StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

27.08.2010 | 21:12 - Jata

P?ed za?átkem víkendu se Blizzard rozhodl vydat situa?ní zprávu k p?ipravovanému patchi 1.1. Ten by se m?l objevit do poloviny zá?í (pro SK návšt?vníky - zá?í = september). Z hlediska balan?ních zm?n se ponese v duchu oslabování n?kterých jednotek, jak se m?ete do?íst p?ímo ve zpráv?:

 

Zdravíme obyvatele sektoru Koprulu! Dnes slaví StarCraft II: Wings of Liberty sv?j první m?síc od vydání a jsme opravdu nadšení z toho, jaká skv?lá komunita se kolem hry objevila. Proto chceme, abyste v?d?li, e tvrd? pracujeme na prvním obsahovém a balan?ním patchi, jeho dokon?ení a uvoln?ní o?ekáváme v p?lce zá?í. Patch 1.1 bude obsahovat ?adu vylepšení, v?etn? dalších prvk?, vylepšení editoru a opravy chyb, n?jaká vylepšení u vlastního hraní, podporu pro 3D Vision od Nvidie a další. Rádi bychom se s vámi pod?lili o n?které konkrétní plány.

P?edevším jsme m?li velkou odezvu z celé komunity ohledn? monosti standardizovaných klávesových zkratek. S radostí tedy oznamujeme, e s patchem 1.1 bude monost klávesového rozloení Standard a Standard for Lefties (pro leváky) dostupná ve všech regionech.

Balan?ní zm?ny
Máme v zásob? n?kolik balan?ních zm?n. Jednou z t?ch všeobecných zm?n je ta, e p?átelské jednotky nebudou po svém zabití poskytovat výhled do dané oblasti. D?íve odhalené nep?átelské jednotky tak nebude ji moné zam??it. Te? se poj?me podívat na další balan?ní zm?ny, které do hry implementujeme.

- Mapy
Na mapu Desert Oasis p?idáme zni?itelné skály, které by m?ly usnadnit obranu p?irozené expanze. Stejn? jako bude zúena st?edová oblast pokrytá pozorovacími v?emi.

- Protossové
Máme v plánu dv? klí?ové zm?ny u Zealot?: ?as vytrénování bude zvýšen z 33 na 38 vte?in a cooldown p?i pouití warpovací brány bude zvýšen z 23 na 28 vte?in. Nap?í? všemi dovednostními úrovn?mi je momentáln? Zealot rush p?íliš silný, obzvláš? u t?ch, kte?í se spoléhají na rychlý útok na nep?átelskou základnu z blízkých Gateway. Máme dojem, e oblast, kterou musí hrá?i prozkoumat a odrazit tento rush je p?íliš malá. Také se chceme zabývat problémem, e Protossové mohou za pomoci kombinace warpovacích bran a Chrono Boost o n?co rychleji vy?erpat minerály.

- Terrani
U Terran? pracujeme na n?kolika zm?nách. Reape?i jsou proti Zerg?m siln?jší, ne jsme o?ekávali. A navíc kv?li zvýšení ?asu pot?ebného pro vytrénování Zealota by Reape?i v kombinaci s kasárnami, bunkry a/nebo Maraudery mohli být trochu problemati?tí. Z toho d?vodu jsme se rozhodli také zvýšit ?as pro trénink Reaper? z 40 na 45 vte?in. Problematické jsou proti Zerg?m také rushe Reaper + Bunkr nebo Mari?ák + Bunkr. I kdy by tento rush nikdy nedokázal úpln? zergského hrá?e odrovnat, máme dojem, e Zergové zbyte?n? trpí nevýhodou, e se bu? musí vzdát rychlé expanze, nebo se na moc dlouho uv?znit v hlavní základn?, take také zvyšujeme ?as výstavby Bunkru z 30 na 35 vte?in.

Stejn? tak si ve všech soubojích a moc dob?e vedou i Siege tanky. V prost?ední a pozd?jší fázi hry mají Siege tanky a moc velkou dominanci nad všemi pozemními jednotkami. Chceme, aby si menší skupinka lehkých a neobrn?ných pozemních jednotek dokázala se Siege tanky lépe poradit. S tímto na mysli m?níme hodnotu poškození v obléhacím reimu z 50 na 35, + 15 proti obrn?ným, v souladu s tím se zm?ní i vylepšení poškození z +5 na +3, +2 proti obrn?ným. Tato zm?na sniuje základní poškození zp?sobená Siege tankem proti lehkým a neobrn?ným jednotkám, stejn? jako plošná poškození.

