StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Шахрайки дивитися он… » 26.06. 08:49
https://www.suppleme… » 26.06. 08:19
Глядеть частное и ли… » 26.06. 07:56
pandora ohrringe » 26.06. 04:33
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Aktualizovaný seznam změn pro nadcházející patch

04.05.2011 | 14:12 - Jetro

Testování nadcházejícícho patche 1.3.3 na PTR serverech stále pokračuje a na jeho základě Blizzard přistoupil na určité změny. Pro lepší přehled jsou nové věci podtrženy, změny, které byly od prvního zveřejnění tohoto seznamu odstraněny, jsou přeškrtnuty.

 

Změny v balancování

  • PROTOSSOVÉ
    • Archon
      • Archoni jsou nyní považováni za masivní jednotku.
      • Dostřel zvýšen ze 2 na 3.
    • Cybernetics Core (Kybernetické jádro)
      • Zvýšen čas nutný pro výzkum technologie Warp Gate (Warpová brána) ze 140 na 160.
    • Gateway (Brána)
      • Doba výcviku Sentry (Strážce) snížena ze 42 na 37.
      • Doba výcviku Stalkera (Stopaře) snížena ze 42 na 37.
      • Doba výcviku Zealota (Zélóta) snížena ze 38 na 33.
      • Doba výcviku jednotek z Warp Gate (Warpové brány) je nezměněna.
    • Energetický poloměr Pylonu byl snížen ze 7,5 na 6,5.
  • TERRANI
    • Ghost (Duch)
      • Cena změněna ze 150/150 na 200/100.
    • Bunker (Bunkr)
      • Schopnost Salvage (Recyklace) nyní vrací místo 100 % surovin jen 75 %.
    • Thor
      • Thor má nyní 200 energie; začíná s 50
      • 250mm Strike Cannons (250mm útočná děla) nyní stojí 150 energie (odpočet odstraněn).
  • ZERGOVÉ
    • Infestor (Kazivec)
      • Rychlost snížena z 2,5 na 2,25.
    • Spore Crawler (Spórový plazivec)
      • Čas nutný k zakořenění snížen z 12 na 6.

 

Opravy chyb

  • Opraven problém, kvůli kterému Ghost (Duch) nemohl rychle použít EMP na stejné místo.
  • Opraven problém, kvůli kterému byli hráči stále schopni kupit letecké jednotky jednu na druhou.
  • Opraven problém, kvůli kterému mohlo odpojení USB headsetu, pokud k vám zrovna mluvil jiný hráč, způsobit pád hry.
  • Opraven problém, kvůli kterému mohly být statistiky APM uměle navýšeny.
  • Opraven problém, kvůli kterému se 3D portréty jednotek nezobrazovaly správně při nižších rychlostech hry.
  • Opraven problém, kvůli kterému se při sledování záznamu ze hry nezobrazila zpráva, že hráč opustil hru.
  • Klávesová zkratka pro zobrazení/skrytí uživatelského rozhraní v režimu observera v thaiwanské verzi hry nyní funguje správně.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

zdenor - 01.10.2011 | 09:58   (odpovědět)

kde najdu češtinu 1.4.1

white77 - 08.05.2011 | 18:27   (odpovědět)

hlavne vyhra thozaina byla pro me jako terrana hodne zajimava z hlediska tvp, jak se mu podarilo v nekolika hrach tak jednoznacne zvitezit vzhledem k soucasnymu stavu tvp.

white77 - 08.05.2011 | 18:24   (odpovědět)

Sakra je neuveritelny, kolikrat za poslednich par dni musim opakovat, abyste se naucili cist
Kdo tady mluvi o APM? Kdo tady mluvi o MC? Zpochybnuju, ze by thorzain mel bejt nejlepsi T na svete. Jestli sledujes GSL a trochu hre rozumis tak ani nic podobnyho nemuzes rikat. Je dobry, ale dokud ho neuvidime opakovane hrat proti korejcum na stejnem serveru s kvalitni latenci tak rozhodne neni nejlepsi. A to muzu prohlasit s cistym svedomim, hlavne po hre bomber vs mvp a dalsich tvt...

