StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Film ze světa StarCraft? S Cameronem proč ne...

06.09.2010 | 15:49 - Jetro

Před několika dny se na serveru mtv.com objevil článek, v němž Rob Pardo rozvíjí myšlenky o možném filmu ze světa StarCraft. Vedle filmu ze světa WarCraft, který by měl mít pod taktovkou Sam Raimi (filmy Spider-man aj.), by Blizzard rád dále využil i své ostatní značky. Pardo k tomu přímo říká:

 

Vždy jsme měli zájem vidět naše věci ve filmu nebo TV. Jen je obtížné najít ty správné partnery. Pravděpodobně bychom bývali udělali nějaký film ze světa StarCraft nebo něco pro TV už před mnoha lety, ale opravdu je pro nás důležité, abychom našli kreativní lidi, kteří jsou skutečně talentovaní a také nadšeni z našich her. To pro nás byla vždy výzva. Myslím si, že kdyby za námi zítra přišel James Cameron a řekl: "Chcete udělat film o StarCraftu?", pravděpodobně bychom se dohodli.
Zdroj: mtv.com
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

juroš - 07.03.2011 | 17:47   (odpovědět)

fajn hra,škoda že mi trocha seká

Michal - 11.09.2010 | 16:12   (odpovědět)

Vzdyt WoL je krasnej film, od dohraní jsem si uz alspon 3x poustel videa a stale se na to dobre kouka

myrec - 08.09.2010 | 19:15   (odpovědět)

no mas pravdu, ale ked uz som sa do toho pustil tak tie studia pracovali na vyvoji Ghosta pod vedenim Blizzardu pretoze Blizzard nema team programatorov na konsole. dik ze som sa nieco nove dozvedel

redArchon - 08.09.2010 | 15:49   (odpovědět)

No keď napriklad sa pozreš do wikipedie kde je aj napisane že to priamo Blizzard nerobil/nevyvijal , len nim to „korigoval“ alebo podobne
http://en.wikipedia.org/wiki/Starcraft_ghost
a dajaka firma je prave : "Nihilistic Software" a "Swingin' Ape Studios" pri čom ape bolo odkupene Blizzardom

myrec - 08.09.2010 | 12:34   (odpovědět)

To redArchon: SC:Ghost nerobila dajaka firma ale Blizzard a vykaslali sa na to lebo sa im zdalo ze sa to nebude predavat a ze to nedokazu viac vylepsit.. mozno teraz ked dostanu nove napady a vobec tak sa k tomu vratia.. ale kto vie

Kostěj Nesmrtelný - 08.09.2010 | 10:07   (odpovědět)

redArchon: zdá se ti, že jsem v mým posledním komentáři položil málo otázek vybízejících k další diskuzi? Málo argumentů?

To, že napíšu, že někdo napsal kokotinu neznamená, že si o něm myslím, že je kokot. Myslím, že i tenhle fakt jsem v tom svým komentáři docela podtrhl.

Jdu se mrknout na ten tvůj odkaz.

redArchon - 08.09.2010 | 09:55   (odpovědět)

Kostěj Nesmrtelný
ty si daky čistokrvny troll , nie ?
inak Avatar a Alien :
http://theoatmeal.com/comics/aliens_avatar
ale inak suhlasim že by Cameron nemal čo pokaziť lebo Blizzard by to nedovolil (ako som sa nižšie rozpisal)

Sam - 07.09.2010
nezabudni že to je produkt od Blizzard , a i keď sa nim troška zmenil smer v čom chcu byť perfekcionisti , tak su stale ale stale perfekcionisti , ak by nejaky režišer išiel pokaziť nejaky dojem z SC (napr. KerriganRaynor) tak by to proste zrušili .
veď SC: Ghost robila daka firma minimalne 2-3 roky a potom to normalne zrušili a vykašlali sa na to Blizzard .

Sam - 07.09.2010 | 19:19   (odpovědět)

Teda tou kokotinou jsem myslel to co jsem psal předtím.. příště si to po sobě přečtu než to odešlu, takhle to vyznělo trochu jinak, se mi zdá..

Sam - 07.09.2010 | 19:18   (odpovědět)

To Kostěj Nesmrtelný: heh, nejspíš to budu já, už tu běhám od založení stránek, ale to ty taky mám ten dojem, protože víc Kostějů na jednom místě se moc nevídá..
Jinak když se mluví o Avatarovi, tak dostanu hysterický záchvat a začnu nadávat na vše okolo něj, takže jestli je to kokotina, omlouvám se, já to poznám zítra až vychladnu..
No a k tvé poslední otázce - možná, možná, možná, s delšíma vlasama, starším vzhledem by to třeba mohl být Edward Norton, ale nedokážu si to moc představit - aby Jim vypadal jinak než jak v těch Blizz filmečcích..

