StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Jaké mapy si hráčí odhlasovali do dalšího map poolu? (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledám spoluhráče » 17.10. 19:29
Hornets gaming hledá… » 15.10. 23:38
PvT - Bronz/Silver » 14.10. 09:48
Hotkey na jednotky s… » 26.09. 18:52
  sosageCZ nevím, ale snad všechny tydl… »
Jaké mapy si hráčí odhlasovali do dalšího map pool…
Beldin Pěkně :-) »
-BC- BlizzCon zakončí Metallica
Jetro Ne, nebude. »
Opravný patch 2.1.5

Patch 1.2.0 začátkem ledna

22.12.2010 | 11:07 - Jetro

Blizzard na svých stránkách oznámil, že pokud půjde testování PTR (Public Test Region) do konce roku dobře, můžeme se první týden v lednu těšit na patch 1.2.0.

 

Patch by měl přinést dlouho očekávané chatovací kanály, což jistě výrazně vylepší komunikační a společenskou hodnotu samotné hry. Také se dočkáme mnoha výrazných balančních změn, které připomínkovala komunita, nebo zlepšení vyváženosti hry pro velké turnaje. V neposlední řadě to pak bude například další grafické nastavení "Extrémní", detekce patových zápasů v hodnocených hrách, zobrazení počtu těžařů přiřazených k vybranému plynu, podpora nastavitelných klávesových zkratek, přírůstek v podobě Master League, automatické ukládání replayů a další. Máme se na co těšit.

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Pralev - 11.01.2011 | 22:05   (odpovědět)

Tohle je stejně lepší, i když hodně staré :o)
http://www.youtube.com/watch?v=pHG40AdYfJ0

Skica - 11.01.2011 | 21:25   (odpovědět)

To Boffinek: Podle všeho to vypadá, že už zítra bude mít patch aj tady v Evropě.

muheheh, levný obs ftw

Boffinek - 11.01.2011 | 21:23   (odpovědět)

No sem zvedav, kdy to přijde.

http://www.youtube.com/watch?v=nW1bVAtiTvM

Koras - 11.01.2011 | 21:00   (odpovědět)

To je ono !

Baku - 11.01.2011 | 17:35   (odpovědět)

v US už patch 1.2.0 vyšlo... jako vždy.. my na poslednim miste...

Shaker - 10.01.2011 | 10:44   (odpovědět)

tak spolecny kanaly byly uz v jednicce, nevim proc to nebylo ve dvojce od zacatku

Reetu - 08.01.2011 | 00:27   (odpovědět)

Chelios no ty ses dobrej odbornik. Nejdriv si CYBER UTOKNI na me experte. Takovy machry mam nejradsi.

Hmm - 07.01.2011 | 11:33   (odpovědět)

To Baku: Takovej Aklain ma ten titul uz zrejme dozivotne

Baku - 07.01.2011 | 07:04   (odpovědět)

*vas

Baku - 07.01.2011 | 07:03   (odpovědět)

xD do kolika let je pro vat decko ? do 13 ?

Threo - 03.01.2011 | 13:33   (odpovědět)

To Aklain: no jen aby porodnost klesa a ty dnesni jednou umrou :p

Aklain - 29.12.2010 | 11:30   (odpovědět)

To Ultramarinus: deti byli.. sou.. a vzdycky budou neres je

Chelios - 29.12.2010 | 10:44   (odpovědět)

Ja mu samozrejme formatovat disk nebudu to se da snadno navratit.

Treba sem na stranky povesit pristupovi udaje na fb icq mail zablokovat mu prohlizec aby sem nemoh spamovat a tak podobne =).

Ultramarinus - 29.12.2010 | 06:18   (odpovědět)

"kyberútok" bych bral spíš než jako "sraní na hlavu" jako kombinaci bodání do zad, zlodějiny a kopání do rozkroku.
Jde to do peněz (přeinstalace všeho, nové antiviry a kdovíco), normální lidi se tomu většinou neubrání a šmejda který tohle udělá je i z pozice policie docela nelehké nalézt.

Aklain tu mnoha lidem docela nevybíravě nadává, ale je rozdíl mezi (s prominutím) řečmi (které lidem tak maximálně bouří ego) a nějákým virovým dárkem, který (jak jsem psal) může lézt do peněz, může smazat životně důležitá data z počítače (už jsi někdy zažil ztrati ze dvou třetin hotovou diplomku, práci do školy, nebo dokonce něco pro zaměstnavatele?) a všeobecně je to naprosto nesouměřitelná sviňárna.

Ačkoliv chuť k jejímu provedení chce naprosto stejný tip osobnosti a filosofie, jaký Aklain předvádí - hrdost na své úspěchy a určitý stupeň pohrdání těmi, kdo je nemají. Jenom ne v SC2, ale ve schopnosti ovládat počítače/hackovat. Myslím, že by (v případě že by jeho přístup a slovník představoval takový problém) ho vybanovali správci stránky. Podobné "vyštípávání" někoho určitě není něco, co by měli řešit jiní členové diskuze.

Tedy tak to vidím...

Aklain - 29.12.2010 | 01:40   (odpovědět)

To Chelios: dekuji

Chelios - 28.12.2010 | 23:51   (odpovědět)

Aklaine jestli tady budes dal prudit tak muzes pocitat z neakym cyber utokem. Proc bych to delal protoze me bavi srat na hlavu lidem jako ty =P

caspo - 28.12.2010 | 17:11   (odpovědět)

mno takze asik zacnem opat ze ich to napadlo konecne chanelly. checknite pls http://strictpro.big-forum.net/ a ak sa budete nudit sa aj zaregistrujte a ak sa budete este viac nudit mozte vytvorit neaku temu dikes!

Retard - 28.12.2010 | 16:56   (odpovědět)

warforum :p

Ultramarinus - 28.12.2010 | 13:09   (odpovědět)

WarezForum? (jen hádám - odpověď zná jen R.)...

Aklain - 27.12.2010 | 23:27   (odpovědět)

nevim co je WF

Retard - 27.12.2010 | 22:45   (odpovědět)

Aklaine, nejsi ty náhodou Akalaine z WF?

Aklain - 27.12.2010 | 22:12   (odpovědět)

Rathak: jen je nech chytri to pochopi a nebudou si me vsimat.. a decka jako TnT a jemu podobni budou pichat do vosiho hnizda a pripadat si drsne kdyz sem hodi neake video "to sem mimochodem delal tak v 15ti"ale kazdeho vec

Ultramarinus - 27.12.2010 | 20:23   (odpovědět)

To MaHi: Dík, ale je to v poho - kdo nemá žaludek na konverzaci od srdce, tak se tu na SCCZ.com moc nepobaví (to jsem zjistil/zažil poprvé už před lety, takže nou starost... ). Máš recht že nedělá. Přesto jsou stovky a tisíce fandů metané, kteří tu hru v životě hrát nebudou, ale rádi si o ní pokecají a často se i trefí v sázení na výsledek. To, že o ní sami (z první ruky) moc nevědí, ještě neznamená, že musí mít ve všech myšlenkách ohledně té hry bordel. "Nulová cena názoru" podle mě neexistuje - každý názor/myšlenka cenu má. Tady jsme jenom ve fóru fandů, nejde o "sčítání hlasů pro změny v SC2" - TO by teprve bylo místo, kde by můj názor "neměl cenu", protože by se tam řešily dojmy ze hry a ne jenom teorie "coby kdyby" (jak se to děje tady a u čehož věřím, že přispět můžu)...

To TnT: Vnímat se snažím, přesto si myslím, že Zerg má nejsnazší podmínky/nástroje ze všech ras pro rushování (pořád si vzpomínám na ten replay (ppořád se mi připomíná BR2, ačkoliv v něm si "začal" Kim tím bunkrem) a teran pro obranu (- dostřel bunkry, wallování, "depot ke vchodu", atd). Kdyby udělali jednu nebo druhou rasu "čistě" defenzivní, hra by ztratila kouzlo náhody a kdyby je udělali naprosto stejné, tak zase "rozdílnost" ras. O "srovnávání čísel" samozřejmě nemluvím v kombinaci s tím, že by se dal odhadnout výsledek celé hry/zápasu dopředu. Spíš jenom že se díky tomu dají odhadovat výsledky jednotlivých přestřelek (věřím že když se svojí armádou narazíš na armádu nepřítele, taky si dokážeš odhadnout, jak tahle konkrétní přestřelka nejspíš skončí - komu zůstane kolik jednotek, a to i když jedna strana použije "kouzla", nebo když se něják dobře mikruje). Ta "veselá veverka" bylo docela zajímavé video...

To Grobe: Bylo to sice těžký kalibr, ale nemyslím že by tím byl Aklai (jestli tedy myslíš toho) "zabit"... Na to má příliš nepoddajnou náturu.

RaThak - 27.12.2010 | 20:01   (odpovědět)

Tak Aklai se sem chodí bavit, tedy předmět diskuze je mu spíše druhořadý a je prostředkem k realizaci zábavy - budiž mu to přáno.

Ty věčný hádky o OP jsou taky vážně k smíchu.Srovnání statických čísel - jedna arma proti druhý je absurdní. Hra je dynamická a vývoj hry mění zdánlivé výhody v nevýhody, navíc k tomu psychika hráče - co je pro jednoho výhoda může být pro druhýho nevýhoda. Jde o OP symbiozu hráče a rasy.
Mechanika je jakž takž vybalancovaná a pak je to na hráči aby si našel co mu je nejbližší - každý může změnit rasu, ale mnohdy to neudělá, neb mu i ta jeho, co je třebas podle něj tak "znevýhodněná" vyhovuje stejně nejvíc. K tomu rasový sentiment a ještě to všechno technicky zmáknout rukama a řídit hlavou - diskuze o OP rasách je pro mě mimo mísu.

Pokaždé, když jsem si myslel že je něco OP tak jsem nakonec zjistil, že je to proto, protože dělám něco blbě. Poučení - myslíš-li si, že je něco OP, pak hledej co děláš blbě a uč se.

Jediný reálný OP v SC2 je vítězství emocí nad rozumem - kdo to zvládne, tak vyhrává.

Tomkalhotka - 27.12.2010 | 19:52   (odpovědět)

tnt : +2

Grobe - 27.12.2010 | 19:21   (odpovědět)

TnT: rofl, zabiják trollů

WhiteCroW - 27.12.2010 | 18:41   (odpovědět)

To TnT: +1 tak jsem se dlouho nenasmal

TnT - 27.12.2010 | 18:28   (odpovědět)

To Aklai: Evidntne jsi z nejakeho duvodu pln negativnich emoci.
Specialne pro tebe: vykonavej 3x denne toto cviceni:

http://www.youtube.com/watch?v=Rm2KiQH3P-c&feature=related

Tim, ze se cely zivot mracis ti uprostred cela postupne vznika podlouhla vraska a casem hrozi, ze se ta vraska tak zvetsi, ze nejenom, ze budes mluvit jako curak, ale budes tak i vypadat..
Slunce v dusi preje TnT

Aklai - 27.12.2010 | 18:17   (odpovědět)

TnT: omlouvam se ti ze nespadam pod skupinu hoperu kde musim ukazovat 2 prsty na fotce jinak jsem nula nebo ze nejsem ulizanej sampon kterej se musi 2 hodiny pred jakymkoliv focenim upravovat
2 vec.. ani bych se nedivil kdyby to muj FB ani nebyl stejne tak jako kdosi hazel na fotum moji fotku na ktere ani nevim co ten clovek byl zac ale tak kdyz vam to dela radost takove veci tak prosim

TnT - 27.12.2010 | 18:12   (odpovědět)

To Ultramarinus: Srovnavat naky cislicka je hezky, ale kdyz uz to nehrajes tak aspon cum na replaye s otevrenejma ocima. Ze maj T bunkr a jednotku s nejvetsim rangem jeste neznamena, ze sou defenzivni. A zerg je se sice nezawalluje, ale krom nakejch timing pushu roachema atd. je prave ten, kdo vetsinou ceka na utok, jelikoz muze pruzne menit slozeni army a mit optimalnejsi slozeni army. Zerg ma silny makro, takze mu vyhovuje mit vic exp. a cekat s cim enemy vyleze. Normalni T tohle vi, tak proste nemuze drepet na expe s tankama, ktery maj lepsi "parametry". Do toho samozrejme oba harasi, ale nic to nemeni na tom, ze T je vetsinou ten kdo utoci prvni. Jak rikam, srovnavanim nakejch cisel zjistis uplny hovno, tak aspon vnimej co se deje v repech.

