StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Finále ASUS Tournament v brněnském kině Velký ©palíček

26.11.2010 | 10:28 - Jetro

U příležitosti výročí prvního roku existence pořádá portál Hitpoint.cz ve spolupráci se společností ASUS příští sobotu 4.12.2010 v Brně unikátní akci pro všechny fanoušky elektronického sportu. Půjde o finále prestižního turnaje ASUS Tournament ve StarCraft 2 a Quake Live, které se uskuteční v kinosále Palace Cinemas Velký Špalíček.

 

Klikněte pro plnou velikost plakátu, abyste lépe viděli logo našich stránek :)

 
Zápasy budou komentovány a promítány na plátno. Diváci tak budou mít jedinečnou šanci sledovat nejlepší domácí hráče bojovat o ceny v hodnotě přes 10 000 Kč a vychutnat si na vlastní kůži atmosféru vyvrcholení velkého turnaje v počítačových hrách. Kromě toho budou v průběhu finále pro diváky připraveny slosování o zajímavé ceny včetně dresů od předních českých týmu eSuby a nEophyte. Přijďte podpořit akci, která umožní představit a demonstrovat popularitu elektronického sportu u nás!

 

 
Cena vstupenky pro jednu osobu je 100 Kč. Při objednání 4 a více vstupenek v předprodeji je cena 90 Kč, zároveň zdarma obdržíte kšiltovku turnaje World Gamemaster Tournament. Zakoupením vstupenky v předprodeji se také automaticky zařadíte do slosování o grafickou kartu ASUS EAH 5550! Ze všech vstupenek v předprodeji se navíc bude losovat výherce 3x hráčského dresu World Gamemaster Tournament. Předprodej bude ukončen ve středu 1.12.2010. Kapacita je 117 míst k sezení, proto neváhejte a objednejte si vstupenky na tuto unikátní herní show včas!

 

Detailní informace naleznete na serveru hitpoint.cz.

 

Kdo se z našich čtenářů akce zúčastní, nechť dá vědět, jak vypadalo logo našich stránek na plátně :)

Komentáře
Komentáře k této novince byly zakázány.

??? - 01.12.2010 | 19:59   (odpovědět)

To lojza: ano zabavu v Praze jsem opravdu poznal,byl jse v Praze asik 14krat za zivot a te zabavy i s prazakama jsem si teda uzil po malu. Ano Stodolni uz taky neni co driv,ale porad si myslim ze se dokaze clovek lip pobavit na jedne ulici nez v cele Praze a to je fakt.

To ze nechodim do divadla jsem trotl ano,to ze ty nedelas neco ty co delam treba ja,tak pro me trotl nejsi jen mamlasek co si tu honi ego,kdyz nedelas hokej jsi trotl ne,proste te to nebavi a to bych mohl vyjmenovat dalsi veci,ale myslim ze ti utika predstaveni v narodnim,tak aby jsi nezmeskal

??? - 01.12.2010 | 19:53   (odpovědět)

To TnT: a kdo tu branil Banik ty pako? Rikam neco ze jsou frajeri,rikam ze jsou to trotli a Sparta taky a to co se predvadi neni fotbal zadny klub v CR a ty prachy co berou si nezaslouzi a proto cesky fotbal ignoruju,
A proc bych mel lezt do Prahy,kdyz mam v OV dobre placenou praci a kdybych mel vetsi naroky,tak do Prahy opravdu ne,ale spis zpet do Anglie kde jsem makal nekolik let,ale OV je pro me domov,tak jako pro tebe Praha a tak to vzdy zustane FuCk off Prague a s celym vasim divadlem trtlove

Pralev - 01.12.2010 | 19:49   (odpovědět)

Tak když už jsme u těch odkazů, tohle je dost k tématu :o)
http://www.youtube.com/watch?v=rWfQdrkp6ps&feature=related

TnT - 01.12.2010 | 17:57   (odpovědět)

To Skylleer: Prej Styx. Jeden cas jsem tam chodil za barmanem pro podpultovky A platno taky muzu, u nas v PT maj taky skoro vsude

To Romla: ROFL klasika, ale je dobre cerpat i ze skutecne kvalifikovanych a relevantnich zdroju na internetu, napr:
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Moravist%C3%A1n

Skylleer - 01.12.2010 | 17:41   (odpovědět)

Jenom takovej dotaz pro Brnaky zadny rejpani , jenom by me zajimalo jestli tam mate taky neco takovyhleho

http://www.psmf.cz/

tj malej fotbal 5+1 hromada tymu muze se prihlasit kazdy , postupuje se ligama , kazdej tejden 1 zapas.

je tam neco obdobnyho uvas ?

Praha for Romla - 01.12.2010 | 17:35   (odpovědět)

lol

Romla - 01.12.2010 | 17:31   (odpovědět)

Co je nejlepší? Asi takhle:

http://www.youtube.com/watch?v=3Oww2BjvgB8

Praha z Prahy pro Skylleera atd. - 01.12.2010 | 17:22   (odpovědět)

Samozřejmě že nejlepší pivo je plzeňský "vejvárek", ty svijany co tu o nich kdo si psal jsou taky velmi dobré, ale musí to být kvasnice. Zpátky ke StarCraftu, velmi doufám že Smoke dokáže sponzorům ukázat že se dají takovéhle akce konat vícekrát a na jiných místech, např. v Praze, kde to má hl. Česko blíže a Morava se bude moct podívat na kvalitní SC 2 matche a také na kvalitní tým Sparta Praha( taky na jejich hl. město na které by měli být hrdí a kterému v žádném případě Brno nemůže konkurovat), protože Baník je opravdu tragický. BTW Moráváci jsou v pohodě lidi, je to pravda ale jakmile jim nikdo začne kecat do jejich přízvuku, chování nebo jejich morávských dědin, jsou jak splašení a neznají Frendly... viz. tato diskuze, vše co je na Moravě je bezkonkurenční ...

