StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Dustin Browder p?edstavuje zm?ny jednotek HotS

11.04.2012 | 21:00 - Jata

Dustin Browder, game director, si ud?lal ?as a sepsal ?lánek shrnující ty nejvýznamn?jší zm?ny, které vývojá?i ud?lali v multiplayeru Heart of the Swarm. Nové jednotky, se kterými se ve h?e setkáme, byly poprvé p?edstaveny loni na BlizzConu, avšak n?které z nich ji v ní podle vyjád?ení Browdera nejsou:

 

V sou?asné dob? neustále pracujeme na StarCraft II: Heart of the Swarm (a Blizzard DOTA) a v??íme, e se nám jej poda?í vydat n?kdy v blízké budoucnosti. I kdy máme pro singleplayerovou kampa? n?kolik opravdu skv?lých v?cí, rád bych se s vámi te? pod?lil o nedávných zm?ny a zajímavosti, které máme pro multiplayer ?ást hry.

Terrani
Od té doby, co jsme o nich mluvili na BlizzConu, prošli Terrani významnými zm?nami. Vy?adili jsme Shreddera a ani Warhound nemá své místo jisté. Shredder p?íliš mátl hrá?e, jeliko se s ním snadno dali zabít velké po?ty worker? bez velké práce a varování. Jen málokdy byl pouit pro svou p?vodn? zamýšlenou funkci - ovládání mapy. Warhound po?ád je a moc takový malý Thor, co dle našeho názoru není dost inovativní na to, aby z toho pro terranské hrá?e vyplynuly nové strategie. Stále experimentujeme s velkým mnostvím jednotek, zvlášt? t?my z Factory, které jsou podle nás podce?ovány. Potýkáme se dále s velkou várkou problém?, pokud jde o Terrany, jeliko se jedná ve Wings of Liberty o opravdu flexibilní a úsp?šnou rasu. P?esto chceme, aby i hrá?i za Terrany dostali nové strategie, a tak na nich stále pracujeme.

Pokud se ješt? vrátím k tomu Thorovi. Momentáln? zkoušíme protivzdušné pavou?í miny, které by m?ly dát Terran?m monost získat protiletecké zbran? vyrobené ve Factory, je se dostanou i do on?ch malých míst, kam to s Thorem nejde (jako poblí minerál?). Z?stává však otázkou, jestli to bude mít smysl, vezmeme-li v potaz, e Terrani u mají mari?áky. Krom? toho experimentujeme s terranským missile launcherem na extrémn? dlouhé vzdálenosti, který by mohl být pouíván na prolomení linie Siege Tank?, ?ím by byly TvT hry dynami?t?jší.

Protossové
Stejn? tak i Protossové prošli od BlizzConu n?kolika zm?nami. Oracle je stále ve h?e a funguje jako protosský raider (jak bylo zamýšleno), co dává Protoss?m skv?lou šanci narušit nep?átelské plány v prost?ední fázi hry. Replicanta jsme vy?adili. Nep?átelé kv?li n?mu neprodukovali ur?ité typy jednotek a namísto p?idávání na rozmanitosti ji spíše ubíral.

Tempesta jsme na BlizzConu p?edstavili jako silnou protileteckou lo?. Avšak s p?idáním nového upgradu zlepšujícího dosah Phoenixe ve Wings of Liberty u nemáme pocit, e je taková protivzdušná zbra? pro Protossy nezbytná. Stále bychom však cht?li Protoss?m n?jakou další palebnou sílu do vzduchu dát. Tempest je v sou?asné dob? vzdušnou zbraní s velmi dlouhým dost?elem, která m?e úto?it jak na vzdušné, tak pozemní cíle. Tím má protosská armáda skute?nou monost donutit hrát ostatní podle jejích pravidel v záv?rech hry.

Dále také experimentujeme s n?kolika schopnostmi Nexusu. P?íkladem budi Mass Recall, který umoní Protoss?m agresivn?jší útoky. Po map? se budou moct pohybovat s pomalejšími jednotkami jako Sentry/Zealot a kdyby n?co náhodou nevyšlo, m?ou je p?ivolat zpátky na základnu.