Aklain: Nevim, proc ho vubec resite. To je troll primo z definice. Takova psychycka pijavice, ktera zije z negativnich emoci, ktery svoji cilenou provokaci vyvolava. Ne nadarmo se rika: Nekrmte trolly. Tohle ani neni moc k smichu, protoze to bejvaji casto zaostali, psychycky naruseni lide/deti, kteri meli treba tezky detstvi, na zakladce je nekdo sikanoval, problemy v rodine (viz. jeho potreba honit si tu triko i na stedry den), maly penis atd.. Ostatne o jeho zakomplexovanosti lecos ukazuje i jeho facebook profil, kterej tu nedavno nekdo daval k dobru, kde na kazdy fotce hazel nakej drsnackej xicht, nebo se rovnou osklive mracil. Typicka diagnoza zakomplexovanych lidi, mdleho ducha s nizkym spolecenskym statusem. Tak na nej nebudte zly, to je jako ukazovat si na nekoho s mentalni retardaci a smat se mu,ze je dement...

Aklain - 27.12.2010 | 18:12   (odpovědět)

mahi: jednoduse receno ano.. proc si myslis ze sem chodim? "stejne tak jako sem chodil na w3cz kdyz sem hral w3? " protoze na tyhle typy stranek chodi akorat unbrained decka a lamy co umi jenom brecet nerikam ze vsichni.. ale 99% navstevniku spada pod tu skupinu.. a ja se jim chodim akorat smat a delat si z nich prdel kdysi tu jeden clovek moji osobu popsal naprosto dokonale... proc to delam.. jakej jinak jsem atd viidet ho tu znova tak mu sklonim poklonu.. vy ostatni ste akorat banda dementu co delate presne to proc sem chodim atd.. chytrejsim to dojde blbeckum ne...

Boffinek - 27.12.2010 | 18:11   (odpovědět)

To že tu mají hrači velké ego mi neprijde nic tak mimořádného. Každej hráč má svou hrdost, chce aby ho ostatní respektovali a byl brán za dobrého hrače. O to víc, pokuď se hře opravdu věnuje a věří, že dané hře rozumí.
Já sám, bych byl rád branej jako dobrej hráč, ale musim tak nějak objektivně vědět jak na tom sem. Pokuď sem neco okolo 2300 diamand, jako hráč random. Sem pravděpodobně nadprůmer co tu je na foru, ale v globálním měřítku sem nula.
Nevim jeslti bych chodil na fora a machroval na ostatní, když vím, že sem nevyhral žádnej turnaj, nejsem schopnej porážet top hrače a mám se sakra co ještě učit.

Trošku se nedivim Aklainovi, že je občas ostrej na ostatní, protože musí občas číst veci o kterých ví, že je to nesmysl. Ovšem jde to řešit i klidněji. Představ si takového MC ( vyhral GSL3). Co myslíš, že by řekl o tobě. Myslíš , že by ho tvůj a nebo můj názor vubec zajímal.

Jinak k banche řeknu, že nejsem moc velkej fanoušek je stavět proti zergovi. Nejpřijde mi to výhodné. Královna je dobrý counter + dá pozdeji použit na heal a hlavne creep. Jasný, že počítam, že zerg má vždy aspon 3 kralovny.
Uznávám ovšem 1 banche play. Postavit jednu a mít na moment mapu. V ten čas zerg nema nic mobilního.

Aklain - 27.12.2010 | 18:09   (odpovědět)

Grim: pokud ti to neprijde ted tak uz nikdy protoze pak uz budes hravat jenom skill hry kde budes prohravat diky chybam... kdyby se udelala statistika lidi co breci ze sc 2 je unbalanced tak z toho 90% lidi nebude ani v diamond a tech dalsich 10 bude ale budou totalni lamy....

Tomkalhotka - 27.12.2010 | 17:43   (odpovědět)

+1

MaHi - 27.12.2010 | 17:25   (odpovědět)

Aklain je arcitroll tohohle fóra naprosto neprůstřelné ego ... když si nižší rank jak on tak si čurák a vůbec se s tebou nebaví a když si vyšší, tak si taky čurák. protože máš víc her a stejně by tě porazil!

Grim - 27.12.2010 | 17:20   (odpovědět)

Zase vesela argumentace a jenom pro tvou informaci mam asi o 20 her vic jak ty v 1v1 a rozhodne jsem mel stejny rank v diamondu jak ty s min hrama takze si mysli co chces osobne je mi to uplne ukradene.

A vubec si nerozumime protoze s tebou naprosto souhlasim ze branit mutalisky v SC2 muzes s prstem v nose s cimkoliv za terrana a ze banshee se daji taky odrazit asi tak v 80% hrach. Jenom rikam ze pokud to zjebes tak ty banshee toho pokosi mnohem vic nez muty za stejnou cenu a sam si myslim, ze ta hra je docela balancovana a rozhodne neni imba zatim kde jsem az budu vys tak mozna zmenim nazor.

ja - 27.12.2010 | 17:13   (odpovědět)

verim ze z tech 80% co jsem chodi by nemel ani jedne nejmensi chut te nekdy potkat a ten tvuj upsech je jim uplne ukradeny ..

Aklain - 27.12.2010 | 16:24   (odpovědět)

To Tomkalhotka: ver tomu ze muj rl je mnohokrat lepsi a uspesnejsi nez 80% lidi co sem chodi

Tomkalhotka - 27.12.2010 | 15:57   (odpovědět)

Aklain: Proc porad vsechny urazis?? Si zakomlexovana nula v realnem zivote , ze si musis honit ego na videohernich forech nebo co? Pamatuji si , ze si byval kreten i na warcraftu , ale uplynulo spoustu let a clovek by predpokladal, ze z toho vyrostes... opak je pravdou.

MaHi - 27.12.2010 | 15:07   (odpovědět)

2 ultramarinus : jako sorry jestli sem se tě dotknul, ale to že v telce koukám na metanou a znám statistiky hráčů, váhu toho "puku" a množství štětin na koštěti ze mně nedělá fundovaného odborníka... Je krása, že se díváš na repy atd, ale dokuď ani nevíš jak se to ve skutečnosti ovládá, tak má tvůj názor nulovou hodnotu

Aklain - 27.12.2010 | 14:21   (odpovědět)

podivej se na kolikati hrach to mas ty a na kolika hrach to mam ja to je vec prvni..... o tom ze tebe porazim aji kdyz budes mit 3000 tu tlachat nebudu.. nema to smysl
1) ano banshee vyleze driv nez muta... ale jedna.... takze nez ty mas 2-3 banshee tak mu se uz vesele dela 8 mitalisku... takze nevim co je lepsi.. 2 vec.. kdyz se podivas na repy tak to zerg z 90% odrazi.. takze je chyba v hracich.. ne v teranovi
2) madfrog udelal chybu... vi o ni... vickrat uz to neudela a zahraje to jinak
3) ano... je to priklad z vesmiru.. ale uplne stejny
4) ze tu beres myslenky lam ktere ani nevi o co v tehle hre jde uz je tvuj problem...
5) ja zrovna myslel boxera kterej porazil vsech 12 nej zergu v rade.. ale flash byl take ted 2 posledni roky neporazitelnej takze to beru a co to tem lidem brani delat take ted takhle? ty veze? hodne terranu to dela a nemusi se vubec niceho bat... 2-4 veze ty muty pozdrzi natolik ze stihnes marinu dostat do tezby...
2 vec je kdyz ses zrovna na pushovacim tahu.. ale to uz je holt spatnej timing a to bys tu mohl vyjmenovat dalsich 50 situaci co zpusobily timing.. takze to je taky mimo misu

Grim - 27.12.2010 | 13:11   (odpovědět)

Jsem diamond a vys v diamondu nez ty (2160), takze se muzes zdrzet svych komentaru a delani ramen. A vis co to znamena ze mas 2160 v ladderu? Znamena to ze jsem tak jako ty furt "nikdo" protoze dokud nejsi aspon v prvni 1000 na evrope tak jsi proste nikdo.
Zadruhe muj prispevek nebyl komentovani strasne "imby" spis jako protikomentar lidi kteri kecaji naproste kraviny o tom ze proste mutove davaji rychlej tezbu.
Ja s balanci nemivam velke problemy a spis nez jednotlive jednotky a rasy jsou spatne mapy a stejne vetsina mych proher je takova ze jsem to furt moh zahrat lip takze si na balance nestezuju...

1) banshee dycky vylezou driv nez muty a tvoje kecy o scoutovani jsou bezpredmetne kdyz mas marinaky a vesele muzes drtit vsechny ovy co leti do zakladny aneb se mi to tak uz stalo.
2) To ze se to stava me je jedna vec ale kdyz treba madfrog ztratil proti Tarsonovi celou hatch na expe tak to bylo kvuli 2 port banshee o kterych podle tvych teoriich mel samozrejme vedet.
3) nesrovavam nestrovnatelne pokud zerglingy muzes stavet po spawnig poolu a kolose po gate, cyber coru, robo facility a bayi tak je to trosku jiny tech a ne jak banshee a mutaliskove.
4) Vubec to nebyl komentar k balanci ale q tomu co tu psal nekdo jiny a cim se snazil argumentovat.

5) jasne ze flash dycky jel vezky a tak to dela kazdy terran i tedka jenze jejich komentare k tomu ze v SC se branily stackovane muty asi 3x hur a nikdo se nad tim nepozastavoval se minuly ucinkem protoze pry je to nedulezite a pak nejake zblepty o valkyrach a goliathech ktere stavel na ICCUPu tak 1 terran z 30 podle toho jak jsem tam hral.

Aklain - 27.12.2010 | 12:25   (odpovědět)

tohle bylo machrovani... pro tam toho kterej mi to tam kdysi kdesi psal

Aklain - 27.12.2010 | 12:24   (odpovědět)

a ted do me jakej jsem imbecil a jak tomu nerozumim

nevim kdo je mezi top 30 hraci v CR a kdo se tam poti v coper gold nebo platinum leaguje

Aklain - 27.12.2010 | 12:18   (odpovědět)

2 vec... nez souper ma 4 banshee.... " v diamond o tom uz samozrejme musis davno vedet co jede.. jesli heliony nebo banshee nebo neco jinaciho" ale opet je tu ta low liga a vase no scouting hry atd tak se pak nedivte... no zpet k tomu.. nez on ma 4 banshee tak ty uz davno musis mit hydry nebo tak zavezenou expu jak jen to jde....

opomenu tu sc 1..... nejelpsi hrac T v Z na svete... nemusim tu snad rikad kdo.. kdyz ste se divali na jeho repy... pokazde ve stejny cas zacal stavet po sve zakladne turety a to ani nevedel ze zerg pojede muty.. mimo to ze se to proste delalo... to same dela i mnoho hracu ted... protoze to je proste povinost... takze kdyz neskautujete nebo nedelate v urcity moment razna oppatreni tak tu pak nebrecte... diky tomu timeru co se da zapnout se daji delat takove veci o kterych se ale jak se divam vam muze nechat jenom zdat

Aklain - 27.12.2010 | 12:15   (odpovědět)

Grim :D za tu dobu co sem chodim uz sem cetl hodne sracek od lam a ubrecenych lidi jako si ty ale tohle je ten nejvetsi nooobskej kec co sem kdy videl

kdyz pominu to ze ve vyssi lize ti ti mutaliskove tolikrat ani vystrelit nemuzou protoze uz by byli davno dole.... atd atd... protoze ty ses v te low lize tak u vas to chodi asi jinak..
tak je tu faktor... ano mutalisk ma splash damage jak tu vsichni brecite.. ale vite kolik? priklad je dan bez upgradu.. ono i s tim ugradem to moc neroste ale nebudu vam tim zateozvat hlavu... zakladni dmg 9.. druhy splash 3.. posledni splash 1......
2 vec... nemuzes srovnavat cenu 3 banshee a 3 mutalisku jak nici tezbu... to je dalsi demence kterou by low hraci delate...... to je to same jak kdybys napsal kolos stoji 300 mineralu.. to mas 12 zerglingu... kolos udela ale 2x vetsi skody a vsechno... kolosove jsou imba..... brecim...

