StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
N?kdo na hran? » 16.02. 15:40
Prosm, gat? nosm » 15.02. 15:45
  ladza kde stahnu prosim cestinu na st… »
?etina voln? ke staen
David Nikdo nic. Tak si tu odpovm sm :-… »
StarCraft: Remastered dnes vydn
Nik Ahoj, zakoupila jsem si StarCraft… »
Aktuln znm problmy ve h?e

Legacy of the Void je live!

10.11.2015 | 14:41 - Jata

S 50minutovým zpod?ním zp?sobeným blíe nespecifikovanými technickými potíemi bylo dnes po p?lnoci na evropských Battle.net serverech zp?ístupn?no Legacy of the Void. Všichni, kdo m?li v té dob? ji p?edobjednáno p?es Battle.net, p?ípadn? m?li herní kód z fyzické verze, tak mohli ozkoušet novinky jako kooperativní mise, Archon mód ?i nové multiplayerové jednotky. Nejv?tším tahákem ale byl záv?r trilogie StarCraftu II a také dokon?ení d?jové linky v podob? singleplayerové kampan?. Ta dovypráví p?íb?h, který za?al ji p?ed sedmnácti lety.

 

Následují oficiální patch notes:

  • Bu?te sv?dky záv?ru trilogie StarCraft II
    • Chopte se velení Protoss? a zachra?te galaxii v pr?b?hu 19 úasných misí, které se odehrávají na n?kolika sv?tech.
    • P?evezm?te kontrolu nad starodávnou protosskou lodí Spear of Adun a sesílejte z ní devastující údery p?ímo na bojišt?.
    • Prozkoumejte nové tajemné planety obsahující osm nových, bohatých tileset?.
    • A dokon?íte kampa? Legacy of the Void, vrhn?te se "Do prázdnoty" (Into the Void), epilogu o 3 misích, v n?m se dozvíte rozuzlení p?íb?h? Jima Raynora, Sarah Kerrigan a Artanise a vyvrcholení celého epického p?íb?hu, který zapo?al v p?vodním StarCraftu.
  • Sout?te v multiplayeru StarCraftu II
    • P?idali jsme 6 nových jednotek nap?í? všemi t?emi rasami.
    • N?kolik existujících jednotek jak z Wings of Liberty, tak z Heart of the Swarm bylo dopln?no o nové schopnosti ?i nová vylepšení.
    • Rozdejte si to na 10 nových multiplayerových mapách, další p?ijdou s kadou novou sezónou na eb?í?ku.
  • Nový herní reim: Kooperativní mise
    • Zahrajte si spole?n? se svým kamarádem nebo se nechte zpárovat s hrá?em vaší herní úrovn?.
    • Kadý z vás si vybere jednoho z legendárních velitel? StarCraftu, který ovlivní vaše monosti armády.
    • Spole?n? zaijete misi ve stylu kampaní, pro výhru musíte ale splnit r?zné úkoly.
    • Za spln?ní misí získáte zkušenosti, které jsou pot?eba pro postup vašeho velitele na další úrove?.
    • Jak váš velitele postupuje na další úrovn?, odemykají se mu nové mocné schopnosti, ty staré získávají zase na síle.
  • Nový multiplayerový reim: Archon mód
    • Dva hrá?i spole?n? ovládají jednu základnu.
    • Hrajte na novém úrovni sout?ení, díky monosti se soust?edit kadý na jinou v?c m?ete vyzkoušet mnohem sloit?jší strategie.
    • Sout?te na hodnoceném eb?í?k?, m?ete to dotáhnout a do Grandmaster ligy!
  • Sta?te se šampionem StarCraftu II v denních Automatických turnajích
    • P?ihlaste se do turnaj? a zaijte sout?ní poitek StarCraftu II.
    • Turnaje se konají kadé dv? hodiny b?hem dne a hry v nich se po?ítají do vašeho 1v1 ranku a po?adí v lize.
    • P?es týden sout?te ve 3kolových turnajích, o víkendu se pak konají 6kolové turnaje.
    • Získávejte trofeje, kterými si m?ete zaplnit vaši výstavku a ukazovat se tak p?ed kamarády.
  • A mnohem více.
    • Maximální úrove? byla zvýšena na 150 (15 nových úrovní pro kadou rasu), stejn? tak byly p?idány nové achievementy a odm?ny.
    • Taktická a naskriptovaná A.I. byla upravena, aby vyuívala nové multiplayerové monosti Legacy of the Void.
    • Noví hrá?i se m?ou hru nau?it skrze aktualizované tutoriály, které je provedou všemi rasami.
    • Multiplayerové trénovací mise byly aktualizovány, aby odpovídaly zm?nám v Legacy of the Void.
    • P?i nastavování shromadiš? se nyní objevuje potvrzovací kurz podle rasy.
    • Na minimap? se nyní ukazují zni?itelné skály a v?e Xel'Nag?.
  • Legacy of the Void obsahuje všechny úasné nové prvky nadávno p?idané v patchích 3.0 a 3.0.3 v?etn? zdarma dostupné prologové kampan? "Whisper of Oblivion", kompletn? p?ed?laného uivatelského rozhraní, upraveného chatovacího systému, aktualizovaného Arcade, regionálních herních server?, nových prvk? v SC2 editoru a dalšího!
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

