StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
https://www.maleenha… » 15.06. 08:42
nike air huarache » 15.06. 04:02
mens grey nike train… » 15.06. 03:58
scarpe new balance d… » 15.06. 03:55
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Záznam PredY vs Socke

04.11.2010 | 15:16 - Jetro

Před týdnem náš hráč Tomáš "PredY" Pospíšil odehrál svůj první zápas v turnaji Intel Extreme Masters V European Championship. Souboj se slavným německým Protossem Giacomem "Socke" Thüsem jste mohli sledovat v přímém přenosu na Hitpoint TV. Pro všechny co neměli možnost vidět tento zápas živě, nabízíme videozáznam. Pokud vás zajímá také hodnocení zápasu samotným Tomášem "PredYm" Pospíšilem, nepřehlédněte textovou reportáž.

 

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Haros - 08.11.2010 | 13:05   (odpovědět)

komentar byl moc dobry jde videt posun vpred

smOke - 08.11.2010 | 12:40   (odpovědět)

Díky všem za kritiku a ohlasy! Jako vždy odpovím, že se budu snažit chyby postupně odstranit a připravit vám všem atraktivní komentář

Stoky - 06.11.2010 | 23:21   (odpovědět)

Skylleer: Sorry moje chyba...uz jsem z toho zblblej...napsal jsem tvoje jmeno o radek vys, ani jsem si toho nevsiml

Skylleer - 06.11.2010 | 22:51 jsem ja

Skylleer - 06.11.2010 | 23:13   (odpovědět)

btw nechapu kdo se tu podepisuje za me , to se delalo na zakladni skole , uz strategy hracu bych cekal neco jinyho , ten post co zacina oper neni ode me pripadny dotazy smerujte na toho kdo se asi boji se podepsat sam za sebe

Skylleer - 06.11.2010 | 23:12   (odpovědět)

tady je krasnej navod doporucuju to sjed , pak prepnout na terrany a zergy

http://us.battle.net/sc2/en/game/race/protoss/

ty videjka o jednotlivejch rasach maji moc pekny stim popisem jednotek

Skylleer - 06.11.2010 | 22:51   (odpovědět)

Oper spatne...Stalker je vyslovovan s "o" misto "a". A na vyslovnost slova Zealot se musi jit trosku jinak...a to ze strany puvodu tohoto slova...od z latinskeho slova zelot (zaniceni pro) od toho anglicke zeal (horlivost) a nebo zealot (fanatik)

Skylleer - 06.11.2010 | 22:16   (odpovědět)

"marádrs, stákrs" napsat se to neda pac je to takovy to prehlaskovany a kazdopadne kazdej kdo delal nekdy ajiinu tohle musi umet vyslovit. Pokud ma nektere jednotky vysloveny po AJ meli by byt vsechny jako zílot ne zélot.

Zpevak Seal taky neni sél

Raab - 06.11.2010 | 18:17   (odpovědět)

To Pralev: Dobře ty.

Ale ted teda nvm, já tam prostě slyším "sta"

Pralev - 06.11.2010 | 17:23   (odpovědět)

Pro ty, které baví nekonečně dlouho diskutovat o tom, jak se čtou Stalkeři a Maraudeři:

http://www.youtube.com/watch?v=hZgAGeImbVU

Konkrétně 1:36 a dál.

alieno - 06.11.2010 | 16:36   (odpovědět)

Sorry za duplicitu

alieno - 06.11.2010 | 16:36   (odpovědět)

Socke je vazne dobry hrac, a komentar nebyl vubec spatny, zkuste si komentovat sami Kdyz jsem premyslel co jako counter na ty archony, tak je tu logicky jen ghost (x3 na archona/dva/dle rozsahu emp). Tak ci tak, predy si to projel sam scoutem. A jeden pokus o drop? Vypada to, jako by ho to nebavilo.. ale jinak hezke pokoukani... snad priste Predy, ale i tak hezka hra.

alieno - 06.11.2010 | 16:35   (odpovědět)

Socke je vazne dobry hrac, a komentar nebyl vubec spatny, zkuste si komentovat sami Kdyz jsem premyslel co jako counter na ty archony, tak je tu logicky jen ghost (x3 na archona/dva/dle rozsahu emp). Tak ci tak, predy si to projel sam scoutem. A jeden pokus o drop? Vypada to, jako by ho to nebavilo.. ale jinak hezke pokoukani... snad priste Predy, ale i tak hezka hra.

