StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)

Press » IGN - tvorba cinematic traileru

Vytvo?ení modelu postavy Tychuse Findlay s 1,9 miliony polygon? a 688 jednotlivými dílky pro premiérový cinematic trailer pro StarCraft II nebylo snadný úkol. Vedoucí tvroby filmových trailer? z Blizzardu Nick Carpenter byl na GDC 2008, aby vysv?tlil jak ta tvorba byla opravdu intenzivní. "Ud?lali jsme z ivot? našich technik? no?ní m?ru," ?ekl.

Návrh na trailer se soust?edil na nápad vyobrazení toho, co se ve skute?nosti d?je v jedn?ch z terranských kasáren, je jsou pouívána k produkování mari?ák?. Kdy byl trailer poprvé minulý rok uveden na Worldwide Invitational v jihokorejském Soulu, ?íkal, e se ho lidé ptali, pro? Tychuse, hlavní hv?zdu cinematic traileru a významnou postavu v SC2, dávali do toho obleku. "P?edstava je, e se nevrátí zp?t."

Pro vizuální inspiraci p?i navrhování Tychusovy zbroje a místnosti, která ho obklopuje, se musel Carpenter a jeho um?lecký tým vydat navštívit a vyfotit pr?myslový závod. Zkoumali zp?sob sv?telného filtru srkze kovové šachty a odráení sv?tla od prasklých nát?r? barev a dalších kovových struktur, díky tomu byl tým lépe schopen téma "uívané budoucnosti" implementovat do Tychusova brn?ní a stavebního stroje vid?ného ve videu. "Kadý p?edm?t vypráví p?íb?h," p?ipomíná ?asto svému týmu Carpenter.

 

 

Návrh Zeratula byl zaloen více kolem Bruce Lee. Carpenter cht?l, aby vypadal trochu "nindovsky" a byl vybaven brn?ním v egyptském stylu, co mu má dodat exoti?t?jší vzez?ení. Carpenter p?idal, "V?c kolem Zeratula se má tak, e nemá ústa, tak jsme mu pot?ebovali ud?lat opravdu výrazné o?i."

Mimo chlubení se mnostvím artwork? postav a brzkými 3D modely a animacemi dokon?eného cinematic traileru, Carpenter stru?n? ukázal, jak byl vytvo?en Zeratul, Kerriganová a hydralisk. Pro Kerriganovou cht?l Carpenter, aby vypadala "trochu hr?zostrašn?ji, trochu víc zergsky." Také odhalil, e její kost?ná k?ídla byla navrena s myšlenkou, e by je mohla rozloit pod sebe a pouívat jako pavou?í nohy.

P?esto všechna ta práce a plánování v kadém kroku procesu tvorby by to všechno neud?laly a do finále. "Celý ten ?as jsme strávili tím, e jsme d?lali Kerriganové skute?n? p?knou páte?," ?ekl Carpenter, "a ukon?ili jsme to zakrytím toho všeho jejími vlasy."

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.