Pro Battlecruisery je momentáln? t?ké najít dobré pozemní protijednotky, ale stejn? si vedou velmi dob?e proti širokému spektru typ? jednotek. Jsme si v?domi, e není moc šancí za tu cenu Battlecruisery vytáhnout, ale stejn? je moné, e jak v 1v1, tak v týmových hrách nastane patová situace, kdy je t?eba je povolat. Celkov? máme dojem, e na svou cenu jsou a moc silné a Terrany vyvolané patové situace sniují zajímavost hry. Snííme tak jejich poškození proti pozemním jednotkám z 10 na 8.

- Zergové
Poškození zp?sobené Ultraliskem bude sníeno z 15 (+25 proti obrn?ným) na 15 (+20 proti obrn?ným). Toto sníení je porovnatelné se zm?nami, které budou provedeny v p?ípad? Battlecruiser? a Siege Tank?. Stejn? jako u Battlecruiseru, Ultraliskové jsou za tu cenu prost? moc silní, a to i p?esto, e je t?ké se k nim p?i h?e dostat. A navíc v kombinaci s dalšími jednotkami je velmi obtíné Ultralisk?m ?elit ze zem?. Ultralisk?v útok na budovy (Ram) bude odstran?n, protoe poškození je velmi podobné normálnímu útoku, který tak bude pouit i pro budovy. Kdy Ultraliskové zamí?í na skupinku menších budov, jako jsou Supply Depoty, zp?sobuje Ram útok v podstat? zna?n? menší celkové poškození ne p?i normálním útoku, protoe Ram zasáhne jen jeden cíl.

A dále...

?teme vaše p?ísp?vky na fórech a vytvá?íme seznamy vlastností a bug?, kterými se budeme v budoucích patchích zabývat. Máme st?edn?dobé a dlouhodobé plány na další rozvoj vlastních her a brzy vylepšíme i naše sociální prvky p?idáním chatovacích kanál?. V následujících týdnech se pod?líme o konkrétn?jší informace. Stejn? jako u našich p?edchozích her, tak i StarCraft II budeme mnoho let nadále podporovat. Vaše zp?tná vazby i zapojení jsou kriticky d?leité pro vytvo?ení nejen nejlepší hry, ale také té nejoddan?jší herní komunity na sv?t?. T?šíme se na implementaci patche 1.1, stejn? jako na to, a s vámi budeme moct prodiskutovat naše další plány pro hru a Battle.net.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ribol - 22.09.2010 | 21:14   (odpovědět)

Vborn balancovn... zealot trv dl. Jak te? asi tak mm zabrnit 6pool rush? Opravdu... Proti zergovi budu stav?t asi vdycky forge nebo j nevm. Pak rushem nepojede, ud?l expu a jsem zase v hajzlu. PvZ byly moje nejoblben?j hry - te? je z nich fraka.

tecik - 22.09.2010 | 12:06   (odpovědět)

2Fightar: Prepocti si to procentuelne (US/EU/Asia) a uvidis ze vsude jsou zergove minoritou, schvalne jsem se na to dival, a vsude maji zergove smulu..

Tecik - 22.09.2010 | 12:03   (odpovědět)

2Ribol: Protoze tuna zerlingu (jako counter marauderu)? Pred tanky skutecne nemaji sanci... Marinaci ne netankuji, bo to resi par dorazivsich banelingu Celkem se tesim, az dnes zmeny testnu (-:

Ribol - 21.09.2010 | 17:08   (odpovědět)

Co si budem povdat - za Terrana je to moc jednotvrn a jednoduch. Te? mluvm o 1v1. Tam prost? T d?l po?d to sam. BTW nechpu jak to n?koho m?e po dvoust jet? bavit. pln? se kale na ostatn jednotky. No ?ekn?te mi, kdo by stav?l tank, kdy m maraudery?

K OP n?kterch terransk jednotek bych cht?l jenom ?ct: MMM se d porazit - s MMM se toti d prohrt. Je to jak fotbal a MMM je penalta. J bych si ale zahrl i zbytek.

Lolek - 06.09.2010 | 16:02   (odpovědět)

jjo to by stacilo,aby marauder byl bez stimu a je to,aspon by Terani delali i neco jineho nez Marinu a Maraudery,na ty repy uz se neda ani divat furt to same,P techuje stormy,Colosy a Teran jede porad MMM a porad se mu muze rovnat a to je celkem hnus

Otman - 06.09.2010 | 15:11   (odpovědět)

To GiantLobster: Tak to je snad prvn rozumn balanc nvrh: Marauder bez stimpacku by to hodn? srovnal! Thumbs up!

kampf - 04.09.2010 | 19:52   (odpovědět)

Procetl jsem to a souhlasim s GiantLobsterem. Ja osobne bych krome nerfu maraudera kterej ho potrebuje jak prase drbani jeste roztrhl medivac na transport a medika. Ale to uz je asi moc extremni.

