StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)

PREVIEW

Battle.net, jedna z nejúspěšnějších světových online herních služeb, brzy dozná největšího zlepšení za svou dlouhou a proslavenou historii.

 

Vždy připojen

Battle.net a StarCraft II jsou vzájemně propojeny do jedné věci s trvalou postavou a prvky.

 

Soutěžní bojiště

Matchmaking a online hraní je inteligentnější a přístupnější širšímu publiku.

 

Sociální

Založte si sociální síť Blizzardu s lepší správou přátel a dalšími sociálně herními prvky.

 

Podpora módů

Plná podpora komunitou vytvořených módů, které neustále povyšují požitek z hraní StarCraftu II.

Kompletní integrace, uživatelská přívětivost a rychlost, to vše ulehčí na zbrusu novém Battle.netu najít a hrát hry a otevře online hraní všem generacím hráčů. Během 14 let, které od startu původního Battle.netu uplynuly, služba prošla obrovským růstem jak v oblasti vlastností, tak i počtu aktivních hráčů. V současné době má Battle.net 12 milionů aktivních účtů po celém světě.

 

To vyvolává určitě zajímavou otázku. Když byl původní Battle.net tak úspěšný, proč ho měnit? Aktualizace takové služby, jako je Battle.net, je úkol ohromně složitý. Existuje ještě tolik nových vlastností, které by mohl Blizzard Entertainment nabídnout a které by posunuly požitky z online hraní na prvotřídní úroveň?

 

Jedním slovem: Ano.

 

Seznam dřívějších inovací na nyní již historickém Battle.netu je dlouhý a různorodý - uvedení soutěžních žebříčků, hry hostované na serverech, online ukládané postavy, automatizovaný matchmaking a mnohem více. Ale s vydáním StarCraftu II se Battle.net vyvine do ještě silnější a pokročilejší online herní služby, a to vše dodá všem titulům od Blizzard Entertainment energii pro delší životnost.

 

Poslední fáze právě začala...

 

Rozhovor s Gregem Canessou, šéfem projektu Battle.net

 

This text will be replaced

 

Stále připojen

 


V minulosti jsme Battle.net prezentovali jako multiplayerovou platformu, stranou,mimo hlavní menu her Blizzard Entertainment. To se všecho změní. S novým Battle.netem se služba a hra prolnou do jednoho. Ať už hrajete singleplayer nebo multiplayer StarCraftu II, vždy jste připojeni a užíváte si hromadu nových a vylepšených funkcionalit.

 

Battle.net a StarCraft II jsou navrženy na vzájemné propojení. To znamená, že i když hrajete sami za sebe, vidíte nejžhavější novinky, dostáváte herní i obsahové aktualizace a vidíte své přátele a můžete si s nimi povídat. Ale toto nové propojení mezi hrou a službou jde ještě hlouběji. Nyní si každý hráč StarCraftu II vytvoří svou vlastní Battle.net postavu. Tato postava slouží jako trvalá identita napříč službou. Vše, co uděláte ve hře - záznamy výher/proher, achievementy, odemykatelné odměny, seznam přátel a mnohem více - bude uloženo k profilu vaší postavy, abyste si to vy i vaši přátelé mohli později prohlížet. I uložené herní postupy se synchronizují s Battle.netem. Takže při upgradu počítače a reinstalaci hry se jednoduše připojíte na Battle.net a můžete pokračovat v kampani přesně tam, kde jste skončili. To je obzvláště užitečné, pokud hrajete na více než jednom počítači, protože si všechna svá data přenášíte přes Battle.net.

 

Soutěžení pro všechny

 


Jedno z největších vylepšení, které nový Battle.net přinese do StarCraftu II, je chytřejší a přesnější matchmaking. Zatímco původní služba tuto funkcionalitu neměla špatnou, běžný zážitek pro nového hráče představovala obvykle série drtivých proher proti ostřílenému Battle.net veteránovi, dokud neodešli, nebo zlepšili své zkušenosti na takovou úroveň, aby mohli soutěžit s ostatními v prostředí Battle.netu.

 

Nový matchmaking bude ohodnocovat dovednosti hráče přesněji než dříve, čímž zpřístupní online soutěžní hraní širšímu publiku. A co víc, do služby jsme zaimplementovali zbrusu nové Battle.net ligy a systém žebříčků. Po několikátém využití matchmakingu vás Battle.net automaticky zařadí do ligy a její divize, která nejlépe odpovídá vaší úrovni. Naším cílem je povzbudit menší soutěžení tím, že vám najdeme 100 hráčů podobných dovedností, vůči kterým budete hodnoceni. Tím učiníme hodnocení online hraní mnohem zábavnější a každý bude mít mnohem reálnější šanci vyhrát ve své divizi.