CainPullo - 08.05.2011 | 14:54   (odpovědět)

To white77: tak ne
Vy si Ty korejce hrozně idealizujete. ono apm není oprvadu všechno. a zrovna mc hru prohrál, kvuli ignoraci upgradů, a to nemá s latencí nic společného. ThoraZIN jej prostě přehrál, na APM ale chytřejší hrou.

Muraddin - 08.05.2011 | 14:41   (odpovědět)

To white77: Ale Thorzain proti MC RO8 hrali v Kodani ked sa nemylim nie? Ale aj tam to vyzeralo na nejake tie lagy, lebo niektore stromy od MCho boli hrozne

white77 - 08.05.2011 | 13:32   (odpovědět)

oprava:neni objektivni porovnani korea vs world

white77 - 08.05.2011 | 13:32   (odpovědět)

Kolosalni kravina, popremejslej o tom
Kdo? Thorzain? Tezko, je dobry ale proti korejskym T si imho neskrtne. Pripominam ze TSL neni vicemene objektivni kvuli lagu z koreji.

CainPullo - 07.05.2011 | 21:05   (odpovědět)

Tak se nám rýsuje nejlepší teránek na světě Tedy druhý hned po Predym No to asi ne...

CainPullo - 07.05.2011 | 19:32   (odpovědět)

Ted mě tak napadá, něměl by bejt populační limit při 1v1 na mapě pro 4 dvojnásobnej? A to jako bezesrandy p.s.: dnes v 19:30 hod RO4 T3SL zde link na live http://www.teamliquid.net/video/streams/TeamLiquidTV

Romla - 07.05.2011 | 17:38   (odpovědět)

To Saltazar: Však j3reme psal tři roky po posledním datáči.

Saltazar - 07.05.2011 | 17:31   (odpovědět)

To j3reme: po posledním datáči určitě nebude hra kompletní pokud přibudou nové jednotky, určitě se s nimi najde nějaká imba taktika, kterou něčím vybalancují což zjistí že umožnilo zase něco jiného, zkrátka to bude nekončený příběh.

j3reme - 07.05.2011 | 16:46   (odpovědět)

heh nema cenu tady brecet ...stejne kazdej datac prinese novy jednotky a hra bude kompletni az nekdy za 3 roky (a to se stestim xD) po posledním dataci ... mimochodem ten vas slavnej lurker taky prisel az spolu s BW a v puvodni SC1 nebyl xDD ...takze klídek a radci si místo naríkání uzivejte hru xDD

Saltazar - 07.05.2011 | 14:50   (odpovědět)

Hm, dobrý nápad. Bohužel moc náročný na čas který v latu určitě nemáš. Tedy někde v bronzu to určitěě proveditelné je, zkusím v customce až chytím nějakého bronza.

Grand - 07.05.2011 | 12:10   (odpovědět)

Zerg muze mit aspon tak 250 supply jsem to tuhle videl na streamu u nejakeho zerga na team liquidu, tezka late, vzal spoustu dron, milion spine crowleru vyrobi jednotky, zrusi, 250 supply.. takovy pokrocilejsi extractor trick

Mizzin - 07.05.2011 | 11:32   (odpovědět)

TnT: lepší název by byl Ultramario

Krieg - 07.05.2011 | 11:14   (odpovědět)

A pak jsou idioti jménem Aklain.

Aklain - 07.05.2011 | 11:13   (odpovědět)

jsou lidi co starcraft hraji a zlepsuji se a jsou lidi co jen breci vymysli pi*oviny a sou porad stejne lamy

Deimos - 06.05.2011 | 20:44   (odpovědět)

a nechcete rovnou aplikovat patch 1.4.1???
(pro ty co neznají ten patch, tak jeto patch ktery byl navrzen na 1/4 )

TnT - 06.05.2011 | 20:06   (odpovědět)

To easyyy: A pokud by si CC rozplac ultru, tak by za to byl achievment s nazvem Supermario

easyyy - 06.05.2011 | 19:48   (odpovědět)

sry mohly

easyyy - 06.05.2011 | 19:48   (odpovědět)

a nebo by mohli terranský budovy rozplácnout jednotky pod nima když přistávaj

CainPullo - 06.05.2011 | 18:51   (odpovědět)

Ultraliskové by měli možnost přeskakovat přes celou mapu kdy dopad by způsobyl 500 damage.

