StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[0@0].]Hot F.u.l.l… » 17.01. 13:33
((GET)) Hasitleak Fr… » 17.01. 13:25
Jan.2019 Hasitleak L… » 17.01. 13:16
ZiP .New Michelle Bl… » 17.01. 13:10
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

BlizzCon: Nové jednotky v Heart of the Swarm

22.10.2011 | 01:14 - Jata

Jak jsme již očekávali podle oznámení na zahajovacím ceremoniálu, během panelu StarCraft II Multiplayer představili vývojáři nové jednotky, se kterými se během hraní setkáme. Všechny jsou k dispozici po hraní na BlizzConu a Blizzard hráče vyzývá, aby vývojářům poskytli odezvu ohledně těchto nových jednotek.

 

Terrani

- Warhound - nová mechanická jednotka z Factory, menší a rychlejší varianta Thora, proti mechanickým a leteckým jednotkám, zejména Siege Tankům, s nemechanickými jednotkami si však neporadí.

- Shredder - jako pohybující se jednotka nemá útok, ale jakmile se rozloží, vytvoří kolem sebe "zónu smrti", pokud se do této oblasti dostane spřátelená jednotka, je schopnost deaktivována.

- Hellion (upravený) - nový transformační bojový režim (větší výdrž, ale pomalejší), vhodný k využití proti late game Zealot útoku a také k zakončení hry.

- Thor (upravený) - ještě větší než původní, možnost mít pouze jednoho najednou (jako dřív Mothership), místo protivzdušných zbraní má ještě silnější bombardovací, jejichž aktivace nějaký čas trvá (podobně jako u Siege Tanků), pro svou produkci bude vyžadovat Armory i Fusion Core.

 

 

Protossové

- Tempest - nová protosská vlajková loď, nahrazuje Carriera, slouží jako protiletecká obrana/útok.

- Replicant - jednotka, která se může proměnit v jakoukoliv nemasivní jednotku, na kterou narazí, poměrně drahá záležitost - nemá smysl se měnit v Zerglinga.

- Oracle - několik jedinečných schopností: Entomb - vytvoří dočasné silové pole nad nalezištěm minerálů bránící těžbě (lze zničit); Preordian - umožní vidět jaké technologie či jednotky jsou produkovány ve vybrané budově; Phase Shift - zablokuje vybranou stavbu, ta nemůže útočit, používat schopnosti ani dávat technologie, v podstatě jako by vůbec nebyla postavena.

 

 

Zergové

- Viper - tři nové schopnosti: Blinding Cloud - redukuje dostřel všech jednotek v oblasti působení schopnosti na 0 (mají tedy pouze pozemní útok) a zabraňuje používání na energii založených schopností; Abduct - umožňuje Viperovi fyzicky přemístit vybranou jednotku do své blízkosti; Ocular Parasite - jednorázová schopnost, z jakékoliv spřátelené, nemasivní jednotky učiní detektora.

- Swarm Host - nová zergská artilerie, pomalá pozemní jednotka, která nezpůsobuje poškození, ale jakmile se zahrabe, začne neustále produkovat malé, pomalé pozemní jednotky, tzv. Locusty.

- Ultralisk (upravený) - vyřešen problém s jeho velikostí, přidána možnost se zahrabáním přesunout přímo doprostřed skupinky nepřátel, vhodný k zakončení hry.

 

 

Kromě nových jednotek na nás čeká spousta menších úprav:

- úprava ceny využití Cloaku u Ghosta - jednorázová spotřeba energie při aktivaci (místo spotřeby podle délky používání), během použití už dochází k obnově energie

- nová rychlost zvyšující schopnost Redline Reactor pro Battlecruiser

- Reaper místo speciálního útoku proti stavbám má pasivní regeneraci zdraví

- možnost pohybu Banelinga při zahrabání

- upgrade pro zrychlení Hydraliska

- nová schopnost pro Corruptora - Siphon (poškození budov, hráč dostává minerály po dobu působení schopnosti), nahrazuje dřívější Corruption

- nové schopnosti pro Nexus - Arc Shield (přidá dodatečné štíty k vybrané budově a zároveň přidá jakýsi Photon Cannon, který způsobuje stejné poškození jako regulérní Cannon, ale pouze proti lehkým jednotkám), Mass Recall (umožňuje teleportovat armádu zpátky k Nexusu, ta je pak po několik vteřin neovladatelná)

 

Hned na začátku však Dustin zdůraznil, že všechno, co jsme viděli, je stále ve fázi Work in Progess, a může se tedy i změnit. Pro účely balancování se opět počítá s beta testem.