easyyy - 06.11.2010 | 15:43   (odpovědět)

připomíná mi to moje začátky - dráčci, psy, kuchači atd )

Stoky - 06.11.2010 | 15:19   (odpovědět)

easyyy: Aspon tak jeden muj kamarad rika kazde jednotce podle toho jak vypada...a neni legrace se vyznat v tom co prave hraje, protoze jeho setup za tosse panacci+vidlicky (zealot+stalker) podporeno letadylkama (phoenix) by nikdo nehadal

easyyy - 06.11.2010 | 13:48   (odpovědět)

a já jim říkám stopař a neřeším výslovnost /joke off

TnT - 06.11.2010 | 13:48   (odpovědět)

Imho uplne staci, kdyz bude smoke vic cumet na mapu, aby mu tam neuniklo napr. vygumovani expy VR, zatim co kouka, jak jsou saturovany baze.
Podle jakyho vzoru se sklonuje kolos a ktery mismeno je zneli ve slove marauder, je mi srdecne uprdele, pokud vim o cem je rec

Stoky - 06.11.2010 | 12:05   (odpovědět)

Romla: Mno jsem rad ze si rozumime Jinak souhlas, je to rozhodne poslouchatelne jen tomu po obsahove strance trosku chybi (ale tak neni to fotbal nebo basket, kde komentator sleduje jen mic ).

Romla - 06.11.2010 | 10:05   (odpovědět)

To Stoky: Jo jo, obrácené e se na klávesnici blbě píše. Že to někde vyslovují i s tím L jsem zatím neslyšel, ale klidně to tak může být, mně to akorát trhá uši, often je možné vyslovovat oběma způsoby, to jsme se učili už ve škole. Jinak jsem reagoval spíš na ty, co píšou, že se to nedá poslouchat, rozhodně se to dá poslouchat a baví mě to poslouchat i s těmi chybami.

Stoky - 06.11.2010 | 09:40   (odpovědět)

Romla: Jestli je to reakce na me, tak ani tvoje vyslovnost neni zcela spravna...k tomu bych musel pouzivat specialni znaky a to se mi nechce hledat...vyslovnost je ofc sto:k(neznele r). S tim ze ovsem spoustu oblasti (myslim anglicky mluvicich) vylovuje i L a nekdy i R, podobne jako spravne podle britske anglictiny se ve slove often, nevyslovuje "t", ale Husky ho porad rika, who cares.

S nemam problem s komentatorskym skillem sm0ka ješ dobrej komentator, jen me "vadi" ze zkratka sm0ke nema odehrano a nastudovano a je to vazne slyset, je mi fuk jestli bude platinum, jako Husky nebo djWheat, nebo diamond jako HD nebo Day9.

Jonyx - 06.11.2010 | 09:28   (odpovědět)

Ať tak, nebo tak, Já říkám vždy stalkr .

Romla - 06.11.2010 | 09:13   (odpovědět)

Stalker se anglicky vyslovuje stókr, ne stolkr, jako talk je tók a ne tolk. Ale že má sm0ke pro někoho nepříjemný hlas, s tím asi těžko něco udělá, mě ten jeho komentář celkem baví, jsou tam chyby ve výslovnosti i v orientaci na mapě, ale to neznamená, že by to měl vzdát a přestat komentovat. Někteří jste na něho moc přísní.

Stoky - 06.11.2010 | 04:25   (odpovědět)

Raab: Proc si mi postul ten link?? Stalker se proste anglicky vyslovuje Stolkr...je tam "o" to co si mi poslal je ceska vyslovnost, kterou opravdu nema cenu pouzivat, protoze kdo trosku sleduje zapasy, tak vsude se mluvi anglicky. A ano ja anglicky umim, ano videl sem vetsinu zapasu Huskyho, Day9 nebo HD a vsude je to stejne, Stolkr a Marauder se vyslovuje M(neznele ae)rodr.

Co se tyka obsahu, tak myslim ze nebude zas takovy problem se domluvit s Hitpointem, ze jim chcete delat komentatora...komentator komentuje dobre (napr Quake), ale jen je videt ze proste nemaa s SC2 takove zkusenosti.

muf - 06.11.2010 | 00:21   (odpovědět)

Raab: No nevím, asi budu souhlasit se skeletonem, protože jsem vypnul první zápas asi v půlce. ©patná výslovnost a poločeskoanglickopolské názvy jednotek mě tak neštvou, ale zmršit jméno hráče je fakt moc. Zvlášť, když to opakuju každách pět vteřin.