Skylleer - 01.12.2010 | 17:07   (odpovědět)

Jenom v Praze je nejlepsi bar jmenem Styx a jenom v Praze toci nejlepsi pivo to ke stesti staci

tak a ted cekam ze lepsi je tohle a tamhleto a ze nejlepsi pivo staropramen, gambrinus a plzen ale je to vodnanskej platan xD

lojza - 01.12.2010 | 16:13   (odpovědět)

To ???: Neda mi to nereagovat - Jelikoz nechodis do divadla, jses pro mne skutecne trotl
to, ze nevis, kdo je kdo ve fotbale neznamena, ze to nevedi ti ostatni Priznam se, ze docela vim kdo je kdo, a to fandim Liberci
To, jak popisujes, ze se tu lide bavi, tak s tim jsem se snad jeste nesetkal. Prosel jsem za svuj zivot skoro celou republiku, mam manzelku moravacku z Havirova, docela muzu srovnavat - pravda je takova, ze v Praze se mluvi narozdil od zbytku republiky jakz takz spisovne, a naopak kazdy, komu neni cesky jazykl uplne u prdele trpi, kdyz slysi, jak se mluvi na morave. Si tam sakra mluvte nejakou cizi reci, jestli vam to vyhovuje, ale nekurvete cestinu omg
Co se tyce slavne Stodolni, tak co jsem slysel, tak bejvavalo, a dobu slavy jsou davno pryc..
Je otazka, co si clovek predstavi pod pojmem "hospoda" - pokud misto, kam se chodej vylizany paka co druhej den ozrat a rikaji tomu zabava, potom je docela mozne, ze v Ostrave takovych bude vice nez v Praze, nakonec moravaci nic jinyho ani neumej... Pokud budeme brat hospodu jako misto, kde se da nejen napit, ale i dobre najist, potom Praha jednoznacne vede...

Cece - 01.12.2010 | 15:27   (odpovědět)

Když se najde někdo šikovný z Prahy, tak ať něco podobného uspořádá v Praze. ©ikovný se našel z Brna je to v Brně.

A ať nám nevystydne flame. Mám dycky problém najít v Praze hospu,co nezavítá už v devět

TnT - 01.12.2010 | 15:18   (odpovědět)

To ???: Sparta si udrzuje 4b odstup od prvniho, kdezto banicek 4b. odstup od sestupovy pricky Ad. dotovani divadel: on se dotuje pres ruzny fondy, prispevky a dalsi cesty i ten tvuj fotbal ^^

Kdyz nekdo z Ovy jede makat do Prahy (kolik lidi to dela obracene?) a pak se vrati, tak se mu kvuli prevzatymu prizvuku muzou smat akorat looseri, ktery se po celej zivot nehnou. Na koleji sem bydlel/chlastal s brnakama/ostravakama/cernochama/plzenakama atd. -pro me za me, at si kazdej mluvi jak mu zobak narost. O kvalite hospod je blbost se bavit, ale cca souhlas se Zapem: kde je vetsi poptavka je i vetsi (a tudiz kvalitnejsi) nabidka.
Btw. nejlepsi zebra jsem zral tedka v zari pri chlastacim tripu po Brne a jizni morave v Zeleny kocce v Brne

MaXa - 01.12.2010 | 15:17   (odpovědět)

Nehádejte se a přijedťe k nám na sever do Liberce na jediné opravdové pivo -> Svijany a hned vás přejde chuť na ty vaše pražské a brněnské patoky .
Jo multikina, divadla, zoo, šalinu, lanovky,botanickou a první ligu máme taky

??? - 01.12.2010 | 14:50   (odpovědět)

To Zap: Bavili jsme se o predvedene hre to ze napiuses ze je tam 3x1 liga je k cemu vlastne? Nikdo ani nevite kdo je kdo. To ze je Sparta druha,ma byt??? Hraje stejne hrozne jako cela liga, Banik taky hraje na hovno,Bohemka to jsou ti klokani co se furt hadaj o to kdo je vlastne Bohemka???

Nerikal jsem vsichni,ale staci mi kdyz mi to trha usi,heleeeee tamhleee je nejakeeej baaar,pojdme se tam kouknoout a tohle presne mi vadi,tak jako vy rikate,ze mame kratke zobaky,ano nekteri z Moravy mluvi svym narecim a kdyz slysim ve zpravach mluvit nejake prave OStrabvaky tak mi to rve taky usi a rikam si co je to za lidi?? tak jako slysim kamose co odjeli do Prahy pracovat a vrati se a mluvi po vasem tak se smeju,co tam hulite chlapi a ano mate vice hospod,prece jen jste vetsi mesto,ale to neznamena,ze ty hospody jsou kvalitnejsi a podepisovat se umim ??? nekomu neco vadi?

To ze nechodim do divadla jsem trotl?? Kolik lidi tam dneska chodi,ty a tvoje stara proto se ty divadla z nasi kapsy musi dotovat aby vubec prezili a ano i ty prazske to koukas co?

