StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Nová mapa od Blizzardu - Burning Tides

10.09.2010 | 09:31 - Jetro

Určitě si pamatujete na jednu z misí v kampani (The Devil's Playground - Ïáblovo hřiště), v které láva opakovaně zaplavovala níže položená místa s minerály. Touto mapou se Blizzard inspiroval a nedávno vydal svou první vlastní mapu pod názvem Burning Tides.

 

Burning Tides je mapa pro dva týmy po třech lidech (3v3), kde cílem je vytěžit 15 000 minerálů dříve, než tak učiní váš soupeř. Zásoby minerálů každého hráče se přidávají do týmového banku, z čehož vyplývá, že jakákoliv útrata za novou budovu, jednotku či vylepšení se okamžitě projeví i na aktuálním stavu týmového konta. Jelikož je mapa poměrně nová, určitě se dočkáme různých taktik. Bude MULE ten pověstný jazýček na vahách? Budou hrát prim vzdušné jednotky? Bude lepší budovat armádu a snažit se zničit soupeře, nebo se zakopat a co nejrychleji vytěžit požadované množství minerálů...?

 

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

TnT - 16.09.2010 | 15:58   (odpovědět)

Tak nevim, vcera jsem ji parkrat hral a nevidim v ni zadnou T vyhodu Zakladny ma smysl stavet stejne jenom na high groundu, takze tam ta papirova vyhoda letajicich center T je k nicemu. Taky na me nakej kasparek zkousel reapery, ale to ja zase zkouset muty, takze FU Vetsinou nam to, ale stejne vyhral toss, kterej se zakanonoval u zlatejch a jenom masil proby, takze i kdyz jsem prisel po vysadku o main tak, jsme je v klidu pretezili

Threo - 13.09.2010 | 14:29   (odpovědět)

lol hazet ff pres shift me este nenapadlo

Werner - 13.09.2010 | 08:06   (odpovědět)

Vcera jsme meli s kamarady asi 6 win v rade diky reaperum. Stoji malo mineralu a jsou perfektne mobilni.

z - 13.09.2010 | 02:25   (odpovědět)

Mno, mám pocit že sterilita a strohost je v mp proto aby hráči nebyli čímkoliv rozptylováni a soustředili se pouze na taktiku....i když je pravda že každému vyhovuje něco jiného a někdo má ráději když na mapě něco je...

Tohle je mapa pro Terrany, no , ale zase...může si je kdokoliv volně vybrat, pokud si koupil hru, takže nevím jestli se jedná zas až o tak markantní zvýhodnění vybraných hráčů...akorát P/Z pures to mají blbý , na druhou stranu aspoň bude jediná mapa kde nebudou nejlepší Korejci, který sou Z pures

Jinak mi to připadá jako vopruz když se kromě bitvy a bojových surovin musí jěště hlídat extra suroviny a ještě láva

- 13.09.2010 | 00:24   (odpovědět)

ano, není nad to, užít si ultra sterilní a nudný MP, bez jakéhokoliv zpestřujícího pozlátka...asi se zbliju

Marek53 - 11.09.2010 | 14:39   (odpovědět)

No já sem tuhle mapu hrál za protosy a byl sem vykuchán jiným protosem, protože moji spoluhráči (byl sem s dvěma terrranama) byly jemně řečeno natvrdlí a jenom se koukali jak mě jinej toss ničí cannon rushem.
Jinak láva se opravdu zvedá, ale je tam dostatek míst na založení základny na útesu (většinou je to nejbližší možná volba).

Moor - 11.09.2010 | 13:06   (odpovědět)

právě si myslím, že naopak, tak malej limit bude svádět k rychlé likvidaci. kdyby museli natěžit víc, tak by měli čas právě i na boj. Když už né na vybudování obrovské armády a útok na hlavní základnu soupeře, tak aspoň na menší bojůvky a partizánské akce u expandů...

VitoSs - 10.09.2010 | 22:17   (odpovědět)

dezo: no nejak jsem ted zmatenej ja to teda hraju tak ze mam armadu celou pod jednim hotkeyem a vetsinou se mi zobrazuji sentry na prvnim miste takze naklikam nekolikrat "f" do prostoru a podle toho kolik mam sentry a kolik maj energie tak tam nahazou force fieldu... pokud jim to nezadas tak zacnou utocit a pak jim to zadas pres shift tak tim to zaradis do fronty a je jasny ze force field hodej az potom co zabijou cil... jestli to myslis takhle tak doufam ze jsem ti odpovedel jestli jinak tak sry jsem uz trochu natvrdlej dnes

charles - 10.09.2010 | 21:39   (odpovědět)

To Moor: myslím že keby to bolo tak vela by proste každý chcel nejak zničiť súpera a až potom by si ťažil...takto keď je to menej tak tým agresívnym hrozí,že súper bude brániť nejak ledva ledva a rýchlo vyťaží minerály,takže si budú musieť dať pozor

dezo :D - 10.09.2010 | 21:36   (odpovědět)

tak pokud ji dam rozkaz at stoji a sama zacne neco delat ne na muj povel,tak pokud zadam povel bok kdyz drzim shift,tak by mela poslouchat ne? a ne delat to co chce ona,na tom by meli zapracovat,jinak ano delam to pres hotkeys taky a to jde,ale neni to tak rychle jako tohle,aspon pro me

Moor - 10.09.2010 | 20:11   (odpovědět)

Mě se ten nápad líbí Plnění úkolů by byla příjemná změna, škoda, že je to mapa jen pro 3v3 Časem by mohli udělat i více a různé úkoly. jen škoda, že bude tak moc zaměřena na teryny. Dobré by mohlo být, kdyby ze začátku byly nížiny zaplaveny lávou, aspoň by odpadli rushe Na začátku by měli pár surovina u základny a až časem by museli do nížin. Imho 15 000 mi přijde celkem málo, aspoñ 30 000....

