StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Středeční miniobrazárna

25.07.2007 | 10:04 - Jetro
Dnes pro vás máme dva obrázky (nesmutněte, měly by se během dneška objevit ještě další tři, takže v tom případě provedeme update této novinky), resp. jeden obrázek a jeden art. Pro obrázek by se hodil název vzdušná bitva nad kaňonem a z názvu je patrné, o co na něm půjde (věřím ve výhru Protossů :). Druhým počinem je artwork - Dark Teplar - ktery rozhodne stojí za to, nicméně posuďte sami.



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Manik - 26.07.2007 | 21:58   (odpovědět)

Zabudli ste updatnut novinku s dalsimi screenami

Matik - 26.07.2007 | 21:50   (odpovědět)

Protoss Mothership Warper

- 26.07.2007 | 21:40   (odpovědět)

mozna bude specilani budova jen pro mothership

Matik - 26.07.2007 | 20:41   (odpovědět)

Ozaj co myslite kde sa bude "vyrabat" Mothership? V Stargate?

Rexxus - 26.07.2007 | 16:46   (odpovědět)

2Tom: V klidu, stejne budou Protossove best i bez Carrieru

Zeratul - 26.07.2007 | 15:45   (odpovědět)

to Tom: Klid můj bože, vždyť ta hra je ve vývoji, carrierky jsem měl rád, ale tempest taky beru ...

Romla - 26.07.2007 | 15:41   (odpovědět)

Taky bych chtěl radši carriery z jedničky, ale lepší tempest než nic...

Tom - 26.07.2007 | 15:36   (odpovědět)

Jo, a promiňte že jsem to řekl tak tvrdě.............

Tom - 26.07.2007 | 15:33   (odpovědět)

!!!!!!JÁÁÁÁÁ CHCI ZPÁTKY SVÙJ CARRIER!!!!! Tenhle tempest je na nic (na h*vno)! Za prvé je strašně malý, za druhé nesené stíhačky mají útočit a NE narážet!!!!!!! To už snad byla jednička lepší......

SiMich - 26.07.2007 | 13:35   (odpovědět)

Carrier stojí 350m/250g. Interceptor stojí 25m. Když jich máš 8, stojí 200m. Vše dohromady (nepočítaje potřebný Pylon, který je skoro potřeba na každého Carriera zvlášť, a vylepšení pro více Interceptorů) to činí 550m/250g.

Hehe - 26.07.2007 | 12:47   (odpovědět)

nebo 150g ted nevim

Hehe - 26.07.2007 | 12:47   (odpovědět)

no u me stojej teda 350m/200g mam asi starsi patch nebo nevim

Falagar - 26.07.2007 | 12:34   (odpovědět)

Že je 12 Carrierů příliš silných? Možná... ale co třeba 12 Battle Cruiserů - to je pohoda? U Carrierů je nahouby, že dokud máš méně než 4, tak jsou úplně nanic, 4-5 ujde a teprve nad 5 začínají být silní - a to při investicích 550m/250g za každý je docela zlé... Navíc než se postaví všechna letadla... A teď si spočtěte kolik vás to dohromady stojí surovin. Pokud hrajete s podobně zkušeným hráčem, má stejné suroviny jako vy - a za ten pytel co investujete do Carrierů, které jsou v menším počtu nanic staví také - ne nadarmo je mnohdy taktika na Carriery sebevražedná - než si je stačíte postavit v dostatečném počtu a vybavit letadýlky, převálcuje vás něčím rychlejším jedna dvě.
Jinak obrázky pěkné...

Romla - 26.07.2007 | 12:08   (odpovědět)

Jojo, Artanis byl jenom pobočník Executora, kterým byl samotný hráč - jsem zvědavý, jestli tento Executor bude v SC2 vystupovat jako hrdina...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 26.07.2007 | 11:36   (odpovědět)

nene, Artanis byl normální Aiurský Protoss. A nebyl Executor, ale Praetor.

killer.exe - 26.07.2007 | 11:17   (odpovědět)

ten art. dark templáře mi něco připomýná ale nemužu přijít na to co

Zeratul - 26.07.2007 | 11:14   (odpovědět)

V bojích proti počítači je poznáš nejlíp, protože se nemusíš soustředit na nic jinýho než na ně ...