Wolf - 02.09.2010 | 20:23   (odpovědět)

Taky si nejsem jist jestli jsou ty zm?ny ku prosp?chu nebo spe ke kod?. Ale zase taky to nen posledn patch, kter vyjde a pokud to bude propadk, tak to zase n?jk p?ed?laj, no ne?

44MEGATAR44 - 02.09.2010 | 19:00   (odpovědět)

To oslabovn Siege a BattleCruiseru trochu nechpu. Za prv siege si do zkladny d kad max 4x, v?tinou se daj prost?elit. Protoss jde v?tinou air,take siege mu nekod a zerg jde mass, take se tomu docela vyhne. Mon v po?tcch hry kdy dojde na kombo 4xsiege, marines a mecivacu. To pot m?ete sebrat zerg?m jejich super rychle rushe, pa? pokud jsou ve h?e 4x zergov proti 4x cokoliv a daj se na jednoho tak je jeden out. Sice jsou potom oslaben, ale co nyn budou d?lat Zealoti, kdy budou mit pomalej ?as stav?n. Jsem zv?dav tedy. S t?my battlecruisery si nejsem jisty. Teranum chyb stredn obousm?rn jednotka, kterou protosove a zergove maji. Postavit brutalni armadu battlecruiseru vyzaduje 3x expandy a 25minut casu, coz je mozne jen kdyz proti vam stoji camperi.

Fightar - 01.09.2010 | 10:12   (odpovědět)

nerekl bych odbornik spis clovek co pracuje s realnymi fakty ktere nelze zaprit

TnT - 01.09.2010 | 00:20   (odpovědět)

To Fightar dalsi odbornik : a ty ses asi dalsi netovej hero co se nedokaze za svy slova podepsat ani vlastnim nickem?

Fightar dalsi odbornik :D - 01.09.2010 | 00:06   (odpovědět)

sta? si p?e?st hlavi?ku

Fightar - 31.08.2010 | 23:13   (odpovědět)

jen bych dodal korejskou league kde je prvni protos JangMinChul 192-121 coz odporuje vsem zdejsim teoriim ze teran je imba a jinak druhy je tam zerg dal si myslim ze otom nema smysl mluvit jejich ciny hovori za vse

Fightar - 31.08.2010 | 23:09   (odpovědět)

tak ja se ridim hlavne tema korejskyma hrama a kdyz chce teran znicit colosi tak musi mit aspon 10 vikingu aby je zabil dost rychle nez stema colosama kuchne celou army popripade nez aimne stalkerama vikingi ale myslim si ze stejne tato diskuze nema konce

GiantLobster - 31.08.2010 | 21:10   (odpovědět)

Odpus?te... j mm furt dojem e jsem n?jak p?ihlen a e ta horn kolonka je p?edm?t. P?sp?vek "PvT nen o stormech..." jsem op?t napsal j jsem neika o.o

Fightar - 31.08.2010 | 21:06   (odpovědět)

PvT nen o stormech ani collosech - seene collosi - ale nep?tel u m starport kv?li medivac?m - vythne 3-4 Viki a je po collosech... to sam stormy. 2 ghosti - 2 Emp - spousta bezzbranch HT - protoe EMP> Feedback a to jak range, tak effect. A na sehnn ghost? sta? 150 min 50 plyn? za Ghost Academy a 150 150 ghost. Barrack s Tech Lab u terran m na MMM. J v PvT mm dobr zkuenosti jen s tm terrana oklamat, podvst nap?klad naspo?i 6 voidray a pot je zapojit do obrany a z obrany p?ejt do toku. Taky jsem m?l dobr zkuenosti se zruenm nascanovanho stargate a postaven 2 robotic fac - collosi, imortal...

