StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
DỊch vụ khoan cắt bê… » 19.03. 04:22
Our website selling … » 19.03. 03:34
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Patch 1.4.0

26.08.2011 | 10:31 - sKopheK

Ne, nebojte se, zatím nebudete při spuštění hry požádani o její aktualizaci, Blizzard pouze zveřejnil, že na patchi s číslem verze 1.4 usilovně pracuje, a předeslal seznam oprav a vylepšení, na které se můžeme těšit. Programátoři z kalifornského Irvine plánují kromě tradičních oprav chyb opět upravit vyváženost hry, což bývá vždy největší kámen úrazu. Zatímco se jedni radují, druzí nadávají a zapřísahávají vás, že je to "imba". Co si o následujících úpravách myslíte vy?

 

Balancování

  • Obecně
    • Viditelnost jednotek na vyšší úroveň terénu byla snížena o 1.
  • PROTOSSOVÉ
    • Immortal
      • Dosah útoku zvýšen z 5 na 6.
    • Mothership
      • Zrychlení zvýšeno z 0.3 na 1.375.
      • Jednotky zneviditelněné Mothership budou do jejího maskovacího pole přidávány postupně, což by mělo zmírnit problém "lagu", když je Mothership dokončena.
    • Stalker
      • Čas na výzkum Blinku zvýšen z 110 na 140.
    • Warp Prism
      • Štíty zvýšeny z 40 na 100.
  • TERRANI
    • Barracks
      • Čas stavění zvýšen z 60 na 65.
    • Hellion
      • Škoda způsobená vylepšením Infernal Pre-Igniter snížena z 10 na 5.
    • Raven
      • Rychlost pohybu Seeker Missile zvýšena z 2.5 na 2.953.
  • ZERGOVÉ
    • Infestor
      • Škoda způsobená vylepšením Fungal Growth změnena z 36 (+30% proti armored) na 30 (40 proti armored).
    • Overseer
      • Cena snížena z 50/100 na 50/50.
      • Energie na Contaminate zvýšena z 75 na 125.
    • Ultralisk
      • Čas produkce snížen z 70 na 55.

 

Z oprav a úprav stojí za zmínku ztráta zrychlení u Zealotů, kterým je dán jiný přikaz, správné omezení škod u Guardian Shieldu od Hellionů, Void Rayí, Colossů a "zakopaných" Siege Tanků nebo omezení dosahu paprsku Colosse, který následoval uhýbající jednotku. Terrani možná uvítají, že SCV, které dostaví budovu, k ní bude otočeno čelem, a také odstranění chyby se zaseklým Reaperem. Banelingové se nyní budou dát "nastavit" na přednostní útočení na budovy, zakopané jednotky nebudou dvojitě maskovány pomocí Mothership, vylepšení útoku jednotkám ovládaných Inferstorem pomocí Neural Parasite zůstanou zachována, podobně tak u jednotek disponujících energií, a zakopávající se Spore či Spine Crawler nebude mít dostupný příkaz stop.

 

Dále se dočkáme nové stránky se záznamy umístění v předchozích sezónách, výrazného zrychlení nahrávání map na server a vylepšení výkonu grafických karet. V nastavení si budeme moci vypnout zobrazování tzv. tooltipů u tlačítek a prvků ve hře, povolit posílání pozvánek do hry nebo zpráv na chatu pouze od přátel a automatické zapnutí "zaneprázněného statusu", když vstoupíme do hry. Po zrušení stavění budovy nebo v případě bunkru jeho "rozebráním" se na místě pro hráče i soupeře zobrazí počet navrácených minerálů.

 

Kompletní seznam připravovaných změn najdete jako tradičně na oficiální stránkách.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Aklain - 10.09.2011 | 12:58   (odpovědět)

tyvole to jsou zas nazory

maso - 08.09.2011 | 00:23   (odpovědět)

lol děcla se hádaj... btw. celkem solidní patch nicméně to je zatím PTR...