Grim - 27.12.2010 | 04:55   (odpovědět)

"2 jeste k ty basnhee pro grima ano nepokryjes to vsechno vezema ale od toho mas vzdycky queenu ktera ti zajisti cas, vetsinou kazdej snipuju queenu prvni a mezitim prijde tvoje arma u terrana jdou muta rovnou po workerech protoze naklady na jednoho ztracenyho mutu se vyplati narozdil od banshee ktera musi udelat pres sedm killu aby se zaplatila tj potrebuje 14 ran (bez queeny) muta kazdej vytreli dvakrat a pulka tezby popada.."
Skylleer

Nechci vyvolavat zadne hadky a nemyslim to nijak zle, ale zas par otazek.
1) dobre takze queenou to pozdrzis a jaka pak prijde armada kdyz ani roach ani zergling toho do vzduchu moc nenastrili a nejspis v dobe prvnich 4 banshee nebudes mit zadny aa.
2) Odkud se bere ze banshee potrebuje dat 7 killu aby se zaplatila kdyz stoji 150/100 nemohlo by to byt spis 5 no a muta stoji jenom o 50 mineralu min.
3) velice idealni pripad pro muty
mam 13 SCV a 5 mutalisku
5 mutalisku vystreli 9x a zabije vsech 13 SCV za 13,72 herniho casu.
mam 13 SCV a 3 banshee 3 banshee pokud kazda strili na jednoho delnika zabijou vsech 13 SCV za 12,5 herniho casu. Velice spatny pripad pro banshee a to jsem jeste pocital ze na posledniho delnika strili jenom jedna. (kdyby strilely na posledniho 2 banshee tak je to 11.25 herniho casu)
Tak mi nekdo dokazte ze ti mutove proste zabijeji ty delniky rychlej jak banshee, ktere maji vic nez dvojnasobne dps jak mutaliskove, 2x vetsi dostrel a stoji o 50 mineralu vic.

Ultramarinus - 27.12.2010 | 02:09   (odpovědět)

Tomkalhotka: Však jsem říkal že aklain není sám, kdo to tu bere podle "hodnosti" v lize... Nepotřebuju si tu dokazovat nic, jenom si rád pokecám o SC2, když už ho nehraju/nemůžu hrát sám. Navíc (upřímě řečeno) já nikdy nehraju multiplayer ŽÁDNÉ hry - v těch mi jde čistě o příběh - nejraději bych byl kdyby prostě napsali knížku, nechali videa a zbytek neexistoval, takže je slušná šance, že v SC2 (abych Tě parafrázoval): "nebudu mít s pravou hrou absolutně nic společného" NIKDY.

muf: Já zas ty, kteří si takové srandičky nedokážou najít ani ve věku informatiky. Vzhledem k tomu, že nemám jak dokazovat co mám "z hlavy" a co ne, je to celkem jedno co za vědomosti mi kdo věří.

Jonas: Podnikatel... Na živnosťák můžu ještě makat taky, ale už na to dlabu - s časem je to lepší i horší. Musíš se sakra otáčet abys měl na chleba, ale nikdo tě do toho nenutí, abys přesně v půl páté stál tam kde máš až do ix ypsilon hodin. Na zítra se těším...

(mimochodem taky koukáte, jak daleko jsme v našem malém "offtopicu" od Patche 1.2.0 zašli?) ...

Čísla jsou skutečná (Počet HP jedné jednotky, počet jednotek, dps protivníka rohodně nejsou "teorie" - jsou to hranice, které hráčům omezují možnosti a které se hráči snaží využívat na max, případně něják občůrávat, když to jde).

Za předpokladu že nepoužije nikdo žádný významnější kouzla (která se z hlediska účinku dají taky odhadnout, když už vidíš "jak" je použil), dá se výsledek odhadnout. Volně přeloženo - jeden zealot na jednoho zerglinga má slušnou šanci, proti mutě naopak ani moc ne... Jenom aplikováno v trochu větším měřítku a s větším množstvím nejistoty - kouzla, mikrování, (ne/)úspěšnost skautování countery, bonusy, spalsh - to všecho vychiluje odhad na jednu nebo na druhou stranu a jde spíš o schopnosti hráčů, než o statistiky jednotek. Ty tam ale pořád mají (a budou mít) vliv.

Jonas - 27.12.2010 | 00:11   (odpovědět)

hezky vygooglený.. fór výbornej jinak osvč, fabrika je proti tomu pohoda... jinak čísla jsou teorie a určitě se tam nedá připočítat mapa na které to je... komplexneji budu reagovat zítra..

muf - 27.12.2010 | 00:04   (odpovědět)

Miluju lidi s doktorátem z wikipedie.

Tomkalhotka - 26.12.2010 | 23:42   (odpovědět)

Kaslu na to, nechapu co si tu chces dokazat. To ze mas nakoukano a ctes statistiky nema s pravou hrou absolutne nic spolecneho. Presvedcovat te tu o tom nebudu , ale abys nebyl smutnej az to zacnes ,,doopravdy,, hrat , ze offenzivni play stajl se zergama nebude uspesnej.

Naky vymluvy na to, ze pracujes nebo tak.. Si myslis, ze si tu jedinej? Me uz taky davno neni náct . Takze asi tak . Gl hf

Ultramarinus - 26.12.2010 | 23:34   (odpovědět)

Jonas: Samopal 24, používaný Československou lidovou armádou od roku 1951 a používající unifikovaný standardní sovětský náboj Tokarev 7,62x25 mm, s úsťovou rychlostí střely 550 m/s, zásobníkem na 32 nábojů, délkou hlavně 28,4 cm a čtyřmi vývrty v hlavni, má (teoretickou) kadenci přesně 650 ran za minutu. To jenom abys viděl, že ač jsem ten samopal s pažbičkou nakloněnou mírně dopředu (kvůli nové munici) nikdy nedržel v ruce, vím o něm o trochu víc než kdy mnozí jiní budou (a to včetně Tvého "TA-TA-TA". Ale jako fór to v tom filmu docela ušlo.

Kde makáš ty? Desítky? Já mívám spíš dvanáctky na výrobě turbočerpadel a v "pracovním volnu" študuju. Vzhledem že jsem napsal "nejsem v žádné lize" a reakcí bylo "tak drž hubu" (slušněji a rozuměji řečno Tebou a Mahim), měl jsem pocit že pro VÁS to "jak jsem nahoře nebo dole" důležité je.

To Tomkalhotka: Však jsem to nebyl já kdo fňukal jak jsou obranní a jak se to s příběhem "KDE VŠECHNY VYKLEPLI" naprosto neshoduje. Oba máme dojem, že zergové si v obraně moc dobře nevedou (v porovnání řekněme, nooooo třeba s terany). Proto jsem psal, že je (když na obranný boj nejsou STAVĚNI), jít spíš do útoku a harrasovat - případně rushovat taktikou "ke-ke-ke" (alias hrrr na ně).

Kde jsem se v tomhle odklonil od toho čemu píšeš že věříš sám?

Ještě jednou opakuju - to, že sám osobně nehraju ještě neznamená, že to z těch záznamů ostatních hráčů a statistik jednotek nevidím. Jde o prosté porovnávání čísel, protože SC je pro udržení zábavy zatraceně HODNĚ zjednodušený - proti tomu jak brutálně komplexní by MOHL být.

SC2 není tak moc složitý k "odvozování" výsledků boje prostě podle statistiky jednotek, které do něj vlítnou, ačkoliv dobré mikro tohle může rozsypat.


Ještě ke složitosti SC - Žádný vliv morálky, zkušenosti, ani iniciativy jednotek. Nemožnost přezbrojit vojáky tak, že bys jim dal prostě do rukou jinej kvér. Nekonečné palivo. Nulová potřeba zásobování municí, potravinami, pohonnými hmotami do generátorů. Budovy pracují jako roboti samy, bez toho, aby v nich museli být lidé. Je to sice "normální" v RTS, ale třeba český "Original War" hodně z těchto parametrů zohledňoval a BYL zábavný...

Tomkalhotka - 26.12.2010 | 22:57   (odpovědět)

Ultramarinus: Klidne piš , ale nehadej se o nečem , kdyz to neznas. Zerg je defenzivni rasa a to , ze ji v pribehu podavaj tak jak ji podavaj nema s Multiplayerem nic spolecneho.

Jonas - 26.12.2010 | 22:54   (odpovědět)

ultramarinus: musím reagovat přímo k tobě.. souhlasil jsem hlavně s tím vecným, o tom jestli si nebo nejsi psychopat rozhoduje někdo jinej.. tvůj příspěvek o diskuzních forech na zbraně, mi připoměl kontrolní otázku "jakou má kadenci nám dobře známý samopal vzor 24???" - takovej samopal vzor 24 má kadenci TA-TA-TA-TA-TA a někdy i mnohem rychlejší...

ostatní lidé taky pracují, studují.. já dělám kolikrát i 10 a víc hodin denně a co? myslím že nejde o to se tu vyrovnat někomu kdo hraje daleko víc.. SC2 podle mě není vubec časově náročný, když jsem hrával na top pozicích Travian-který se prostě vypnout nedá a jede i když tam nejsi tak to je časově náročný.. navíc tady dělá rozdíly snad jen aklain jinak zbytek lidí tu žádné rozdíly v tom kdo hraje co za ligu nedělá..

Ultramarinus - 26.12.2010 | 22:18   (odpovědět)

MAHI, JONAS: Asi máte o psychopatii trochu jiné informace než zbytek lidstva.

To že hru samotnou hraju jenom když mám štěstí, neznamená že o ní nic nevím, nebo že bych nikdy nekoukal na replaye a nečetl názory lidí co ji hrají. Jak si můžu dovolit psát názory? Snadno... Na fóra o parametrech střelných zbraní je taky posílám a nemám ani flusbrok. Stejně tak na fóra o sci-fi, armádě, ekonomii, logistice, a dalších věcech které mě zajímají a baví (ale nedělám je v praxi). Vzhledem k tomu, že na SC2 wikii - statistikách jednotek a příběhu vesmíru SC - sedím denodenně už od doby co vznikla a tady na stránkách se s přestávkami objevuju od doby prvního oznámení SC2, řekl bych, že něco málo (u hraní ne z první ruky) o SCII znám.

Ve svých sedmadvaceti, jako pracující (a studující vysokou) nemám a ani už nikdy mít nebudu tolik času, abych se vám kdy v praxi SC2 multiplayeru vyrovnal. Nesmím sem proto psát své názory?

I don´t thik so chlapci...

Aklain - 26.12.2010 | 21:57   (odpovědět)

a Praleva radsi ani neresim, to uz nema smysl vubec

Aklain - 26.12.2010 | 21:55   (odpovědět)

jedinej bofinek tady mluvi normalne... ostatni placate totalni sracky.. ale ja to chapu.. .je to totiz vsechno tim ze hrajete low ligy a neumite ani poradne hrat a nejvetsi traged je Skylleer... toho bych nedal ani do zlate ligy uz jenom za tu demenc i.....

foji - 26.12.2010 | 21:29   (odpovědět)

To je zase sracek, s prehledem vede starej znamej z fora Aklain ktery dobehl tesne pred Skylleerem. Souhlas s Boffinek.

uhlyk - 26.12.2010 | 19:49   (odpovědět)

skyller presne tak! preto sa valk ani goliasi nehrali a hrali sa proti mutam mass marinaci s medikmi =)
ale s mapami mas pravdu... su na

Skylleer - 26.12.2010 | 18:57   (odpovědět)

tak v BW jsi mel aspon valkyru ktera byla utlimatni vs mass muta, tady neni nic thor je pomalej a musi slejzat rampu ty snizovat depoty a pak ti stejne uleti .. o to jde. proste v SC2 je hrozne moc kliffu oproti velkejm mapam z jednicky a navic tam byla valkyra nebo golias tady je jen marine , viking je pomalej a ve vetsim mnozsti diky splashi prohrava.

Boffinek - 26.12.2010 | 17:53   (odpovědět)

Taky sem zažil prohrat jako terran proti zergovi, co mě tahal od jednoho rohu ke druhému a vubec mi nedal pomyšlení , že bych měl založit 3 bazi a nebo snad dokonce i zautočit.
Mobilní counter je thor. Nevim co bys chtel víc. Když sem zerg, tak mi to příjde až až.
Když nemáš naladu na tuhle muta legraci, tak dělej ty trapné all iny a máš klid od muta.

Tomkalhotka - 26.12.2010 | 17:53   (odpovědět)

Teorie, teorie. Myslim, ze vsichni se shodneme na tom, ze zalezi jak to dany hrač zahraje .)

