StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
www.thecoltsfootball… » 23.03. 07:47
Зарабатывать в интер… » 22.03. 21:08
reebok sneakers » 22.03. 05:09
nike dunk high sb » 22.03. 05:05
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Postřehy hráčů z BlizzConu 09 #1

03.09.2009 | 10:00 - Davewolf

Server sc2armory.com vyzpovídal několik hráčů, kteří si vyzkoušeli SC2 na Blizzconu. Odpovědi tedy nemusí být úplně přesné, ale jsou pro změnu z jiné perspektivy, což znamená nové zajímavé informace. Otázky byly rozděleny na 4 díly - podle rasy a pak jedny obecné. Dneska se tedy vrhneme na Terrany.

 

1. Jak by se dala srovnat efektivita kombinace Medivac a Mariňáci a kombinace Medici a Mariňáci ze SC1?

 

Celkově je kombinace Medivac a Mariňáci mnohem efektivnější. Za prvé, Medivac může léčit z větší vzdálenosti (range), za druhé může nakládat jednotky, které jsou těsně před smrtí (podobně, jako když zachraňujete zergskou jednotku před umřením zahrabáním) a konečně, Medivac je létající jednotka. Další poznámka k léčení na dálku - můžete manévrovat Medivacem ze strany na stranu, abyste se tak vyhnuli většině poškození a přitom bude stále schopný léčit jednotky v prvních řadách. A samozřejmě můžete kdykoliv všechny jednotky naložit a utéct. To funguje skvěle proti jednotkám na blízko (melee) jako jsou Roach nebo Zealot.

Ještě jedna poznámka - ve chvíli, kdy je Medivac zničen, zemřou pochopitelně i jednotky uvnitř.


2. Mají Hunter Seeker Missiles nějaký indikátor na jednotce, kterou pronásledují?

 

Prvně - schopnost se nyní jmenuje jednoduše Seeker Missile. A ano, má červenou laserovou tečku, která se nakreslí na cílovou jednotku (podobná jako animace Ghosta se sniperkou). Pomáhá to zjistit, která jednotka byla zaměřena. Přesto, máte asi 10 vteřin dostat tuto jednotku z větší skupiny, což může být náročné.

 

[VÍCE INFORMACÍ]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zhul - 06.09.2009 | 21:00   (odpovědět)

To Ultramarine: Tak jasně v battlereportu proti zergům byli používaní později víc i mariňáci, ale mě jde o to že marauder vytlačuje ze hry jenotky vyšších stupňů, který se používali porti tossům. Takže TvP se stane docela dost nezáživným a kdoví co se vůbec stane když bude hrát terran proti terranovi.

strýko fenster - 05.09.2009 | 12:11   (odpovědět)

To SiMich: stejně bych chtěl podrobné info, proč by zealot neměl být vytlačený stalkerem třeba od samotných autorů

navíc, když se ještě vrátím k marauderovi...tak se mi nabízí další srovnání a to s vikingem(pozemní mod) - z čehož mi zase vychází užitečnější viking, který del mě dělá zase zbytečnou jednotku z maraudera...prostě si myslím, že marauder tam být v této podobě neměl(max, jako plamík)

SiMich - 04.09.2009 | 16:22   (odpovědět)

To strýko fenster: Jak už se říkalo, pochybuju, že Stalker Zealoty vytlačí. Možná je to přetrvávající pocit ze SC1, ale beru Stalkery jako slabší jednotku (ve většině peněžně adekvátních soubojích), která by měla mít podporu Zealotů. A Mariňáci budou, očekávám, opět používány proti Zergům.

FLOYD - 04.09.2009 | 16:04   (odpovědět)

ja uz to neresim snad to dobre vybalancuji
na Blizzard se muzem spolehnout

strýko fenster - 04.09.2009 | 15:50   (odpovědět)

oprava = se vzájemným porovnáním = 2 marináci vs marauder

strýko fenster - 04.09.2009 | 15:49   (odpovědět)

To Ultramarine: stejně se vzájemným porovnáním = marine vs marauder mi prostě vychází jako lepší jednotka právě marauder...marináci sice mohou do vzduchu, al aby něco zmohli, tak jich musí být větší grupa(zvláště ve SC2)

to je totiž podobný případ, jako se stalkery vs zealot...prostě blink a střelba i do vzduchu je u stalkerů tak skvělá a o tolik výhodnější abilita, že volba výhodnější je jednotky je jasná