- 26.07.2007 | 11:13   (odpovědět)

Ale artanis byl přece temny protoss, ne? Vim že tam bylo executor artanis, ale mam takovy pocit, že všechno mělo souvislost právě s darkama.

SiMich - 25.07.2007 | 23:52   (odpovědět)

Ono se to dá využít. Je docela rozdíl, když Carrier, co má Interceptory, je vypustí, než když vyšle ty co má za ocasem. Interceptory se vypouští postupně, jenže tyhle vylétnou okamžitě na cíl. Je hezké to pozorovat, Carriera jsem prozkoumal do hloubky při boji s počítačema.

Matik - 25.07.2007 | 22:47   (odpovědět)

A jeste jeden bug, neviem ci ho poznaas ale vsimni si ze ked carriery resp. Interceptory dokoncia ulohu ale carriery sa pohybuju tak interceptory sa neschovaju do Carieru ale poletuju za nim pokial nezastavi. Da sa to zistit ze oznacit miesto kusok za carierom a zobrazi sa ti carier a niekolko interceporov na paneli. Mam najnovsi patch teda myslim a stale to Blizzard neodstranil . Mozno to bude aj v SC2

Romla - 25.07.2007 | 22:39   (odpovědět)

2Matik: No jasně, ale počítač je stále hodně pozadu za lidským hráčem, pořád dělá spoustu chyb, které by středně zkušený lidský hráč neudělal - třeba útočit na interceptory, divím se že tam tohle Blizzard v té AI nechal.

Matik - 25.07.2007 | 22:34   (odpovědět)

Chces vediet moju taktiku? Kedze komp utoci proti interceptorom, dam attack move interceptory vyletia budu sa hrat zo zergami a ked si komp uz uvedomi ze interceptory neznici a ma zautocit na carriery tak su uz trochu vo vacsej vzdialenosti a zergovia su trochu vo vacsich stratach BTW: Ak by niekto nevedel tak interceptory chvilu utocia aj bez nutnej blizkosti carrierov - Najprv attack a potom move )

Romla - 25.07.2007 | 22:28   (odpovědět)

2Matik: Ty scourge jsi tam zmínil tak nějak na konci a ani neřekl kolik by jich bylo. 12 mutalisků a 12 scourge by asi s 6 carriery nemělo problém.

Matik - 25.07.2007 | 22:26   (odpovědět)

To Romla : preto lebo podla mna mutalisky + scourage a este v 2nasobnom pocte su dost silne. A este obidve jednotky maju splash damage co je proti interceptorom a carierom samotnym skvela vyhoda

Mára - 25.07.2007 | 22:23   (odpovědět)

Tak podle mě to tam je voda plus nějaké šutry. A nad tím je takový mlžný opar že není dobře vidět až dolů... Ale zajímalo by mě jak vypadá když nad takovým kaňonem sestřelí loď, jak to bude vypadat až ty trosky poletí do takové hloubyky a až dopadnou do vody.

Romla - 25.07.2007 | 22:22   (odpovědět)

2Matik: Proč srovnáváš carriery a mutalisky? Mutaliskové rozhodně nejsou anti-carrier zbraň, alespoň ne v počtu, který pouze dvakrát převyšuje počet carrierů - možná, že 6 devourerů by 6 carrierů v pohodě sejmulo...