Pralev - 26.12.2010 | 17:40   (odpovědět)

Já osobně se Skylleerem částečně souhlasím. Nemyslím si jen, že by mutové jako takoví byli imba (jako je třeba MULE), ale že je trochu problém v designu Terrana, který nemá dobrý MOBILNÍ counter na muty, a Zerga, který je prakticky ve všech ohledech slabší než Terran. Výsledek je, že si pomalu nevzpomenu na své ZvT, které bych vyhrál jinak než tím, že co nejdéle otravuju a harassuju Terrana mutama, čímž ho locknu ve 2 bases, zatímco se já rozlézám a techuju a pak už ho prostě přemasuju a přetechuju. Podobně prakticky veškerá TvZ, která jsem prohrál, jsem prohrál tak, že mě Zerg neskutečně otravoval mutama, takže jsem se musel držet marinou a Thorama pořád doma, dělat věže atd., zatímco on se parchant rozlezl po mapě a pak už prostě proti určitému množství Banelingů a Ultralisků nejde dělat skoro nic :o)

Neřešil bych tuhle situaci nerfem mutů, protože pak by Zerg už vůbec neměl na stejně kvalitního terranského hráče šanci, ale spíš tím, že bych přidal Terranovi nějakou mobilní anti-mutalisk jednotku (v datadisku) a současně bych Terrana nerfnul (Stimpack, MULy; pro TvP pak ještě EMP).

Boffinek - 26.12.2010 | 16:56   (odpovědět)

Ok. Nebudu teda vycházet z modelových stiuací, kterýma se snažím odrážet skutečnou podobu hry, kterou sem pochytil s míma více než 500 hrama za zerga. Nebudu teda řešit naročnost dostat jednotku vubec na bojiště.

V pozdější fazi stavím stale muta. Ne moc, né malo. Jako zerg musíš hodně pečlive balancovat armu. Určitě mi rekneš , že i ostatní, ale veř mi, zerg to musí sledovat nejvíce.
Mutama se snažím utocit, kde se dá a kontrolovat mapu.
Nevim co ti prijde tak težkého na odražení muta harasu. Přímej utok není možnej. Dobre terran jako GoOdy co má rad mech, postaví 1 thora do každé baze a par vežek a nebo marine k nemu. V ten moment se omezí moc muta jen na letání po mapě a snipovaní osamělích jednotke.
Večinou muta používam na snipovaní medicu a tanků.

Až pak dojde k finalnímu boji, tak muta budou padat jako švestky pod thor, marine , tank kombem.

Podle mě, pokud někdo prohraje na mass muta, tak neumí hrat.

Pořádne nevim co mám vlatne popisovat, protože nemůžu popsat každou situaci a nevim co máš na mysli. Jestli muta vs zerg, vs protoss, vs terran, ....

Skylleer - 26.12.2010 | 16:29   (odpovědět)

pri vyuziti maximalniho potencialu co mutalisk ma a to je jeho speed nemusis nikdy zadnyho ztratit. posles jednoho aby se podival a pripadne posles vsechny. nepis mi tu zas enejaky modelovy situace ale predstav si ze tu budovu mas mas i suroviny stejne jako souper ma vse , mas jednotku kterou ti nikdy nedozene naopak ty ho dozenes vzdycky muzes si skautnout celou mapu a snipovat slaba mista se slusnym apm muzes hitovat zakladnu z dvou stran a on bude behat sem a tam samozrejme ze jakmile bude mit za turetovano staci ti jenom jeden muta na skauting. pak je vicemene nepouzitelnej.

Skylleer - 26.12.2010 | 16:08   (odpovědět)

no kdyz to s tema mutama neumis tak to je pak jasne. omg ja jsem preci nemluvil o tom ze pujdes one base muta asi nectes poradne psal jsem o tom ze ta jednotka v pomeru cena - vykon ( pro ty jako chelios co to nechapou) tak je to pomer mezi tim kolik jednotka stoji a tim co ta jednotka umi . ma silenou speed , slusny dps , splash damage, strili air i land a ktomu stoji posrany dve stovky.

to ze ktomu nemas nic na zem je samozrejme ciste tvuj problem , kdyz ale potencial tech mut vyuzijes na maximum tak se to VZDYCKY zaplatej a udelas tim slusnej chaos, to ze ktomu nepostavis nic na zem a prohrajes je ciste tvuj problem.

koncim stou debatou kdyz nekdo nechape co znamena pomer cena-vykon a predhazuje mi sem ze tady ma nekdo tuhle vez a tafy tuhle vez a tafy ho honi marinaci tak to asi nema smysl vubec stavet.

Boffinek - 26.12.2010 | 16:06   (odpovědět)

To Skylleer:
Ty vidíš 100 100 cenu za muta. Já ze zkusenosti vídím, 200 200 za budovu. Předtím sem dal 100 plynu na matchery. 100 plynu na prcky speed. Nakonec si postaví max 5 muta a jdu se konecne poradne podivat co dělá terran. Nedej bože , abych ti muta ztratil. Jestli ano, tak terran ví, že muže ven a mám hovno. Nádhera dát poslední zbytky plynu za jednotku co ma 80 heal.

Zkus si pustit repley dobreho zerga. Možná uvidiš neco co nesedí do tvé statistiky pomer cena-výkon. Moc zergu nejede muta a radeji staví army na zem. Moc dobře ví, že papiroví muta sou fajn na slabší hrače a kontrolu mapy, ale na timing atacky a podobné vychytávky je spíše pomocnou rukou pro soupeře.

Pach na obse ovlivní moji hru. Budu dělat to co ty říkaš. Co s tím? Proste stavěj ravena a hod si par turetek nahodne po mapě. Divil by se, ale turent celkem mocnej na obse. Neveřil bys kolik mi obsu takhle umřelo. Ja tu vež vidím pozde + range + občas koukam i jinam než na obse.

Chelios - 26.12.2010 | 15:59   (odpovědět)

Skylere skus si nekdy zahrat zerga klidne si udelej 20 mut a stejne dostaens naprdel protoze nemas nic na zem a souper te rozbije jen co si zavezuje bazi

Boffinek - 26.12.2010 | 15:56   (odpovědět)

To Tomkalhotka: V jedné hře z gsl3 hral terran mass air.
3 letiště. shakuras plato

Fast expa, par banche na startu a pak mass viking. Šílené zlo s tím dělal. Pak přepnul na marine a zerg byl uplne v koncích.
Viking je nahovno na muta, ale pokuď si to takhle naplanuješ, tak to není špatné.
Jinak dobrá comba sou klidně i prostý menší počet marine a jeden viking. Nepotrebuješ stim a vyženeš muta haras.

Skylleer - 26.12.2010 | 15:53   (odpovědět)

lol nikde jsem nespal ze je napicu a schvalne jsem uvedl od kazdy strany neco co maji extremne dobry. omfg nemluvim jen ciste o sile mutalisku ale spis tak o jejcih mobilite a vyhode ze si muzou zvolit kdy a kde budou bojovat protoze vzdycky snima muze uletet , vi ze ty toho mas min tak ti to sejme pokud toho min on tak si proste jenom odleti. nemotej mi sem modelovy situace kolik mas kde kanonu a kdy a kam co vytlacis to je proste irelevantni beru to jednotku tedka jako jeji parametry, 100m100g fakt neni moc na to co ta jednotka umi to se na me nezlob. obs samozrejme myslim opet po patchi (bavime se tu pod clankem o patchi) uz takhle je dobry spis tak akorat proc ho jeste zlevnovat , opet neber nejaky modelovy situace ale parametry , cloacked obs , je sice hezky ze vim ze je treba v bazi ale uz jen ten posranej skan kterej na nej vyplacam abych ho zabil me prijde draz nez tebe ten obs a nezjistim lautr nic na dalsich par minut nez se mi nabije dalsi.

tady se fakt nevyplati nic psat.

Boffinek - 26.12.2010 | 15:46   (odpovědět)

Milovaný bratránku:
Nevim co ti vadí tolik na mutech. Muta sou EXTREMNĚ drahé na plyn. Pokuď jede muta, tak zpravidla zerg nemá už neměř nic jiného.
Pokuď ho necháš postavit 20 mutalisků, tak to je jen tvůj problém. Pokuď budes chytrej, tak zautočíš a donutíš ho stahnout muta do vekého boje, kde sou napiču.
Pokud hraješ chytře, tak muta tak max letají kolem tvé zakladny a zabírají jen tvoji pozornost, ale nedělají škody. Dají zergovi na určity čas mapu. V ten moment musí makrovat jak debil, aby si udělal vyhodu do další faze hry.

Protosum muta moc neva. Leda když překročí určitou mez, kdy je to 50:50 pokuď by se servali s tvojí armou. To je už nahovno. nejde jít ze zakladny. Ale i s tím se dá vyporadat. Rad otvíram stargate a potlačim vzduch s tím, že pak přepnu na robo s colossi.. 2 canony do každé težby a blink stolker taky dělá své. Muta je podle mě ok. Nevidim na nich nic hrozneho.

Obs je taky ok. Že ho nevidíš na mapě je tvoje chyba. Za protose ho nerad stavim navíc, i když si myslíš, že je levnej. Pro mě ne.
Dát si obse po mapě je fajn a dokaže to hodne ovlivnit hru., to zas jo, ale dobrej terran ma aspon jeden raven a nemůžu si pak lítat jak chci.
Nevim jak bych bez obse vubec zjistil co dělá pořadně terran, přes ten jeho šílenej wall. Navíc, jak vidiš obse, tak víš co dělám.
Ty si snad první terran, který je schopnej ovlivnit ostatní terranské hrače s tím, že jejich strana je fakt napiču.

Tomkalhotka - 26.12.2010 | 15:29   (odpovědět)

SKYLEER: Proc porad tahas vikingy proti Mutaliskum?? To nikdy nestav !

Tomkalhotka - 26.12.2010 | 15:28   (odpovědět)

hrajete to spatne kluci. Mutalisk je nebo spise neni zadnej problem. Dpbre polozene 2 vezky muty vyzenou a vy mu mezitim taky muzete tlačit na expi, protoze on ten zerg zase tolik unit nema. Jestli sedite doma na zadku a nechavate si zerga delat drony a rozjizdet makro , tak se pak nedivte , ze to dopada jak to dopada.

Skylleer - 26.12.2010 | 15:22   (odpovědět)

2 jeste k ty basnhee pro grima ano nepokryjes to vsechno vezema ale od toho mas vzdycky queenu ktera ti zajisti cas, vetsinou kazdej snipuju queenu prvni a mezitim prijde tvoje arma u terrana jdou muta rovnou po workerech protoze naklady na jednoho ztracenyho mutu se vyplati narozdil od banshee ktera musi udelat pres sedm killu aby se zaplatila tj potrebuje 14 ran (bez queeny) muta kazdej vytreli dvakrat a pulka tezby popada..

Skylleer - 26.12.2010 | 15:18   (odpovědět)

Alkain ty mas fakt v hlave asi vygumovano sorry ale psat o nekom na verejnym foru ze je debil jenom protoze ma na vec nejakej nazor a od toho jsou komentare to je i na me moc. Chapu ze stim mozna nesouhlasis ale at mas skill jakej koliv ikdybys byl treba sam morrow byl bys pro me trubka uz jenom kvuli tomuhle. nadavej si doma komu chces tady na to neni nikdo zvedavej. Ano myslim si ze muty jsou tady daleko ucinejsi uz jenom proto ze jakmile mas na ne tech udelas jich rovnou deset a vikingy trebas jenom dva a muzes mit range jakejkoliv kdyz je proste nedozenes tak no chance a zase kdyz jich ma on vic tak nemas sanci zdrhnout, navic se healujou strili na zem na vzduch maji splash kterej je vybornej treba na ty marinaky ale hlavne na workery to ze kdyz jich deset vystreli naraz tak ti popada cela tezba a to ze do nej strili jedna turetka (protoze se postavi tak aby do nej strilela max jedna) ho fakt nevythne padnou mu max dva a ty mas all scv/probe nebo cokoliv down za par vterin. diky cliffum kterejch je tady podstatne vic nez v jednicce se muzes schovavat krasne to obletet a ses vsude stejne driv nez ten druhej, nerekl jse ze je to imba jen je ze to kapanek silnejsi aby bylo neco imba musi to vyhravat hry a to mutove nedelaji ale se sprvyn pouzitim a mikrem (ktery neni tezky) muzes soupere hodne oslabit za minimalni naklady navic mas diky nim obrovskej prehled o mape snipnes jakkyholiv pesaka co hlida xelnaga tower, mrknes na na island na kterecj terran treba vyplaca scan a podobne rychla air jednotka ktera strili zeme vzduch stoji malo a muzes jich vysypat klidne deset naraz je hodne ucina zbran.

obs je jasnej chapu ze to stoji playn a podobne ale delate jako kdyby ravena ktera ma stejnej ucinek neni cloacked stala min 200 vs 75 je celkem rozdil ano ravena muze carovat a podobne ale sam bych radsi bral obse nez ravenu kterou udelam jednu dve za hru protoze proste na dalsi nejsou suroviny , ale kdyz vim ze si muzu obse dat tak aby ho nevidel a ziskat tim celkove prehled o mape to je proste hodne solidni vyhoda, ktera po zlevneni se podle me stane taky tak lehce imba.

o mule uz jsem psal zajimavy je ze se nikdo nad timhle neohradi ze i ja sam to uznam ale to ze napisu cokoliv jinyho co netargetuje terrany taks e kazdej ohradi to mi prijde hodne funny. btw alkaine nikdo te nenuti moje posty cist ja uz zezasady ty tvoje nectu nemam rad lidi jako jsi ty . vsechno vi vsechno znaj , nic si nenachaji vysvetlit a jenom nadavaji a myslej si "ze na to maj". trosku se nad sebou zamysli chlape nez neco napises.