Ultramarine - 04.09.2009 | 15:10   (odpovědět)

Podle příběhu je marauder vyrobenej swenem těsně před útokem na monolith z přebytečnejch součástek obleku firebata. Tím pádem ten artwork maraudera s dvojitejma plamenometama smažícím larvy by se dal pochopit jako "novej" vzhled firebata. Ještě bonbónek - v singlu tam po upgradu Jumbo frame můžete vlízt 6 marýnů, nebo 3 maraudery/firebaty, případně libovolnou kombinaci. druhej upgrade pro singl je autotureta na střechu stejně silná jako jeden marýn. Buďme rádi, že nepoužili pro multiplayer TOHLE. Marýni jsou po upgradu štítů stále dobří. Narozdíl od marauderů nepotřebujou technologickej adon a po přidání toho "reactoru" je můžete chrlit po dvou. Taky v bunkrech i medevacích vtěsnáte 2 marýny místo 1 maraudera. S upgradama budou mít tak 55hp na kus, takže se marauderovi vyrovnaj, 5 nebo 6 útok, takže až na zpomalovací granáty a bonus proti armorovanejm jednotkám budou mít o 2 "větší" damage a to i proti vzduchu....

f - 04.09.2009 | 14:51   (odpovědět)

marrauder se me nelibi od zacatku. Je to trapna jednotka co proste jde a strili...

strýko fenster - 04.09.2009 | 14:45   (odpovědět)

To strýko fenster: ted už je jen otázka: co potom s marináky...ti jsou zbyteční(po uvodním rushu) i přesto, že střílí do vzduchu

strýko fenster - 04.09.2009 | 14:43   (odpovědět)

To charles: s thorem

já bych u maradera klidně nechal vše tak, jak má...kdyby to byl ale "plamenometšík" - tak by se mi líbil...momentální verze ale ne

charles - 04.09.2009 | 14:36   (odpovědět)

zachvílu do toho bunkru vopchajú siege tank

Marek53 - 04.09.2009 | 14:34   (odpovědět)

Tahle debata je pěkná, ale je to jen teorie. Já budu sázet na rychlost a na osvědčený bunkr u výlezu z nepřátelský základny.

Ultramarine - 04.09.2009 | 14:14   (odpovědět)

strýko fenster: Může do bunkru. po dvou na jeden bunkr, jako firebat. Po čtyřech na dropu/medivaca. S tim bunkrem to bylo vidět v batlreportu 2 když zergové prorazili skály a vlezli teranům do základny z druhý strany.

Ultramarine - 04.09.2009 | 14:11   (odpovědět)

f:"se tomu nedá moc dobře bránit", ne že proti tomu NEBUDE obrana. Tak tupej snad není nikdo. A máš pravdu, multiplayer jsem hrál za život asi čtyřikrát přez lanku. na b.netu jsem nikdy nebyl. Je pravda, že to vidím trošku zjednodušeně, ale to každej, dokud to nevyzkouší na vlastní myš.
Sam: Soráč, viděl jsem někde nějákou korejskou)?) stránku a tam bylo video. eště se porozhlídnu, ale nemyslim, že to najdu moc snadno.
Zhul: je to tak. Ale zároveň jedinej nedostatek týhle pěchotní a relativně levný jednotky je absence schopnosti střílet proti vzduchu.

strýko fenster - 04.09.2009 | 13:53   (odpovědět)

taky se mi maraufer nelíbí...ty jeho velký HP jsou trapné + zpomalovač + stimpack + léčení vzdušnou jednotkou + lze ho mít brzy = slaboušek(ještě mi řekněte že může do bunkru)...navíc, nejen že se v tomto tieru vyrovná protosům, ale totálně ponižuje i kdysi silnou hydralisku(to co z ní udělali je...)

rRr - 04.09.2009 | 13:26   (odpovědět)

Marauder je taky vzhledově škaredá jednotka, fuj fuj. Udělal bych je menší a snížil bych jim počet životů a zakázal stim pack Ať lidi radši dělají tanky proti obrněným jednotkám než tenhle paskvil Každopádně uvidíme ve hře, jak to bude s marauderem fungovat a vypadat.
A co viking, nebyl by lepší z faktorky? (s vynálezem létání ve startport)

charles - 04.09.2009 | 13:08   (odpovědět)

videli sme,jak od marauderov dostávali stalkeri aj hydry...dobre no,stalkeri nie su určení zrovna na takúto prestrelku,ale nelúbi sa mi,aby terranská jednotka rovnakej úrovne dávala protosskú,však rozprávajú,že chcú čo najviac prehåbiť rozdiely medzi rasami,ale protossi ma zaujali hlavne silou svojich jednotiek a bude ma mrzieť,ak sa im neaká terranská vyrovná...

