StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:53
Odzysk danych z maci… » 20.03. 18:53
Odzysk danych po usz… » 20.03. 18:52
Odzyskiwanie danych … » 20.03. 18:51
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Změny v uživatelském rozhraní HotS

19.10.2012 | 08:14 - Jata

Dnešní článek na oficiálních stránkách představil některé ze změn uživatelského rozhraní, se kterými se budeme setkávat od vydání datadisku Heart of the Swarm. Nové rozložení menu a další úpravy si hráči budou moct osahat ale už dříve díky následujímu patchi pro betu HotS.

 

Podle interních statistik Blizzardu tráví hráči v menu až třetinu času ve hře (ať už prohlížením statistik, profilů či prostým chatováním), a tak se ze změn rozhraní stal jeden z cílů vývojářů. Některé z nich proběhly současně s režimem Arcade přidaném v patchi 1.5. Jaké jsou další plány na zjednodušení navigace, zvýšení její konzistence a zlepšení použitelnosti?

 

Změna je vidět hned při spuštění, hlavní menu bylo totiž zcela předěláno a vše důležité by mělo být dosažitelné na jedno kliknutí. Například tlačítko Custom Games je rovnou na hlavní obrazovce. Celkově bylo rozhraní zredukováno, což by mělo dle slov Blizzardu napomoct dalším případným změnám v budoucnu.

 

 

 

Vývojáři také vyslyšeli požadavky hráčů na detailnější statistiky, výsledkem toho jsou statistiky (hodnocených) zápasů podle ras a také podle map. Spolu s přidáním možnosti hrát nehodnocenou hru (unranked play) byly přidány zpět kompletní statistiky všech lig (včetně počtu proher) na souhrn profilu i do žebříčku.

 

 

Dále byl zvýšen počet hráčů možných v jedné Party a vše ohledně týmového hraní bylo sjednoceno do jedné obrazovky.

 

 

Funkcionality třídění, které hráči znají z Arcade režimu, se objevily také u klasických melee custom map: snadná filtrace her či seznamy nejhranějších či nejlépe hodnocených map. Stejně jako u módů v Arcade, i mapy nyní budou moct mít své popisky včetně seznamu změn a screenshotů a hráče budou mít možnost je hodnotit.

 

Všechny popsané změny budou dostupné nejen v nadcházejícím datadisku, ale i zpětně pro Wings of Liberty.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SS - 22.10.2012 | 21:08   (odpovědět)

To MrGrumpy: Blizzard neví co dělá. kdyby jo, už to máme od začátku WoL. Chatroom a vlastní kanály...

SS - 22.10.2012 | 21:07   (odpovědět)

souhlasím se Stevenem.

NeoDestiny - 22.10.2012 | 21:06   (odpovědět)

Yo wtf. All these changes should be there looong time ago.

Spinal - 22.10.2012 | 13:57   (odpovědět)

To lol: zapomínáš na přestuoy. Pokud se ti win/los liší od 50 jsi blíž k přestupu do jiné ligy

lol - 22.10.2012 | 12:16   (odpovědět)

2Martin ukaz nekoho kdo ma W/L vyrazne jine nez 50% pri 100 zapasech? jako to ze prvnich 10 bude jine to snad nema smysl se ani bavit... proste jakmile zacnes vyhravat dostanes takove soupere kteri te porazi takze pokud nejsi top mas W/L 50% to je proste fakt jinak win ratio v ruznych mapach a rasach samozrejmne smysl ma

Martin - 22.10.2012 | 11:56   (odpovědět)

To lol: nechapu lidi jako ty, kazdy nema W/L 50% to je blabol kterym si to blizz obhajil aby zavreli usta rejpalum aby male deti jako ty mohly v klidu spat a nemeli nocni mury ze jsi prohral dalsi hru

Spinal - 22.10.2012 | 11:48   (odpovědět)

a vinratio proti různejm rasám... u mě maj plus

Sindar - 22.10.2012 | 11:40   (odpovědět)

To lol: tak samozdrejme ze winratio ma skoro kazdej okolo 50%(pri odehrani urciteho poctuy her) ale dmnc je rikat, ze tam nema byt. hlavne statistiky o winratiu v ruznych MU a na ruznych mapach je velkej krok kupredu

lol - 22.10.2012 | 11:31   (odpovědět)

Hura uvidime zase prohry takze kazdy uvidi svoje win ratio 50% dmnc to si vyrvali deti co nepochopili jak vybira system protihrace... imho to novy dlazdicovy menu, ala metro styl je hnus nojo jina doba ted bude vsude ovladani z tabletu a telefonu

doubleflip - 19.10.2012 | 23:01   (odpovědět)

aha ! výborně výborně výborně ! jé hots bude dobrý

MrGrumpy - 19.10.2012 | 22:28   (odpovědět)