2Grim : tohle neni starcraft 1 proc bych to mel srovnavat ? me zajima jak to funguje tady a ne v jednicce kde si nemel larva spam a kazda ztrata jednotka byla znat vic nez tady. beru jak je to tady, kdejsem si vsiml ze dobry mikro s mutama zajisti takovou vyhodu ze se ti investice zaplati ikdyz je ztratis.
ktomu obsovy uz jsem to psal. jednou ho postavis a kdyz nejsi hloupy uz o nej neprijdes tj permanent vision na misto kam ho das. pokud ho davas primo do baze je jasne ze o nej prijdes pokud ho budes stavit podobne jako zerg , tak mas velkou sanci ze tam zustane do konce hry a jenom tim nejblizsim vzdycky trochu posunes aby ses podival a pak zase zpet. zerg ho nema cloacked je jednoduche mu ho snipnout.

me proste prijde ze at udelas jakkejkoliv scan , scout scv nebo cimkliv souper vzdycky vi ze ty vis co ma. u obse je to tak ze ty ani nevis ze on vi ze ty jdes treba basnhee . uz jenom to samo o sobe vydelava suroviny protoze ty to nestornujes tu jednotku postavis a je ti knicemu . jinze on vi ze ty to vis tak muze ihned po skautingu zmenit vyrobu a tim to muze byt pro tebe jeste horsi protoze ty se budes domnivat ze jde robo on to canceluje postavi stargate a vymasi voidy ... etc kdo chape co jsem napsal at se nad tim zamysli a pak mi rekne kdo nechape tak at o tom ani nepremejsli.

Michals - 26.12.2010 | 14:22   (odpovědět)

S muty souhlasim se skylerem. Jde o to ze mutove jsou neskutecne mobilni. Muzou targetovat zemi i vzduch a hlavne, zerg jich muze vysolit za par sekund obrovske mnozstvi. Vezka ti proti tomu nepomuze. Zerg si udela 10 mutu nabehne ti do tezby a zlikviduje ti 10 prob. On ztrati 5 mutu ale je mu to fuk protoze si udela dalsi behem 15 sekund.

Aklain - 26.12.2010 | 14:20   (odpovědět)

pokladat muty za imbu.. to je moc uz tohleto boze... a pak ze nejsme narod debilu

-Grim- - 26.12.2010 | 13:33   (odpovědět)

To Skylleer:
Nejak nechapu ty uvahy o observerech a mutach.
1. Observer je fakt drahy a fakt nejde sypat ve velkych mnozstvich a vubec nevidim zadny problem v tom ze si protoss ktery me zezacatku nemuze scoutovat tak lehce jako terran vyrobi observera ktery pak sedi nad moji armadou.
2. Muty - srovnej si muta harass s Brood warem. Muty se nedaji stackovat takze nemuzes hezky snipovat marinaky u cliffu jednoho po jednom. Vezky jsou tak 2x silnejsi + maji vylepseni dostrelu. V brood waru nebyl ani thor s dostrelem 10.
Srovnej si to jak skvele se brani s vezkama ktere maji dostrel 7 proti mutum kteri maji dostrel 3 a opacne jak "skvele" se zerg brani proti banshee ktere maji dostrel 6 a vezky od zerga mnohem horsi dps nez terranske a dostrel 7 tzn o jedna vyssi. V zadem pripade si nepokryjes tezbu 2 max 3 vezkama tak aby banshee nemohla strilet nikde a ty sis neblokoval delniky u mineralu vezema.

Jonas - 26.12.2010 | 13:11   (odpovědět)

ještě raz... k těm mutům, to není v jednotce ale v prostoru "vedle mapy" teoreticky by se dalo sundat těch pár mutu stalkerama/marinou(popřípadně hydrou) ale vzhledem k tomu že jsou hned mimo dostřel to nejde a musí se dělat ten air, což je zdržovačka/investice...

Jonas - 26.12.2010 | 13:05   (odpovědět)

MaHï souhlas, neskutečné.. musel jsem si to přečíst 2x jestli čtu dobře..

imho ten obs se mi nezdá zas až tak imba, když na to tak příjde tak jakákoliv "neviditelná" jednotka je všeobecne problém.. pže i když mam obse u army, tak jeho výdrž je nulová a pokud má teran ravena + pár benshee sundá mi obse a já jsem namydlenej protože nemám žádnej dodatečnej scan jako teran.. proti zergovi je obs asi větší výhoda..

navíc pokud ho máš nad armádou, není nic lepšího než tam hodit scan a můžeš počítat s tím že soupeř má counter, a ty tedy víš co má on..

MaHi - 26.12.2010 | 12:50   (odpovědět)

že tady většina lidí kecá pičoviny už jsem si zvykl, ale pan Ultramarinus u mně vyhrává titul největší psychopat tohoto fóra... Chlape, jak si vůbec můžeš dovolit tady psát názory o hře kterou ani nemáš??? To je fakt největší úlet co sem kdy viděl tohleto...

Skylleer - 26.12.2010 | 12:12   (odpovědět)

jo neco je fantazie neco je pro me realita, za tech 1000 her co jsem nahral jsem si vsiml ze par , ale hlavne tyhle tri veci nejsou v poradku. Nevidim problem v tom ze kazdej napise co se mu uplne nezda. psal jsem ze to takhle citim ja a ne ze to tak je obecne mas narok na to my to vyvratit nebo uvest svoje

Aklain - 26.12.2010 | 11:55   (odpovědět)

uz zase moc fantazirujete kluci

Aklain - 26.12.2010 | 11:55   (odpovědět)

uz zase moc fantazirujete kluci

Skylleer - 26.12.2010 | 11:48   (odpovědět)

K tem mutam ikdyz maji hafec counteru zadnej neni nijak extra efektivni, dobrej hrac si ty muta nenecha snipovat a misto toho dela bordel vsude kde se da a ty je muzes honit jak blbec a stejne je nechytis. viking je nedozene a v pripade ze jich mas min coz je vetsinou ve fightu prohraje a ani se nevyplati utikat. thor je pomalej a nemotornej nez ho presunus do baze tak t uleti a dela bordel v naturalce a nastimpakovany marinaci sundaj vzdycky tak max jednoho nez je stahne a ty si je sam zranis za ctvrtinu zivota , udelas to dvakrat a on ti je pak sejme na dve tri rany. toss ma s mutama snad jeste vetsi problem. hazet si vsude po zakladne canony kterejch bys stejne potreboval ranec se vubec nevyplati, stejne jako towery za terrany , jedna vez je malo a skupinka mut to odsnipuje hezky jednu po druhy. kdyz vemu obranu vs air terranu tak ty vezi se vyplati mnohem vic banshee je draha a potrebujes asi tak tri abys sundal jednu vez bez ztrat s dobrym mikrem a viking nez pristane tak dostane tak za 60 damage a za chvilku je tam arma soupere , kdyz budes chtit vzlitnout tak te dodela vez kdyz tam zustanes tak te sejme arma.

Skylleer - 26.12.2010 | 11:42   (odpovědět)

s tim prirazenim queeny k expe uz se to probiralo, taky bych to zavedl aby to usnadnilo hru je fakt ze je to asi nejotravnejsi a je to potreba to delat porad. ale neni to uplne tak vec balancovani spis gameplay. to druhy co jsi psal je kravina to tam muzes pak rovnou dat hrdiny jako ve warcraftovi 1hp by tu queenu asi nespasil. ale neco jako load stim ze bude sama injectovat a byla by v tu chvili chranena by asi slo, ale to by se to muselo odzkouset.

zatim ve spod si stojim a zlevneni obse kterej uz takhle je fakt hodne dobrej mi prijde celkem kravina. toss ma strasne easy si hodit nad armu obse (chapu ze to stoji vyrobni cas kterej by se hodil na imortala nebo neco jinyho ale terran taky musi udelat ravenu na kterou potrebuje mnohem vetsi tech a vetsinou je cil cislo jedna narozdil od obse kterej kolikrat ani nevis ze tam je, sice nespeluje ale na to ma toss zas jiny jednotky a ten detector je vetsinou hodne kritickej

doubleflip - 26.12.2010 | 11:30   (odpovědět)

já bych dal zergovi expu za 200 minerálů a aby se queena dala připojit k hive nebo jak se jmenuje nejvyšší tech tý hlavní budovy, a šéfovala si larvy sama. Pěkně natrvalo by se tam vcucla. Nebo teď mě napadlo že každá chcíplá bio unita na creepu by posílilo queeny jedním hp, sem prostě génius žejo?!

Skylleer - 26.12.2010 | 11:17   (odpovědět)

me prijdou tri veci u kazdy strany trosku silnejsi nez by bylo potreba

terran - mule (snizit zivotnost tak o dvacet sekund a zkusit co to udela)
protoss - observer - permanentni maphack kterej kdyz poskladas po cely mape mas totalni invis map control (nejvic mi na tomhle skautingu vadi to ze je invis a kdyz toss neco vyskatuje tak ani nevite ze on vi co jdete, narozdil od ostatnich ras kdyz hodim skan sice vim co ma souper , ale on vi ze ja to vim, coz neni tak dobre jako u observera. proste muze tesne po skanu zmenit vyrobu nebo se prizpusobit protoze vi ze pujdu counter.)

zerg - mutalisk - ikdyz ma hodne counteru jeho rychlost a schopnost targetovat land i air navic se splash damagem a silenou mobilitou je tak trochu taky op, toss ma sice phoenixe (kterej je ale podle meho horsi, lepsi pouze vs air ale nema splash a vetsinou jich nevymasite najednou 10) terran ma jen buginku ktera nestrili na vzduch ani nepreleti cliffy.

tedka do me , ale zatemahle trema vecma si stojim. neco je vic op nez neco jinyho ale proste tyhle tri veci jsou podle meho lehce silnejsi nez by bylo potreba ..

BorderKeeper - 26.12.2010 | 10:05   (odpovědět)

Bohužel nevybalancovanější je když je něco stejné blizzard si je toho vědom.

BorderKeeper - 26.12.2010 | 10:05   (odpovědět)

Bohužel nevybalancovanější je když je něco stejné blizzard si je toho vědom.

Ulramarinus - 26.12.2010 | 05:04   (odpovědět)

To, že se s nimi hráči dostanou často do defenzivy neznamená že jsou na to Zergové dělaní (nebo že jsou "defenzivní rasou"), ale jenom to znamená, že dobře a včas zarushovat s podporou "spawn larva" je docela umění, které ovládají jenom někteří. a i těm to občas nevyjde...

Mám podezření, že budou zergy trochu posilovat, ale proto, jak si představuje náturu zergů blizzard (útok, množství, krvežíznivost), to nebude rozhodně tak, aby dali v poměru jednotek 1:1 terana, natož tosse.

Tomkalhotka - 26.12.2010 | 04:47   (odpovědět)

Se vsi uctou Ultramarinus.. Zergove jsou praave defenzivni rasou.

Jinak k OP terranum: Neco taky vystihuje fakt, ze nejvic losuju prave proti zergum.

