StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
((GET)) [Free] Anna … » 17.01. 14:34
Jan.2019 Zip Leaked … » 17.01. 14:27
See!.New Queensryche… » 17.01. 14:21
[.[$].]Mediafire ^Sh… » 17.01. 14:14
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Exkluzivní odpovědi od Karuneho

03.06.2008 | 18:53 - Jata

Karune byl tak laskavý a pokusil se nám odpovědět na pár otázek, které jsme vybrali z vašich návrhů. Bohužel se teda moc nepředvedl a z námi vybraných 20 otázek odpověděl pouze na 8, ale v současném novinkovém suchu je to více jak zázrak. Pokud se nedostalo na vaší otázku, nebo by vás zajímala ještě nějaká, která v tématu na našem fóru byla položena, nebojte, určitě se ji pokusíme dostat do nějakého z dalších Karuneho Q&A. Pokud vás ještě nějaká napadla, klidně se s ní podělte.

 

1) Kolik jednotek může přepravit Nydus Worm a Phase Prism (záleží na počtu jednotek nebo populační váze)? Dají se zergské obranné budovy naložit do Nydus Worma? Tzn. naložit Sunken Colony do Nydus Worma, prohrabat se s ním do nepřátelské zergské základny, vyložit a v nepřátelském creepu je zase zakořenit.

 

Nydus Worm bude schopen přepravovat tolik jednotek, kolik jich může být vybráno (což je momentálně 255). Phase Prism bude přepravovat stejné množství jednotek jako v původním StarCraftu. V Nydus Wormu ale nebude možné přepravovat zergské obranné budovy.


2) Způsobí terén ve hře rozdíly v poškození způsobené střeleckými jednotkami? Např. ostřelování z cliffu, schovávání za stromy atd.

 

Terén neovlivní poškození, ale bude ovlivňovat tzv. line of sight (LoS). Bez ní nebudete moct střílet zpátky na nepřátelské jednotky, které mají LoS na vaše jednotky.


3) Může Baneling explodovat na povel? (pro co nejefektivnější využití damage radiusu, na zabití cloaklých jednotek). Exploduje zabitý Baneling? Může se aktivovat jako mina? (automaticky vybuchne, pokud se přiblíží nepřátelská jednotka, automaticky se vykope) Jak tedy může (nehybný) Baneling zranit letecké jednotky, když je zvedlý pomocí Nullifierovy schopnosti Anti-gravity?

 

Banelingové nebudou moct vybuchnout na povel. Explodují pouze v případě kontaktu s nepřátelskou jednotkou nebo když je nějaké jednotka zabíjí. Jestliže jsou Banelingové zvednutí pomocí Anti-Gravity a vzdušná jednotka zabíjí Banelinga, způsobí škody vzdušeným jednotkám. To bude velice účinné proti lehkým vzdušným jednotkám jako jsou Mutaliskové.


4) Jak složité bude zneškodnění Nydus worma při přesunu?

 

V aktuálním buildu hry je Nydus Worm při přesunu terénem normálně vidět. Není třeba žádných detektorů.


5) Existuje nějaký způsob, jak si může Protoss doplnit HP nebo štíty nebo bude muset čekat? Bude Shiled Battery doplňovat štíty i budovám?

 

Protossové si nebudou moc doplňovat hit pointy, pokud tedy nemají spojenecké Medivac Dropshipy, které je léčí.


6) Zraní dopad drop-podu jednotky/budovy v místě dopadu?

 

Schopnost Drop-podu byla v multiplayeru u Ghosta odstraněna.


7) Jsou Reapeři v letu považováni za pozemní nebo za leteckou jednotku?

 

Reapeři jsou stále považováni za pozemní jednotku, i když skákají nahoru a dolů z cliffů.


8) Jak vypadá výsledná mozajka I <3 SC, kdy ji budeme moci spatřit, z kolika obrázků se skládá, jak je velká, kde bude vystavena?

 

To se dozvíte již velmi brzy na stránce I <3 SC, takže ji nezapomeňte sledovat.

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Hellknight - 05.06.2008 | 23:01   (odpovědět)

škoda že neodpověděl na mou otázku ta mě fakt zajímala, třeba ještě odpoví, jen se rozmýšlí s odpovědí, aby toho zase neprozradil mnoho

TaSSadar - 04.06.2008 | 17:09   (odpovědět)

To Jata: jj, dik, staci to tak, ja jenom chtel vedet jestli tam je moje otazka

Jata [ redakce ] - 04.06.2008 | 16:16   (odpovědět)

To TaSSadar: No jestli ti stačí pouze v anglickém znění, tak jsou tady: http://www.starcraftcz.com/karune-questions.txt, jestli to chceš česky, tak si to budeš muset najít v tom tématu na fóru

halal - 04.06.2008 | 14:10   (odpovědět)

shield battery nema bejt jenom v multi v singlu by mela bejt, tak to byla otazka na kampan...