TAUREN - 03.09.2011 | 20:00   (odpovědět)

To muciQ: Dej si dál monitor

muciQ - 03.09.2011 | 19:26   (odpovědět)

jak zjistím verzi mé hry?..nemůžu najít, jestli mám správně opatchováno

ostatně, stejně po netu hrát nebudu, tak se chci zeptat, jestli existuje nějaký funkční hack na zoom kameru?..aby se dala trochi oddálit..mám velké lcd a ta kamera je moc nalepená

TAUREN - 02.09.2011 | 16:11   (odpovědět)

To MaHi: No já tam jaksi nic nenašel o založení nového účtu.

MaHi - 02.09.2011 | 11:37   (odpovědět)

Forum - Obecne - Mega objev ... všechny detaily zde

TAUREN - 02.09.2011 | 11:31   (odpovědět)

To MaHi: PTR? Jestli by to nějak šlo bylo by to pěkné začal bych si Zergy pěkně od bronzu nebo silveru.

MaHi - 02.09.2011 | 10:49   (odpovědět)

Tak momentálně si můžete udělat nekonečno účtů na PTR, tak co ?

Pralev - 02.09.2011 | 10:47   (odpovědět)

TAUREN: To je jedna z mála věcí, kterou Blizzardům fakt vytýkám. Že člověk nemůže mít více 1v1 žebříčků (tak jako jich má několik v 2v2 podle spojence).

TAUREN - 02.09.2011 | 01:04   (odpovědět)

To Azrael53: Teď sem si za ně dal 2 hry. Máš pravdu mám přes 1000 zápasů a todle mi nějak uniklo. Jinak ale LOOOL je to teda uplne neco jineho nejsem za Terrana zvykly ze mi drony zmizi kdyz stavim budovy ale bude to muj vedlejsi trenink budu za ne hrat customky. ©koda že to nejde nastavit tak žeby člověk hrál ligu za jinou rasu. Třeba master terran by chtěl přejít a hrál by Zerga platinu třeba.

Azrael53 - 01.09.2011 | 21:58   (odpovědět)

To TAUREN: Zerglingové te stoji 50 mineralalu a 1 supply a lihnou se po 2 tj: jeden zergling zabira1/2 supply.

TAUREN - 01.09.2011 | 20:54   (odpovědět)

To Edkkis: To je ono

TAUREN - 01.09.2011 | 20:53   (odpovědět)

To Chelios: Přesně jak si napsal!!! Je to prostě o tom jak kdo hraje a asi nikdo není nadšený když hraje jednu frakci a zrovna ta bude oslabená já jsem Terran tak moc nadšený nejsem ovšem výsledek se teprve uvidí. Chcu si jen tak ze srandy dát Zerga tak jsem zvědavý líbí se mi jejich systém, jen je ale náročnější pokuď ho neumíš. Jinak bych měl dotaz jak se počítá Zerling v supplay? Vídím že má třeba 50 dron 100 zerlingu a supply mu ukazuje jen 100 nějaká finta nebo jak to je díky moc.

Chelios - 01.09.2011 | 17:38   (odpovědět)

To Edkkis: ^_^ A protos je imba protoze ma kolosy ktery nejdou zabit a Terran ma zas tanky a moji lingove knim ani nedobehnou je to imba vsechno! ^_^

Edkkis - 01.09.2011 | 15:53   (odpovědět)

To Chelios: JOJOJOJOJO
To MaHi: jop ten je nejlepsi!!
To TAUREN: fuck off bronze kiddie

TAUREN - 01.09.2011 | 15:45   (odpovědět)

To Edkkis: POOL DELAJI PROTOZE SE BUD BOJI NEJAKEHO 2rax shitu bo sou na close. No a o to mi šlo každý to vesměs musí bezpečně rozjet a já jen tvrdil že Zerg když jde na expu je pak trošku pozadu a má jen ty zerlingy. Pokuď dobře brání dostane pak ekonomickou výhodu. Zkus si za Terrana zariskovat a běž hned expu. Terran imba helioni, Zerg imba v delší hře, Toss Imba od 6-7 minuty

