StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Q&A k dnes představenému Heart of the Swarm

31.05.2011 | 17:19 - Jata

Následující oficiální Q&A odkrývá několik zajímavých informací. Tím nejdůležitějším je, že Blizzard na Heart of the Swarm pohlíží jako na datadisku, což znamená, že je potřeba Wings of Liberty pro hraní a zároveň tomu bude odpovídat i cenová hladina. Kampaň bude obsahovat na dvacet nových misí, ale ani multiplayer nebude ochuzen o nové mapy a jednotky.

 

Co je StarCraft II: Heart of the Swarm?


Heart of the Swarm je první datadisk pro sci-fi RTS hru StarCraft II: Wings of Liberty od Blizzard Entertainment. Heart of the Swarm navazuje na epický příběh započatý ve Wings of Liberty, a to zbrusu novou kampaní, která se tentokrát zaměřuje na Kerrigan, někdejší Královnu čepelí. V datadisku kromě toho bude také nový obsah pro multiplayer společně s novými vylepšeními na onlinové platformě Battle.net.

 

Jaké prvky můžeme očekávat v singleplayerové kampani Heart of the Swarm?


Kampaň bude obsahovat přibližně 20 nových misí. Hráči budou moct rozvíjet roje pomocí jedinečných, pro kampaň exkluzivních jednotek a schopností. Tato evoluce proběhne organickým způsobem vhodným k tématu Zergů. Například zerglingové budou mít možnost se rozdělit po smrti na broodlingy. Při další evoluci může dojít ke specializaci na některý z poddruhů zerglingů, například swarmling se dokáže ještě víc dělit a místo standardní dvou zerglingů se z larvy vylíhnou 3 swarnlingové. Další evoluční odbočkou je hrůzu nahánějící raptor, který má více bodů zdraví a také schopnost skákat na velké dálky, čímž se rychleji dostane k nepříteli.

Dalším aspektem Heart of the Swarm, který hru odlišuje od Wings of Liberty, je to, že se Kerrigan bude velkou měrou podílet přímo na každé z bitev jakožto silný hrdina. V průběhu kampaně získá nové schopnosti, ale i na síle. Hráči si budou moct vybrat, kterou schopnost vylepší a které síly využijí v dalších misích.

Heart of the Swarm bude také obsahovat různorodé prostředí pro hráče mezi jednotlivými misemi - toto prostředí se bude dynamicky měnit s každým dokončeným úkolem, například hráč zaznamená změny, které způsobí přítomnost Kerrigan v galaxii. Plně dabované cut-scény podtrhnou herní zážitek z kampaně Heart of the Swawrm, stejně jako nové achievementy odemknout další in-game odměny, jako jsou portréty nebo decaly.

 

Budete nějak technicky vylepšovat grafický engine?


Určitě nějaká vylepšení ohledně grafiky uděláme, a to včetně vylepšení vzhledu a chování zergského creepu. Některé ze změn také umožní našim tvůrcům lépe představit nové druhy planet, které Kerrigan během Heart of the Swarm prozkoumá. Náš plán ale stále počítá s minimálními hardwarovými požadavky, jako byly pro Wings of Liberty.

 

Jaké například změny budou v multiplayeru Heart of the Swarm?


Přestože zatím nejsme připraveni na to, abychom se s vámi podělili o detaily ohledně nového multiplayerového obsahu v Heart of the Swarm, můžeme říct, že v datadisku budou jak nové jednotky, tak nové mapy. Více detailů právě k multiplayeru Heart of the Swarm se dozvíte na BlizzConu.

 

Jaké změny podstoupí Battle.net s příchodem Heart of the Swarm?


Pokud jde o vylepšení Battle.netu, našim primárním cílem je někdy kolem vydání Heart of the Swarm spustit StarCraft Marketplace. Komunita kolem map a modů ve StarCraftu II už vydala desetitisíce map, které byly vytvořeny pomocí StarCraft II editoru. Naše úsilí momentálně směřuje k vylepšení uživatelského rozhraní vlastních map, právě pro účely Marketplace, aby lépe představovalo rozmanitost skvělých nových map a modů hráčům, kteří jednoduše hledají nové herní zážitky. Chceme, aby je hráči mohli snadno najít, ohodnotit a řadit podle různých kritérií, a to všechny ty skvělé vytvořené mapy.