Matik - 25.07.2007 | 22:20   (odpovědět)

Maly detail: Ze v tom kanone je voda alebo hmla? Tou hmlou myslim ze ci je to nejak extremne vysoko polozene miesto. Lebo hmla je tiez voda

Mára - 25.07.2007 | 22:14   (odpovědět)

Tak carriery sou hodně silnou jednotkou pokud jsou v rukách silného hráče. A vzdorovat jim dá hodně práce a škody sou obrovské. Ono nastavit jich 12+ a poslat doprostřed nepřátelské základny umí každá lama a pak se diví že jim je hned sundají. To neplatí pouze u singel playeru, počítač je totiž tak "chytrý" že nestřílí po lodích ale po těch malých stíhačích. Ten tempest se mi náhodou líbí, ikdyž by mohl být o kapku větší. Ty rotující disky bych spíš viděl jako super sbraň proti zerkům, ale nějak si nedokážu představit jak rozsekávají těžce pancířovaný battlcruiser... Třeba když teď jsou menší tak budou rychlejší. A snad budou mít aspoň nějaký základní štít proti letectvu... Jinak jejich význam dost upadne. Ale třeba se s tím bude dobře prorážet přes hranici střeženou pouze věžema.

Matik - 25.07.2007 | 22:13   (odpovědět)

Jo jenze si zober 6 Carrier verzus 12 Mutaliskov kto podla teba vyhra? bez dalsich pomocnych jednotiek(interceptory patria Carrieru keby nieco... - To by som si dal cariery bez interceptorov) Podla mna by spravne ovladane Carriery vedeli znicit mutalisky aj scourge

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 21:46   (odpovědět)

carriery nejsou overpowered. Akorát lidi nevěděj, jak na ně hrát a taky často udělaj tu chybu, že jich nechaj nepřítele vyrobit hodně, zatímco nestavěj counterjednotky.

DT si "vlasy" stříhají, ale nikdo neví jak přesně nakrátko Navíc Blizzard v tom má trochu guláš, protože Artanis má třeba taky zkrácený

Romla - 25.07.2007 | 21:44   (odpovědět)

Já si myslím, že carriery nebyly overpowered, počítač tě samozřejmě jen tak lehce nedostane, protože často chodí do bitev, které prohraje a tím se sám zničí, ale lidský protivník si s letkou carrierů celkem snadno poradí - celou škálu způsobů jak zničit 12+ carrierů vypsal Overwatch. Kdyby carriery opravdu byly tak nepřemožitelné, tak 1) by je progameři víc používali, 2) Blizzard by carrierům snížil statistiky. Takže vlastně overpowered být ani nemůžou - na to jsou patche...

Manik - 25.07.2007 | 21:44   (odpovědět)

Pocitac kapituluje uz ked mas vyrobenych pol tucta carrierov.. Ale ak vezmeme do uvahy dvoch priblizne rovnako skusenych hracov, ten co ma v hrstke 12 carrierov a nejaky mensi support proste neda tomu durhemu sancu. Viem to AJ z vlastnych skusenosti (a samozrejme ze aj z pozerania replayov )

Manik - 25.07.2007 | 21:44   (odpovědět)

Pocitac kapituluje uz ked mas vyrobenych pol tucta carrierov.. Ale ak vezmeme do uvahy dvoch priblizne rovnako skusenych hracov, ten co ma v hrstke 12 carrierov a nejaky mensi support proste neda tomu durhemu sancu. Viem to AJ z vlastnych skusenosti (a samozrejme ze aj z pozerania replayov )

Overwatch [ redakce ] - 25.07.2007 | 21:38   (odpovědět)

No tak hrát proti kompu je něco uplně jiného než hrát proti živým protihráčům. Proti kompu je to samozřejmě ultimátní taktika a málokdy se stane, že sejme podstatnou část celé letky. Ale proti živému hráči je to něčem jiném. Tam si musí člověk dávat sakra pozor, nestačí jen vlítnout do jeho základny a kliknout na "Hold this position" .

