StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Karune odpovídá už po 40.

11.06.2008 | 22:39 - Jata

Po čtrnácti dnech se nám opět vrací Karune se svým Q&A, které bylo minulý týden nahrazeno naším exkluzivním setem otázek. V tom dnešním se ale dozvíte něco o Nydus Wormech, Battlecruiserech a také, jak je to se schováváním jednotek za stromy.


1. Při aktuálním pohledu na hru s velkolepými animacemi smrti bychom si mohli dělat starosti, že trochu zešílíme z těch mrtvých jednotek při hraní. Mohli bychom tedy ku příkladu plýtvat drahocennými APMs (actions per minute = akce za minutu) pokusy klikáním na spojeného Space Marine, o kterém si myslíme, že je ještě naživu. Zbytky některých větších jednotek nebo smrt některých jiných by mohlo také blokovat pohled na hru. Je ten strach oprávněný, nebo bude v nastavení volba na snížení těchto modelových detailů? (gamereplays.org)

 

Ano, s tímto problémem se stále setkáváme. Pro multiplayer se chceme absolutně ujistit, že hráči budou moct vizuálně vidět přesně to, co se na bojišti děje. Momentálně váháme mezi různými druhy animací smrti, které máme pro multiplayer dostupné, které se objeví také v singleplayerových kampaní. Mnoho lidí ale stále miluje sledování složitých animací, když zrovna nehrají nějakou soutěž.

 

2. Battlecruisery zaměstnávají více než jednoho střelce, že? Takže, budou schopni napadnout jak vzdušné, tak pozemní jednotky zároveň? (sc2pod.com)

 

Battlecruisery budou moct najednou útočit pouze na jednu jednotku.

 

3. Co se stane s jednotkami uvnitř Nydus Wormu, když je zabit? Vzhledem k tomu, že může přenášet 255 jednotek, zemřely by všechny? (sc2pod.com)

 

Jednotky uvnitř Nydusu zemřou pouze pokud jsou zničeny všechny vstupy/východy. A to včetně budovy Nydus Warren, která je nezbytným předpokladem pro vybudování Nydus Wormů, jelikož také vystupuje jako vstup a východ v systému Nydusů. Nydus Wormy, které nejsou umístěné jako vstup/východ nebudou k systému započítávány.

 

4. Zatím vypadá editor map jako velmi silný nástroj, který nepřinutí map makery používat vůbec tvořivost. Bude dokonce možné editovat i kritické schopnosti jako path finding? Jestli ano, nebude skutečné žádné omezení, nebo alespoň nějaké, které si v tomto bodě můžeme představit? (starcraft2.4players.de)

 

Pathfinding, metoda, která jednotce určí, jak se bude pohybovat, je ovládána kódem a nebude možné ji uvnitř editoru map měnit. Nicméně budou moct tvůrci map editovat věci jako šlépěje, rychlost a velikost jednotek, což ovlivní pohyblivost jednotek.

 

5. Proč byla Battlecruiseru přidána plazmová torpéda, když má Banshee prakticky stejný útok? (starcraft2.com.au)

 

Battlecruiser již déle nemá plazmová torpéda, která zasahují i zem. Místo toho mohou být vybaveny Missile Barrage, která bude útočnou schopností na vzduch-vzduch. Tato schopnost udělá Battlecruisery ještě efektivnější proti lehce obrněným vzdušným jednotkám, jelikož útok dostane také nějaké bonusové poškození proti těmto jednotkám.


6. V SC:BW jsme měli bonusy za terén pro jednotky, například postavení za strom nebo střelbu dolů z vyvýšeniny. Zachováte nebo možná ještě zlepšíte tento prvek a co se stane s velkými jednotkami, které jsou masivnější (Thor) nebo prostě větší (Colossus) než strom nebo dokonce útes? (broodwar.de)

 

Ve StarCraftu II se už tyto bonusy nenacházejí. Místo nich bude nesmírně důležitý line of sight. Například jednotky střílející z vyvýšeniny nebudou moct být viděny pozemními jednotkami bez line of sight a pozemní jednotky tedy na ně nebudou moct střílet zpět.

