StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Heart of the Swarm přinese levelování

27.10.2012 | 14:35 - Jata

Vedle inovovaného uživatelského rozhraní, o němž nás Blizzard informoval minulý týdne, se v Heart of the Swarm dočkáme také další nové funkcionality: levelování. To by dle vyjádření vývojářů mělo nabídnout odměny hráčům na všech úrovních.

 

 

Za hraní multiplayerových map (v matchmakingovém režimu nebo na mapách Blizzardu v režimu Custom Games) budete získávat zkušenosti za každou jednotku, kterou vyprodukujete nebo zničíte. Množství takto nabytých zkušeností za danou hru se objeví vždy po jejím skončení. Zkušenosti se postupně akumulují a při určitém množství postoupíte na úroveň jedna. U každé rasy je možno dojít až na 20. úroveň.

 

Další možností jak zkušenosti získat budou takzvané bonusové zkušenosti, jako například za první výhru v daném dni či v rámci "bonusových víkendů". Různé varianty těchto aktivit bude Blizzard zkoušet v beta testu.

 

 

Ptáte se, k čemu vám nějaké sbírání bude? Kromě toho, že se svou úrovní můžete chlubit ostatním (zobrazuje se v rohu u portrétu hráče jako součet úrovní za jednotlivé rasy - maximum je tedy 60), budou hlavní odměnou portréty a decals s motivem rasy, u níž jste postoupili na další úroveň. Odměny s postupem budou zajímavější a zajímavější.

 

 

Levelování se bude samozřejmě testovat ve stále probíhající betě. Pravděpodobně dojde k několika resetům množství zkušeností pro možnost vyzkoušet jiný model fungování. O tom ovšem budou všichni vždy dopředu informováni.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Fanatic - 31.10.2012 | 18:37   (odpovědět)

S roachema se začalo ještě před Stephanem. Levnej šmejd, kterej je dobrej na všecko.

Spinal - 31.10.2012 | 16:46   (odpovědět)

To Aklain: Jop. Já to znám. K do s tím "začal"? Stephano? max v 11té minutě.

Aklain - 31.10.2012 | 16:25   (odpovědět)

Spinal: tak v tom pripade nevim co jsi za ligu... to ted nemysim jako narazku... ale fungovalo to uz od bety a funguje to az do dnes... i v pro zapasech to obcas zahlednes jako napr v pondeli kdyz byl ten esl turnaj nebo co se to streamovalo kde to zahral slivko do thorzaina...

Spinal - 31.10.2012 | 14:51   (odpovědět)

my macro sucks sooo much

Fanatic - 31.10.2012 | 11:51   (odpovědět)

To Spinal: funguje stále? stačí mít stejný nebo o trochu horší macro než ten zerg a převálcuje tě jak nic.

Spinal - 31.10.2012 | 10:18   (odpovědět)

To Aklain: mass roach A move někdy fungoval?
Btw, já jsem spíš toss než zerg, ale HotS asi budu opět hrát random. Aspoň nějakou tu dobu... No ikdyž. Teránec mě teda prozatím vůbec neláká.

Aklain - 31.10.2012 | 08:53   (odpovědět)

To Spinal: no jedna vec je premyslet.. druha vec, je ze ho tam argumentuji celkem dobre toho zerga...... kazdej koment co tam je ma neco do sebe.. at uz s overlordama.. nebo poslanim par lingu.. stejne bys jako spravnej zerg mel mit uz v 9... 10 minute lair abys vyuzil svych nejsilnejsich jednotek a to infostoru a swarm hostuu... jak tam taky nekdo uz uvadii.. taakze nevim o co go... uz nebude fungovat mass roach A move.. smir se s tim no...

Spinal - 31.10.2012 | 08:11   (odpovědět)

Konečně klany, skupiny. Nááářez...

