StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]((NEW)) F.u… » 16.01. 10:42
((GET)) [Free] Mered… » 16.01. 10:37
Jan.2019 Hasitleak E… » 16.01. 10:33
(See Hot).Best Ghost… » 16.01. 10:27
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Informace k patchi 1.3.0 + změny v mapách

14.03.2011 | 19:09 - darkwind

Testování na PTR serverech je v plném proudu a Blizzard oznámil úpravy ve změnách vyváženosti jednotek.
•    Zvýšení zdraví u Infestora (z 90 na 110) bylo zrušeno.
•    Fungal Growth jen znovu instantní kouzlo a už nebude vystřelováno jako raketa.
•    EMP od Ghosta odteď ubere nepříteli pouze 100 energie (doteď ubíralo všechnu). Efekt na štíty jednotek Prottosů zůstává nezměněn.

 

Blizzard navíc s příchodem nového patche 1.3.0 oznámil několik změn v oficiálním žebříčku map. Kompletní změny najdete v novince. Ke každé změně jsme připojili i vyjádření Blizzardu.

 

Změny v mapách 1v1:
1v1 mapy beze změn:
•    (2) Scrap Station
•    (2) Xel'Naga Caverns
•    (4) Delta Quadrant
•    (4) Metalopolis

 

Odstraněné 1v1 mapy:
(2) Blistering Sands
Blistering Sands je jedna z tzv. rush map, a naším obecným cílem bylo, abychom počet právě těchto map, co nejvíce snížili. Navíc, hry na Blistering Sands vedly v mnoha případech k taktice all-in. Frekvence útoků jako all-in roach/speedling, 4 warpgate push nebo mass marine/marauder stimpack push pomocí průchodu přes překonání kamenů (rocks) byla trochu vyšší, takže jsme se rozhodli stáhnout tuto mapu ze žebříčku.

 

(2) Jungle Basin
Jungle Basin má několik vlastností, které tuto mapu zvýhodňují pro Terrany. To byl hlavní důvod stažení mapy z žebříčku.
1.    Je zde možnost rozložit siege tanky přímo vedle hlavní základny protivníka a ničit jeho přirozenou expanzi a zároveň zabránit možnosti útěku jednotek ze základny.
2.    Příliš mnoho kritických míst na mapě znevýhodňovalo obranu Zerga proti útoku založeném na mariňácích, marauderech nebo siege tancích.
3.    Obtížný přístup k druhé expanzi.
4.    V tomto bodě jde o vyvýšeninu na kraji rampy vedoucí do hlavní základny. Postavení jednotek na obou vyvýšeninách bylo příliš silné, a to speciálně pro Terrany, kteří používají siege tanky.

 

...

 

Další odstraněné mapy včetně nově přidaných s jejich obrázky si můžete přečíst v tomto obsáhlém článku.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

archie - 23.06.2012 | 11:59   (odpovědět)

Pralev - 17.03.2011 | 14:35   (odpovědět)

Storm má cooldown, 2 sekundy.

Chelios - 17.03.2011 | 14:34   (odpovědět)

Lol nekdo tu pise pod mim nickem

Shibberius - 17.03.2011 | 11:38   (odpovědět)

To Deimos:
no neviem, odstranenie amuletu sa casto sklonuje najma v TvP MU, pricom si myslim ze to moze byt ovela dolezitejsie v ZvP (kde zerg nemal ziadnu moznost sa s HT vysporiadat ako T, a preto ta tmena aj u T ktoru skor vnimam ako zmenu mechaniky, kedze vec sa zasadne nemeni len budu musiet byt tieto jednotky mat za a) viac energie nez pojdu do boja, alebo budu musiet byt vo vacsom pocte. EMP ani Storma nema CD, takze T bude musiet viacero emp len na HT, takze miniwars HT/Ghost sa akurat predlzi na par sekund a mohlo by dojst k vacsiemu vyuzitiu snipu a feedbacku. Aj tak si myslim ze by mali nechat amulet ale zaviest CD na EMP a STORM, nemusia byt velke ale cca 2-5 sekundovy cooldown by mohol byt zaujimavy.