 

7. Když zergský hráč nakazí Dropship/Medivaca, dostane kontrolu nad jednotkami uvnitř? - Luddite (teamliquid.net)

 

Ne, obsah jednotek bude zničen, když se nakazí.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

ovceking - 19.06.2008 | 16:03   (odpovědět)

To halal: rekl bych ze to je vybuch marauderova granatu

crazypupava - 19.06.2008 | 15:49   (odpovědět)

T Kane85: ta to blbo vyzera ta budova ako clovek by ani nepovedal ale co uz budem si musiet zvykat

halal - 19.06.2008 | 10:23   (odpovědět)

posledni screen ( http://starcraft2.com/images/screenshots/ss88-hires.jpg ) je uz trosku pozmenenej, je to v podstate to samy, ale ted jdou videt jackalove a taky je nahore u marinaku neco modryho co nejak netusim co muze bejt za efekt

Kane85 - 19.06.2008 | 09:40   (odpovědět)

ja som sa tiez pokusal vyrobit Hydru, ale ako nato pozeram tak radsej sa s nou nebudem chvalit...
)

halal - 19.06.2008 | 01:19   (odpovědět)

a moje mensi rychlovka (abych nebyl pozadu )
http://www.nobrain.eu/files/halal/CRE_Dragoon-0683ba72_ful.png
(dokonce i strili )

Bekend - 19.06.2008 | 00:56   (odpovědět)

Tak kdyz uz se tu halal pochlubil svym spore vytvorem, tak jeste ja nadhodim sve:
http://www.nobrain.eu/files/backow/CRE_-0683ab4c_ful.png
http://www.nobrain.eu/files/backow/CRE_-0681e356_ful.png

halal - 18.06.2008 | 20:47   (odpovědět)

Ten Baneling Nest je trosku divnej na to, ze to zrejme stavi drona, ale tak co, vypada to dobre skoda, ze to neni nova jednotka

Kane85 - 18.06.2008 | 18:20   (odpovědět)

tak sorry
tie budovy sa volaju Baneling Nest a Infestor Pit

Kane85 - 18.06.2008 | 18:18   (odpovědět)

To crazypupava: ak myslis to na nozickach tak to by mala byt nova budova Banelings pit alebo take nieco. na vyrobu banelingov.

crazypupava - 18.06.2008 | 18:08   (odpovědět)

chlapci co je to velke v lavo take zelene.... to mi nepripomina nic ziadnu budovu ani nic take

crazypupava - 18.06.2008 | 18:08   (odpovědět)

chlapci co je to velke v lavo take zelene.... to mi nepripomina nic ziadnu budovu ani nic take

darksnow - 18.06.2008 | 15:25   (odpovědět)

To protossove-borci: jsem rad kdyz neco poslu, vetsinou je to z RSS zdroju

Kane85 - 18.06.2008 | 14:16   (odpovědět)

k tomu jackalovi tolko ze tento novy vzhlad...no mam zmiesane pocity. podoba sa na buginku Nod (CnC). povedal by som ze to neni finalna podoba.
a k zahadnym zergskym objektom - vraj su to nove budovy pre banelinga a infestora. skoda som myslel ze to pavukove bude jednotka

halal - 18.06.2008 | 14:06   (odpovědět)

urcite marauder, ten novej vzhled neni zas tak rozdilnej (jestli vubec) akorat ty zbrane maj sveseny, takze to mozna jinak vypada...
ale i ten znak na ramenou meli i driv ( http://images.wikia.com/starcraft/images/e/ed/Marauder_SC2_Game1.jpg )

jeste jsem zkoumal co je to pod tou levou skupinou marinaku, nakonec jsem zjistil, ze to jsou 2mrtvy marinaci

N4Ri - 18.06.2008 | 12:12   (odpovědět)

nejspis

Kane85 - 18.06.2008 | 10:09   (odpovědět)

po podrobnom prezreti obrazku som si vsimol aj zvlastnych marinakov. v lavo pri skupine marinakov je aj niekolko novych...asi nova podoba marauderov.

Kane85 - 17.06.2008 | 22:52   (odpovědět)

inac tie plamene by som povedal ze su od jackala ktory bol zniceny, ale plamen este ostal.

Kane85 - 17.06.2008 | 22:49   (odpovědět)

kokso dobry screen.
nemam tusenie co to moze byt (ani ta jednotka ani budova)
ale ten pavukovec vyzera vyborne

halal - 17.06.2008 | 22:37   (odpovědět)

hele, co je v tom novym screenshotu ( http://starcraft2.com/images/screenshots/ss88-hires.jpg ) to zergsky jak na to ukazuje modra cast horniho plamene a ta druha budova kterou pali ten druhej plamen? Ty by meli bejt novy. Taky ten jackal nahore ma novej design (jestli to je jackal)
Pak jeste nechapu z ceho jdou ty plameny (kdyby byl jackal neviditelnej, stejne by mel jit trosku videt, ne?)
Takze asi byly ty jednotky zniceny, dole vybuch je, ale nahore vubec...