TnT - 07.09.2010 | 19:07   (odpovědět)

To Kostěj Nesmrtelný: Stalone s dlouhejma vlasama

Kostěj Nesmrtelný - 07.09.2010 | 19:04   (odpovědět)

Já teda nevim Same, jestli jsi ten Sam co tu celý ty roky běhá a mám ho celkem v úctě, ale to co jsi napsal v posledních dvou příspěvcích je opravdu mimořádná kokotina.

Proč by jako měl bejt do role Raynora obsazenej Worthington? Co by jako měl udělat špatnýho se vztahem Jima a Sarah? Proč by měl někdo někde skákat, pokud to nebude ve scénáři, na kterým bude chtít Blizz určitě spolupracovat? Co má Avatar společnýho s Terminátorem 2? S Titanicem? S Aliens? Nic? Tak proč by měl mít něco společnýho SC2 s Avatarem, kdyby ho dostal do rukou Cameron?


Když jsme u toho: koho byste nejradši viděli obsazenýho jako Raynora?

TnT - 07.09.2010 | 18:57   (odpovědět)

To Sam: Jimmy-Kerrigan je uz tak dost kyc jak bic, takze na tom by uz ani zadnej Cameron nic nedokurvil Imho Nolan iScorsese jsou lepsi reziseri nez Cameron, ale jak v jakym zanru. Ja bych nejradsi videl film z SC jako akcni sci-fi, radsi nez jako konverzacni drama hozeny do sci-fi kulis. Klidne i tupejsi styl jako hvezdnou pechotu, hl. at litaj kusy hyder a marinaci se koupou v krvi, slizu a vystrilenejch nabojnicich)) A takovej 3D ultralisk na 25m platne v Imaxu, hmmmm

Btw ad 3D: Kdyz jsem v cca 95 mel na hlave prvni 3D brejle (spis helmu) VFX-1 a parili na strasne naslapanejch kompech (486ky) Dooma1 a Descenta ve 3D , kde clovek cumel do pidi displaye s rozlisenim 2x 263×230 tak jsme si rikali: Uz je to tady, od ted se budou parit hry a koukat na filmu uz jenom ve 3D. Kua 15 let uplynulo a nic. Az ted se zda ze to ten opovrhovanej Cameron konecne popostrcil nekam dal...

Sam - 07.09.2010 | 18:42   (odpovědět)

To Unimatrix325: no pozor, já neřekl, že to má točit někdo z těch, co jsem jmenoval..
Jako taky budu rád, jestli to bude hafo oku lahodící, ale prostě já bych měl strašný požadavky na příběh, ne na jeho originalitu, atp., ale pokud tam bude skákat ten chlápek z Avatara, Worthington se myslím jmenuje, nebo někdo jemu podobný v roli Jima.. ne to si nedokážu představit..

Manik - 07.09.2010 | 18:40   (odpovědět)

Kde si menite portret postavy ve starcraftu 2 me to pridelilo jakeho si marinaka a chi si to zmenit

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.09.2010 | 18:38   (odpovědět)

já teda nevim, ale já od SC filmu čekám předevšim efekty Všechny ty mariňáky, tanky, lodě, templáře, moře zergů atp. atp. To, co nám po troškách kapou v animačkách
Nolan je sice génius, ale na úplně jiný typ filmů.

Sam - 07.09.2010 | 18:30   (odpovědět)

To easyyy: Nolan je génius, Scorsese je génius, Cameron je "jen" dost dobrý režisér.. A to ho nemám rád, zase jednou budu ukamenován, ale Avatarem se mi zhnusil.. Kdyby to natočil Cameron, všichni se zas po*erem z efektů, ale nedokážu si představit, co by udělal s vztahem Jimmy-Kerrigan, to by zas dopadlo.. Nechápejte mě špatně, neříkám, že by to bylo špatný..
Jinak pro mě je génius i Tarantino, ale ten kdyby natočil SC film, asi bych umřel..

Manik - 07.09.2010 | 18:14   (odpovědět)

jAK VAM SLAPE STARCRAFT 2 NA WINDOWSECH 7 zady problem S DECYNS jak u windowsu XP

Diky za odpovedi

easyyy - 07.09.2010 | 17:38   (odpovědět)

Cameron je genius a jako jeden z mala reziseru by ten film nepodelal. Jenze ten ma v hlavne spis Avatar2..

Polop - 07.09.2010 | 17:36   (odpovědět)

To jako že by byl Film ze světa SC. Mno to by bylo super.... Kdy to bude!! Néé to byl žert ale co udělám na Fóru Téma co a jak s Filmem SC ať máme větší přehled o vašich názorech.

redArchon - 07.09.2010 | 17:30   (odpovědět)

njn District 9 je prave take "kliše" , ale kedy bol naposledy taky film z tematikou µudskosti ? aspon čo viem tak dlhšie nebolo a pre mna to bolo radostne že sa to aspon nejak vratilo do EU/USA v asopn trocha v popularnej forme .

