StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Patch 1.4.0 na PTR i v Evrop?

09.09.2011 | 15:50 - sKopheK

Dnes byla Blizzardem oficiáln? zp?ístupn?na monost testovat nové patche p?ed jejich vydáním i na evropské gatewayi. Doposud to bylo moné jen za oceánem ve Spojených státech amerických a p?ilehlých zemích. Chystaný patch 1.4.0, který má p?inést dost podstatných zm?n, si m?eme na vlastní k?i vyzkoušet i na starém kontinent?.

Nejprve je nutné se p?ihlásit na webu battle.netu pod svým ú?tem a ve svých hrách kliknout na StarCraft II Public Test Realm (PTR) - viz odkaz níe. Pak u sta?í spustit hru namísto tradi?ního zp?sobu pomocí aplikace StarCraft II Public Test.exe a po krátkém patchování se m?ete vrhnout do hry.

UPDATE: Krom? minoritních úprav ve stávajícím oznámení ohledn? patche 1.4.0 se na americkém webu battle.netu objevila zpráva o nemonosti ovládat "masivní" jednotky pomocí infestorovy schopnosti Neural Parasite.

» aktivovat PTR pro sv?j ú?et
» patch 1.4.0 - chystané zm?ny

Zdroj: w3c
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

ondik - 20.09.2011 | 11:35   (odpovědět)

tak patch u je na SEA, vechno podle poslednch PTR patch notes, zajmav jsou ale bnet zm?ny.

Olej - 20.09.2011 | 11:09   (odpovědět)

co takhle udelat z toho BW aby byli vsichni happy

Shibberius - 20.09.2011 | 09:27   (odpovědět)

tym bz sa mohol vratit aj amulet a dalo by sa prekne variovat u tossa s rozdielnym GW casom u jednotlivych jednotiek.... t.j. napr. u HT by bol cooldown na GW znacne vacsi lebo s amuletom je to sila a navyse to do znacnej miery vyvazuje nevyhodu low movement speedu...

Shibberius - 20.09.2011 | 09:24   (odpovědět)

tsuhlasim so satikom.... dlhsi cooldown pri vyrobe z GW... na zmena medzi GW a WG cca. 2 sekundy (ako u siege tanku) vooldown plynie rovnako bez ohladu na pripadne zmeny...

Satik - 20.09.2011 | 08:47   (odpovědět)

jop, souhlasim s pokym, aby se zacaly vic pouzivat gatewaye, aby treba warpgaty mely oproti gatewayim vyhodu v warpu kamkoliv, ale mely vetsi cooldown nebo tak neco, takhle ty gatewaye lehce ztracej vyznam a aspon by se tim snizila ucinnost 4gate a podobnych vylomenin (takze by se na PvP aspon dalo koukat )

AnonymousX - 19.09.2011 | 21:22   (odpovědět)

to nic, okolo obeda sa dobre spi, mam pre to pochopenie

Jan - 19.09.2011 | 18:16   (odpovědět)

ja jeste spal,ja videl GSL beru zpet

AnonymousX - 19.09.2011 | 18:04   (odpovědět)

To Jan : no OSL je najvacsi turnaj v BW. Takze bolo to urcite bez warpu A bolo to sexi a este P to vyhral

Jan - 19.09.2011 | 13:49   (odpovědět)

To AnonymousX: a to jel 2 GW proxy ne? jinak totiz nemuze P vyhrat bez warpu

AnonymousX - 18.09.2011 | 20:28   (odpovědět)

Preve som dopozeral finale OSL TvP a v pohode sa da povedat, ze protoss si krasne vystaci i bez WG . a este sa na ten zapas aj krajsie pozera

Jan - 18.09.2011 | 20:01   (odpovědět)

To Poky: nepros,placas nesmysly warp nezrusi na 100%

Poky - 18.09.2011 | 16:57   (odpovědět)

Ale prosimt?..

Jan - 16.09.2011 | 19:41   (odpovědět)

To Poky: warp nebude odebran,stala by se z teto vyspele rasy nudna a nehratelna rasa takze nic

Poky - 16.09.2011 | 19:30   (odpovědět)

Btw nevim, jak ?asto ?tete updaty, ale ten NP change by opraven - na massive po?d funguje, range z 9 na 7.

Poky - 16.09.2011 | 19:09   (odpovědět)

Dmg stormu v SC2 je 8*10, v BW 8*14 (80 vs 114 dmg), ale co nesmte zapomnat je, e sc2 pouv smarcast - m?ete hzet stormy jednodue z control groupy, v BW poslat po?dn stormy bylo n?co pln? jinho, protoe men dmg.