Spinal - 30.10.2012 | 21:35   (odpovědět)

lol ... evidentně nejsem jedinej, kdo nad tím přemejšlí...
http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/5723445766

Fanatic - 30.10.2012 | 21:24   (odpovědět)

Tak teď už tomu rozumim...přímej counter.. tak to jdi hrát desert strike...tam proti sobě choděj dvě a-move armády...tam můžeš řešit přímej counter.

sceletonx - 30.10.2012 | 17:18   (odpovědět)

To Spinal: delas jak kdyby mina byla primej couner na roache a lingy, proste je to jen o kontrolu, thats all

Spinal - 30.10.2012 | 16:59   (odpovědět)

To Sceletonx: Jasně, ale to není přímej counter. ...

Sceletonx - 30.10.2012 | 16:28   (odpovědět)

To Spinal: protoze ono je hrozne tezke odpalit minu jednim lingem a pak mit 40sec prostoru delat cokoliv se mu zalibi

Spinal - 30.10.2012 | 14:40   (odpovědět)

To Aklain: Navíc pro zmiňovanou minu mají bezstrátovej counter až na lair. Na obranu dobře, postaví statickou obranu, ale na útok má šanci buď před tím, než má miny, nebo až s lair techem. A podobně proti tosovi má anti mamacore taky až s lairem.

Spinal - 30.10.2012 | 08:02   (odpovědět)

kua ten edit

Spinal - 30.10.2012 | 08:02   (odpovědět)

To Aklain: No to jsou fakta, ale faktem taky jed, že Z má jen WoL jednotky na to, aby odrazil všechny novy hračičky co dostaly ostatní.
Takže ZvZ bude stejně otravná ling bail microválka prvním 15 minut. Pěkná nuda... Ať už hrát, nebo se na to dívat...
Staphano vs WithRa mi asi nějak uteklo

Necro - 30.10.2012 | 02:19   (odpovědět)

Spinal : já používám aktivně Vipera v ZvT a ZvP. Není tak složitý, jak jej prezentuješ. Mnohdy právě on vyhraje hru
O složitosti to není. Jde jen o to si HotS jednotky zkusit a nebát se nových věcí (toť narážka na ty primitivy, co lezou do bety, aby hráli jen to co se naučili v WoL).

Aklain - 30.10.2012 | 00:27   (odpovědět)

To Spinal: a co bys jako jeste vic chtel... kdyz muze lingama nebo roachema hrat do 15te minuty jak nic a odrazi tim vsechno pomalu..... jeste dalsi jednotku ne? a naahodou stephano pouzival vipery proti whiterovi hooodne krasne a efektivne... je to vse jen o hracich...

a sceletonx... jak tu zas popisujes max pop. armady.. to tu muzes vypsat polovinu jednotek z kazde rasy ze to neni efective.... stejne jedna vetsi bitva ktera dopadne pro oba stejne nebo s troskou vyhodou pro jednoho a vracite se zas na zakladni jednotky at mas co nejrychleji army.. takze nevim co furt resis..

Spinal - 29.10.2012 | 23:51   (odpovědět)

Co je ale škoda je fakt, že zerg nemá vůbec nic novyho do early game.

Spinal - 29.10.2012 | 23:50   (odpovědět)

Vipera se ještě nikdo nenauřil používat

Necro - 29.10.2012 | 23:39   (odpovědět)

ten edit tu fakt chybí...

gamer : kdybys chtěl argumentovat pár patchi, pak musím podotknout, že Terrani měli kdysi i Warhounda a ten zmizel.....