Ultramarinus - 26.12.2010 | 01:17   (odpovědět)

Něják významně "imbalanced" mi nepřijde. Zergové jsou skvělou rasou na rushe a útok (obrany většinou prohrávají, protože na ně nejsou moc dělaní), Když se dobře povede zergling rush na malé mapě, tak máš šest a víc zerglingů v základně terranského nepřítele ve chvíli, když tomu se dostavuje druhý marýn. Ve vyžších tierech jsou dělaní na "massování" ještě víc - prostě musíš přestavět nepřítele v poměru 2-3:1, abys měl šanci. To ale není nic nového a PŔÍBĚHOVĚ Zergové vyhráli zrovna díky tomu. Ne proto, že by jeden hydra vyflákal sám plný bunkr, ale proto, že těch hyder bylo vždycky (na ten bunkr) pár desítek až stovek.

Terrani jsou dělaní na obranu, ale v SC2 dostali i pár "útočnějších" jednotek, které jsou poměrně úderné, jdou counterovat hlavně ze vzduchu a z (velké) dálky (což zerg, když ho hraje nešikovný hráč nedosáhne) a mají výhodu v dostřelu. To je ale jejich hlavní výhoda, protože ve většině jiných věcí (menší život proti protosům, menší DPS jednotlivce proti protosům, menší pohyblivost proti zergům, menší rychlost stavby proti zergům) nejsou TAK "super" jak by mohli.

Protosové jsou útočníci a staví hodně na svých kouzlech a schopnostech. Žádná velká změna.

Ačkoliv souhlasím s většinou Aklainových názorů na hru, trochu mě mrzí, že je musí vyjadřovat obalené v tom zbytku povýšenosti a urážení. Neříkám že se blížím diamantu (ani NEMÁM SC2, takže ho vůbec nehraju - jsem jenom čistý "teoretik"), a pro jeho úspěchy si ho vážím, pro jeho ostrý jazyk už však trochu méně.

MaHi - 25.12.2010 | 21:26   (odpovědět)

ta hra je nejvic imbalanced, Terran je nejslabší ! Zkurvení imba zergové !!!

Chabicov - 25.12.2010 | 19:47   (odpovědět)

Ty woe ted jsem se sem podival poprvy a hned vidim jak zase kidi brecej, ze to neni balanced .... Omg

Floyd - 25.12.2010 | 15:20   (odpovědět)

resite nesmysli

Aklain - 25.12.2010 | 12:41   (odpovědět)

no nevim kdes to cetl ze jsem se dostal nahodou to si me asi s nekym pletes.. 2 vec.. az tu budu psat ze na druhym acc co sem dostal od kamose sem mel 20:1 a ze zlate ligy sem chytal 2000 diamond hrace a daval jsem to tak to teprve bude machrovani
semka opravdu lozit budu.. protoze stejne jak na w3 kdyz sem hraval w3 tak i tu jsou ty poor lamky a wanna be inteligentni dospelaci kteri do me budou valit jakej jsem ubozak a plevel, a to me nesmirne bavi ) skoda ze uz neni lancraft v Rymarove... to bych zas poslouchaval jak mi kazdej rozbije hubu az me tam uvidi.. a za tech 6 let nikdo nic asi sem na ne byl moc velkej O.o " tohle bylo machrovani"

Eccolab - 25.12.2010 | 12:34   (odpovědět)

2 Aklain - co ty si za ubohou existenci. clovece ....kecy a machrovani na foru, strasnej plevel.Klasickej Cech se svoji povahou 'jsem v diamondu a ty si srac' ...jeste nedavno si tvrdil, ze si se tam dostal nahodou...ja bych se nedivil, kdyby to mastil nekdo jinej na tvym uctu.

a veta z 20 her te 20x rozbiju do 7 minut ...tomu bych se smal, i kdybych byl v depresi zrus si profil, nelez na fora to tady zasirat nesmyslama a SC2 odinstaluj....tak dosahnes sveho klidu a nebudou te rozcilovat vsichni ti pralevove a jini diktatori, ktery komplikujou tvuj zivot.

Mozna az budes dospelej nebo objevi lek na pridani IQ, dojde ti to samotnymu.

A btw - povysujes se nad vsema, ne nad 'domnelou' lamou, ale i jinejma diamondama ...a to ze si me donutil prispet v case Vanocnim flame, je vrchol

Aklain - 25.12.2010 | 12:29   (odpovědět)

kasla: ted sem si vsiml ze jsem zapomel odpovedet na tvuj dotaz kterou tu vyssi ligu zerhove vyhravaji... tak se treba podivej na korejske sezony kolikrat to vyhral zerg pak mozna prestanes brecet jaci to jsou chudacci... ale ne, neprestanes prece nemaji lurkery.. a queena je uplne jinaci.. jak si to mohli dovolit takhle zkazit

hrac - 25.12.2010 | 11:57   (odpovědět)

Aklain rulez!
Ty im teda davas chlape

Aklain - 25.12.2010 | 04:48   (odpovědět)

nymand: povysuji se jen na takovima pripadama jako je kasla, nenechaji si poradit od zkusenejsich.. slepe poslouchaji vymazaneho cloveka co umi akorat mlet hubou prazdnou slamu a breci jak Z strasne oslabili, a vse posilili ikdyz to i rozumejsi lidi co hraji treba cooper ligu vidi ze to tak opravdu neni

nýmand... - 24.12.2010 | 23:36   (odpovědět)

aklain: a to, že hraješ diamantovou ligu a máš dvě tisícovky bodíků tě opravňuje k tomu, aby ses tady povyšoval a urážel? no, aspoň že umíš perfektně hrát, kdyžuž tvoje povaha stojí zaprd...

tofa - 24.12.2010 | 21:45   (odpovědět)

to kasla, proti T je ted rush jeste lehci kdyz nemuzou stavet 1suply a 1rax zaroven =) ses tam kdyz zacina stavet rax a 2suply max, zalezio velikost mapy, taky je blbost rushovat na velke mape...

Skylleer - 24.12.2010 | 19:28   (odpovědět)

hotkeys rulez , taky se tesim ikdyz uz mam vse potrebne nastavene vzdycky se to da jeste lepe vytunit chybi tlacitko na nuke a yamato master blaster a patrol

Boffinek - 24.12.2010 | 19:06   (odpovědět)

Já osobně se teším nejvíce na možnost nastavení zkratek.

Aklain - 24.12.2010 | 19:02   (odpovědět)

kasla: ja hraji prave tu diamond ligu a mam 2000 bodu 2 vec.. vidim ze si tu vec o rushi nepochopil a ani me to neprekvapuje... kdyz ty rushujes " spravne" tak terran ma max 4 marinaky ale to ti dojde az to budes vubec nekdy umet hrat aspon na prumerne urovni... o tom Pralevovi... vidim ze uz ma jednu ovecku do stada sice ano.. jak rikas ma argumenty... ale totalne nesmyslne kdyby se ta hra zmenila podle tech jeho hoven co vam furt tlaci do hlavy... to by teprve bylo nevybalancovane zahraju si s tebou 20 her a 20x te znicim do 7mi minut.... s jakoukoliv rasou

Aklain - 24.12.2010 | 19:02   (odpovědět)

kasla: ja hraji prave tu diamond ligu a mam 2000 bodu 2 vec.. vidim ze si tu vec o rushi nepochopil a ani me to neprekvapuje... kdyz ty rushujes " spravne" tak terran ma max 4 marinaky ale to ti dojde az to budes vubec nekdy umet hrat aspon na prumerne urovni... o tom Pralevovi... vidim ze uz ma jednu ovecku do stada sice ano.. jak rikas ma argumenty... ale totalne nesmyslne kdyby se ta hra zmenila podle tech jeho hoven co vam furt tlaci do hlavy... to by teprve bylo nevybalancovane zahraju si s tebou 20 her a 20x te znicim do 7mi minut.... s jakoukoliv rasou

kasla - 24.12.2010 | 18:46   (odpovědět)

to Aklain:no myslim ze jsi tu dostatecne ukazal svoji uroven..a nedivil bych se kdyby ty jsi tu zlatou ligu hral...zajimalo by me jakou vyssi soutez vyhravaji,to jsi me fakt pobavil...me by jen zajimalo jak budes rushovat zawalovanyho terana za kterym jsou marinaci zerlingama,to se ti fakt asi podari a to bych rad videl jak se tim prokouses a kazdej vi ze bez banelingu si ani neprdnes.....a do Praleva se nenavazej,sice to nekdy trosku prehani,ale ma aspon casto rozumny vecny argumenty, rika pravdu a netlacha takovy hovadiny jako ty,mozna toho nema tolik nahranyho,ale ma to v hlave usporadany...

Aklain - 24.12.2010 | 18:19   (odpovědět)

a celkem me sere ze budou chat kanaly... bude to stejne jak na w3... podrumerne lamy tam budou od rana do vecera brecet jak je jejich rasa nejslabsi... novodobej diktaror s vymazanou hlavou Pralev " kterej nahradi z w3 chanelu blaznika" tam bude mit hodinove prednasky o tom jak on by vse naprosto nejlepe vybalancoval a bude ho poslouchat prave ta podprumerna mensina decek a on si bude pripadat jako kral

Aklain - 24.12.2010 | 18:17   (odpovědět)

kasla ty si presne ten tip lidi proc nemam rad lamy... za 1.. tu meles totalni hovna o zergach... za 2.. hrajes tak maximalne zlatou ligu a ani to bych se nedivil kdyby ne. jediny co delas je ze jen tlachas hubou misto toho aby ses snazil divat na replayer " kde mimo jine vyhravaji zergove snad kazdou druhou vyssi soutez" celkem me rozesmalo jak ti tu kdosi psal o rushi s lingama.. a tvuj argument " kdyz tam ma zaprene tanky " D rush je od doslovneho prekladu spech/shon... tzn nez on tam ma ty tanky tak ty bys ho mel stihnout 5x znicit.. ale to je zase jen opet to jak rikam ze si poor lama ktera v zivote nedosahne ani na diamon ligu, natoztak na nadpumernou hranici 2000 a vis bodu...

Jonas - 24.12.2010 | 16:54   (odpovědět)

tak na 4gate je určitej postup a tech kterej trvá(odhaduju to na cca 6 minut) během té doby je protoss téměř bezbrannej.. zrovna nedávno jsem se díval na jeden replay, kde byl toss zahrabanej doma, jel 4gate + fast exp (nasázel si tam canóny) jenže zerg udělal hodně lingu a overlordama to hodil do mainu tosovi, celkem hezky to bylo provedené, rozmlátil phylony a toss už se vezl..

redArchon - 24.12.2010 | 15:00   (odpovědět)

kedy to bude dostupne pre EU ten PTR server/patch ?
to aby bolo vidiet medzi tym "balance" spamom

kasla - 24.12.2010 | 13:43   (odpovědět)

no,myslim ze thori jsou casteji,ale to je jedno..nikdy jsem nerikal ze je teran op..naopak s teranem jako zerg nemam problemy az tak..spise s protosem a jeho 4gatem,s teranem maji vice problemi protosove..a pozor na to-thora teran dokaze udelat do 10ti minut s prstem v prdeli a to muze byt zerg aktivni jak chce...a 3hatch v basi jsem jeste nevidel..zpravidla delam dve abych to zvladal...

redArchon - 24.12.2010 | 13:37   (odpovědět)

Inak kedy to bude dostupne pre EU ten PTR server/patch ?

tofa - 24.12.2010 | 12:52   (odpovědět)

jzs kam tu hru nechas az zajit? mam jednu hru z 10 kde dojde na thory a hraje se to hodinu, musis hned od zacatku byt trochu aktivni v te hre... kdyz terran ma tanky nejlip se utoci kdyz je za pohybu, kdyz kempi, udelej expu, asvoji armadu napravis mnohem rychleji nez T jenze musis mit queeny a treba 3 hatchky v base, jestli za Z prohravas tak ho nehraj a radsi si zkus toho podle tebe OP terrana..cely je to jen o skillu =)... po tom co nemuzes udelat hned reaper rush

kasla - 24.12.2010 | 12:46   (odpovědět)

vsechno???kde??..rush s lingama...super sila,proti zakempenejmu teranovi toho fakt udelas...staci par tanku a nebo i par marinaku...a neudelas nic..naopak pak jde na tebe kontr a ty musis banelingy..a muty jsou proti teranovi kompletne naprd..vezky,thorove a uz jen obyc. marinaci je kraji jak nic..pak ti jsou mutove uplne zbytecni...