Jsem zvedavej co k tomu blizzard rekne

Marine - 17.06.2008 | 22:09   (odpovědět)

Tak mothership je zatém jen jedna, nebo více?

protossove-borci - 17.06.2008 | 21:34   (odpovědět)

sqele nás zásobuješ darksnow...diky

Kane85 - 17.06.2008 | 19:06   (odpovědět)

lol pekne vyzera
som nevedel ze aj take veci sa tam daju postvarat...asi si to ten editor stiahnem

halal - 17.06.2008 | 18:53   (odpovědět)

spore editor - uz je demo, bohuzel to jsou jediny kridla co tam jsou na vyber
Viz: http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28002&r=top

Thalion - 17.06.2008 | 18:42   (odpovědět)

to halal: ty kridla by chtely vylepsit, jinak pohoda. V cems to delal?

ovceking - 17.06.2008 | 18:41   (odpovědět)

To halal: az na ty kridla vypada docela dobre

halal - 17.06.2008 | 18:26   (odpovědět)

ja si udelal mutaliska: http://www.nobrain.eu/files/halal/CRE_mutalisk-0681d87e_ful.png

Hijtec - 17.06.2008 | 15:36   (odpovědět)

Ten spore vypada huste

Hijtec - 17.06.2008 | 15:36   (odpovědět)

Ten spore vypada huste

darksnow - 17.06.2008 | 14:33   (odpovědět)

nekoupite si http://www.spore.com/sporepedia#qry=srch-starcraft%3Apg-24 a http://www.spore.com/sporepedia#qry=srch-starcraft

darksnow - 17.06.2008 | 14:31   (odpovědět)

nekoupite si http://www.spore.com/sporepedia#qry=srch-starcraft%3Apg-24 a http://www.spore.com/sporepedia#qry=srch-starcraft

Sip - 17.06.2008 | 09:22   (odpovědět)

No jako mothership vypadá dobře mě se líbí, ale jako mít několik mothership vedle sebe to mi přijde fakt divný. Přece jen to je mothership "mateřská loď " a těch by se nemělo stavět více. Mě se líbil ten původní nápad že mothership by mohla být jedna na jednoho hráče. Sice spousta lidíi by asi říkalo, že to vezme pak na unikátnosti zergské královně, ale podle mě to tak neni královna a mothership to je uplně o ničem jiném. Ale jako vidět 3 nebo 4 mothership najednou to podlě je fakt divný.

Insolitus - 17.06.2008 | 07:27   (odpovědět)

mothership je nadherna, silene pekna jednotka, moc se mi libi

bohuzel tohle je krasna ukazka kdyz je jednotka nadesingovana jako bod kulminace armady, neboli dominanta. Ta jednotka ma velice silny vyraz a vypada nadrazene vsem ostatnim ucastnikum bitvy.

4 mothership prez sebe sou hruza

Vos - 17.06.2008 | 00:03   (odpovědět)

Presne tak.Mother ship vypada opravdu divne.Ale treba ji jeste predelaji.Snad

sahidko - 16.06.2008 | 20:04   (odpovědět)

mne sa no dajme tomu páči, ale nie keď sú 4 vedµa seba to vyzerajú naozaj smiešne

Kane85 - 16.06.2008 | 19:44   (odpovědět)

som s tebou halal....mne sa mothership tiez paci

halal - 16.06.2008 | 19:36   (odpovědět)

Hm, zase se postavim proti vetsine - mothership je paradni

zeragul - 16.06.2008 | 18:39   (odpovědět)

Krasna ukazka toho, jak jsou mothership hnusne. Carrier taky nic moc. Thor
Jinak vypada grafika fakt nadherne.

halal - 16.06.2008 | 15:36   (odpovědět)

Hlavne tam byl i medic

sahidko - 16.06.2008 | 14:12   (odpovědět)

heh až teraz som si všimol, že v tom terranskom sú ešte aj drop pody tak to bude dosť starý build potom

sahidko - 16.06.2008 | 14:09   (odpovědět)

to len mne prídu tie 4 mothershipy naskladané vedµa seba smiešne ?

Kane85 - 16.06.2008 | 14:03   (odpovědět)

jj vyzera to pekne. a to si treba uvedomit ze tie videa su z dost stareho buildu hry.

