StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

01.02.2014 | 15:58 - Jata

Uvaované zm?ny, z nich poslední p?edstavil David Kim minulý týden na fórech, se kone?n? dostaly do fáze p?ímého testování ve h?e. Za tímto ú?elem najdete v seznamu map Custom Games i tu s názvem Frost LE (2.1.0 Balance v1.0), na ní m?ete otestovat následující zm?ny:

 

PROTOSSOVÉ

  • Mothership Core
    • Doba trvání Photon Overcharge sníena z 60 na 50 vte?in.
    • Cena Time Warp zvýšena ze 75 na 100 energie.
  • Tempest
    • Poškození zp?sobené Resonance Coil pozemním cíl?m zvýšeno z 30 na 30 + 30 proti stavbám.

TERRANI

  • Ghost
    • Po?áte?ní energie zvýšena z 50 na 75.
    • Vylepšení Moebius Reactor odstran?no z Ghost Academy.

ZERGOVÉ

 

Pokud Vám snad tato mapa nevyhovuje, nabízí nov? vývojá?i i monost pouít Balance Test Extension mód, který do hry p?idal patch 2.1. Pomocí n?j m?ete jednotlivé balan?ní zm?ny aplikovat i na jakoukoliv jinou mapu. Sta?í si ji vybrat ze seznamu, kliknout na tla?ítko „Create with Mod” a z nabídnutého seznamu zvolit Balance Test Mod.

 

Výb?r testovací mapy v seznamu Custom Games Nabídka extension mód?

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Korty - 09.02.2014 | 19:29   (odpovědět)

No hej ja na protosse hraju svoje, nedropuju ho, proste ho nechavam at si hezky zabere 3rd a at si hezky udela 200-200 m? je to fuk stejnak ten Ghost-viking je celkem silna kompozice(kdy ?lovek v jak na to) btw.. utok z n?kolika stran vikingama a MMM a protoss si neprdne, collosama nema kam microvat tak proste chcipne, a nez sta? remaxnout tak ja u jsem remaxnutej 3x, protoe ja proste chodim Late Game a v 25minute klidne taham BIo z 10barraku, a docela se to nezd ale chodt hellbaty je taky dost silny

Evilbringer - 09.02.2014 | 11:50   (odpovědět)

Btw. Ghostovo EMP bere stity plosne,t akze rict, ze bere 150 je docela zcestny. A u ty energie - kolikrat jsi prosimte potkal templare na plnej energii? Jestli hrajes proti hracum, co mivaji templare s full energy, tak uz mas stejne nejspis celou mapu a v tom pripade at si par tech stormu hodi uplne klidne.

Evilbringer - 09.02.2014 | 11:46   (odpovědět)

To : Jn, je videt ze me znas temer dokonale...

Korty - 09.02.2014 | 11:09   (odpovědět)

To Dejvid: LOL ano templa? se warpuje 5s a pak sice musis ?ekat 30s na to abys mohl znova warpovat, ale po?ad ma Templa?e za 5s hotovyho a p?edstava e by m?l mt okamit? stormu je fakt hrozna^^ A terran rozhodne neni Hard, sta? splitovat a to n?kterym terranum d?la strany problemy, p?ece jenom sta? kliknout parkrat doleva doprava a mate split ^^ a ja neresim co je OP m? jenom sere e nevim pro? ale Protossove v diamondu se prost? najednou rozhodli chodit all-in,all-in,all-in, m? jako nesere e prohravam proti protossovi TvP , m? jen sere e prohravam na all-iny ^^ a ten ghost, no tuhle zm?nu moc nechapu stejnak kdy hraju Macro v TvP tak vubec nevnmam jestli ma Ghost o 25energie kdy se vytvo? ^^ spi by to cht?lo n?jaky nerf protossovejch jednotek...prost? n?jak z obtinit dostupnost MC - btw. ghostovo EMP bere n?jakych 150^^ a co se ty?e energie tak na plnyho templa?e pot?ebujes 2xEMP

:D - 09.02.2014 | 10:59   (odpovědět)

Tak ty hrajes Randoma, hmm tak to tady radsi mlc vsadim se ze jako randomak akorat all-inujes ^^

Evilbringer - 09.02.2014 | 08:11   (odpovědět)

Jako by nestacilo, ze banshee znici kazdou probu/dronu na 2 rany

Mimochodem, aby si nekdo nemyslel, ze hajim P - za prvy hraju random, za druhy uz jen hoooooooooodne rekreacne a za treti si taky myslim, ze P je pomerne dost silnej ( ma to samozrejme svy pravidla, jako ze treba musi mit tech jak na colossusa, tak na storm, ale to je zas jinej pribeh). Ale resit to tim, ze udelame jednotku, ktera uz takhle byla OP jeste vic OP, to mi neprijde jako stastny. Kdyby radsi oslabili nektery P jednotky. Viz treba napriklad Tempest - nesmyslne silna jednotka. Celkove bych rekl, ze Air jednotky ma Blizz hodne velkej problem nejak vyvazit...