Co sa tyka Stimu aj bunkru, tak je to podla mna velka hlupost, aspon kym nepride aj k inym zmenam, bunker je klasickou sucastou vacsiny terranskych tech biuldov, pretoze skratka nemoze mat tolko jednotiek aby sa vyrovanal Z/P (preto je aj stim tak dolezity na zaciatku, pri early pushoch ci obranach hlavne v TvP) Ta zmena podla mna ma spravit to aby TvP sa predlzilo a preto aj tie zmeny na lategame (EMP/HT/BC), Kedže BC by sa tetoreticky teraz mohlo pouzivat viac aj ako counter na Colossa (yamato + lepsia pohyblivost) ale to by asi lepsie vedeli povedat iny

MaHi - 17.03.2011 | 07:36   (odpovědět)

2 Chelios . o tom proč je v Koreji BW stále populárnější než SC2 bylo napsáno milion článku! Stačí pohledat a budeš mít jasno.

predy - 17.03.2011 | 01:09   (odpovědět)

nech menia aj jednotky ako tie mapy bude sranda
Terran ich ma v singlaci dost nech skusia dat marauderovi strielanie aj do vzduch a budem valit len jeho ... no nebol bi to raj na zemi ?

sklamzny hrac - 17.03.2011 | 00:59   (odpovědět)

Uprava map len preto ze jedna rasa ma v mape navrch o com to svedci...
Jedna velka uprava celej hry vo velkom mega balancnom patchy.
Nie ako nezmyselne hlupe patche a repatche je to divne. Zrusit nieco lebo ze nevedia prist na to ako to upravit (Reaper) to tak je je znak toho ze betatest nedopadol najlepsie. Skratka nema to ten smrnc Po datadyskoch sa to muzno upravi ale len mozno.(mali bi si zobrat priklad z DownOfWar kazdy datadysk zmenil hru k lepsiemu velka uprava jednotiek a schopnosti ktora ma zmysel )

Chelios - 17.03.2011 | 00:43   (odpovědět)

a ze proc neni sc2 v korei tak popularni ako SC BW .

Chelios - 16.03.2011 | 21:15   (odpovědět)

Kdyz se vam ta hra zda nudna tak proc ji hrajete?. Nehlede na to ze 3/4 z tech veci co sou tu napsane sou kraviny

Tomi Okamura - 16.03.2011 | 18:17   (odpovědět)

jjo vemte marauderum stim a Terani se nauci hrat i neco jineho a amulet neni treba,ale stane se z toho jste nudnejsi hra nez je tedka,kazdopadne koukat se na Teranske nastimovane bio,tomu se nic nevyrovna,protoze vetsi nudy neni

Deimos - 16.03.2011 | 16:41   (odpovědět)

Skylleer, ovšem to by dalo s tim cliffem nehoráznou výhodu rusherům, zvlášt T( fast range jednotky) kterým by stačilo vlízt pod cliff sestřelit cliff a naběhnout, už tak P má strašný problém s rushem, pokud se nacanoonuje nebo nedělá 3-4 gate. Tudíž leckdy je cliff jediná obrana. A to že tam nevidíš, to je smysl hry ne, snažit se vymyslet něco, aby jsi mohl vyhrát( i když máš menší army) ale s těmi loděmi souhlasím, i když tu jde o balanc, ne o to že marinak rozstřílí 20 kulkami voida . Každopádně by měli marauderům vzít stim nebo concussive(spiš stim) a HT dát khaydarin tak, aby bylo nutno počkat, ovšem ne 45 sek( stačí ghost a je down), Ale to už jsem v jinem temátu, tak končím
Deimos

SAS - 15.03.2011 | 23:23   (odpovědět)

Občas mi připadá, že Blizzard nějakej ten konečnej balanc má u sebe, ale naschvál mění hodnoty jenotek/budov/čehokoliv, jen aby bylo vidět, že něco dělaj. A to nejen u SC II.

ego - 15.03.2011 | 21:18   (odpovědět)

Nemůžu říct, že je to bez chyb, ale jako Z to vidím určitě jako pozitivní krok )

crazypupava - 15.03.2011 | 17:02   (odpovědět)

ako nechapem naco stahovat neake mapy z obehu aj ked su op pre neaku rasu... vsak co sa hra ladder sluzi to hlavne na ff a uz do turnajov ich potom nedame .... ale tak nechajme blizz blizzardom a tesme sa na nove esl mapy ktore slubuju velky zazitok z rhania

AnonymousX.310 - 15.03.2011 | 14:43   (odpovědět)

To MaHi: +1. Kukat na BW zapasy je o hodne viac zaujimavejsie ako na SC2.

77white - 15.03.2011 | 14:42   (odpovědět)

4gate muze i nemusi byt allin. Cim ekonomictejsi 4gate = tim slabsi 4gate.

