StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[$].]Best ^Homegro… » 17.01. 13:39
[.[0@0].]Hot F.u.l.l… » 17.01. 13:33
((GET)) Hasitleak Fr… » 17.01. 13:25
Jan.2019 Hasitleak L… » 17.01. 13:16
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Zergské Q&A

22.03.2008 | 12:03 - Hunter

U Zergů byla otevřená sekce Q&A, kde se tisk mohl ptát na na aktuální informace a vývoj. Na otázky odpovídal Dustin Browder (Lead Designer), Chris Sigaty (Lead Producer) a Samwise Didier (art director). Výběr toho nejzajímavější vám teď přinášíme.

 

Jaké nové jednotky se objevily od té doby, co jsme naposled viděli sc2?

 

Kromě Zergů proběhla ve hře spousta změn, pořád se to mění. Například protosský Nullifier se schopností anti-gravity, která může zvedat budovy. Pod těmi pak můžete proběhnout a zaútočit na základnu. Touto schopností si pořád ještě nejsme jisti, například balancováním a animací, ale změny jako tato máme na stole pořád.


Mothership vypadá jako extrémně silná jednotka, dá se nějak porazit?

 

Jistě! Zde nastala od BlizzConu významná změna. Můžete použít Corruptory, Hydry, Vikingy nebo Phoenixe, v závislosti na vaší rase. Je to jednotka, kterou byste měli stavět, pokud máte vzdušnou převahu, jelikož je relaitivně snadno k poražení, pokud ji nemůžete bránit. Není to jednotka, kterou postavíte a už jen čekáte, jak v boji dopadne. Neměli byste stavět Mothership bez patřičné podpory.

 

Jak se změnila stavba dronů po příchodu královny?

 

Drone stále mutuje z larvy do staveb, ale královna se stará o základní obranu. Královna může být rychle zničena, jestliže nejste opatrní, takže to není žádná "super jednotka".

 

Jsou zde nějaké změny týkající se Plazzu?

 

Plazz má pořád stejnou funkci jako předtím, jen se změnila grafika a schopnost rozprostírání.

 

[VÍCE]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Peca - 23.03.2008 | 20:39   (odpovědět)

To Mizzin: Tak to by byla fakt sada

Vardoc - 23.03.2008 | 14:09   (odpovědět)

HELP ! ! ! ©ílený Colossus ! ! !
Průser jak mraky : )

Mizzin - 23.03.2008 | 10:36   (odpovědět)

ovceking: třeba mu to ovládne jen horní polovinu, takže protosský hráč bude s colossusem moct chodit, ale ten bordel mu bude prskat po vlastních jednotkách.

ovceking - 22.03.2008 | 21:01   (odpovědět)

kdyz uz u toho budete, muzete se zeptat i jestli corrupter muze infikovat colossuse? vim ze rikaji "can corrupt any flying unit", ale na colosusse muzou utocit taky, i kdy je technicky vzato pozemni (nebo oboji?)

heavy.firepower - 22.03.2008 | 18:54   (odpovědět)

tak se jich prosim Jato zeptej

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.03.2008 | 18:42   (odpovědět)

mě už to nebaví, už sem tu diskuzi absolvoval několikrát a nikam to nevede

Jafff - 22.03.2008 | 18:33   (odpovědět)

Unimatrix: Argument typu "proti stormu má zerg možností až až" se v téhle souvislosti docela nehodí, nemyslíš? Proti corrupterům může mít protoss taky možností až až A o těch mnoha možnostech zergů bych si taky někdy rád poslechl, ale flame kvůli tomu vyvolávat nechci.

Jata [ redakce ] - 22.03.2008 | 18:26   (odpovědět)

To heavy.firepower: Samozřejmě, že si tyto diskuse čteme a otázky, které jsou zde pokládány a nejen ty, posílám Blizzardu a třeba se objeví v některém z dalších Karuneho Q&A

heavy.firepower - 22.03.2008 | 18:21   (odpovědět)

čtou si tyhle diskuze vubec naci admini, zajímá je naše diskuze??? at se prosim zeptaj na tyhle dotazy ohledně corruptera - a hlavne te jednotky, kterou infikuji...