tofa - 24.12.2010 | 12:33   (odpovědět)

zerg ma silny vsechno jen zalezi jak zahrajes, rush s lingama pokud to neposeres tak pekne spomalis a do toho si hodis expu a pak mas vyhodu jak prase, ale vsechno je to o skautu jestli chces pozdeji byt silnej zalezi co jede druhej abys ho pekne vycountroval, jestli je pozadu tak udelej rouche a ukaz mu to, to je dulezity, on pak udela maraudery a ty udelas jen par rouchu a jinak udelas muta, co marauderi s tankama zmuzou proti mutam? jestli to neak odrazi pude letectvo, a ty muzes muta s hydrama, taky by bylo dobry pouzivas kanal, kterej je mnohem lip vyresenej nez v BW pak muzes armadu presunou behem par sekund od nepritele k sobe do baze kdyby nekdo utocil nebo naopak...

kasla - 24.12.2010 | 12:28   (odpovědět)

to tofa:nevím kde jsi prisel na to ze protoske jednotky jsou 2x drazsi a ze zabiraji 2x vice populace?..a protos nepotrebuje armadu rozdelovat...on armadu vytvori a jde(stejne jak teran)..a cokoliv se mu postavi do cesty tak doslova usmazi...a zkus to nejak zastavit,pokud se ti to nepovede,tak koncis a prejede te.....a kdyz se bavis ze nekdo ma silnejsi zacatek a nekdo stred a konec,tak mi rekni co ma silny zerg kterou tu cast?..ten jediny co muze,tak jen reagovat na nepritelovu army a odrazet jeho utoky a rozlizat se(pokud mu to souper dovoli) a cekat na protivnikovu chybu..je to defenzivni a reakcni rasa(aspon to jak ji ted udelali,coz je v protikladu na to jak BW skoncili...)

tofa - 24.12.2010 | 12:16   (odpovědět)

ja osobne kdyz sem jel mass rina daval sem k rampe par marauderu a zadneho marinaka....jak pak byly prekvapeni nebo stacvet budovy na dk uplne v jiny casti mapy... ale to uz je jen o tom si s nim pohrat

Ultramarinus - 24.12.2010 | 12:01   (odpovědět)

Co mikrováním střílet stalkery z cliffů? Nebo se na (minerálově) dražší stalkery vyprdnout a jet jenom kouzelníčky sentry (které mají podobný dps) a za ušetřené minerály si nakoupit zealoty?

Naporcovat si nepřátelskou armádu energetickými štíty Sentry a vyklepnout ji po částech (nebo ji dokonce "zavřít" přístup než jí stimy vyprchají? Zkusit si namasovat co nejvíc voidrayů? (jak to radí na netu). Taky Immortalové jsou často doporučováni (ačkoliv jen proti menším počtům, po rozjezdu už jedině void raye, nebo Kolosy). Dark templáři mohou také pomoct (než se objeví detektory - při dobrém mikrování i proti použití skeneru mohou vyhrát).

Taky mi přišla jako docela dobrá rada, že se dá probou vyskautovat, jaký typ jednotek bude oponent massovat tím, že si prohlédneš co má u rampy.

Sám víš, že v SC platí, že čím rychleji odstartuješ, tím máš lepší šanci, že tě nepřítel neumassuje (protože umassuješ TY JEHO).

good luck v PvT.

tofa - 24.12.2010 | 11:32   (odpovědět)

nebo dej armadu pryc z baze a v bazy nech jen sentry, az te pude bloknes vchod a natrtas k nemu, par jednotek si nechas uprostred cesty na zdrzeni a vypadnes rychle z jeho baze...takhle jsem to uz prakrat vyhral

Shagrath - 24.12.2010 | 11:31   (odpovědět)

Sice nehraju tossa ale chargeloti, immortalove + FF a marauder si ani neskrtne.

tofa - 24.12.2010 | 11:28   (odpovědět)

jo to je svinarna ale kdysi sem dostal radu, kdyz nevis co, vsechno nakombinuj..takze loty/stalkery/immortaly urcite si myslim, maj dobrej dmg a celkem vydrzi, klidne i fenixe, dobrej scout a muzes zvednou maraudry a po pripade i tanky nake sentry na stit se hodi nebo na blok.. dlouho sem to nehral ale casto mi pomahalo kdyz sem vedel ze de na me a zautocit na nej kdyz je v pohybu a neni tolik pripravenej, preci jen T je pomalejsi a ma blbou mobilizaci bych rek...a v pozdejsi fazi proti biu urcite stormy, nebo zkusit dk rush ale to bych moc neriskoval...nebo pozdeji archony s lotama kteri maj charge...

Floyd - 24.12.2010 | 11:14   (odpovědět)

Terrani me pekne stvou 3 rax a hrnou mass marauder + consulice shell + stim to se kurna tezko odolava protosum ani mass zealot jako counter nestaci mate nekdo nejakou dobrou zarucenou taktiku jak se branit mass 4 rax bio ubranit Terranum colos je dobrej ale dlouhej tech a musis jich mit tak aspon 3 aby neco udelali to same stormy je to tezke nejvetsi problem je bio jinak ostatni je lahudka ale jak jede souper mass bio mam velke problemy CO STIM BORCI DIK ZA RADY

tofa - 24.12.2010 | 10:24   (odpovědět)

a myslis ze v BW nemel T radar? a roach se POHYBUJE v podzemi...v BW te nesrali mini od vulturek? to mas baneling kdyz to dobre zahrjes...a jakmile ma detektory tak musis zmenit hru a ne ze budes delat porad stejnou vec ktera potom dopadner epic failem...jednotky u P sou mozna silni, ale taky stoji 2x vic a zabiraji 2x vic populace, a celkove je to horsi, protoze P armadu nesmis rozdelit v pozdejsi fazi hry, samotni sou pak hrozne slabi, je to jenj o tom ze nekdo ma silnejsi zacatky nekdo stredni hru a nekdo konce, jde jen o to patricne toho vyuzit, a o tom to cely je... a v bw byly u P corsarove a vetsinou si musel postavit spore kdyz si nejel fast hydra a pak jakmile mas rychlost na overlordech posles je po cele mape a mas pak control nebo lingove v podzemi, T neni tak rychlej a tak ma scan...myslim ze je to dobrej balance, az na 6pool jde jen o to si vybrat rasu ktera ti sedne a vedet co bude delat protihrac, takze scoutovat...

doubleflip - 24.12.2010 | 10:13   (odpovědět)

Tak Vám všem přeji Imba Ježíška, spoustu Op dárků, snad si někdo z nás rozbalí nějakého toho lurkera a přeji i méně ragequitů během svátků, jsou přece vánoce

kasla - 24.12.2010 | 10:08   (odpovědět)

myslim si ze lurkerove byli mnohem lepsi jak soucasni rouchove...sice mas pravdu ze se muzou pohybovat pod zemi,ale pod stavbama se nepodhrabou a utoci pod ni taky nemuzou,takze nic moc pouziti te podzemni sekce...a banelingove taky dobry,ale pouziti prakticky jen na terana a dobrej hrac sebou nosi detektor,takze zahrabani jsou pro nej easy kill,.... narozdil od ostatnich dvou ras nedostali zergove zadnou vetsi jednotku...a nebudu se bavit o tom ze protosi a jejich jednotky stavajici jednotky posilili brutalne uz v nizsich levelech-a archona maji taky,terany taky neoslabili oproti BW,ale zergy si myslim ze jo...a ze nemaji protosove map kontrol?to snad ne!!...kdyz to zahraji treba prave pomoci phoenixu tak maji takovej map kontrol ze zerg se s tim muze zahrabat(diky zvedani a niceni airu dokaze zerga z jeho pozic krasne vyhnat a co teprve iluze?) a ted kdyz jim zlevni orbitra,kterej si myslim ze byl v pomeru cena vykon vyvazenej to bude papa zergskymu map kontrolu...myslim si ze colos je mnohem mnohem lepsi nez reaver a ms sice nevidis tak casto(to brodlordy taky ne)ale kdyz uz ji postavis,tak je to ultimatni zbran ktera nema konkurenci.....T3 zergske jednotky trvaji hrozne dlouho(mnohem vice jak thor,colos,carier,BC..apod.) a stoji jako prase ale jejich ucinnost a pouzitelnost neni tak dobra jako u treba u vyse zminenych...ano sice muze nekdo rict,vsak si jich muzes behem chvilky udelat mraky-super,pravda,na to musis mit coz casto nemas,kdezto u jinych ras staci i jedna jednotka a dokaze u zerga udelat takovy skody(thor,colos)..a quiny?..dobra jednotka,obranna a starajici se o roj,sice super,ale quina v bw byla taky super a ted jeji kouzla vyrazne chybi...celkove zerg ma jen jednu kouzlici jednotku(narozdil od x jednotek u oponenta) a jen jedno utocny kouzlo,cimz vidim jejich asi nejvetsi oslabeni(jeste u jednotky ktera je jak stodola a nic nevydrzi a cena taky priserna..ale tu maji rekl bych vseci kouzelnici podobnou)

tofa - 24.12.2010 | 09:36   (odpovědět)

a jeste mi u P chyby reaver :'( misto toho ma byt colos, takze pridali? nebo vymenily? a mothership... neni to lepsi a vetsi arbiter? ale arbiteru si mohl mit plnou prdel ale MS jen jednu... zergove maj banelingy, svine, a roachove se muzou pohybovat v podzemi... myslim ze ty roachove kdyz se umi vyuzit sou lepsi i nez lurkerove... tak nevim proc brecite?

Ultramarinus - 24.12.2010 | 08:54   (odpovědět)

Mám podobnej názor. Jestli zergům jenom ubírali, co roachové, které vidíme v každém druhém zápase kde se účastní Zergové? A Qeeny, kterýma si Zergové prvních pět minut chrání základnu a i potom jsou docela těžko k zabití když už se tam člověk dohrabe? A banelingové proti houfu marýnů...? - Chytřejší ze zakopou někde u chokepointu a počkají na JISTOU výhru, méně chytří zaútočí (a stejně vyhrajou, pokud mají alespoň přibližné počty, což u Zerga není problém. Neříkám, že by byli zergové něják uber, nebo snazší k ovládání než ostatní rasy, ale nejsou ani TAK down na to, aby s nimi DOBRÝ hráč nemohl proti podobně silnému protivníku vyhrát. Taktika "ke-ke-ke" je pořád velmi povedená, ačkoliv jsem ještě neviděl hru, ve které by Zerg natlačil minerály hned od začátku (místo do nové expance) do zerglingů, které může díky "spawn larva" massovat z jediného úlu jako nikdy předtím.

Lidé co sledují příběh vědí, že se zergové pod velením Keriganové snaží vyvinout v cokoliv, co přežije přílet hybridů a (zabrání) znovuzrození xel nagů. Že Kerigenové se podařilo dostat se na DOST vysoký stupeň psionických schopností (i proti protosům, kteří jsou narozdíl od lidí přirozenými telepaty VŠICHNI). A proti Teranům to pak bylo tuším jedna rána, jeden Battlecruiser mrtvej. Že Kerigenovou vytvořilo nadvědomí právě proto, aby byl někdo kdo dokáže vzdorovat "temnému" (což byl "hlavnější" důvod proč neměla zemřít ve wings of liberty).

Aklain - 24.12.2010 | 01:41   (odpovědět)

protosove maji kolosy... ano maji protoze bez nich by nedali snad v zivote zerga... maji mothershipa... bravo.. jednotka kterou uvidis v 1 z 1000 her.... zato jim oslabili storm.. vubec nemaji dark archona kterej byl hodne dulezita jednotka v P v Z vy umite akorat jenom brecet... hra je vybalancovana tak jak je... zbytek je jen na hraci,,,, jedine co tu je naprd je to jak uz tu padlo, ze nektere rasy " terran" jsou snado hrajici se stejnym skillem jako treba zerg ... ale to bylo i v sc1

z - 24.12.2010 | 00:55   (odpovědět)

Lol na chatovací kanály se čekalo už dávno před vydáním, ''hell it's about time''.