Deimos - 06.05.2011 | 17:42   (odpovědět)

To Skylleer, nejrychlejsi jednotku litající nemají, nepřeháněj ( až po phoenixu DDDDDDDDDDDDDD)
Jinak myslím že kdyby měli lurkera, tak udělají možná moc balanced změnu, spíš bych jim dal tak max supply na 230( preci jen je to rasa massovaní)

Skylleer - 06.05.2011 | 16:59   (odpovědět)

ja nwm na co se zergove ztezuji , maji jednotku se supr splashem letajici a nejrychlejsi ve hre , maji kutalejici se sebevrazedny araby se splashem, maji obriho mamuta se splashem , maji infikovanyho sneka se splashem. a proti tomu vsemu stoji pomaly , nemobilni vyzkum vyzadujici tank. whine more zergove je to v mode pridejte se k davu ..

easyyy - 06.05.2011 | 16:09   (odpovědět)

tak napiš blizzardům.. určitě ho jen zapoměli dát do hry

floyd - 06.05.2011 | 15:56   (odpovědět)

ma ale zas to neni co tank nebo colosus uz to pochopte zerg potrbuje lurkera jako sul

Thanatos - 06.05.2011 | 15:53   (odpovědět)

Ultralisk má splash

Margitak - 06.05.2011 | 14:43   (odpovědět)

a Ultraliskovia nemaju splash ? podla mna to strasidelne kraja armadu

Ondra - 06.05.2011 | 14:27   (odpovědět)

A za hubicku cili 0/0 by si mohli udelat kurz na lezeni aby mohli lezt zahrabani pres clify

TnT - 06.05.2011 | 14:18   (odpovědět)

A sr*t atomovy infested vejce

Khenyk - 06.05.2011 | 13:44   (odpovědět)

77white jo a jeste by se mohl pohybovat burrowed

77white - 06.05.2011 | 12:52   (odpovědět)

Ja myslim ze by bylo uplne super, kdyby slo lurkera namorfovat z drony, s pozadavkem overlorda. A aby to stalo tak 50 mineralu, nemuzeme preci omezovat nasim zergskym kamaradum produkci dron. Pokud bych mel byt hodne prisny, tak by se lurker morfoval az ze zerglinga, ale to jen v krajnim pripade.

Ondra - 06.05.2011 | 12:40   (odpovědět)

2 Pralev: Jde o to ze zegove pokud nemas detektor jsou stale v pohode ... (o ze zakope a zregeneruje roache mu moc nepomuze, kdyz je obrovskou masou roztrilis na hadry ...
Mozna baneling v podobe pozemni miny, ale tim se bohuzel utocit neda ) takze jen si myslim z eby mel mit zerg neco co utoci a je neviditelne

TnT - 06.05.2011 | 12:39   (odpovědět)

Neasi Jestli si chceta zahrat s lurkerem tak si dete tak nakou customku, napr. marine arenu. Tam lurker je a dat ho v takovyhle podobe do MP, tak to totalne rozkope hru. Proste SC1 neni SC2 tak uz se s tim smirte. A nejvir rofl. je srovnavat splash tanku a mutas. Lita snad tank po mape nak p*ca?

Pralev - 06.05.2011 | 12:23   (odpovědět)

Bože, další I miss Lurker whine diskuse... Co jsem komu udělal... :o)

Ozzy - 06.05.2011 | 12:20   (odpovědět)

Největší fail je popis SC2 na hrej.cz : "...s perfektě vybalancovaným multiplayerem." Když každej patch hru překopává. Vezmeme thorovi energy panel. hmm tak ne tak mu ho zase vrátíme. Zlevníme ducha, byl moc drahej, vždyt jenom vyřadil polovinu HP protosský army. Protossové si našli něco čim si dávaj zakopaný svinský terrany, tak jim zmenšíme poloměr pylonu aby i v základně nešla postavit žádná budova a nešlo tam chodit. A jestli si myslí že těch 20 sekund delší výzkum něco změní....