Zergové
Zergové jsou od dob BlizzConu asi nejstabiln?jší a nejmén? upravení. Swarm Host stále dob?e slouí jako zergská obléhací jednotka, která se m?e zahrabat a vyvíjet nátlak na nep?ítele i z dálky (velmi zergským zp?sobem), ale u Vipera máme trochu jiné nové schopnosti. Krom? Abduct má Viper schopnost oslepit biologické jednotky v ur?ité oblasti. T?mto oslepeným jednotkám je sníen dosah na 1, co se o?ividn? osv?d?í proti terranské p?chot?, stejn? jako zergským Roach?m ?i armádám Hydralisk?. Dále Viper m?e získávat energii z minerál?. Pouití této schopnosti zablokuje polí?ko minerál? a není moné z n?j t?it, budete ji tedy chtít pouívat pokud mono mimo svou základnu.

Rozhodli jsme se ve h?e nechat Overseera a z Vipera ud?lat ?ist? kouzlící jednotku. Nicmén? se ur?it? podíváme i na Overseera, jestli bychom nemohli u?init jeho schopnosti o n?co zajímav?jší.

Testujeme také n?jaké další schopnosti pro Nydus Network, aby hrá?i mohli produkovat r?zné druhy nydusových ?erv?. Nejzajímav?jší je ?erv, který p?es n?kolik obrazovek vychrlil creep, a vytvo?il tak dálnici ideální pro zergský útok. Dalším p?íkladem je ?erv, který úto?il jenom na nep?átelské budovy a m?l slouit jako pozemní úto?ník na základny.

P?ed za?átkem beta testování Heart of the Swarm p?ed sebou máme ješt? hodn? práce. Víme, e všichni chcete datum, kdy u budete hrát, a také víme, jak d?leité je hru komunit? naservírovat co nejd?íve. Jediné, co vám k tomu ?eknu: Pracujeme na tom.

 

Dustin na doporu?uje si ke ?tení tohoto ?lánku pustit na pozadí toto video.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ondra - 19.04.2012 | 09:54   (odpovědět)

To pnuda: Pokud se ti podari dobry fungal , pak je po phoenixech

pnuda - 14.04.2012 | 20:46   (odpovědět)

No nevim no, nektery zmeny jsou urcite zmeny k lepsimu, ale treba u toho tempesta. Podle me by to melo bejt tak aby toss nejakou zbran proti late mutum mel(coz by byl diky splashi prave tempest) oni to ted povazujou jako vyreseny tim ze phoenix ma po upgradu range 6 coz ale znamena ze se mutove v podstate nedaj hrat proti tossum, jakmile ma ten upgrade...coz si myslim ze neni reseni problemu, jelikoz mutove jsou ted jiz v podstate nehratelny (na moji urovni gold-plat)

Dominik - 14.04.2012 | 15:48   (odpovědět)

Raabe: Stormy - Varovani ze vydi High Templare a nevyhoda musi se zkoumat a potrebuje hodne energie. Fungal - Varovani ze vydis Infestory nevyhoda velka spotreba energie. Shredder - Jeliko terrani p?edpokladam by si je davaly po cele mape tak bez varovani a hned zabiji ted se na to koukni kdyby je nechali tak si nikdo ani nekrtne proti terran?m.

Muraddin - 14.04.2012 | 08:49   (odpovědět)

To datel: Radsej kupovat kazdy rok, Fifu, NHL, co su v podstate uz par rokov rovnake hry z inymi rosterami za rovnaku cenu nie?

Raab - 13.04.2012 | 19:44   (odpovědět)

Jo a taky Zerg s dalsi jednotkou co generuje jednotky FTW..... To uz pak nebude clovek delat nic nez jen wallovat a nicit incoming units ktere budou free a bude jich nekonecno a T se knim ani nedostane protoze jich bude tolik ze jednotky pochcipou.... Nevim, nevim, nevim.

Raab - 13.04.2012 | 19:36   (odpovědět)

"Shredder p?li mtl hr?e, jeliko se s nm snadno dali zabt velk po?ty worker? bez velk prce a varovn" LOL a fungal a blesky delaj co??? :O

TruE - 13.04.2012 | 15:36   (odpovědět)

To p?edrm bylo ode m?

Necro - 13.04.2012 | 15:36   (odpovědět)

Samoz?ejm?, e nemus jet 7RR. Sta? 14gas 14pool 18hatch a jse naprosto vklidu proti kadmu Cannon Rushi.