Zdroj: BlizzCon video stream
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

VitoSs - 28.10.2011 | 13:34   (odpovědět)

je to pekny ale, ze je to lepci jak od blizzardu bych rozhodne netvrdil.... blizzard ma mnohem lepsi pohyby postav a spojeni postav s okolim, takze pak maj ty videa i lepsi atmosferu.... http://www.youtube.com/watch?v=rgatL2LQKLI tady je uplne videt ta lehkost a realisticnost pohybu pri souboji... jinak samozrejme je to hodne dobry ale s Blizzardem bych to nikdy nesrovnaval

torasque - 27.10.2011 | 23:34   (odpovědět)

Nově vytvořený film Starcraft:Metamorphosis je hotov, animace hezčí než Blizzard na to že to vytvářel nějaký kluk .. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_kAJSswZPvI#!

VitoSs - 27.10.2011 | 17:39   (odpovědět)

Spinal: noo byl to Arbiter a nebyl v BW, ten byl uz od puvodniho SC ale ten zneviditelnoval jenom jednotky ... a Mothership se jako v HotS rusi?? nebo jak? ten Tempest je misto Carriera, jehoz absence me bude asi docela mrzet...

Spinal - 27.10.2011 | 11:45   (odpovědět)

To Necro: Toss vždycky měl možnost cloaknout všechno. V BW .. eeee... kurňa ja si nevzpomenu.. říkali sme mu soudce , v SC2 mamaloď. No a pokud ta nebude, Toss ztrácí možnost maskovat svoje množství atp.

Necro - 27.10.2011 | 11:00   (odpovědět)

Spinal : o jakém maskování mluvíš? Pokud vím Observer a DT zůstávají
mít cloak na všem by bylo už trochu moc

Spinal - 27.10.2011 | 10:30   (odpovědět)

Jinak... Viper se mi líbí hodně. Letající spellcaster je prostě paráda. Swarm host může být prča , ale v konečném důsledku na tom zergové nebudou moc pěkně.
Helion a Shredder (ať žije Trhač z Želv ninja ) znemožní jakékoliv využívání zerglingů, Warhound a Tempest vyřadí mutalisky. (aspoň že Warhound proti všemu ostatnímu od zergů bude na prd) A co provede Oracle spolu s Phoenixama... to bude prča... Disablovaná statická obrana a Phoenix si může dělat co chce.
Osobně Blizzardu vůbec nezávidím a předpokládám, že vybalancovat takové jednotky není snadnej úkol a boužel asi zabere ještě spoustu času

Btw mě v celku zaráží, že Protoss nebude mít možnost maskovaní.

Spinal - 27.10.2011 | 09:54   (odpovědět)

Boha jeho.. nad některými překlady, přesněji nad rody, mi zůstává rozum stát...

Ultramarinus - 26.10.2011 | 21:57   (odpovědět)

Spasí (nebo alespoň dost pomůže) když jsi protos a protože jde o schopnost replikanta, nic víc (než cenu toho replikanta) už nezaplatíš - což vzhledem k ceně jednotek co zachrání může být docela dost.

Má to znak těch warpigs, nebo něčeho jiného, nebo se ještě nikdo nepodíval???

yuna - 26.10.2011 | 16:43   (odpovědět)

To Ultramarinus: Jeden medivac te nespasi a navic medivac za 200/200

Ultramarinus - 26.10.2011 | 16:17   (odpovědět)

Koukal jsem při velkém přiblížení na ty obrázky a ten terranský "větší" robot Warhound(?) má na tom "štítu" - plátu kovu na straně obou paží - znak jednotky warpigs, ne?

Všimnul si toho ještě někdo?
Taky by nemuselo být špatné vzít si replikantem medevac a healovat si houfy zealotů...