rxdasd - 13.03.2016 | 12:05   (odpovědět)

To tom:

tom - 04.12.2015 | 16:47   (odpovědět)

To NEcro: tak nemus nutn? d?lat titulky sta?ilo by umonit komunit? si titulky vytvo?it, kdyby cht?li m?ou nechat jeden soubor s vekerm textem voln? editovatelnej ohcranu proti chaterum by to nijak nenarusilo a vsichni by byly spokojeny!!!

Morleg - 04.12.2015 | 14:33   (odpovědět)

To majkom: pln souhlas, za?tek super, ale pak to lo prudce dol?... ze zv?ru jsem m?l pocit, e byl spchnut na posledn chvli a postrdal hlub npad... a co my dorazilo byly multikulturn kecy co objevily v dialozch...

majkom - 02.12.2015 | 00:27   (odpovědět)

konecne som dorazil Legacy, a teda... mne je az dobreku z toho, ako dokazal Metzen zlikvidovat lore, co urobil s postavami... to bolo cele tak lacne, cele to posobilo skor ako diablo nez ako starcraft, ten clovek mal vypadnut z blizzardu uz davno.. pribehovo je hlavna kampan protosov ok asi tak do 6-7 misie (animacka warrior), potom uz je to len same klise.... a koniec main story je vyslovene traparna... ale to osm este netusil, co ma caka v epilogue, ten koniec.. proste smutne, co s mojim milovanym univerzom vykonali

JrMhSk - 25.11.2015 | 12:21   (odpovědět)

Ja to naopak drtim na stroji z roku 2009 na medium detaily. Je to srdcovka (a dobra srdcovka) a investovanych penez rozhodne nelituji.

Olda - 21.11.2015 | 10:09   (odpovědět)

!!mon spoile!!

Tak jsem m?l tu monost, projit si celou kampan(jako divk). Muzu rict, ze jsem rad, ze jsem nedal ten litr a nez to spadne pod 400, tak vic za to ani nedm a nekoupm si to, ani jako velky fanouek SC sv?ta.

jestli jsem nekdy srovnaval SC2 se StarWars, tak k tomu tedka pridvm jet? Mass Effect. Sithsky Tal!darimsky lord a jediov se spol?ili, aby zni?ili reaperskou invazi
Vsechny mise stejn, jak p?es koprk. Odflakli to? nebo jsem moc nro?n? mona tomu jen nerozumm.
Postavy me ni?m neoslovily. jedin postava, kter mi p?ila teda n??m zajmav byl paradoxn? ten sith, t?ma svma kecama m? sral tak, e jsem ho za?al mit rd .-))

no mam z toho takovy nemastny neslany pocit, e vlastne nevm o ?em to po?dn? cel bylo. a mona si to jednou zahraju sm, ale to mus cena hooodn? klesnout.

NEcro - 20.11.2015 | 00:38   (odpovědět)

odpov?? je jednoduch. Blizzard se nepokoj pouze s titulky. Kdy p?eklad do ur?itho jazyka, tak kompletn - herni interface, dabovan postavy, atd. ... a na to ve v?tin? zem nen zas takov fan zkladna.
Ono by to v CZ vypadalo mon dob?e, ale 90% lid anglicky um a hru si vychutn i tak (a p?eci jen, od za?tku WoL u uplynulo pr let, tj. spousta ?asu se jazyk nau?it)...