Zap - 01.12.2010 | 14:42   (odpovědět)

TnT - ok, v pohodě

TnT - 01.12.2010 | 14:35   (odpovědět)

To Zap: Jaj sry, to melo bejt na toho lálu pod tebou "???" co se ani neumi podepsat

Kyldan - 01.12.2010 | 14:29   (odpovědět)

Je me lito ze se nedostavim (rodina cas a zase rodina) v Brne sem uz parkrat byl i zabava v hospode byl dobra (az na to pivo ) Ale jen male varovani pro prazaky do Brna jedte radci opravdu studen agenci Pokud si v Brne nekdo vsimne vasi SPZ kde bude "A" tak z 90% najde auto vocesany

Zap - 01.12.2010 | 14:27   (odpovědět)

To TnT - ty voe už to nehul
Být jen o malililililinko víc vnímevej, došlo by ti, že z Ovy opravdu nejsem.

TnT - 01.12.2010 | 14:19   (odpovědět)

To Zap: Pokud ses z Ovy tak bych misto baveni se o fotbale radsi soupal nohama

Michals - 01.12.2010 | 14:12   (odpovědět)

To Pralev: De o to, že někdo by možná hledal něco o tématu. Např nějaké další informace k akci které jsou zodpovězené v komentářích. Sry ale pokud bych si chtěl přečíst že se v Praze hraje fotbal nebo že je středem vesmíru tak si zajdu na diskuze nějakýho zpravodajskýho serveru. Tady bych čekal jiného a kdybych sem přišel jako nový fanoušek SC a viděl tyhle "inteligentní" příspěvky tak jdu jinam.

Zap - 01.12.2010 | 14:08   (odpovědět)

to ??? : zmiňoval jsem jak fotbal tak hokej. Předpokládám tedy, že reaguješ na tyto sporty. Já nevím, Sparta je ve fotbale druhá, moje Bohemka někde ve středu a Slávka u konce. Hokej to je horší (ale tam fandím Zlínu ). Baníček ve fotbale raději nemluvit, Vítky hokej první. Nevidím tam moc rozdíl na to aby ses zrovna ty vysmíval hře pražskejch týmů
- jojo, všichni pražáci jezdí do Stodolní Ty seš trdlo...
- divadlo? Hm, dyť říkám, že jsi trdlo
- nene, nepokračuj prosím

??? - 01.12.2010 | 13:47   (odpovědět)

To Zap: o kvalite predvadene hry prazskych klubu tento rok opravdu nebude spekulovat stoji to za hovno

proto jezdite tady k nam do hospod na Stodolni,protoze vas ty hospody bavi ze?

divadlo,co to je?

a dale bych nepokracoval

Pralev - 01.12.2010 | 13:33   (odpovědět)

Co proti těm flamům pořád všichni máte? :o)) Potřebujete růžový happy svět bez konfliktů, jiných názorů, přitepleně se poplácávat po ramenou a říkat si, jak se máme všichni rádi, vyhlížíme společně optimistickou budoucnost a tolerance z nás přímo sálá? :o))

Ty flamy jsou pomalu jediné zajímavé čtení a tenhle byl zrovna docela zajímavej :o)

Michals - 01.12.2010 | 12:17   (odpovědět)

Ja bych to tu nejradši vymazal a nechal první příspěvek smOka, predyho a druhý smoka. Zbytek je více měné flame.

Zap - 01.12.2010 | 11:53   (odpovědět)

To AIA:
ještě k těm koncertům. Ony ty zahraniční kapely moc turné po ČR nedělají. Mrkni kolik bylo např. v Praze zahraničních hudebních koncertů za tento rok.
Jasně, co se týče českých interpretů, na ty se člověk spíš podívá různě po ČR.

Zap - 01.12.2010 | 11:51   (odpovědět)

To AIA: no já nevím, tak například:
- chceš si zajít na fotbal? V Praze je 3x první liga, takže se určitě trefíš do ňákýho zápasu. Hokej to samý. O kvalitě hry teď nebudeme spekulovat.
- chceš si zajít do kina nebo DIVADLA? V Praze je jich tolik, že si vždy vybereš naprosto dle svého gusta
- chceš vyrazit na pivo - ze stovek a stovek hospůdek starýho města, žižkova a ostatních částí prahy si určitě vybereš. A můžeš furt objevovat další a další.
Takhle by se dalo pokračovat se vším - hudba, sport, zábava, kultura, různý zájmový aktivity. Jasně že to je v Brně taky. Ale v nesrovnatelně menším množství. Nevýhody z toho plynoucí jsou předpokládám zřejmé.
Pro méně chápavé: 1 scénář: je městečko, jedna hospoda, 2 scénář: je městečko, 5 hospod. Kde bude kvalita hospody vyšší? Kde si bude moci klient vybrat? Kde se budou chovat lépe a budou podávat lepší produkty? Správně, tam, kde jich je víc, protože když tě jednou zklamou, půjdeš vedle.
Jasně že každý malý město dnes má bazén, kino atd atd ale seš tím hrozně omezenej. V bazénu právě zrovna plave škola. V kině zrovna nedávají film na který chci jít.... atd atd.
Z osobní zkušenosti:
3x jsem za poslední 4 měsíce sháněl nově vydaný knížky. Čerstvý zboží. Tak jsem to prostě vygoogloval. A co myslíte, měli je jen v Praze (bylo to pár dní po vydání) a na výběr bylo více knihkupectví. Tak js prostě našel to, který mám cca 3 min autem od domu a knihu si zajel koupit.
Začal jsem hledat ňákou aktivní možnost hraní squashe. Našel jsem po praze několik squashových lig. Vybral jsem tu nejbližší (s přihlédnutím ke kvalitě) a prostě se tam přihlásil. Teď vyjíždím z domu 10 minut před zápasem.
Teď už se mi to nestává ale dřív...třeba v sobotu se probudím a přemýšlím co dělat. Mrknu na net, vyberu ňákou akci a razím. JE OPRAVDU Z ČEHO VYBÍRAT. Nepřeberný množství florbalovejch zápasů, házený, basketu, výstav, památek.
Jednoduše čím větší je počet subjektů, které tvoří nabídku, tím je nabídka jako celek kvalitnější a dává mnohem více svobody.