Lojza - 07.09.2010 | 15:47
no aspon si mi niečo nove povedal
Cameron => spopularizoval 3D filmy a REŽIROVAL prvy hrany(ako z časti živi ludia) 3D film .
No ale nikto mu nemôže vytknuť technicke spracovanie filmu , väčšinou ludia prave poukazuju na chyby a o tych kvalitnych veciach zmienia len jednu vetu a potom už vobec .
veď Star Wars bol tiež len popularny len a len kvôli tomu že vlastne boli prvy čo použili digitalnu techniku , proste časom sa zmeni taky „popularny postoj“ k Avatarovi .

ale ako fakt že cele to 3D bolo za obrazom a nie pred obrazom bolo pre mna velmi velke sklamanie, ako každy kto hra nejake First Person Shooter, tak to do 3D hlbky ma, len treba aj v mozgu použiť "fantaziu" vpodstate sa sustrediť na to .
a osobne proste tieto 3D veci poznam dlho , a keď sa sustredim na film tak dokažem vydieť/predstaviť si 3D aj z obyčajnych filmov(čo sa tyka do hlbky obrazu)
tak som čakal že tam bude niečo čo inak nieje vidieť , pre mna prave 3D čo sa len tak neda lahko predstaviť a to že vlastne film vyde z obrazu prave v 3D podobe.

Kryshtov - 07.09.2010 | 15:58   (odpovědět)

U nových filmů se s originalitou příběhu už dávno nikdo nes*re. Ono se už ani nic nového (a hlavně smysluplného) vymyslet nedá. Důležitá je hlavně forma podání a umělecké zpracování. Třeba SC2 je směsice Firefly, Starship Troopers a Star Wars + X dalších filmových klišé. Ovšem divákovi (hráči) tohle nevadí, protože způsob výpravy tohle všechno přebíjí. U Avatara je situace stejná.

Jinak k filmu: přál bych si, aby se toho ujmul George Lucas. Ale to je nejspíš utopie.

Lojza - 07.09.2010 | 15:47   (odpovědět)

Tak opakuji znova k Avatarovi - Avatar je PRVNI film, ktery byl rezirovany ve 3D. Nikoliv natoceny ve 3D, ale REZIROVANY ve 3D, to znamena, ze to neni jen film a k tomu dodelane 3D, jak to tak byva v 99% pripadu, aby to hezcejc vypadalo, ale bylo to kompletne rezirovane v 3D prostoru, byly pouzite uplne jine techniky rezie, nez u 2D filmu.
vysledek mel byt takovy, ze si clovek toho 3D "ani nevsimne". Clovek kdyz jde na bezny 3D film, tak tam to 3D vidi, venuje se mu, libi se mu ci se mu nelibi, ale Avatar byl nataceny tak, ze 3D je normalni soucasti filmu, a osobne se priznam, ze kdyz jsem na to sel podruhy, tak opravdu uz jsem to tam nejak extra nevnimal, prislo mi to tam naprosto prirozeny, jako bych se odjakziva dival na 3D filmy a nebylo to nic divnyho.
Takze asi tak....
Jinak District 9 samozrejme super film, ale kdybych nekomu chtel rozslapat babovicky, tak samozrejme taky veskere napady uz tu byly a cely dej je priserne klise Zly pan prozre a stane se z nej hodny pan, co zachrani nebohe chudaky. Chudaci mezi sebou mazi v utajeni super dulezite osoby, ale vinou okolnosti tito malem vsichni umrou, ale samozrejme vse dobre dopadne, a chudaci sveho stesti dojdou. Pan, ktery se napravil, odskakal vse drobnou nehodou, a v pokracovani uvidime, jak dopadne...
OMG...v kolika filmech jsem uz tohle videl? Asi ve 100 filmech??? Ale presto je to uplne uzasny film, ktery se mi neskutecne libil. a to i pres priserna klise (manik v "Mechovi" chytne letici raketu do ruky, omg, klise jak prase). Kdyz vezmu temer jakykoliv film, ktery se ted posledni leta natocil, tak uz to tu bylo. Inception? Podle me neskutecne vynikajici film, ALE - VSECHNO z toho filmu uz tu bylo v nekterych jinych filmech, pokud bych si dal tu praci, tak bych myslim kazdou vec z neceho vytahl. Presto ten film je dle meho nazoru dokonaly, byl jsem na nem 2x a pujdu casem jeste 1x, jestli to jeste budou davat.
To same Avatar - ono je dneska v mode byt proti Avataru, protoze....protoze je to americky film a tak vubec, v americe se tocej samy sracky a sama komerce a vubec, kdo neni proti Avatarovi, toho nebereme do party. Ale jinak - proc je Tanec s vlky vyborny film a Avatar ne? Proc dodnes vsichni s nostalgii vzpominame na Vinetua, a Avatar je spatny? Nechapu, opravdu nechapu...