Dominik501731 - 26.10.2011 | 08:55   (odpovědět)

Enki proc by nemohli? Aspon se lidi nauci stavet detectory a terrani tu vez co vidi nepratelsky unity na dalku na minimapce

Enki - 26.10.2011 | 08:55   (odpovědět)

nostalgik - 26.10.2011 | 00:05   (odpovědět)

BROOD WAR ako ho to pripomina baneling zakopany-(lurker) , Shredder-(spider mina) , Viper -(defiler) a Reaven bude hadzat sekerky miesto Iradiate a budeme mat tu istu startegiu ako v BW marina medici tanky detektor s kuzlami

gamer - 25.10.2011 | 22:49   (odpovědět)

To Noall: ideal standard

Noall - 25.10.2011 | 17:19   (odpovědět)

...jj a jeste kdyby to byl letaci detektor s trojkovym armorem v zakladu, co vystreluje nuky, mel cloack, range 15 a stavil by se z raxu po dvou (s reaktorem po ctyrech) za 100/50 a ve volne chvili by harvestroval mineraly i plyn ))

gamer - 25.10.2011 | 15:37   (odpovědět)

Idealne bi bolu kebi Shredder neublizoval vlastnym mechanickym jednotkam a bol aktývny

majkom - 25.10.2011 | 15:21   (odpovědět)

Floyd, to je nejaka uchylka napisat za kazdym postom GL?

Floyd - 25.10.2011 | 12:29   (odpovědět)

JA jsem zvedavej hodne na toho Swarm Host -jetli bude tech.jako lurker
To pujdou potom delat veci parda Blizzard

VitoSs - 25.10.2011 | 12:10   (odpovědět)

tak, jestli je to hive tech, tak to pak se da no... asi i u ty lairy by se raven stihal ale bude to o nervy, pak terran fakt bude muset mit na kazdy tezbe turretky, aby mu nezajel pod SCVka ... kazdopadne jsem na to zvedavej

Floyd - 25.10.2011 | 09:16   (odpovědět)

Proste at je v HotS co nejvicce zmen at je poradna akce a zabava GL

Saltazar - 25.10.2011 | 08:37   (odpovědět)

Tak imba je v případě, že terrani budou hrát furt stejně. Hold musí mít ravena.

Enki - 25.10.2011 | 08:36   (odpovědět)

Pohyb banelingov pod zemou je hive tech...
kazdopadne stale imba

Noall - 24.10.2011 | 23:06   (odpovědět)

To VitoSs: no tak hadam, ze i ten podzemni pohyb bude upgrade jako u roachu a tipl bych ho na urovni lair, stejne jako rychlost...takze tou dobou raven venku byt muze...

VitoSs - 24.10.2011 | 22:35   (odpovědět)

noo ale ten blinding cloud je jen na konkretni jednotku nebo je to plosny??... ale spis mi prijde zlo, ze se banelingove mohou pohybovat podzemi, to se terran nebude moct vubec pohybovat bez detekce, a jelikoz raven je relativne pozdni jednotka a banelingove jsou hned, tak je terran odkazanej na kempeni a turretkovani...

Ondra - 24.10.2011 | 10:20   (odpovědět)

Mo neviom ale blinding cloud (nemuzu strilet a kouzlit na dalku) + fungal growth (nemuzu z toho uteci) mi prijde jako docela hodne silne kafe.

Jako Terran je schopny asi na kde co nahazet EMP, ..
Ale feedbacknout vipery asi bude problem, zvlast kdyz ten blinding cloud znemoznuje kouzleni

ultrasmarinus - 24.10.2011 | 02:50   (odpovědět)

Dík Jato.

marine - 24.10.2011 | 00:30   (odpovědět)

Jo floyde tvoje odkazy jsou hrozně užitečný ...