- 19.11.2015 | 18:41   (odpovědět)

To Angelos999: U to skalo vea ud(z celho sveta), ale odpovede sa nedo?kali.

Angelos999 - 17.11.2015 | 18:15   (odpovědět)

To Dedo Mrǎz: ahoj skusali ste pisat do blizzardu ci nejako nepovola CZ titulky ?? ze vy ich spravite a oni ich dodaju ??

luke - 16.11.2015 | 10:26   (odpovědět)

Nabizim novy CD key pro Starcraft 2: Wings of Liberty od 299Kc http://aukro.cz/starcraft-2-wings-of-liberty-novy-cd-key-i5791645569.html

Dedo Mrǎz - 16.11.2015 | 08:45   (odpovědět)

To Luko: nie titulky k tejto hre niesu a ani nebud.

Luko - 15.11.2015 | 20:32   (odpovědět)

Chci se zeptat, zda budou ?esk titulky ve h?e?

Dan - 15.11.2015 | 13:02   (odpovědět)

kaharin presne... Ja nevydrzel a kopil jsem sberatelku ale neco tak odflakleho lituju myslel jsme ze ten field manual bude aspon z pulky art book ale s artworkama tam je sotva 7 stranek, jinak 160 zbytecnech radoby vtipnejch kecu kde by stacilo udelat prehled jednotek s popisem kazdou rasu na dvojstranku.... a jinak tam vpodstate neni NIC jako CD soundtack v roce 2015 kdo si dnes pousti CD???? a video jak se delal void no to bude jen PR blizzardu jako dicky proste tohle byla hodne odflakla chuda sberatelka

kaharin - 14.11.2015 | 09:26   (odpovědět)

Jak uz jsem tu psal . Hral jsem WoL a bylo to super s tou Va ?estinou. Pribeh jsem si uzil naplno. Titulky mi k tomu stacili .
Ale uz swarm ty hovada doprasili tak ze prelozit neslo nic a void ? Skoda mluvit. BYL jsem fanouskem SC .
Jak si mam uzit jako pribeh eh ?
Timto u me ztratili posledni dibec zjmu..... Proste jsem si ani swarm a ani void nekoupil. Pokud se situace ohledne titulk? nezmeni .... coz asi ne.

Ahoj .

Necro - 13.11.2015 | 14:03   (odpovědět)

tak to e v bronzu jsou platinum hr?i, to nen dn novinka. kde jinde si vyzkou nov build, ani by t? n?kdo zsadn? otravoval

tom - 13.11.2015 | 11:31   (odpovědět)

a FFA oni uplne smazali? tam neni ani kdyz si clovek prepne na HOTS/WoL... achieventy na FFA taky smazali . Co jeste ze hry odstranily????

tom - 13.11.2015 | 11:28   (odpovědět)

2Necro: samozrejmne jsem si vsim prave to je hlavni duvod proc neni potreba stavet nejakou obranu hned od zacatku hry mate dost zdroju na to stavet armadu. A adept ten je skvelej proti zergovi vpodstate zerg nema sanci kdyz toss zacne hru adeptama co zergovy znici drony ,ale asi to nebude dlouho trvat pac Adept je asi jedinej adept na RUSH a ten Blizz nema rad to je fuj.... jinak ranjked MP katastrofa v bronzu je to samej EX-platinum hrac, jako nechapu co chudaci co tu hru zacnou hrat poprve s takovou kazdej hned MP opusti zas tam po pul roce bude mrtvo...