Do Marketplace posléze zahrneme komerční prvek, který dovolí tvůrcům map si za svou práci nechat zaplatit. I když hromada obsahu zůstane zdarma, věříme, že tímto krokem se zasadíme o ještě složitější a kvalitnější mapy. Ve finále by měl StarCraft Marketplace fungovat a sloužit podobně jako mobilní "app-stores" - tuny volného, ale i prémiového obsahu pro hráče, tedy bezmezný zdroj zábavy ve StarCraftu II na Battle.netu.

V plánu máme i další vylepšení a zdokonalení pro Battle.net, nicméně o nich se dozvíte více až později blíže k vydání datadisku.

 

Bude Heart of the Swarm vyžadovat původní hru - Wings of Liberty?


Pro oblasti s klasickým obchodním modelem jako Severní Amerika a Evropa: ano, abyste mohli hrát Heart of the Swarm, musíte mít Wings of Liberty. O detailech v regionech s alternativními modely přístupu ke hře vás budeme informovat později.

 

Kolik bude Heart of the Swarm stát?


Normálně ohledně cen našich her neposkytujeme informace, dokud nejsme blíže k vydání. Nicméně na Heart of the Swarm pohlížíme jako na datadisk, takže v oblastech s klasickými krabicovými verzemi (Severní Amerika a Evropa) tomu bude cena odpovídat. Ohledně dalších regionů vás budeme informovat později.

 

A kdy Heart of the Swarm vyjde?


Je příliš brzo na to, abychom se bavili o nějakém konkrétním datu vydání. Stejně jako u všech her od Blizzardu, i tentokrát je našim cílem poskytnout hráčům ten nejlepší možný požitek a na Heart of the Swarm si vezmeme tolik času, kolik jen bude potřeba, abychom naplnili nejen očekávání hráčů, ale také naše vlastní vysoké standardy.

 

Během prezentace v Blizzardu měly zástupci médií také možnost se zeptat na některé otázky, jejich překlad vám přineseme již brzy.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

foRt - 06.06.2011 | 13:55   (odpovědět)

To je vam fakt ten litr kazdy cca dva roky stoji za ten brekot kdyz MP hrajete jak votekly? Chapu toho uNcl co si dojel single a mp ho nebavi. Ja jsem rad, ze proste zaplatim a muzu dva roky hrat a nekasiruje me blizz po mesici jako wowkare. To bych se jim na to vysral

Ultramarinus - 06.06.2011 | 11:04   (odpovědět)

Nemyslím si, že by pralev něják nezdravě nadměrně "žral" Blizzard. Vidí i chyby a jeho "ideální verzí obchodního modelu ala DLC" nebo jak to popsat to poměrně dokazuje.

To, že za Blizzardem teď všichni zase (stejně jako to bylo u WoTL) vidí někteří "hnusnou a zlou megakorporaci", mi přijde ale směšné. Jak už tu padlo - Blizzard takhle pracuje a prodává jakékoliv RTSky po desítky let a jestli jste si nevšmli, tak se často nevyplní sliby a narážky v "propagačním období" hry.

Jinak slib, že MP pojede i v době až budou další díly je podle mého splněn, protože jsem nikde neviděl, že "pojede v nové verzi bez toho, abyste si jí museli dokupvat" - v tomto bodě se ale můžu mýlit - nečtu KAŽDÉ PR sdělení blizzu.

Podle mého názoru to j3reme docela trefně dořešil...

j3reme - 05.06.2011 | 18:18   (odpovědět)

ja osobne nechápu proc tu resit vec ketra musela bejt kazdymu kdo trochu premejsli uplne jasna...popravde receno nechapu ze si vubec nekdo moh myslet za si koupí WoL a v multiplayeru mu tam budu pribejvat nový jednotky jen tak jako podekovani od blizardu za dvouletý hraní hry... A pokud si dobre vzpomínam tak jediny co bliz slibovali bylo, že WoL bude plnohodnotná hra i po vidání datadisků ... a není snad Roch ve W3 taky plnohodnotne hratelnej doted?? jen si tam logicky nezahrajete z vylepšením ktery přinesl datadisk

Kori - 03.06.2011 | 11:47   (odpovědět)

To Aklain: To byl jenom povzdech nad tim, ze slibujeme a nesplnime (vysvetleno je to vyse v diskuzi). Chvalit je a omlouvat, narozdil od jinych,nebudu.