Kostěj Nesmrtelný - 07.09.2010 | 09:09   (odpovědět)

Blázníte? Nolan? Víte, co ten by z toho udělal?
Mám jeho filmy fakt hodně rád, ale podívejte se jakej typ filmů točí.

Cameron by byl skvělá volba, věřím, že by si tu Terranskou válečnou mašinérii vyloženě vychutnal. A Avatar byl mimochodem naprosto skvělej film, kterej dosáhl přesně toho, čeho chtěl dosáhnout - uvést diváka do neexistujícího světa, tak aby v něj uvěřil (a přitom jen tak mimochodem vydělat pár dolarů Cameronovi na nájem).

zahadum - 07.09.2010 | 08:53   (odpovědět)

to Sid : moja reč kámo

Frost - 07.09.2010 | 05:17   (odpovědět)

co tak resite at si to vezmou do parady japonci a udelaj anime to by byla pecka poradne temny krvavy anime se spoustou mrtvejch marinaku Camerona moc nemusim ale nepci nez Uve Bowl ci jak se ten magor pise a Lucas by taky nebyl spatnej kdyz konecne dojel SW.

Sid - 07.09.2010 | 03:19   (odpovědět)

Camerona nemusim, ale furt lepsi nez Bay...best option by byl Ch. Nolan..

redArchon - 07.09.2010 | 01:27   (odpovědět)

+ chyba tu EDIT , lebo som myslel apson na 3 veci naraz a ešte su tam chybičky a slovička tam chybaju v niektoch vetach

redArchon - 07.09.2010 | 01:20   (odpovědět)

no trochu som sa rozpisal a radšej som to daval do viacerych prispevkov , aby to apson jeden človek prečital , lebo určite jeden velky by sa 99.99% vykašlalo čitať

redArchon - 07.09.2010 | 01:19   (odpovědět)

no a čo ste tu pisali o Distrcit 9 , tak osobne to bol pre mna naj film roku 2009 , určite omnoho lepšie než ten Avatar .
Ako District 9 je typicky Africky film , presne cela ta pointa filmu bola presna ako všetky ostatne africke filmy ktore su z takych 70tych 80tych rokov , neviem ako boli popularne tie filmy , ale to že bol District 9 aj v kinach typujem vo väčšine sveta mi prišlo lepšie .
ako pointa africkych filmoch je čistokrvne o Ludskoti , len s tym že ditrict 9 mal aj sci-fi prvky
a to prave velmi vela veci v jednom filme : Rasizmus , chamtivosť ; že niektri ludia nevydia ostatne tvori ako životi, ale ako veci/tovar ; ako sa zrazu znamy/ostatny ludia otoči/a chrbtom , keď sa vam niečo stane .
+ to pre mna malo sci-fi prvy , čo osobne mam rad (keď mam rad aj SC , tak to je logicke)

z - 07.09.2010
ako vyborny dej je prave Dark Templar saga , len blbe je že na 60-70% sa to toči o Protossoch , a terrani a Zergovia sa tam vyskytuju ako nepriatelia , i keď hlavna postava je vpodstate Terran/Protoss .
Ako z prvych dvoch (2/3) knich mi doslova padala sanka !

redArchon - 07.09.2010 | 01:08   (odpovědět)

Lojza - 06.09.2010
sranda že su veci nad ktorimi diskutuju aj 15 rokov , napriklad taky Neon Genesis Evangelion . natož par mesaicov nad Inception

Lojza - 06.09.2010
ako ja poznam 3D zobrazenie od mojich 10 rokov
a stiahol som najprv Avatara ako dobri 720p kino rip (videl som 80% filmu)
ale kamoši išly na 3D Avatara , tak som išiel s nimi , a poviem ti bol som MAXIMALNE NEspokojny , takže cely ten film bol robeny do hlkby , akože do HLBKY ! na to sakra nepotrebujem 3D okuliare aby som videl hlbku filmu ! ako v poodiatom Polus kine sa to 3D pokazilo a začalo isť až keď na začiatku bola ta stanica zobrazena v polke , normlane som tam napočital kolko krat bolo niečo v popredi , a to :
keď sa Jack pozeral na toho avatara v cez to sklo ako tam plaval (jack na vyzičku vol v popredi)
keď prišli prvy krat na helikoptere a ta zbraň išla do popredia
vločky z popola
a to je všetko vlastne , alebo viac si nepamätam , no ale inak slabota maximalna .
jedine čo Avatar ma „originalne“ je len to že spopularizoval 3D filmy

dam sem 3 fakt pekne 3D obrazky , aby ste vedeli že su ja ine a pre niekoho (pre mna určite) aj lepšie 3D veci
http://a.imageshack.us/img688/6703/2rabbits.jpg
http://a.imageshack.us/img7/9500/stena.gif
http://a.imageshack.us/img192/12/stereopair2clakepalansk.jpg
vobec nečakam že to väčšina pochopi , ale tak pre niektorich to možno bude zaujimave

redArchon - 07.09.2010 | 00:56   (odpovědět)

ako ja som prave ten ktori tiež veri že Cameron by robil dobre efekty a technicke veci a pri čom Blizzard by mu dal iny dej a nejak by to spolu tak spravili aby to podanie deju bolo dobre .