PS: vůbec nemám žádný negativní představy o lidech co nebydlí v Praze. V žádném případě se nad ně nepovyšuju ani si nemyslím, že jsem něco víc. Mám spoustu přátel v Praze, stř. Čechách i na Moravě (tam především). Vše má svoje výhody a nevýhody. Ale pls ať tady někdo neříká, že v Brně je taky kino, taky plaveckej bazén, taky bar. O tom to přece není.
Ve Spojených arabských emirátech taky mají lyžařský svah........

Romla - 01.12.2010 | 11:26   (odpovědět)

Dodatek: Ideálně by se takové akce, pokud budou pokračovat, měly konat pokaždé v jiném městě, aby to pokaždé měl nejblíž někdo jiný, časem třeba bude i víc lidí kromě smOkeho, kteří budou schopní něco takového uspořádat.

AlA - 01.12.2010 | 11:24   (odpovědět)

To je dobrá diskuse můžu se ještě zeptat, co myslíte tou zábavou? Já jen tak abych byl v obraze... V Brně studuju, ale na nejvíc koncertech sem byl stejně ve svým rodným, desetitisícovým městě(páč většina kapel stejně dělá turné po celý čr xD), multikina sou všude stejný, bazény, paintbally, diskotéky, bary, zájmový skupiny, sportovní "kroužky" taky... Na fesťáky se jezdí k Hradci ať jste pražák nebo ne... Tak jak si představujete tu zábavu vy?

Romla - 01.12.2010 | 11:16   (odpovědět)

Tak ta diskuze už je dost off topic, ale mě akorát překvapuje, že se toho tolik nadělá kvůli jednomu turnaji v Brně, to je fakt taková hrůza, že jeden turnaj bude v Brně a ne v Praze a je potřeba o tom napsat 50 komentářů? I kdyby to bylo v Ostravě nebo v Plzni, co na tom sejde, když se jedná o jeden jediný turnaj?

Funny - 01.12.2010 | 10:44   (odpovědět)

Ja sem Brňák odjakživa a nikdy se mi nestalo že by si ke mě někdo ani v hospodě na blbym meníčku obědovym přisedl bez zeptaní, to že lidi smrdí v mhdcku vic nez v praze komentovat nebudu snazim se jezdit autem , co se týče nějakyho skrytýho komplexu proti pražákům někteří ho možna mají , já pouze proti těm kteří jsou hned nasraní že je jedna akce v Brně a začnou říkat že je to vidlákov apod, mam spoustu známých z Prahy na který nedám dopustit a často tam jezdim, a co se týče zábavy samozřejmě že v Praze se toho děje podstatně víc tudíž je mnohem víc možností ale ani v Praze se mi nestavalo když sme bezcílně vyrazili že bysme někde objevili nějakou super akci nebo zábavu

TnT - 01.12.2010 | 10:25   (odpovědět)

To Roxan: njn, ja sem se nejvic natlemil kdyz sem vyslechl debatu nakejch skejtaku v hospode na letny co sedeli u vedlejsiho stolu. Po tom co se shodli na tom, ze v Brne chodi vsichni v teplakach a to jeste vetsinou v v gumovkach ze kterych kouka slama, jsem se dozvedel, ze Brno je vlastne zkratka > BuRaNOv

Roxan - 01.12.2010 | 09:43   (odpovědět)

Čtu tady tu vaší diskuzi a nedá mi to nereagovat.
Moji blízcí kamarádi (manželé, 31 a 28 let) se po asi 10 letech života v Praze přestěhovali (kvůli jeho práci) do Brna. Upozorňuji, že se nejedná o Pražáky.
Vždy když se s nima potkám, třetina schůzky obsahuje jen nářky na Brno. Jsou z toho úplně paf. Zde výčet příkladů:
- lidi v dopravních prostředcích tam smrdí potem mnohem víc než v těch pražských (prý je to hrůza - v Praze se samo taky najdou případy ale tomuto se nic nevyrovná)
- naprosto běžně se jim stává, že u oběda si k jejich stolu v restauraci prostě přisedne cizí člověk...aniž by se zeptal, zda si může přisednout nebo zda je vůbec volno
- možná si to Brňáci neuvědomují ale mají skrytý kompex vůči Praze. Furt se srovnávají, pomlouvají atd. Jak zjistí, že jsi z Prahy, změní chování respektive v ideálním případě se začnou přetvařovat. Pražáci berou Brno jako kterékoliv jiné město v ČR, moc o něm nevědí a je jim úplně jedno.
- v Brně je ve srovnání s Prahou (i bez tohoto srovnání) hrozná nuda. Samo, že se dá něco najít ale že by si člověk jen tak vyrazil a našel něco zajímavého, šance je malá.

Jen opět připomínám, že se jedná o citaci věcí, které mi říkají oni. Teď žijí v Brně 4 rok. Jsou úplně normální, sympatický pár, mají spoustu kamarádů v Praze i okolí, oba V©, inteligentní.