Pralev - 05.11.2010 | 22:37   (odpovědět)

Skylleer: Naprosto přesně vystiženo.

Raab - 05.11.2010 | 22:06   (odpovědět)

To skelton: Kdyby byl přímák bez dabingu taky by byl pěkná nuda... teda podle mě

Raab - 05.11.2010 | 22:02   (odpovědět)

To Stoky: http://translate.google.cz/translate_t?q=stalker&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=cs&tab=wT#

PS: Poslechni si repleye treba od HD nebo huskyho

A další takovej je Marauder ktereho vyslovuje Maroder...

To Chicos: Souhlas s tebou.

Chicos - 05.11.2010 | 18:55   (odpovědět)

Jako proti vyslovnosti nic nemam to je mi uplne putna nakej colosus nebo colos vem cert ale sledovat kdo co stavi kde se utoci a tak dale pozorovat oba dva hrace to je proste zaklad ja sem z tech voidu byl prekvapenej asi stejne jako PredY

skelton - 05.11.2010 | 18:27   (odpovědět)

skoda Predy ale nejvic se clovek nauci z proher.
ale da se u nadherne videt co udela par leteckych jednotek a malo mariny .
a s tim komentatorem to je takyy spatne radeji bysem mel zaznam ze hry a sm si pak udelal komentar xD

Stoky - 05.11.2010 | 15:29   (odpovědět)

Raab: Co se tyka vyslovnosti, tak s tou je vzdycky potiz. Bud to chce vyslovovat cesky prepis, coz je dost nesikovne prave treba u siege modu, tak se pouziva radeji anglicka vyslovnost (krome par pocesteni jako treba SCVcko). Takze Stalker je opravdu vyslovuje Sto:k(r), siege je si:dz. Vyslovnost neni problem, myslim ze komentator je anglicky vybaven dostatecne (coz dokazuje i probe jako proub ). Co mi ale vadi a rve mi usi, tak je sklonovani Colossus a Nexus. Colosus se spravne sklonuje jako zivotne slovo s puvodem z latiny, takze podle vzoru genius (tedy colosus bez colosa, dva colosove) a nebo jako nezivotne podle vzoru hrad(les) (stejne jako nexus, ten je nezivotny jednotznacne), tedy colosus (nexusu) bez colosusu(a) (nexusu), dva colosusy (nexusy) - takze tvar colosy je uplne mimo...to jsou pravidla ceskeho pravopisu.

Ale jinak by to samozrejme chtelo nejakeho SC2 komentatora, komentator je asi dobry, ale nema v SC2 zkusenosti...

myrec - 05.11.2010 | 13:18   (odpovědět)

komentator by sa aspon mohol naucit presne vlastnosti jednotiek a co presne znamenaju ... stit imortala berie maximalne 10.. marinak 10 dmg nedava..

Skylleer - 05.11.2010 | 12:19   (odpovědět)

Ja si zas myslim ze toss proste na mech ma vyhodu jak prase a pokud nekdo uz ten mech jede tak ho musi pouzit rychle a ne snim cekat doma udelat 20 tanku a vyrazit ..

libi se mi ze predy jel neco jinyho nez klasiku , napad dobrej provedeni horsi proste , kdyz pockas az on postavi counter tak je jasny ze to takhle dopadne , predy investoval vsechno do tanku a nemel nic na vzduch , kdyby udelal tank opening dva tanky siege mod par marine par scv cek jako stit mohl mu tu expu v obou hrach sundat , misto toho cekal az ho socke premakruje a pak i pretechuje respektive udela presnej counter.

co z tech her jsem mel moznost videt tak :

1) pozdni push
2) absence ravena nebo aspon veze na ty observery
3) zadnej emp od ghosta
4) spatnej skaut tech void rayu, predy zacal massit vikingy az kdyz bylo pozde , pak socke jen prepnul na archony a templare - diktoval co se bude hrat .
5) kdyz uz s tema tankama nepushuje tak at jde do ty expy driv, socke mel vzdycky strasne navrch v income to se pak hraje jinak

beztak se mi hry libili, par fightu bylo oku lahodicich a taky si myslim ze se predy z toho dost naucil, protoze tohle je nejlepsi zpusob jak se v necem zlepsit mrknout na to kde a kdy mel zautocit.