Halo - 06.05.2011 | 12:14   (odpovědět)

A pritom se s nim pocitalo podle nekterych prvnich videji a obrazku na zacatku hry,pak prisel nekdo chytrej a prekopali to na roache,skoda a myslim ze hodne dobrej napad ho upgradnout z roache samozrejme za vssi cenu nez stoji roach a po nejakem vlepseni nebo budove a doufam ze v HOTS se lurker vrati aspon neco by po dlouhe dobe udelali dobre

FLoyd - 06.05.2011 | 11:45   (odpovědět)

lurker byl smrtelna zbran proste cool za zergy proste chybi skoda

Ondra - 06.05.2011 | 10:47   (odpovědět)

No mutaliskove a jejich splash je dost neprijemny pokud je jich 15 v kupe.
Jinak pokud by se delal lurker z roachu a pozadoval hydralisk den mohlo by to byt zajimave ...
nicmene si pak dovedu zive predstavit jak ma zerb zacpane vchody na klify 3 lurkery a nezbyva nez dobyvat dropem.

Floyd - 06.05.2011 | 10:23   (odpovědět)

mutaliskove to mas pravdu ale srovnej ho s tankem nebo s kolosem docela loser ze jo jedine lurker by se jim rovnal

Floyd - 06.05.2011 | 10:21   (odpovědět)

broodlord nema splash utoci jen na jednu jednotku a pak jeho brouci utoci na dalsi cili broucek je uz jina jednotka a utosi jen na druhou a ne spalsem

Mizzin - 06.05.2011 | 10:15   (odpovědět)

já SC neumím, to říkám dopředu, ale co ten Broodlord? Ten snad splashe má, ne? Mutalisci svým způsobem taky "splash" mají. Vím, že Broodlord je v techu v prdeli daleko, ale to colossus taky. A oba jsou zranitelní AA jednotkama.

Ale jak říkám, já tomu prd rozumím, jen mě vrtá hlavou, že tu nikdo nezmiňuje too broodlorda

Floyd - 06.05.2011 | 10:09   (odpovědět)

skoda toho lurkera zergum by se lip dejchalo meli by konecne neco poradnyho do obrany se splasem

BloB - 06.05.2011 | 09:36   (odpovědět)

Krom toho nevim jak myslíš, že se storm nedá srovnávat s fungalem.Range je podobný, damage má sice větší storm ale HT se vleče jak zpomalenej film, zatím co inf je rychlej jak cýp + ten creep, takže snížený MS infa určitě fajn.Fungal tě ještě stunuje a má větši efektivitu na armored.Takže je to o mikru a pozici, kdo líp hodí fungal/feedback, storm, FF, takže bych to zakončil jedním slovem "balanced".

BloB - 06.05.2011 | 09:28   (odpovědět)

tak klosove, nebo tanky pali a nemusi se o ne starat, zatimco Fungal nebo storm musis klikat rucne.

Větší bullshit jsem neslyšel x-D.

Ondra - 06.05.2011 | 08:11   (odpovědět)

Fungal se da tak srovnavat se stormem, ale co se tyce hry, tak klosove, nebo tanky pali a nemusi se o ne starat, zatimco Fungal nebo storm musis klikat rucne.

Floyd - 06.05.2011 | 08:10   (odpovědět)

mluvimciste o jednozkach asi takovou u zergu nenajdes jako je tank nebo colosus
v SC 1 to byl lurker ted nemaji nic

Floyd - 06.05.2011 | 08:09   (odpovědět)

To ZaY: LOL kouzla se nepocitaji protosy maji zas blesky a lidi seeker misle chapec to uz

ZaY - 06.05.2011 | 07:19   (odpovědět)

Zerg ma infestora s fungalom ktory ma spell ktory dava splash, tak neviem co tu riesite...

Enki - 05.05.2011 | 19:50   (odpovědět)

Ondik ak to zastresuje teamliquid tak to budu asi prave data .