WhiteCroW - 23.12.2010 | 22:15   (odpovědět)

To tofa: prijd a pocvicime,stats ti nevydrzi na veky ja to lamim posledni dobou taky,takze dve lamy se sejdou

tofa - 23.12.2010 | 20:30   (odpovědět)

no kamo, jako hral sem neak predevcirem, sem se tak strapnil...je tak smutny se na sebe divat jak to lamis kdyz si to umel tak dobre tak tam chcu nechat ty pekny staty

WhiteCroW - 23.12.2010 | 20:10   (odpovědět)

tofik tak supej na bnet

tofa - 23.12.2010 | 19:48   (odpovědět)

u tossu sebrali mind control a dali to zergum a ze sem to v BW miloval...

tofa - 23.12.2010 | 19:39   (odpovědět)

to tom: njn jak zacal skolni rok allyci nemaj cas ... a ja hraval dlouho jednicku ...a toto sou veci ktery rozhodovaly..kdyz ti staly probky treba protoze si je musel posilat na minerali nestacil dat rally point...tyto veci to taky vyhravaly .. =)

hustysk - 23.12.2010 | 18:32   (odpovědět)

To kasla: cista pravda terrani dostali thory protossy kolosy a mothership a zergovia ?? iba im brali. lurker chyba akurat my tam sedi infestor a to je secko.

kasla - 23.12.2010 | 18:25   (odpovědět)

hra je jinde,samozrejme,ja jen reagoval na ty kviny..oni sice v BW byly ale meli uplne jinou funkci a rekl bych ze tato jednotka hlavne jeji ultimate kouzlo ted zergum hodne chybi...ja jsem smirenej s tim jak to je,ale stale si myslim ze zergove jsou vyrazne nejslabsi rasou na kterou je potreba mnohem vetsiho umeni nez na ostatni pri stejne urovni..rozhodne se daji nejlepe ochcat a jedna,nebo dve jednotky jsou minimum co potrebuji,neco jako byl lurker jim hodne chybi..nebo by potrebovali jeste nejaky kouzlo,mor by jim bodl i kdyz to by byla asi moc sila...zda se mi ze z nich nejde vubec strach..vsichni vime ze v 1kach zvitezili a cely vesmir se jich bal..ale ja nejak nevidim to proc by se jich ted mel nekdo bat?..oproti BW bych rekl hodne oslabili..a pri jejich predstavovani bylo ve videu :" vyvijeli jsme se..." ale me by zajimalo v co?..vzdyt vse dobry jim zmizelo..protosi ziskali kolose,mothership,terani thora,ale zergove ???

myrec - 23.12.2010 | 18:07   (odpovědět)

podla mna zergom chyba nieco ako scourge.. a bral by som aby sa lingovia vedeli vyvynut na blingov ktory veida nicit budovy a pozemne jednotky a tak.. a na nieco ako scourge ktory vedia zabijat len lietajuce jednotky .. to by bolo fajn lebo by tym zerg neziskal az taku vzdusnu prevahu.. ale moja druha myslienka je ze by sa ZvZ zvrhlo na micro tychto scourge.. viete si predstavit co by urobili s overlordami ..

WhiteCroW - 23.12.2010 | 17:14   (odpovědět)

To kasla: no,ale hra je tedka trochu jinde nemyslis?? kdyby jsi chtel hydry na T1 to by pak P chtel colosy na T1 taky a Teran tanky. Takze se musis smirit s tim jak to je a myslim ze je rozumne,ze hydry tak jako ostatni jednotky od Z se na creepu pohybuji rychleji a jinak by taky ztracelo smysl ho rozsirovat. A hydry jsou super jednotka,jen je umet efektivne pouzit.

kasla - 23.12.2010 | 17:05   (odpovědět)

ale tam byly hydry v T1 a tam to byly aspon jednotky ze kterych byl respekt a ne takovy drazi chcipaci jak jsou ted a jeste v druhem tieru..

WhiteCroW - 23.12.2010 | 17:02   (odpovědět)

To kasla: v BW jste je taky nemeli tak prezijete i tak

kasla - 23.12.2010 | 16:33   (odpovědět)

pralesni ligu nehraju,ale uz ted vidim jaky je problem s phoenixovym harasem kdyz se dobre zahraje..a ted kdyz se jejich vyroba jeste zrychli,tak ty kviny budou mit kurva co delat aby nepochcipaly

Aklain - 23.12.2010 | 15:34   (odpovědět)

kasla ty hrajes pralesni ligu co?

Chelios - 23.12.2010 | 14:51   (odpovědět)

Jak si jako zergove muzete stezovat na phonixi kdyz mate mutalisky coz sou mnohem vetsi kurvicky . Proste se o ten air bude muset bojovat no =)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 23.12.2010 | 13:18   (odpovědět)

kasla :
mutaliskové se chytaj, ale samozřejmě phoenix je counter na mutalisky. Takže jich musíš mít o dost víc (což ale neni až tak problém, navíc sou univerzální) a pak taky s nima mikrovat. Tzn. nehonit ustupující phoenixy. Pokud honí on tebe, tak se každou chvíli otočíš a napálíš to do něj. Proti prchajícím mutlaiskům nezvládá mikrovat nikdo.
Zealoti se proti hydrám rozpouštěj jako vitacit. Na hydry P potřebuje buď colossy nebo stormy. A půlku hyder ti nezvedne, to bys jich musel mít tak 8. Když už jich máš 20 a víc, tak nic takového nestíhá, ani kdyby těch 10 phoenixů měl.
A hydra neni nemobilní. Mimo creep má 2.25 což je standard. A na creepu má přes 3, což je vysokej nadstandard.
A to nemluvim o fungal growth - ultimátním kladivu na phoenixy. Tenhle patch měl právě zrušit jeho efekt na air jednotky, ale někde sem četl, že zrovna todle nakonec odstraněj, takže to stále fungovat bude.

tom ??? - 23.12.2010 | 12:40   (odpovědět)

To tofa: nevim co je na tom to hlidat??? bud musis cumet a drzet jednoho delnika kolikrat se otoci a nebo vsechny vzit a poslat tam znova 3 delniky,tak ajko tak ti to zabira cas na dalsi veci a hratelnost pak pada stranou,kdyz si muzes zjistit kolik mas tezicu na mineralech,nechapu proc bych nemohl vedet kolik mam delniku na gasu a neprud a chod casteji na bnet moc casto te tam nevidim tvuj stary kamos (jiny nick

Tecik - 23.12.2010 | 12:38   (odpovědět)

2Efes, neber to prosim jako rypani, tak to zamyslene neni... je to buff tossu OK, alespon bude vic hratelnych variaci za tose... tesim se jak se to projevi ;p) Presto si myslim ze to uplne zasadni neni Budou se nejspis hrat i jednotky ktere se neuzivali... skoro...

A jak tu kdosi psal.. phoenixove maji byt counter na muty, coz je ok.. neni duvod aby je muty chytili... problem mam ale s vikingy... maji trosku sileny range :- /

Tecik - 23.12.2010 | 12:35   (odpovědět)

2Efes http://starcraft2.danomatic.com/2010/12/03/starcraft-2-patch-1-2-patch-notes/
Delas si srandu? Trochu buff tosse a obsu, imho good idea, Vray konecne nebude hard-core rychly, a uzitecny proti massive.. a tech 5 sec na bunkr... akorat se vratili tam, kde to bylo. Jedina zasadni zmena je Vray, nic vic...
Az marauderi nebudou mit stim, muly nebudou tak caste, zerg bdue mit pouzitelny 1-1.5T AA (a to i do utoku), pak se bavim o zasadni zmene... toto je celkem kosmeticke...
Chapu ze je treba delat zmeny krok po kroku... ale toto je proste z pohledu T/Z kosmeticke... pouze Vray, a jeste k tomu proti massive... a rychlost... no more....
Tazke efes, cti, pak chvili premyslej, a nakonec reaguj

kasla - 23.12.2010 | 12:35   (odpovědět)

multaliskove se nechytaji...ty ti zmasakruje a ani se ti ty muty nepriblizi na dostrel...,navic tim ze oni narozdil od mutu strili i za letu tak jet muty je to nejhorsi co muzes udelat...hydry se taky nechytaji,ty jak uvidi ze je jedes,tak namasuje zealoty,pulku hyder ti vyzvedne a zbytek ti zmasakruji ze nebudes vedet ani jak.....muse by jsi je jet hned od zacatku a nemluvim o tom jak hydry padaji,jak jsou drahy a hlavne nemobilni...

tofa - 23.12.2010 | 12:17   (odpovědět)

to tom: me se to taky stalo, ale o tom to je ze si to mas hlidat ty...ted jen kliknes a budes vedet...

myrec - 23.12.2010 | 12:07   (odpovědět)

To MaHi: jooj duna 2 to je hra!

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 23.12.2010 | 11:57   (odpovědět)

kasla : hafo mutalisků se chytá furt, corruptoři sou ultimátní counter a hydry taky.

MaHi - 23.12.2010 | 10:45   (odpovědět)

On je to prostě současný trend dělat třeba interface co nejvíc user-friendly a já osobně si nemyslím, že je to špatný krok. V podstatě každá věc, která tě při hraní obtěžuje od samotné hry je špatná. Lidi často argumentují tím jak byl BW náročný na APM a skill a přitom šlo jen o nedokonalost herního enginu, kdyby v té době byli schopni naprogramovat takový interface jako je v SC2 tak nepochybuju ani na vteřinu, že by to udělali.
Jinak já myslím, že veškerý progaming by se měl odehrávat v Dune 2, protože to je podle měřítek spousty lidí nejvíc skillově a apm náročná hra

kasla - 23.12.2010 | 10:36   (odpovědět)

rozhodne se mi moc nelibi posilovani phoenixu,už teď se proti nim zerg nemuze ucinne branit a kdyz mu jeste vyzvednou cast armady,tak se proti tomu neda prakticky nic moc delat(zergsky vzdusny jednotky se uz ted na mikrujici phoenixe absolutne nechytaji) a to neberu haras overlordu kterej uz tak je pro zergy znicujici a dobrej protos si na zergovi dokaze i diky tomuto hodne smlsnout...celkově se mi zdá zvp hodne nevyvazenej a pokud je protos dobrej a od zacatku tlaci na zerga,tak ten moc sanci nema...

tom - 23.12.2010 | 10:19   (odpovědět)

tohle beru zrovna jako super vec,ne jednou se mi stalo ze jsem musel vzit na rychlo probiky a branit se s nima a pak je vracet zpet na plyn kdyz jich tam par zustalo a clovek musi cekat a pocitat kolik jich tam vlastne je,takze super napad a uz aby tu byl patch 1.2

tofa - 23.12.2010 | 09:33   (odpovědět)

to MaHi: Delaj to hrozne moc jednoduchy a moc to usnadnujou....

MaHi - 23.12.2010 | 06:58   (odpovědět)

2 Tofa : co zrovna ma téhle konkrétní featuře vidíš za problém ?

efes - 23.12.2010 | 00:16   (odpovědět)

To tecik: Si delas asi srandu ne?! Jeden ze zasadnich patchu ovlivnujici gameplay a ty rikas ze to opravuje jen errory. Radsi si to precci jeste jednou.

tofa - 22.12.2010 | 23:19   (odpovědět)

"zobrazení počtu těžařů přiřazených k vybranému plynu"


Se pos... ne?

nby - 22.12.2010 | 15:06   (odpovědět)

OK, díky, a já od posledního patche furt čekám se singlem na novou verzi češtiny

sKopheK - 22.12.2010 | 14:13   (odpovědět)

napred zverejnili, ze nebude, ale dalsi den uz rikali, ze to nechaji, jak to je

Raab - 22.12.2010 | 13:56   (odpovědět)

Hoj.
Jen by mě zajímalo jak to na konec bude s FG.. bude fungovat i do vzduchu nebo ne?

Jetro [ redakce ] - 22.12.2010 | 13:43   (odpovědět)

Cestina by mela jit normalne nainstalovat. Odinstalujte cestinu, nainstalujte ty \\\"radoby\\\" patche (ani se nemeni verze hry) a znovu nainstalujte cestinu. Prave jsem to zkusil a jde to.

nby - 22.12.2010 | 13:41   (odpovědět)

A kdy vyjde čeština na předchozí patch???

tecik - 22.12.2010 | 12:00   (odpovědět)

ten patch spis je game-errors-fix-patch, nez banalnce-patch Takze zadna hitparada
+ za chanely
+ za remizu
+ za opravujici SCV s prioritou jako armada
ostatni mi prijde celkem zanedbatelne (FG bude, opravili FF).

Floyd - 22.12.2010 | 11:49   (odpovědět)

Jsem hodne zvedavy tak do toho

Copyright © 2007-2014 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.