StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
sdfsdf 4rrr » 23.01. 19:52
jkhdfbvh hbjhbdfd » 23.01. 16:30
Stat of the 7 days: … » 22.01. 02:40
Podcast: Will the La… » 22.01. 02:39
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Interview z BlizzConu s Chrisem Sigatym

10.08.2007 | 10:15 - Ixi

Máme pro vás překlad toho nejzajímavějšího z rozhovoru s Chrisem Sigatym, hlavním producentem Starcraftu 2. Toho Gameinformer odchytil na BlizzConu a vyzpovídal ohledně témat jako je náročnost vytváření pokračování takové skvělé hry, příběhu nebo proč v blízke době neuvidíme hru na konzolích.

 

GI(GameInformer): Měli jste někdy pokušení udělat něco jako Starcraft 1,5, kde byste jen vzali originální hru a dali jí nový grafický kabátek bez jakýchkoliv úprav hry samotné?
Sigaty: Ne. Určitě jsme přemýšleli o nějakém módu, kde by se to dalo taky takto hrát. Ale vždy by tu byly rozdíly, nezáleží jaké. Kdybychom udělali něco takového, puritánští hráči by řekli "Zničili jste to! Cesty jsou jiné. Tahle jednotka se chová jinak."Viděli jste to s updatem Team Fortress. Ukázalo se to být skvělé, ale pořád jsou zde hráči, kteří říkají: "Oh, originální Quake vzhled Team Fortress byl lepší, protože..." Vždy to tak je.
 
GI: Zjištění, že už dnes můžeme hrát za Terrany a Protosse je velké překvapení, ale pořád jsou tu lidé, kteří si na něco stěžují - jako například, kde jsou Zergové? Byl tu nějaký důvod, proč jste rasy ukazovali v takovém pořadí?
Sigaty: Je to prostě tak, jak jsme na nich pracovali. Procházíme napříč rasami a Protossové byly vývojově nejdál, když jsme to oznámili, pak Terrani a příště budeme schopni ukázat Zergy. Pracovali jsme na nich, ale ještě nedospěli úrovně Protossů, takže ještě nejsou opravdu připraveni.
 
GI: Přemýšleli jste někdy vážně o vytvoření nové rasy?
Signaty: Ano. Víte, zezačátku jsme o tom mluvili, ale cítili jsme se přinejmenším jako s předběžným výrobkem. Nechtěli jsme to tím tak nějak pošpinit a tvářit se jako že přidání nové rasy je odpověď, která to udělá lepší a hotovo. Skvělá věc na originálním Starcraftu je ten rozdíl mezi rasami a mysleli jsme si, že bychom to mohli ještě prohloubit, že je tu co k rasám přidávat. Takže radši než abychom přidali daší rasu, chceme hrát se zvětšením těch rozdílů.

 

Zbytek rozhovoru najdete pod tímto odkazem

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zeratul - 11.08.2007 | 13:54   (odpovědět)

to TaSSadar: Blizzard dělá na třech věcech a to je Starcraft II, WoW Datadisk a ???...
Na ten neznámý hledají nové lidi a dělaj na něm lidi, kteří dělali na prvním a druhém Diablu (ne všichni - někteří od Blizzardu odešli). Podle mě to bude Diablo III a nebo nějaká nová hra což si nemyslím ...

Overwatch [ redakce ] - 11.08.2007 | 12:37   (odpovědět)

TaSSadar: no tak to bych si radši toho plejstejšna koupil než hrát nějakou konverzi. Navíc Blizzard odjakživa říkal, že Ghost je čistě konzolový titul. Uvidíme až to bude (jestli to bude).

TaSSadar - 11.08.2007 | 12:29   (odpovědět)

btw cetl jsem, ze ta slavna neznama hra co vyvyji, nebyl datadisk pro WoW, ale jeste nejaka, uplne jina, nova neoznamena... nevite jak to je?

TaSSadar - 11.08.2007 | 12:28   (odpovědět)

overwatch: jen pockej, az ho po PS3 do pul roka predlaji na PC

Overwatch [ redakce ] - 10.08.2007 | 22:35   (odpovědět)

Peca: jen počkej, všem nám sklapne, až vyjde Ghost na PS3 něbo něco takového...

Jata [ redakce ] - 10.08.2007 | 22:26   (odpovědět)

No hrát SC2 na Wii by muselo bejt hodně zajímavý

Peca - 10.08.2007 | 22:09   (odpovědět)

Moje řeč, ať jdou s těma konzolema někam... furt samej hype, jak je jejich konzole úžasná, ale pokud to PC nedohnaly už teď, tak to nebude trvat moc dlouho. Taky musí bejt radost, když 19x reklamuješ svůj XBOX 360, nebo ti na tvý televizi neběží PS3 kvůli šetření na downscale čipu Osobně za tenhle přístup Blizzard neskonale uctívám. I když by mě docela zajímalo, jaký měli finanční nabídky za exkluzivitu pro jinou platformu ))

Zeratul - 10.08.2007 | 19:47   (odpovědět)

Kdyby mělo i zlatý orgány, tak tě nechápu ... Za to bys měl 20 compů minimálně ...

Rexxus - 10.08.2007 | 19:07   (odpovědět)

Kdyby to prase bylo poradne naducane, tak bych ho prodal a koupil novy comp

- 10.08.2007 | 18:48   (odpovědět)

nechápu, co furt všichni mají s těma konzolema. Svůj počitač bych nevyměnil ani za zlaté prase, natož za nějaky PS

Manik - 10.08.2007 | 18:30   (odpovědět)

a tiez sa neda zaradi do rebricku hned za Blizzardovske hry

TaSSadar - 10.08.2007 | 18:17   (odpovědět)

striker: nechci ti nic rikat, ale co vim, Valve nedelal counter strike

Striker - 10.08.2007 | 17:38   (odpovědět)

Tak jako nej firmy BLIZZARD (Starcraft, Diablo II - L.o.D., W3) proste natyhle hry nic nemá a SC2 se k nim přidá. a pakj VALVE CS 1.6. Ale proste ma pravdu ze pridani rasy by bylo blby bo je tomu tak u vesech novejch her a vetsinou ty hrz rychle zapadnou treba AoE2 sem hrál dost ale AoE3 sem si ani nezahrál vůbec mě to neláká ale na SC2 se těším jak prase GJ Blizz

Pavel - 10.08.2007 | 15:14   (odpovědět)

On se OMLOUVÁ, že nevyjde na konzole? Vždyť je to super. : )))
Trošku mne straší ten způsob příběhu, ale jestli to někdo zpracuje dobře, je to Blizzard.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.