TAUREN - 01.09.2011 | 15:40   (odpovědět)

To Dettox: Tak to přece vůbec nemůžeš říct takhle zjednodušeně. Tak si zkus fast expu za Terrana a Zerg pojede roach rush. nebo baneling. Vím že se staví i spowning pool a pak expa kvůli lepší obraně kdy vypomůžou v případě větší agrese zerlingové, ale neříkám že je to out jen prostě je Zerg v budovách pozadu. Kdyby nebyli helioni ani trosku imba na drony tak Terran Zerga neporazí ani kdyby se potento Čím by měl jako pak zabíjet mass speedlingu a banelingu sám vím že jak je toho moc ani helioni nemaj moc šance speedlingy pustiš aby je předháněli a banelingy se za nima koulej a čekaj na šanci, přece by si to nechtěl odrazit Marinou vono jako někdy něco jde, ale všecko má sve meze. Ale mám zálusk si zkoušet hrát Zerga tak až tu možná příště napíšu budu mluvit jinak tak všem ZDAR

TAUREN - 01.09.2011 | 15:29   (odpovědět)

To Edkkis: Asi si to teprve začal hrát marné no hádat se tu stebou nebudu. Je mi taky jasné Že Zerg půjde proti Terranovi na expu páč si to v pohodě ubrání když ví jak bránit bunkr rush a podobně, ale určitě to nedělá kdvůli 2 raxu to si klidně můžeme domluvit hru já si klidně dám Zergy za které sem ještě vůbec nehrál a vím že tě odrazím jak kus špíny za nechtem

Chelios - 01.09.2011 | 14:00   (odpovědět)

Jak to tak pročítám tak Deimos je taky super iber expert napis Day9novi treba te budu chtit na pomoc pri casteni.

MaHi - 01.09.2011 | 13:30   (odpovědět)

Vypadá to, že se tady masívně kouří crack O_o pak vzduchem létají špatné emoce a plácají se nesmysly

Chelios - 01.09.2011 | 13:07   (odpovědět)

To Edkkis: IMBA IMBA IMBA!

Edkkis - 01.09.2011 | 12:40   (odpovědět)

To TAUREN: LOL TY SI BRONZE JAK PRSE POOL DELAJI PROTOZE SE BUD BOJI NEJAKEHO 2rax shitu bo sou na close. A JAK VSICHNI VIME TERRAN JE NA CLOSE IMBA.

Chelios - 01.09.2011 | 10:18   (odpovědět)

Dettox: ale ty si nam to odbornik ^_^

Dettox - 01.09.2011 | 06:57   (odpovědět)

To TAUREN: Zergove delaj Pool prvni jen proti tossum. Protoze toss nepotrebuje workery na stavbu. A pokud Z neudela expu proti teranovi tak ho teran prejede 6 rax marinou jak papir. A Roache na helliony? proc jako? T udela heliony .. ty udelas 10 roachu.. znicis helliony a pak mas 20 supply jednotek kery sou proti vsemu ostatnimu od terrana useless.

Necro - 01.09.2011 | 01:13   (odpovědět)

To Deimos:
na spawning pool 2 overlordy? ty máš u 7pool tak jako tak, takže si nepomůžeš

TAUREN - 31.08.2011 | 23:48   (odpovědět)

To Edkkis: Myslel jsem to tak že se nadává na heliony a přitom nikdo nedělá třeba rouche. Jinak si nemyslím že sou mrtví i Zergové TOP hráči někdy dělají prvně spowning pool pro kontrolu mapy a pak teprve expu. Si trochu vedle asi si někde TOP 100 BRONZE?

Edkkis - 31.08.2011 | 20:37   (odpovědět)

To TAUREN: LoL prej "kdo jim rika ze maj delat expu" LOL TY SI PROSTE UPLNEJ BRONZE!! VOLE KDYZ NEUDAL FAST EXPU TAK SOU PRAKTICKY MRTVY!!

