StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
Amer & Tasheel T… » 16.06. 16:11
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Q&A s pořadovým číslem 25

11.01.2008 | 21:02 - Jetro

Kéž bychom se takhle měli neustále. Po včerejší první epizodě BlizzCastu dnes pokračujeme 25. dílem sady otázek a odpovědí.

 

Vítejte v roce 2008! Doufám, že jste všichni měli pěkné svátky a jste připraveni na nový rok plný vzrušujících novinek z našeho ústředí Blizzardu. Vyzkoušejte náš první Blizzard Podcast, BlizzCast, na naší webové stránce (http://eu.blizzard.com/blizzcast/index.xml?locale=en_GB - náš kompletní překlad zde) a zůstaňte s námi na nové téma měsíce! Ale nyní si užijte 25. sadu otázek a odpovědí:

Chat with Devs
: Tento týden jsme měli možnost si popovídat se Samem Diderem, naším uměleckým ředitelem StarCraftu II, o zpětné vazbě, kterou jsme dostali z minulého tématu měsíce a v příštích několika týdnech vyzkoušíme pár věcí na nových screenshotech, včetně snížení sytosti, což zvýší realismus jednotek a prostředí. Toto je samozřejmě jen test, takže uvidíme pak, jak to půjde, těšíme se na zpětnou vazbu od každého.

Hands on: S novým rokem jsme si mysleli, že by každému mohla přijít vhod malá nová sekce zařazená do Q&A, která by se objevovala pravidelně, uvádějící zpětnou vazbu ze současného buildu StarCraftu II v kanceláři. Minulý týden měl Karune možnost zahrát si pár 1vs1 her proti našemu novému designérovi balancování, Davidu Kimovi, a nutno dodat, že StarCraft II se vážně formuje k tomu být neuvěřitelně různorodou hrou v oblasti strategie. Navíc ke spoustě strategií z původního StarCraftu (s kterými se snažil prorazit) je tu několik nových strategií založených jak na nových představených jednotkách, tak i na kombinaci původních a nových jednotek. Jedna z nejzajímavějších strategií v současném buildu je Nomad rush. Nomádi jsou jednak efektivní v podporování pokračujících bojů se svými automatickými věžemi (které mají "zbroj"), bránění proti raidům s rychlým rozmístěním, ale také jsou překvapivě velmi efektivní při raidech. Nemluvíme tu o nějakých menších výpadech, zabít sondu nebo dvě,. Dostaňte čtyři Nomády do minerálové cesty a můžete okamžitě rozmístit 8 automatických věží působící pohromu dokonce i na středně bráněných místech. Každá automatická věž je jako okamžitý mariňák s rychlou střelbou a brněním. Mohlo by to nahradit výsadky Siege Tanků? Pravděpodobně ne, ale tyto automatické věže nestojí minerály, ani se nepřičítají do limitu jednotek.

1. Má Nomad všechny schopnosti, které má SCV? (Samozřejmě má své vlastní schopnosti, ale bylo by zajímavé vědět, jestli můžeš přinejmenším dočasně nahradit ve hře zničené SCV Nomadem.) (http://www.broodwar.de)
Ne, Nomad nebude mít schopnosti SCV. Budovy bude Nomad schopen stavět, ale ty budou pro Nomada unikátní.

2. Jak bude počítáno poškození proti protosským štítům s novým bonusovým systémem poškození? (http://www.Starcraft-Source.com)
Protosské štíty zaujmou charakteristiky klasického typu protosského brnění. Například pokud protosský Zealot s lehkým brněním dostane zásah od terranského Ghosta s bonusovým poškozením na lehké brnění, Zealotovy štíty převezmou i tento bonus na lehké brnění. Stejný případ - pokud bude protosský Colossus zasažen Stalkerem, který má bonus proti obrněným jednotkám, štíty taktéž přijmou další poškození.

3. Artwork a neověřené zprávy o SCII prozradily terranská města jako Augustgrad. Bude StarCraft 2 obsahovat tyto věcičky (doodads), jak bylo viděno na původním artworku? (http://www.starcraft.org)
Ano, mnoho původních ikonických doodads bude znovu vytvořeno pro StarCraft II.

4. Může Shadow Ops pojmout "jednu atomovou bombu a jeden výsadek" nebo "dvě bomby, nebo dva výsadky"? (http://www.thewarcenter.net)
V současnosti může Shadow Ops pojmout ve stejný čas oboje - jak bombu, tak i výsadek, ale nebude možné mít v jedné budově Shadow Ops dva kousky stejné věci. Výsadky také budou moci být naloženy až 12 pěchotními jednotkami podle hráčova uvážení. Na určitých mapách by se výsadek SCV mohl ukázat jako vysoce efektivní.