Skylleer - 15.03.2011 | 14:41   (odpovědět)

tak 4 gate je takovej semi-all in jeste se stim da hrat narozdil od ALL IN-u od terrana kdy posle SCV + marinaky a jde na sebevrazednou misi

Skylleer - 15.03.2011 | 14:37   (odpovědět)

tak ono obecne je taky problem v mechanice cliffu kdy ten dole uz nevidi nahoru a nedava mu damage kazdou druhou ranou pak vznikaji situace ze ta a ta mapa je ciste terranska diky cliffum a podobne pokud bys to mohl kropit i zespoda tak naklady na drop tanka na cliffu + postaveni veze nebo neceho te vyjde nastejne jako dole posunout dve obrany stim ze jednu ztratis nebo podobne. ve star trek armada v jednicce byly lode mnohem odolnejsi ao vsechny se staral aby neumreli ve dvojce to zahnali do vetsich poctu a lode oslabili tak ze praskali na par ran a nemel si sanci je nejak opravovat.

DoktorZhor - 15.03.2011 | 14:31   (odpovědět)

4gate neni allin? a co to je? krasnej nabeh na macro hru coz?^^ Ta cisla sou pochopitelne nadsazena(oparvdu kvuli tobe nebudu delat kompletni statistiku her), lec kadymu, komu se v hlave neprohani vitr ta pointa dojde.

Aklain - 15.03.2011 | 14:30   (odpovědět)

tak tak..... kluci z blizardu to proste posrali..... a to fest

MaHi - 15.03.2011 | 14:29   (odpovědět)

Aklaine : Když to bereš z poměru kolik ty jednotky dělají damage, tak máš pravdu... Ale to je jednak dané celkově vyšší rychlostí hry a taky větším výsyktu deathballů ( díky neomezenému počtu jednotek ve skupině ) ...
V BW jsou prostě ty abiliity totálně husté s WOW momentem... Takové reaver dropy = instakill mineral linu, Stormy silné jak prase, Tanky absolutně silné, Dark Swarm ultimátní jak prase, Science Vessel...Lurker Hold... a tak bych mohl pokračovat až do zblnutí ...
Co máme v SC2? Bandu nastimovaných mariňáků, kteří se semtam náhodně rozprsknou o zakopaného banelinga ... No to je teda ... O_o

Aklain - 15.03.2011 | 14:27   (odpovědět)

To Weezing: 4 gate all in je a ty jeho procenta musim souhlasit....

Weezing - 15.03.2011 | 14:25   (odpovědět)

Tak 4gate není allin a ty tvoje čísla, procenta jsou dost hloupý.

Aklain - 15.03.2011 | 14:23   (odpovědět)

prave mi to prijde s tim BW a sc2 naopak.. bw melo slabe jednotky proto tam byli ty epic momenty s mikrama a nebylo za 3 sekundy po bitve.. tady ma pomalu kazda jednotka dmg za polovinu HP u vetsiny jednotek ze hry tak hned vse umira... zadne micro.. nepouzitelne

DoktorZhor - 15.03.2011 | 14:16   (odpovědět)

Weezing: vsude? random PvP.. na 90% aspon jeden z nich pude 4gate, Z vidi tosse s fast exp, v na 90% mu tam naleti allinem, etc. etc.
MaHi: true, true. Taky nejak nechapu ten styl "kdyz je neco moc silne, udelejme to nepouzitelnym"

Weezing - 15.03.2011 | 14:10   (odpovědět)

doktorzhor: Co to meleš za blbosti, většina lidí nechodí alliny a vůbec ne v polovině her, kdes to prosimtě viděl?

MaHi - 15.03.2011 | 14:10   (odpovědět)

četl jsem na teamliquid pěkný názor srovnávající BW a SC2 filozofii.... Zatímco v BW má každá rasa spoustu strašně silných jednotek a abilit a Blizz v té době balancoval spíše posilováním jednotlivých ras. V SC2 nerfujou veškerý náznak něčeho silného a zajímavého hned v počátku, takže ve finále má každá rasa spoustu strašně slabých a nudných jednotek s dementníma/žádnýma abilitama...
Proto taky ta epičnost BW pořád tak něják v SC2 chybí... Dokonce i ty nejlepší zápasy mi pořád příjdou dost suché oproti BW
Myslím, že to Blizzard prostě špatně vychytal hned ze začátku a teď už nějáké masivní změny v designu jednotek udělat nemůže

DoktorZhor - 15.03.2011 | 14:04   (odpovědět)