Necro - 29.10.2012 | 23:38   (odpovědět)

gamer : pokud si vzpomínám, v betě WoL šel warpovat immotal. To už teď nejde. Tahle beta má do alfa verze ještě daleko

dost mě překvapuje, že si nikdo nestěžuje na zergského Vipera. Správné využití znamená konec zasiegovaných terranů a tosských Colossů

gamer - 29.10.2012 | 22:31   (odpovědět)

vydaju stejnak len betu WOL bola tiez len beta a HOTS bude beta tkisto to co sa hra teraz je v skutocnosti alfa a predavat a hrat sa bude platena beta TAK WO CO GO ? par patchov a voala a vsetko bude FAJN !!!

sceletonx - 29.10.2012 | 21:50   (odpovědět)

To Fanatic: ale v latu te kdyz jsou oba na maxu nezajima cost effectivita ale supply effectivita.... neumis cist or?

nemluvim o costu ale o tom ze nemaj efektivni supply na to aby byly pouzitelny v late game (podobne jak roach, jenze roach neni core zergsky late game, mina podle puvodnich slov blizzaru ma byt, ale taky neni)

Fanatic - 29.10.2012 | 21:34   (odpovědět)

To Sceletonx: to povídej qxc-mu miny sou nejvíc cost effective když je nepoužívá lempl

Aklain - 29.10.2012 | 21:14   (odpovědět)

terran mas nad nejvice pouzitelnych jednotek ve vsech matchupech ale furt budete mlet a stezovat si terrani... mam dost

Sceletonx - 29.10.2012 | 18:52   (odpovědět)

To Fanatic: jenze siege tanky takovou podporu nepotrebuji, potrebuji neco "pres co se ti zealoti nedostanou mezi ne" a to jsou hellbati, ne miny, miny jich par zabijou mozna, a zybtek setjne skonci mezi tankama... a ten dmg co miny daj pri tomhle nabehu je proste supply neefektivni, za ty supply tak muzes mit vic tanku a vyjde ti to lepe

Fanatic - 29.10.2012 | 18:48   (odpovědět)

Tak asi jednoduše když máš miny v dostřelu tanků tak je nemůže protivník jen tak s detekcí zničit a když tě bude chtít sundat tak musí přes ně (např. chargelotama). To je celá pointa...podporovat siege tanky v týhle poziční válce.

TruE - 29.10.2012 | 18:44   (odpovědět)

Aklain: Infestor má využití v mid i lategame. Ale jinak s tebou naprosto souhlasím.

sceletonx - 29.10.2012 | 15:53   (odpovědět)

To Aklain: tak mi rekni k cemu ma podle tabe mina v jednotlivych macthupech vyuziti v late game? do boje se nehodi, 40splash jednou za 40sec neni ci za co by 2 supply staly, mnohem lepsi splash ti obstraj helioni a tanky, antiair splash thorove... jedine na co by vyuziti mit mohla je evlke air jednotky (napr tempest) ale na to ma malej range a moc velkej cd, takze to stejne musi resit vikingove.... takze jedina vec je obrana pred runby apod, jenze na to stoji proste moc supply, neumim si predstavit v cemby mi mela pomoc lip nez dobre umistena planetarka/turreta/tank - kterej to pokreje mnohem vice supply effective

dalsi vec ktera me napada by byl tak "snipe" immortalu protoze neni redukovana hardened shieldem a stit sunda cely hned, problem je ze nejde efektivne targetovat takze se na to ani z daleka neda spolehat, natoz aby to diky tomu byla core unit

Aklain - 29.10.2012 | 15:35   (odpovědět)

kdyz budu teoretizovat jako ty. tak zadna jednotka nema temer zadnej uziti v mid a zaroven late game.. na kazdou jednotku existuje counter.. kterej slovne muzes vypisovat do aleluja.... ve hre uz je to proste jinaci kafe... zalezi na situacich a vse

Spinal - 29.10.2012 | 15:33   (odpovědět)

To sceletonx: jop. to je sice pěkný, ale moje apm mi nedovolí hlídat muty na kždym kroku, pokud mám mít aspoň nějaky macro...

sceletonx - 29.10.2012 | 15:32   (odpovědět)

tak dle slov blizzardu ma byt mina udelana tak aby to byla (spolecne s tanky) core unit mechu... a to (pokud nema vyuziti v late game, coz nema) neni

