StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[$].]New ^Adia Vic… » 17.01. 08:40
[.[0@0].]New F.u.l.l… » 17.01. 08:34
((GET)) Hasitleak A … » 17.01. 08:28
Jan.2019 Has it Leak… » 17.01. 08:22
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Čtyři screeny, které jsou součástí Q&A 32

07.03.2008 | 19:26 - Jata

Jelikož bude nějakou chvíli trvat než se nám podaří přeložit další Karuneho Q&A, rozhodli jsme se, že to dnes rozdělíme na dvě části. V první části vám představíme čtyři nové screenshoty, o kterých jsme vás informovali již včera. Druhá část bude věnována pravidelným otázkám.

 

Na Blink Assaultu můžete zřetelně vidět a cítit nový smysl terranské odvážnosti. Týmové barvy jsou mírně opotřebené z bitvy a kovovým texturám na terranských jednotkách a budovách byla trochu odebrána sytost. Na tomto screenshotu můžete vidět Immortaly, kteří buší na opevněné Siege Tanky se svými otrlými štíty, zatímco Stalkeři se blinkují na útesy k útoku.
Terranská armáda se snaží bránit svou osamělou základnu na skládce šrotu, odráží protosský útok tak dlouho, dokud nepřijdou Battlecruiseři. Přesto i s posilami je vítězství daleko, protože Protossové také doplňují svou sílu s Carriery.
Tento screenshot zobrazuje velký protiútok na protosskou základnu, která měla na svědomí warpování v několika vlnách při útoku na terrannské základny. Rozložené Siege Tanky bombardují oblast, zatímco Jackalové osvětlují okolí se svým útokem na jednotlivé linie. Dále Maraudeři zpomalují přicházející Zealoty a plazmové zbraně Battlecruiserů s nimi udělají krátký proces ;-)
Na požádání komunity jsem udělal screenshot zobrazující skupinu Dark Templářů tajně se infiltrujících do přední linie Terranů za pomoci Nullifiera a jeho antigravitační schopnosti (dříve přesunuta od High Templara). Terrani zjistí, co je zasáhlo, až příliš pozdě.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

HB - 09.03.2008 | 21:02   (odpovědět)

To Havoc: Modre- 8
Zlate-12

Overwatch [ redakce ] - 09.03.2008 | 20:57   (odpovědět)

To Havoc: Modrké krystaly budou stejné jako v prvním díle, zlaté krystaly budou mít vyšší hodnotu (více se natěží z jednoho zajetí do hl. budovy). Budou ale hůře dostupné, nebo na nebezpečných místech.

Havoc - 09.03.2008 | 20:39   (odpovědět)

Na jednom screene su modre krystali a na druhom zase zelene. Je v tom nejaky rozdiel?

Vamp - 09.03.2008 | 10:52   (odpovědět)

to Overwatch & Jata : ja taky nejsem zastánce prekládaní do češtiny, ale u toho Jackala se to přímo nabízí. (mluvil sem jen o něm). Samozřejmě nemůžeme překládat to je hrůza.
př.
Defiler = prznitel
Scoure = Zhouba atd...

ovceking - 09.03.2008 | 02:25   (odpovědět)

Terrani vypadaji rozhodne suprove, akora marauderi by mohli dostat jinou helmu, at nevypadaji jak "obrnenejsi" reaveri. A jackalum by mnohem vic nez plamenomety slusely nejaky paprsky (u plamenometu clovek neveri v tu pruraznost). Co se mi ale vubec nelibi jsou nufflieri, vypadaj hodne divne a pripadaj mi takovy neprotossky, kdyby byli misto ze zaricich krystalu a zlatavyho kovu z masa a kosti, vypadali by uplne jako zergove, jinak ale protoss good.

Kane85 - 08.03.2008 | 20:47   (odpovědět)

To Havoc: myslim ze nie
science vessel nahradil Nomad
aspon podla mna

Jata [ redakce ] - 08.03.2008 | 20:06   (odpovědět)

Rozhodně nebudeme používat ©akal, zní to příšerně. To je jako překládat warpování, znělo by to divně.

Overwatch [ redakce ] - 08.03.2008 | 19:50   (odpovědět)

To Vamp: nesnáším české překlady jednotek a termínů ve hrách. Ne všechno totiž můžeš přeložit tak, aby to dávalo smysl. ©akal, Mariňák, nebo Medik jsou relativně v pohodě, ale máš spoustu jednotek, které prostě nepřeložíš.

Havoc - 08.03.2008 | 19:49   (odpovědět)

High templar vypada mrte dobre a rovnako novy design. Nie su v nom az take velke zmeni ale je to ovela krajsie. Neviete nahodou ci bude v SC II aj science vesel (neviem presne ako sa to pise ale je to letecka jednotka teranov)???