TAUREN - 31.08.2011 | 20:32   (odpovědět)

Přesně tak stojí jen minerály, jen to prostě Tossové moc nevyužívají a snaží se hromadit tu svoji 200 IMBA armádu. Zergové mají těžší začátek, ale kdo jim říká ať dělají fast expu. Ještě něco k rasám Toss je podle mě už moc silný spíš bych mu něco vzal. Co se týče zdžení RAXU tak jak říkám Zergové si zato můžou sami že jdou all in expu, ale stejně se to už většina zergů naučila bránit už ani nepamatuju kdy mi to vyšlo naposledy.

Edkkis - 31.08.2011 | 17:25   (odpovědět)

To Deimos: LoL wp draha? vzdit stoji jen minerali na to ze v ni muzes prevazet jednotky a jeste si je navarpovat...

Deimos - 31.08.2011 | 17:18   (odpovědět)

To Ondra: Problem u immiku neni v range, ale v tom, ze bud musis jet immortaly, nebo stalkery, najednou to nejde protoze se zadrhavaji o stalkery. takhle budou moci palit oboje najednou - takze vic effective.

Co se týče patche - Immortal - jak sem uz rikal jde o zadrhavani o stalkery hlavne, bude mnohem vic efective vs. Terran coz je docela dobre.
MS- myslím ze tohle je spiš zalezitost teamek, MS se jede jen pri velkem cheesu nebo ve velkem macru a tak sotva 1% her 1v1 se jede, takze to nijak moc neovlivní PvX.
Stalker - tady to bude trochu zajimavější v PvP, někdy to bylo docela hodně rychlé, ale nezdá se mi to nějak extra nerf, jen proti cheesum.
WP- konečně bude moci i P dropovat, možná by mohli zvětšit o 1 radius, přeci jen je to drahý na to že to dropne max 4 jednotky + warp.
Terran - Barrack, jediná nevýhoda bude 6pool, ten chudaci terrani budou muset davat hur. Za to to nebude zase tolik nerf, přeci jen 5 sekund, jen se možná bude muset posunout OC na 16, ale nevim, Terrana moc nehraji.
Helion zatraceně sláva, je to hnus hnus hnus, bohužel si nemyslím, že to nějak pomůže, jen místo 2 lajn sežehnou 1, takže to bude lehčeji odrazitelný, ale i tak kdyz vám uděla multidrop jste v pytli, alespon za P, za Z se ty věže nějak dají udělat. Raven, k tomu to bude konecně trochu srandy i se seeker missile, prakticky se to moc neda používat krome na workery a ve velky bitce.
Zerg
Infestor konečně nerf, je dost otravný vidět za P jak vám immobilizne armu, obklíčí slinga a rozseká roachy + hydrami. a než hodíte FF tak to prostě stihnou, a Neural parasite vam ničí jestě collose = jediný slušný counter na to s HT, který je ale většinou vzadu. hod do Infů ještě neumím asi, takže kdyžtak poradte; )
Overseer- zrychleni a zlevnení možnosti scoutu, to vítám a contaminate dražší takže zase nebudou furt branit ve vyrobe .
Ultralisk - k tomuhle se vyjadřovat nebudu, připadá mi hnus zničit 200/200 armu a nez dojdu do baze dalsi 200/200 arma čeká.
Vcelku dobrý patch, pro Terrany spíš nerf, ale v částech kde to potřebují, pro Prottose buff taky v dobré časti, pro Zerg oboje, podle mě opět na správných místech, jestě bych možná ale udělal aby na Spawning pool bylo potreba mit postavený 2 overlordy = žadný 6-9 pool, mělo by se dát to stihnout ubránit nejrychlejši rushe T a P.