- 08.02.2014 | 22:33   (odpovědět)

mno, v SC jsem celkem nov?ek, nejsem moc strategickej tip, a proto hraju hlavn? za terrana tyhle zm?ny u ghostika jsou celkem fajn, taky jsem se ho u nau?il pouvat...je to asi jen muj nazor, ale ty P jsou po HOTSKU daleko siln?j, a j budu fakt ?astnej, a bude banshee jednou moct utocit i na letectvo, pak u si asi na nic nebudu st?ovat (ikdy jak u to je v povaze lidsk, ono se vdy n?co najde)

dejvid - 08.02.2014 | 20:07   (odpovědět)

Bavi me jedna vec jak Teran beci ze musi ghosta stavet 30sec a P kdyz nawarpuje Templare za 5 sec. Ale ten warp ne neco nako build vaseho ghksta to nevidite ze?
Nej by bylo aby blizz zrusil vsechny upgrady protoze to serou cim dal vic. Zqcn3me vsichni s 3 3 3 a budou vsichni stastni. Aha ghist ma upg a neni to zbytecny dejme mu to ok. Za mesic tenhle upgrade proc ok dame jim to taky. Snad nam neco zustane na konci letosniho roku

Evilbringer - 08.02.2014 | 15:19   (odpovědět)

jn... Taky sem videl zerga, kterej mel za hodinu odehrano i 30 her. Jezdil jen 4pool ling. A byl tusim nekde v top 8 master... Tyhle zvasty o tom, kde kdo koho porazil a jak ostatni rasy jsou supereasy a jen ta jeho je superhard... Ty jsi klasickej priklad toho, jak nejaka lamka nedokaze myslet v souvislostech. Vidi jednu zmenu a mysli si, ze to ovlivni jen tu danou jednotku.

Asi nema moc smysl to ale resit - dokud se nenaucis pouzivat ghosta poradne, tak ti nedojde, jak je tohle velkej boost obzvlast vs P, kterymu klidne jedno emp vyradi stity za 500 bodu a jeste vycucne energii a to vse instantne. Ve hre neni zadnej jinej spell, nebo utok, kterej by daval podobnej dmg (krome atomu).

:D - 08.02.2014 | 14:06   (odpovědět)

A to e Protoss bude oslabenej, no kone?n?.... aspon si u T a Z nebudou st?ovat e P OP, stejnak je to dost Ezy rasa, onehda jsem snim zkusil dat ladder v Top 8 diamondu a i bez znalost n?jakych build oderu jsem porazil 4 z 6 Top diamondaku

:D - 08.02.2014 | 14:04   (odpovědět)

Ono hlavn? ted je to praveze balanced, protoze templar s Crystalem bylo fakt jako moc, p?edstava e jdu push a P proste zada 2-3 templa?e , ktery se warpujou 5s a okamit? ma stormu je fakt strany, Ghost kterej se stav 30s a ma EMP je balanced u jen z toho duvodu e kdyz budu branit push od P tak mu to akorat shod tity, a leckdy je protosse teky porazit ikdy nema tity, stejnak m? tyhle balanced blbosti jsou celkem u **** protoe Macro v TvP mam vyborny ^^

:D - 08.02.2014 | 13:55   (odpovědět)

To je jasny zes to nepochopil, spis jsem tim chtel rict ze na tenhle bezvyznamnej upgrade bude vlna rageee btw. hraju Terran a ten upgrad stejnak zadavam hned co dostavim Academy take akorat budu mt o 150gasu vc no

Evilbringer - 07.02.2014 | 21:31   (odpovědět)

Nevim no. Prijde mi to od tebe jako docela hloupej nazor... Lamy by toho nevyuziliy, ani kdyby ghost mel 1000 energie na zacatku a profik toho vyuzije az az si myslim.

Kdybys mel hrat Tosse, tak si myslim, ze taky nebudes vykrikovat, ze nezalezi na tom, jestli ma templar o 25 energie min nebo vic...

Celkove si myslim, ze timhle patchem, pokud ho nasadej, pomerne dost oslabej protossana.

Z proti T moc hydry nejezdi vetsinou, i kdyz ted mozna zacne, T muze hazet vic emp a driv a protoss ma vsechno drazsi.

Ta zmena na tempestu je mimochodem taky demence. Tempest uz je tak silnej az moc.

Ale vzdycky se najdou lbronzovi hraci, kterym prijde kazda zmena jako mala, protoze si nedokazou vubec domyslet spojitosti.

:D - 07.02.2014 | 10:55   (odpovědět)

Terran OP, protoe ghost ma o 25 vc energie ^^

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.