Aklain - 29.10.2012 | 15:29   (odpovědět)

miny mi az tak hrozne neprijdou.. jsem P jen tak btw.. ale abyste jeste chteli i vyuziti v late game? proberte se trosku omg....

sceletonx - 29.10.2012 | 15:24   (odpovědět)

To Spinal: pri dobrym kontrolu mutalisku te nemuze hitnout ani jedna mina (ne nepotrebuejs u toho overseera), jakejkoliv hit miny je ciste trest za spatnej kontrol

Spinal - 29.10.2012 | 15:18   (odpovědět)

A obětovat mutaliska na každou minu na 40 vteřin, to už ten harrast mo výhodnej není. A pokud vletíš packem do dvou min u sebe(třech), máš po celym packu. To se na cely muty můžu z vysoka...

Spinal - 29.10.2012 | 15:15   (odpovědět)

To sceletonx: void má větší dostřel než mina? Ale jinak máš asi pravdu, že na late tosse to asi moc fungovat nebude Stejně se mi ta jednotka nelíbí

sceletonx - 29.10.2012 | 15:06   (odpovědět)

1 mina co ti 1 za 40sec zabije jednoho mutaliska, kdyz si nedas pozor, brani kompletne jejich vyuziti... ok, proc kdyz hraju jinou rasu mi miny nedelaj problem?

add protoss, mas immortaly, colosse, starlkery, tempesty, voidraye a carriery co ti minu outrangnou, observera co ji je schopnej detekovat aniz by sam byl v ohrozni (kdyz ho neposles jak idiot), ale mina je strasnej problem... ok ok... pokud to ze uz nemuzete bezhlave amovovat celou armadou je problem, ok, ja ho tam nevidim... l2p

Spinal - 29.10.2012 | 13:58   (odpovědět)

To sceletonx: Chi chi.. se vždycky nejvíc líbí, jak ty miny brání jen terrani Jinak na ně všci prskaj. Dle mého je ta jednotka prostě rozbitá. Totálně zamiká využití mutalisků, napčíklad. Naštestí na ni má Z slušnej counter v podobě swarmhostů. Ale takovej protos. Nic moc. Strašně moc micra, protože ani stalkera nemůžeš prostě poslat přes a-move...

sceletonx - 29.10.2012 | 13:48   (odpovědět)

fuck chybi mi edit

k tomu přesunu armády... máš skeny ne? přece nechodíš svou armádou do prázdna kde nevíš co je... to se ti může těžce nevyplatit i kdyby nějaké miny ve hře nebyly (toss ma obse, zerg overseery, případně lingy)

a k dropu: pokud se jednotkou přiblížíte na určitý range tak ona se jakoby "ukaže" ale jeste nevystreli, vystreli az kdyz jste o malinko blize, takže pokud si na svoje dropy das pozor a jsi dost rychly, stihnes to otocit

to oracle: tam nvm, zatim sem to moc nevidel an inezkousel, vcera mi nejaky protoss 2 oraclama chodil nicit orbitaly, ale nic co by par repairujicich SCV nevyresilo, oraclum zachvili dojde energie (jinak ofc par vikingu a snipnout je, je levnejsi reseni... v jinych matchupech nvm, nezkousel sem, nevidel sem

Sceletonx - 29.10.2012 | 13:44   (odpovědět)

na mině není OP vůbec nic...

TvT, tak v mirroru snad ani op nic být nemůže že?

TvP, po nerfu (už se nezakopává 2sec, ale 3), jí dokáže sundat správně mikrovaný stalker v případě mine rushe, jinak... MC core má detekci na 7 range (víc než dostřel miny), observer ma taky detekci na větší range než je dostřel miny (akorad hold si své observery musíte hlídat)

TvZ srsly můžou tvrdit něco o OP, když maj statickej detektor, kterej ještě ke všemu můžou přesouvat a jediná potřeba je spawning pool (kterej by opravdu, ale opravdu, v době kdy je postavena faktorka měli dávno mít a v mid/late můžou mít mobilních detektorů třeba 10 a skoro nic je to nestojí? Malá rada, zkuste nehrát 3 base bez gasu a podobne nesmysly zvlášt když jde terran faktory před expou.