Necro - 13.04.2012 | 14:51   (odpovědět)

ale dobr, aby to nebylo proti ostatnm rasm OP, ?ekn?me, e by Zerg mohl bez Lair z Ovku generovat creep, ale jen v ur?itm okruhu od Hatchery (tak aby to na v?tin? map doshlo na rampu). Od Lair by generovn creepu nebylo omezeno vzdlenost, ale z?stalo by p?i starm.

J takhle jako Zerg musm zpo?tku jet Roach rush, abych udolal p?padn CR rush a trochu nastavil tempo hry.

Necro - 13.04.2012 | 14:25   (odpovědět)

Dubar : 50/50 za vzkum bez lairu? kad zerg co vezme plyn, stejn? co nejd?ve do lair p?jde. A i kdyby, ?ekat na vzkum generovn creepu, nebo platit za kad spawnovn 50/50 , to by bylo hor ne dnes.

Datel : SC BW se taky hraje (ji ne tak jako d?ve, ale hraje) u n?jak ptek a rozhodn? to hr?e neomrz.

salam - 13.04.2012 | 14:05   (odpovědět)

datel: tak hry u jsou jinde dvno a ne a za deset let, kouzlo SC je v hratelnosti a ne ve pi?kovch technologich, tak e ano vyjde to za dlouho, ale who cares, stejn? si to kadej fanda koup...pokud ne kadej tak v?tina.

datel - 13.04.2012 | 12:36   (odpovědět)

tak datum vydn je pro m? obrovsk zklamn, zvl? pokud to m bt jen datadisk s jednou kampan a pr jednotama, blizz jde ?m dl vc po pen?zch a saz jen na to, e online hr?i si to budou muset koupit, protoe dt 1300 za 5 let starou hru s "oficilnm modem"(jeliko ten dat? nebude nic jinho) to je trochu moc, jsem pak zv?davej kolik lid si koup tosse co u bude 10 let(mon i vc) star hra(pri?em hry u budou za deset let asi n?kde jinde)

Zasz - 13.04.2012 | 11:06   (odpovědět)

a co by to zmenilo tech 50/50 na tom ze protoss by vzdycky pri forge expe umrel?

Dubar - 13.04.2012 | 10:13   (odpovědět)

mohli by ten creep dat bez lair ale s vyzkumem t?eba 50/50

Pavel - 12.04.2012 | 22:54   (odpovědět)

Hele necht?li byste zvit n?jakho korektora? Je sice fain p?eloit slova, ale nem to ?eskou gramatiku.
Nerad kritizuju, berte to jen jako zp?tnou vazbu.

Drakan - 12.04.2012 | 19:35   (odpovědět)

Si delaj prdel seberou terranum a tossum jednotky. Ale OP Zergy nechaj na pokoji. Charge na ultru, pohyb banelingu pod zemi, viper pritahne colose, hodi na ne abduct pak fungal a nacharguje se me ultrama do deathballu. Jeste me z toho vycucne Colose.
Blizard ztratil soudnoust....
Doufam ze jeste dost omezej zerga....Uz ted kombo infestor bloodlord je dost blbe zabitelny a bez Momy to bude na loss for toss

Floyd - 12.04.2012 | 19:25   (odpovědět)

jj blizzard je na to vydvn her makovej ale co u p?ece muem vesele va?it wing of liberty nevidm v tom problm GL

Pralev - 12.04.2012 | 18:59   (odpovědět)

Tak tahle newska m? celkem vykolejila... J jsem naivn? v??il, e HotS tu na konci roku fakt bude (i tak je to 2,5 roku oproti p?vodn? slibovanmu 1). Podle tohohle textu to vypad e si tak nejmn? rok nebo rok a p?l po?kme, ne-li dle.

salame - 12.04.2012 | 17:19   (odpovědět)

na tehle strance normalni diskuze nikdy nebyla

salam - 12.04.2012 | 16:55   (odpovědět)

Tak a mme OP vechny, kde p?estala normln diskuze?

kyptanuj - 12.04.2012 | 16:54   (odpovědět)

Houby Tos, Terran je OP

- 12.04.2012 | 16:53   (odpovědět)

Zerg je weak, OP je Tos a basta!!!