 

Kromě hodnocení zápasů také Battle.net usnadní soutěžení nabídnutím několika různých herních režimů. Vlastní hry se samozřejmě vrátí, ale budeme mít také moře nových, casual herních režimů, jako Practice League, Co-op Versus AI (hráči proti počítači), Challenges a další.

 

Propojení komunity Blizzardu

 


Sociální sítě a komunikační schopnosti Battle.netu budou jedny z největších nových prvků služby. Tato sociální páteř pro celou službu bude hladce integrovat seznamy přátel, matchmaking, posílání zpráv a další. Textový i hlasový chat jsou nyní všude skrz na skrz hrou, čímž umožňují komunikaci ať už jste na Battle.netu či přímo hrajete StarCraft II. A stejně jako v případě předchozích titulů Blizzard Entertainment, můžete i nyní utvářet nová přátelství s ostatními na Battle.netu, aniž byste ztratili svou anonymitu.

 

S novým Battle.netem také představujeme zcela nový koncept nazývaný Real ID. Se systémem Real ID můžete posílat pozvánky a navazovat přátelství na Battle.netu se svými skutečnými přáteli a rodinou. Přátelství je oboustranní, což znamená, že je třeba, aby s žádostí o zkamarádění souhlasily obě strany. Takoví přátele budou mít své výhody. Uvidíte je pod skutečným jménem spolu s jejich postavu, pod kterou jsou přihlášeni. Kromě toho budete mít dost podrobných informací o tom, co dělají, budete jim moct posílat zprávy, a to nejlepší, komunikovat s nimi napříč hrami, mezi StarCraftem II, Battle.netem a World of Warcraft.

 

Ale Real ID je samozřejmě naprosto nepovinné. Využitím této služby si můžete vytvořit vlastní sociální síť, komunikovat a hrát, a nejlepší ze všeho je to, že si svou síť přenášíte do všech budoucích herních titulů Blizzardu.

 

Módy a komunitou vytvořený obsah

 


Množství komunitou vytvořených mimořádných módů není u tak oddané a kreativní komunity, jako je ta složená z našich hráčů, překvapivé. Při představení podpory uživatelských módů jako DotA, Tower Defense a mnoho dalších v původním Battle.netu, se tyto typy uživatelských her staly populární. Ale i když Battle.net podporoval módy na základní úrovni, propojení s nástroji a komunitou modderů nebylo na takové úrovni, jak se pro hru v roce 2010 sluší a patří.

 

Nový Battle.net se v této oblasti dočká několika významných zlepšení. StarCraft II bude zahrnovat plnohodnotnou sadu nástrojů pro vytváření obsahu - stejné nástroje, jako má k dispozici tým designerů StarCraftu II pro vytváření singleplayerových kampaní. Pro plné využití potenciálu komunity tvůrců map představí Battle.net prvek zvaný Map Publishing (Vydávání map). To umožní hráčům nahrávat své mapy do služby a sdílet je okamžitě se zbytkem komunity. To se také váže na cíl udělat z Battle.netu "stále připojený" zážitek - můžete zveřejňovat, prohlížet i stahovat mapy přímo přes Battle.net klienta. Hledání her na základě konkrétního módu bude také mnohem snazší s naším zbrusu novým systémem vlastních her, čímž vám naservírujeme plný rozsah úsilí modérské komunity až pod nos.

 

Nějaký čas po vydání StarCraftu II budou mít moddeři přístup k ještě pokročilejším prostředkům sdílení své práce na Battle.netu se StarCraft II Marketplace. Na tomto "tržišti" budou hráči moc hledat, stahovat, hodnotit, komentovat a dokonce i kupovat módy, pokud si jejich tvůrci na svůj výtvor určí cenu. Pevně věříme, že poskytnutí možnosti být odměněn za svou práci povede k některým opravdu ohromným projektům. S jakýmsi rozpočtem tak budou mít moddeři mnohem více svobody, co se týká prozkoumávání a plné realizace nápadů. To naoplátku ve výsledku znamená i větší výběr módů a větší různorodost obsahu na Battle.netu.

 

Obrázky na této stránce vyobrazují prvky, které jsou v současné době

ve vývoji, a neměly by být považovány za konečné.

Copyright © 2007-2017 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.