Nicméně stále vidim v mině pár nedostatků (jako terran), které jsou potřeba doladit pokud má mít mina core mechu stejně jak tank.
Early game a v podstatě i mid game je supr, s dobrým kontrolem či mind gamem se daj udělat sušné škody, dokáže podržet expu, pomoci v obraně i v nějakým tom pushi. Její problém vidím v Latu. V latu totiž v podstatě nemá využití. Pokud by měla být používaná v armádě potřebovala by menší CD, 40s znamená jeden výbuch kterej ani nejde ovladat, za cely boj a to nestaci (zvlast pokud by mela plnit napr roli antiairu). A pokud by měla plnit funkci obranou, před runbyema, dropama a podobně, tak nemůže stát 2 supply, to už jen pár min oslabuje supply armády (a je to sakra znát zvlášt když tanky stojej 4 supply a ne BW-like 3, každej supply v armádě je za mech potřeba, dyt mechujici hrac ani nema skoro SCV, jen na gas a par na staveni/repair, jinak musi orbitalovat a mulovat jak o zivot, ty supply jsou proste portreba) a jedna mina za 2 supply (ktera jeste sama o sobe runby neubrani, musi jich byt vic) je moc

Takze by to chtelo jeste trosku na mine zapracovat, at uz redesignem castecnym nebo treba pridanim nejakeho late game upgradu

Fanatic - 29.10.2012 | 13:36   (odpovědět)

To Necro: Já si dělal srandu. Ale oracle zkurvili. Teď má lepší útok na budovy než void ray.

double - 29.10.2012 | 13:28   (odpovědět)

ta mina je děsivá, hraju terrana, musím mít před armádou pořád jako předvoj pár mariňáků co křižujou sem tam. Nebo jdu drop, narvaný dva medivaky na začátku hry = komplet co mám, a prásk medivaky nikde nevim jestli se mam smát nebo brečet...

Necro - 29.10.2012 | 00:13   (odpovědět)

kasla : ale to je jen o tom používat detektory, nebo nebrat armádu jako jeden ball to je ta chyba, na kterou doplácí těch 80% hráčů, co se nehodlají přizpůsobit změnám.
Jediné co bych na mině upravil je ten detail, kdy dokáže sejmout i neviditelného Observera. To už trochu divné je...
a oracle ve větším počtu? vždyť stojí 150 plynu jedna jak scoutneš stargate, udělej 2 věže u těžby a není s ní problém....

kasla - 28.10.2012 | 19:12   (odpovědět)

jako rikejte si co chcete ale ta mina a oracle je total op...to jak se udela ve vetsim poctu,coz bohuzel neni problem,tak je to totalni likvidace...myslim ze tyto jednotky budou brzy nerfovany...

Necro - 28.10.2012 | 15:55   (odpovědět)

Fanatic : ta terranská mina je náhodou dokonalý vynález. Six je problém, že to sejme i detector (nepochopitelné), ale aspoň to donutí lidi vyrábět Raveny, Observery a Overseery. Když mi z random volby padne terran, tak na miny vždy vyhraji

kasla : mno, zerg Op sice není, ale proti některým jedincům je dost hard. Použij to mračno z Vipera a pár Swarm hostů...a jsi téměř nezastavitelný

Aklain - 28.10.2012 | 13:18   (odpovědět)

kasla: jasny no....

kasla - 28.10.2012 | 12:23   (odpovědět)

kua misto aby byl zerg op,kdyz je to datac o zergach,tak jsou op vsichni ostatni..