Floyd - 23.10.2011 | 16:27   (odpovědět)

Zerg
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... V0mdfaJTHA
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... nYr568SJNQ
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... 3Ftft0NaAU

Protos
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... CXeiTQfUM8
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... WPxf1qhH4o
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... 5e5LqavC1M

Terran
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... RP8a5UVRpA
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... xVMWSJS3ho
http://www.youtube.com/watch?v=UoVYxNxBBYA

Floyd - 23.10.2011 | 16:26   (odpovědět)

Zerg
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... V0mdfaJTHA
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... nYr568SJNQ
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... 3Ftft0NaAU

Protos
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... CXeiTQfUM8
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... WPxf1qhH4o
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... 5e5LqavC1M

Terran
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... RP8a5UVRpA
http://www.youtube.com/user/StarCraftIG ... xVMWSJS3ho
http://www.youtube.com/watch?v=UoVYxNxBBYA

Floyd - 23.10.2011 | 16:24   (odpovědět)

Da se to znicit vznasi se to ale da se to znicit jen zdalky a nekdo to taky bude branit treba tanky docela nepropustna obrana pozemina terran tobude mit cool

Das tam tak 3-4 smrtici zony +3 tanky a nic nema sanci projit parada tezko se to bude prekonavat
Ja jsu Zerg a uz ted dumam

salam - 23.10.2011 | 13:24   (odpovědět)

Zdar, nějak sem to asi blbě viděl, možete mi osvětlit, jak je to s tou novou teranskou unitou, která jakože se někam postaví a bio enemáci chcípaj - neviděl jsem, že by na to někdo útočil, ono je to invisible, nebo se to vznáší, nebo na to neutočili jen proto, že to bylo představovací video, tak jako aby byl vidět ten sqělej účinek?

Zoldar - 23.10.2011 | 13:11   (odpovědět)

A ja si rikal jestli se doziju chvile kdyz se s banelingama podplazim zkur*enym marinum pod nohy a BOOOM
HAHAHAHA SUCK IT TERRANI !!!!

Shibberius - 23.10.2011 | 12:26   (odpovědět)

ALe ked nad tym tak rozmyslam, bude super vidiet BW mechaniky v SC2 takze tesim

Shibberius - 23.10.2011 | 12:23   (odpovědět)

Mne to pride trochu ako Hoax, Shredder je podla mna ako jednotka navyse lacna s takym dmg trochu drsna... 80% noveho obsahu je nejaka forma veci z BW, Tempest - mi pride ako kravovina, striela stromy a na zem utoci ako probka/soulhunter z alphy, Shredder a swarm host su skoro rovnake unity len ina velkost a textura, oracle - detector + entomb, no neviem moze byt haluz v komibnacii s wapr prismou, ale bude zalezat kolko energie stoja tie casty, replicant - toto mi pride ako nieco co nevieme co by malo byt ale nieco to bude, still very work in progress, takze snad to tak aj zostane. Battle hellion fajn vec - ak bude toto netreba shreddera... Warhoud - tam je to asi jasne.... Trochu som sklamany lebo ako hovorim je to navrat s BW ine nazvy ale inac to iste... par zaujimavych novzch prvkov, ale som dost skepticky... uvidime co ukaze beta.

No a protoss to schytal uplne jedina rasa co nema novu jednotku, dve zobrali a dve pridali a replikant prakticky nie je tosska jednotka. u Tossa na to musia zapracovat to ostatne dajme tomu ako sa to ukaze, pri dobrom nastaveni to moze byt fun, ale ked ma ostat thor ako ultimate neviem preco by nemala zostat aj mothershipa a preco zergovia tiez nieco nedostanu, dal by som im brutaliska alebo leviathana > samozrejme upraveneho pre MP

Heja - 22.10.2011 | 23:50   (odpovědět)

To Drakan: to rikalo lidi i po ruznych patchich drsnych a lidi to porad hrajou dal,tohle je hruby nastrel tak nebrecte bude se jeste hodne upravovat

Drakan - 22.10.2011 | 22:34   (odpovědět)

no nwm nwm pokud by to proslo tak jak je tak zustavam i WOL a na datac kaslu...

torasque - 22.10.2011 | 19:26   (odpovědět)

A hele Floyd to jeste nevidel a uz breci....no to je sila to ze jim vzali carrier a mothership to uz radsi nerika....prosimte drz uz hubu Floyde

SAS - 22.10.2011 | 19:18   (odpovědět)

Chci se jen zeptat. Viděli jste někoho častěji používat thora s 250mm canon ? jen mě to zajímá, protože já ne. Maximálně u monobattles. Nevím, jestli větší verze bez protivzdušného útoku bude (by byl) použitelný.
Dál, nejsem si jistý, jestli zrovna Reaper potřebuje u svých komických 50HP regeneraci místo min. Corruption mi přišel taky celkem nedoceňovaný, takže pokud "Siphon" nebude sypat velké množství minerálů, tak bych to i bral. Zbytek snad dobrý

R.A.P.T.O.R-SR - 22.10.2011 | 18:08   (odpovědět)

To je ina sracka, ja chcem Thorov a nie tamtie hovna, Zerg Ultralisk, Protos Colos a Terran co?