Zeratul - 25.07.2007 | 21:30   (odpovědět)

Podle mě má Manik i Overwatch pravdu ...
Byla hoodně přehnaná a hlavně berte na věc (hlavně ty Overwatchy), že když hraješ proti kompu, tak staí mít 6 a více carrierek a peníze na výrobu dalších a počítač už tě ve většině případů nedostane ... (Nebo aspoň Já hrávám proti kompu)

Manik - 25.07.2007 | 21:28   (odpovědět)

Jasne ze sa daju znicit..ale to ten protoss musi byt fakt lamka ak si necha znicit letku Carrierov bez toho aby neustedril tak devastajuce skody superovi ze sa z toho uz nepreberie. Inac povedane, v rukach neskuseneho hraca neni nic overpowered A mne sa nhodou napad s cirkularkou paci A takisto som rad tejto zmene "carrierov".. Len dufam ze budu podstatne nizsie v tech strome

Joníík - 25.07.2007 | 21:22   (odpovědět)

no to znamenám, že dokážou zničit, ale taky, že se dají zničit )) tudíž je to vyrovnaný takže nevim proč by to tak nemohlo bejt ve dvojce a ani by tam nemusely bejt žádný lítající kola od cirkulárky místo interceptorů ))))

Manik - 25.07.2007 | 21:21   (odpovědět)

Kazda jedna hra ktoru som videl kde bolo vyrobenych 12+ Carrierov skonciala totalnou devastaciou supera. JA viem, je to vysoko v tech tree ale aj tak si myslim ze takato jednotka by nemala v hre ako je SC co robit. Moj nazor.

Overwatch [ redakce ] - 25.07.2007 | 21:01   (odpovědět)

Jako odborník na Carriery můžu říct, že byl opravdu overpowered, ale jen ve větším množství. Když je jich fakt hodně, tak dokážou napáchat velkou škodu, ale není takový problém je rychle sudnat - Lockdown, Scourge, Atomovka, Plague, bouřka, EMPčko... Není tak těžké sundat Carriery...

Joníík - 25.07.2007 | 20:54   (odpovědět)

jo a co třeba zergsky scourge ? tim zničiš carrier uplne v pohode

Manik - 25.07.2007 | 20:51   (odpovědět)

Co sa tyka toho Tempestu. Treba si priznat ze Carrier vo forme akej bol..bol proste "trosku" overpower. I ked sa na Pro scene objavoval zriedka, prakticky neexistovala kvalitna zbran proti Carrierom ak boli pouzity so spravnym mikrom. Preto prisla jeho zmena a osobne si myslim ze to Blizz spravil najlepsie ako mohol. Zachoval jak princip stareho carrieru tak sa posunul viac k balancu.

- 25.07.2007 | 20:14   (odpovědět)

ale stejnak má moc dlouhé "vlasy". Možná jsem hnidopich, ale darci si přece vlasy sřihali

Zeratul - 25.07.2007 | 20:12   (odpovědět)

Víte jak tady uvažujeme proč např. immortal má štít jenom proti silným útokum ... já bych to přirovnal k středověkým rytířům, immortal je rytíř, kterej má silný plátový brnění, a proto je odelnej proti velkým ranám, ale zase je díky tomu pomalje a zranitelnej proti člověkovi s mečem bez zbroje ...

Matik - 25.07.2007 | 19:38   (odpovědět)

Takto si predstavujem svoj Protossky utok naadhera. Tempest je o nicom uz to hovorim niekolky krat. Ked som ho uvidel v PC-Gamer videu bol som prekvapeny ze je vylepseny carrier ale teraz viem ze Carriera nenahradi. Dufam ze ho nahradia za normalny krasny a velky Carrier. A ked nie tak nech vypadne. K Dark Templarovi: Nadherny artwork zatial jeden z najlepsich podla mna

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 18:47   (odpovědět)

bude to Dark... s hydraliskovo čelistí na bradě

Hehe - 25.07.2007 | 18:08   (odpovědět)

stejne je divnej... teda aspon na tom atworku

- 25.07.2007 | 17:07   (odpovědět)

řekl bych, že ten templář má na sobě různé cetky z trofejí živočichů, které zabil. Možná podobnost s predatorem. Ale těžko říct, jestli je to dark nebo high protože má "relativně" dlouhé uponky

