a zaútočení.
      • Vyžaduje Lair
      • Cena: 200 minerálů, 200 plynu, 160 vteřin
      • Swoop: Přikáže Locustům přistát do cílové oblasti, a umožní jim tak zaútočit.

TERRANI

  • Raven
    • Doba trvání schopnosti Point Defense Drone snížena z 180 vteřin na 20 vteřin.

Navrhované změny jsou k dispozici i formou extension módu pod názvem Balance Test Mod, který lze aplikovat na libovolnou mapu, máte-li zájem testovat i na jiné mapě než Deadwing.

Veselé Vánoce a šťastný nový rok

24.12.2014 | 12:58 - Jata

Celá redakce StarCraftCZ.com Vám přeje
příjemné prožití Vánoc a šťastný nový rok.

Opravný patch 2.1.7 na serverech

03.12.2014 | 23:40 - Jata

Pravidelná aktualizace Battle.netu tento týden přinesla i další z řady menších patchů pro StarCraft II. Opravný patch 2.1.7 obsahuje následující:

 

OPRAVY CHYB

  • Opravena chyba, která mohla způsobovat zamrznutí nahrávání obrazovky se skóre po konci hry.
  • Achievement "So Many Banelings" lze nyní již úspěšně dokončit.
  • Možnost Confine Mouse Cursor nyní funguje správně na Mac klientech s Retina displejem.
  • Opravena chyba, která mohla způsobovat chyby či prodlevy při nahrávání achievementů.

BlizzCon: Multiplayer Legacy of the Void

09.11.2014 | 04:43 - Jata

Druhý StarCraft panel na BlizzConu se na Legacy of the Void podíval z perspektivy multiplayeru. David Kim, David Sum a Aron Kirkpatrick nám představili nejen nové jednotky, ale také všechny změny, které nás čekají u již existujících jednotek všech tří ras.

 

Designéři a vývojáři si pro LotV stanovili několik cílů: přinést více akce, nabídnout více možností harassu, podnítit k útoku, umožnit mikrování na obou stranách, lépe odlišit dovednosti hráče a zlepšit hůře navržené jednotky/schopnosti.

 

Nutno upozornit, že je hra stále ve fázi pre-alfy, takže žádná z uvedených informací není finální a může se do vydání Legacy of the Void změnit. Vše se bude odvíjet od zpětné vazby, kterou vývojáři od fanoušků dostanou.

 

S ohledem na cíle stanovené výše dojde ke dvěma významným změnám ovlivnujícím celkově hratelnost:

  • Suroviny
    • S cílem vytvořit více možností pro útok a podpořit tím agresi, se vývojáři rozhodli motivat k rychlejším expanzím pomocí snížení množství surovin na minerálových polích a gejzírech s vespenovým plynem o 33 %. To by v kombinaci se změnami u jednotek mělo zajistit, že mid-game agrese bude účinnější a realizovatelnější.
      • Minerálové pole nyní obsahuje 1000 minerálů místo 1500.
      • Gejzír s vespenovým plynem nyní obsahuje 1700 plynu místo 2500.
  • Počáteční množství workerů
    • Jelikož je všeobecným cílem zvýšit aktivitu během hry, rozhodli se vývojáři zvýšit počáteční množství worker ze 6 na 12. Tuto úpravu bude reflektovat supply poskytované Command Centerem, Nexusem a Hatchery.

TERRANI

Nové jednotky:

  • HERC
  • Cyclone

Existující jednotky:

  • Siege Tank – Siege Tank bude moct být vyzvednut, i pokud je v Siege módu.
  • Thor – Druhý z útočných módů Thora (High Impact Payload) byl nahrazen Emergency Repair, aktivní schopností, která mu umožní se opravit.
  • Banshee – Dosah útoku zvýšen o +1. Nový upgrade, který umožní drasticky zvýšit pohybovou rychlost Banshee, vyžaduje Fusion Core a díky němu Banshee uprchne před všemi pohyblivými detekujícími jednotkami.
  • Battlecruiser - Dostal novou schopnost Tactical Jump, která mu umožňuje se teleportovat na libovolné místo na mapě (bez ohledu na fog of war), stojí ale velké množství energie.