Co s pathogen glands vs amulet t?e, problm byla Warp Gate, ne samotnej upgrade. J jen tajn? doufm, e v heart of the swarm se warp gate vs gateway kompletn? p?ed?l a hlavn macro budova pro P bude gateway.

Edkiss - 14.09.2011 | 19:54   (odpovědět)

To majkom: kdyz byl amulet tak warp HT 5 sec storma
infestor 55 sec pak fungal.
"hmm"

Jan - 14.09.2011 | 16:56   (odpovědět)

To majkom: jen aby v PvT nebyla storma tak imba

majkom - 14.09.2011 | 13:19   (odpovědět)

Jan - nejde o to ci sa zmenildamage,alecelkovomechanika a odolnost ostatnych jednotiek,ato si stojim za tym, ze v bw keby mi niekto hodil na bio armadu 4 stormy pekne postupne, ze sa nedaujst, tak je po armade, v sc2to nic neznamena.. preto mi fungal pride ako omnoho silnejsia abilita... naviac, ak som spravne vcera pochopil, on ju infersto hned po narodeni sa moze hodit, je to tak? potom nechapem preco toto vzali HT

Jan - 14.09.2011 | 13:08   (odpovědět)

Taky jsem vcera koukal,zapas PvZ ja jeste nemel colosy,klasika sentry,immortal,zaelot,stalkers blink a nez jsem stihl cokoliv udelat pochytal mi vetsinu vojska a bez ztraty padlo,abral jsem zalato presel na colosy a pak jsem ho prejel lepsim makrem,ale je to strasna picovina protoze se z toho neda dostat proste hodi a dava stale nejvyssi dmg coz u stormy,ktera jak tady popisuje majkom oproti BW ubira o neco min asik,ale nechci se hadat na BW uz si moc nepamatuju pokud nekdo ano,kolik davala storma dmg tenkrat?

majkom - 14.09.2011 | 11:47   (odpovědět)

NP mi je jedno, ale fungal je strasna abilita... nechapem, psio storm je oproti tomu totalna nuda, nic... ked si clovek spoemnie, co robili stormy v sc bw a ake su zufale v dvojke, tak mu je doplacu

Poky - 13.09.2011 | 20:16   (odpovědět)

NP immortals je naprosty standard v non-colossi based army.

- 13.09.2011 | 15:20   (odpovědět)

ok..zkusm

jinak, ted bych jet? bral n?co, jako n?jak kamerov zoom mod - samoz?ejm?, e jen proti AI..takto si musm kadou mapu v editoru upravit zvlt a ru?n? si oddlit malinko kameru, p? je to potom p?jemn?j a zvlt na 27" LCD

Chelios - 13.09.2011 | 14:52   (odpovědět)

jasn, misto fungalu budes parazitovat basnhee tanky a imortaly.... Nejvetsi pruser je Archon... wake up

Jeden - 13.09.2011 | 13:37   (odpovědět)

Stale by sa dali ovladat immortaly, banshee, medici a dalsie klucove jednotky... ale uznava ze to je privelka zmena. Lepsia cesta by asi bola znizenie dosahu toho skilu... o 2-3.

Lednacek - 13.09.2011 | 02:56   (odpovědět)

AI byl v BW slab, tam se dalo hrt za jakoukoliv rasu 1v7 (i na map? hunters), v sc2 mi to p?ijde o tom ud?lat FE, p?et prvn jeho tok a pak lze 1v1 (n?kdy 1v2) umltit po?tem jednotek...

Ale a n?kdo uke jak hrt 1v4, resp. 1v5 proti insane, tak dm klobouk dol?...

BTW: ohledn? NP jsem nejd?v cht?l ?vt (hraju rdm a inf hraju za zerga nejradi), ale ?m dl tm vc mi to nep?ijde tak stran....

Michal - 12.09.2011 | 19:49   (odpovědět)

To lolk: Ano, potvrzuji, co ?ekl Adridos, tj. Gteen tea je mon pout?t na originln hru - tj. nen t?eba crack a rozhodn? se nemus bt, e se ve h?e n?co zm?n - mm vyzkoueno (nvod na rozchozen je na http://sc2.nibbits.com/assets/green-tea-ai/).

Jinak AI je opravdu skv?l - a stle je autorem vylepovna. Myslm - p?padn? m? opravte - e je tato AI nad sly hr?? bronze/silver lig.

Adridos - 12.09.2011 | 18:41   (odpovědět)

To lolk: Ono na Green tea nepotrebujes crack. Ta vec (AllinOne) funguje i na normalnim (origosi) ale jak to nevim, protoze mam stahnutou (mnelo by to bejt tak, ze to stahnes, nainstalujes, spustis a ono to pojede, ale ja bych spis neriskoval a udelal neco jako zalohu.

Pak, Green Tea AI je velice kvalitni. Je to jediny AI, ktere me ve hre tromflo a to hraju za terrany.


