StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
[.[$].]New ^The Fain… » 16.01. 14:47
[.[0@0].]((NEW)) F.u… » 16.01. 14:41
((GET)) Great Willia… » 16.01. 14:32
Jan.2019 Best Tomas … » 16.01. 14:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Co nám přinese patch 1.3.3?

26.04.2011 | 13:09 - Jetro

Místy poměrně zásadní změny v balancování nám nejspíše přinese nadcházející patch, který se momentálně testuje na PTR serverech. Zdá se, že Blizzard se snaží něco udělat hlavně s 4gate.

 

Změny v balancování

  • PROTOSSOVÉ
    • Archoni jsou nyní považováni za masivní jednotku.
    • Energetický poloměr Pylonu byl snížen ze 7,5 na 6,5.
    • Cybernetics Core (Kybernetické jádro)
      • Zvýšen čas nutný pro výzkum technologie Warp Gate (Warpová brána) ze 140 na 180.
    • Gateway (Brána)
      • Doba výcviku Sentry (Strážce) snížena ze 42 na 37.
      • Doba výcviku Stalkera (Stopaře) snížena ze 42 na 37.
      • Doba výcviku Zealota (Zélóta) snížena ze 38 na 33.
      • Doba výcviku jednotek z Warp Gate (Warpové brány) je nezměněna.
  • TERRANI
    • Ghost (Duch)
      • Cena změněna ze 150/150 na 200/100.
    • Schopnost Salvage (Recyklace) nyní vrací místo 100 % surovin jen 75 %.
  • ZERGOVÉ
    • Spore Crawler (Spórový plazivec)
      • Čas nutný k zakořenění snížen z 12 na 6.

 

Opravy chyb

  • Opraven problém, kvůli kterému Ghost (Duch) nemohl rychle použít EMP na stejné místo.
  • Opraven problém, kvůli kterému byli hráči stále schopni kupit letecké jednotky jednu na druhou.
Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

DinoCop - 30.04.2011 | 00:01   (odpovědět)

Spore Crawler na 6sekund nádhera

Aklain - 29.04.2011 | 21:58   (odpovědět)

ty asi moc zkusenosti s hranim nemas jak se divam

Deimos - 29.04.2011 | 21:56   (odpovědět)

To Aklain: 2 photony se dají udělat lehko, ale T jen switchne na bio, a rozjede expu a ty se nehnes z mista

Deimos - 29.04.2011 | 21:55   (odpovědět)

Souhlasím že obecně T je trochu nevyvazeny( nebo nelogicky presneji).
Má to být rasa, s plno taktickými možnostmi, obranné vlastnosti jak nechci říci co, ale nemůže rushovat.
Ted je to tak ze může i rushovat
Pritom by tomu pomohlo třeba jen že marine bude mit o 1 dmg min a v bunkru ho získá k dobru, a že marauder nebude mít stim( tohle je hodne nelogický, když marauder se stimem je rychlejsi nez stalker.( a k tomu jeste concusive)

Shibberius - 28.04.2011 | 15:42   (odpovědět)

To Derwish: suhlasim s aklainom. v 2v2 nemozes ist to slepo to iste ako v 1v1, hold vidis takyto rush musis ist cez forge. Koniec koncov to je z hlavnych crt 2v2 - dostat sa do situacie 2v1. Ak by si hral 3v3 a 4v4 sa ti moze v pohode stat ze tych marinakov musis odrazit 40 a ak aj nie mal by si im sposobit poriadne straty a kvalitne ich zdrzat. Najhorsie na tom je imho zerg v tychto pripadoch (ale aj to sa da uhrat dostojne). Rovnako ako neni, resp. nemusi byt problem odrazit 2x 6-pool. Tieto cheese taktiky su v 2v2 dost oblubene a podla mna uplne v pohode, ak proti tomu tomu prehram som nasraty akurat sam na seba (a niekedy na teammatov )

Aklain - 28.04.2011 | 14:30   (odpovědět)

Derwish: co je tezkeho na tom udelat tam 2 photony?

Ondra - 28.04.2011 | 13:26   (odpovědět)

No ono by neskodilo mozna zamyslet se nad silou marinaka ...
prece jen ono bylo zamysleno aby pechota byla silna v bunkrech a zatim se T docela dobre pokud neni tezce oblehan bez bunkru obejde ...
(ikdyz pokud se T v zakladne zavezuje dobre pomoci kanonu a zazdi vchod pomoci budov s uzkym pruchodem a da tam zealota a sentry, tak to podle mne ubranit lze)
Mnohem vic me pali v oku kombinace marauder + concusive shells + stim (prece jen na to jak je marauder tezce obrnena jednotka, tak lita po stimu jako koluvy blesk} .. podle mne by to vyresilo ze by stim mel malinko mensi ucinek dejme tomu ne +50% ale stacilo by +40% (33%)

Derwish - 28.04.2011 | 12:46   (odpovědět)

Hm a s očividným unbalanced "Mass-Marine" neudělají nic.. při 2v2 má v prvních 5 minutách protoss v základně 20 mariňáků a neudělá s tim absolutně nic.. Fakt Blizz je specialista na nevyváženost, bylo to ve W3FT, Wow a je to i ve starech..