Necro - 13.11.2015 | 01:08   (odpovědět)

Tom : to e m na za?tku vce worker? asi z?stalo nepovimnuto, co? Ji p?edem, snad jet? p?ed Betou bylo avizovno, e hra bude upravena tak, aby byla rychlej a hr?i byli donuceni opustit svou main fzi v rannch fzch hry. Co je jen dob?e.
Nebudu spoilerovat kampa?. Ta se povedla. Epilog do?eil zbytek...

ale co mne zar je multiplayer. Jak tohle mohlo projt do finln fze? Ty nov jednotky jsou prost?... na nic. Adept by mohl mt i n?jak vyuit, takov tossk Reaper. Zatm asi jedin jednotka, kter bych mohl p?ijt na chu?...

tom - 11.11.2015 | 19:15   (odpovědět)

mne se neliby MP to je tak zmrsene uz je jedno jestli se rozhodnete budovat obranu nebo jednotky proste delate jednotky protoze delat obranu = prohra asi hodne noobu brecelo ze chteli delat jednotky vykaslalise na obranu a nejdenou zcistajasna prisel RUSH nojo to je strategie... takze ted MP vypada tak ze kazdej jede jednotky obrana se neresi jen mikovat a mikrovat demence toto rychle hry jsou vcudu

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.11.2015 | 14:32   (odpovědět)

pozor, eventuln spoilery ohledn? jednotek a schopnost

Jednotky, budovy a Spear of Adun
Schopnosti a varianty jednotek jsou celkem poveden, i kdy je pravda, e n?kter jsou jen do po?tu a nen tam v podstat? snad dn pln? nov jednotka (krom adepta).
Jsou tam Corsai?i, Reave?i, Arbit?i, Dark archoni, Dragooni. Scouti jedin chyb?j (hrateln). Jo Oracle tam vlastn? taky nen k dispozici !
Lb se mi, e s t?ma schopnostma sou protossk jednotky kone?n? takov, jak by m?li bejt. Zealoti m?ou mt t?eba schopnost oiven po smrti (pak je 60s cooldown, b?h?m n?ho kdy zem?e znova, je to definitivn). DT maj speciln tok, kdy se rychle teleportujou mezi p?ti clema a kadmu daj rnu. To vypad kone?n? po?dn? badass. HT maj kone?n? po?dn storm - m v?t dosah, asi i v?t rdius a dobj tty vlastnm jednotkm. To je rozdl, oproti stormu oklet?nmu v multiplayeru, kdy pomal HT mus dojt a do prvn linie, kde dostane grantem do ?umku a sotva zvldne hodit mali?kej storm na ?elo nep?telsk armdy, ktrer vesele ub?hne dozadu. Jedna z variant sentry dv +2 range jednotkm v okol. Colossus tokem zrove? podpaluje zem, kter pak ho? a dl zra?uje cle. Krom? toho m variantu, kter st?l siln jednotliv st?ely. Corsai?i maj autocast na ten disruption web, co je popravd? docela fajn (obecn? autocast jde zapnout u lec?ehos a docela to funguje). Carriery co do efektivity bohuel nic moc, ale maj n?jak satelity, kter opravuj mechanick jednotky v okol.
Mate?sk lo? je celkem nudn a navc jen jako varianta (carrier/tempest/mothership). M klasickou ?ernou dru, n?jakej tok a blink. Celkem slabota.

Budovy jsou furt stejn. Schopnosti se v misch nekupuj, pouze upgrady. Navc je tam baterie, co dobj automaticky i budovy. Pak je tam novej siln?j kann s velkym dost?elem a pomalou 100dmg st?elbou. Chronoboost m autocast. Hr? prost? jen nastav jakou budovu chce boostovat, co je fajn.
Warpgate maj buffer (i kdy jak sem zjistil jen na normal obtnost !). Take kdy ?lov?k dlouho newarpuje, tak se ?ty?ma warp gatama pak m?e nawarpovat t?i vlny jednotek najednou (tj. 12 celkem), co je rozhodn? fajn.

Spear of Adun - pr fajn vychytvek. Je tam est slot? na schopnosti, kad m t?i varianty. Je tam t?eba 1000% chronoboost (ideln na spam prob?). Zmraen ?asu na n?kolik mstech. N?kolik variant orbitlnho bombardovn, z nich ta posledn u stoj zato (200 st?el 15dmg). Instantn 200 tt pro vechny jednotky na map?. Autoopravy mechanickch jednotek. Ochrana jednotek (kdy dostanou smrtc zsah, dostanou msto toho na 5s nezranitelnost - samoz?ejm? zase jen jednou).