Ondra - 31.08.2011 | 08:52   (odpovědět)

Ja si myslim ze je fajn a hratelna uz ted .. verim ze se snazi vyvazit hru jak jen to jde ..
ostatne nejdrive se zvetsil dostrel roachum pak archonum a nakonec immortalum ....

paja - 29.08.2011 | 20:48   (odpovědět)

zdá sa mi to alebo tosov stale posilnuju stale vedsi dostrel , teran dlhsi cas zerg kratsi teran to bude mat s marinou tazke

stalcc - 29.08.2011 | 20:40   (odpovědět)

SC2 bude dobra hra az po tretom datadiscu a par rokoch roky patchov repatchov atp

kokuto - 29.08.2011 | 20:38   (odpovědět)

To yuna: mas pravdu

anonimous - 29.08.2011 | 20:36   (odpovědět)

To Drakan: ani sc2 neni nic moderneho tiez je to zastarany engine uz pri vydani o dobre 2 generacie stary

AnonymousX - 29.08.2011 | 18:26   (odpovědět)

To TAUREN : to sa mi tiez paci, pustit si SC2 na full HD telke. Toto je jedna z mala veci, kde je SC2 lepsi ako BW.

To Drakan : Nejde o balance. Hra tu a teraz je balanced ( v mojich ociach ). IGrafika SC2 je lepsia. To hej. S hrami je to ale ako s holkami - grafika nie je jedina rozhodujuca vec ...

Drakan - 29.08.2011 | 17:16   (odpovědět)

hratelnostne mozna ano. 10let vyvoje je znat, ale grafika BW na dnesni dobu hnus. Jsem se ani nevyznal kdo je kdo pokud to je stejna rasa...Neprehledny. Zlaty SC2

yuna - 29.08.2011 | 14:07   (odpovědět)

To Drakan: BW nema srovnatelnou grafiku s sc2 ale jak je ta hra stara ze, nemel jsem tu cest hrat bw online ale drive jeste kdy jsem hral cs tak jsem sledoval jumpovy sc memories coz je nejlepsi herni porad co kdy byl a dnes sleduju sc bw stream a myslim ze sc2 neni zdaleka tak dobra hra jako bw

Seip - 29.08.2011 | 12:56   (odpovědět)

To Drakan: Podle mě je BW mnohem zábavnější a dívatělnější než SC2, obšas se dívám na stream a to co tam dokážou je neuvěřitelné. A grafika hnus? Taky nesouhlasím.

Drakan - 29.08.2011 | 12:40   (odpovědět)

Jak muzes rict ze se ti libi BW.. Videl jsem to na LC jak to tam par typku hralo a to byla hruza s porovnanim s SC 2. Vybalancovana hra je uz defacto ted samozrejme ze po par letech to bude jeste lepsi...Grafika BW na dnesni dobu HNUS...SC 2 best

TAUREN - 28.08.2011 | 23:31   (odpovědět)

Tak na staré hry se někdy dobře vzpomíná, ale už by mě asi z toho bolely oči, přece jen doba zase pokročila. A to ještě tu hru nemám na plné detaily ty mám na střední + rozlišení 1920x1200 třeba tu grafiku upgradovat. Se mi strašně líbí když se koukám na komentovaný match v HD s plnýma hlavně SCV pěkně blikají

easyyy - 28.08.2011 | 22:30   (odpovědět)

však jo, za 10let bude SC2 taky na takové úrovni.. ale stejně to budou pořád lidi srovnávat s BW ...........

AnonymousX - 28.08.2011 | 17:32   (odpovědět)

Ako sa tak divam na paatch notes, som rad, ze uz nehram a iba sledujem, ako sa SC2 vyvija. Ide to tym smerom, aky naznacila beta a vlastne, ako je postavena cela hra : jednotky co su pomale ( mothership, battlecruiser) sa stavaju ryhlejsimi, jednotky ktore davaju slusny dmg ( helioni ) ho maju mensi, jednotky co maju maly dostrel ( immortal ) ho maju vacsi. Hra bola plocha uz na zaciatku , a jej zjednodusovanie pokracuje. O to viac sa da vychutnat finale proleague v sanghaji v BW - doslova slast na oci a to p ovsetkcyh strankach - mind game, micro , macro, timingy i ten luck je zabavnejsi ...