Aklain - 05.11.2010 | 11:53   (odpovědět)

pekny hry Predy

Raab - 05.11.2010 | 11:49   (odpovědět)

No jedinou připomínku mám. A to výslovnost komentátora. Od zasiagovanech tanků, přez výslovnost stalkerů kde říká ( stolkeři ) to trhá uši.

Bubla - 05.11.2010 | 10:17   (odpovědět)

To Rub: dik moc

Merlin - 05.11.2010 | 09:51   (odpovědět)

Ti voidi tam byli opravdu klíčoví, ale hlavní problém podle mě byl ve scoutingu. Sry predY, nic proti tobě, já ti nesahám ani po kolena, ale socke měl o 200% lepší map control než ty. Hlavně v té druhé hře. Všude možně mu pobíhaly jednotky které dělaly dost škody, observery lítaly nad celou mapou a měl absolutní přehled co se děje. Jak už tady někdo psal, te reaven by pomohl opravu hodně. A taky jsem tam neviděl žádné ghousty v akci. Ti by s těma archonama a HP udělali krátký proces. A taky podle mě ze začátku jsi nad ním měl trochu převahu v armádě. Nevím proč, ale vypadalo to tak, že se ho bojíš. Ono ale po bitvě je každý generál. Každopádně moc hezké zápasy.

Threo - 05.11.2010 | 08:36   (odpovědět)

To Skylleer: a cim se podle tebe definuje lepsi hrac? podle me tim ze nedela zadne nebo daleko min chyb nez souper.... a socke to jel prakticky bezchybne... tam byl nejvetsi problem v tom ze predyho ti voidi zaskocili a bylo to prakticky to jedine co moh socke jet.

omg - 05.11.2010 | 08:21   (odpovědět)

to si nemozu najst niekoho normalneho na komentovanie?
toto je fakt hrozne. prehliada dolezite veci, kopa omacky a balastu. des

Rub - 05.11.2010 | 07:48   (odpovědět)

Bubla: http://www.esl-world.net/masters/#/masters/season5/europe/sc2/championship/match/19778181

Bubla - 05.11.2010 | 07:33   (odpovědět)

all:nemate někdo repley chci se na to podivat sam prosim hodte sem někdo link dik))

myrec - 05.11.2010 | 04:48   (odpovědět)

toss krasne vyuzil v prvej hre to ze predy siel tanky a helionov (nemal nic proti air) a dokonale pouzil observerov...

vzp - 04.11.2010 | 22:33   (odpovědět)

no offence, ale otresnej komentar, resp hlas komentujiciho, ktery mi trha usi. jeste jednou no offence

z - 04.11.2010 | 22:25   (odpovědět)

Mě až překvapilo jak byli ty archoni výkonný...přece jenom bez problémů vykydlit celej blok zasiegovanejch upgradovanejch tanků je síla.

Jata [ redakce ] - 04.11.2010 | 21:31   (odpovědět)

Opraveno jak jméno, tak druhé video.

Skylleer - 04.11.2010 | 20:46   (odpovědět)

spis mozna proto ze terrani nejsou tak imba jak se muze zdat ?

predY rozhodne neni zas o tolik horsi jak tu pise Yarin , akorat tam udelal par chyb . jeden raven nad predYho amrou by udelal strasne moc .

Yarin - 04.11.2010 | 20:36   (odpovědět)

To xxx: mozna proto ze ten co hral tosse byl mnohem lepsi nez predy?

xxx - 04.11.2010 | 20:18   (odpovědět)

Ako je mozne ze totalne IMBA Terrani mohli prehrat nad najslabsimi Protossami???

JetroCZ - 04.11.2010 | 17:23   (odpovědět)

To PredY: sorry PredY, to jsou texty, co jsem dostal na e-mail a nenapadlo me, ze tam bude mit sm0ke chybu Bohuzel to ted nemuzu opravit, jelikoz pisu z mobilu. Jsem mimo net.

Weezing - 04.11.2010 | 16:54   (odpovědět)

Když se hra táhne tak to void ray RUSH může být jen těžko.

z - 04.11.2010 | 16:44   (odpovědět)

Jo, neni tu druhá mapa

Njn, jakmile se hra moc táhne tak proťák přechází do void rushe

PredY - 04.11.2010 | 16:28   (odpovědět)

skoda ze je moje jmeno spatne!

TnT - 04.11.2010 | 16:21   (odpovědět)

Nice, jenom nechapu proc je to zase az po tydnu?

Floyd - 04.11.2010 | 16:21   (odpovědět)

Máte to dvakrát není tu druhá mapa

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.