5. Bude mít StarCraft 2 širokoúhlé rozlišení nebo 4:3? (gamereplays.org)
Plán je podporovat obě tyto rozlišení spolu se vším mezi 5:4 a 16:9. Na větších monitorech toho uvidíte krapet víc než na těch menších, ale z našich testů vyplývá, že rozdíly budou velmi malé.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

uhlyk - 13.01.2008 | 18:51   (odpovědět)

je tam chyba v preklade... pri nomadoch a ich veziach sa nevravi ze maju "zbroj" ale ze maju armor ako budova.
kdo hral w3 pozna ten rozdiel .)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 13.01.2008 | 11:18   (odpovědět)

Aspoň víte, jak musel bejt Roosevelt nasranej z Pearl Harboru...

Romla - 12.01.2008 | 23:41   (odpovědět)

To Aries: No jo, válka je hnus, vyrábíš drahé jednotky a ti parchanti nepřátelé ti je pak ničí

Aries - 12.01.2008 | 23:12   (odpovědět)

To SiMich: asi budeš muset nastavit kterej je zrovna aktivní. Nebo to bude podle pořadí v jakým byly vyrobený, nebo tak nějak.
Ale bylo by ot dobrý kdyby to šlo zničit než vojáci vylezou, to je věc která mě vždycky hrozně štavla v CnC3 u Drop Podů se Zone Trooperama. Je to drahý jako prase a pak ti to zničeji

SiMich - 12.01.2008 | 22:27   (odpovědět)

Droppod pokud vím podle toho, co jsme zatím viděli, nejde zničit.
Mmch, jak se to bude dělat, když bude mít hráč 2 Shadow Ops, jeden s Droppodem naloženými SCV a jede s naloženými Mariňáky. Jak si potom člověk vybere?

Aries - 12.01.2008 | 21:55   (odpovědět)

To Pavel: Pokud si ovšem takovouhle srandu budeš poct dovolit
O to víc by pak naštvalo kbydy ti ty jednotky zničili než vylezou z drop podu

Pavel - 12.01.2008 | 20:10   (odpovědět)

Jedním ghostem přivoláš dvanáct dalších ghostů. A ti pak zavolají 144 plameňáků. : )

Flex - 12.01.2008 | 18:25   (odpovědět)

Kdo rikal ze tam musi byt 12 SCV, muze tam byt osazenstvo 4marinaku,2firebati,4medicky a 2SCV
Ghost nabehne s cloakem do zakladny a hodi nepozorovatelne vysadek nekam k nepratelske zakladne a pak se muze tvorit s SCV podle situace.
Podle me je nenapadnejsi jeden ghost v cloaku nez treba 12 vikingu a jak kazdy vi cim vic je to nenapadnejsi tim to byva ucinejsi
S pozdravem Flex

ASS_Sasin - 12.01.2008 | 14:54   (odpovědět)

Ano a uprostřed boje si začnou stavět náhrobky. Ale jen jeden stavbu dokončí

killer.exe - 12.01.2008 | 14:45   (odpovědět)

to by vypadalo takhle: "Sakra prohrávám. Jo už je tady ghoust zavoláme si posili. Tak počkejte ted dostanete." klik to výsadek button a klik doprostřed bitevní vřavy. "Á už letěj počkejte ted dosta... co to sakra... co tam sakra dělaj SCV!!!"

ASS_Sasin - 12.01.2008 | 13:05   (odpovědět)

Ale pokud ne , tak z toho budou smažení pečení robůtci s.r.o

ASS_Sasin - 12.01.2008 | 13:04   (odpovědět)

Ale pokud ne , tak z toho budou smažení pečení robůtci s.r.o

Aries - 12.01.2008 | 12:26   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Možná ti ta ikona pro přivolání bude i ukazovat současnej náklad...

Havoc - 12.01.2008 | 11:05   (odpovědět)

omg, kedy daju info o zergoch??? Sa nemozem dockaaaaaaaaat!!!!

Venca - 12.01.2008 | 10:37   (odpovědět)

droppody se hlavně budou používat proti ostrovnim expám a jinejch nekrytejch míst v týlu nepřítele

Masik - 12.01.2008 | 10:36   (odpovědět)

To ASS_Sasin: Tomu už se pak říká: "Áááá.. Do prdele."

ASS_Sasin - 12.01.2008 | 10:04   (odpovědět)

Hold ale nesmíš zapomenout že tam máš SCV, to tak jednou omylem povoláš 12 SCV doprostřed palby siegetanků a bunkrů ...

Aries - 11.01.2008 | 21:36   (odpovědět)

Výsadek SCV? To by mohlo být zajímavý...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.