StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
nike free » 18.06. 06:09
pandora charms » 18.06. 06:09
saucony azura » 18.06. 05:59
North Face Parka » 18.06. 05:08
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Hitpoint partnerem IEM V

04.10.2010 | 11:17 - Jetro

Projektu Hitpoint se podařilo vyjednat s ESL pro Českou republiku oficiální medialní partnetství na pátou sezónu prestižního turnaje Intel Extreme Masters v StarCraft2 a Quake Live. Díky uzavření dohody o partnerství budete moci na zbrusu novém video streamu *Hitpoint TV* sledovat v přímých přenosech vybrané zápasy Intel Extreme Masters V European Championship. První testovací vysílání zápasů kvalifikace proběhlo minulý týden a vy se můžete podívat na záznamy. Stream teprve začíná a proto autoři uvítají vaše připomínky a nápady. Další přenos bude tento čtvrtek 7.10.2010, kdy budeme moci povzbudit v rozhodujícím kvalifikačním kole naše hráče PredYho a h34d_hunT3Ra.


Záznam prvního kvalifikačního kola mezi h34D_hUnT3Rem a sunshinEm

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

j0shDee - 07.10.2010 | 01:06   (odpovědět)

Stává se někdy někomu, že v ladderu při načítání zápasu vám, že soupeři jsou slightly favorite a po zápasu to napíšu, že jste slightly favorite vy a taky se podle toho řídí body? ^^

Mondrogar - 06.10.2010 | 02:10   (odpovědět)

To TnT: Moc na komentovany zapasy nekoukam, takze zas tolik nemuzu posoudit. Jen rikam ze nektery slovni obraty jsou dost zvlastni Nicmene jsem rad ze ceskej komentar je, protoze sice anglicky rozumim, ale clovek nechce porad premyslet nad anglickym komentarem, takhle muzu "vypnout" a jen se divat.

To smOke: Tak se do toho zas rychle dostan, drzim palce

Vseobecne souhlasim ze by se spolukomentator jiste uzivil. Uz jen proto ze muze doplnovat kdyz zrovna hlavnimu dojdou slova.

To ondik: Tak HD je sranda poslouchat

ondik - 05.10.2010 | 22:02   (odpovědět)

vyjadřování, flow, prostě základy, bez kterých komentovat nejde, jsou podle mě na docela dobré úrovni (obzvláště v kontextu českých komentátorů), trénink a praxi potřebuješ hlavně ve hře samotné. Většina top anglických komentátorů jsou mid-high diamond, nadruhou stranu takový HD hře taky moc nerozumí, a kolik má fanoušků

podle mě by nejlepší řešení bylo angažovat nějakého top českého hráče jako spolukomentátora, ty bys "mluvil" a komentoval, co se zrovna děje, on by poskytoval komplikovanější strategický rozbor

smOke - 05.10.2010 | 15:31   (odpovědět)

Potrebuju hlavne tvrdej trenink a praxi, protoze sem pres rok pres vsechno organizovani, moderovani a zarizovani nemel cas poradne komentovat. Snad bude vic casu, pres vsechny nase dalsi aktivity s Hitpointem, se zase poradne venovat komentovani, protoze to je co me bavi nejvic a sam vim, ze sem vysel dost ze cviku... Diky za podporu a budu se tesit naslysenou!

TnT - 05.10.2010 | 15:13   (odpovědět)

To Mondrogar: Tak sm0ke je PAN komentator a jsem si celkej jistej, ze v CZ/SK zatim lepsi neni. Vyborne komentuje (hl. strilecky) uz leta a po tehle premiere v SC se do toho taky urcite rychle dostane.

A resit Marine VS marinak je blbost. To je jak kdyz se US komentatori navzajem spickujou jestli se ma rikat Colossus nebo Colossaí Hl. ze vime o co de a ze to ma spad.

foji - 05.10.2010 | 14:33   (odpovědět)

Komentar neni spatnej ale chce to urcite spolukomentatora s rad odborniku. Jako je to i u fotbalu. Jeden clovek nemuze obsahnout vse.

Mondrogar - 05.10.2010 | 12:27   (odpovědět)

No komentar je zvlastni, pokud byl prvni tak se da ale slovni obraty typu "mam celkem hodne opravdu.....obliben" no snad se zlepsi

Teqini - 05.10.2010 | 07:37   (odpovědět)

Pokud to byl prvni komentar, tak docela fajn Sem tam mi tam neco vadilo (nesedelo) ale jinak fajn... na Murdoca s Tucnakem to zatim nestaci, ale urcite to bude lepsi a lepsi...