Fanatic - 28.10.2012 | 12:15   (odpovědět)

Terran je OP! protože dostal svuj první použitelnej splash! ))

Aklain - 28.10.2012 | 11:21   (odpovědět)

protos op.... rofl to me vzdycky pobavii.

Zergons - 28.10.2012 | 09:26   (odpovědět)

Taky sem si myslel že je protoss op. Neni

Necro - 28.10.2012 | 01:05   (odpovědět)

kasla : Protoss a OP? kde a ve kterém století? Ano, Toss má Oracle. Ale polovina lidí ji neumí používat. MotherCore je sice užitečné na drobný snipe workerů v early game, pak jen upgrade. A tempest? mno...k tomu již bylo spoustu řečeno. Avšak rozhodně neudělá tosse Op

sceletonx - 28.10.2012 | 00:24   (odpovědět)

na hots urcite pracovali hned od vydani WoLu, teda ne hned ale brzo po nem, ale trosku jinym team nez ten co resi multiplayer... multiplayer (respektive balance team) se staral o WoL, jehoz vyvoj vicmene skoncil (jak to vypada) nekdy v kvetnu poslednim balance patchem (ale i chvili po nem urcite zkouseli nove veci, ktere se ale neprosadili )

takova vec jako datadisk muze zabrat vic casu nez se zda... samotny balance je pak sice asi nejtezsi, protoze vyzaduje komunitu (a proto se z velke casti resi prave az pri bete)... Nicmene musite si uvedomit, ze pred tim, nez vubec nejaka beta vysla se delalo kotel prace na texturach, vzhledech nevjech jednotek, predelani nekterych starych veci, napr creep, a tak dale a tak dale (nehlede na to ze tech jednotek bylo daleko vic a vetsina se jich ani do hry nedostane), prace na novych map featurach (nove kameny) atd atd...

A nehlede na to ze nez vubec vysla beta tak byla (udajne) pripravena kmapn... mate vubec predstavu co takova blizzard kampan obnasi? krom toho ze je na novych planetach a na to jsou potreba nove textury atd tak nejdriv nekdo vubec musi vymyslet pribeh, musi se navrhnout kompletni scenar kampane, pripraveni rozhovoru, nahrani rozhovoru s herci, pripraveni videi a danych scen... nascriptovani A.I. v kampanich, pripraveni U.I. kampane, atd atd...

Nehlede na to ze pri tom vsem pracovali na novem vzhledu (1.5) a ted zas na uplne novem vzhledu co se chysta, novejch featurach ala podpora klanu atd tad... nejde vsechno vyjmenovat...

Tohle jsou vsechno veci ktere vazne nestihnete za par mesicu... to je prace tak na rok, rok a pul (takze opravdu to neni za by zacli delat hots az pred par mesici).
Ano az pred par mesici zacali resit balance multiplayeru, protoze do te doby ho mohli resit pouze interne a to je zaprve moc maly zlomek hracu, a zadruhe to nejsou zadny progameri... na to uz je potreba komunita, proto se to da delat az kdyz zbytek je vicemene pripravenej, je moznost vydat betu a doledovat balance.... tezko budes delat balance jednotek kdyz na ne nemas udelany modely a testovat nove mapy kdyz na ne nemas udelane textury (verejne)

kasla - 27.10.2012 | 23:20   (odpovědět)

vzdyt tu stabilitu prece stejne budou menit jeste dalsi dva roky...a v tuhle chvili i na zacatku bety o stabilite nemuze byt ani rec,vzdyt to nebylo vubec uvazovany,to me pripadalo jako by to ani nehrali a oni budou tvrdit ze maji 99% hotovyho a pritom jen ve fazi beta to doslova prekopali...takze kecaji(jako vzdy)..samo ze si drzi hrace,ale to hlavne diky sc1ale aspon at nekecaji kraviny jako ze sc2 vyvijeli 10let a ze na hots pracuji usilovne 2roky..rekl bych ze pul roku a i to se mi zda hodne a zase tolik toho nevymysleli...lurker byl danej, viper je jedna nova jednotka...helion pretransformovanej do nemech podoby fajn,miny byly i v 1cce, u protosu mozna 2 novy,ale rekl bych ze protos je ted total op a bude se sakra muset balancovat...rozhodne bych rekl ze by hra potrebovala jednotek vice,protoze se prakticky porad stavi to same..