MÙJ NÁZOR:
co se místa konání týče - Smoka samozřejmě chápu, když je z Brna a chce si to zkusit na domácí půdě. To je jasná věc.
Ale podivy nad tím proč Praha a ne Brno .... když už to bereme z pohledu dopravy - jen jeden argument - o kterém nelze diskutovat. Mnohem větší procento obyvatel ČR to má blíž do Prahy než do Brna...
Spekulovat nad rozmístěním hráčů už je totální alchymie.

DND - 30.11.2010 | 23:33   (odpovědět)

Skylleer: A tak já myslím, že řešit zrovna dopravu u Prahy a Brna snad ani nemá cenu, v Brně jezdí dostatek tramvají, aby to jaksi kompenzovalo absenci metra, možná se projedeš o minutku dýl... A otevírací doby se snad taky neliší ne? Občas to vypadá, že většina zdejších pražáků asi nikdy nebyla v Brně a jestli se zaplní sál v Brně nebo v Praze může být ve výsledku stejně jedno 8-)

Jindřich - 30.11.2010 | 20:50   (odpovědět)

kdyby to bylo v Praze tak dorazím, bydlím v jedné z několika satelitních vesniček u Prahy...

smOke - 30.11.2010 | 20:50   (odpovědět)

Vstupenky je možné koupit v předprodeji do zítra, právě kvůli délce bankovních převodů, aby to došlo akorát do pátku. Na místě bude možné lístky zakoupit samozřejmě také, dokonce od mé sličné přitelkyně Pokud se akce povede, není problém ji pak dělat kdekoliv kde jsou multikina, tahat stoly, techniku do Prahy na zkousky atd by bylo fakt narocny a zbytecny. Chceme si to vyzkouset, ukazat ASUS a novinarum, ze sme schopny delat i takovy druh akci a dat moznost nasim fanouskum s nami oslavit rok existence. Nehadejte se a dojdete

Xsexistka - 30.11.2010 | 20:47   (odpovědět)

Taky.) bejt to v Praze nevahám .-)

Skylleer - 30.11.2010 | 20:34   (odpovědět)

Ja nwm ale obecne od dob co jsem chodil pravidelne na lanky age of empires nikdo by si to nedovolil hodit jinam nez do prahy , proste je to takova klasika a nepsana vyhoda pro Prazaky ze se vsechny turnaje a vse konalo tady. Kde jinde nez v praze budes mit vsude otevreno (s nadsazkou) kde je nejlepsi doprava po mesta a ezimestama , samozrejme ze Brno se za posledni dobu hodne zvedlo , ale nebudu lhat kdyz reknu ze me to prekvapilo ze to neni v Praze a jen kvuli tomu ze to mam do Brno dal nez bych si pral a neni to nejlevnejsi tak tam nepojedu.

Jen dodam ze absolutne nic proti malejm mestum nemam (tim nechci rict ze Brno je maly) ale obecne zadny komplexy na neprazaky a podobne a nechapu jak nekdo se kvuli "rivalite" svou mest muze takhle vyhlasovat , ale kazdej flame je zabava pro nezucastneni takze jen pokracujte tim kdo ma nejvyssi budovu a kde je nejlevnejsi parek v rohliku

Praha Praze for Michals - 30.11.2010 | 20:21   (odpovědět)

WGT nemůžeš srovnávat s akcí tohohle tipu, WGT byla několika denní záležitost s opravdu kvalitní účastí herní komunity, byl jsem tam dokonce i já.

Michals - 30.11.2010 | 19:25   (odpovědět)

Podle mě by přijelo dost lidí i do Brna kdyby se to ohlásilo o něco dřív. Každopádně bych to soudil až v neděli večer. Podle toho co čtu tam sám určo nebudu

Jinak jak už bylo psáno. SmOke je z Brna, takže logicky je pro něj jednodušší to zorganizovat v Brně. Navíc na WGT minulej rok přijelo dost lidí, takže si myslím že ani teď by to nemuselo být špatný.

TnT - 30.11.2010 | 19:17   (odpovědět)

Hehe, to je snad prvni poradnej flame co neni o (im)balanci

Pokud to ma bejt akce na propagaci SC2 mezi sponzorama, tak je skutecne hodne pravdepodobny, ze pokud to bude v praze tak prijde vic lidi. Zmlsany Prazaci, prave proto, ze jsou presyceny ruznejma akcema, tak se jentak kvuli necemu "ven" trmacet nebudou. Naopak moravaci jsou zvykli na cestovani za zabavou, tak jim to ani neprijde. Mozna je to trochu drsny, ale je to proste tak.. Zas na druhou stranu chapu, ze pro smOka je daleko jednodusi neco osefovat v Brne nez v Praze. Ne ze by byl takovej rozdil domluvit neco ve Velkym spalicku (btw. co to je za blbost jmeno Velky + zdrobnelina? ), nebo napr. ve Slovanskym dome - oboji Palace cinemas. Proste zalezi co je pro hitpoint vic dulezitejsi: Jestli domaci zazemi, nebo co nejvetsi ucast.

To Pralev: Tak to ja jakozto 8leta prazska naplava z jihu cech, znam docela dost rozenejch prazaku co jsou: "namachrovanej na to, že je z Prahy a jaká je Praha pupek světa a mimopražští jsou vidláci."

Michals - 30.11.2010 | 19:16   (odpovědět)

koubis 1999: v předprodeji to bylo možné koupit na hitpointu. ALe nevim jestli už není pozdě když je limit zítra (nevim kolik trvá bankovní převod). Ale asi se to bude dát koupit i na místě.

koubis 1999 - 30.11.2010 | 18:13   (odpovědět)

nevite kde je mozne zakoupit vstupenky???