Mne sa len nechcelo verit ze by niekto pol roka sledoval cez 8000 hier .... a potom to hodil na daky funky server ako je http://i.imgur.com/

TnT - 05.05.2011 | 19:04   (odpovědět)

To Jetro: "Promazano o osobni utoky..."
Sakra sem zase neco prosvih

NOX - 05.05.2011 | 17:56   (odpovědět)

Ano, vizualne to z uvedenych obrazkov vyzera tak, ze sa situacia vyvazuje a teda jednotlive rasy su viac menej vyrovnane. Netvrdim ze to tak nie je, ale ani to ze to tak je .
Teda ja osobne sa snazim byt nestranny, su tu vsak niektore fakty, ktore musim spomenut :

1.) Odobratim niektorych map vysledky zapasov mohli velmi vyrazne ovplyvnit; ale to este nemusi znamenat ze rasy su vyrovnane. Moze to znamenat, ze na takychto druhoch map (v aktualnom map packu), su rasy vyrovnane, ale keby sme napr. doplnili nejaku vyrazne otvorenu mapu, tak duel PvZ by mal pravdep. uplne ine statistiky. Ja by som si teda velmi rad pockal na pridanie novych map, aby som videl ake su vysledky hier potom. Samozrejme ak nove mapy by neboli tak uzko sablonovite Blizzardovské (narazam na opakucuje sa prvky - 1/2 pozorovatelne, 1/2 plyny pri kazdych mineraloch, 1-2 vychody z baze a podobne ). Osobne mi to trosku prekaza. Preco napr. na niektorych mapach nemozu byt mainy priamo na golde ? Alebo napr. v maine iba 1 plyn. Viem ze by to urobilo velke skrty v mnohych taktikach, ale aspon by sa ukazalo, ako su naozaj celkovo vyvazene jednolive rasy.. a nie len pre niektore specificke mapy.

2.) Nie som celkom presveceny, ze vyvazenost by mala byt len na najvyssej urovni. Predsa slabi hraci hravaju za vsetky rasy.
A ak su vsetci zhruba rovnako slaby, tak vysledok, by sa mal spravat ako nahodna veličina, a teda mal by byt do velkej miery vyrovnany.
Cize ak niekto prosim mate podobny graf, napriec vsetkymi ligami v zavyslosti od casu, tak mi prosim dajte vediet. Velmi by ma to zaujimalo.

3.) Ak si na spominanej stranke vsimnete, tak tesne pod uvedenymi obrazkami su dalsie - statistiky Korei, ktore hovoria o uplnom opaku. Je sice pravda, ze su na ovela mensej vzorke dat. Ale aj tak su tie rozdiely az priliz vyrazne.

rejpal - 05.05.2011 | 16:01   (odpovědět)

Zerg je v pohode, u vsech proher se da rict kde se stala chyba .-)

Zpravidla scout :p

Floyd - 05.05.2011 | 13:35   (odpovědět)

Ten lurker jimchybi jak svina nemaj zadnej splash
Terrani maji tank
Protoss maji colossus
A zo ma zerg benalingy vysmech nemuzou se vubec rovnat s takny a colosy

Ondra - 05.05.2011 | 13:07   (odpovědět)

No podle tech ukazatelu se to pomalu blizi 50% cili idealu ...
JInak me komentare k nynejsi situaci

PvT: stimovani marauderi s medivakama a CS je hoodne velka neprijemnost, bez FF se to spatne zastavuje a nez se dostaneme na kolose, tak to chvili trva (jinak neprijemne je ze kdyz je vymena bazi tak terran kamsi uleti do rozku a nez ho najdu tak je to v haji (podle mne by se meli pocitat jen ty budovy ktere jsou na zemi} ...
Co se thoru tyce, tak on ten feedback take neni zadarmo a jeden feedback = 1/2 thora takze pokud mam tech thoru 7 a opravare k tomu plus udelam sikovnou pripravu ghostem, tak to nemusi byt takovy problem (opravdu si myslim ze hodne thoru s opravari byla pro protose neprijemnost, ktera se ze zeme resila spatne a ty canony odstavovaly immortaly docela slusne) jedine co si myslim ze immortalove by meli mit malinko mensi cas vyroby, pripadne pro ne sel vyzkoumat upgrade, ktery jim zvysi stity (+20 - +40)