Aklain - 03.06.2011 | 11:37   (odpovědět)

kdyby to bylo bez toho " A rejzujeme, rejzujeme. To se dalo cekat " tak se to da chapat jako informace pro ty kteri budou pokaldat otazku jestli se bude dat hrat to i to... s timto to je crying nad pomalu 12 let zabehlou veci

Kori - 03.06.2011 | 11:24   (odpovědět)

To Aklain: Tak si to radsi precti cely, nez zacnes pindat, aby ti dosel kontext, ty dospelaku

Aklain - 03.06.2011 | 10:50   (odpovědět)

nechce se mi cist ten flame kdyz se to netyka me
jen zareaguju na:
Kori - 31.05.2011 | 20:46 (odpovědět)
Takze, kdo nebude mit DD, bude hrat Mp se zbyvajicima 10ti lidma. A rejzujeme, rejzujeme. To se dalo cekat

funguje to tak uz od doby starcrafta a v zivote si nikdo nikdy nestezoval, protoze to je snad logicke, nechci mit zase narazky na vek.. ale jestli ti je 15 nebo neco okolo toho, tak ten koment plne chapu, jestli ne, tak by ses mel zamyslet....

uNcl - 02.06.2011 | 22:33   (odpovědět)

Jo ja si HoS určitě zahraju, ale jenom na ceně záleží, jestli origo, nebo torrent verzi

Tychus - 02.06.2011 | 21:59   (odpovědět)

To VODA: Tak!

Kori - 02.06.2011 | 21:11   (odpovědět)

To VODA: Vsadime se? Treba o klic k HotS?

TnT - 02.06.2011 | 21:08   (odpovědět)

To VODA: Kde se tady dava thumbs UP?

VODA - 02.06.2011 | 20:37   (odpovědět)

Tak jsem to tu všechno přelouskal a chtěl bych říct jen jednu věc. Až HotS vyjde, tak si ho stejně všichni zahrajete...ať už jste na jakékoliv straně barikády.

TnT - 02.06.2011 | 18:49   (odpovědět)

Jako zni to dobre, ale toho (imho) bohda nebude, aby blizz vydal SC s oddelenym SP a MP. To by si vetsina koupila jenom MP a SP uwarezila

Tučňák - 02.06.2011 | 17:21   (odpovědět)

Pralev: Až na to, dědečku, že první, kdo naprosto ignoroval význam sdělení, jsi byl ty. Zkus si prosím zadat do do nějakého slovníku c izých slov "pokrytec". Já ve svém prvním komentáři říkám, že systém blizzu je ideálním řešením, a že pro SC se rozhodně nehodí ani systém DLC ani mikrotransakce (minimálně na změny, které ovlivní gameplay MP). Ty mi v jednom přízpěvku říkáš, že plácám nesmysly a zároveň, že souhlasíš s politikou blizzu. Já vím, že některá životní rozhodnutí jsou složitá, ale prostě je občas důležité se rozhodnout. Když já říkám, že jablka jsou fajn a blizz prodává jablka, nemůžeš říct, že jablka jsou to nejnechutnější co je, ale miluješ jablka.

A ano, ač je tvůj koncept DLC papírově velmi zajímavý, označil bych ho za utopický a to z mnoha praktických důvodů, které ti rád uvedu. Pokud bys takovýto příklad uvedl jako ideální použití DLC, asi by se oponent tvé maturitní (bakalářské?) práce popadal smíchy za břicho. Já také mluvil i o mikrotransakcích, které jsi později zmiňoval. A popravdě mikrotransakce přece není 600Kč za kompletně novou kampaň. Mikrotransakce je právě nákup nové jednotky či schopnosti za minimální peněžní částku, rámcově jednotky dolarů.

A tvá presumpce mého věku pouze poukazuje na tvou, s prominutím, omezenost.

Pralev - 02.06.2011 | 16:26   (odpovědět)

Kdyby se někteří lidi naučili pečlivě číst a ne jen přelétnout text očima a význam si domyslet, svět by byl o tolik příjemnější místo...

Nějaké absurdity, jakože někdo má jednu jednotku, když si ji jako DLC zaplatí, jsem tu vůbec neuváděl, tak mi laskavě nevkládejte do úst cizí slova. Jediná souvislost SC2 a DLC, o které jsem psal, byl ten příklad odděleného SP a MP (kterej tu lidem, co se k tomu vyjadřovali, přišel dobrej).

Je to jeden z příkladů vhodnýho použití DLC a argument, proč je podle mýho názoru systém DLC a mikrotransakcí v pořádku a pro obě strany (vývojáře i zákazníka) výhodnej.

Ale samozřejmě chápu, že než se zamyslet, smysluplně zareagovat a argumentovat, je daleko snazší snížit se k osobním útokům, řečem o buzerantech apod.