MaHi - 28.08.2011 | 13:27   (odpovědět)

Hraju to na PTR a je to ok...

ondik - 28.08.2011 | 11:13   (odpovědět)

ještě by mohli opravit bug, který nehlásí nuclear launch..

Boffinek - 28.08.2011 | 08:32   (odpovědět)

Chraň nás bůh, aby změnili ikonku pro Yamato.
Ještě bych je musel hrát a vymakávat build.
V momentu, kdybych konečně začal vyhrávat, tak by ho nerfli, protože a-move rasy by nevěděli jak na něj.

Pralev - 28.08.2011 | 00:30   (odpovědět)

Hellioni dostanou v rámci patche po roce od vydání hry novou ikonku pro Infernal Pre-igniter -> začnou se masově jezdit BF Hellioni -> další patch je nerfne.

Seriously, Yamato potřebuje novou ikonku.

Necro - 27.08.2011 | 17:13   (odpovědět)

konečně si s mothership užijeme trochu srandy. Zatím mě nebaví tu pomalou mrchu pořád krýt
i když odstranění double krytí pod MS neocení moji Zergští ally

ale u Helionů bych ten infernal Preignater rovnou zrušil kdo by do toho teď šel

shibberius - 27.08.2011 | 09:22   (odpovědět)

pri tychto zmenach mohli v pohode vratit uprgade na rychlost bez potreby factorky...

BLackY - 27.08.2011 | 09:06   (odpovědět)

To anonym: Az vyjde HotS, tak multiplayer WoL by mel byt pomalu vybalancovany, pravdu mas S HotS, ale tam by melo vse stare zustat jak je i ve WoL, kaorat budou balancovat novy jednotky a zbavoat se bugu... Dle meho

BLackY - 27.08.2011 | 09:06   (odpovědět)

To anonym: Az vyjde HotS, tak multiplayer WoL by mel byt pomalu vybalancovany, pravdu mas S HotS, ale tam by melo vse stare zustat jak je i ve WoL, kaorat budou balancovat novy jednotky a zbavoat se bugu... Dle meho

anonym - 27.08.2011 | 00:31   (odpovědět)

nevim jak se o to blizzard stara me se akorat zda jednou si stezujou hraci na terrany tak jim trochu ubereme jindy zase na zergy tak je taky skrouhnem atd.porad do kola stejne nedocili toho aby vsichni hraci byli na 100% spokojeni.Ze se hra vyviji stejne az vyjde pridavek tak to zacne zase nanovo.

anonym - 27.08.2011 | 00:31   (odpovědět)

nevim jak se o to blizzard stara me se akorat zda jednou si stezujou hraci na terrany tak jim trochu ubereme jindy zase na zergy tak je taky skrouhnem atd.porad do kola stejne nedocili toho aby vsichni hraci byli na 100% spokojeni.Ze se hra vyviji stejne az vyjde pridavek tak to zacne zase nanovo.

TAUREN - 26.08.2011 | 22:11   (odpovědět)

No mám pocit že je tendle patch jaksi proti Terranum což mě moc netěší. Zdá se mi že je dost posílen Toss asi aby se ještě více ubrousili 4gaty v PvP, ale v PvT je to už Imba člověk musí tank zasiegovat a ten zmr.. to rozseká jen pocelem A MOVE. A co se týče heliónu tak stím taky nesouhlasím je sice imba proti těžbě a zerlingům, ale co jiného ma Zergovi nahnat trochu strach ať udělá aspoň nějakou obranu a nejde rovnou 2x fast hatchery . Každopádně sem rád že se o hru Blizzard stará jen tak dál jen asi budu muset zkoušet hraá za někoho jiného

Jarb - 26.08.2011 | 19:02   (odpovědět)

to lol : s patchema do hajzlu? Ta hra se stále vyvíjí a my můžem děkovat blizzardu, že jí prostě nevydal a nevykašlal se na to.

ego - 26.08.2011 | 18:27   (odpovědět)