Celkem v kombinaci to je kone?n? efektivn. ?lov?k pole armdu zealot?, stalker?, DT, HT, sentry a coloss? do toku. V tu chvli sepne +200 tt. Nab?hne do st?edu nep?telsk zkladny, pust orbitln bombardovn. Nahe stormy do okol. Umrajc jednotky dostvaj 5s nezranitelnej tt, mrtv zealoti se oivujou okamit? na poli, mrtv DT se teleportujou a oivujou k dark shrine...

Docela prdel by byla vid?t to v multiplayeru proti zegrskm jednotkm a schopnostem z HotS. Tam zase mrtvej roach splod dva men roachlingy. Banelingov po smrti ud?laj dva men banelingy. Hromady zergling?, nesmrteln ultraliskov atp. )

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.11.2015 | 12:29   (odpovědět)

Phantomiux :

ad briefingy : jo, to je pravda. Ale i v SC1 byly "ingame" dialogy. v SC2 se n?co navc rozplizlo jet? mezi povdn s postavama v r?znch ?stech lodi. Nicmn? mm dojem, e z celkem dob?e napsanch dialog? a scn?e briefing? v SC1 se staly dvouv?tn briefingy + spousta nepovinnch a veskrze nepodstatnch dialog? s ostatnmi postavami.

ad rozdly mezi frakcemi Protoss? : no t?ko ?ct, jak dlouho se vyvjeli odd?len? a jak moc odd?len to bylo. T?eba i Corsair z BW m?l furt zlato modr design. Prost? bu? by m?li pln? odlin technologie a jednotky, nebo naopak stejn technologie a jednotky (a na drobn vjimky), ale jen barevn rozliovac znaky (a i to je sp hern v?c. V animacch se barvama taky neodliujou). Takhle to je zase takov polovi?at : "jsme odlin protossk frakce, mme dost jin jednotky - tzn. msto modrch krystal? mme ?erven". Co mi u hry tak dlouho vyvjen docela vad.

ad p?b?h a epilog : uzav?en to je, ale je to ke konci u takov Diablovit Navc popravd? motivace a cle t?ch hlavnch hybatel? v pozad jsem dote? po?dn? nepochopil.

Toho Tassadara vy?eili ovem dob?e, to uznvm.

Phantomiux - 11.11.2015 | 11:40   (odpovědět)

Ja mam dojmy trosku odlisne, tiez sa pokusim podla moznosti bezspoilerovo.

S gameplayom popisanym Unimatrixom plny suhlas ( mozno az na tvrdenie, ze chyba klasicka skirmish misia - na to ma SC2 Skirmish ), ta "variabilita" udrela do oci aj mne. Mozno prave to bude dovod, pre ktory Legacy of the Void maximalne hodnotenie nedostane, resp. je to nieco, co sa neda moc prehliadnut. Mna osobne ale zaujimal viacej pribeh. Blizzard sa sice co do originality nikdy nepretrhol a aj LotV je klise nad klise, ale podanie pribehu je znesitelne.

Na margo vytknutia brifingov si dovolim argumentovat, ze uz vo Wings of Liberty Blizzard presunul tazisko nositelov pribehu a jeho posuvatelov z brifingovych obrazoviek Starcraftu 1 do tej adventurnej casti kampane SC 2. To, co v 1999 museli hrdinovia vyrozpravat v 3 minutovom brifingu, teraz dostane hrac podane v cca minutovych dialogoch mimo misiu a hromade in-game cutscen.

Vytku o nejednotnosti protossov nechapem. Vsak dokopy sa v hre objavili 4 hlavne protosske frakcie ( ok, o jednej mozeme pochybovat ), pricom ich kultura sa vyvijala odlisne. Staci si zobrat rozdiely Aiurov a Nerazimov ( alias Aiurski protossovia a Temni templari ) - a to boli separovany len cca 700 rokov? A co Taldarimovia, ktori dlhe obdobia zili v Aiurskych jaskyniach? V tomto problem rozhodne nevidim.