Ondra - 28.04.2011 | 12:21   (odpovědět)

No mozna by to bylo az prilis, ale libilo by se mi, kdybe mel archon tak
+1 (+2 ) base shiedl armor nebo by kazdy upgrade stitu zvedal stity ne o 1 ale o 2 ....
a pokud tos necha terrana postavit nekolik thoru, tak jsme se presvedcil ze me pekne pritopily a psal jsem GG.
Jinka co mne docela stve ze pokud se meni zakladny tak T s par budovami uleti kamsi a vymena bazi pri 4gatu je docela problem

Deimos - 27.04.2011 | 22:02   (odpovědět)

To lojza: boost nezlepsuje rychlost stavby o 100% ale jen o 50%, znamena misto 3 sekund 2sekundy.
U toho archona mohli dat aby na nej nesel emp jeste, i kdyz by to bylo trochu imbalance( ale donuti to terrany jet thory= late game jednotka misto bia)

Deimos - 27.04.2011 | 21:55   (odpovědět)

No, mám takovy pocit ze totalně vymakali PvP
Místo ultimatní strategie 4gate, pujdou vsici ultimatní strategii 2gate.

Jinak, kdysi sem uvazoval proc je lategame PvP o collosech a ne o archonech, kdyz pritom blinker/chargelot/archon z HT a 2 HT by to Zealot/stalker/ collos dali. Nejak sem tam totiz zapomel FF
Jinak to s tim ghostem je podle me ukradeny, protoze je to o tom ze se tak jako tak hodi million empu aniz by jste tomu nejak ( s HT) zabranili, i kdyz je mate jednotlive.Jinak archon toilet by mel jit, pokud tam neni thor a to tak ze FF kolem vortexu, akorat bacha na to aby ste nehodily FF dovnitr, to se znici
Ja si myslim ze PvP melo zmenit tak, ze warp jednotky se daji znicit rychleji, a nemaji vision, nebo by se nedalo warpovat na rampu.
Jedina dobra zmena je s tim archonem, ale jinak nic. Takze En taro vsem

ondik - 27.04.2011 | 21:39   (odpovědět)

lojza: ??? já teď pro zábavu zkouším otevírat s phoenixy hru jsem proti zergům zatím prohrál jen kvůli opravdu strašným chybám.. nevím, jak vůbec můžeš říct, že je to zlé..

Aklain - 27.04.2011 | 21:03   (odpovědět)

lojza: tim ze 40 sekund je opravdu hodne? uz ted si 4 gate malem odrazel dobre zahranym 3 gate + robo atd... ted to musis odrazit aji s prstem v zadku

lojza - 27.04.2011 | 20:56   (odpovědět)

Je to docela zvlastni, ale musim rict, ze me to docela vyhovuje, i kdyz clovek bude muset jinak stavet pylony, nez byl zvyklej. Asi odpadne moznost pokrejt bazi jednim pylonem a 3 canonama, rekl bych (
Rozhdne mi VELMI vyhovuje snizeni doby vyroby lotu, i kdyz s boostem to je 2,5 sekundy, ale i tak, muze to pomoct, zvlaste proti zergum s fast expou.
Rozhodne mne HODNE stve to snizeni zakoreneni u zergu( zase o neco horsi utocit na zergy ze vzduchu , a to uz takhle je to docela zle diky kralovnam..
Akorat by me zajimalo, jak tohle ma pohnout se 4 gate. to moc nevim...

Overpowered - 27.04.2011 | 17:23   (odpovědět)

Proč zlevnit Ghosta? -_-

Jetro [ redakce ] - 27.04.2011 | 16:05   (odpovědět)

To sKopheK: Polomer zmenim. Co se tyce Horlivec x Zélót, tak jsme se rozhodli pro druhou variantu, ktera imo vic vystihuje tuto jednotku:
Zélót (z řeckého zelotes, napodobitel, zanícený obdivovatel nebo následovník)

sKopheK - 27.04.2011 | 15:51   (odpovědět)

kdyz uz ste u toho prekladu, tak ste mohli prelozit taky radius (polomer) a zealota (horlivec)
zmeny sou to urcite zajimave, jen nechapu, proc to jde zase na pul roku na PTR, po kterym se tradicne pocet chyb ve hre zdvojnasobi

Fanatic - 27.04.2011 | 15:04   (odpovědět)

lol ty překlady spine crawler má furt 12s

michals - 26.04.2011 | 23:57   (odpovědět)

brrr. z překladu mě běhá mráz po zádech, spórový plazivec a stopař zní ujetě už vím proč mám vždy radši originální názvy. no offence

spine - 26.04.2011 | 23:18   (odpovědět)

a jakej cas na zahrabani ma ta spine crowler???