Pro mě jediný trn v oku

Immortal

Dosah útoku zvýšen z 5 na 6.

rayzen - 26.08.2011 | 18:25   (odpovědět)

tak lidi nebudem se tu hadat ne. Stejne to jeste neni konecne a buh vi jak to bude.

anonym - 26.08.2011 | 18:07   (odpovědět)

ja muzu napsat jen jedno at uz jdou stema patchema do hajzlu
ja nevim ze do toho musi porad stourat!!!

lol - 26.08.2011 | 18:03   (odpovědět)

Ja sa smejem ked murdoc povie nadherne forciefieldy a boli uplne ale uplne naprd vtedy sa idem od smiechu rozplakat

Boffinek - 26.08.2011 | 17:10   (odpovědět)

2 rax je silnej, protože zergové panikaří, nescoutujou(nenažraný na minerály) a nebo prostě jen noobujou.
Stačí se kouknou na stream a hráče jako Sen. Ten ty rushe odrazí np. Je mi tam těch terranů úplně líto, kdykoliv ho vidím hrát.
Janousek: Vím, že se nehádáš. Jen sem chtěl připomenout, že fungel není vůbec těžké trefit.

Rypicong - 26.08.2011 | 17:03   (odpovědět)

To Edkkis:
tak zaprvé jsem se tě na nic neptal, příspěvek byl adresován na někoho jiného. Za druhé, kde si myslíš že hraje nejvíc z těch 750 tis hráčů...

Janousek - 26.08.2011 | 17:01   (odpovědět)

To Edkkis: 2 rax je easy odrazitelny i masteru tak nevim o co jde? rikam je to v poho tedka,ze nekdo neumi scoutovat je jeho problem,ale vzit Terranum jakoukoliv agresi je o hovnu a to jsem P
To Boffinek: ok s tim se pak nehadam Zergy na top urovni neumim

Edkkis - 26.08.2011 | 16:57   (odpovědět)

To Rypicong: 6pool chodi v gum league!!

Boffinek - 26.08.2011 | 16:56   (odpovědět)

Janousek:
S Infestorama umí zacházet každý toy. Hrál sem často překouřený, nevyspalí a nepamatuju si, že bych se netrefil. Kdykoliv na streamu slyším, slovo nice fungel, tak se směju.

Rypicong - 26.08.2011 | 16:47   (odpovědět)

To Shibberius: já heliony skoro vůbec nehraju, ale včera jsem je náhodou zkusil masově proti Zergovy. Měl jenom Zerglingy, já cca 8 Helionů s bf a první vlna co na mě poslal měla min 30 zerglingů a výstřel s 2 helionů do řady přibíhajících zerglingů udělal své. To hoří jak papír Tkže ač je to super, tak dá se říct s tím souhlasím. Nesouhlasím už se zpomalením stavby racků. To bude o chlup pokud přijde 6pool...

Edkkis - 26.08.2011 | 16:41   (odpovědět)

To Rypicong: T_T

Shibberius - 26.08.2011 | 16:36   (odpovědět)

co ti ja viem.... hram terrana a moc sa mi to nepaci... aj ked uznavam ze tieto zmeny maju vyznam v top games ale pfff, netusim... ten rax sa mi nepaci... spolu s bunkrom je to zdrzania o 10 sekund hellion plus 5 neviem... tam uz sa vcelku oplati neminat prachy na blu flejm ale mozno ist armory a plus 1 attack a kompenzovat mnozstvom...

Rypicong - 26.08.2011 | 16:22   (odpovědět)

To Edkkis: ty nejsi můj kámo..