Ma7aKr - 22.03.2008 | 17:11   (odpovědět)

To Peca: jj presne nes se dostanete k dalsim jednotkam vis videa 1v1 zatim jich moc neni tak je konec hry a pokud udelate nejakou poradnou armadu tak zacnou poradny jatka ale to je o delce hrani hry! a nemam strach stoho ze nekdo udela vsechno zaras protoze musite tezit gas a minerali a pak stavet a upgradovat, mutovat to nejakej cas zabere a jeste pritom budete muset bojovat jinak prohrajete ;D a ty videa jsou udelany jen pro ukazku aby vas pobavili a videli jste jak brutalni to asi muze byt

Peca - 22.03.2008 | 17:01   (odpovědět)

Vítám novou schopnost, Corrupter se mi zdá super nápad, chapadýlka má skvěle animovaný (trup bych mu ještě kapku předělal, je to jenom kulička). Nicméně mrkněte se na ty videa - corrputeři jsou tam v obrovským počtu. Určitě to nebude základní jednotka a tipl bych, že v součtu po mutacích bude stát aspoň 200 gasu. A teď jich udělejte 12, aby to mělo nějakej smysl jak na tom videu... Podle mě to naopak nebude žádná sláva a celá taktika se na capture jednotek nebude moct ani náhodou zakládat. Taky je otázka, jestli budou infikovaný furt, jestli budou regenerovat, jaký bude udělaný přivlastnění apd...

joniik - 22.03.2008 | 16:53   (odpovědět)

dat mothership do MP je urcite dobrej napad... zas tak silna neni coz je skoda... osobne bych ji radsi dal nejaky porady lasery nebo tak nez black hole atd. maxilmalne ten planet cracker (nebo jak se to jmenuje), poradnej stit kupu zivotu a jen tu jednu schopnost...

Kane85 - 22.03.2008 | 16:31   (odpovědět)

To Romla: pekne povedane a v podstate s tebou suhlasim

Manik - 22.03.2008 | 16:31   (odpovědět)

podla mna ste tu podaktori trosku zaspati ...si pozrite tie videa s corruptormi este raz a pozerajte dobre co sa stane a pocuvajte co k tomu potom hvoria tvorci. Jasne, nepovedali presne ako to funguje ale ak si spojite dva + dva (respektive video + hovorene slovo tvorcov) tak budete mat pomerne jasny obraz ako to funguje. Corruptory maju klasicky damage..s tym rozdielom ze ked uberu leteckej jednotke zivoty ju neznicia ale prehodia na svoju stranu. Takze ano jednotka zmeni farbu na hraca ktory ich obsadil ale s tym ze stracaju svoje schopnosti ale len na nich vyrastu nejake chapadla ci co to je a zacnu slahat nejaky zergsky utok po nepriatelskych jednotkach. Ani by som sa nedivil keby sa s nimi nedalo uz viac hybat a po urcitej dobe by sa sami znicili. Takze ja natom nic overpowered nevidim.

Romla - 22.03.2008 | 16:08   (odpovědět)

To Unimatrix325: V singlu bezesporu budou jednotky, které v multi nenajdeme, ale např. Mothership chtějí (zatím) šoupnout do mulťáku, právě proto, aby to ty zápasy oživilo. Přece jenom přijít o ty orgasmické výkřiky korejského publika, když někdo pár vteřin před vlastním zničením dostaví (resp. doteleportuje) Mothership, která zcela obrátí síly na bojišti, to by asi byla velká škoda

Romla - 22.03.2008 | 16:00   (odpovědět)

To protossove-borci: To je taky jedna z věcí pomocí které se dá síla corruptorů hodně omezit nebo navýšit. Takže bych řekl, že to bude záležet na balancování, jakým způsobem corruptoři ovládnou jednotku, jestli dočasně nebo napořád. Obojí je možné a bude záležet právě na tom, aby to nebylo moc silné (corruptors rulez) ani moc slabé (corruptors useles)...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.03.2008 | 15:57   (odpovědět)

Romla : jistě, vybalancovat se to dá.
Já pořád doufám, že Blizzard napadne ty některé lepší věci dát jenom do singlu a pro MP je nebalancovat - třeba MS byla jasnej kandidát. Měla bejt jedna, super schopnosti a měla bejt jako "hrdina" v kampani. V MP by vůbec nebyla (stejně jako třeba DT v SC).
Jafff : všichni se ohánějí tím mind controlem, ale jaksi si neuvědomují, že se to vůbec nepoužívalo, protože to bylo nastaveno tak, že to skoro k ničemu není. A proti stormu má zerg možností až až. Ale to už bych se opakoval.