Zhul - 03.09.2009 | 20:20   (odpovědět)

Nevim co tu tak strašíte s těma Medivacama. Jsou dražší než medici, jsou dostupný až při startportu a vyráběj se pomalejc. Navíc jak už tu někdo říkal jsou na stejným stupni jako Raven, takže většina lidí bude vyrábět spíš raveny kvůli seeker missile. A dropy nejsou zas takovou hrozbou pokud si člověk dokáže ohlídat těžiče a přesouvat je mimo zónu ohrožení. Mě spíš vadí ten marauder 125 života mě příjde vopravdu moc dyť je to skoro jak siege tank :o. A cena obzvlášt vysoká taky není. Ale tak Blizzard to nevydá nevyvážený, to by pak MP nikdo nehrál a celý Bnet 2.0 by jim byl k ničemu.

charles - 03.09.2009 | 19:53   (odpovědět)

akurát tí marauderi sa mi nelúbia,no letectvo by mohla byť celkom slabina terranov...

Sam - 03.09.2009 | 16:02   (odpovědět)

tak jasně, že jo.. všecko sou to teorie, páč jak ultráč povedal, neviděli sme tuhle kombinacu v akci.. ale estli jo, hoď odkaza, rad se poučim..
ale jinak myslim, že zas tak über nebudou, na všecko je medicina..

f - 03.09.2009 | 15:41   (odpovědět)

ultramarine ty si to predstavujes jak hurvinek valku chlape.. hrals nekdy multiplayer v sc1? vsemu se da ubranit. akorat staci vedet co jede a prizpusobit se tomu. Copak dva reavri za tezbu v jednicce nebyla imba? to muzes o tom napsat uplne to stejne co ted pises o dropu marauderu... a neda se tomu branit? ofcourse ze da .. staci neco vymyslet. napriklad sestrelit medivacy nebo mu jak odleti vbehnout do base. udelat si map control a nenechat si to tam vysadit... toho je proste spousta. co tady ted pises je jen tvoje teorie

Ultramarine - 03.09.2009 | 15:23   (odpovědět)

Navíc jsme tuhle kombinaci zatím neviděli v akci. Marauder má něco přes 100hp a vysokej armor. O medivacu se říká, že má delší dosah a MNOHEM silnější heal než medic. Nevim jak vy, ale já před tim než jsem za kombinaci marýnů a mediků hrál v broodwaru jsem si nedokázal představit, jak rychle je budou healovat a jak hrozně je tohle kombo tvrdý. A teď poenta - maraudeři jsou zatraceně tvrdší než marýni a to i damagem (proti armoru, budovám a menším zergům) a slušnym dostřelem. Medevacy mají silnější heal a větší dosah než medic. A zároveň můžou transportovat maraudery po 4 na jedno naložení (což jsem mimochodem považoval za ideální poměr na healování u starýho komba. Proto doufám, že to na mě nikdo nevytáhne. Mimochodem etymologie slova hyserie je zajímavá v tom, že má vztah k ženským rozmnožovacím orgánům (či jedné předpokládané dysfunkci zmiňovaných). To asi nebude jeho případ, i když chápu co jsi tím myslel.