Moc pekne Blizz vi co dela

zergons - 19.10.2012 | 20:00   (odpovědět)

Pane boze! Ta kerriganova me bude strasit jeste hodne dlouho

Sceletonx - 19.10.2012 | 15:30   (odpovědět)

To Pralev: pokud by unranked neovlivnovalo MMR tak to dopadne tak, ze lidi co nikdy ranked nejoinou (a ze jich muze byt hodne) nahrajou treba 1000 unranked her, skill se jim potencialne zvedne z silveru treba na plat, ale furt by dostavali lidi +-silver, coz zaprve vede k tomuz ze uz se sami nemuzou zlapsit, protoze k tomu potrebujes lepsi souepre a zaroven k tomu ze by ownlili vsechno a timpadem by se hry nedali povazovat za vyrovnane a tak matchmaking fungovat nema

a k tomu proleavovani: kdyz se proleavujes unranked a snizi se ti MMR tak je to sice pekne ze dostanes horsi spoluhrace a pak si budes chtit farmit body, jenze das par ranked her a ono te to demotne

ale ofc oddelene MMR by byly asi idealnim resenim

Pralev - 19.10.2012 | 15:05   (odpovědět)

Heh, mně to teda moc logický nepřijde. MMR to má vzít z ladderu a pokud hraju JEN unranked, tak mi to má dávat stále stejně silné soupeře - podle aktuálního ranked MMR. Případně mají být 2 MMR, jedno pro ranked a jedno pro non-ranked ladder.

Takhle je to opět krávovina na úrovni nezobrazování lossů - prostě aby dětičky nebrečely, že ostatní vidí, jak jim to nejde.

A co víc, okamžitě se vyrojí hafo lidí, kteří budou leavovat unranked hry, aby si snížili MRR a hráli ranked ladder se slabšími soupeři a tím ownovali tu svoji divizi v lize... Prostě lame.

Sindar - 19.10.2012 | 15:01   (odpovědět)

To Sceletonx: idealne 3 (pro kazdou rasu) skryte MMR zvlast pro unranked

EniX - 19.10.2012 | 15:01   (odpovědět)

Ono už jen logicky unranked ti dává stejně silné protihráče, takže logicky to z něčeho musí vyplynout MMR tam bude, akorát to neovlivní body a člověk se rozehraje..

Sceletonx - 19.10.2012 | 14:57   (odpovědět)

To Pralev: unranked matchmaking ma vliv na MMR, jenom ne na body (alespon v bete to tak zatim funguje), jestli to tak bude pokracovat nebo udelaji oddelene MMR nevim, ale je blbost aby to zadne MMR neovlivnovalo... o tom matchmaking je, aby si hral s vyrovnanymi souperi i kdyz hrajes jen unranked

Pralev - 19.10.2012 | 13:51   (odpovědět)

Že jim to trvalo, než jim došlo, jaká je to neskutečná krávovina nezobrazovat ty lossy... A unranked matchmaking system zní docela fajn - vyhledání soupeře se bude řídit MMR, předpokládám, ale výsledek zápasu nebude mít na nic vliv, ani na ligu, ani na MMR. Výborná věc na zkoušení taktik, rozehrání se před ladderem atp.

martas - 19.10.2012 | 11:44   (odpovědět)

No nevim, to menu ve WoL se mi líbilo víc, tohle mi připadá až moc klasický, ale uvidíme jak to bude fungovat v praxi, ž se těšim.

ego - 19.10.2012 | 11:28   (odpovědět)

To Spinal: asi se snažili dát dokupy právě ty buttony a nějaké rozumné pozadí. Kdyby to mělo být vše ve zergském stylu, bylo by to o něco nepřehlednější a nejspíš by se vytratila úplně modrá.

Do rohu ať šoupnou 3 témata na změnu dle potřeb a je vyřešeno.

Spinal - 19.10.2012 | 11:01   (odpovědět)

Velice pěkné. Jsem rád že Blizzard naslouchá...
Akorád mě teda zaráží to terransky prostředí za Sárou...

ego - 19.10.2012 | 09:44   (odpovědět)

Po složitém UI je to příjemná změna .

sceletonx - 19.10.2012 | 09:09   (odpovědět)

verim ze toho ma blizz prichystane mnohem vic...tento clanek je spis takova reakce od blizzu na soucasne diskuze na redditu, tl i b.netu o stagnaci sc2 a o tom jak blizzard neposloucha komunitu... jiste, nektere veci jsou slibovane dlouho o jine je dlouho marne zadano...blizzard si to hold schovava... zvlast kdyz pred sebou ma jeste 2 datadisky

Sindar - 19.10.2012 | 08:21   (odpovědět)

No, sc2gears to neni, ale rozhodne obrovske zlepseni!

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.