Funny - 04.10.2010 | 22:41   (odpovědět)

Zapasy byli super pravda komentare sem tam trochu nesedeli viz ty zealoti co umirali pred mariňákama a phoenixové kteri sundali dvě scv což bych nenazval spoustou nicmene sam sem si parkrat vyzkousel jak je tezky komentovat a Smoke umi stabilně mluvit aniz by mlel sracky a na prvni komentovani to bylo vice nez dobre takze verim ze po nabrani zkusenosti to bude supr komentar

Tonda - 04.10.2010 | 21:45   (odpovědět)

Super, komentář se mi líbil a jen tak dál

Bubla - 04.10.2010 | 19:47   (odpovědět)

To Gappo: nehraju ligu a kdyz nehraju ligu tak mam by snad lama???

Blacky - 04.10.2010 | 19:08   (odpovědět)

Souhlasim s Shangem, podle me je jasny, ze kdyz de Protoss cannon rush, tak je nejpravdepodobnejsi, ze ma celou zakladnu nehlidanou kdyz vse dal na cannony...

Shang - 04.10.2010 | 17:51   (odpovědět)

U toho cannon rushe Sunshine zpanikařil... stačilo poslat 1. reapera k soupeři do báze a odletět s command centerem....

smOke - 04.10.2010 | 17:48   (odpovědět)

Jsem opravdu nadšen z vašich připomínek, opět vám všem děkuji. Udělám maximum, aby to bylo zápas od zápasu lepší. Zvuk a kvalita určitě, myslím, že budete spokojeni. Jinak snažím se komentovat tak, aby se posluchač nechal hrou unést a vychutnal si její dynamickou atmosféru. Hlavně mě to baví a je to součástí našeho plánu, představit a přiblížit u nás elektronický sport širší veřejnosti.

LiveR - 04.10.2010 | 17:15   (odpovědět)

Ten 2. reaper sejmul 1-2 proby.

Jinak komentar docela slusny napoprvy. Jen se to chce naucit kl. zkratky v repleyi a vic sledovat minimapu.

weezing - 04.10.2010 | 16:27   (odpovědět)

Díval jsem se znovu a neviděl jsem jedinou mrtvou probu.

Což mě přivádí k další připomínce - po takovémhle harasu se kouknout kolik toho kdo ztratil do units lost

VitoSs - 04.10.2010 | 16:18   (odpovědět)

no podle me mu tam zabil tech prob docela dost...

weezing - 04.10.2010 | 16:12   (odpovědět)

vitoss: No s tím bych s kometátorem souhlasil, že reapeři se fakt nepovedly.. Zabil jednoho zealota a možná nějakého probíka a co proto musel udělat? Proxy baraksy (se kterýma musel uletět, což mu sebralo čas), dále zanedbal ekonomiku ze začátkum, kdy musel jít rychlé rax. A kvůli tomu se dostal do nevýhody a prohrál.

weezing - 04.10.2010 | 16:07   (odpovědět)

Jo sleduju Hd, Huskiho, Day9 atp.

A ted k tomu dalšímu:
Proč sledovat komentář?
1) Komentátor si všimne něčeho čeho já ne, upozorňuje na důležité věci
2) Komentátor je zkušenější než já a může mě dobře vysvětlit chování hráčů: co proč jak, které by třeba méně znalý hráč nechápal)

Pokud to nedělá tak je lepší si pustit replay, a sám se dívat co tam dělá. Smokeho neznám a pokud ho starcraft 2 komentování nezajímá a odkomentuje 3 zápasy a končí tak to se asi samozřejmě nebude nic učit, ale pokud by to chtěl dělat déle, tak to bude potřeba aby to mělo nějakou hodnotu.