BoFF - 26.04.2011 | 23:05   (odpovědět)

Já žil celou dobu v tom, že EMP bere celý štít + 100 many. hmm

Pralev - 26.04.2011 | 23:00   (odpovědět)

Na Archona jsou ale pořád potřeba ty EMP 3, což je poměrně hodně.

Noall - 26.04.2011 | 22:59   (odpovědět)

lucy: 1 emp bere a bral 100 ze stitu a jelikoz vvetsina z GW jednotek ma stit mensi nebo roven 100, tak to vypada, ze bere vsechny...

Lucy - 26.04.2011 | 22:47   (odpovědět)

To Rayzen: ale EMP bere vsechny stity porad bere jen 100 many na kouzla takze te zklamu Archon je proti EMP porad slaby

Fanatic - 26.04.2011 | 22:06   (odpovědět)

Ne spine crawler zustane.

Spine - 26.04.2011 | 21:40   (odpovědět)

jak to bude u zergu to ze spore se zakope rychleji je jasny ale co ta proti zemi? taky to snizi?

Rayzen - 26.04.2011 | 21:38   (odpovědět)

hura go go archon i proti tem emp to celkem jde a ne jak v jednicce kdy jim to sebralo vsechny stity ted i kdyz dostane emp = 100 tak mu zbyde 200 a dmg jak krava proti marine

Fanatic - 26.04.2011 | 20:26   (odpovědět)

Ano

DarkDokie - 26.04.2011 | 19:07   (odpovědět)

co? massive jadnotky jsou proti concussive shells imunní?

Fanatic - 26.04.2011 | 19:05   (odpovědět)

@Yar1n: Jsou i chvíle kdy máš HT a terran nemá ghosty. Pak je dobrý, že archon nebude jen meat shield.

Yar1n - 26.04.2011 | 18:48   (odpovědět)

To Fanatic: dokud nebude imunni na EMP tak si ho v PvT moc neuzijes

Fanatic - 26.04.2011 | 18:43   (odpovědět)

Archon bude imunní vůči concussive shells.

BoFF - 26.04.2011 | 17:59   (odpovědět)

Konečně budou mít headovi proxi gaty větší úspěšnost. Tohle ho vrátí zpět do sedla.

CainPullo - 26.04.2011 | 17:08   (odpovědět)

a co patch, který by do hry vrátil cariery (viděl je vůbec někdy někdo, existují? , battlecruisery (další sedící kachna), reapery (po přesunu upgradu po faktorce takřka nepoužitelní) a mothership (její věk skončil se zamezení archon toilet) ? Plus je možné leteckýma jednotkama zvrátit zergskou převahu ve vzduchu? Odpověď: ne.

ego - 26.04.2011 | 16:30   (odpovědět)

Opraven problém, kvůli kterému byli hráči stále schopni kupit letecké jednotky jednu na druhou.

tím se myslí, že už nebude možný patrol u vikingu na 1px tak jak býval, ale třeba muta při harasu do jedné koule pořád dám, ne?

rain - 26.04.2011 | 16:05   (odpovědět)

To TnT: nedostava vic dmg a nejde zpomalit od maraudera

Aklain - 26.04.2011 | 15:26   (odpovědět)

s teranskym MMM bych prave rekl ze je zdrazen, gasu maji T plnou rit takze takhle ho aspon utraceli, mineralu je potreba...

easyyy - 26.04.2011 | 15:15   (odpovědět)

Jelikož je to z 150/150 na 200/100 tak určitě zlevněn jelikož celou hru máš větší příjem minerálů než plynu..

Ozzy - 26.04.2011 | 15:12   (odpovědět)

Myslíte že Duch je zdražen nebo zlevněn?

ToT)Ashur( - 26.04.2011 | 14:44   (odpovědět)

Jo to nepochybne taky, stejne jako na Infestory

TnT - 26.04.2011 | 14:06   (odpovědět)

To ToT)Ashur(: Joaha, ja myslel, ze to bylo kvuli tomu, ze 90% PvP bejva rozhodnuto uz tier 2 jednotkama, ze archon ma bonus akorat na lota, a ze je vetsinou lepsi alternativa jak utratit tolik penez.
Marauderi brzda asi bude pravdepodobnejsi..

ToT)Ashur( - 26.04.2011 | 13:53   (odpovědět)

Archoni se v PvP netaviili prave kvuli FF, takze byli kdesi vzadu a nic nedelali.

TnT - 26.04.2011 | 13:51   (odpovědět)

Chape nekdo vyznam masivniho archona? Jedina vyhoda masivu je ze muze rozslapnout FF a jedina nevyhoda, ze dostava vic dmg. od VR. Cili oboji PvP a tam sem archona nevidel uz pekne dlouho

DarkDokie - 26.04.2011 | 13:25   (odpovědět)

(

Jetro [ redakce ] - 26.04.2011 | 13:15   (odpovědět)

Ups, diky

Pralev - 26.04.2011 | 13:14   (odpovědět)

Překlep překladatele. 200/100.

DarkDokie - 26.04.2011 | 13:13   (odpovědět)

wow, ghost stojí 200/200 epic face terrani?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.