StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

TSL3 RO16 - report 2.část

23.04.2011 | 12:38 - Kuba

SlayerS_BoxeR(T) vs  FnaticMSI.Sen(Z)
První hru začal Boxer dvojicí kasáren a pokusem o bunkr u Senovy expanze, byl však neúspěšný. Boxer vsadil na kombinaci mariňáků, medivaců a tanků, Sen se rozhodl odpovědět zerglingy, banelingy a mutalisky. Z následných střetů vyšel Boxer lépe a připsal si první bod. Ve druhé hře oba hráči spoléhali na stejné typy jednotek, Boxer přidal Thory proti množství mutalisků. Díky lepší ekonomice a odříznutí Boxera od posil zvítězil Sen a srovnal na 1:1. Ve třetí hře se Boxer opět pokusil o dvojici proxy kasáren následovanou bunkrem a opět nebyl úspěšný. Po několika minutách hry se Boxer rozhodl pro útok složený z tanků, mariňáků a medivaců na Senovu třetí bázi. Sen ztratil svou bázi, ale byl schopen útok odvrátit. Sen přidal do své armády mutalisky a kombinace armád byly potřetí velmi podobné. Oba hráči si několikrát vyměnili armády, v závěru hry Boxer zničil dropem baneling nest i spawning pool a po chvíli bylo o vítězi rozhodnuto. Čtvrtá hra byla opět ve znamení mariňáků, tanků a medivaců na jedné straně a zerglingů, banelingů a mutalisků na druhé. Sen byl tuto hru agresivnější, hodně využíval muta harassu a po zásluze srovnal na 2:2. O postupujícím musela rozhodnout pátá hra. Boxer se dostal do výhody dropem osmi mariňáků a vikingem ničícím overlordy. Po zbytek hry udával Boxer tempo, odolával zergským útokům a po výhře 3:2 postoupil.

mouz.Morrow(Z) vs mouz.HasuObs(P)
První mapou duelu klanových kolegů byla Metalopolis, o první útok se pokusil HasuObs, při pohledu na dva spine crawlery si to rozmyslel a stáhl se. Morrow se mezitím soustředil na roache a jejich upgrady. Pro útok se rozhodl, až bylo roachů přes 40 a měli podporu corruptorů, HasuObs ho v klidu odrazil pomocí svých jednotek a forcefieldů. Morrow nahradil mrtvé roache hydralisky a jeho další útok byl úspěšnější. HasuObs se dokázal ubránit, Dark Templáři mezitím ničili drony v zergských základnách a HasuObs pomalu začal přebírat otěže. Jeho armáda dokázala zničit armádu soupeře složenou z hydralisků, roachů a broodlordů a za moment následovalo gg od Morrowa. Ve druhé hře Morrow naplánoval rychlý tech na banelingy a upgrady pro overlordy pro dropy. S touto taktikou byl hodně úspěšný a zničil hlavní základnu HasuObse. Po několika minutách se Morrow pokusil o další vlnu dropů, tentokrát nebyl tak úspěšný. Poté se oba hráči hlavně věnovali zvětšování svých armád, na středu mapy proběhlo několik soubojů. Morrow z nich nakonec vyšel lépe a srovnal. Třetí hru byl agresivnější Morrow, pomocí overlordů šířil creep až k přirozené expanzi HasuObse, kde svou armádu podpořil spine crawlery. Nepodařilo se mu způsobit velké škody a ztratil většinu svých jednotek. Následný protiútok Protosse se ke slovu nedostal, zastavilo ho gg od Morrowa. Čtvrtou hru zahájil HasuObs rychlou stargate a harassem, Morrow volil kombinaci hydralisků a roachů. K první většímu střetu došlo u třetí základny HasuObse, po několika pokusech Morrow zničil nexus, pak se stáhl. HasuObs dokázal svou třetí základnu obnovit, Morrow měl více jednotek a při dalším útoku pro sebe získal druhý bod. V páté hře musel HasuObs vzdorovat dropům hydralisků a zerglingů do hlavní báze. Úspěšně se ubránil a ani nemusel útočit, protože Morrow vzdal.