Saltazar - 22.10.2011 | 17:30   (odpovědět)

To Floyd: já jsem toss a často říkám, že jediné co terranům závidím jsou siege, teď jsem je právě pravděpodobně dostal. ) Vlatně když jsem viděl to videjko tak to beru jako splněný sen co se týče SC2.

Floyd - 22.10.2011 | 16:32   (odpovědět)

Jeste ze nehraju za protosse nejaky replikant fuj to jediny se mi nelibi na blizzardu jak to mohli vymyslet a povolit.
Kdo bude chtit mit ve sve protosske armade terrany nebo zergy HNUS

Floyd - 22.10.2011 | 16:29   (odpovědět)

jinak celkova spokojenost ted uvidime co budou stat a kolik budou mit atack atd.
Blizzard to nejak vybalancuje.
No a nebojte a az bude 3 dil tak se treba carier vrati a zas neco vypadne a zas neco pribude atd. takze se mame porad naco tesit
To bude dlouhy balanc takze v klidku neco pribude neco ubyde
Konecna faze vybalaancovaani je hodne daleko

Floyd - 22.10.2011 | 16:21   (odpovědět)

Cariera nemeli rusit skoda no tobyla klasika

Floyd - 22.10.2011 | 16:20   (odpovědět)

nahodou morf na firebeta parada ne
akorat ten robot takovy nemotorny chodici optimus prime

Floyd - 22.10.2011 | 16:19   (odpovědět)

zergove tyhle jednotky presne potrebovali naprosta spokojenost

Floyd - 22.10.2011 | 16:18   (odpovědět)

Me se taky libi vsechny skoro a korat ten replikant a oracle to jsou jakysi koule jenom

kane85 - 22.10.2011 | 16:12   (odpovědět)

ja hram primarne za zergov, takze ostatne jednotky az tak neriesim...no ale som rad ze viper a swarm host su podla mna vyborne jednotky ktore zergovia potrebovali...naviac design je luxusny

Pralev - 22.10.2011 | 16:05   (odpovědět)

Tak jsem se podíval na ta videa a mně se ty nové jednotky líbí :o)

Saltazar - 22.10.2011 | 15:43   (odpovědět)

Pro všechny co se jim něco nelíbí. V infech máte ukázky schopností jednotek, jejich využití v ideálních situaích. Například ta mass likvidace mutalisků tou new tosskou lodičkou, když mutap oletí v magic boxu tak to bude to samé jako proti thorům, logicky. Co se týče nových schopností, jak tady někdo tvrdil že zerg vyzobe T3 jednotky tossovi z ballu, napadlo vás že toto nutí tosse konečně změnit taktiku? Ten tosský ball je vážně trochu moc proti zergské hordě. Navíc tvrdit že nějaké schopnosti jsou OP a podobně, to nevím jak tohle můžete tvrdit, vždyť nevíte ani kolik to stojí energie a podobně, ceny jednotek atd. Opravdu na videích jsou jednotky ukázány v idealizovaných případech pro jejich použití, praxe je jiná. Když začínal WoL tak podobná videa byla též.

Litr - 22.10.2011 | 15:37   (odpovědět)

boze kdo tohle prekladal - hruza
jen dodam:

shredder - dela plosne 20dmg/sec dokud se do blizkosti nedostane spojenecka jednotka

oracle - kouzlo Entomb: zablokuje na urcitou dobu zvoleny kristal aby se nedal tezit

viper - kouzlo blinding cloud: redukuje dostrel vsech pozemnich jednotek na 0 (melee range)

Ozzy - 22.10.2011 | 15:21   (odpovědět)

Nemuseli nic mazat a jen přidat Goliath, Lurker a Corsair. Ty modely už jsou ve WoL. Ale kdo by si pak koupil HoS že?