Mizzin - 10.09.2010 | 20:07   (odpovědět)

já jsem sice lama, ale co místo držení shiftu prostě oklikat ten hotkey? Ono už je dle mě jedno, jestli tlačítko držíš nebo klikáš...
Pak by sentra dostala přímej rozkaz a ne rozkaz do fronty

VitoSs - 10.09.2010 | 20:04   (odpovědět)

dezo: tak to me se taky stalo ale myslel jsem ze je to tim ze bud se pres ostatni jednotky nedostala na dostatecnou vzdalenost aby to prdla tam kam ma a nebo do ty doby nez to stihla tak chcipla tohle me nikdy nenapadlo

dezo :D - 10.09.2010 | 19:37   (odpovědět)

mam dotaz,jsem Toss v diamantu a tak nedavam svuj nick potrebuju poradit,kdyz mam armu zaelot sentry stalker,tak potrebuju nahazet bloky a ve chvili kdy sentry zameri utok na nekoho a i kdyz dam S jako stop,tak si zabere nejaky cil pobliz a podrzim shift a davam na mape bloky,ale sentry dokud neznici cil neudela ten blok a jsem z toho nejak mimo,mimo boj parada,sentry poslouchaji,ale v boji jakoz to moznost preziti mi to nefunguje,dokud sentry neznici cil blok neudea a to uz mi pak jaksik nepomuze tak prosim radu nekoho chytrejsiho dekuji

myrec - 10.09.2010 | 16:35   (odpovědět)

blizzard priznal ze je to terran favored mapa a kedze bude len custom je to vsetko ok 3Tv3T su ocakavane hry na tejto mape:
reapery a helioni na harras su uzasny, Terranska obrana (turtle) nejakho dobreho miesta s vyrobnami je dokonala, a o viginkoch a liestajucich CC (nezabudnite ze sa do nich daju nalozit scv, pripadne nosit si aj medivac) uz rec bola

Fidorek - 10.09.2010 | 15:16   (odpovědět)

Já bych zakázal stavění budov v tom dolnim "podlaží" aspon se težiči projedou

VitoSs - 10.09.2010 | 14:58   (odpovědět)

jj to je asi jedwiny reseni no malej damage pro budovy... nebo jeste lepsi by bylo malej damage pro hlavni budovy. ostatni at na ne je klidne dmg velkej... to pak bude vetsi risk tam delat tezbu kdyz nebudes moci stavet vezky respektive budes moct ale s tim ze je pak zas ztratis... Mno muze to dopadnout jakkoliv ale jsem si temer jistej ze Blizzardi by si takovouhle velkou vyhodu jedny rase dat nedovolili a ze to vybalancujou aby to bylo fairplay

Cassper - 10.09.2010 | 14:16   (odpovědět)

Moje chyba. Neprohlídnul jsem si ty obrázky. Hmmm, tak to leda že by bylo nějaký omezení, že láva by třeba budovy zraňovala jenom málo, aby přežily (ale těžicči by se stáhnout museli). Protože jinak zvednutí budov a muly u terrana by byly neskutečná výhoda.

Polop - 10.09.2010 | 13:24   (odpovědět)

Jen škoda že už nemam nový comp tuhle mapu bych pařil stále pač je to 3v3 mod WOOW. Ještě tak Rok a mám compa a SC2 ach joo

LiveR - 10.09.2010 | 12:08   (odpovědět)

Tak ty obrazky nejsou z te mise, takze pokud jsou z te mapy tak lava stoupat bude...

Sisel - 10.09.2010 | 12:06   (odpovědět)

no dle screenu bude stoupat/klesat ale taky nebude hned zabijet jednotky, takze treba bude davat jen maly dmg, ktery stihne zabit tezice(hlavne muly) a podobne jednotky bez hp coz pak mapu dela vyrovnanou

Cassper - 10.09.2010 | 11:29   (odpovědět)

Ale to, že láva klesala a stoupala v singleplayeru neznamená, že bude klesat i stoupat v této modifikaci, ne ? Nebo teda já tam nikde nevidím napsáno, že by to tak mělo být. pokud ano, tak to je jednoznačně Terran favorred

Avalon - 10.09.2010 | 11:17   (odpovědět)

No ja si myslim ze je to docela dobrej napad, odboceni od stereotypu ...

Pralev - 10.09.2010 | 10:51   (odpovědět)

Lol, neumím si vůbec představit, jak by to mohl vyhrát tým složený z různých ras proti 3 Terranům :o)) MULE ownage.

Přesně jak píše VitoSs. Do singlu hezká mise, v multiplayeru něco, co podle mého názoru absolutně nemůže fungovat.

Beldin - 10.09.2010 | 10:04   (odpovědět)

Jo jo tohle bude dobra mapa pro terrany tezba bude o hodne efektivnejsi, navic Vikingove jsou pomerne dosti efektivni protivzdusna obrana takze s lavou nahore se na prumerne zakopaneho terrana bude utocit hooodne spatne.

VitoSs - 10.09.2010 | 09:48   (odpovědět)

je to hodne zajimava myslenka akorat vidim problem ve velke vyhode terranu a to jsou nejen muly ale predevsim letajici budovy... protoss nebo zerg si pod cliffem postavy nexus nebo hatcherku a lava mu ji znici, zato terran s command centrem vzlitne do vzduchu a je z obliga...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.