Peace, děti :o)

Tomtom - 02.06.2011 | 16:22   (odpovědět)

To white77: a proc by nemohl chtit dolar,kdyz to bude kvalitni mapa a bude si s tim hrat nekolik dni,proc by nemel dostat zaplaceno,za dbre odvedenou praci? Nikdo ti nebrani ty mapy prodavat taky

uNcl - 02.06.2011 | 15:40   (odpovědět)

hlavně slušně borci, nic to nestoji..

TnT - 02.06.2011 | 14:03   (odpovědět)

To Tučňák: Dej si kus ledu na celo, evidentne ti zdejsi mirnej pas nesvedci a prehral se ti mozecek Btw. nevim proc se hadame? I me DLC a mikrotransakce taky prijde, ze se do SC2 vubec nehodi a nakyho Praleva si strc do prdele diplomkou napred. Maximalne bych tak pochopil moznost koupit si mikrotransakci nakou vlastnost co neovlivnuje gameplay -treba ten skin thora z kolektorky.

white77 - 02.06.2011 | 13:35   (odpovědět)

diky za link. To je teda pekne na houby, kazdej trotl bude chtit dolar za jeho mapu ...

Romla - 02.06.2011 | 13:26   (odpovědět)

To Kori: Nebo tak...

Romla - 02.06.2011 | 13:25   (odpovědět)

To white77: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=228212

StarCraft II: Heart of the Swarm General FAQ - May 2011
Q: What changes will come to Battle.net with Heart of the Swarm?

Kori - 02.06.2011 | 13:20   (odpovědět)

To white77: Mrkni vys na strance

white77 - 02.06.2011 | 13:13   (odpovědět)

mohl bych videt nejaky oficialni prohlaseni, kde pisou o marketu s customkama?

Kori - 02.06.2011 | 12:59   (odpovědět)

To Romla: Oni si zacli, ne ja

Romla - 02.06.2011 | 12:53   (odpovědět)

To Kori: Nevím jak dlouho takový koncept platil, ale zatím vždycky to Blizzard vydal úplně stejně: datadiky s novým MP nekompatibilním s originálem. Zatím vždycky to tak bylo a teď to najednou všem vadí.

Kori - 02.06.2011 | 12:38   (odpovědět)

To Romla: Tak zapatrej do minulosti. Puvodni koncept mel byt ten, ze budou 3 samostatne hry a spolecny MP. Vic polopate uz to snad vysvetlovat nemusim. Nekdo si to kupuje kvuli SP, nekdo jenom kvuli MP (muj pripad) a nekdo kvuli celymu obsahu (ten ted jasa radosti)

Romla - 02.06.2011 | 12:34   (odpovědět)

To Kori: Tak hlavně plánují zprovoznit market s mapama od lidí, což schvaluju, pokud někdo dělá vysoce kvalitní customky, tak na tom může i vydělávat, proč ne. A jinak je ten model prodeje u Blizzardu pořád stejný už od Diabla 1, takže fakt nevím, co na tom pořád hledáte...

Kori - 02.06.2011 | 12:28   (odpovědět)

To Romla: DLC (mapy, mody) tam snad taky planujou.

Meli rict rovnou bude 1 hra + 2 datadisky a nikdo by ted nerekl ani popel a vsichni by vedeli, na cem jsou a budou.

Tučňák - 02.06.2011 | 12:25   (odpovědět)

TnT: Ouuukej... takže... ehm... pro všechny kteří to nechápu, protože je v piškvorkách porazí i sklenička vody: Můj koment o mikrotransakcích a DLC je popis toho, co by mohlo být a bylo by to špatně. Děkuji ti, že jsi mi vysvětlil očividné. Ano opravdu by byla hloupost zavést kupování jednotek pomocí mikrotransakcí *kroutí nechápavě hlavou*. Ale určitě je u Praleva teploučko a útulno... máš něco na nose.

Romla - 02.06.2011 | 12:24   (odpovědět)

Tak já si taky radši koupím komplet všechno za jednu cenu, než abych pořád něco dokupoval, někdy nemusí být ten DLC model špatnej, ale já ho taky moc nemusím.

Tučňák - 02.06.2011 | 12:17   (odpovědět)

Pralev: lol, jsi vedle. Kritizuju to, že všichni brečí nad, podle mě ideálním přístupem Blizzu, raději jednorázově investuju cca 1000,- za kompletní balíček, než abych kupoval zbraně a klobouky pro svoje jendotky za dolar jednu. Koncept DLC a mikrotransakcí je z mého pohledu uživatele naprostá prasárna. U softwaru fakt nejsem zvyklý na to, že si ho musím vytunit, abych s ním mohl jezdit. Takže pokud jsi hledal záminku, abys mohl brečet, jak jdou všichni proti Blizzu, zkus koment někoho jiného. Já s jejich business plánem souhlasím a těším se!