Necro - 27.10.2012 | 23:09   (odpovědět)

kasla : zkus vymyslet pro další datadisk 2 jednotky pro každou rasu tak, aby to extrémně nezměnilo stabilitu hry. Ona to zas taková sranda nebude.
Co vím, tak beta většinou tak půl roku, až rok trvá a Blizz si zatím vždy stál za tím, že dokud hra nebyla hotová (i když 99% bylo poslední rok hotovo), tak hra nevyšla. Sic se jim to už párkrát nepovedlo, ale aspoň si drží hráče

yuna - 27.10.2012 | 23:04   (odpovědět)

zadny mensi platby nepripadaji v uvahu tohle neni free to play titul jako wot.

kasla - 27.10.2012 | 22:30   (odpovědět)

s tim placenim to myslim tak,ze to udelaji jako WoT..tj klasika bude bez placeni,ale kdyz budes chtit postoupit rychleji,tak si prikoupis tu moznost,stejne jako nejaky super novy ikony jen za penize apod..takle se vydelava a netusili by jste jak je toto dobrej kseft,kolik "hlupaku a deti" je schopny za toto provalit velky prachy svych tatinku apod..viz to zminovany WoT...jinak wowko jsem nikdy nehral,ani bych jej nehral,nejsem milionar a za svy penize si obstaram radsi lepsi a dulezitejsi veci..co se tyka toho balancu,tak me proste sere ze se tu 2 roky nic nedeje a pak najednou vyplivnou "betu" ktera dle me nema parametry ani "alfy"protoze to bypada ze vyprskli par jednotek a ted najednou zacinaji balancovat a zjistovat zda tonje vubec hratelny...dle me je beta faze uz skoro hotova faze hry kdy se max ma doladovat dmg/life jednotek a ne vymyslet zda miny budou strile,ci ma byt warhound,nebo ne....tyto veci meli byt vymysleny davno pred "alfou" ...

yuna - 27.10.2012 | 20:58   (odpovědět)

To Spinal: Kdyz hrajes marine tank tak budes vyrabet medivaky jen pro marinaky? Jasne to se nevyplati necham je vsechny pochcipat . Ale mas pravdu zmeni se toho jeste starsne moc.

Spinal - 27.10.2012 | 20:53   (odpovědět)

To yuna: Takže budeš vyrábět medivaky jen pro hellboty ... to je jedno. Hádáme se o betě. Kdo ví, jak t vybaalncujou. Nakonec z nich vyleze, že to byl bug, protože použilii chování firebolta (nebo jak se jmenu) z jedničky respektive ze singlu

yuna - 27.10.2012 | 20:47   (odpovědět)

oprav me jestli se pletu ale porad bude potrebavat armory upg takze MMM s heliony je blbost 3/3 bio a 0/0 helion to moc nefunguje ze?

Spinal - 27.10.2012 | 20:43   (odpovědět)

To yuna: jasně balanc. takže ještě posílit MMM? Měl jsem za to, že měl být odpora mechu, ne bia... Prostě mi to příjde divny a nelogicky.
Ale to je jedno. Asi se nebudu hádat balancu hry, co sem měl v rce na dvě hry...

yuna - 27.10.2012 | 20:39   (odpovědět)

To Spinal: halo to neni zalezitost logiky je to sci-fi ale zalezitost balance

Spinal - 27.10.2012 | 20:37   (odpovědět)

To yuna: Hellion je mech... vyrábí se ve factory a tím že se transformuje, tak se z něho stane bio? To je logicky?

yuna - 27.10.2012 | 20:30   (odpovědět)

To Spinal: co je na tom nelogickeho? Nevim proc by to melo nekomu vadit.