TvZ
zde si myslim ze by melo byt malinko upravene AI u ultraliska (podobne i u imortala) aby ostatni jednotky uhybali temhle jednotkam z cesty
osobne si myslim ze zerg potrabuje neco jako lurkera, takhle neni moc treba stavet detektory (infestori a lurkerove se sice muzou nekam prohrabat, ale dokud jsou zahrabani nic neudelaji (mozna pripadne povolit infestorovi hazet Parazita pokud je zahrabany) T nema leteckou jednotku s plosnym utokem, ale zase thorova spalsh a dosah dela docela zajimave veci. Jeste si myslim ze by zerg mel mit nejake poziradlo energie, aby se mohl vyporadat s thory, banshee raveny atp. (neco jako plague od defilera z BW akorat to nezere pomalu zivoty ale energii)

PvZ
nemyslim si ze by byl zerg nejak v nevyhode. Obe rasy muzou jet jak rychly rush, tak techovat expit atp ... Myslim si z eby zerg mohl mit lurkery ci neco co je bez detekce schopne delat problemy. Mass muta by mohl byt po zmene dosahu archona mensi problem, ikdyz pokud se zerg rozjede a naraz prejde z mass roach na mass muta je to problem, ale diky rychlejsi vyrobe sentry by to nemusel byt az takovy problem. Proti death ballu (collosus , void, zealot, dela docela peklo infestor, ktery kdyz sikovne naparaziti kolosi a jeste nahaze fungal growth + marinaky, tak ma protos velky problem. Proti rychlemu rushi stavim P,GW, Forge, Cannon ale zadarilo se i ze kdyz jsem videl ze zerg rychle expi, tak jsem cancnul forge postavil jen 5 Gw a zealoti ho utloukli mnozstvim.

Jeste co si myslim ze by bylo uzitecne zlepsit
P: Mothership - vetsi dostrel [hure se kituje, nici veze] , immortal
T: Upgrade na rychlejsi letani budov (zerg ma nydus, protoss warp in, teran by si mohl posouvat budovy) , predatora z kampane
Z: lurkery,neco na pozirani energie

ondik - 05.05.2011 | 11:28   (odpovědět)

která je tady: http://www.teamliquid.net/tlpd/sc2-international/individual-leagues

ondik - 05.05.2011 | 11:28   (odpovědět)

Zdroj: http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=218558

jedná se všechny hry v TL turnajové databázi

77white - 05.05.2011 | 11:22   (odpovědět)

chtelo by to zdroj

ondik - 05.05.2011 | 09:36   (odpovědět)

Enki: ....... a mohu se zeptat, jak jste k tomu došel, milý Watsone?

Enki - 05.05.2011 | 08:49   (odpovědět)

To Ondik : tie data co si sem dal su jasny fake

Jetro [ redakce ] - 05.05.2011 | 08:44   (odpovědět)

Promazano o osobni utoky...

77white - 05.05.2011 | 01:33   (odpovědět)

Ted nevim, jestli si ze me delas jen hodne rafinovanou prdel
Pokud ne, tak by se mi to teda nelibilo Respektive mne jako Terranovi jo, ale zbytku asi moc ne

CainPullo - 05.05.2011 | 01:31   (odpovědět)

To 77white: máš pravdu a omlouvám se, že se i moji vinou opět diskuze zvrhla v při dvou uživatelů. K věci. Jak by se vám líbilo, kdyby byla možnost přidat adony i na zrcadlově druhou stranu budov?

DoktorZhor - 04.05.2011 | 23:28   (odpovědět)

A hele, terran zacal hrat neco jineho nez MMM, tak to musime rychle nerfnout?^^ Proc ty ostadni jednotky neodstrani rovnou? Blizzard rox^^

Kori - 04.05.2011 | 22:01   (odpovědět)

Z staci jet proti T bane + neco a na P roach + neco a insta win. Co je na nich slabyho? Ja ho poslednich 20 zapasu neporazil a vy byste jeste chteli buff?!!