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 16:24   (odpovědět)

heh, no pěkně to tam máte zařízené

Jetro [ redakce ] - 25.07.2007 | 16:21   (odpovědět)

2Uni: mail si sice posilal na podporu, ale v nasem kanclu ho dostaneme vsichni...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 16:10   (odpovědět)

Jetro : a jak to ?

pEpinko - 25.07.2007 | 15:59   (odpovědět)

O dizajne by som sa moc nehadal, mne vyhovuje skoro vsetko. Raz som jednemu spoluziakovi vysvetloval, ze ak tie jednotky budu vyzerat ako stvorce a trojuholniky, ale bude to vybalacovane tak ako to je tak mi to nevadi. (bola to reakcia nato, ze sa pozrel na monitor ako som hral SC a povedal ze to ma hnusnu grafiku).

Jetro [ redakce ] - 25.07.2007 | 15:53   (odpovědět)

2Uni: ne uplne, ale mail se ke mne dostal

Joníík - 25.07.2007 | 15:46   (odpovědět)

to mi přijde jako primitivní zbran která se k velmi vyspělím protosům moc nehodí ))

Pavel - 25.07.2007 | 15:29   (odpovědět)

Že budou Shurikeny narážet je dost možné, ten název v japonštině znamená "vrhací hvězdice" (jak asi všichni víme) : )

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 14:00   (odpovědět)

Jetro : no hádal bych, že tam sedíš na tom mailu, na kterej sem to posílal

Jetro [ redakce ] - 25.07.2007 | 13:54   (odpovědět)

2Uni: No co myslis?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 13:49   (odpovědět)

njn... osobně bych byl pro větší rozdíly ve velikostech... a konec konců i v HP a dmg, ale co se dá dělat...

Romla - 25.07.2007 | 13:47   (odpovědět)

2Unimatrix325: Já vím, ono se to skoro jinak udělat nedá, dva wraithy byly na délku asi stejně velké jako jeden battlecruiser a vedle jedné carrier se vešly skoro tři scouty. Přesto tam ty stíhačky díky designu vypadají menší (teď jsem si to vyzkoušel v editoru). Tady ten phoenix se ale opravdu zdá větší jak půlka tempest.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 13:35   (odpovědět)

Romla : dva wraithy byly taky v SC1 větší, než jeden BC

Jetro : jj, odkud to víš ?

Hehe : jj taky mi to přijde debilní, štít proti pozemními

Hehe - 25.07.2007 | 13:32   (odpovědět)

ten tempest se mi ani trochu nelibi tedkon doufam ze se to zmeni

Vamp - 25.07.2007 | 13:24   (odpovědět)

K tem stitum: Vsechny jednotky a budovy maji normalni prottoske stity jako v sc1 a k tomu NAVIC ma immortal velky stit proti silnym utokum a tempest proti pozemnim. Je to krasne videt ve videích.

Manik - 25.07.2007 | 13:17   (odpovědět)

Tempest uz neni lietadlova lod ako Carrier. Shurikeny uz niesu stihace aje roboticke projektily Tempestu ktore neutocia ziadnym laserom ale priamo narazaju a "rezu" svoj ciel.

Zeratul - 25.07.2007 | 13:04   (odpovědět)

No mně osobně to příjde zajímavější a bude to ještě víc o taktice ...

Hehe - 25.07.2007 | 13:01   (odpovědět)

moznosti je vic ja si myslim ze by to slo i s normalnim stitem tohle se mi nelibi ale to je muj nazor

SiMich - 25.07.2007 | 13:00   (odpovědět)

Je snad jasné, že Tempest nemá být moc jako Carrier. Carrier ty Interceptory přenášel, u Tempesta je vidět něco podobného, jako je u StarGate, což znamená asi nějaká červí díra. A navíc bude zaručeně mnohem slabší.

Tempest zaručeně nebude capital ship, to byl Carrier.

