StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike air max 2017 go… » 17.06. 04:40
puma women shoes » 17.06. 04:37
puma suede classic » 17.06. 04:34
https://www.litsej-i… » 17.06. 01:25
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Bugy a extrémy II - videa

21.12.2010 | 12:07 - Polop

Je tu zpět jedna ze zábavných věcí a tím jsou hlavně staré a ve většině (všechny?) již opravené bugy. Také si tu ukážeme další extrémy s jednotkami a budovami. Takže chvilku přestaňte myslet na to, že ještě nemáte nakoupeny všechny dárky a užijte si tato zajímavá videa.

Bugy

1. Sentry vs Bunker - kdo vyhraje? Podívejte se, jak správně zničit Bunker i s Mariňáky.
2. Velmi by vás naštvalo, kdyby byli vaši Temní templáři viditelní, aniž by nepřítel cokoliv udělal?
3. Z předchozího článku známá dvojka Warp Prism a Colossus mají opravdu pestrý "život".
4. SCV proti Ultraliskům nemají šanci, ani když Ultralisk útočí na Planetary Fortress a SCV jsou v blízkosti této budovy.
5. Where are my SCVs?! Takovou otázku si pokládá každý, komu se stává tato věc.
6. Reaper je nejrychlejší jednotkou ve SC2. Nevěříte? Koukněte se a uvěříte.

Extrémy
1. Absolutně nic než Battlecruiser není vidět
2. Takřka těsný, ale i tak zajímavý souboj Ultralisk vs 1000 SCV. Na koho sázíte?

Toť zatím vše. Doufám, že se těšíte na další pokračování. Popřípadě natáčejte a vkládejte na Youtube.cz a poté posílejte na skvara.peta@seznam.cz. Já následně vytvořím další seznam zajímavých videí. Děkuji za přečtení.

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

AntiKarel - 22.12.2010 | 10:07   (odpovědět)

ale bunker a sentry ještě funguje dal jsemunit test map

Ultramarinus - 21.12.2010 | 23:42   (odpovědět)

k te dvojce - buď je to z doby, kdy turety nebyly detektory, nebo si autor nevšimul té druhé věžě napravo od CC.

Zveřejňovat opravené bugy asi jinou "cenu" než jen zábavu nemá. Vývoj podoby některých jednotek (hellion, nomad/raven, Star-relic, atd.) je tu (sice ne ve zvláštním článku, ale ve článcích těch konkrétních jednotek) naznačen. Možná to není všechno, ale je toho poměrně dost (i některé artworkové návrhy)...

sKopheK - 21.12.2010 | 23:33   (odpovědět)

za "doporuceni" autorovi se omlouvam, podlehl sem davove kritice a zapomnel, co bylo v uvodu clanku
ma vsak vubec cenu zverejnovat opravene bugy? pro nekoho je to mozna zabava, ale dle me je to mene zajimave, nez kdyby se zverejnila podoba jednotek z alpha verze apod.

Saltazar - 21.12.2010 | 23:23   (odpovědět)

To Ultramarinus: jasně, u ostatních je to jasné, ale v té 2 žádný bug není, tedy pokud někdy nebyla v sc2 verze hry, kdy missile turety nedetekovali neviditelné jednotky, přiznám se že jsem betu nehrál, takže jestli ta detekce v té době být neměla tak se omlouvám. Prostě a jasně, vysvětlete to někdo.

Ultramarinus - 21.12.2010 | 23:18   (odpovědět)

Polop se vyzná a sám psal, že slušná část (možná už všechny) z těchto bugů (nebo důvodů pro neobvyklou situaci, nebo jak to chcete pojmenovat jinak) bylo odstraněno.

Doporučoval bych prvně přečíst si CELÝ text a pak cokoliv doporučovat jeho autorovi.

Co JINÉHO (zábavného neotřelého a nového) má psát o SC2, než začnou padat newsky o Heart of swarm? To že bude zápas, nebo jak válčí Predy - to je všechno zajímavé, ale jenom pro "mulťáky" a to nejsme všichni...

sKopheK - 21.12.2010 | 20:55   (odpovědět)

2. zadny bug sem nezaznamenal, vezka ma hodne velkej dohled
3. chyba v grafice (ale stejne bych to chtel videt na faster), ale zadny bug ve hre - porad to byl jeden vystrel
4. to bylo snad este v bete ten bug, ne? nebo v hodne starem patchi a opravili ho na druhy den

doporucuji autorovi overit platnost tech bugu, nez je zverejni
jinak extremy sou fun

Saltazar - 21.12.2010 | 17:32   (odpovědět)

Tu 2 moc nechápu. Vždyť tam má ten terran turety 2, tak proč by ho neměl vidět? Můžete mi to vysvětlit? Díky.
Tu 4 bych zavedl běžně do hry v podobném stylu, bylo to tušímm i u jiných RTS, když se do budovy střílí tak se opravářům sbírá život.

Pavel - 21.12.2010 | 16:22   (odpovědět)

Ta pětka se pokud vím stává někdy pod linuxem a prý i starší verze na MACu, takže jsem to považoval za problém s OpenGL. Pod oknama je to pro mne novinka.
Problém prostě je že "povrch" pro pohyb jednotek je jinde než se zobrazí, jednotky se dají vybrat hromadným výběrem a když tam postavíte sensor tower, půlka jí čouhá ven.

Weezing - 21.12.2010 | 16:02   (odpovědět)

Shang: Proč s tím máš problém?

Shang - 21.12.2010 | 16:00   (odpovědět)

Polop začal psát newsky, panebože ochraň nás!

ss - 21.12.2010 | 15:25   (odpovědět)

to BLacky: sak o 3. sem nic nepsal

awedes - 21.12.2010 | 15:21   (odpovědět)

6.není to reaper ale scv ale jinak super

BLackY - 21.12.2010 | 15:19   (odpovědět)

To ss: Pokud si na to koukal do konce, tak tam je videt ten paprsek Kolosa jak jde jeste po nabrani do Warp Prism...

ss - 21.12.2010 | 15:04   (odpovědět)

jisteze ne

Grieker - 21.12.2010 | 14:21   (odpovědět)

bug c.4 funguje?

ss - 21.12.2010 | 13:30   (odpovědět)

bug č.5 je ze stare verze a davno uz neexistuje, 6. speed ma umele zvysenou v editoru, 5.taky editor, 3. nechapu, DT jdou videt diky vezce nad zakladni budovou ktera ma vision 9 na invis unity a 1. nevim jestli to neni spis trik nez bug ale je to znama vec ze kdyz bouchne bunkr a marinaci nemaji kolem nej misto tak se vypari pac je program nema kde vytvorit v tu chvili.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.