CainPullo - 04.05.2011 | 20:28   (odpovědět)

To TnT: tak podle grafu od Ondíka patche (min. pro statistické udaje) mají hmatatelné výsledky j

TnT - 04.05.2011 | 20:17   (odpovědět)

To ondik: Wow, konecne naky relevantni data a ne whine lamek co nehrajou random a kazdej si haji svoji rasu Jeste by bylo zajimavy tam videt kdy byl kterej patch, kazdopadne uz to vypada dost balanced, takze nejlepsi patch by byl zadnej patch

CainPullo - 04.05.2011 | 20:17   (odpovědět)

Balancování je nekonečný proces, kdy nikdy se nezavděčí hráčům napčíč všem ligám. Proto (narozdíl od aklina, pro nějž jsou 90% hráčů pařící za zergy dementi... ) chápu že např. zergové jsou tím slabší čím v nižší lize za ně hrajete. Je to sice utopie, ale možná by nebylo od věci pro každou ligu jemně upravený balanc.To co je ale tristní, že Blizz permanentně neřeší jednotky/schopnosti, které se nám jaksi vytratily z bojiště.

ondik - 04.05.2011 | 20:03   (odpovědět)

abychom předešli flamům.. statistiky z TURNAJÙ za posledních 6 měsíců
http://i.imgur.com/FVhM9.png

Aklain - 04.05.2011 | 18:58   (odpovědět)

Floyd: a proc myslis? protoze za nej 90% lidi neumi hrat?
to pak neni nejslabsi rasa ale lidi jsou dementi....

Floyd - 04.05.2011 | 18:24   (odpovědět)

Zerg jasne neslabci rasa neco by stim uz meli udelat

Deimos - 04.05.2011 | 18:00   (odpovědět)

To Fanatic : se nediv kdyz je protoss
Jinak k novince, za zealota jsem sakra hodně rád, za sentry taky( ano nebude to 2gate aspon, a 4gate pujde ubranit lepe)
Archon, no myslím že to je taky fajn, protože stačilo pár marine/ hyder a archon padnul driv nez se k nim dostal( jen archon toilet)
S tím thorem, no, pokud by mu dali trochu resist vůči feedbacku bral bych to, i kdyz sem protoss( treba ze misto 150 energy a life dolu by to vzalo jen 50 life a celou energy), ale uvedomte si, že Ghost udělá tenhle dmg Instatne( prakticky, emp má být strela, ale je ultra rychlá) na grupu jednotek, a sebere energii( proste třeba 10 zealotum sunda 50x10 stitu= 500, což je hodně, dá se říct taková bouřka). Trochu mi je líto kratšího warpgate techu ale i 20 sec bude dost.
Akorát hodně lituji zergy, že jsou proti P docela bezbranní ( lépe řečeno, v late game jsou slabí = mají moc ztrát = lose). Nějaký silnější splash než bane( například lurker) by pomohl.

Jinak, za T se ten mech stejně může jet, protože může mít v lategame mnohem víc jednotek( viz Predy guide na Teamliquid.net) kde si T zabije všechny scv (krome 24 na gas) ze 4 bází, a udělá další 4 orbitaly a dělá muly= má asi 40 víc supply= dorovnání lategame s P

TnT - 04.05.2011 | 17:33   (odpovědět)

To 77white: jj zrychlit vyrobu lotu, to by z PvP byl jeste nudnejsi matchup nez je ted. Na druhou stranu zkraceni sentry je jenom dobre, aspon bude snazsi ubranit ruzny alliny.

Btw. nektery lidi by meli hrat random, aby meli trosku nadhled

Fanatic - 04.05.2011 | 17:27   (odpovědět)

To lojza: Tak ty to tady fakt zabíjíš v každý novince...xD lol

77white - 04.05.2011 | 16:27   (odpovědět)

kdyby byl zmensen vyrobni cas zealota z gatewaye tak pvp je jen o 2gate, protoze ten druhej by 2 gejty s jednou gejtou neubranil...

