StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Giá làm bảng hiệu mớ… » 21.03. 08:40
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Příběh StarCraftu (2. část)

27.04.2008 | 20:35 - nnexus

Jak jsme slíbili, tak také plníme. Překlad druhé části příběhu popisující kampaň datadisku Brood War je tu. Pokud jste nečetli první díl, na nápravu je stále čas, my vám teď představíme díl druhý.


Opuštění Aiuru

Tassadarova statečná oběť zničila Nadvědomí, ale nespočet pustošících Zergů zůstalo na Aiuru a jistě by přemohli Protossy snažící se přežít. Zeratul nabídnul útočiště na Shakurasu, domovině temných templářů, kteří přijali toto místo za své. Ačkoliv bylo rozhodnutí obtížné, vykonavatel Artanis a přeživší členové rozpadající se Konklávy souhlasili, že jejich hlavní povinností je zachránit pokud možno co nejvíce životů.

Síly Jima Raynora a Protossů se probojovaly skrze Zergy, aby se dostaly ke starodávné warpové bráně Xel’nagů, památce dávné doby. Použitím této brány Zeratul otevřel spojení ke druhé bráně na Shakurasu. Během bitvy Raynor a někteří z Protossů zůstali odříznuti, ale Artanis a Zeratul zavedl mnoho dalších Protossů bránou do bezpečí Shakurasu.

Ke své hrůze zjistili, že Zergové je přes bránu pronásledovali. Přeživší z Aiuru se připojili k silám svých temných bratrů a čelili invazi. Mezitím Raynorovo vojsko a hrstka Protossů se rozhodla zůstat na Aiuru a odstavit zde warpovou bránu z druhé strany, aby se zajistilo, že žádné další zergské posily nebudou moci přijít na Shakuras. Bez žádné možnosti útěku se zdálo, že osud této skupiny je zpečetěn.

 

[VÍCE V SEKCI PØÍBĚH SC + SC:BW]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Shadow - 29.04.2008 | 15:34   (odpovědět)

To je bohuzel pravda. Z hlediska evoluce to plati na 100%. Jedine jednobunecny se dokazou udrzet temer ve vsech podminkach.

Ale stejne fandim Tossum, ve dvojce to Zergum urcite nandaj.

killer.exe - 28.04.2008 | 20:50   (odpovědět)

no jo no v jednoduchosti je síla

Torasque - 28.04.2008 | 19:46   (odpovědět)

mám rád vyrovnanost...je škoda že se takhle vyspělý národ jako prvorození(protossové) takhle trápí a že zergové sou tak silní...

Sahidko - 28.04.2008 | 19:35   (odpovědět)

SC pribeh naozaj nema chybu...presiel som to niekolko krat len aby som si ho mohol naplno vychutnat a vsimat si detaily

Havoc - 28.04.2008 | 16:24   (odpovědět)

cele som si to precital a musim uznat... nnexus, skvely pribeh. Dakovala.

Tyrael - 28.04.2008 | 13:48   (odpovědět)

blizzardi dělaj skvělé příběhy, už se těšim na příběh v SC2

Shadow - 27.04.2008 | 22:40   (odpovědět)

Pribeh SC je nadhera... Jen doufam, ze to Protossove Zergum konecne poradne nandaj... En taro Adun!!!

halal - 27.04.2008 | 22:30   (odpovědět)

me to nebavi cist, tak jsem se rozhodl, ze si znova dohraju mise a tentokrat s durazem na pozorovani pribehu, zatim jsem dokoncil SC a ted tosse v BW a je to kua husty

Kane85 - 27.04.2008 | 20:53   (odpovědět)

SC ma perfektny pribeh
ak by naozaj raz vznikol film tak by to mohol byt ten naj film of all times

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.