Fightar - 31.08.2010 | 21:00   (odpovědět)

jako nemuzes si zahravat s marauderem jeho dmga jeho life kdyz je ta hra postavena uz tak aby je protos vychytal nejakou unitou napr imortal ze zacatku to tvp je podle me vyrovnane az az ale ted sou furt protosi ve vyhode protoze jeste neni postavene poradne makro podle me mmm neni hratelna dyl jak 15 minut urcite se to bude hrat s tankama ale to chce jeste cas pro vyvoj maker s koreje

Fightar - 31.08.2010 | 20:59   (odpovědět)

jako priklad se da uvest tvt tam je marauder xkrat lepsi jak tank kupomeru cene a pritom kdyz je vic tanku tak si proste neskrabne marauder to same je v tvp kdy ma protos colosusi a stormy taky se marauder neskrabne a jinak k tem sieg tankum je videt zes jeste nehral proti teranovi co mel 20 tanku v jednom utoku to se smaze cela protos army jednou ranou proto stahli to dmge na loty

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:41   (odpovědět)

TnT: A to e Marraud doke anulovat Charge, a m jet? k tomu stim je jako fr jo. Dej mmu Stalkerovi conclusive shell, a j se ti na n?jak blink tak akort vykalu...

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:39   (odpovědět)

Lol sry p?sp?vek: "Omg o to nejde... j jen ?km, e Vikingov jsou i v p?pad? e jsou donuceni sestoupit na zem po?d schopni nep?teli zasadit d?snou rnu, jako podpora main army..." jsem napsal j p?eklep... m?lo bt adresovno TnT

TnT - 31.08.2010 | 20:38   (odpovědět)

Omg o to nejde... j jen ?km, e Vikingov jsou i v p?pad? e jsou donuceni sestoupit na zem po?d schopni nep?teli zasadit d?snou rnu, jako podpora main army...

TnT - 31.08.2010 | 20:32   (odpovědět)

To GiantLobster: Ty si genius, ze me to taky nenapadlo: vikingama counterovat hydry. Sice jsou drazsi, ale maji stejny supply, takze z toho plyne ze budou ve stejnym poctu - taky dobra dedukce Ze da levnejsi marauder stalkera je doslova skandal! Sice stalker muze strilet i do vzduchu a preblinkne klidne prurvu na LT, ale co z toho ze

"Jsem Protoss ale tak do m?sce u budu Terran"
Jses debil, ale do mesice budes furt debil
sry))

Lojza - 31.08.2010 | 20:23   (odpovědět)

Decka decka...)
Hraju za P a proti T mam uspesnot tak 2 ze 3 vyhra.....mozna lepsi, jak kdy

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:20   (odpovědět)

Jsem Protoss ale tak do m?sce u budu Terran...

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:18   (odpovědět)

Njn Viking - kter je hardcounter na vechno ve vzduchu by u nebyl hardcounter na vechno a cht?lo by to aby terran uvaoval. 3 vikingy sundaj dva void raye, ani by bylo t?eba mik?it(take jako by range bonus nebyl), to jsem vyzkouel v unit testeru, a jet? jeden bez zran?n p?eije. 3 vikingy stoj 6 suply, 450 minerl? a 225 plynu, zatmco 2 voidy stoj 6 suply 500 minerl? a 300 plyn? - a to m voidray + damage to armored!!! a viking je armored!!! Jedin v?c kter je counter na vikingy jsou muti a trochu funguji i phoenixe, kter jsou ale dra, a maj dost?el jen 4!, take kdy je ukryje za MMM ball tak je pro prota gg. Marraudery nemaj p?irozen counter vyjma vzduchu - a to eliminuj marrini a vikingy. To co jsou terrani te? je na zmago?en - kad counter vydr 20 vte?in ne terran vythne pr pot?ebnch jednotek na countercounter z budov kter u m...

Pralev - 31.08.2010 | 20:09   (odpovědět)

Skylleer, fightar: Pnov, myslm, e se v diskusi hneme z msta, jen kdy prozradte, za jak rasy hrajete.

Skylleer - 31.08.2010 | 20:01   (odpovědět)

nechces ty mit rasu ktera nemusi nikdy psat prvni GG ?

to co pises jsou sileny bludy , promin ale ten tvuj balance co jsi navrhl by akorat zpusobil to ze , zadna jednotlka z tech co si napsal by se uz nestavila protoze by se ji vubec nevyplatilo stavet , na co budou vimignove ktery budou mit problem i s mutama , na co marauder kterej by nedal ani stalker a navvic ani nemuze strilet do vzduchu jako stalker , oslabit vikinga aha chces aby tvi protosove dali jednim void rayem treba legii vikingu ne ? prober se takovyhle zmeny uplne rozhodi balancovani

GiantLobster - 31.08.2010 | 19:48   (odpovědět)

Skylleer: Kdepak, jen to cht?j lid typu "Terran nen Imba". Jedin d?vod, pro? jsem dosud nep?eel na terrany, je ten, e ?ekm e p?jde skute?n balance patch. Patch 1.1 je k smchu - oslabuje reapery - ale taky oslabuje tanky, kter na rozdl od spousty nzor? zde nejsou OP, jen blb? navren. Vsadm se e dost Terran? by klidn? bralo Dmg 35 + 25(ne 15 dle patche) vs armored, co by tank dvalo na rove? tanku v sc 1~. Maraudery a trochu Vikingy to chce oslabit. Marauder bez stimu a Viking o 1~2 range ochuzen a balance je zp?t zcela. V takovm p?pad? ani mule nebude OP... etc. etc. etc.