Saltazar - 04.05.2011 | 16:04   (odpovědět)

To Guga: ok, vymysly lepší názvy, pochybuji že lepší najdeš. Kdyby to bylo na mě tak spíše nechám anglické názvy jednotek.

lojza - 04.05.2011 | 15:50   (odpovědět)

Aha, takze to, co mohlo u P fungovat docela dobre (snizeni doby vyroby zealota), tak nakonec radsi nedali, zato nechali snizeny radius u pylonu - ono si to lide ted jeste neuvedomuji, ale casto to znamenit BO - doted slo 1 pylonem pokryt cele tezeni a dat tam 3 veze, ted uz to nepujde, a nebo to respektive pujde, ale ty veze se tam budou mnohem vice motat. A za to jsme dostali...diplom. Teda, vlastne ne, snizenou dobu vyrobu sentry - zcela zanedbatelna polozka , a zlepseni archonu, coz sice muze byt docela vyrazna vec, ale az nekde v late game...
Zatimco T dostali lepsi cenu u ghosta, coz zvlaste v pocatku hry podle me bude dost znat.

No nic no...v podstate si muzu rikat, ze to jeste dopadlo docela dobre, mohli nam trebas u P vzit nejakou jednotku, tohle jeste jde ))

TerranuX - 04.05.2011 | 15:33   (odpovědět)

Blizzard spravuje věci které fungujou, místo toho aby spravil věci které nefungulou (Reaper, Seeker Missle)

Guga - 04.05.2011 | 15:19   (odpovědět)

Ty české překlady jsou hrozné, ten, kdo to překládal ty názvy jednotek by si měl dát facku. Trochu kreativity by neuškodilo.....

WombaT - 04.05.2011 | 15:03   (odpovědět)

To TnT: +1

Shibberius - 04.05.2011 | 15:02   (odpovědět)

hmmm, no neviem, bude to asi hodne tazke, mi to prijde ako keby sa chcelo kompenzovat ze HT prislo o amulet.... a zatlacit na vasie vyuzitie ghostov uz od zaciaku.... + zvysenie dostrelu u archona... odstranenie bugu u ghosta... neviem nie som nejaky skiller, ale lategame bude asi o dost viac o suboji HT vs. ghost, hmm HTcko sa tym padom stane aj slusnou support unitov aj proti terranskemu mech buildu... T ma asi najviac jednotiek s energiou (Ghost, Medevac, Banshee, Raven, BC a teraz aj Thor

Floyd - 04.05.2011 | 14:58   (odpovědět)

Bleeeeeeeeeeeeeee hnus je to cim dal tim horsi melo by to jit spis k smerem k sc 1 a ne doprdele

Pralev - 04.05.2011 | 14:56   (odpovědět)

Facepalm...

Musím říct, že to balanční oddělení Blizzardu by měli raději zrušit a vůbec na tu hru až do datáče nesahat. Z posledních patchů mám dojem, že ti lidi vůbec nemají jasno v tom, co dělají...

salam - 04.05.2011 | 14:54   (odpovědět)

to jako že dostanu feedback od HT a thor je skoro nebo uplně v prdeli(nevím kolik ma HP)... Tak že se zas vrátim k MM? zrovna když se mi ti thorove začali tak líbit v TvP wtf nebo to jen blbě chápu?

TnT - 04.05.2011 | 14:53   (odpovědět)

Thor a BC by imho zadnou manu mit nemeli. Resp. nevidim jedinej duvod proc ma bejt HT counter i na T massive, kdyz je to counter na nizko HP jednotky a kouzelniky..

Weezing - 04.05.2011 | 14:52   (odpovědět)

Ta změna thora je dost hloupá, ted ho zase v tvp dlouho neuvidíme.

Grand - 04.05.2011 | 14:36   (odpovědět)

tak to s tema thorama.. jezisi to je vysmech jak odstranujou a vracej ruzne veci a nazyvaji to balanci

skica - 04.05.2011 | 14:27   (odpovědět)

do prdele, Helter se tedka zabije, fakt díky Blizzarde

easyyy - 04.05.2011 | 14:20   (odpovědět)

takže thorové jsou zase out..

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.