no a dejovo SC2 ma zaklady zo všetkeho možneho nemožneho , ale dalšia postupnosť deja je už z inych veci , alebo trošku originalnejšie .
ale čo sa tyka fakt originality u Blizzard , a to je jedina a najdôležitejšia vec zo všetkych ich RTS (vpodstate od SC) a to Multi-player balance , to fakt nemate v žiadnej poriadnej RTS , a to prave v SC sa nim podarilo spraviť tak rozlišne rasy vo všetkom (asi na 50% hlavne budovy a stavači su podobny) a pri tom to mať tak perfektne vybalancovane , to je Originalita Blizzard hier s velky O
si myslite že Blizzard na čom zarabal najviac (pred WoW , takže do War3FT) na tom že všetci nakoniec hrali multi-player (SC war3) plno rokov po vydani , to roku niekotri tu hru ani nezapnu(a stoji 200SK potomt) , a pri čom War3 a SC sa dlho predavali nad 500SK a vždy sa to oplatilo kupiť a ešte na Diable

TnT - 06.09.2010
ehm nechcel si radšej povedať že C&C3:KW a vykradli zo SC1 Arbitera ? lebo toto neverim ! ako fakt ze to su niektori ludia tak slepy že nevidia , že Mothership je len spomeleny a zväčšeny Arbiter ?! ešte k tomu je drahši a možte ho mať len jeden

redArchon - 07.09.2010 | 00:55   (odpovědět)

no len na začiatok o Avatarovi , jeden velmi vystižny link
http://theoatmeal.com/comics/aliens_avatar
a podstate o celom Cameronovi , Ja už mam tiež ten nazor že Cameron toči to iste dokolo v lepšej grafike , čo na filmy je dosť silna kava ,
oproti takemu SC , čo sa da tiež povedať v určitych veciach že je len nova grafika , ale tam je aspon to opodstatnenie že SC1 je zastarale a nejde každemu na novom PC(no skor nevedia ako na to) a tam už novy SC2 sa aj hodi , i keď niektore veci su len v novej grafike .

z - 07.09.2010 | 00:24   (odpovědět)

Mno, jak známo fanoušek wow nejsem, tak se k jeho filmu vyjadřovat nebudu...ale sc2film...nemuselo by to bejt špatný (aspoň je to z čeho dělat, podklad má) ale asi bych na to nešel...přece jenom hrát to interaktivně mi připadá vždycky lepší.

A na Avatárkovi sem byl...nno, mě se to celkem líbilo, i když by to mohlo být trošku méně kýčovité....příběh je pravda sice těžká hollywoodská klasika ale ani mě to neurazilo, co by taky člověk z Ameriky čekal, že. Každopádně je to aspoň změna, aspoň to prostředí je tam zajímavé, takové ve filmu příliš nebývá (no, uznejte že Felucia ve SW a night elf ve wow nejsou zdaleka tak dobře udělaný) a má to i svůj styl a i přes povinnou US patetičnost je aspoň na co koukat.

Pořádnej SC film by ale radši neměl vypadat jako videosekvence ze hry (hele, nic proti nim, na hru jsou perfektní-ale na hru, je to hra a podle toho vypadá, i když v herním světě je to jasnej pokrok), film by měl vypadat...méně plastovitě (raději živí než animovaní herci, skutečné než kreslené prostředí atd....) A příběh...tu sice je, i na film by stačil, ale...co by vlastně vyprávěl? Všechno už je přece řečeno ve hře Dobře by bylo, kdyby sázel na ''živost'' a stylovost postav a atmosféričnost, chytlavost, zajímavost a rozmanitost oblastí a míst, která se už ve hře povedla a která dělá ze starcraftu starcraft.

Lojza - 06.09.2010 | 23:48   (odpovědět)

To CainPullo: ono zalezi na tom, kde jsi Avatar videl. Ja na tom byl 2x v Imaxu a chapu, ze nekdo, kdo to videl na PC ci na Blueray ci necem podobnym, tak mu to neprijde zajimave. Ale v Imaxu to dostalo uplne jiny rozmer a je nutno uznat, ze se jedna o milnik ve 3D filmech, ktery jen tak nebude prekonan. A ac je mi 34, priznam se, ze napoprve jsem sedel pul filmu "s pusou dokoran". Napodruhy uz jsem vedel o co jde, a tak jsem si vychutnaval to, jak reziser reziruje ve 3D, a ne ze by to byl film, ke kterymu se pak pridea 3D.
Ne...ten film byl uz ve 3D rezirovan a jen tak tohle nikdo neprekona....