Crazyboy20 - 03.09.2009 | 14:59   (odpovědět)

Tak asi nemuzou vydat hru a budou vyhravat jen Terani ne? co plasite i kdyz ano videl jsem heliony v nejakem videu a jsou rychli jako prase a presne co rikal bez poskozeni na dalku si ani neskrtli proti nim,dale maruderi jsou taky dost silni a tak terani konecne budou silnou rasou a treba za ne budu i hrat jako ze v SC1 se jim vyhybam obloukem

Ultramarine - 03.09.2009 | 14:55   (odpovědět)

rRr: jde o to, že můžeš postavit padesát zerglingů a 50 ULTER, ale pokud ho s nima nezlikviduješ včas a všichni se budou dobývat čelně do protihráčovi základny, zatímco tu tvou bude on likvidovat zezadu, bude ti tvá početná armáda k užitku podobně, jako bys jí neměl. Dropy jsou stejně vysoko v techu, jako raveni. Vzpomínáš, kolik marauderů a ravenů bylo v br2? A vzpomínáš, co dělali maraudeři (bez healování) se zhruba stejným počtem roachů, nebo hyder (což bylo jádro armády zergů zhruba ve stejnym techu)? A teď mi řekni, kolikrát jsi viděl, aby někdo nechával čtvrtinu až půlku svejch nejlepších jednotek u báze čistě pro sichr proti výsadku. Zničení dronů takovou silou, trvá něco mezi 4-10 vteřinami u jedné základny a za dalších 10 už nemáš základnu. Pokud do těch 20 vteřin nestáhneš dostatečně velkou sílu z hlavního bojiště, nebo jinejch míst obrany a nepřesuneš ji, prostě se po odvedení práce naloděj a zopakujou to u další tvý báze. A jak jako zapřísáhlej rusher víš, bez dronů nejsou kredity, bez kreditů nejsou jednotky a bez jednotek není rush (ani výhra). Neříkám že to je nebezpečný v úvodních částech hry, kdy hráči za zergy hrajou závody v aps, znalosti mapy a tvorbě zerglingů známé jako rushování, ale když tohle nezabere, budeš mít dost potíží vpředu na to, abys nechával kohokoliv vzadu. A to ti může bejt osudný. (možná)

Mizzin - 03.09.2009 | 14:23   (odpovědět)

Ty Floyde, že ty budeš nějaká ta hysterka, co?

rRr - 03.09.2009 | 13:43   (odpovědět)

No jistě, než vyrobíš 6 zerglingů, tak ti tam naletí s třema dropshipama.

FLOYD - 03.09.2009 | 13:13   (odpovědět)

ted nad tim taky uvazuji terrani budou dost silni udelaji zed pak marudery a pak medievac a bude je tezko zabit,blik moc nepomuze s prunikem kdyz za zdi budou cekat marauderi pak evac preleti s maraudery a nikdo to nezastavi :::: KDO TO MA ZASTAVIT nikdo nic nestihne na obranu lepsi jednotku i kdyz tam budou nejake ty veze marauderi si stim poradi s medievacem v zadech
Bude to dost narocne hrat proti lidem

Ultramarine - 03.09.2009 | 12:54   (odpovědět)

Taky jim fandim, ale doufám, že se bude medevac muset upgradovat, nebo alespoň nebude moc brzo dostupnej. Naštvalo by, kdyby ta taktika použitá v jednom gameplay co je na netu - tedy že vyrobíš dvanáct marauderů, s nima udržíš prvních pár ůtoků v bunkrech, pak trojici medevaců, přeletíš za krystalové pole nepřítele a (protože z. i p. mají spíš melee a mezi krystalama není jak tě obklíčit,) vybyješ scvčka a za pár desítek vteřin (než se silnější jednotky nepřítele stihnou vrátit,) i hlavní budovu. Nedej bože aby mezi nima byly tanky, nebo banší. Bez protivdušný obrany, nebo několika letců u hlavní budovy se tomu nedá moc dobře bránit. Aspoň mi to tak připadá. I když se to moc neliší od toho útoku skrz rozložené protoské dropy (prismy? Sakra pořád si to pletu), který ukončil batlreport3. Možná i nydus worm...

Insolitus - 03.09.2009 | 12:04   (odpovědět)

To je moc dobrej rozhovor, uz se tesim na dalsi
PS: ac za terrany vlasnte nehraju, vypadaj velice slibne

FLOYD - 03.09.2009 | 11:49   (odpovědět)

Pres zed Terranu se dostanu blinkem se stalkry to bude parada

FLOYD - 03.09.2009 | 11:36   (odpovědět)

MAZEC TESIM SE NA PROTOSSY HLAVNE

f - 03.09.2009 | 10:58   (odpovědět)

kdy budou dalsi rasy? dejte to sem hned

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.