VitoSs - 04.10.2010 | 16:01   (odpovědět)

tak zajimavej komentar rozhodne se mi moc libilo jak to prozival sice ke korejskym komentatorum to ma jeste hodne daleko ale precejen je to akcnejsi nez od Tucnaka a toho druhyho (sry na jmena nemam pamet a nechce se mito hledat) dalsi vec mozna vyslovuju jmena jednotek spatne ja mozna ty kazdopadne pulku pojmu a nazvu bych ja osobne vyslovil jinak... Libilo se mi ze porad ses snazil mluvit ale obcas by stalo za to zminit neco z toho co rikal Weezing pripadne bych pripojil i nejaky vlastni zkusenosti (nvm jestli by to bylo dobre ale ja osobne bych se aspon obcas zminil ze treba s timhle jsem se setkal a ze je to velice ucinny a tak) samozrejme kvalita obrazu a zvuku by mohla byt lepci... Nakonec uz nekolikrat recena vec a to je ze obcas nejsi az tak uplne objektivni (zase mozna se pletu nejsem odbornik) napriklad s tema reaperama nadelal Headhunterovi docela slusny skody a neprislo mi ze by to headhunter zvladnul az tak famozne... A asi posledni vec a to je ze potrebujes nekoho dalsiho aby to komentoval s tebou bude to mnohem lepci potom

easyyy - 04.10.2010 | 15:52   (odpovědět)

2Weezing - se spoustou veci souhlasim - nazvy jednotek, zvuk.

Co bych ja osobne nevyzadoval jsou ty pripominky ke hre, co kdo dela spatne, jakou strategii by mel hrac zvolit atd. Smoke toho komentuje vic nez jen SC2 a tak nezna strategie a lepsi je to nerict, nez rict spatne.. samozrejme, pokud se bude komentovani SC2 nadale venovat (budu jen a jen rad) tak to prijde samo.
Jsi asi zvykly na day9 a jemu podobny co?

Weezing - 04.10.2010 | 15:46   (odpovědět)

Měl bych pár připomínek:
Faktorka, worpgejta - spíš používat faktory, worpgejt.
Maríne - spíš mariňák
Maródr - taková směs En a CZ, preferoval bych spíše marauder

Jinak vyjadřování dobrý.

Také bych doporučil trochu říkat co hráč dělá špatně co dobře, co by ted měl udělat co by neměl udělat atp.(např ten drop ve 3. hře měl udělat dál od hedovy army, nebo že v poslední hře měl mít head toho stalkera blíž k probám..)

Když head postavil pylon a forge tak bylo jasné že jde canon rush.. (jsi říkal že možná to bude cannon rush)

Upozorňovat na cokoli nestandartního (např. rychlá stargate --> možný void ray rush)

Někde se tam komentátor zmiňoval že hraje v bronzu, což mi moc
nenaznačuje nějakou zkušenost která je potřeba ke komentování (ale možná má nasledováno hodně replayů)

Defaultně bych poradil mít zapnutý tab s výrobou jednotek, všiml by sis toho kolose dřív

Komentář k mapám (říct jestli se hraje spíš rush nebo k macro hry,
kde jsou cliffy na siege pokud je ve hře terran...)

Více sledovat minimapu (všimnul by sis dřív těch proxy rax v poslední hře)


Mluvit o hráčských strategiích a co proti nim (např. v poslední hře,
že musí head dostat ven rychle stalkera, že by měl jeho výrobu boostnout..)

Pak s dalšími věcmi bych nesouhlasil (že třeba mu ti phoenixové nějak výrazně pomohli - zničení faktory a 2 SCV podle mě není dost a ty medivaky by zvládnul jeden)

Ten zvuk by taky chtěl vylepšit.

WhiteCroW - 04.10.2010 | 15:29   (odpovědět)

smekam pred hunterem,velice kvalitni vykon za P a kecy ze nic neukazal lol,muzete ukazat vy,jste uplne mimo lamky a komentator mistama ano trosku mimo,ale myslim nasazeni s kterym to proziva se mi osobne libi vic nez kluci z sc2cz a kdyz srovnate jejich prvni vystoupeni,taky to nebyla zadna slava,takze do dalsich zapasu preji hodne chuti a bylo by good kdyby jsi mel vedle sebe Headhuntera,Predyho nebo jineho kvalitniho hrace z CZ nebo SK a neco by do toho kecali,bylo by to o 100% lepsi,GL

z - 04.10.2010 | 15:26   (odpovědět)

Jak tam naskočil ten coloss do vobrany tak sem zařval, to fakt bylo na poslední chvíli Při foton rushi sem se zas moc tlemil, páč chudák sunshine si fakt musel připadat jako uplnej pitomec, tohle mu dovolit :O, ale kdyby se na konci vykašlal na bunkry a pustil se do voidů marine rushem tak nevim nevim...