GiantLobster - 31.08.2010 | 19:40   (odpovědět)

To fightar: Take, za 1. jsem si to nevycucal z prstu. Mule t? 30 minerlu narz a pohybuje se a t? stejn? rychle jako scv = 6x vy efektivita! Navc: m?e t?it z minerl? zatmco z nich t? SCV!!! co s pokra?ujc hrou umoc?uje efekt. Za 2. Terransk jednotky jsou nehorzn? levn a v pom?ru k sle neuv??iteln? efektivn. Za p?klad Marauder je hard counter na stalkery - 1 maraud zni? stalkra a?koli je levn?j, kter u sm o sob? je anti armored unit, i kdy ni efektivity. Rad?ji ani nebudu mluvit o vikingch, vikingov vyndaj na zemi HYDRY ve stejnm po?tu = za stejn suply. 9 range len dmg... etc. etc. etc.
Neuv??iteln variabilita Terran? v SC2 je n?co len.

fightar - 31.08.2010 | 18:25   (odpovědět)

ja se obavam ze by si stezovali i kdyby byla jen jedna rasa na muli

Skylleer - 31.08.2010 | 17:34   (odpovědět)

nejlepsi je to rozhodovani , poop limit , hodit supply za 50 energie nebo skaut za pade energie nebo jedno mule za pade. zadna jina strana tohle resit nemusi

Skylleer - 31.08.2010 | 17:32   (odpovědět)

Prosim vic breceni jak jsou T Op, ze maji mule ktery tezi rychle ze maji tanky co daj vse , ze maji spustitelny supply deppoty a buhvi co si jeste najdou.

nechcete je odebrat ze hry uplne ty imba Terrany bylo by to snazsi pro balanc mit jen dve strany nebo treba jen jednu ne to by nebylo nad cim brecet sem vlastne zapomel ..

fightar - 31.08.2010 | 17:30   (odpovědět)

ta hra je proste matematicky spocitana aby to vyslo co se tyce tezby kazde rase uplne stejne jesi si nekdo mysli ze mule zpusobuje nejakou nerovnovahu ve hre tak toje k zasmani to driv byste meli skakat na tvp ze tanky budou mit na loty jen 35 dmge a ne to ze nekdo ma muli primo umernou chrono boostu

fightar - 31.08.2010 | 17:27   (odpovědět)

GiantLobster: nevim kdes zjistil ze mule je 6 probe protoze toje vycuc z prstu a je logicke kdyz ma nekdo chronobost 20 sekund a probu postavi za 8,5 sekundy ze muze masit probu 2x rychlej nez scv takze je ve vsech hrach kde oba lidi umi hrat vzdycky o 10 prob u protose vic a jinak kdyz je nekdo noob tak je mozne ze ma zaras 8 muli ale kdyz to nekdo stiha tak ma maximalne 2 muli

anonymousX201 - 31.08.2010 | 16:53   (odpovědět)

TnT to napisal dobre, je len dodam, ze MULE nie je vhodne pouzivat stale. Obcas je dobre ( zvlast proti P ) si nechat nieco na scan, ci uz kvoli Dark templars alebo scanovaniu zakladne P. Takze MULE v suvislosti s energiou CC nie je OP.

TnT - 31.08.2010 | 14:23   (odpovědět)

Ono de taky o to ze T nestavi instantne jako P a obecne stavi nejvic staveb. Takze za ten cas co SCVcka stavi (a je u toho jako jedina rasa zranitelnej) vsechny ty raxy a supply tak ostatni rasy tezi. Takze kdyz by mel stejnej pocet scv jak napr. toss (coz nebude bo toss si je boostuje, tak my mel zakonite nizsi income) - coz mula prave kompenzuje. Toss se svym chrono muze udelat 30prob strasne rychle, ale taky si ho muze usetrit a pak s nim boostovat treba proxy VR a podobny prekvapka. Nebo hodne zrychlit techovani nakejch klicovejch upgradu, coz mi prijde vic zariabilnejsi bonus nez mula co muze tezit a opravovat. V zacatku je mula nezbytnost, ale souhlas s Pralevem, ze lategame kdyz uz je hodne CC a jde o to kdo vytezi posledni expu tak je to velka vyhoda. Klidne by to mohli nerfnout nakym pravidlem ve stylu: jen jedna mula na pole. Ale ono stejne v lategame clovek spis resi plyn nez krystaly..