Spinal - 27.10.2012 | 20:20   (odpovědět)

Hellbot se dá healovat? Co to je za logiku. To je snad ještě horší než že mina zdetekuje observra ...

Spinal - 27.10.2012 | 20:19   (odpovědět)

off topic. lol ... našel jsem tří a pů hodinovej filmek.. kdyby si chtěl někdo připomenout tady je první díl )
http://www.youtube.com/watch?v=wPv4DM7TUjU

Zergons - 27.10.2012 | 20:11   (odpovědět)

To kasla: Pletes si wowko se sc.

Necro - 27.10.2012 | 20:01   (odpovědět)

kasla : myslím, že Blizzard by takovou sebevraždu jako zpoplatnění neudělal. Kolik lidí hraje jen pro zábavu, či večerní odreagování po práci. Tím by přišli o víc money, než by získali.
Co se týče prodlevy mezi datadisky, pokud se pohybuješ kolem produktů Blizzu, pak by jsi měl vědět, že prodleva mezi přídavky je vždy minimálně 2 roky. A pokud se nepletu, Terrani mají pořád 2 nové jednotky. Miny jsou užitečné po celou dobu hry a Helbot...mno, vadí mi ta možnost healování jej, ale jinak také ujde

Co se týče téhle novinky. Já osobně hraji hlavně kvůli achivementům a portrétům. A věřím, že nejsem sám. Jediné, čeho se obávám je fakt, že se ve všech těch možnostech budu ztrácet....

Spinal - 27.10.2012 | 19:57   (odpovědět)

Queen of Blades byl jen příklad. Mě se třeba líbí ten avatar Protossky, kterou i tady vydíš v hlavičce. Tuším že je za 750 výher. No way to get there for me...

Spinal - 27.10.2012 | 19:55   (odpovědět)

To kasla: Nemyslím si, že Blizzard vydá HotS bez toho, aby Terranovi přidal ještě něco novýho. A tím pádem se to všechno pěkně ješte protáhne. Dle mého vydání do vánoc neuvidíme. Leda že by vydali jen singl a MP dále balancovali...
Jinak tento systém nahrazuje stávající odměny za počet výher. Jedná se v podstatě o vylepšení a dle mého povedené. Tebe pravděpodobně ne, ale hodně lidí se žene za výhrama jen aby konečně dostali ten avatar Queen of Blades (kterej btw pořád nemám Takže mám Sáru v její lidské podobě...)
U mě má za toto Blizard palec nahoru...

kasla - 27.10.2012 | 19:36   (odpovědět)

nevim k cemu to je,pripada mi to absolutne na prd..naco portrety apod?..je to jen zpusob jak z lidi vytahat prachy kdyby to nahodou zpoplatnili jako u WOT (kdo bude chtit postupovat rychleji,tak at si zaplati)...kdyby radsi makali na bete a na vyvazenosti a nedelali kraviny(slibili datac kazdej rok,a uz je to prez dva a prd),spise to vypada ze zacali delat HOS az ted(ukazka u teranu kde dali nejaky jednotky a kompletne je predelali,resp zrusili,jako by to zacali balancovat teprve az v bete a uvedomili si ze je to na hov..)...co naslibovali na zacatku opet neplati a ze 2 jednotek je jedna,mnoho vylepseni je taky fuc...

Spinal - 27.10.2012 | 19:33   (odpovědět)

To je sice pěkný, ale asi si tu zkusím až Blizzard vybalancu multiplayera..
btw: další soutěž by nebyla?

Jaklie - 27.10.2012 | 19:13   (odpovědět)

Uz sa neviem dockat kym to vyjde btw dajte dalsiu sutaz o beta kluce...

Necro - 27.10.2012 | 17:15   (odpovědět)

zajímavé

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.