Šéfredaktor herního webu 1UP Jeff Green vyzpovídal Samwise Didiera (Senior Art Director) ohledn? SC2, Blizzardu v?era a dnes, a jak si poradit se zergskou Královnou.
1UP: Co se týká um?leckého sm?ru, myslíš, e je StarCraft II v?tší výzvou ne p?edchozí hry? Co je pro tebe a tv?j tým obzvláš? t?ké v této h?e?
SD: Hlavním um?leckým problémem je ujistit se, e ned?láme n?co p?íliš jako WarCraft. Chceme od sebe nechat tyto zna?ky odlišené, e? Ale je v naší povaze hluboko zako?en?né vše um?lecky p?ehán?t - ale spousta z toho nejde u StarCrafta. WarCraft má mnohem víc komiksový fantasy styl. StarCraft chceme ponechat hrubší, temn?jší, s mén? p?ehnaného humoru. Chceme nechat kovy u Terran? opot?ebované a rezivé, chceme, aby Protossové m?li lesklý zlatý vzhled. Nehodilo by se mít zlaté kryty ramen u Terran?. Nedávno jsme nap?íklad podle našich artwork? trochu ztemnili jasné osv?tlení a týmové barvy jsme trochu desaturovali. Stále si s tím dokonce i nyní pohráváme, ale rozhodn? to za?íná vypadat více tak, jak jsme si to p?edstavovali.
1UP: Jak velký tlak cítíte, abyste splnili o?ekávání fanoušk?? Kolik poci?ujete svobody, abyste mohli, ?ekn?me, úpln? zm?nit vzhled Zerg??
SD: Posadili jsme se a nejprve si ?ekli, OK, jaké jsou stereotypní klasické jednotky Zerg?? Kdy se lidem ?ekne Zergové, co si vybaví? Zerglingy, Hydralisky, Ultralisky, Mutalisky - všechny ty *lisky, e? Te? má ten sv?j seznam kadý ?lov?k jiný, tak jsme spo?ítali hlavy n?kolika lidí z týmu a podle toho jsme se rozhodli, které jednotky p?jdou ven. U Terran? to byli Mari?áci, Siege tank a Battlecruiser. Take jsme je ponechali a trochu jsme je rozvinuli. Mari?ák má nyní na své zbrani bajonet. Skv?lé, zm?nili jsme ho! No a kdy jsme se rozhodli, které základní terranské, protosské a zergské jednotky ponecháme, poloili jsme si otázku, co chceme p?idat nového. Kdy neponecháme tuto protosskou jednotku, m?eme místo ní dát Colossa. Nebo kdy nez?stane tahle zergská jednotka, m?eme zkusit n?co bláznivého jako t?eba Infestor. Take jsme se rozhodli jít cestou, kdy jsme ponechali jednotky, které se kadému zdáli základní, které tvo?í jádro, a zbavili jsme se ostatních, které ne e by nic neznamenaly, ale prost? to nebyl ten typ jednotek, o kterých by si kadý myslel, e je klí?ovou jednotkou, a tak se nahradily novými. Objevili se tu ur?ité hlášky jako: „Oh, já miluju healování, miluju Mediky!" ...dob?e, ale máš rád Mediky, nebo se ti líbí jeho lé?ení? Jestli je to healování, OK, tak bychom tuto schopnost mohli dát n?komu jinému a p?ijít s úpln? novou jednotkou, nebo ji n?jak spojit s n??ím jiným.
[ Více v rozhovoru Samwise Didiera pro 1UP ]
Kane85 - 12.05.2008 | 15:06 (odpovědět)
To darksnow: skoda zlej kvality. ale vdaka mojej fantazii vyzera pekne
chcelo by to oficialny screen
darksnow - 12.05.2008 | 14:26 (odpovědět)
mon screenshoty guardiana http://www.sc2pod.com/news/Leaked_Guardian_Screenshots/
Peca - 11.05.2008 | 12:04 (odpovědět)
M? se lb, e se sna to maximln? odliit od Warcraftu a WoW, na t?ch obrzcch to bylo na m?j vkus p?en? komixov, ale u se to lep - jen tak dl Blizzarde !