protossove-borci - 22.03.2008 | 15:53   (odpovědět)

píše se že corrupteři mohou ovládnout jakoukoliv LETECKOU jednotku ... http://starcraft.incgamers.com/forums/vbarticles.php?do=article&articleid=20

Jafff - 22.03.2008 | 15:44   (odpovědět)

Já jsem naopak těmi schopnostmi nadšen. Zerg předtím neměl žádnou pořádnou schopnost, kdežto protoss mohl ovládat mysl, dělat stázi, blýskat a vůbec ničit všechno v dosahu, aniž by si jednotky umazaly čepele. Teď to konečně začíná vypadat, že blizzardy konečně napadlo využít potenciál té rasy. Mutování jednotek, ovládání všeho, šíření creepu... nádhera.
Dál nevím, proč by nemohla být ovládnutá jakákoli jednotka včetně Mothership - corrupter do ní plivne, uvnitř se rozrozstou chapadla, dorostou do řídící kabiny, přisajou se k ovládacím čudlíkům... a už to jde

protossove-borci - 22.03.2008 | 15:33   (odpovědět)

myslis romlo, že lod pote jak ju nakazi corrupteri prejde přímo pod nadvládu napořád?? jako ja se ptam to neni ironie, pac ja fakt newím....

2NiNe - 22.03.2008 | 15:14   (odpovědět)

osobne se mi libi ta Tyraelova verze - po poskozeni do pulky (nebo proste urcite hranice) lod "zesili" a zacne strilet po nejblizsim cili

Romla - 22.03.2008 | 15:10   (odpovědět)

To Unimatrix325: Corrupteři to sice mají jako normální útok, ale to nijak nemění fakt, jak snadno se to dá vybalancovat. Lze nastavit při kolika procentech poškození přejde jednotka pod nadvládu zergů, lze nastavit parametry útoku, počet hitpointů a cenu corrupterů, takže otázka není jestli to lze snadno vybalancovat, pouze jak dlouho to bude trvat. Tak je to se všemi schopnostmi. A já se ničeho nebojím, ani letky Mothershipů, to se spíš bojím, že se Blizzardům všechno nebude chtít balancovat a tak některé zábavné schopnosti raději skartují, než by se trápili jejich balancováním.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.03.2008 | 15:01   (odpovědět)

corupteři jsou snad jenom proti letectvu, takže ze země by měli jít spacifikovat dobře.
Romla : DA nebyli problém proto, že byli docela high tech, drahý, stálo to hafo energie a celý štíty, takže ten archon při tom v dost případech zhebnul. Když takovou schopnost ale bude mít jednotka jako standardní útok, tak to může bejt problém.

Romla - 22.03.2008 | 14:49   (odpovědět)

To heavy.firepower: Já si nemyslím, že by corrupteři byli na nic, naopak se těším, až s nimi budu krást soupeři jeho lodě. Teď vážně: Útok corrupterů je jako normální útok kterékoliv jiné letecké jednotky, tzn. pokud corruptery rozstřílíte naprach dříve než vám seberou dostatek loďstva, tak máte vyhráno. Nijak se to neliší od např. Battlecruiserů, které taky musíte zničit dříve než oni zničí vás. Vybalancovat to nebude ani tak moc těžké. V tomhle problém opravdu nevidím. Dark Archoni v SC1 taky problém nebyli.

heavy.firepower - 22.03.2008 | 14:41   (odpovědět)

to ovecking....tech 12 BTcruiseru podle me nepude, bude to urco omezený.....JE to na nic ti corrupteři

Romla - 22.03.2008 | 14:23   (odpovědět)

Dodatek: Tím nemyslím, že to se super schopnostmi vybalancované nebude, pouze to Blizzardu zabere víc času, což jim ale naštěstí problém nedělá, jak každý ví.