CainPullo - 06.09.2010 | 23:14   (odpovědět)

To Lojza: ach jo, nesrovnávám somotnou úroveñ příběhu ale celkový vyznění filmu, zatímco T1 a T2 jsou hard core akční sci-fi s koulema, Avatárek je podbízivá laciná sračka, a co hůř nudná... Originalita, vem si právě starcraft který jasně vychází z Warhammera, oni totiž bizzardi v polovině 90. letech neúspěšně bojovali o práva na warhammer, tak jak se to o 10 let pozdějji zadařilo Relicu, tak prostě vzali z warhammra 40k tři rasy a vypilovali k dokonalosti. A světe div se jejich vesmít je možná zajímavější než předloha, tím chci napsat že nejde v jádru o čistou originalitu ale o přístup k druhotnému světu (terminus technicus made in tolkien) .

TnT - 06.09.2010 | 22:50   (odpovědět)

Ad originalita: W1 vykradlo dunu, W obecne vykradlo Warhammer svet, SC zas Warhammer 40k, mothership v SC 2 je skoro na vlas stejna jako v C&C3:KW a moh bych pokracovat hodne dlouho. SC2 neprines (stejne jako Avatar) vlastne vubec nic originalniho, "jen" perfektne zpracovany neco co uz tu bylo.. A to staci

Mizzin - 06.09.2010 | 22:45   (odpovědět)

no, s Cameronem imho opravdu počítat nemůžeme. Co jsem ho takhle párkrát poslouchal/četl v rozhovorech, tak má plnej program projektů a plánů ještě do svého příštího života. Vtipné je, že se po něm výběr vhodných scénáristů a ražisérů zužuje na počet prstů jedný ruky nešikovnýho dělňase u cirkulárky. )

TnT - 06.09.2010 | 22:39   (odpovědět)

Hehe, za chvili jsme u Herberta a u Duny Proste si myslim, ze i kdyz je Blomkamp bezesporu vybornej reziser, tak neni takovej specialista na poradnou akci jako Cameron a tudiz by se pro SC tolik nehodil. Idealni by bylo neohlizet se na pristupnost a spis nez avatar styl jakoze i pro deti, spis temnejsi styl Aliens Muhehe A na Warcrafty idelane Del Toro) Oboji ve 3D ofc Ale stejne je to jen takovy zbozny prani, protoze takovej uspesnej businessman jako Cameron urcite radsi bude delat Avatara 10 pokud si spocita, ze by na tom vydelal vic nez na nakym filmu z SC sveta

Lojza - 06.09.2010 | 22:36   (odpovědět)

Ehm, v cem je PRIBEHOVE lepsi napriklad Terminator 2 oproti Avatarovi?
Terminator 2 dej : Zly T jde zabit hodnou pani. Hodny T jde ochranit hodnou pani. Hodna pani to ma tezky, ale nakonec prezije. Zly T je zabit, hodny T se zachova nejmoralneji, jak to jen jde.
Ehm...TOHLE je nejaky PRIBEH?
Tohle je stejny pribeh, jako v Avatarovi....

CainPullo - 06.09.2010 | 22:27   (odpovědět)

06.09.2010 | 22:27 sry jsem zapoměl napsat nick

Avatar - 06.09.2010 | 22:27   (odpovědět)

Hlavní problém Av. není absolutní neoriginalita, ale blboučkej dvoubarevnej naivní způsob podání samotnýho příběhu, s přesahem loutkovýho divadla pro nejmenší. Ano mám rád Camerona, ale z let kdy natáčel Terminátora1 , 2, Vetřelce, ne z dony kdy se z něj stal Lukas v jinym balení. A District 9? Není bez chyb, přesto jde o mnohem mrazivější a opravdivější nástin možné konfrontace z ET.

CainPullo - 06.09.2010 | 22:20   (odpovědět)

To TnT: Hvězdná pěchota od Heinleina Robert A. není o hromadě mrtvej brouků, ale předně o načrtnutí možné ideální vládě, kde samotné vylodění na Klendathu zabírá cca 4 stránky. Samotný mariňáci ve hvězdný, mají mnohem blíže k marauderům s jetpakam, než jak jsou vyobrazeni ve filmu. (viz dne již zapumenutá super rts hvězdná pěchota z roku 1999.) Filmová adaptace je především dílkem Verhovena, což je blázen na druhou, o to jej mám ale raději

Pralev - 06.09.2010 | 22:15   (odpovědět)

TnT: http://www.youtube.com/watch?v=k5X5a2eBZv0

TnT - 06.09.2010 | 22:08   (odpovědět)

Btw. TvZ bych si predstavoval ve stylu Hvezdny pechoty.. Zadny zbytecny kecy a hromada rozstrilenejch brouku a sezranejch marinaku Beztak se tim asi inspirovali