Funny - 30.11.2010 | 17:20   (odpovědět)

mě to neřikej ja jezdím do Prahy co chvíla

eNj - 30.11.2010 | 17:13   (odpovědět)

LOL, nechápu o čem se to tu vůbec hádáte ?
Česká republika je tak směšně prťavá, že jestli to je v Praze nebo v Brně, je úplně jedno. Si stěžujete jaká to je dálka, přitom to jsou nějaké dvě hodinky (Praha - Brno).
Moje přítelkyně jezdí každý den na letiště Ruzyně do práce ... více jak hodina a čtvrt cesty, ve špičce i více jak hodina a půl a to neopustí vůbec hranice Prahy.
Tak nasedněte do aut a autobusů a hurá na Brno, ať to lítá !!!

Romla - 30.11.2010 | 17:10   (odpovědět)

To Gasper: Radši ty debily jmenuj, pokud už používáš takové výrazy, všichni tady debilové určitě nejsou.

Gasper - 30.11.2010 | 15:47   (odpovědět)

Ty bláho vy jste fakt debilové. Ale je to asi přirozený. Čím ti lidi jsou si bližší, tím se víc hádají. Důkaz toho je, když přijedu za babičkou na Moravu (z Prahy), tak největší hádky jsou mezi sousedníma vesnicema. Respektive lidma z nich. Do krve by se pohádali, kdo má lepší fotbalovej tým a kdo v rybníce víc ryb. Kdyby se ale potkali někde v prčicích v zahraničí, tak se budou objímat, že jsou vlastně ze stejnýho místa a jací nejsou bratři.
Jsme holt jen stádo živočichů, kteří potřebují jíst, pít a množit se. Pak jsou samozřejmě další méně či více zbytné statky. Z toho všecho vychází závist, zloba, apod apod no a z toho zase tyto žabomyší války.
Ale těší mě, že je na člověkovi taky spousta krásnejch věcí a vlastností.

smOke - 30.11.2010 | 14:03   (odpovědět)

Ach jo, takovy flame a pritom to ma byt diskuze o teto akci Predprodej a sance soutezit o grafickou kartu konci zitra, tak nevahejte!

Funny - 29.11.2010 | 23:42   (odpovědět)

Praha vs Brno pro pana Gregoryho a další ... myslel sem to trošku s nadhledem a vtipem ale evidetně se toho hned zas hodně lidí chytlo takže asi tak ve spoustě zemí (spíš těch větších) není absolutně pravda že se všecko tlačí do hlavního města, mezinama co by taky melo na tech ostatnich byt zajimavyho kdyz se vsecko narve do toho hlavniho? Ja nemam vuci Prazakum zadnou zášť dokud se neobjevi presne nekdo takovej kterej si mysli ze vsecko musi bejt v Praze jak proboha z nekoho muze vypadnout to ze je to pro vsecky nejbliz? Kor kdyz se tu vicemene porad spojuje komunita CZ/SK tak se prosim panove podivejte na mapu slovenska a ceska a kouknete kde tam je brno a kde Praha nehlede na to ze chapu ze panovi ze zapadnich cech se zda Praha pro všecky nejblíž protože zapoměl že na Moravě a Slezku jsou taky lidi kteří to do Prahy mají samozřejmě blíž že ano.Nicméně to ze v Brně je víc pařanů bych si vůbec neodvážil tvrdit nevim kde ste to vůbec vyhrabali jo a ještě pro pana chytraka co tu nechal vzkaz "Praha for Brno" tu tvoji slavnou obdobu mezinárodního deníku Metro tu máme už asi pět let a šalina je uplně něco jinýho je vidět že si ji ani neotevřel a nevíš o čem meleš

Praha for Romla - 29.11.2010 | 22:17   (odpovědět)

Znáš to pořekadlo, ať jedeš kamkoliv, vždycky skončíš v Praze. Aneb všechny cesty vedou do Prahy ; ) , jdu jíst čipsy a válet se u TV...

Romla - 29.11.2010 | 22:06   (odpovědět)

To Praha for Romla: Já nepochybuji o tom, že v Praze takových akcí v budoucnu bude spousta, o tom, že je Praha pro všechny nejblíž, už ale docela pochybuji.

Praha for Romla - 29.11.2010 | 22:00   (odpovědět)

Pokud vím tak se tady konalo WGT na kterém jsem nebyl a hl. důvod je ten že se konal v BZ a tam je to opravdu malé a chodit kolem hráčů, nakukovat jim do monitoru není můj koníček, ale myslím si že myšlenka promítání na plátně kina je velmi kreativní a uvítal bych akci takovéto druhu i v Praze a k tomu nějaký doprovodný program. Je vcelku logické když pořadatel sm0ke zřejmě pochází z Brna tak akci pořádá v Brně, ale dámy a pánové co si budeme nalhávat Praha je opravdu pro všechny nejblíže a to se o Brně říct nedá.

Romla - 29.11.2010 | 21:50   (odpovědět)

To Praha for Pralev: Myslím, že jméno Prahy ve světovém měřítku tady celkem nikdo nezpochybňuje, to ale neznamená, že každý turnaj ve SC2 se musí konat v Praze, což je myslím předmětem diskuze.