Ma7aKr - 16.06.2008 | 13:50   (odpovědět)

pekny grafika vypada luxusne a ty exploze mazec proste !!!

darksnow - 16.06.2008 | 12:50   (odpovědět)

jo a dalsi videa http://starfeeder.gameriot.com/blogs/The-Starfeed/New-High-Quality-Protoss-and-Terran-video-footage

darksnow - 16.06.2008 | 11:34   (odpovědět)

podivejte se na tyhle komiksy jsou dobryhttp://fftcomics.com/day29.htm

zasz - 16.06.2008 | 08:25   (odpovědět)

To Romla: jo strilel pomalejc, ale jak sem koukal tak hydra z filmecku ted strili taky trochu pomaleji nebo mi to alespon tak pripada, je fakt ze pri hypotetickych 20 dmg by mohla rychlost strelby mit o 1 pomalejsi, ale rychlejsi nez stlaker pokud bude mit taky 20, protoze ma vic total hp. Jako byl by to rozdil na 2 rany da zerglinga, ale zase to vychazi 4 zerglingove na jednu takze optimalni.

Kane85 - 15.06.2008 | 19:37   (odpovědět)

mne sa napad hydry ako jednotka tieru2 velmi nepaci., ale na druhu stranu aspon bude este silnejsia ako v cs1. aspon dufam teda.
imho 100 hp by malo byt minimalna hranica.
ked uz taky roach by mal mat 90

Romla - 15.06.2008 | 19:15   (odpovědět)

To zasz: Ale dragoon zase střílel o poznání pomaleji než hydra, ne?

zasz - 15.06.2008 | 18:42   (odpovědět)

to ja doufam, takovej hp 100 a dmg 20 by bylo adekvatni za 100 a 50, dragon mel 180 hp+sh a dmg taky 20 a stal jen o 25 min vic.

Insolitus - 15.06.2008 | 17:44   (odpovědět)

To zasz: tohle ted asi nema smysl moc resit, protoze, ikdyby jsi nahodou vedel jak to je v momentalni buildu hry, tak do vydani se to este 100x zmeni

mimo to myslim ze hydra bude silnejsi jednotka nez v sc1 pac ted je to jednotka tieru2

zasz - 15.06.2008 | 17:23   (odpovědět)

nevite nekdo jak to ma byt s hydrou kolik hp a dmg a food cost atd. Podle toho "hodne presnyho" rozpisu co tu je ma mit 80 hp a 2 food cost s tim ze stoji 100m a 50g, to by byla nejhorsi jednotka vubec.

halal - 15.06.2008 | 12:31   (odpovědět)

Sice nekdy nastve, ze neco zrusi, neco pozmeni atd, ale ja v tomhle blizzardu plne duveruju. Vsechny jejich hry jsou proste bomba a o SC2 absolutne nepochybuju...

Kane85 - 15.06.2008 | 10:58   (odpovědět)

To ovceking: budova lurker sa naozaj mala objavit v povodnej hre. tiez som o nej cital v starom leveli. preview na SC.
spolu aj so zergskym avangerom ktoreho tiez vyhodili.

ovceking - 15.06.2008 | 10:07   (odpovědět)

To zasz:budovu lurker si nepamatuju. kdes ju videl... v bete?

zasz - 15.06.2008 | 00:06   (odpovědět)

Jezis to sou hrubky a preklepy kdyz si to po sobe ted ctu, skoda ze to nejde opravit.

Omlouvam se za off topic.

zasz - 15.06.2008 | 00:04   (odpovědět)

To Sip: Jo map editor, doufa, ze se v nem nebude delat tak jak v warcraftovskym, jako jo mel hromadu funkci s moznosti nastaveni snad uplne vseho, ale nez si udelal celou mapu tak to trvalo hrozne mocd dlouho, stvalo me ze tam nebylo hromadny staveni treba zdi nebo lesu atd. Doufam ze v sc2 neco podobnyho bude a taky, ze tam trochu usnadneji triggry, ve sc 1 me vyhovovali az na chybeni trigru pouzi kouzlo a moznosti predefinovani schopnosti.

Jo mozna ze se nektere vymaze schopnosti najdou v dataci na sc2, kterej urcite bude. Jako treba bylo v puvodni sc1 budova lurker co stahuje jednotky pod zem a pak vysla v bw jako jednotka, nebo jednotky z kampani se pak zacnou obevovat v dataci.

Sip - 14.06.2008 | 22:50   (odpovědět)

to zasz: Neboj vsechny tyhle schopnosti co odstranili budes mit dostupny v map editoru

halal - 14.06.2008 | 14:49   (odpovědět)

nejlepsi bude mit hru na kompu a zkouset co ktera jednotka dokaze, nejlepe v multiplayeru Sakra, uz se tesim...

Kane85 - 14.06.2008 | 10:11   (odpovědět)

aj tak nejlepsie bude mat krabicu s hrou doma a studovat manual ....co aka jednotka dokaze.