TnT - 06.09.2010 | 22:03   (odpovědět)

To CainPullo: specialne pro Tebe Ja byl zrovna v tom Imaxu na 25m platnu na ktery se vejde 7 slonu na sebe (jak tam ty klauni po kazdy zminujou) District je urcite vybornej film, ale proste min akce a vic kecani. Asi sem jednoduchej, ale v SC me taky x-krat vic bavilo koukat na filmecky kde je nejaka akce nez na dialogy A v Distriktu nejsou ty "wow" momenty, jak kdyz clovek pres 3D brejle cumi s otevrenou pusou na vesmirnou lod, nebo giga strom. Jak by rek Day[9]: "HUUUUUUUUGGGEEEE" - jestli mi rozumis co myslim Originalni nebyl nak extra ani jeden z tech filmu, ale krom ted Inception si ani nevzpominam na nakej vylozene originalni film z posledni doby. Ale co si budem vykladat, SC2 je taky vsechno jen ne originalni hra a vykradli co mohli a komu to vadi kdyz to dobre funguje

Mizzin - 06.09.2010 | 21:59   (odpovědět)

V dnešní době je vykradačka prakticky u všeho ze všeho. Nic extra nového vám už jen tak někdo nedá. Takže než na originalitu, bych se spíš raději díval na podání a schopnou kombinaci všech těch prvků...

Pralev - 06.09.2010 | 20:29   (odpovědět)

Kruci, teď jsem si uvědomil, čeho všeho je vykrádačka Avatar, takže poslední příspěvek beru zpět :o)))

Lolek - 06.09.2010 | 20:29   (odpovědět)

kazdy beci jak je Avatar hnusnej a kazdy na to byl a vo tom to je splnilo to svuj ucel zarobene je

Pralev - 06.09.2010 | 20:20   (odpovědět)

A to mně District 9 nepřišel špatný, ale Avatar tak o třídu lepší, ve všech ohledech. Spousta momentů byla sice klišé, ale ten příběh měl hlavu a patu a byl svým způsobem originální. District 9 je vykrádačka neskutečná :o)) (Mouchy; pro ty, co nevědí)

CainPullo - 06.09.2010 | 20:14   (odpovědět)

TnT: speciálně pro Tebe, Avatara mám origoš na bluRay, přes 40GB 0 a 1. od jakéhokoliv filmu požaduji více... Rozhodně se mi o několim mil dál více líbil Disctrict 9....

SAS - 06.09.2010 | 20:10   (odpovědět)

No, avatar mě taky moc neuchvátil. Možná to bylo tím, že nad tím v té době všichni masturbovali, tak jsem na to zašel a .. nic. Normální film u kterého jsem měl celou dobu pocit, že jsem už něco podobného viděl. Nejen kostrou z jiného filmu, ale i "nápady" různých částí filmu.
Kdyby byl SC film ve stylu renderovaných filmečků ze hry, tak by to mohlo být velmi zajímavé, ale to by bylo asi neskutečně finančně a časově náročné.

AJey - 06.09.2010 | 20:00   (odpovědět)

aby byl SC opravdu dobry film musela by to bejt minimalne trilogie ... preci nejde nacpat i do 3 hodinovyho filmu takovou propracovanost a pribehy vsech postav aby to bylo snesitelny. leda by to udelaly ciste pro fanousky kteri otom vse vedi ... jako napr FF advan.chil. proto pokud by to chteli priblizit vsem musely by 1) zacit od sc1 2) kazde postave udelat pribeh minimalne formou vzpominek nebo flashbacku .. 3) to z toho by byl lepsi serial

charles - 06.09.2010 | 19:46   (odpovědět)

Cameron by to technicky určite zvládol a o dej by sa postaral blizzard (btw avatar sa mi tiež páčil,ale je jasné že od starcraftu by sme očakávali dej na trochu inej úrovni ) takže by to mohla byť super kombinácia...ale neviem či sa dočkáme...

Mizzin - 06.09.2010 | 19:21   (odpovědět)

killer.exe: jo, to vím....ale 3D ty hydry jsou, tak nevím, proč musíš za každou cenu ten drobnej vtípek zabíjet

killer.exe - 06.09.2010 | 19:16   (odpovědět)

To Mizzin: řekl bych že myslel 3D se vším všudy (brýle atd.)

Mizzin - 06.09.2010 | 19:05   (odpovědět)

PredY: žádnej problém, člověče.

http://www.youtube.com/watch?v=WMupsZAPm9I

PredY - 06.09.2010 | 18:48   (odpovědět)

ja chci videt hydry ve 3D !!