Kori - 02.06.2011 | 12:11   (odpovědět)

To white77: Budiz ti prano. Me penizky dostane jiny vyvojar a nebo se radne ozeru

white77 - 02.06.2011 | 12:00   (odpovědět)

a to ja si zase koupim vsechny Mam na to jednoduchej vypocet - litr za hru = 3 navstevy hospody. A kdyz si srovnam mnozstvi srandy a hodin stravenej u hry a v hospode, tak mi to fakt lito neni

Kori - 02.06.2011 | 11:42   (odpovědět)

To White77: Tak ja si koupim az 3. datadisk (a to jenom kvuli MP). Pokud to tedy nebloknou tak, ze kdo nema 2. dil, tak mu nepujde ani 3 (i to je u nich mozny W3 me nebavil prave kvuli hrdinum a kdyz tak ctu o kampani za Z. Brrrr. A kvuli trem novym jednotkam do MP litr vyhazovat nehodlam.

white77 - 02.06.2011 | 11:37   (odpovědět)

povidejte si aspon jeden topic o hre, prosim na videu se na chvilinku ukazalo pomerne cool monstrum, http://eu.battle.net/sc2/en/media/artwork/?view&keywords=heart-of-the-swarm#/swarm-artwork04 , pohybuje se trosku jako reaper a vypada pekne cool, fakt se tesim co daji do MP !

Kori - 02.06.2011 | 11:31   (odpovědět)

To Pralev: "Tenhle web zase začíná připomínat mateřskou školu, opět všichni brečí, jak je Blizzard zlej a ošklivej... Ale proč vlastně tentokrát? :o)"

Na to jsem reagoval

White77 - 02.06.2011 | 11:25   (odpovědět)

Taky si myslim, tam je spis otazka, jak dlouho puvodni hra pobezi a hlavne jak dlouho bude dostavat support. Ale defacto je to sumak, ti co to hraji pro MP si urcite datadisk koupi.

Pralev - 02.06.2011 | 11:23   (odpovědět)

Kori: Wtf? Obhajuju obchodní model, ne Blizzard. Blizzard systém DLC nepoužívá vůbec, pokud vím, a mikrotransakce ano, ale pouze ve WoWu, kterej jsem tu dosud nezmínil ani jednou.

white77: Pojedou vedle sebe dva "servery", na jednom budeš mít jen WoL, na druhém i HotS, obojí bude mít samostatné žebříčky.

Kori - 02.06.2011 | 11:23   (odpovědět)

To white77: Na 99% to bude jako u SC a BW, tj. rozdelene na 2 samostane hry, vc. MP. A za rok na 3

white77 - 02.06.2011 | 11:19   (odpovědět)

v tom budou mozna i jiny veci, nez my vidime. Termin vydani je pevne danej kvuli reklamni kampani, studium nestiha a tak musi hru dokoncit. Bohuzel nestihne dodat tolik misi, kolik chtelo, vyda hru, oddechne si ze vsechno funguje, a potom se cely tym muze vrhnout na dodelavani obsahu.
Hezky byl system datadisku vyresen v warhammer 40k, s kazdym datadiskem byla dodana dalsi rasa, datadisky byly stand alone, a MP byl vyresen tak, ze ste v nem mohli hrat pouze za tu rasu, kterou ste si prostrednictvim datadisku koupili. Ale stale ste bojovali proti vsem ostatnim. U SC2 ale pochybuju, ze neco takoveho nastane. Tam predpokladam, ze bud nove jednotky daji i WoLakum, nebo pojedou nejakou dobu separovane servery na obe hry a po case WoL utnou. Nevim jak to bylo s puvodnim SC a BW, mate s tim nekdo zkusenosti ?

Kori - 02.06.2011 | 11:16   (odpovědět)

To Pralev: Me zase prijde trosku detinske obhajovat Blizzard at udela co chce

Proste ne kazdej ma Blizzardi plakaty po celym byte a nemodli se k fotce Dustina kazdy rano pred snidani

S DLC, jak jsi ho popsal bych nemel nejmensi problem, dokonce bych ho uvital.