Insolitus - 14.06.2008 | 10:03   (odpovědět)

To zasz: proste normalni balancovani, nektery schoposti jsou ruseny a nahrazovany jinymi, nektere uprovaovany a pozmenovany

ano taky se mi black hole libila, kdyz sem ji videl v jednom videu, ale netusim jak se s takovou schopnosti hralo???

zasz - 14.06.2008 | 08:57   (odpovědět)

nevim jak vam ale postupem casu mi prijde ze vsechny dobry schopnosti u jednotek zkrouhnou nebo nejak prekurvi. Battle-to bombardovani pozemnich, mother ship blac hole, thor byl jen na pozemku ted na vzduch, drop pody uz nejsou, jen se obavam toho co bude dal.

Jako je jasny ze se treba ukaze ze je to moc silny, nektera z tech schopnosti, ale proc to hned smazou, tak to muzou nejak oslabit nebo omezit. Nojo no Blizzard.

2NiNe - 14.06.2008 | 00:03   (odpovědět)

chtelo by to SC pro PDA (a nejlip takovy, ktery by jelo i na 320*240 ) co ja budu bez starcrafta v anglii delat

halal - 12.06.2008 | 22:52   (odpovědět)

Hm, ale ja si na touchpadu zahraju tak akorat single
Mys ma posranej kabel, to samy muj tablet asi to dam do opravy a pak budu skillovat na tom tabletu

Ma7aKr - 12.06.2008 | 22:46   (odpovědět)

jo a jeste neco porad se da hrat sc1 hraju ho docela casto kdyz mam chut a to nemam zrovna slabej pc hlavne ze je co hrat a chut taky to pak neni zabava prece a hry jsou tu od zabavi ! SC OWNAGE !!!

Ma7aKr - 12.06.2008 | 22:42   (odpovědět)

kez by bylo aspon demo SC2 ale to je naprd chce to plne funkcni hru ale kdo si pocka ten se docka a pokud to ma byt zabavna a super hratelna hra jak sc 1 tak to chce cas tak neni naco spechat a ja si rad pockam a v Blizzardu podle me vedi nejakej termin do kdy by to melo jit ven jenze to je spis podle e aji o wow a to me zrovna moc nebere.. jinak nejaky ty game skouseni jednotek a tak obcas vyvolava nepriznivej ohlas od lidi takze je lepsi asi toho moc nevypouste ale ja se treba rad mrknu na neco hlavne kdyz je na co koukat treba i cupitavej Thor ten je taky popularni

halal - 12.06.2008 | 22:29   (odpovědět)

kdo rika, at vyjde neco lepsi? Ja rikam at to vyjde driv

protossove-borci - 12.06.2008 | 21:34   (odpovědět)

ne ne...at vyjdou vseci stejne dobrří...

halal - 12.06.2008 | 17:57   (odpovědět)

sakra at uz je to tady!! at releasnou aspon treba protosse, kdyz ty maj uz skoro hotovy!! ach jo, se necham zmrazit jako Cartman cekajici na nintendo Wii

Insolitus - 12.06.2008 | 17:12   (odpovědět)

jj to bude hrozne super, skvele se s tim budou kolonizovat nepristupny zdroje a pak samozrejme utocne vyuziti. Moc se na nej tesim

halal - 12.06.2008 | 14:56   (odpovědět)

Tjn, to si je kazdej postavi do vsech zakladen a exp a at na nej zautoci z jakykoliv strany on tam bude mit jednotky behem chvilky...

protossove-borci - 12.06.2008 | 14:16   (odpovědět)

budou...

protossove-borci - 12.06.2008 | 14:15   (odpovědět)

Nydus wormy bude hoooodně dobrá věcička...

lola - 12.06.2008 | 07:43   (odpovědět)

ja si misim ze ten termin na podzim neplati ja si misim ze pri nejlepsim to bude v roce 2009

halal - 12.06.2008 | 02:39   (odpovědět)

jj, missile barrage je rozhodne zajimavej, ale na 2 otazky jsme meli odpoved uz v tom special, nejaky byly zas jasny nebo zbytecny a na tu prvni ani poradna odpoved nebyla. Chtelo by to spis aktualizaci ofic. stranek
Ale kazdopadne jsem rad, za kazdy novy info.
Bohuzel je to podobny jako s "vim, ze nic nevim" - Tady je to cim vic toho vim, tim je jasnejsi, ze SC2 jen tak brzo nebude

2NiNe - 12.06.2008 | 00:27   (odpovědět)

krome missile barrage nic zajimaveho...

Kane85 - 11.06.2008 | 23:24   (odpovědět)

zaujimave, ale nic extra...
chcelo by to konecne screeny z aktualnej verzie

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.