ZERGOVÉ

Nové jednotky:

  • Lurker
  • Ravager

Existující jednotky:

  • Corruptor – Schopnost Corruption byla odstraněna a místo ní dostal Caustic Spray. Tato cílená schopnost způsobuje zvyšující se poškození po danou dobu jednotce nebo stavbě. Při tomto útoku se ale Corruptor nemůže pohybovat.
  • Swarm Host – Schopnost Spawn Locusts může být nyní použita, i pokud není Swarm Host zahrabaný, ale musí se aktivovat manuálně a má mnohem delší cooldown. Locusti byli posílení a navíc díky upgradu mohou létat, avšak pro zaútočení se musí vrátit na zem.
  • Nydus Worm – Na Nydus Worm nebude možné zaútočit, dokud nebude kompletně vyhrabán.

PROTOSSOVÉ

Warpování:

  • Warpované jednotky budou nyní zranitelnější, utrpí 200 % poškození.

Nová jednotka:

  • Disruptor

Existující jednotky:

  • Warp Prism – Warp Prism může vyzvedávat jednotky i na dálku.
  • Immortal – Schopnost Hardened Shield byla odstraněna a nahrazena aktivní schopností Barrier, která dává Immortalovi štít 200.
  • Oracle – Schopnost Revelation byla odstraněna a sloučena do Envision, takže jakýkoliv označený cíl bude nyní odhalený po dobu 60 vteřin. Oracle také dostal novou aktivní schopnost Stasis Ward, která umístí na zem zahalenou Stasis Ward, která po výbuchu uvězní nepřátelské jednotky na 30 vteřin, ty se nemohou pohybovat, ale zároveň na ně nelze ani útočit.
  • Tempest – Došlo ke zvýšení rychlosti pohybu, ale také omezení cíle jen na pozemní. Navíc dostal aktivní schopnost Disintegration, kterou lze seslat na jednotky či stavby v blízké vzdálenosti a během 50 vteřin způsobí 500 poškození.
  • Carrier – Schopnost Release Interceptors trvale vypustí všechny dostupné interceptory na místo určení ve velké vzdálenosti. Po 60 vteřinách jakýkoliv zbývající Interceptor zmizí.

NOVINKY NA BATTLE.NETU

Archon Mode

  • Nový herní režim 1v1, ve kterém dva hráči sdílejí jednu základnu a bojují proti nepříteli, kterým může být další dvojice v Archon módu či jednotlivý hráč, který se rozhodl čelit Archonům s odpovídající úrovní dovedností. Rozdělení úkolů v rámci dvojice je čistě na dohodě.
  • V rámci exhibičních zápasů David Kim odhalil, že v režimu Custom Games není množství hráčů ve "dvojici" nijak omezeno.

 

Automatizované turnaje

  • Tyto turnaje se budou odehrávat každý den či týden, pihlásit se do nich bude moct každý hráč. Automatizované turnaje budou napodobat klasické existující turnaje, a tak budou obsahovat jak fázi skupin, tak fázi pavouka. Hráči dostanou šanci nastudovat svého protivníka a budou moct vetovat mapy. Denní turnaje potrvají zhruba 3 až 4 hodiny, týdenní samozřejmě celý týden. Na své si tak přijdou jak normální, tak i zkušení hráči.

Exhibiční zápasy, které se odehrály na konci prvního dne a na začátku druhého dne BlizzConu představily Archon mód a nové a staré jednotky v rukách progamerů. Některé z těchto zápasů jsou již nyní k vidění na YouTube:

Zdroj: BlizzCon live stream, eu.battle.net | Komentáře [20]

Copyright © 2007-2015 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.