HB - 08.03.2008 | 19:31   (odpovědět)

ach jo ja bych tam chtel strasne videt GOLIASE

Vamp - 08.03.2008 | 19:13   (odpovědět)

Nač prznit češtinu nějakou angločeskou zkomoleninou. Vždyť jsou to hezky česky - šakalové

Shadow - 08.03.2008 | 17:29   (odpovědět)

Jata: Jackals zni dobre... Mne to prijde lepsi nez Jackalove. Je to sice nesklonny, ale kdyz to je ve vete, tak to zapadne dobre.

Jata [ redakce ] - 08.03.2008 | 17:25   (odpovědět)

Jsem rád za takovéto konstruktivní přípomínky. Ještě by se dalo používat Jackals a brát to jako množné číslo, jenom teda nevim jak by se to dělalo v jiných pádech než prvnim.

Shadow - 08.03.2008 | 17:04   (odpovědět)

Jata: Jsou to nezivy veci, takze me sedi spis nazev "Battlecruisery". U ty druhy jednotky je to horsi... Tam me uplne nenapada, jak to pocestit... Takze "Jackalove" bylo asi v poho. Jinak fakt zadna kritika, clovek musi obdivovat vase nasazeni. Jen mi to prislo divny.

Jata [ redakce ] - 08.03.2008 | 16:36   (odpovědět)

To Shadow: Ano, vim, že to neni zrovna optimální, jak bys to napsal ty, necham se třeba inspirovat Napište jak chcete, abychom s jejich jmény pracovali.

zergling - 08.03.2008 | 15:55   (odpovědět)

Me se liby ta oprejskana barva ale bylo by nejlepsi kdyby se to dalo nastavit protoze kazdemu se to liby jinak

Romla - 08.03.2008 | 14:01   (odpovědět)

To Natix: Ta stránka je totiž autorovou obhajobou výrazných barev, ale pokud člověk nečte komentáře, tak může na té stránce snadno porovnávat rozdíly dle vlastního rozumu.

Shadow - 08.03.2008 | 13:46   (odpovědět)

Diky za preklad, potesi. Jen me prijdou hodne divny vyrazy typu "Battlecruiseri" nebo "Jackalové". Ten prevod do zivotnyho rodu zni, jak kdyby mluvil petiletej harant. Taky prece nerikame "Siege Tankové". Sry, neberte to jako kritiku, spis pripominku.

Natix - 08.03.2008 | 13:22   (odpovědět)

To Romla: Z té stránky se mi chce smát. Že se mu líbí barvičky bych chápal, ale způsob, kterým to podává, je k smíchu: "New screenshot - bad looking, old screenshot - why change?"
A korunu tomu dodává posledními dvěma větami: "I very much dislike these two units (jackal and cobra also dislike SoulHunter and Reaver), they are not giving me the SC2 feel:" a "The camera should be a little little bit more zoomed out."

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.03.2008 | 13:16   (odpovědět)

Já bych především rozlišlil SP a MP... v SP bych barvy dal co nejméně, protože v reálu se taky dělá spíš maskování, než nějaký barvy (ale zase nějaký barvy vypadaj stylově) + označují příslušnost k frakci. A v singlu se stejně bojuje spíš jeden na jednoho, pokud je tam víc sil, tak sou většinou v týmu, takže neni moc důvod, aby měli rozdílné barvy. Jenom ve výjimkách se bojuje třeba 1v1v1. V multiplayeru na druhou stranu je potřeba mít co nejlepší přehled, takže tam bych ty barvy zvýraznil i na úkor vzhledu. Navíc se často hraje ve více lidech (byť třeba 2v2) a je potřeba každého rozlišit, i když je to hra v týmu.
Nejlepší by samozřejmě bylo, jak tu navrhoval Peca, nastavení intenzity těch barev.

Romla - 08.03.2008 | 13:03   (odpovědět)

To Peca: Ten jsem dal na nulu, ale hlavně mi monitor strašně ztmavl. V některých hrách jsem nic neviděl a musel jsem vytahovat gammu nahoru. Po resetu je to jako by se rozednělo

Romla - 08.03.2008 | 13:00   (odpovědět)

Docela dobrá stránka na porovnání starých a nových barev je zde:

http://www.mihaelklampfer.com/starcraft2_gone_bad/

Vybledlé barvy jsou realističtější, ale výrazné jsou zase živější. Sám si nejsem úplně jistý, co je lepší...

Peca - 08.03.2008 | 12:58   (odpovědět)

Romla - úplně nejlepší by byl slider intenzity barev v nastavení

Romla - 08.03.2008 | 12:40   (odpovědět)

To Marine: To je od tebe hezké, že tě zajímá můj názor Já celkem souhlasím s tím, co jsi napsal. Myslím, že to vypadá reálněji než předtím a mně se to celkem líbí. Rozhodně se mi nezdá, že by barvy stále byly moc výrazné, jak píše Tyrael. To už by musely být úplně vyblité. Barvy navíc musí být snadno rozlišitelné, kvůli multiplayeru. Ale možná taky záleží na nastavení monitoru, já jsem nedávno zjistil, že ho mám poměrně rozhašený a RESET (na monitoru) to napravil

Peca - 08.03.2008 | 12:35   (odpovědět)

Paráda, rozhodně se to pohlo k lepšímu ! Jen tak dál, ještě jsem hodně zvědavej na zergstvo, toho se ale docela bojím, snad to bude vypadat ok...
Btw, to se mi zdá, nebo je Twilight Archon nějakej menší ? Jak mu oddělali nohy, nějak se zdrcl

2NiNe - 08.03.2008 | 11:12   (odpovědět)

Terrani jsou fakt nadherni =) Alle uz se mi moc nelibi tossove, jak psal Natix, maji prilis moc svetelnych efektu. A litajici trilobiti? Hnus...