Reaper nebyl spatnej a naprosto tocil zerga > nerf > nepouzitelnej
carrier proti marina opravdu dobrej neni^^ jedine ze bys utocil pres cliff, jinak stim a zdar. proste blizz to tezce nevychytal s tema jednotkama a tohle neustaly nerfovani v patchich tomu spis este vic skodi. Pokud se neproberou a nefixnou to nak v HoS tak myslim ze s SC2 to moc ruzove nevypada

Aklain - 15.03.2011 | 13:46   (odpovědět)

no i kdyz mas 6 carieru tak ti to marina rozstrili jak nic je to dmnce s tema jednotkama

Skylleer - 15.03.2011 | 13:42   (odpovědět)

no tak to zas pockej, carrier je na T1 jednotky dobrej samozrejme ho musis umet pouzit a neposlat jednoho proti 50 marine.
Me spis prijde teda BC jako nepouzitelny v soucasny dobe protoze na to jak je drahej a vzdalenej tech tak ho counteruje skoro cokoliv na vzduch za stejny nebo nizsi naklady. Od ty doby co mu oslabili utok na zem je to vazne k smichu. Uz jenom to ze ma utok v podobne hodne ran za malo damage na misto jedny strely za hodne (v BW tusim 25) tak se nehodi skoro na nic. Da se pouzit vicemene na tankovani damage, ale v tom je asi lepsi i thor kterej ma slusny dps sam (rozhodne vetsi nez BC) a je levnejsi.
Reaper nebyl ani zas tak spatnej dokud ho nenerfli. pomer cena/vykon v tom je BC snad na poslednim miste. Jeste ze ma aspon starej dobrej yamato cannon kdyz ho kazda letecka jednotka ukituje nebo ustrili.

DoktorZhor - 15.03.2011 | 13:25   (odpovědět)

Natom aby se nekdy je allin se snahou prekvapit tim oponenta ofc neni nic spatnyho, ale pokud se hracum vyplati jit allin kazdou druhou hru(coz momentalne vypada ze ano) tak je to imo dost spatne. Uprimne nejvetsi problem tehle hry bych nevidel ani v unbalanci nebo mapach na ktery vsichni tak nadavaj, mne spis pride ze blizz naprosto po*ral mechaniku cele hry a to nejakej patch nefixne. Viz ten reaper - jednotka s novou mechanikou, neosvedcila se tak ji nerfli tak ze je skoro nepouzitelna. To stejny ty jejich countery - srsly, aby protosskou top tier jednotku (cariier) counteroval marinak?Oo

Skylleer - 15.03.2011 | 12:52   (odpovědět)

me vadi ze klesa variabilita hrani , kdysi sem chodival proti tossovi reapery, pak jednuc hvili basnhee pak zas neco jinyho a tedka uz je to jenom vicemene bio protoze nic jinyho neni pouzitelny, kdyz vezmou maly mapy tak i nemobilita tanku zpusobi ze proste musis chodit jenom to co je vic mobilni ubiraji tim na moznostech hrani. To je snad kazdyho problem kdyz si necha postavit bunkr k expe apod. Timhle nuti hrace aby jezdili jen taktiku resp. build kterej je dobrej primo na tu rasu. Jednotky uz se nedaji pouzivat tak variabilne jednak kvuli elabovani a jednak kvuli mapam. Me se na tyhle hre libi jeji pestrost nic neni stejne a vetsina se da pouzit v kazdym matchupu temahle zmenama to zpusobi ze se pojede porad to same. Ne nevadili me all in je to zpusob taktiky. Kdyby udelali jednu mapu na rush , druhou na makro a treti neco mezitim tak se to stavat nebude. Ono ne nadarmo se tomu rika all in je to pro oba dva all in jak pro utociho tak i pro braniciho.Kdyz mas na to koule jit all in tak si to jdi pak ale kdyz to nevyjde automaticky skoro prohravas takhle by to melo bejt. Ale ono to bude tak ze to nema smysl chodit protoze ty casy v jakou dobu tam prijdes se porad prodluzuji primo umerne na velikosti mapy a na prodluzovani doby vystavby jednotek budov..

Me bavi koukat jak na kratky hry tak na dlouhy hry ne jen na jedno.

DoktorZhor - 15.03.2011 | 12:33   (odpovědět)

Skylleer: Naprosta vetsina her ted konci behem 10 minut kvuli neustalejm allinum, neda se nato divat a tobe vadi ze klesa efektivnost early game rushu?