Pralev - 02.06.2011 | 11:09   (odpovědět)

Ale jak sám Romla jedním dechem dodává, tržní prostředí dobře funguje, protože tahle snaha o "podvod" zapříčinila nižší hodnocení od recenzentů a následně taky nižší prodeje. Aneb lidi nejsou až tak hloupé ovce a nekoupí si drahou hru, která je bez DLC nekompletní a o ničem, resp. nekoupí si předraženou hru (včetně těch DLC).

uNcl - 02.06.2011 | 11:05   (odpovědět)

To Pralev: Tak jak ten koncept popisuješ ty je opravdu ideální stav a kupříkladu rozdělení HoS na SP a MP s možností zvolit si cho chceš by jsem bral všema deseti.
Bohužel je ale situace jiná, vydavatelé si z DLC udělali jenom další rejžák na prachy. Příklad od Romli je krásný důkaz - vývojáři udělají pěknou hru, zníž následné vydavatel čtvrtku sebere, aby ji mohl rozprodat jako DLC.

Romla - 02.06.2011 | 10:02   (odpovědět)

To uNcl: Já myslím, že ve WoL bylo 29 plnohodných misí, jejich kratší herní doba byla zapříčiněna spíš tím, že ve SC+BW byly mise tak nějak na jedno brdo a to postavit základnu a vymlátit všechny nepřátele na mapě, což zejména v posleních misích docela dlouho trvalo. SC2 je kratší, ale hratelnostně lepší než SC+BW. Příběh je už zase jiná věc, ale množstvím obsahu nijak za původním SC nezaostává.

To Pralev: K těm DLC, tak jak to popisuješ to zní hezky, ale myslím, že občas se stane, že vydají nehotovou hru, kde půlka věcí, které tam měly být chybí a když je člověk chce, musí je draze dokupovat skrz DLC, viz třeba Mafia 2. Myslím, že tenhle podle mě špatný marketingový model zapříčinil i nízké hodnocení Mafie 2 od recenzentů a následně taky nižší prodeje. Ale možná se mýlím, diplomku jsem o tom nepsal.

Pralev - 02.06.2011 | 09:44   (odpovědět)

uNcl: A co přesně je podle tebe na systému DLC v nepořádku? Shodou okolností jsem se tomuhle tématu věnoval ve své diplomce, četl jsem kvůli tomu i různou kritiku na tenhle systém, ale málokdy takhle zaníceně negativní postoj. Fakt by mě zajímalo, proč ti ten systém vadí :o)

Hypotetickej příklad - HotS by byl rozdělej na dvě DLC části - singleplayer kampaň a multiplayer přídavek (nové jednotky, upgrady a mapy). SP část by stála třeba 70% ceny HotS, MP část 30%. Koho mulťák nezajímá, ušetří 30% ceny. Koho nezajímá kampaň, ušetří dokonce 70% ceny. Kdo chce obojí, zaplatí si a stáhne obojí.

DLC je prostě způsob, jak místo prodávání velkých balíků novýho obsahu (datadisků) rozdělit novej obsah na menší části - každej si pak koupí přesně to, co sám chce hrát.

Mikrotransakce jsou v podobným duchu - nikdo tě nenutí si přes ně cokoli kupovat. Pokud jsi ale zarytej fanda tý hry a ty nový věci chceš, asi ti nebude vadit si je koupit. Tak přece funguje cokoli v reálným životě.

uNcl - 02.06.2011 | 08:34   (odpovědět)

To Enki: Taky že už nehraju. Potom co sem za 3 dny dojel singl, jsem se jal asi na 14 dní hrát multi za zergy, mimochodem v platině.
Po 14 dnech mi došlo že ta hra mě z nějakého důvodu hrozně nebaví a vyloženě se k ní usím nutit. Øešení bylo nasnadě - uinstal.

Enki - 02.06.2011 | 07:40   (odpovědět)

To uNcl: wol ma 29 misii, kde u 3 je volba aku verziu si chces zahrat...

A mam pre teba radu, ked sa ti to nepaci tak to nehraj.

uNcl - 02.06.2011 | 07:18   (odpovědět)

To Pralev: Jo ty vole, a říct že systém mikrotransakcí a DCL je naprosto v pořádku a super ani nepotřebuje komentář xD.

uNcl - 02.06.2011 | 07:14   (odpovědět)

To Romla: Já ti řeknu, kde na to ti lidi chodí - v S2 sice bylo 26 misí, ale 5, nebo 6 jich bylo alternativních. Takže to máme 20 až 21 v hlavní linii.
Navíc drtivá většina jich je délkou oproti původnímu starcraft sotva poloviční. Můžete namítnout, že je tam spusta archievmentů na dodělání, ale to je jen další důkaz toho, že blizz se snaží nějak kompenzovat to nehorázné osekání hry. Prostě přidal umlělé natahovače herní doby, šak ono to těm jednodušším stačí.

