P?eklad nakonec nebyl tak sloitý, jak jsme zprvu o?ekávali. Rád bych vás ješt? jednou upozornil na ?ty?i nové screenshoty, které byly poprvé sou?ástí dnešních otázek a odpov?dí. Tyto Q&A budou ozna?ovány jako ScreenCraft série.
1) Budou moct spojenci vyuívat dopravní/teleporta?ní metody ostatních spojenc?? Mari?áci v Overlordech, Zealoti v Nydus Wormech, atd...? (sc2blog.com)
Mnoho z t?chto otázek jsou stále uvnit? vývojá?ského týmu bou?liv? diskutovány a kone?né rozhodnutí bude nakonec stanoveno b?hem balancování. Nicmén?, klasické schopnosti, jako hojení Terrany, budou pouitelné na spojencích bez ohledu na frakci.
2) Funguje kouzlo Anti Gravity na své vlastní jednotky? Jinými slovy, m?eme to pouít ke zvednutí budov, abychom je chránili p?ed brzkou vlnou Zergling?? (TheWarCenter.com)
Ano, schopnost Anti Gravity m?e být seslána na sp?átelené jednotky i budovy. Také byla tato schopnost p?idána Nullifierovi, jeliko se projevila jako mnohem efektin?jší v ran?jších ?ástech hry. Nicmén? je to stále testováno a podléhá zm?nám.
3) Co se stane jednotkám, které byly pod létající budovou, kdy spadne? Je moné postavit budovu pod budovou, která létá? A jestli je to ten p?ípad, co se stane té budov?, kdy p?istane? Get.Yourgun (gosugamers.net)
Je to vlastn? d?leitá designová výzva, s kterou se momentáln? tým vývojá?? setkává u schopnosti Anti Gravity. V sou?asném buildu nemohou hrá?i stav?t budovy pod plovoucími objekty. Kdy objekt p?istane, p?istane na vrcholu jakékoliv jednotky, která je pod ní. Nap?íklad, kdy je zvednut nahoru Supply Depot pomocí schopnosti Anti Gravity a p?istane na Mari?ákovi, kdy trvání schopnosti skon?í, skute?n? na n?m p?istane (ale nezp?sobí ádné škody). Mari?ák se pak m?e odtamtud pohnout kamkoliv hrá? ur?í. Detaily kolem Anti Gravity jsou stále ješt? velmi intenzivn? testovány. Jeliko je to nová schopnost, mnoho detail? ješt? není dokon?eno.
4) Ve StarCraftu bylo mnoho závad a podobných bug? objeveno a po n?kolika letech. Mnoho z nich jsou pravideln? pouívány a zm?nily hru (skladišt? Mutalisk?, úto?ení na strá, skákající minerály, drení Lurker?, atd.). Je a bylo to sou?ástí i ostatních her (skákající zají?ek v Quakovi nebo škody skrze podlahy, atd.) a stalo se to sou?ástí totonosti té hry, o které lidé v?d?li a nau?ili se to ovládat. Staly se d?leitými aspekty hry.
Objeví se n?jaký z t?chto bug? i ve StarCraftu II, ale jako úmyslná vlastnost? - Chosi (Teamliquid.net)
Ano, ur?ité charakteristické rysy jednotky jako st?elba v pohybu na Mutaliska, stejn? jako skladišt? letc?, budou ve StarCraftu II. N?které z t?chto prvk? však nemusí vypadat úpln? stsejn?, jeliko je trochu t?ší dostat létající jednotky na jedno místo, ale stále to ješt? bude moné. A?koliv je d?leité poznamenat, e ne všechny tyto prvky se v SC2 objeví, hrá?i budou mít plno p?íleitostí, jak najít nové zp?soby vyuití jednotek SC2 v tv?r?ích zp?sobech podobných p?vodní h?e.
5) Jaké jsou úkoly eSports týmu z Blizzardu a jak moc budou odpov?dní za propagaci StarCraftu II jako eSportu? (starfeeder.com)
eSports tým nese odpov?dnost za vývoj p?ítomnosti Blizzardu na stále více populární eSports scén?. Jejich úkoly a povinnosti zahrnují plánování a po?ádání turnaj? po celém sv?t?, jako t?eba v Asii, Evrop? a ve Spojených státech. Také poskytují podporu ostatním za eSports ligy, kte?í hostují jak online, tak ivé akce za pouití titul? Blizzardu. Dále také pomáhají s opat?ováním odezvy na balancování našim vývojovým tým?m, které jsou zaloeny na interakci s profesionálními hrá?i a na odezv? od eSports komunity. Budou mít základní roli v propagování SC2 jako eSports hry, stejn? jako tomu bylo u p?edchozích her Blizzardu.
killer.exe - 08.03.2008 | 08:06 (odpovědět)
dren lunker? je myslm (ale nejsem si jistej) e zabra?uje lunker?m v toku a tm navod u nep?tele pocit bezpe?. Pak si po?k na p?hodn okamik a vechno mu zni?. Ale jak jsem ?ikal jistej si nejsem