Raab - 15.03.2011 | 11:50   (odpovědět)

Mě dost "sere" mapa Typhon Peaks tam jsem nebyl za T schoen porazit zerga...( nikdy mi nezničili armádu jen mě prostě oběhly když jsem se začal hejbat. Zlatý Shakuras...

Skylleer - 15.03.2011 | 11:02   (odpovědět)

Smart99 - souhlasim s tebou ve vsem + bych chtel jen zvyraznit co sem psal predzim. Vadi mi ze odebrali vsechny mapy pro dva hrace tudiz tedka nikdy nebudes vedet kde ten druhy je presne. Jsou to malickosti ale vidim tu iopet vyhodu u tosse kterej proste muze jit na skaut mnohem drive. Dale vetsi mapy nahravaji s vetsim prostranstvim samozrejme silnejsim rasam v poctu jednotek tj zerg protoze proste muzou bojovat vsichni taky to nahrava makro stylu (tj bud zergskej booming nebo tosskej turtling, efektivnost nejakej early game rushu klesa coz se mi nelibi nerikam ze to nekdy nebylo moc ale odstranit to uplne to se mi proste nezda. Ja mam rad kdyz ma clovek volbu a tim ze bude souper dal a dal tu volbu ztracim variabilita klesa a presne jak pises misto toho aby balacnuli jednotlivy strany tak zkouseji nove a nove mapy. Zajimavy je ze predelaji lost temple protoze je ve prospech terrana ale scrap station ciste zergska mapa zustane. Tak at si proste udelaji nejakou sablonu kolik ma mit mapa cliffu kolik ramp kolik stutru a podle toho jedou oni chteji udelat variabilni mapy, ktery stejne nakonec odeberou

Jarb - 15.03.2011 | 11:01   (odpovědět)

To Halo: najdi si na to novou srandu, protože amulet zruší.
Mě osobně to dost štve, proti mass MMM to bylo prostě nejúčinnější.

Smart99 - 15.03.2011 | 10:48   (odpovědět)

Myslim ze to len krasne odzrkadluje vyraznu nevybalancovanost v rasach. Namiesto toho, aby poriadne vybalancovali jednotlive rasy, tak stahuju z obehu mapy, na ktorych je rozdiel vyrazne viditelny.

Hneva ma, ked tvrdia ze mapa zvyhodnuje teranov / ci inu rasu (viem co tym chcu povedat, ale do velkej miery s tym nesuhlasim). Totiz ked je mapa urobena symetricky tak by ziadna zo stran nemala mat vyhodu.
A to ze niektora rasa je naozaj zvyhodnena, tak pricinu treba hladat v tej danej rase a vlastnostiach jej jednotiek a nie v mape.

V SC1 (ospravedlnujem sa, ze sa k nemu vraciam, ale v tomto pripade mi to fakt neda nespomenut) boli rasy do vyraznejsej urovne vyrovnane. Napriklad bolo mozne hrat za Protossa proti Zergovi na uplne otvorenom priestranstve.. (netvrdim ze sance boli uplne rovnake, ale nie natolko rozdielne ako tu).

Taktiez sposob balancovania mi nepripada prave najvhodnejsi. Tak napriklad infestorovi zvysili zdravie z 90 na 110; a teraz to zrusili. Ide mi o ten princip, ze ked videli ze sa to neosvedcilo, tak mu mohli dat 100 zdravia, alebo 105; mozno by sa to ukazalo ako optimalne.

Skylleer - 15.03.2011 | 10:39   (odpovědět)

Mapy sux, balance sux celej patch je sux stejne jako ty predchozi, prekopat lost temple jedinou tradicny mapu je hrich, udelejte jeste vice zergskych map jako by jich doted nebylo malo. To je snad tedka kazda mapa se 4 pozicema = vyhoda pro zergskou fast expu respektive pro expu pro kohokoliv. Prijde mi ze oni fakt chteji aby lidi hrali 2 base a vic, ale vtom ze se da hrat one base je ta variabilita hry. Nemam nic proti makro hram ale libi se mi kdyz ma clovek moznost vyberu. Oslabovanim jednotek a zvetsovanim map chtej fakt docilit toho ze kazdej bude casem chodit 14expand a pojede se od zacatku 2 base, protoze vsechny moznosti rushu omezi. Proc zbysuji dobu upgradu stimpacku kdyz uz takhle to byl nejdelsi upgrade ve hre, vyrobu bunkr i presto ze mapy zvetsuji tudiz sance ze clovek najde zerga hodne brzo a da mu tam bunkr je skoro nulova.Vetsi dopad nez na ofenzivni vyuziti to ma na defenzivni 40s je fakt uz dost na to aby to clovek stihl postavit kdyz uvidi ze se blizi pruser

udh - 15.03.2011 | 09:57   (odpovědět)