Jo a štít proti zemi není špatný nápad - on je totiž mnohem silnější, než normální štít. Je to prostě jednotka, co se má zaměřovat na pozemní cíle, když není ohrožována ze vzduchu. Stejně tak se můžete divit, proč Immortal spouští lepší štít pouze, když je zasažen silným útokem (u čehož by bylo vysvětlení větší spotřeba energie).

Mmch, jak staré jsou ty screenshoty? Ten Phase Cannon vypadá zase normálně. Byl bych rád, aby takhle zůstaly, ten nový design se mi moc nelíbil.

Zeratul - 25.07.2007 | 12:58   (odpovědět)

Možná proto, že se Blizzard snaží udělat ty rasy vyrovnaný ...

Hehe - 25.07.2007 | 12:37   (odpovědět)

no to me taky prijde blby proc ma stit jen proti pozemnim utokum to nechapu z jakyho duvodu by si protosove davali na lode takovejhle blbej stit

Zeratul - 25.07.2007 | 12:33   (odpovědět)

Jsem se tak zadíval na ty tempest v tom First Look videu a všiml jsem si, že battlecruiser jí yamatogunem dá na ranu a jinak normánlíma střelama na šest, což není špatný na to, že se jí neaktivuje ten štít ...

Jetro [ redakce ] - 25.07.2007 | 12:22   (odpovědět)

2Unimatrix325: Tak ty nabizis sve sluzby CD Projektu?

Joníík - 25.07.2007 | 12:14   (odpovědět)

tak nejak )

Zeratul - 25.07.2007 | 12:09   (odpovědět)

Všechno jde když se chce ... No to, že je menší než warp ray se mně líbí, ale že je stejně velká s phoenixem je celkem ubohý, já osobně bych ji chtěl aspoň jako battlecruisera

Romla - 25.07.2007 | 11:32   (odpovědět)

Tempest by rozhodně mohla víc papat a ještě trošku vyrůst... Je jasné, že proporce nemohou být ani zdaleka takové, jako by byly ve skutečnosti, ale takhle jsou dvě stíhačky (Phoenix) větší jak celá letadlová loď (Tempest). Na druhou stranu to už asi o moc vylepšit nepůjde.

Hehe - 25.07.2007 | 11:07   (odpovědět)

no to že je menší jak warp rey bych ještě bral ale tak velikost v porovnáním s phoenixem to je des a mimoto tempest je taky neco jako capital ship ne

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 25.07.2007 | 11:04   (odpovědět)

no warp ray je prakticky nová protosská capital ship, takže může být dost velká. Zatímco Tempest je sice carrier, ale může být prostě menší, než byly původní carriery...

Joníík - 25.07.2007 | 11:02   (odpovědět)

to mě štve carrier byla moje oblibená jednotka nebo teda ještě je

Joníík - 25.07.2007 | 11:01   (odpovědět)

to teda jo a ty shurikeny mi prijdou nejaky divny. jsem divnej to vim, ale normálně se mi zdá že do nepřátel narážej něž aby střílely )))))

Masik - 25.07.2007 | 10:57   (odpovědět)

Myslim, že sevcici shodnem, že Tempest je celkem dost malej..) a taky vypadá krapet neškodně..

Hehe - 25.07.2007 | 10:57   (odpovědět)

no vono se stačí kouknout na toho phoenixe jak je hned u tempeste a tam to vidis nadherne dyt jsou skoro stejne velky a to se mi nelibi

Joníík - 25.07.2007 | 10:56   (odpovědět)

jo je nejakej divnej

Tom - 25.07.2007 | 10:54   (odpovědět)

A navíc ten dark templar vypadá jak humanoidní zerg

Tom - 25.07.2007 | 10:47   (odpovědět)

Taky si myslím.........

Joníík - 25.07.2007 | 10:12   (odpovědět)

nevim nemužu si pomoct, ale přijde mi, že tempest je nejakej moc malej v porovnání s warp rey.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.