Praha for Pralev - 29.11.2010 | 21:42   (odpovědět)

Zas tak s tebou nesouhlasím, v poslední době se jméno Prahy min. ve střední Evropě velmi změnilo, směrem k lepšímu a to díky návštěvě Benedikta XVI a nedávnému podpisu smlouvy o snížení počtu jaderných zbraní, lidé naopak znají spíše Prahu než Česko samotné a spoustu z nich neví že Praha patří do Česka.

Romla - 29.11.2010 | 21:39   (odpovědět)

To Pralev: Palec nahoru. (To Jata: Co takhle pro to zavést značku?)

Pralev - 29.11.2010 | 21:29   (odpovědět)

Gregory: Ach jo. Jsem Pražák a vždycky jsem nechápal, kde se bere ta zášť mimopražských k Pražákům. Resp. proč se mluví neustále o nějaké rivalitě, když o žádnou rivalitu nejde - neznal jsem (dosud) Pražáka, kterej by byl namachrovanej na to, že je z Prahy a jaká je Praha pupek světa (ne, fakt není) a mimopražští jsou vidláci. Ale znal jsem hodně lidí z jiných měst nebo vesnic, kteří žijí v představě, že v Praze má každý příjem 100 000 měsíčně, náklady stejné jako oni na té vesnici a každý se tu má jak prase v žitě :o) Přišlo mi to úsměvné, narážky jsem většinou přecházel... Teď, když vidím s prominutím paka, jako jsi ty, tak chápu, že ty třenice nejsou rozdmýchávány jen jednostraně...

"A že by to bylo třeba tím, že Praha je centrem nejen česko - slovenska, ale i střední evropy?" - LOL. Nechci tě připravovat o iluze, ale všechny státy na západ od nás nás vnímají stejně, jako my vnímáme všechny státy na východ od nás :o) Ale pokud pro tebe střední Evropa je ČR, SR a Ukrajina, tak ano :o))

Romla - 29.11.2010 | 21:28   (odpovědět)

To weezing: Zcela evidentně, akorát nechápu, proč ho mají Pražáci...

weezing - 29.11.2010 | 21:24   (odpovědět)

tady má někdo mindrák..

Romla - 29.11.2010 | 21:22   (odpovědět)

*nářez.

Romla - 29.11.2010 | 21:20   (odpovědět)

Chlapci, já fakt nevím o co vám jde, v Praze je všechno, v Brně nic a k tomu nic ještě jeden turnaj ve Starcraftu 2 a ani to se vám nelíbí a chtěli byste i ten jediný turnaj, který zřejmě chybí Praze k dokonalosti, to je fakt nážez.

Praha for Brno - 29.11.2010 | 21:13   (odpovědět)

To jste teda potřebovali, o Áno Brno jen u Vás je nejvíce hráčů, jen Brno je hezčí než Praha, jen brňáci jsou správní hoši od skautu, dokonce máte obdobu mezinárodního deníku Metro jako má Praha, ovšem jen brněnskou obdobu ala ©alina, jste prostě fakt hustý, fakt, fakt hustý, žeru Brno ... hl. tu muslimskou komunitu, kterou tam máte a jedna z největších oblastí s nezaměstnaností, zapomněl jsem něco Brno? "Brno je studentský město a vždycky tam bývala hráčská komunita větší než v Praze, takže fu pražáci xD" Tím jako chceš říct že Praha není Studentský město, nejsi ty z Brna ???? Back to the StarCraft, akce to bude dobrá a doufám že podobné akce budou i v Praze, neb tam je blaze.

Romla - 29.11.2010 | 21:06   (odpovědět)

Aneb jak nám Gregory vysvětlil, že naprosto každá akce by se měla konat v Praze, protože to je hlavní město nejenom Česko-Slovenska, ale téměř celé Evropy. Funny.

Brno - 29.11.2010 | 20:57   (odpovědět)

To jsme tu potrebovali nejakeho prazaka ktery nam to vysvetlil,ze vlastne Praha tahne celou republiku a my jsme vesnicani co vlastne sedi na prdeli a delame velke hovno a to ze se v Praze sejde vic lidi je zcestne,protoze neni receno,ze kdyz Praha ma vic lidi,ze je tam vic fans do her,myslim i okoli a ze tam nekdo prijede. Ano rivalita tady je a vzdy bude a myslim,ze to vice ze sebe delate sami,stacilo si precist co jsi napsal

Mavo - 29.11.2010 | 20:48   (odpovědět)

Zajimava akce. Jsem z Prahy a kdyby to bylo tady, tak tam na dve tri hodky zaskocim ... jako do kina . Nema to co delat s rivalitou Praha / Brno. Proste nemam cas vlacet svoji prdel tam a zpet.

Gregory - 29.11.2010 | 16:50   (odpovědět)

A že by to bylo třeba tím, že Praha je centrem nejen česko - slovenska, ale i střední evropy? Je samozřejmé, že do Prahy se ti sjede víc lidí, než-li do jiného města. To bylo ad jedna.

