StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Zoom: Blizzard - cesta k legendě

12.08.2007 | 18:24 - dudartist

Zajímalo vás někdy, jak vlastně vznikla momentálně jedna z nejúspěšnějších herních společností vůbec? Jaký byl její začátek, její problémy a kdo stojí vůbec za jejím vznikem? Připravili jsme pro vás takový průřez historií.

 

 

"Začátky jsou vždy těžké, zvláště když jste sám a nemáte ani prostředky ani příležitost, jen vizi. A takovou vizi měl i Allen Adham, který miloval hry a chtěl se jim za každou cenu věnovat. Po střední škole pracoval pro DataSoft na hrách jako Deamons Forge. Když nasbíral zkušenosti, pustil se do vlastního projektu Gunslinger. Ale jak se říká, ve dvou se to lépe táhne a tak se Allen obrátil na kamarády ze školy Mika Morheima a Franka Pearce (programátor). S nimi 8. 2. 1991 založil Silicon & Synapse jen s 10,000 dolary. Nejdříve se rozhlíželi a pracovali na konverzích her, pro Interplay pak vytvořili RPM racing a Brackthorne. V roce 1993 cítili, že čas uzrál a pustili se do zpracování vlastních nápadů a vznikl Lost vikings a Rock and Roll racing. Začátky byly složité, protože financí bylo málo, a Allen s Mikem žili první dva roky bez platu a půjčovali si alespoň na platy ostatních."

 

Pokud vás zajímá, jak se z minifirmičky stala firma Blizzard Entertaiment, přečtete si zbytek našeho článku.

Zdroj:
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Kain de Amedha - 13.08.2007 | 13:23   (odpovědět)

Jo koukám, že je tam uvedeno jako jedno ze zrdojů..mno aspon nekecam xD

Kain de Amedha - 13.08.2007 | 13:09   (odpovědět)

Když to tak čtu, tak si vzpomínám, že ve SCORE v sekci Fenomen byla jednou historie Blizzardu...někde bych to měl mít ještě založený páč jsem si to vytrh...

Jetro [ redakce ] - 12.08.2007 | 21:10   (odpovědět)

JoWooD je kapitala sama pro sebe. Za co ja bych je zabil, je tragicky zabugovana The Guild 2, pri tom i jednicka byla hruza, co se tyce chyb, ale hrala se paradne...

Overwatch [ redakce ] - 12.08.2007 | 21:05   (odpovědět)

Největší eso v rukávu Blizzardu je, že má plnou moc nad tím, co vytváří a vydavatel na ně netlačí. U 99 procent firem je to běžné a brzká vydání doslova zabíjí potenciálně kvalitní tituly (nesnáším JoWooD za zničení Gothicu 3). Když se v Blizzardu rozhodnou, že hra na ně není dostatečně kvalitní, neváhají s odložením vydání, v zájmu kvality. Díky bohu za to... Vydavatelé by se nad sebou měli zamyslet a dát vývojářům víc prostoru...

dudartist - 12.08.2007 | 20:07   (odpovědět)

Omlouvám se za některé chyby v datech, hlavně u prvních her, v té době jsem ještě neměl počítač. Použil jsem několik zdrojů, ale data se lišily, tak jsem vybral ty co se mi zdáli nejbližší.

Overwatch [ redakce ] - 12.08.2007 | 19:57   (odpovědět)

zaitochi: omlouváme se, opraveno.

zaitochi - 12.08.2007 | 19:56   (odpovědět)

tak tu je to cierne na bielom
http://en.wikipedia.org/wiki/Blizzard_Entertainment

zaitochi - 12.08.2007 | 19:50   (odpovědět)

veru, mate tam par chyb. Warcraft 1 vysiel v roku 1994 a diablo urcite nie v decembri 1997, skor februar 1997, alebo dokonca rok 1996..Kedze som sa diabla 1 urcite hraval uz v prvej polovici roku 1997. Inak pekny clanok, len mohol byt podstatne dlhsi

PooLFinc - 12.08.2007 | 19:42   (odpovědět)

no toto ja vzdycky myslel ze Warcraft 1 vysel v roce 1994

Marshal22 - 12.08.2007 | 19:26   (odpovědět)

njn meli odvahu s necim takovym zacit.Se zda ze si nekdo reknue:chtel bych vytvaret hry, ale ve skutecnosti jeto velmi narocna vec

killer.exe - 12.08.2007 | 18:44   (odpovědět)

pěkný měli docela štěstí

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.