Chris Sigaty a celkov? lidé z Blizzardu jsou našt?stí pro nás docela otev?ení a poskytují spousty interview. Jedno takové se odehrálo na BlizzConu, kde Game Informer (GI) vyzpovídal Chrise a ?ešili zajímavé v?ci, tudí nám p?išlo nefér, kdybychom ho pro Vás nep?eloili. Musíme ješt? dodat, e v interview se ?ešilo i Diablo a World of Warcraft. Tyto otázky jsme nep?ekládali, v?novali jsme se pouze StarCraftu. Pokud máte n?kdo zájem o kompletní rozhovor, najdete jej v odkazu na zdroj.
"GI: Zvaovali jste n?kdy opravdu ván? vytvo?ení nové rasy?
Pavel - 26.08.2007 | 18:30 (odpovědět)
To Marine: Nejde o fyzikln vyobrazen, jde o p?ehlednost. Pomoc stnu hr? pozn nad kterm mstem se dan jednotka vzn, uv?dom si e jde o 3D.
Marine - 26.08.2007 | 16:15 (odpovědět)
To Pavel:
ekl bych, e ten stn by vrhala i tak, akurt by byl "men"
Pavel - 26.08.2007 | 15:56 (odpovědět)
To Marine: Pravd?podobn? se snaili zajistit, aby jednotka stle vrhala stn "pod sebe", jinak by se t?ko poznalo kde vlastn? v?z.
Marine - 26.08.2007 | 14:11 (odpovědět)
Ano, v?tina z toho byla ji ?e?ena.
Mimochodem, co ?kte na pohyb vzdunch jednotek, nad "prohlubn?mi"? M? se to moc nelb, protoe p?itom klesnou a kdy let op?t na vyveninu, tak vylet zase nahoru - trochu m? to rozptyluje. Navc by to p?ece logicky v relu, prolet?li prakticky ve stejn vce .
TaSSadar - 26.08.2007 | 12:32 (odpovědět)
ten samy si necetl. cetl jsi rozhovor s dustinem browderem, kery byl taky tady na webu, ty otazky byly z 50% uplne stejne.
nejspise to delal jeden redaktor, kery se zeptal na to same hned nekolika vyvojaru. jenze vseci meli stejne odpovedi...