TnT - 06.09.2010 | 18:33   (odpovědět)

Avatar je ten typ filmu, kde je hodne dulezity kde na to clovek cumi. Kdyz si nekdo stahne z torrentu nakej kino rip a pak rika, ze to stoji zahovno tak se mu nekdo kdo na tom byl v Imaxu tak akorat vysmeje Od zacatku to bylo delany jako blockbuster a u tech nikdo snad nemuze cekat predcitani vogonsky poezie Po technicky strance to byla 1* a nic jinyho pripadnej SC film nepotrebuje - pribeh uz mame

Mizzin - 06.09.2010 | 18:25   (odpovědět)

Avatar byl dobrej. To, že se scénáře prakticky opakují, je celkem běžný jev. Nevím, proč Avatar by měl být výjimečný po všech stránkách. Že Cameron vzal hlavní kostru z Pocahontas apod. a převedl to do sci-fi kabátku mi fakt nevadí. Protože příběh je to pěkný a nenáročný. Zkrátka jeden z těch, kde se seznamují různé kultury. Jen podaný v jiném světě. Mě to nevadilo.

Jinak nejraději bych to stejně viděl jako film v digitálním provedení a ideálně v prackách japončíků. Ti by se na tom určitě dobře vyřádili.

CainPullo - 06.09.2010 | 18:09   (odpovědět)

Cameron? Po tom jak se předvedl s Avatarem, bych mu do rukou SC nesvěřil. Raději Neill Blomkampta. Ale je to utopie, Pochybuji, že by holywood do filmového crafta šel, viz. oplétačky s Halem.
p.s.: zdovolením vlastní comment ke šmoulům ve vesmíru na csfd:
Průměrný slepenec Posledního samuraje, Baraky, Tance s vlky... který se marně snaží svojí obsahovou chudokrevnost zakrýt technicky kvalitní, byť zbytěčně přeexponovanou disneyovskou, formou. p.s.: J. Horner by měl jít do důchodu, více filmu škodí než pomáhá...

SiMich - 06.09.2010 | 17:54   (odpovědět)

Ultramarinus: Myslím, že to nehrozí to, že by ho Blizzard vzal.
„Boll also made a bid to direct the upcoming Warcraft movie, but was turned away by the owners of the Warcraft franchise, Blizzard Entertainment.“ z http://en.wikipedia.org/wiki/Uwe_Boll

Ultramarinus - 06.09.2010 | 17:42   (odpovědět)

At si neprijde Uve Boll, at si neprijde Uve Boll, atsi neprijde Uve Boll rict o sc film. Nabo at ho blizz posle do riti kdyz jo

TnT - 06.09.2010 | 17:28   (odpovědět)

To killer.exe: Hmm anime by na SC sedlo jak hrnec na prdel) Ono i avatar styl, ale dost pochybuju, ze by na to byl stejnej rozpocet. Kazdopadne 18+ a vic temny nez avatar

killer.exe - 06.09.2010 | 17:10   (odpovědět)

hmm, Starcraft Anime?? To zní dobře!!

Chicos - 06.09.2010 | 17:06   (odpovědět)

Uvítal bych přesne 3 filmy ke kazdemu vydani jeden kazdej by pribeh mel a myslim ze ne spatnej mozna ze sou tri moc ale me by to urcite nevadilo .. hlave ne anime !

WhiteCroW - 06.09.2010 | 16:47   (odpovědět)

No ja nevim,docela rad bych si uzil hodku a pul i vic podobnych filmecku jako jsme videli v kampani,ne-li jeste v lepsim provedeni,tak to bych pak pouzil jendu vetu ze slavneho ceskeho filmu,kdyz se necemu divite Kelisova,tak aspon zavrete hubu

Lojza - 06.09.2010 | 16:42   (odpovědět)

Avatar nebyl dejove spatny...to, ze byl jednoduchy a nekomplikovany jeste prece neznamena, ze byl spatny...Kdyz mi bylo 10-12, silene jsem zral Vinetoua. To je neco velice podobnyho - dejove nekomplikovany, ale kdyz se dodnes kouknu na Vinetoua, neprijde mi to spatne. Je to jedno velke klise, ale to proste podle mne neznamena, ze je to spatne. Existuji ART filmy, kde bezny clovek nepochopi, o co jde, existuji filmy jako Inception, kde clovek jeste mesic spekuluje, jak to teda bylo, a existuji filmy jako Avatar, kde je jasne, jak vse bylo. Kazde ma neco do sebe...

anaturn - 06.09.2010 | 16:32   (odpovědět)

souhlasím s mizzin přece sme vidiěly avater ten byl do děje side na prd ale blizz se o děj asi hezky postará a Cameron to ve sci-fi fakt umí

Mizzin - 06.09.2010 | 16:25   (odpovědět)

Prd ztratí. To, jaké kouzlo či sračky ten film bude mít, závisí jen na tom, kdo to dostane do pracek. Kupříkladu ten Cameron by se na tom určitě dobře vyřádil.

MeanWhille - 06.09.2010 | 16:06   (odpovědět)

Myslím si,že převedením světa starcraftu do filmové podoby ztratí hra určité kouzlo

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.