JudgeDeath - 22.10.2011 | 13:57   (odpovědět)

ohledne Tempestu...no jak to rict.Radsi bych Corsaira misto phoenixa nez misto carr
protoze corsair=tempest+Oracle...teda krom tech FF na mineraly

pohyb banelingu pod povrchem.pochybuju ze nekdo pojede MMM proti zergovi
Ta artilerie u zergu se mi libi,ale Lurker je Lurker

Jonyx - 22.10.2011 | 13:41   (odpovědět)

to Romla: Aha, ok

Romla - 22.10.2011 | 13:37   (odpovědět)

To Jonyx: Já jsem ale myslel na toho Floyda nahoře a dole, přijde mi, že píše pokaždé něco jiného.

derren - 22.10.2011 | 13:35   (odpovědět)

Po shlédnutí videí bych rád věděl čim teda terrana porazit? Helioni byli už tak moc silný a oni jim daj ještě transform aby měli proti light splash takže zéloti, který chráněj drahý stalkery, immortaly a colosy aby za ně natankovali ten damage a oni mohli střílet tak teď nebudou ptž je tyhle imbalioni spálej jo? (stejně tak zerlingy, banelingy a hydry). Terran z toho zase vyjde nejlíp... Když už i zéloti budou k hovnu tak to je něco špatně.

Beldin - 22.10.2011 | 13:24   (odpovědět)

Uvidime co nam Blizzard pripravi za prekvapeni ohledne dmg, zivotu a bonusu jednotek proti jinym.... Musim rict ze me dost zklamali tim, ze sebrali reaperum utok proti budovam. Takze z nich zbyva jenom dmg vs. light.... Takze nejen, ze jsou upgradnutelni az po factory, ale jeste nesundaji ani budovu

Jonyx - 22.10.2011 | 13:22   (odpovědět)

to Trevis: No jasně, třeba se to ještě změní (velmi pravděpodobně)... No, phoenix... vím, že je jako AA slabej (což se mi nelíbí, vzhledem k tomu, jak jsem měl rád scouta), proto mě ale zaráží, že ho nechávaj stejně divnýho a radši vymejšlej věci typu tempest za carrier. Osobně bych radši viděl upravené verze (třeba i vzhledově) phoenixe a carriera... ale to už je jedno.
to Romla: můžu tě ubezpečit, že já jsem jenom já a žádnej převlečenej Floyd.

Ozzy - 22.10.2011 | 13:09   (odpovědět)

Ten Oracle na těžbu by se mi jako tossovi moc líbil ptž si myslím že toss má nejslabší income (terran má OP muly a zerg udělá najednou třeba 7 dronů na 1 inject) takže by to bylo ok, jenže už teď mi je jasný že ta jednotka bude minimálně T2 možná T3, bude drahá jak prase takže to co do ní investujete zřejmě ani takový škody soupeři neudělá takže to ztrácí význam. Navíc se k Oraclu dostanete až tak pozdě, kdy už má každej 2-3 báze a může to přesunout ty těžiče k nejbližší jiný a co je vůbec nejhorší je že se ten štít na minerálech dá zničit!!! Takže to celý je totálně k ničemu protože už vidim 5 stim marauderů jak do toho 2x plivnou a celá snaha vyšla v niveč...

TRaVis - 22.10.2011 | 13:08   (odpovědět)

jonyx: no phoenix neni AA tossu nevim co hrajes(rasu) jaka si liga ale... zkus proti mutum jit s phoenixama...nechytas se...tossove potrebovali splash damage (jako jo phoenix strili vzduch ale je slabej, vyuziti ma jinde nez AA) ... pokud muzu za me jako terrana,,,, hellion...cajk konecne neco proti mase chargelotu v late, warhound...dobry pokud bude levnej a dobrej AA (muta) - thorove fakt stojej moc a nez vyrobis 2 3 tak zerg ma mutu horu, magic box, a muzu napsat gg.... shredder...uvidime,,, dokazu si to predstavit jako velkej harras na workery ..... ostatni rasy si netroufam hodnotit tolik je nehraju.... ad vzhled,,,,muze se upravit,,, podivej se na prvni vzhled siege tanka... proste ctverec a ted je fajn...
kde jinde pouzit Dustinovo oblibene "Work Progess"

Romla - 22.10.2011 | 13:02   (odpovědět)

To by mě zajímalo, kolik tady těch Floydů je...