Tyrael - 08.03.2008 | 11:02   (odpovědět)

by mě zajímalo jestli jsou ti NULLIFIERi letecká jednotka, nebo se jen tak vznáší na zemí jako HT.
jinak ta grafika teď vypadá zajímavě, pořád mě připadá že barvy u teranů jsou moc výrazné, měly by víc působyt takovím omláceným a zaprášeným dojmem.
U protosu vypadaj výrazná barvy skvěle, těm to sedne

horigon - 08.03.2008 | 10:38   (odpovědět)

Textury su ovela lepsie este by mohly urobit aby kazda jednotka vyzerala unikatne a ne ako z nejakej inej hry hlavne u terranov.

Marine - 08.03.2008 | 09:40   (odpovědět)

Vzhled sice trochu zreálněl, ale za cenu podle mě vybledlých barev. Něříkám, že se mi to přímo nelíbí ... - no uvídím ve filnální verz i

Mimochodem, zajímal by mě i názor Romly

Kane85 - 08.03.2008 | 08:30   (odpovědět)

takze: nove screeny su ozaj pekne.
novy vzhlad terranskych budov je dobry, aj ked velka zmena to nieje
jackal sa dost podoba na vulture - to by sa mohlo este zmenit
marauder zas vyzera ako vacsi reaper
k protosom nemam co dodat , hlavne Nullifier sa celkom podaril

Jata [ redakce ] - 07.03.2008 | 22:11   (odpovědět)

Chtělo by to ukázat v pohybu, bude to vypadat mnohem líp.

Maty - 07.03.2008 | 22:00   (odpovědět)

Ja si nemuzu pomoc, ale porad to srovnavam s warhammerem a tam mi prijde grafika daleko lepsi nez tady. Ale nejdulezitejsi je jak to bude vypadat ve finalni verzy, tak snad na tom jeste maknou

Natix - 07.03.2008 | 21:31   (odpovědět)

Super screeny!
Terrani: Předělané barvy vypadají dobře, moc se mi ale nezdá vzhled Marraudera, ten nalevo na 3. screenu se mi líbí, ale ostatní vypadají divně, jak mají pořád předpažené ruce. Hlavně bych chtěl vidět ty jejich plamenomety pořádně v akci.
Co to je za budovu na 4. screenu s nápisem BAR? ) Jackallové jsou docela styloví, ale chtělo by to, aby jejich zbraně mířily směrem, kam střílí.

Protossové: Moc se mi líbí všechny světelné efekty u archonů, immortalů, psionických bouří a warp gatů. Nullifierové vypadají docela nezvykle, ale aspoň svým hmyzím vzhledem vynahrazují absenci reaverů. Ovšem, nějak jsem si nevšiml, že by svým počínáním zvedly nějakou jednotku nebo budovu do vzduchu.
Možná je to jenom můj pocit, ale zdá se mi, že zealoti dostali nový, detailnější grafický model. Ještě by ho mohly dostat i stalkeři a carriery, ty mi přijdou docela odfláknuté.

Lucas - 07.03.2008 | 20:43   (odpovědět)

Ne to je kuře

Insolitus - 07.03.2008 | 20:42   (odpovědět)

hele co ja ta jednotka u protossu co vypada jak trilobit a strili ten uzkej paprsek??? to je Nullifier???

HB - 07.03.2008 | 20:29   (odpovědět)

Huuuuuussssssttttyyyyyy!!!!!!!!

JayJay - 07.03.2008 | 20:13   (odpovědět)

Ale moc se mi nelíbí ten storm, i když chtělo by to vidět za pohybu hry!

crazypupava - 07.03.2008 | 20:11   (odpovědět)

teraz je to podla mna lepsie no proste cool

Miro - 07.03.2008 | 20:06   (odpovědět)

Mně ne

JayJay - 07.03.2008 | 20:06   (odpovědět)

Graficky, se mi to líbí víc!

- 07.03.2008 | 20:05   (odpovědět)

to čumim

Michal - 07.03.2008 | 20:04   (odpovědět)

Teda mě se ty vybledlé barvy moc nelíbí ale nevím jak to bude vypadat v pohybu. Chtělo by t nějaké video.

protossove-borci - 07.03.2008 | 20:00   (odpovědět)

TO JO

Masik - 07.03.2008 | 19:35   (odpovědět)

Pěknýýýýýýýýýýýýýý

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.