To Pralev: Ono to tady ani nepřipomíná mateřskou školku, spíš obchodí dům Apple. Vše od Apple - Blizz je nejlepší a skvělé a kdokoliv si dovolí říct něco jiného je okamžitě rozdupán fanatickým zástupem zaslepených oveček .

TnT - 01.06.2011 | 21:50   (odpovědět)

To Pralev: Asi ciste ze "sportu" a nebo je proste dneska v mode toz to EMO
Btw. Mikrotransakce mi u SC2 prijde jako dobrej nesmysl Jakoze treba za 5c. bude brood lord flusat broodlingy, za 5usd banelingy a pri koupi spesl kolektrors IMBA edisn bude flusat ultry A krom toho chapu blizz, ze chtej prodavat SP+MP a ne oddelene.

Pralev - 01.06.2011 | 21:14   (odpovědět)

Tučňák: Moc nechápu, co přesně kritizuješ? Systém mikrotransakcí a DLC? Ten je podle mýho názoru naprosto v pořádku a super. Systém Blizzardích datadisků? Rovněž.

Tenhle web zase začíná připomínat mateřskou školu, opět všichni brečí, jak je Blizzard zlej a ošklivej... Ale proč vlastně tentokrát? :o)

Romla - 01.06.2011 | 19:41   (odpovědět)

To BLackY: uNcl myslí těch dvacet misí z HotS, o kterých si myslel, že společně s asi tak 20 misemi z LotV měly tvořit 70 misí původní hry, taly nechápu, kam na to ti lidi chodí.

BLackY - 01.06.2011 | 19:31   (odpovědět)

To uNcl: mam dojem ze 26

BLackY - 01.06.2011 | 19:31   (odpovědět)

To uNcl: mam dojem ze 26

uNcl - 01.06.2011 | 14:31   (odpovědět)

no jo, já vím že jsem z laciného kraje ale 500 je opravdu max. co jsem ochoten jim dát za těch 20 misí, co už měli být v WoL.

DeadUndead - 01.06.2011 | 13:17   (odpovědět)

Spíš to bude datadisk za 999 Kč. Asi takovou cenu bych tipoval, když je to ten datadisk údajně

Kori - 01.06.2011 | 10:55   (odpovědět)

To uNcl: Do 500,-? Jsem rad, ze optimiste jeste nevymreli

uNcl - 01.06.2011 | 10:36   (odpovědět)

Potom co mě WoL dost zklamalo, jsem byl na 100% rozhodnut si HoS za zlodějskou cenu 1400 nekoupit. Pokud to ale opravdu bude datadist s cenou do 500 asi do toho půjdu. Multiplayer mě nezajímá, ale singl by mohla být dobrá zábava na 2-3 dny.

Tučňák - 01.06.2011 | 10:28   (odpovědět)

Taky to mohli udělat stylem DLC nebo mikro transakcí. Chcete vyzkoumat metaboost? -5 centů z účtu, Extended thermal lance? - dolárek. Nebo fakt DLCčka, chcete novou jednotku? Stáhněte si Broodlord pack za 25 dolarů.

aarmada - 01.06.2011 | 10:16   (odpovědět)

no napriklad bez soch , destu a obchodu v bazi (dostupne v rozsireni FT) bych si neumel predstavit parbu W3, takze predpokladem ze HotS to zase zvedne, pr. scout u zergu

Yar1n - 01.06.2011 | 08:03   (odpovědět)

Kampan se podle mne bude v HotS ubirat spatnym smerem, tohle prece neni Warcraft. Prozatim jsou dve veci na ktery se v HotS tesim a to: Multiplayer a Sberatelska edice

Kori - 01.06.2011 | 01:34   (odpovědět)

Na druhou stranu je velka sance, ze se tech zbylych par hracu dostane do master league

Kori - 01.06.2011 | 01:32   (odpovědět)

To TnT: Sere me to, ze jsem pocital s tim, ze MP budes moc hrat s kymkoliv, at mas nebo nemas datadisk. SP mne nenadchnul (to zase bude flame , takze jsem dalsi dily nehodlal kvuli singlu kupovat. Ted z toho bude DD, taze pesek. A je jedno jestli nova hra stoji 1000,- a DD bude stat 800,- (min to nebude ani nahodou Nejde o prachy, jde o princip a o to, co rikali.