Aklain:

Aklain - 15.03.2011 | 09:56   (odpovědět)

Ale mě je nějakej multák u prdele

Duriel - 15.03.2011 | 09:14   (odpovědět)

Co teda s tim balancovanim?
http://eu.battle.net/sc2/en/blog/1959710#blog
myslite ze to projde? Nebo komunita na ne zatlaci a zrusijou par veci. Ten amulet je celkem sila ho zrusit..

Chelios - 15.03.2011 | 08:23   (odpovědět)

Jo taky sem o tom uz cet snad uz to bude v 1.3 =)

=) - 15.03.2011 | 08:13   (odpovědět)

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=199322

Threo - 15.03.2011 | 07:58   (odpovědět)

taky se mi shakuras jako jedna z mala libila a oni ji zrusi nove zatim nehodnotim

Pralev - 15.03.2011 | 02:57   (odpovědět)

Musím uznat, že ty nové mapy mě zatím opravdu nechytly. Veskrze mi přijdou blbé, divné, nepřímočaré... Uvidíme po pár desítkách her.

Shattered temple už není tak dementně terranská, jako byl LT, na druhou stranu ten obrovský otevřený prostor uprostřed je až přehnaný. Jakkoli čím dál silněji nabývám přesvědčení, že Zerg je prostě výrazně slabší rasa než Terran a toss, na Shattered templu mi přijde v TvZ za Terrana prakticky nemožné vyhrát v případě cross pozic.

TnT - 15.03.2011 | 02:17   (odpovědět)

To udh: Pochybuju, ale urcite zase rychle udelaji new verzi.
To Aklain: Zato trolovani jo

Jeste ze ten fungal strelu zrusili - to byla strasna blbost
A Shakuras je docela skoda, diky sutrum to byla snad nejvariabilnejsi mapa..

Aklain - 15.03.2011 | 00:14   (odpovědět)

strasne ti nejaka cestina prida na skillu no

udh - 15.03.2011 | 00:05   (odpovědět)

A funguje po tomhle patchi čeština nevíte?

Aklain - 14.03.2011 | 23:28   (odpovědět)

jsem zvedavej jestli mi nekdy nekdo vrati ty nervy, ty losy diky tomu, ty zsedivele vlasy a ty hnusne vyrazy na pritelkyni kdyz me zrovna musela otravovat kdyz sem prohral s EMP ktere mi vyradilo celou energii u vseho co sem mel....

Halo - 14.03.2011 | 22:40   (odpovědět)

vsak neni napisane ze odebiraji amulet ne? nestraste me cim budu ty mrdky Teransky chytat?

Jarb - 14.03.2011 | 21:57   (odpovědět)

Paráda, takže amulet jde normálně do sra*ek podle plánu...

RynJa - 14.03.2011 | 21:20   (odpovědět)

To crazypupava: Ten ostrov tam byl divný. Pro zergy uplne na nic. musel jsi udelat nydus nebo drop + jsi tam nel larvy, ktere ti tam byly prd platne imo. takze udelat z toho normal expu je fajn

Steve - 14.03.2011 | 21:08   (odpovědět)

poděkujeme Blizzardu za nové daleko horší mapy... fakt demence

crazypupava - 14.03.2011 | 21:06   (odpovědět)

ako doteraz som nepovedal krive slovo na blizz ale pomto patchy akoze wtf nechcu rush mapy ale shakuras kde sa hrali pekne makro hry vyhodia a daju tam taketo bludne mapy... a lost temple vsak to bolo klasika to je hriech prerabat ne to este vyhodit a ze sa tam tie ostrovy lahko branili vsak oto v tom ide ze lahka expa na podporu makro hry ale dobre... toto je moj nazor

BoFF - 14.03.2011 | 20:49   (odpovědět)

Nic konkrétního. Jen to byla první věta co mě napadla po přečtení

jj, emp je fajn

Aklain - 14.03.2011 | 20:40   (odpovědět)

no aspon ze to EMP, kdyz uz nic......

DarkDokie - 14.03.2011 | 20:33   (odpovědět)

To BoFF: Co tím myslíš?

BoFF - 14.03.2011 | 20:20   (odpovědět)

Co se to tady sakra děje.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.