Edkkis - 26.08.2011 | 16:11   (odpovědět)

To Rypicong: hey kamo me je uz 1rok!!
To Janousek: barraky zdrzeli protoze 2rax byl dost velkej shit

Janousek - 26.08.2011 | 16:04   (odpovědět)

no myslim ze blue flame byl za tu cenu vazne imba,bavime se o late game kdy neni treba na velkych mapach drop 4 helioni vyprazni tezbu ani clovek nemrkne a jestli o ne prijde 400 min za celou tezbu WTF nevadi.
Zergove zlevneni overseera dobra vec a ultrove taky,aspon jich bude vic na bojisti,pekna jednotka
Barracks prodlouzit,uz nevi jak toho Terrana na zacatku poskodit nebo nevim,podle me zbytecnost,tedka je to vyvazene
Infestor dobry,aspon bude ubirat o trochu min je to sila kdyz se s tim umi
Seeker Missile a Mothershipa nemyslim,ze bychom ji videli casteji na bojisti nez dotedka
Immortal a Warp prisma palec nahoru

Rypicong - 26.08.2011 | 16:03   (odpovědět)

To Edkkis: je ti 12 že takhle reaguješ ? Mutalisk je prostě hodně diskutovaná jednotka hlavně proti Teranům... to mi nikdo nevymluví.

Edkkis - 26.08.2011 | 15:50   (odpovědět)

To Rypicong: Jasne jasne dal bys jim speed 1.8 ze? a jeste 50% sanci ze pri zasahu spadnou a zabijou se...

Rypicong - 26.08.2011 | 15:45   (odpovědět)

pardon, spletl jsem si v tom dusnu ultralisk s mutaliskem, beru zpět Ale stejně bych čekal nějaké omezení rychlosti mutalisků...

Rypicong - 26.08.2011 | 15:43   (odpovědět)

Teda nevim, ale tak zásadní zkrácení výrobní doby ultralisku je krapet šílený ne ? Už takhle je ta jednotka silná díky rychlosti kejtování, univerzálnosti a oni jí ještě zkrátěj čas výroby...

Ondra - 26.08.2011 | 15:30   (odpovědět)

Jeden fungal ti tezare nezabije a ze stormu se da ujet
(blu flame helliony jsou docela levna jednotka na drop a nemaji energii, takze uhnes jednou objedou te z jine strany a kdyz si upgradujes utok, tak jestli se nepletu jeden upg dava +2 na uteok takze ani kdyz buou mit tezari plny armor tak plne vylepseny hellion udela reseto
(nehlede na to ze drop se stimm marinou udela tez sve]

CainPullo - 26.08.2011 | 15:27   (odpovědět)

Osobně vnímám patche, které radikálně snižujou ať přímo, nebo nepřímo účinnot - použitelnost jednotek a to u všech ras, za chybu, jenž snižuje atraktivitu a "zábavnost" SC2 a tu jde ve hrách především. Přece jen SC2 není šach...

Drakan - 26.08.2011 | 14:38   (odpovědět)

dobrej paitch pokud to tak bude. Hlavne vitam tu warpprismu, imortala. U terranu zmeny vitam, zergy asi taky v pohode

rayzen - 26.08.2011 | 14:23   (odpovědět)

hura konecne patch k necemu ten immortal a nerf helionu to mi udelalo nej radost
No a k ty m. Ship nevim nevim jestli ji ted budou lidi pouzivat. Ale je fakt ze to zrychleni bylo k placi.

s´OP - 26.08.2011 | 13:05   (odpovědět)

Všetci to berete vážne ze heliony do tazby su OP a fungaly do tazby ??? stormy do tazby ??? xD xD akurat ich mas skoro, ale skoro nemas blue flame a medivaci na dropovanie

sKopheK - 26.08.2011 | 11:53   (odpovědět)

to byla vultura v brood waru taky dokonce i bez upgradu, tady mas aspon sanci ujet i pred tim blue flamem

Michals - 26.08.2011 | 11:46   (odpovědět)

blue flame helion je nejvic imba jednotka proti tezarum

Bemis83 - 26.08.2011 | 10:56   (odpovědět)

Hmm,to akorad zase doprasijou!!!

Sevin - 26.08.2011 | 10:49   (odpovědět)

asi ty změni v balance hry k něčemu budou, ale heliona se mi zdá oslabili až moc ale uvidíme jak to na konec ještě bude

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.