Dignitas.NaNiwa(P) vs ESC.GooDy(T)
GooDy měl v plánu provést banshee harass na rozjezd první hry, při zpozorování stargate přehodnonil plány ve prospěch tanků a vikingů proti phoenixům. O první útok se pokusil NaNiwa, jeho armáda byla zničena GooDyho mechem s podporou vikingů. GooDymu se dařilo ničit proby soupeře pomocí blue flame hellionů a když se jeho armáda dala na pochod, připsal si první bod. Druhou hru GooDy opět zkusil banshee harass, jeho banshee zabil 5 prob a musela se stáhnout. Další harass v podobě banshee a dropu 4 hellionů nezničil vůbec nic. NaNiwa se rozhodl pro útok přes zničitelné kameny a po prolomení obranných linií soupeře srovnal na 1:1. Ve třetí hře NaNiwa na nic nečekal a se startovní probou se vydal postavit 2 gateway v základně soupeře, GooDy se pomocí SCVček ubránil. Poté se vydal do protiútoku s mariňáky a bunkrem nedaleko základny Protossů, NaNiwa postavil další proxy pylon a přesunul boje do GooDyho základny, kde jeho stalkeři zvítězili. Třetí bod Naniwa získal na mapě Xel'Naga Caverns, kde si poradil s kombinací mariňáků a marauderů bez větších obtíží.

MYM.Mondragon(Z) vs coL.CrunCher(P)
Posledním osmifinálovým zápasem bylo střetnutí Mondragona a CrunChera. CrunCher zaútočil jako první, byl odražen, následný protiútok také nedopadl nejlépe. Mondragon začal stavět svou čtvrtou a pátou bázi, jeho roachové zaměstnávali CrunCherovu obranu. Mondragon získal značnou převahu v počtu jednotek, na kterou CrunCher reagoval písmeny gg. Druhou hru využíval CrunCher svých leteckých jednotek hlavně k průzkumu, Mondragon je odlákal a podnikl útok roachy. Následovaly další útoky i dropy a CrunCher se musel bránit. Ani to však Mondragonovi k vítězství nepomohlo, CrunCherův jediný větší útok byl nad jeho síly. Třetí hra byla velmi krátká, CrunCher zvítězil díky photon cannonům postavených mezi main a expanzi Mondragona. Ve čtvrté hře CrunCher opět začal rychlou stargate, Mondragon ji zpozoroval a bránil se královnami a spore crawlery. Mondragon začal produkovat mutalisky a roache pro svůj útok. Roachy zaútočil na třetí bázi, mutalisky na hlavní. CrunCher se s tímto útokem dokázal vypořádat za pomoci forcefieldů a stormů. Stalkeři s podporou high templářů byli nakonec rozhodující sílou a CrunCher postoupil do čtvrtfinále.

Zdroj: TSL3
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Harry - 25.04.2011 | 01:20   (odpovědět)

To CainPullo: Diky-
No bylo tam EMPs, skoda ze nebyla atomovka, ale hezky micro.

CainPullo - 25.04.2011 | 00:05   (odpovědět)

To Harry:
http://www.pokerstrategytsl3.com/vods
Round of 8 > oGs.MC vs Prae.ThorZaIN > 4 hra
http://www.youtube.com/watch?v=RXMWLWhHtUI link na YT

Harry - 24.04.2011 | 23:45   (odpovědět)

Muzete dat link na ten YouTube, nemuzu to najit.. ani na strankach poker... resp. tam je toho dost, ale nevim, o ktere hre mluvite, ktera je ctvrta, text clanku vubec neodpovida tomu, o ktere bitve se tady bavite.. (myslim terrana s ghosty)

DeadUndead - 24.04.2011 | 22:20   (odpovědět)

Koukal jsem na youtube na ty hry... a jen jedno slovo na 4. hru: OMG! To bylo prostě tak pěkně zahrané. Ty feedbacky těch ghostů, to bylo prostě skvělé

Fanatic - 24.04.2011 | 13:22   (odpovědět)

Myslim, že 4. hra byla asi nejlepší PvT co sem kdy viděl. Minimálně ze strany P.

CainPullo - 24.04.2011 | 00:18   (odpovědět)

To Overpowered: Tak první dvě hry rozhodl upgrade útok 2/ obrana 2. Ve 3 a 4 hře o vítěztví rozhodla spíše mapa (ostatně statistiky mluví za své). To co ale následovalo v poslení hře

Overpowered - 24.04.2011 | 00:05   (odpovědět)

jo, oba tam hráli skvěle a bylo to extrémně těsné

CainPullo - 23.04.2011 | 23:33   (odpovědět)

RO8 - oGsMC vs. Prae.ThorZaIN, přatelé nechci prozrazovat výsledek, ale až bude záznam nenechte si tento duel ujít, protože to jsem nežral a nadšení a obdiv komentátoru byl zcela na místě





CainPullo - 23.04.2011 | 20:15   (odpovědět)

krásné hry, super rozbor, ale tak trochu spoiler

Crazy - 23.04.2011 | 15:15   (odpovědět)

OT: http://www.eurogamer.cz/articles/predvadecka-dalsiho-starcraftu-pristi-mesic

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.