Sevin - 12.04.2012 | 16:52   (odpovědět)

npad s tm creepem totln kravina jinak Zerg si myslm, e je troku OP, hlavn? v late game, kdy se proti nim ned skoro hrt

Floyd - 12.04.2012 | 16:02   (odpovědět)

ok zm?ny uvidme co budou d?lat dl a jak to na konec bude vypadat ve finln verzi GL

Necro - 12.04.2012 | 15:24   (odpovědět)

True : mno, do HotS je jet? daleko. Jen aby ses potom nedivil, co si to zas Blizzard vyml
Zerg momentln? Op nen, to jen terrani a Tossov neum proti nim hrt

TruE - 12.04.2012 | 14:31   (odpovědět)

Necro: J sem to sp myslel tak, e bych si mohl vybrat jestli si na naturlce postavm wall nebo Nexus. Kdy bych jel 13 Forge 17 Nexus, tak by mi ovik zablil msto, kde musm mt wall. Kdy bych jel n?jakej paskvil jako forge gateway cannon Nexus, tak by mi zablil msto pro expanzi. Nehled? na to, e kdy jedu YufFE (na mapch, kde se ned jet FFE), tak je tam Ovk d?v ne dm stav?t Nexus.
Take to shrnu: Zerg je OP u te?, s tmto by byl jet? vc. Ten tv?j "npad" je dementn....

Necro - 12.04.2012 | 13:22   (odpovědět)

Zasz : jist?, pro? ne? u dlouho nezazn?la hlka, e je Zerg OP

Zasz - 12.04.2012 | 11:55   (odpovědět)

creep bez lair? delate si srandu? prijde protosska forge expa a jej overlord me nableje creep pod forge a uz se mi stavi crawler i tedko je to taktika pouzitelna s lairem a to jen proto ze to trva tak dlouho nez se lair udela takhle by protoss nemel ani core a uz by se mu tam staveli crawleri

WYREN - 12.04.2012 | 10:42   (odpovědět)

creep be Lair by bylo cekem uzitecny ve vice hracich, jak rika Necro, ale na druhou stranu tohle zase d?la tu hru zajmavou, wall expand makro... nuda

Ondra - 12.04.2012 | 10:12   (odpovědět)

Libilo by se mne znevyhodneni warpu a scanu na delsi vzdalenost
- neco ve smyslu
warp a cooldown nez se psusti scan trva 5 - 15 sec

Necro - 11.04.2012 | 23:46   (odpovědět)

True : zablokovat expanze soupe?e? ne Ovk dolet na naturlku, tak kad druh soupe? ji m zabranou. A co se t?e dalch expanz, tam by zm?na nenastala. Kdy oponent bere 2. expanzi, zerg ji m lair a tud mu ji nyn doke bloknout creepem stavbu, dokud nen Overlord zni?en a creep se nesthne.
Tou zmenou v generovn bez creepu jsem myslel jako pouit p?i obran? rampy. V tmovch hrch je v tomhle zerg trochu neuite?n. Ne se creep dostaneme k ramp? od hatchery, n?jakou dobu to trv. A pot tam tvoji spojenci nemohou stav?t. Takhle mus zerg hrt jedin? ofenzivn? a spolhat na pomoc druhch...

Nazor - 11.04.2012 | 22:31   (odpovědět)

Ako som cakal cely cas. Hra ratam ma daleko do vydania. Takze 2015?

TruE - 11.04.2012 | 22:11   (odpovědět)

Necro: To s tm Spawn creep u Ovka bez nutnosti Lair je totln kravina. Prvn, co by kadej Zerg ud?lal je, e by zablokoval vechny expanze soupe?e a ten by tomu nem?l anci zabrnit...

Halo - 11.04.2012 | 21:55   (odpovědět)

pro me dle ocekavani, Blliz dela vzdycky velky boom, pak se vseho leknou a vsechno vyhazou, tak snad HOTS nebude stejna hra jako WOL plus 1 nova jednotka pro kazdou rasu. Kazdopadne je jasne ze 2012 to nebude spis 2013 nebo 14, hlavne tat to stoji za to

Necro - 11.04.2012 | 21:47   (odpovědět)

tedy, zm?ny k lepmu dalo by se ?ci.
Kone?n? si asi uv?domili, co hr??m od za?tku na jejich plnech nesed?lo (Warhound, Replicant). Pot?it plnem na vzdun spider miny a zergskm Viperem, co blokne minerly, to je vborn tah.
A vce monost Nydusu? jako single Zerga m? to velmi t? snad se kone?n? do?kme v?t obshlosti Zerg?, co se mutac t?e. I kdy Overlord?v Spawn creep bez nutnosti Lair by mnohdy sta?il

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.