A z tou obtiznosti je to tak, ze Easy necheatuje, Normal te vidi, Hard ma po nejake chvilce zvysen prijem a Insane ma prijem zvyseni od zacatku.

AnonymousX - 12.09.2011 | 18:02   (odpovědět)

NF nerf zjednodusuje hru. Som proti. Nie, nehram za zerga

Ondra - 12.09.2011 | 17:16   (odpovědět)

Jestli ma mit Neural parasite nejaky efekt na massive jednotky tak takovy, ze je pouze zneprovozni (rozhodne neni nic tak prijemneho jako kdyz 4 kolosove strili do vlastnich rad)

Enki - 12.09.2011 | 17:08   (odpovědět)

lolik k tebe len tolko ze LOL

- 12.09.2011 | 14:00   (odpovědět)

To Poky:
j v?tinou nechval AI rozehrt i v BW..take vm, e dost vyuvala monost mapy, tvch chyb, nebo trhlin v obran? a hlavn? uto?ila ve v?tmpo?tu i se siln?jmi jednotkami a nebla se pouvat i otravn mutalisky

SC2 AI na very hard, z mho pohledu hu?e vyuv mapu, ozd?ji "kolonizuje" nov uzem se zdroji, p??devm uto? jen se zkladn?jmi jednotkami i kdy ve v?tm po?tu a uto?nm leteckm jednotkm se snad vyhb schvln?..myslm, e je v AI p?evzato a moc nezdrav?, spousta manr? od "profi" hr??, kte? uto? snad jenom po zemi..jinak SC2 AI je tak tup, e kdy ji proti n hrajete na map?, jako big game hunters, kde kad nalezit? je tak?ka nevy?epateln, tak AI z?stane zalezl jen ve sv zkladn?, co by vypadalo, jako chytr tah, nebt ovem toho, e spousta je plynu je ot?eba stle a proto by ta AI m?la n?jak dal nalezit? obsadit - to vak ud?lm j, a v tom p?ad? je mi jasn, e se AI k takov spoust? nabuench jednotek nedostane a utok neodraz

jinak jet? k t?m leteckm..v BW m?la AI okamit? odpov?d ma jakkoliv utok, ale tady si sta? co nejd?ve postavit pr?m?rn letecto(utok: vzduch-zem?) a AI ho nem ?m odrazit a to m? fakt u nebav

To Michal:
ano, vm, ale to je snad jen pro cracklou veri hry, ne?

Michal - 12.09.2011 | 10:02   (odpovědět)

To lolk: Ano, komunita d?l na pravch - super je myslm tohle:
http://sc2.nibbits.com/assets/green-tea-ai/

Poky - 12.09.2011 | 06:18   (odpovědět)

Ne, pod insane nevid celou mapu, ale po?d m ur?it dosah "maphacku" kdy ti vythne proxy bez scoutovn.

A slab ne v BW rozhodn? nen. Nevm, jakou hru si hrl ty, ale AI v BW je na rovn toho, e pokud za?to? s harvesterem, on vezme vechny svoje a za?ne t? prohn?t klidn? po cel map?. A pokud ses proti BW AI dostal do midgame n?jakym zzrakem, pak jejich strategy byla n?co jako naltvat na tvoj armdu s overlordama a dropovat jednotliv lingy ;D

A jo, co d?laj s AI micrem jenom po pr m?scch od releasu je dost vtipn

http://www.youtube.com/watch?v=DXUOWXidcY0&t=47s

- 11.09.2011 | 18:12   (odpovědět)

To easyyy:
nejvc m? to bav prv? za terrany, ale je fakt, e s jinou rasou u je to trochu t?, ale stejn? nen problm..jak ?km, m? ta AI p?ijde mnohem slab, ne v jedno?ce na na very hard..AI je navc neskute?n? tup a nepou? se z chyb..vm, e ve vvoji SC2, ?kali, e AI bude dost propracovan, i kdy jde o MP hru..bohuel kecy

jinak u vm, e jsou na to n?jak komunitn mody, jako green tea AI, ale to je spe zam??en na to, e PC vce mikruje, ale samotnou tupou AI obecn? to myslm nezlep

jinak ani nemm moc monost hrt SC2 po netu, tak hlavn? hledm chytrou AI..ale je to zklamn

easyyy - 11.09.2011 | 16:46   (odpovědět)

tak zkus nehrat vs insane za terrana a uvidis..