TaSSadar - 04.06.2008 | 11:10   (odpovědět)

To Jetro: thx

Jetro [ redakce ] - 04.06.2008 | 09:46   (odpovědět)

To TaSSadar: Urcite slo. Mam to ale doma a jelikoz jsem v praci, tak rychlejsi bude, az prijde Jata ze skoly. Pak to sem hodi

Insolitus - 04.06.2008 | 03:53   (odpovědět)

jo a este neco, pokud vim, tak shiled battery momnetalne ve hre neni, takze odpoved na otazku, zda-li dopnuje i budovam je jasna

Insolitus - 04.06.2008 | 03:50   (odpovědět)

mno tak to s tim nydusem je fakt husty, jasne asi je to fakt risk nalozit si do jednoho celou armu, ale pokud ho nesejmou tak fakt sila

TaSSadar - 04.06.2008 | 02:02   (odpovědět)

To Jetro: slo by zverejnit ktere otazky otazky byly poslany Karunemu?

SiMich - 03.06.2008 | 22:58   (odpovědět)

Medic v SC1 taky mohl léčit jak Protosské živé jednotky, tak Zergské.

Sip - 03.06.2008 | 22:20   (odpovědět)

Hm a odpovědi na to jestli Shield Battery bude moct dopoňovat štíty i budovám se taky vyhnul.

ovceking - 03.06.2008 | 22:12   (odpovědět)

ad nydus: je hezky ze ho muzem videt, ale zakladni otazka (jestli ho muzeme pod zemi i zastrelit) zustava stale nezodpovezena... a uz se tesim jak nekomu do zakladny propasuju jendoho nyduse a vyhazim z nej 40 banelingu, 20 ultralisku a 30 lurkeru...

ad. baneling skoda, to manualni odpalvani by se vazne hodilo

Jetro [ redakce ] - 03.06.2008 | 19:56   (odpovědět)

No mit tam temer celou armadu a nekdo mi zabije worma, tak to je na masli

halal - 03.06.2008 | 19:53   (odpovědět)

Jj, ty banelingove me stvou - nakonec se ti ho podari zavit, ale on tim vybuchem zabije tebe
Medici taky dokazali lecit zealoty
Odpovedel na zajimavy otazky, skoda ale ze ne na vic.
Vite nekdo jak to teda je? Kdyz zabijete nydus worma - zabijete i jednotky ktery prepravuje?

Havoc - 03.06.2008 | 19:52   (odpovědět)

To bekend: podla mna je to blbost aby SCV mohlo opravovat carrier. Nepochybujem o SCV ako o stroji ale pochybujem o typkovi ktory SCV riadi. Neverim, ze sofer SCV je tak inteligentny aby rozumel technologii carriera. Mozno poviem blbost ale technologie maju prottosovia od xel´nagov a ak ma pamat neklame tak asi unimatrix325 povedal, ze ani sami prottosovia nerozumeju technologiam od xel´nagov.

Bekend - 03.06.2008 | 19:41   (odpovědět)

Ja mam dojem ze SCV opravovat carriery klidne muzou... btw muzes zabit i vlastni unitu, takze s manualnim spustenim exploze nebude az takovej problem

Havoc - 03.06.2008 | 19:33   (odpovědět)

Pekne odpovede no mrzi ma, ze si ich karune nevybral viac. Najviac ma potesila sprava o LoS. Len ma udivuje ze ako moze TERRANSKY medival liecit PROTTOSKEHO zealota??? To su terrani tak vyspely v zdravotnictve, ze dokazu liecit prottoske jednotky??? Tak to by mohli tiez mohli SCVcka opravovat carrieri. Skoda toho banelinga, myslim manualne spustenie explozie. Cloakle jednotky sa za pomoci banelinga daju zabit - staci hydru ktora vystreli par ostnov a prepichne banelinga a zrazu BOOM. A je po DTcku xD

Bekend - 03.06.2008 | 19:31   (odpovědět)

1st

Jinak bomba, ze zodpovedel alespon neco, ovsem ty nejzajmavejsi otazky ho jakoby minuly... skoda byl jsem zvedav na zergske prostredi v kampani

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.