Pralev - 31.08.2010 | 11:53   (odpovědět)

fightar: Problm je, e MULE nestoj supply limit a po?d si ji za energii. e MULEs m?e rozhodit z n?kolika CC a tm si zajistit stran? rychle obrovsk mnostv minerl? podle pot?eby.

Aprop, hraju Random, nen to o tom, e bych sv nesp?chy svaloval na imbalance. Naopak ten imabalance paradoxn? vnmm nejpal?iv?ji, kdy sm hraju Terrana.

GiantLobster - 31.08.2010 | 11:50   (odpovědět)

fightar: 2.Tak hele trotle, kdybyste non-stop produkovali scv, tak nem?ete skon?it jak to popisuje. Mule nezpomaluj t?bu take m?e mt i stejn SCV count i Mule... + Mule je jako 6 probe! 6! To je len.

GiantLobster - 31.08.2010 | 11:47   (odpovědět)

Hmm: 40 sec! 40! to je rozdl jak hrom.

HHM - 31.08.2010 | 11:20   (odpovědět)

4 larvy a je to tusim 30 sekund

Lump - 31.08.2010 | 11:00   (odpovědět)

mate kralovny ne?? 6 larev za kolikto sekund tedka presne nevim je malo??? s tim ze ji postavite po SP hned,mylsim ze je to v pohode

thePlayer - 31.08.2010 | 10:56   (odpovědět)

to je sama MULE a chrono a co my chudaci zergove

fightar - 31.08.2010 | 10:53   (odpovědět)

klasicka evropa kde lide davaj vinu sve prohry ne sobe ale vsemu ostatnimu ano

fightar - 31.08.2010 | 10:52   (odpovědět)

to me i par protosu napsalo ve hre kdyz sem vyhral prej ze mule me zachranili prdel pritom kazdy kdo se podiva na jakoukoli kemp hru nejakych lepsich hracu tak pochopi ze kdyz ma protos 1 expu tak ma prumerne o 5 probu vic jak teran scv a mule hraje roli 4.5 scv u dvou exp mivaj protosi uz daleko vice probu takze jesi nekdo tvrdi ze to neni primo umerne chrono boostu tak je noob

Asacura - 30.08.2010 | 23:55   (odpovědět)

Vm e to nen Idra d?lm Rutinu 4roky tak ji poznm pobavilo m? to

Pralev - 30.08.2010 | 23:09   (odpovědět)

Souhlasm s tm, e MULE >>> Chrono boost > Inject larvy. Larvy nejdou narozdl od Chrono boostu vyut reaktivn?, je to jen nezbytn opruz. A MULE je s postupujc hrou ?m dl lep, nejednou jsem vid?l v replayi Terrana, jak nem?l doslova NIC, odltl s CC ke zlat exp?, rozhodil MULEs a byl op?t ve h?e, p?jem v?t ne protivnk s pr expama :o)

GiantLobster - 30.08.2010 | 23:04   (odpovědět)

Sam: Jo ale na 1 base ti chrono nepom?e... kdy tv?j nep?tel netvo? scv, a t? 9 SCV! minerly v mainu, a m +- stejnou economii jako ty, tak to je fakt d?s... navc to nebylo v po?te?n fzi hry, ale od 6:00 a do 14:00 zpasu, kdy byl konec, neb jsem ho dostal. Uznvm, e Tossi maj chronoboost, a na za?tku je to super sla (mon i OP, kdo v) ale Terrani maj tohle po zbytek hry, kdy i profci nesthaj CB... Suply drop... dobr s tm problm nemm se Scanem taky ne, ale Mule by m?la stt dle m? tak 75 en. nebo by dokon?en OCC m?lo za?t s 0 e(jako to mme mi Tossci), takhle se Terrani na suply drop tak akort vykalou.

Sam - 30.08.2010 | 22:25   (odpovědět)

To GiantLobster: Tossci maj zas chrono boost, no a?