Ozzy - 04.10.2010 | 14:48   (odpovědět)

Záznam se mi moc líbí a těším se na další utkání. Komentátor dělá svou práci dobře a věřím žebude ještě lépe. Snad jen ta obrazová a zvuková kvalita by chtěla o něco zlepšit

Threo - 04.10.2010 | 14:41   (odpovědět)

ono je vzdy lepsi kdyz to komentuje vic lidi, pac jeden nepostrehne vsechno... 2 nebo 3 se navzajem hezky doplnujou a opravujou.

Alexander - 04.10.2010 | 14:32   (odpovědět)

Tak jsem toho slyšel více a omluvám se za první soud, není to špatné, jen ta technická kvalita zvuku. Ale pořád u mě vedou kluci z SC2CZ.

smOke - 04.10.2010 | 14:07   (odpovědět)

Diky vsem za ohlasy a pripominky, bez toho se clovek nemuze dale zlepsovat. O zvuku vime, byla to moje vina, zapomnel sem snizit hlasitost ve Win. Jinak je potreba si uvedomit, ze jde o kvalifikaci na "Ligu mistru" ve StarCraft 2, takze jde o hodne a my jsme nesmirne radi, ze se nam podarilo u ESL tuto spolupraci vyjdenat. Byl to muj prvni komentar a verim, ze to bude s kazdym zapasem lepsi, hlavne diky vasi konstruktivni kritice, takze jen do me!

uhlyk - 04.10.2010 | 13:56   (odpovědět)

no hlavne mne vadi kvalita zvuku... strasne vysky to ma a neda sa to pocuvat ani trochu hlasnejsie

Alexander - 04.10.2010 | 13:52   (odpovědět)

Tučňák s Murdocem komentují mnohem lépe!

CainPullo - 04.10.2010 | 13:52   (odpovědět)

GG HEADHUNTER (canon rush byl cool)

rofl - 04.10.2010 | 13:34   (odpovědět)

no sunshina by ste tu neporazili nikdo, ma staty jak predy ne-li lepsi, je to velice kvalitni hrac. Podle me ho head rozhodil tim foton rushem ve druhe hre. a ze "nic" nepredvedli ...se podivejte na repy od naamy a podobnych ocasu, hraje porad dokola to samy jak robot, ale staci mu to aby vyhraval go4sc a podobny turnaje

Gappo - 04.10.2010 | 13:19   (odpovědět)

klaska ... tak proč to neděláte smotní ?

bubla ... no a jakou ligu a ESl jedes ty ? nejake umisteni ..... akurat chytre řeči

CainPullo - 04.10.2010 | 13:16   (odpovědět)

Tak to je super

Threo - 04.10.2010 | 13:07   (odpovědět)

jn ten ter byl traged... ale i tak congratz headovi

SGS - 04.10.2010 | 12:46   (odpovědět)

Oproti klukum z sc2cz dost prisernej kometar, prijde mi ze kometator nevi jak se vyslovuje polovina nazvu jednotek, ale i samotnej komentar ("zealoti si s marinaky poradi" kdyz zrovna posledni tri zealoti padaji pod tezkou palbou 15 marinaku) je hodne mimo. Nicmene je fajn ze toto zkousi dalsi lidi a navic to byl prvni pokus komentovani, priste to urcite bude lepsi

bubla - 04.10.2010 | 12:35   (odpovědět)

taky nechci nejak se navazet ale proboha sak kazde kolo jel uplne to same ten toss hned po prvni zapase musel vedet teran co ma stavet

Martin - 04.10.2010 | 12:10   (odpovědět)

No tak česko/slovenská progaming scéna je na mezinárodním poli spíš za otloukánka. Takových zápasů jako jsou tyto je na bnetu spousta, bez urážky...

bubla - 04.10.2010 | 12:00   (odpovědět)

no sem zvedav toho 7 jak si nasi kluci povedu ale po shlednuti tohoto videa nejsem nejak moc nadčen z hračskeho vykonu

Jetro [ redakce ] - 04.10.2010 | 11:32   (odpovědět)

Na ceske pomery imo kvalitni komentar. Navic moc dekuju, ze nerikas "Kolosus" a podobna zverstva, ktera slychavam v jinych cesky komentovanych zapasech

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.