Romla - 22.03.2008 | 14:20   (odpovědět)

Zdá se mi, že všichni nějak zapomínáte, že v tom zergským gameplay videu byly v každé scéně tuny zergů, proti oslabenému nepříteli, takže ve skutečnosti zergské schopnosti zdaleka nejsou tak nevyvážené, jak se tady všichni strachujete. Já osobně jsem rád za každou schopnost, která na první pohled vypadá hrozivě. Tak to má být. Když nikdo nebude umět nic pořádného, tak to sice bude perfektně vybalancované, ale zároveň ohromná nuda.

joniik - 22.03.2008 | 14:15   (odpovědět)

no tak v pripade corupteru by nejakyho nakazeni mohli dosahnout tak akorat
u biologickejch jednotek... a infikovat mothership no nevim
mne prijde ze corupteri jsou prakticky nesmrtelny kdyz vsechno "osliznou" cim je pak jako zabit ? asi bych je dal pryc a misto nich neco jako bl devourer v SC

ovceking - 22.03.2008 | 13:57   (odpovědět)

nechapu na co si stezujete, proc by jako mela mothership bejt na corrupt imunni, ze prej je to presileny? kdyz vam mothership cernou dirou vsakne tucet battlecruiseru, sama bez jedinyho skrabnuti, to neni presileny? (osobne si myslim ze to blizzard jeste nejak oslabi, aby to takhle neslo, ale zatim jsem o nejakym omezeni poctu vsaknuelnejch jednotek neslysel)

protossove-borci - 22.03.2008 | 13:56   (odpovědět)

no asi tak ty battly byli hned v haji, dodatek mysim ze to bude tak nak jak to mysli tyrael, ale mysim ze budou strilet jen po protivnikovi ovladnute jednotky....

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.03.2008 | 13:42   (odpovědět)

Tyrael : jo, tak nějak bych to taky viděl.
Jinak vybalancovat to budou muset, protože tak, jak to ukázali v tom videu by to byla katastrofa

Lencatrela - 22.03.2008 | 13:33   (odpovědět)

tohle je nefér!!! myslím, ale že je to tak, že jednotka nebude zergů, protože to by pak bylo něco jako mind control Dark ArchonA, a to zergové mít nemaj!?!?!?!

protossove-borci - 22.03.2008 | 13:25   (odpovědět)

tak ja nwm už...

Tyrael - 22.03.2008 | 13:24   (odpovědět)

To Unimatrix325: myslim že korupteři jednotce budou ubírat životy, jakmile ale klesnou životy pod polovinu tak bude jednotka nakažená a nebude patřit nikomu, bude útočit na všechny okolo, kdo se dostane do dosahu jejich zbraní

protossove-borci - 22.03.2008 | 13:24   (odpovědět)

a jo , už sem myslel že me infikujou mothership, s kterou si zergové udělaj black hole, planetcracek a zneviditelní si svoje corruptery UFFF

Adun - 22.03.2008 | 13:21   (odpovědět)

to si snad děláte srandu ne, nakaženou mothership LOL, to se zase Blizzard vyznamenal, fakt Hňupi!!!!!!!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.03.2008 | 13:20   (odpovědět)

Pokud vím, tak to neni napořád. Prakticky to funguje podobně, jako arbiterův stasis field - na chvíli vyřadí část jednotek z boje. S tím rozdílem, že ty jednotky nejsou vyřazeny, ale krátce jsou na straně nepřítele a střílejí nějakým speciálním útokem.

protossove-borci - 22.03.2008 | 13:17   (odpovědět)

Tak to mě zklamali, mothership, má mít určitou výjmečnost, ne, aby ju nakzovali zergove, for heavy. firepower, to taky netuším a docela by me to zajímalo

heavy.firepower - 22.03.2008 | 13:13   (odpovědět)

To je TOTÁLNÍ blbost- aby měla být nakažená i mothership, když je jako jednotka nakažená tak je už pořád jejich nebo CO?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.03.2008 | 13:04   (odpovědět)

Tak mě napadá, že konečně možná pudou rushe s neviditelnejma jednotkama na Zergy

Jetro [ redakce ] - 22.03.2008 | 12:40   (odpovědět)

To 2NiNe: Ty mnozna cisla jsem tedy opravil

skutečný Marine - 22.03.2008 | 12:35   (odpovědět)

Zajímalo by mě, jestli se budou zergům regenrovat životy na creepu rychleji, jako třeba ve warcraftu3 nemrtvím? A jestli se bude zergská základka po upgrade na blízko bránit.

2NiNe - 22.03.2008 | 12:33   (odpovědět)

ten "plazz" je asi creep, ze? xD trosku nechapu proc nikdo neprelozi mnozne cisla jednotek (muzete pouzit hydras, nezni to divne? XD) ale "plazz" je prelozeny... ale jen detail, keep up the good work

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.