Enki - 11.09.2011 | 13:22   (odpovědět)

Ano cheatuje az od insane, kde ma o 1/3 vacsi income a vidi celu mapu...
kazdopadne riesit ze AI je slabe je bezpredmetne, sc je o MP a nie o vs AI

- 11.09.2011 | 12:59   (odpovědět)

To Poky:
ale po?ta? pr cheatuje a na obtnosti insane, ne?

kadopdn?, potom je upln? zbyte?n, e AI nabz tolik obtnost, kdy vechny jsou, jak ?k tragick..subjektivn? mi p?ijde, e jednotk AI byla lep i v jedni?ce

mysl, e komunita d?l na n?jakch vlastnch upravch AI?

Poky - 11.09.2011 | 11:14   (odpovědět)

Problm s infestory v nyn?j podob? je, e speciln? ZvP neexistuje situace, ve kter je techovat infestory patn. Proti jakkoli kompozici se hod. S nerf NP nevidm dnej problm.

Btw nevm, kolik z vs hraje i na NA, ale na PTR bv v pr?m?ru tak 15 lid online, take pokud si chcete zkusit placnout do n?jak nov ligy / zablbnout na novm patchy, moc se net?te.

lolik: AI je samoz?ejm? p?ern, jedin d?vod, pro? AI por slab hr?e je, e on "hard" nahoru m maphack a v, kde jsou tvoje jednotky / budovy plus dostv vc surovin ne ty.

- 10.09.2011 | 23:19   (odpovědět)

je tpo malinko mimo tma, ale ned mi to..jak se vm zd obtnost proti AI ve skrmii na "velmi t?k" ?..j PC pokad porazm i kdy mu dvm anci..chci jen ?ct, e nejsu v?bec dn mstr ve SC2, ale AI mi i na nejt? p?ijde stran? lehk..t?eba za terrany sta? postavit 2bunkry, za to 4 tanky a nic neprojde..dle AI v?bec nepouv vzdun uto?n jednotky a nevyuv monost mapy....mm originlku

zajmaly by m? vae nzory

Rypicong - 10.09.2011 | 19:23   (odpovědět)

j nevim, j se na to koukm pohledem e top jednotka jako thor nebo colos by m?la bejt tak siln, e n?jak "?ry" nemaj na n platit.

ondik - 10.09.2011 | 19:14   (odpovědět)

toss pot?ebuje buff, ale ne takovhle.. to u rovnou m?ou cel NP ze hry odebrat. Doufm, e ve finlnm patchi tahle zm?na nebude, uberalo by to na zajmavosti hry.

sKopheK - 10.09.2011 | 19:10   (odpovědět)

osobne pouzivam infestora na chyceni zasiegovaneho tanka radeji nez na thora, ale nejsem si uprimne jisty, co je uzitecnejsi colosus je klasika, ale dmg imortala taky neni k zahozeni

Sharny - 10.09.2011 | 16:56   (odpovědět)

Je pravda, e jako Teran, kdy zjistim, e p?ijdou infesto?i, tak to moji strategii moc neovliv, protoe bio mi zfungaluje, mecha zparazituje a jedin monost teda z?stv emp, co bude stejn, a? u bude parazitovat massive, nebo ne.
Jsou dv? monosti:
1) Zergov infestora p?estanou tolik pouvat a hra bude nudn?j
2) Budou parazitovat castery a jin zajmav jednotky -> v?t sranda )

Deimosakjekokosak - 10.09.2011 | 15:00   (odpovědět)

Ja si myslim ze je to mozna dobra zmena protoze takhle je infestor counter na vsecko jak na basic tak high tech jednotky, takhle bude neural parasite pouzitelny stale na ghosty/tanky/immortalyHT a spol. jak tu bylo zmineno, takze o vyuziti bych se zas tak nebal.

Sharny - 10.09.2011 | 12:28   (odpovědět)

T?eba by to kone?n? n?kdo za?al pouvat na Siege tanky, Immortaly, Empe?ekoval terran?m jejich vlastn ghosty, stormoval protossovi jeho armdu

VoiD - 10.09.2011 | 10:45   (odpovědět)

jak ?k mahi , pdole m? to taky neprojde. Ten skill by byl upln? naprd potom , kdy by se nedal pouva na massive units . k ?emu si budu ovlastnovat stalkera nap? ?

MaHi - 09.09.2011 | 21:58   (odpovědět)

to do finaln verze patche neprojde... toho bych se nebl. Dneska to zm?nili a nap? celm internetem prob?hl masvn fuck off na Blizzard a to i ze strany Toss? a Terran?... Vem jde zkrtka o to mt zbavnou a variabiln hru...

Sargeron - 09.09.2011 | 20:33   (odpovědět)

LoL to je na hovno s tima masivnma jednotkama to je ??el ovldat masivn jednotky

Enki - 09.09.2011 | 17:39   (odpovědět)

chcelo by to dake pocitadlo, ktore bude zaznamenavat kolko zergov bude plakat aky je to imbalance

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.