GiantLobster - 30.08.2010 | 22:22   (odpovědět)

K OP Terran?: Muly jsou taky p?kn lamrna... takhle se nedavno koukm na replay J 22 prob?(6 plyn, 16 minerly) a pokra?uji v produkci, Nep?tel 17 SCV, z toho 6 plyn - a dva stav, nebo se mezi prc flkaj + mule... == 9 scv na minerlech... ?ehtm se... p?epnu na income tab... a mlem mi vypadnou o?i... J income 900, on 800~... teda ok jsem m?l, e jsem to mlem nerozdejchal... tak j se ___ abych m?l co nejvy income a on m bez mla stejn?... to je unfair...

GiantLobster - 30.08.2010 | 22:13   (odpovědět)

easyyy: Tak hele prr... j ten replay(Idra vs Drewbie) taky vid?l, a Idra sice konil to s Broodlordy, ale dostat se k Brood Lord?m nen nic snadn... navc, kdyby m?l terran v hlav? mozek, a v zloze 2-3 vikingy tak mohl Idra gg... Ostatn? si myslm, e to byl hlavn d?vod, pro? do nich neel. Viki jsou proti Broodlord?m Hard counter, nebo? kdy projede bitvu a ustupuje, jsou Broodlordi v podstat? mrtv, a Broodlord nben dn levn ps. Spousta hr??, resp. terran?, jsem slyel ?kat SMMM nic nen see? broodlordy... Haha, v dob? medivac? sehnat broodlordy... to je jak kdyby jste m? jako protovi ?ekli - 6 pool nic neni - see? Collosi...

thePlayer - 30.08.2010 | 21:11   (odpovědět)

2Fightar: ano a napr severni amerika ma cca 575k a evropa cela ma 388k taky nepocitas celou asii zejo... jen sem chtel rict ze je spoustu toho vseho a dle me muselo brblat vice lidi no ne

Fightar - 30.08.2010 | 20:47   (odpovědět)

no v eu to hraje 320k lidi a korea 170k takze eu je da se rict zatim vetsi trh

CainPullo - 30.08.2010 | 20:42   (odpovědět)

http://www.youtube.com/user/HDstarcraft nemohu jinak ne jen doporu?it

theplayer - 30.08.2010 | 20:40   (odpovědět)

nejen EU... a myslim ze ani korea nedrela tlamu... dost pochybuju ze by blizz sel do neceho takoveho kdyby to bylo jen na EU a nemyslim si ze EU je jejich nejsilnejsi a uplne nejvic nejlepci trh... spis je srandovni ze to spoustu lidi zavrhne jeste pred vydanim ale nikdo se tomu stejne nevyhne... a kdo vi treba zase vyjde patch 1.2 a zase to bude spatne coz?

CainPullo - 30.08.2010 | 20:39   (odpovědět)

zkladem je d?sledn a neustl pr?zkum, pokud jej flkte, nebo opomenete, sekundy t?ko n?co naprav... pokud odhalte 2 proxygaty a poda?i se vm zn?kodnit kl?ov pylon, lot > gg

fightar - 30.08.2010 | 19:58   (odpovědět)

nekteri mozna nevi jak moc korea byla od eu v bw daleko a kdyz se idra vydal hrat tam tak absolutne podprumerny hrac v tech jejich ligach vylozene jen maskot defakto vseci v eu byli na urovni ze by korejce neporazili ani nahodou a tedka zniceho nic sc2 a vsichni sou brani jako nejlepsi hraci na svete pritom v koreji hrajou ty sc2 zase o neco lip a vsichni poslouchaj jen idru lampu s bw a to ze korejci k imbalancedu vubec nepipli neco sveci ze eu lidi svadi sve prohry na vsechno jen ne na sebe proste srandovni

Sam - 30.08.2010 | 19:08   (odpovědět)

To easyyy: jo, nakonec mu to dolo a dky t?m broodlord?m vyhrl, ale mm dojem, e jinak to byla oproti jeho normlnmu skillu naprosto stran hra..

easyyy - 30.08.2010 | 19:05   (odpovědět)

pridelal*

easyyy - 30.08.2010 | 19:05   (odpovědět)

tak to bylo pri hre ).. a jestli je to ta hra co myslim, ze je, tak to tam posiral sam.. kdyby si porad nenechaval killovat ultry a pridel k nim par broodlordu, dal to jako nic..

Sam - 30.08.2010 | 18:52   (odpovědět)

tak jsem to dokonce nael:
drewbie: well how would u played it?
IdrA: i wouldn't play terran cuz i have self respect

http://www.youtube.com/watch?v=yfBYCvEsnlQ&feature=watch_response

Sam - 30.08.2010 | 18:41   (odpovědět)

To easyyy: jo, to ?ekl myslm, kdy hrl proti drewbiemu - celou dobu nadval a nakonec stejn? vyhrl.. sice o chlup a sp chybou Terrana, ale stejn? jo..

easyyy - 30.08.2010 | 18:34   (odpovědět)

protoze v nejakem interview rekl, ze ma svoji sebeuctu (rekl self respect tak snad neco v tom smyslu) a ze ti, co hrajou terrany ne..tak mozna proto..