A co si budeme povidat, novy strategie, atd. - vsichni budou resit jen DD a prvni dil zmizii v propadlisti dejin a za rok se to bude opakovat.

Kdo si chtel koupit dalsi dily je nadsenej, ze usetri, kdo ne, je logicky nas...

Pralev - 01.06.2011 | 00:22   (odpovědět)

Jako kdyby někdo z nás tady ten WoL neměl... Fakt začínám vidět, že někteří lidi jsou schopni si stěžovat úplně na cokoli, jen aby si mohli stěžovat :o)

TnT - 01.06.2011 | 00:09   (odpovědět)

To Kori: Tak v tom pripade nechapu co te sere?
WoL (predpokladam) mas a pokud si budes kupovat HoS tak te to bude stat min nez si cekal. Ja sem spokojenej)

Kori - 01.06.2011 | 00:03   (odpovědět)

To TnT: Vzhledem k tomu, ze to NEmely byt datadisky, tak to neni jako "pokazdy v historii MP her"

TnT - 31.05.2011 | 23:16   (odpovědět)

Tak to sme slyseli vsichni to samy, ale kazdej to pochopil jinak
Jasny, ze si budes moct davat plnohodnotnej MP.. Samozrejme v obsahu co sis zaplatil. Takze pokud sis zaplatil obsah (treba jednotky) co sou ve WoL, tak si muzes hrat plnohodnotnej (soucasnej) MP Pokud chces hrat s obsahem (treba jednotkama) z HoS, tak si ho prekvapive budes muset koupit. Tak jako pokazdy v historii MP her^^

Kori - 31.05.2011 | 22:56   (odpovědět)

"Nadruhou stranu si vybavuju, jak kdysi "dávno" tvdili, že k plnohodnotnému MP nebude třeba dokupovat expanze." Amen, presne o tom mluvim

ondik - 31.05.2011 | 22:36   (odpovědět)

To TnT: je pravda, že poslední půlrok dávali stejné informace, pro mě tady taky nic překvapivého (až na to odebrání jednotek) nebylo. Nadruhou stranu si vybavuju, jak kdysi "dávno" tvdili, že k plnohodnotnému MP nebude třeba dokupovat expanze.

TnT - 31.05.2011 | 22:07   (odpovědět)

Cajk, sem cekal, ze napali full cenu jako u WoL, tak to je jediny co me prekvapilo. Jinak podle ocekavani: cca stejne map, new jednotky pro MP atd.
Kori: Co "uuuuplne" jinyho skibovali? Pro me zadny prekvapeni..

Kori - 31.05.2011 | 21:14   (odpovědět)

To Tyrael: Chudacci umrou hlady Pokud vim, tak slibovali neco uuuuplne jinyho, na to si stezuju

Tyrael - 31.05.2011 | 21:00   (odpovědět)

To Kori: hele nevim na co si ztěžuješ, blizard taky z něčeho musí žít, nejsou přece charita.
jinak musim říct wou takovéhle odhalení jsem nečekal, už teď jsem natěšenej jak malej kluk

Jata [ redakce ] - 31.05.2011 | 20:50   (odpovědět)

To kane85: Presne to potvrdili i vyvojari. Bude to stejne jako u W3.

Kori - 31.05.2011 | 20:46   (odpovědět)

Takze, kdo nebude mit DD, bude hrat Mp se zbyvajicima 10ti lidma. A rejzujeme, rejzujeme. To se dalo cekat

kane85 - 31.05.2011 | 20:19   (odpovědět)

podla mna bude MP WoL plne hratelny aj bez heart of the swarm...myslim ze to bude rovnaka situacia ako v pripade warcraft3 a frozen throne

Baku - 31.05.2011 | 18:24   (odpovědět)

A jestli bez toho datadisku nemužu hrat multiplayer tak jsem v prdeli...

Tomy77 - 31.05.2011 | 18:23   (odpovědět)

Otázky zajímavé, odpovědi přínosné, jen škoda že to nebude příští týden jak říkal Sam Didier. Ohledně hrubky Mr. Floyd, to mě málem zabilo, měla by být vytvořena nová sekce Hlod dne.

Pralev - 31.05.2011 | 17:53   (odpovědět)

Tyhle komentáře by to chtělo někam nesmazatelně archivovat :o))))

ondik - 31.05.2011 | 17:52   (odpovědět)

datadick.. ..

Floyd - 31.05.2011 | 17:42   (odpovědět)

Parada tady konecne je nove jednotky v multiplayeru a je to datadick tak to bude stat min snad do 1000 kc

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.