Floyd - 22.10.2011 | 12:58   (odpovědět)

Zerg vsechno v pohode
Terran vsechno na nic
A protoss -tempest dobrej ale replikant a oracle to je svinstvo nejvetsiho kalibru na co replikovat terany nebo zergy hunus
a oracle neco jako corsair na veze a na tu tezbu to je svinarna nejvetsiho kalibru

Jonyx - 22.10.2011 | 12:49   (odpovědět)

to Void: kouknul jsem teda na to video a všemu už rozumím. Všemu kromě toho, co vedlo blizz k takovýmhle divným změnám. Opravdu se mi nelíbí nic, vyjma vzhledu vipera, úpravě ultraliska a nevadí mi ani ta nová zergská brambora. Nicméně terranští transformeři jsou hnusní jak na obrázku, tak v pohybu, což lze říct i o tempestu - u kterého ale nechápu smysl; AA u tossu je "fénix" a pokud chtěli splash, stačilo ho jen upravit a carrier zachovat s nějakýma menšíma změnama. Oracle? O tom radši nic... ještě to jde (nemusím hanět všechno). Ale replikant? Heh, kdybych chtěl mít v armádě terranské tanky či obdobné zergské jednotky, tak nebudu hrát za tosse... asi tak .
Ale dobře, já zase nejsem tak dobrej hráč, tak nevím... třeba jsou ty jednotky fajn . Nicméně u toho dvounohého štíhlého robůtka tomu fakt nemůžu věřit .

Romla - 22.10.2011 | 12:47   (odpovědět)

A díky redakci za pokrytí akce twitterem, real time je prostě real time.

Jonyx - 22.10.2011 | 12:25   (odpovědět)

to Travis: Jo, toho ultu už chápu, teď na to koukám...
to Noall: Dobře, ultralisk je nakonec ješt docela dobrej, ale nedá mi to a musím říct, že tempest je ošklivej a vůbec se mi nelíbí, že zrušili carrier... když se řekno prottos, tak si představím jedině ten . A pokud jde o vipera, tak mně se líbí akorát jeho vzhled, což se u ostatních jednotek říct nedá (viz otřesní transformeři).

VoiD - 22.10.2011 | 12:20   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=cBnE1SCHeRY


zde vsechno uvidite jak to funguje

Noall - 22.10.2011 | 12:19   (odpovědět)

je nutne poradne poradne cist, hledat a az potom nadavat...Ultralisk ziskava vlastnost burrow charge, protste se zakope a jako zealot se pod zemi chargne primo doprosted bitvy...Viper se mi nelibi - hlavne ta abilita Abduct, proste z ballu vyzobe T3 jednotky (Colosy) a zbytek army se nez jejich podpory muze jit klouzat ...
Souhlasim s tim, ze Tempest neni povedeny, jako krizenec phoenixe a cylonskeho raidera z Galacticy - ma mit sice attack i na ground, ale jen single target...a taky netusim, proc z T delaji transformery, ty jejich nove jednotky jsou divne, nesedi mi ani jedna (designove)...

TRaVis - 22.10.2011 | 12:18   (odpovědět)

To jonyx: nn tempest muze i na pozemni cile (viz http://www.youtube.com/watch?v=i5y0csn15TI dejme tomu 0:30) ...problem velikosti ultraliska...co jsem pochopil tak jak je velkej nemuze ve vetsim poctu utocit "najednou" (nevim jak to popsat)- tj napr kdyz jdes s ultrama na rampu tak se tam vejde jeden a jen on ti kouse do bunkru ... dalsich treba pet je pod rampou a snazej se dostat nahoru a nic nedelaj....nebo se zasekne o pred nim bojujici tvoje jednotky...proto dostall abilitu burrow charge

Jonyx - 22.10.2011 | 11:50   (odpovědět)

Ježiši... to všechno je pěkne hnusný, snad možná na toho vipera. Ten by ještě ušel. A jestli to dobře chápu, tak jediná protosská letecká jednotka, která útočí i na pozemní cíle je void ray? Nemluvím o tom, že ten tempest vůbec nevypadá jak vlajková loď, z které by měl jít strach.
Ten terranskej mech je celkem ošklivej. Proboha nač dávaj nějakýho replikanta... možná fajn, ale přijde mi to jako nesmysl.
A co proboha znamená tohle: vyřešen problém s velikostí u ultraliska? To ho jako zmenšili, či co?
Čekal jsem teda míň praštěné změny, ale je to jen můj názor, tak mě hned nekamenujte .