K samotnemu pribehu ( podla moznosti bezspoilerovo ) - kto ostane sklamany zakoncenim Legacy of the Void, tak si musi hlavne uvedomit, ze skutocnym koncom je az ten epilog Into the Void. Samotne zakoncenie moze byt pre niekoho sklamanim ( absencia poriadnej CGI animacky ), napriek tomu povazujem uzavretie pribehu za mimoriadne uspokojive. Blizzard naozaj dodrzal svoje slovo a nehodil nam ziaden cliffhanger, ti, ktori budu mat pocit, ze Terrani boli v poslednom diely upozadeni, tak dostanu DLC Nova...

Vlastne, ked nad tym premyslam - ostala vobec nejaka nezodpovedana otazka z Brood War, ktoru by epilog nevysvetlil ( ak neratame UED )? Lebo v epilogu sa konecne dockala svojej pomsty aj postava, na ktoru by ste to nepovedali ( a o to vacsiu satisfakciu pocitite ), konecne zistite, ako sa vobec mohol zjavit Tassadarov duch Zeratulovi pri pozostatkoch Overmindu - a mozno zistite, ze ani o XelNagoch nie je pravdou to, co ste si doteraz mysleli...

Legacy of the Void - u mna 94%...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.11.2015 | 07:58   (odpovědět)

Moje obecn dojmy z hry (vynechvm p?b?h).
Mise nat?st nejsou tak debiln? koncipovan na konkrtn jednotku, bez kter by prakticky nely hrt (jako tomu bylo ve WoL), ale p?esto tam ten trend trochu je. Stejn? tak v?tina mis je op?t vce ?i mn? ?asov? omezena. Krom? toho skoro vechny mise jsou variac na "mus zni?it t?i genertory/krystaly/whatever". Vtipn je, e tenhle p?stup je vyuit i v p?pad?, je je pot?eba n?co zprovoznit. Op?t "zni? X v?c, aby za?lo fungovat Y"
Oby?ejnou misi s budovnim zkladny, p?edsunutch zkladen a systematickm vy?it?nm mapy aby ?lov?k pohledal. Myslm, e defakto tam takov nebyla dn. Kdy trochu p?iv?u o?i, tak mon dv?. Kdy u mise nejsou ?asov? omezen, nebo brnc, tak maj aspo? n?jak neobvykl prvek. Jako ozvltn?n to je fajn, ale kdy to je u kad mise, je to naopak otravn.

Nejvc m? zasko?ila absence observer? a transport? ! O lurkera, nebo ghosta sem nezakopnul celou hru. Oni pln? vyjmuli koncept neviditelnch jednotek nep?tele a nutnost detekce ! To v?bec nechpu pro?. Hr? samoz?ejm? DT neviditeln m. Stejn? tak nen mon ani nutn p?evet jednotky a d?lat vsadky.

Briefingy jsou vtipn? krtk. Jako by v dnen dob? hr? nebyl schopen vyslechnout si minutov rozbor situace a dialog hrdin?. V?tinou to je jedna nebo dv? v?ty a jde se do akce.
Grafika mezi misema (na lodi) je u celkem zastaral. Nevm, jestli to teda nebylo mm nastavenm, ale objekty jsou takov divn? ostr a barevn. Nevypad to realisticky ani trochu.

Stejn? tak se mi nelb barevn paleta Protoss?. Blizzard se uchlil k tomu k?ovitmu "zl protoss -> ?erven ost? a cel paleta. Tj. msto, aby protossov byli technologicky konzistentn zlat-modr s n?jakmi rozliovacmi barvami, tak tu najednou pobhaj v ?erveno-?ern. To mi p?ijde nerealisticky hloup. Americk a Rusk lod? jsou taky vechny ed, ohe? u hlavn zbran lut a trysky letadel modro-lut. Protoe to je technologie a ta nem?n barvu podle frakce.
V SC1 todle nebylo a p?sobilo to mnohem realisti?t?ji.

Pozd?ji se rozepu jet? o jednotkch a Penis of Adun... ehm Spear of Adun.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 10.11.2015 | 21:07   (odpovědět)

j mm zatm dohrno kampa? a te? sme na?al ten epilog. Kampa? kon?ila tak n?jak "meh..." a co si myslet o tom epilogu zatm v?bec netum

- 10.11.2015 | 15:11   (odpovědět)

Ten epilg hry mi vbec nesadol. Nechcem spojlerova?, ale mm s toho dos? zmiean pocity.

Copyright © 2007-2020 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.