Ted ad dva. Jeste, abys slysel, ze se lidem nelibi, ze neco neni v Brne. Brno neni hlavni mesto, nema zadne automaticke "pravo" ani zvykove na poradani ničeho. Pokud se něco uskuteční v Brně, je to pro Brno příjemné překvapení a změna. Ale nemají důvod naříkat, že to a to v Brně není - prostě to tam není. To ale na Prahu neplatí, děje se tu vše a je to zvykové právo, "právo" hlavního města a v nejdůležitější řade ekonomický faktor. Pokud pak něco v Praze není .. není divu, že se hodně lidí nad tímto faktem pozastavuje (a to opravdu nejde jen o pražáky... asi by ses divil, kolik západočechů je celkem smutná z toho, že je to v Brně -> je to docela štreka ze západních čech). Praha je centrum a je dobře dostupná ze všech koutů republiky. Všichni vám to přejeme, ale jste to vy, kdo pořád rýpe do pražáku a děláte ze sebe "něco lepšího" .. mě je to celkem šumák, kde se to bude konat ...Skutečnost ovšem je taková, že prostě pořádat i tuhle akci v Praze má mnohonásobně více plusů, než-li v Brně. Tak .. teď si zase klidne rýpněte do pražáka ... Zajímavé, kolik lidí rýpe a nadává Praze a pražákům ... další zajímavé číslo ovšem je, kolik takových lidí pak do Prahy utíká ... a ti, co na to nemají , tak aspon nadávají ... ale ono to tak je ve všech zemích no... Lhot hlavní město (byt je pro danou zemi ekonomickým tahounem) je vždy a všude ""vesničanama"" bito holí.

Michals - 29.11.2010 | 16:02   (odpovědět)

Zajímavý že pořád slýchám že se lidem nelíbí že to není v Praze ale eště sem neslyšel někoho říkat že se mu nelíbí že to není v Brně. Čím to asi bude.
Potom se tady jenom poslouchá jak všichni brečí že nejsou žádný turnaje. Eště aby byly s tímhle přístupem. Já se tam určitě přijdu podívat a doufám že nezůstane jen u jedné takové akce.

Funny - 29.11.2010 | 09:29   (odpovědět)

Jak není něco v praze takou sou páni vždycky hned nasraní protože to nemaj za prdelí zatím co mi si vážíme každé akce co tu je a když tu není tak prostě sednem na bus a jedem do Prahy, Rymaku,Krnova apod... Z druhé strany chápu že hodně lidem nestojí za to cestovat kvuli tomu ja se urcite prijdu podivat muzem bejt radi ze se neco deje a nekdo to porada když cokoliv vetsinou sklidi jen kritiku par nevdecniku

AlA - 28.11.2010 | 13:10   (odpovědět)

Brno je studentský město a vždycky tam bývala hráčská komunita větší než v Praze, takže fu pražáci xD

smOke - 27.11.2010 | 20:12   (odpovědět)

Samozřejmě, počítáme spíš s diváky z okolí Brna, takže kdo jste z daleka a fandíte nám, díky

Jindřich - 27.11.2010 | 20:03   (odpovědět)

2Northman:
ty mi můžeš udělat BJ...

Jindřich - 27.11.2010 | 20:02   (odpovědět)

Akce to bude určitě super a bydlet někde poblíž, tak jsem tam hned, ale takhle se mi to fakt nevyplatí... takže je to spíše pro Brno, než střední Čechy. Jinak přeji hodně úspěchů a ať Vám přijde co nejvíc lidí. WGT byla vždycky pecka, ale byla to akce, která nebyla na den + Invex +hodně lidí +super atmosféra, velmi málo záporných hodnot. To co říká PredY je dost objektivní názor.

smOke - 27.11.2010 | 16:33   (odpovědět)

Budeme rádi za každého diváka, je to šance, jak ukázat firmám a mediím, že soutěžení v PC hrách je u nás oblíbené. Je to na vás, snažíme udělat maximum, ale bez vaší podpory to nepůjde

Northman - 27.11.2010 | 15:13   (odpovědět)

2Jindřich Ty si vážně chudák ! Vylívat si svoje komplexy zrovna tady ? Chudáku !

PredY - 27.11.2010 | 12:43   (odpovědět)

ja myslim ze jako prvni event to staci a uvidi se jak se to povede. priste klidne muze byt neco ala. IEM Gamescon treba event na celej den nebo i na 2 a pak se urcite vyplati dojet.

Jindřich - 27.11.2010 | 11:35   (odpovědět)

Hlasuji pro kvalitní názor by Gregory, Student Agency je fajn, ale platit 500 za dopravu tam a zpět + 100 na vstup + nějaké jídlo a pití tak to si ty peníze dám radši do prasátka na a budu šetřit na HoTS a Diablo 3 Collector´s editions...

Phantom - 26.11.2010 | 20:16   (odpovědět)

ale Slovaci sa potesia... a ti v Brne studujuci dvojnasobne... ale z Prahy do Brna to mate 2 hodky Student Agency, navyse Velky Spalicek je od bus stanice vzdialeny maximalne 10 minut pesky...

jediny problem mozu byt financie a cas... napr. ja som v Brne, ale prave ten vikend idem domov...

Jony - 26.11.2010 | 20:00   (odpovědět)

Pce nebo prag jel bych ale do brna je to 3 hodiny...

Jony - 26.11.2010 | 20:00   (odpovědět)

Pce nebo prag jel bych ale do brna je to 3 hodiny...

Gregory - 26.11.2010 | 19:57   (odpovědět)

©koda no...do Ruska kvůli tomu vážně nepojedu

Skylleer - 26.11.2010 | 19:51   (odpovědět)

mrtve rozhodne neni a blizko taky ne bejt to v praglu tak bude ucast vetsi

Jindřich - 26.11.2010 | 19:48   (odpovědět)

jj, Brno je mrtvé město...

Riwik - 26.11.2010 | 19:35   (odpovědět)

Skoda ze az v Brne....

Riwik - 26.11.2010 | 19:35   (odpovědět)

Skoda ze az v Brne....

smOke - 26.11.2010 | 10:41   (odpovědět)

So it begins...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.