StarCraft II  |  StarCraft Encyklopedie  |  Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com banner
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)

Rasy » Zerg » Jednotky » Heart of the Swarm » Hydralisk

Mutuje z: Larva

Vyžaduje: Hydralisk Den

Typ: lehk, biologick

Rychlost pohybu: normal

Hotkey: H

Mineral Gas Supply Time HP   
100
50
2
33s 80  
Uvedené hodnoty nemusí odpovídat aktuální verzi!

Popis

Mírumilovná, býloravá stáda Slothien? byla asimilována do zergského roje, aby vytvo?ila jeden z nejkrut?jších a nej?ábelšt?jších zergských kmen?. Evolu?ní matice housenkám podobným Slothien? byla nabuzena Nadv?domím, co zm?nilo tyto neš?astné tvory v p?ízra?né zabijáky známé jako Hydraliskové. Tito kdysi mírní tvorové nyní baí po krvi a násilí a jsou nechvaln? proslulí svými obzvlášt? sadistickými zp?soby.


Vytáhlí, had?m podobní Hydraliskové nesou na horních plátech kruný?e stovky ostrých bodc?. Tyto bodce se specificky vyvinuly z obranných zpupínkovat?lých chlup? Slothien? a p?izp?sobily se novému ú?elu. Hydraliskové pouívají mocné svalové stahy pro vypušt?ní salvy bodc? na nep?ítele, kte?í se p?ibliují bu? ze vzduchu nebo po zemi.


Hydraliskové obzvláš? rádi leí zahrabaní, kdy ?ekají na svou ko?ist. Celé skupiny byly zpozorovány, jak se zahrabávají do zem? pod cestou civilních d?lník?, a poté se sami odhalí, kdy poci?ují, e se nep?ítel blíí. P?epadnutí ze zahrabané pozice je oblíbená bojová taktika hydralisk? spolu s oblibou po?kat na útok, a nep?ítel projde nebo podnikají výpady p?imo do skupiny nep?átel, aby je zni?ily smrtelnou k?íovou palbou.


Díky pozoruhodnému svalstvu hydralisk? (4 000 sval? ve srovnání s 629 svaly terran?) je razantní síla zp?sobená bodci hydralisk? dost ohromující. Jediný bodec m?e snadno prorazit 2 cm silný neosteel dokonce na maximální vzdálenost. Za jakýchkoliv okolností by se k masovým skupinám hydralisk? m?lo p?ibliovat s extrémní opatrností a pokud mono s podporou siege tank?.

Zbraně

Needle Spines

- Poškození: 12
- Dosah: 5
- Cíle: pozemn, vzdun

Schopnosti

Burrow (R) - Dv jednotkm schopnost se schovat pod zem. Nem dn ?asov omezen, nicmn? je mohou detektory najt a u?init zranitelnmi p?i toku. Se zahrabanmi jednotkami nelze to?it.

Upgrady

- Ground Carapace (C) - Zv brn?n vech zergskch pozemnch jednotek.
Vyvíjí se v: Evolution Chamber
Level 1: 150 150 160s
Level 2: 225 225 190s
Level 3: 300 300 220s
- Grooved Spines (G) - Zv dosah toku Hydralisk?.
Vyvíjí se v: Hydralisk Den
150 150 80s
- Missile Attacks (A) - Zvyuje pokozen zp?soben tokem u vech zergskch pozemnch st?eleckch jednotek.
Vyvíjí se v: Evolution Chamber
Level 1: 100 100 140s
Level 2: 150 150 170s
Level 3: 200 200 200s
- Muscular Augments - Zvyuje rychlost Hydraliska mimo creep o 25 %.
Vyvíjí se v: Hydralisk Den
150 150 100s
- Evolve Burrow - Umon vybranm zergskm jednotkm pouvat schopnost Burrow.
Vyvíjí se v: Hatchery
100 100 100s

Obrázky

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.