Deimosakjekokosak - 22.10.2011 | 11:32   (odpovědět)

Replicant se nemuze promenit na workera? Kdyt na blizzconu to este resili a rikali ze se muze zmenit i ve workera a muze stavet budovy, coz neni op jen muze byt op postaveni orbital commandu, takze to jeste zvazi.

Polop - 22.10.2011 | 11:29   (odpovědět)

Zona smrti to bude asi radiační zóna která bude zabíjet bio jednotky a bude hodně silná - Upřímně nwm co to bude jen hádám

Noall - 22.10.2011 | 11:29   (odpovědět)

...toho Ghosta sem pochopil tak, ze cloavk bude casove omezeny a po vprseni, bude nutne znova aktivovat...neco jako cooldown ale s energii...ten Shredder ma fungovat jako staticka obrana nejakeho mista - jakmile bude aktivovany, bude zranovat nepratele v dosahu, ale jen pokud v dosahu zaroven nebude pratelska jednotka - tohleto mi prijde docela zajimave a pomerne originalni...jinak celkove sem rad, ze je to "wok in progress", a ddoufam, ze blizzard nebude setrit zmenami - zatim se mi ty planovane zmeny , jednotky a ability vetsinou nelibi...

Ozzy - 22.10.2011 | 11:18   (odpovědět)

To jako když terran vyrobí ghosta, tak mu dá neviditelnost což mu dá energy na 0 a pak se mu energie může doplnit až na 200 a on je až do konce hry permanently cloaked??? Ještě řekněte že ten Warhound půjde vyrábět s reactorem po dvou... A co si představujete pod "zónou smrti" ?

Janci - 22.10.2011 | 10:53   (odpovědět)

Floyd: Ten "štít" na minerály sa dá zničiť...

Floyd - 22.10.2011 | 09:57   (odpovědět)

To Noall: ok dik to ja nevedel a nai o tom thorovi jsem to nevedel to je dobre ze thori vypadnou a bude jen jeden

Noall - 22.10.2011 | 09:20   (odpovědět)

Floyd:...Replikant se nemuze transormovat na massive jednotk, coz v prekladu chybi, na marinu je to pochopitelne nerentabilni---nabizi se ghost/raven/infestor/siege tank...apod
...Thor ma dostat nejake vylepseni a muze byt vyrobeny jenom jeden (jako MS), cili ti mensi(kteri vypadaji dost ujete) castecne Thora nahrazuji...

Floyd - 22.10.2011 | 08:36   (odpovědět)

Hodnotim:
Terran: dobre jednotky z heliona se stane vlasne firebat
ten robot vypada dobre ale nevim jestli je misto thora
no a ta posledni jednotka vypada jako velka mina nebo neco na ten zpusob zalezi co smrtici zonou mysli.
celkove GL

Zerg.zergove jako jedini maji 2 jednotky nove ale stoji za to
viper novy kouzelnik co lita je fakt husty zalezi co bude mit za kouzla.
zergove se dockali maji svoji artilerii cili lurkera v jinem provedeni.
a ultraliskovi chteji dat pohyb pod zemi ale jen kousek do bitvy.
nastole je plno jinych veci pohyb pod zemi benalingu atd. GL

No a protssove.
Ani nemluvim Tempest nova vlajkova lod misto cariera bude moct silna
replikant se muze promenit na jakou koliv jednotku na kterou narazi je to zajimave ale spis jestli ma utok i sam o sobe spis jo muze se promenit treba na batlecruisr prece ho nebudete menit na marinu lol.
oracle. Tak tohle je hnus velebnosti je misto mothership je to kouzelnik muze vam znemoznit celou tezbu a nebo vyrazuje budovy nemuzou vyrabet MOC OP TA TEZBA to se urcite zmeni GL

Enki - 22.10.2011 | 07:16   (odpovědět)

- možnost pohybu Banelinga při zahrabání

ako fet ?? to tam nemozu nechat...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.