TnT - 30.08.2010 | 18:32   (odpovědět)

Hele proc vlastne Idra nehraje terrany jako nakou dobu v 1cce?
Krome toho aby moh piczovat jak jsou OP ofc.

Graven - 30.08.2010 | 16:41   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=2AzRJTphcOo&feature=related

Aj toto je celkom vtipne .D

Graven - 30.08.2010 | 16:39   (odpovědět)

na tom videu nieje Idra, ale inak velmi vtipne

easyyy - 30.08.2010 | 15:52   (odpovědět)

jasne ze si tam nenacpe do rady 5x maraudera.. ale treba 5x marinaka ano, uz jsem to nekolikrat videl.. a samozrejme to nebude delat zezacatku, kdy je potreba kazdy mineral.. zergy hraju jen proti PC kvuli achievum a proste mam vetsi APM za ne.. nedokazu rict cim to je, ale je to tak

GiantLobster - 30.08.2010 | 15:44   (odpovědět)

easy(nevm kolikrt- y) - Jene dn profi hr? takovou hovadinu jako je ma?kn do ?ady (mm dojem, e se tomu ?k queueing) neud?l. J jsem bronze level, a i j si do queue hu jen proby, a to ne naza?tku, ale a v middle a koncovce... a t?m, co mi ?eknou, e jsem noob, kdy jsem bronze, a nemm do toho co kecat, bych rd ?ekl, e mt vce ?asu, tak jsem mon i gold, nebo? si ob?as podvm platiny k sndani...

Pralev - 30.08.2010 | 15:15   (odpovědět)

To interview je poveden :o))))

charles - 30.08.2010 | 15:12   (odpovědět)

To Jon: m?a to tie nete,sc2 ma fakt bav,odohral som u celkom dos?,viem ak taktiku kedy hra?,ako countrova? a ajtak som len dos? podpriemern hr?,lebo som proste pomal,neviem sa strane nah?a? pri hre a v podstate ma to ani nebav potom si t hru neuvam,no proste je to tak musme sa s tm zmieri?...ale v?inu lud zaujme e je t hra rchla a prde im to o dos? zbavnejie sce ?aie,take to a tak stran problm nie je

Lojza - 30.08.2010 | 14:56   (odpovědět)

To Jonoporucuji mene bracet, a vice se snazit zlepsovat )

Jon - 30.08.2010 | 14:35   (odpovědět)

To charles: Takze je to naschval protoze profici to tak chteji? Hm a kolik profiku tu hru hraje 90% hracu to ser. 9% delaj jak je to cool protoze je to profi a to 1% profiku se tim zivi no dobry no...

Sam - 30.08.2010 | 14:15   (odpovědět)

To Asacura: to je moc!

Asacura - 30.08.2010 | 14:02   (odpovědět)

kdo pozn fail?

Asacura - 30.08.2010 | 14:01   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=pHG40AdYfJ0 Idra se dozv?d?l od patchi 1.1

Asacura - 30.08.2010 | 14:01   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=pHG40AdYfJ0 Idra se dozv?d?l od patchi 1.1

aaaaab - 30.08.2010 | 13:47   (odpovědět)

Oprava: je tam napisane no contects found.

aaaaab - 30.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

Nazdar, chcel som sa spytat ze ked hram hry a chcem dat fight proti A.I tak mi tma nic neni proste mi napise nieco ako no match founds, je to normalne?

charles - 30.08.2010 | 13:36   (odpovědět)

To Jon: nenapadlo ?a,e to tak me by? naschvl?

Jon - 30.08.2010 | 13:28   (odpovědět)

To TnT: Ruzna rychlos jednotek je samozrejme velkej problem.... no to taky nechapu v jinejch strategiich to funguje osvedcene dobre tak ze ty rychlejsi jednotky v pripade hromadneho oznaceni prizpusobi svou rychlost nejpomalejsi jednotce je to velice jednoduche nechapu ze tak promakana hra SC2 to nema?

tom - 30.08.2010 | 13:25   (odpovědět)

To thePlayer: Jak se dostat mezi bunkry a tanky? Mnhoho zpusobu: Atomovka, nebo ze vzduchu neviditelne Banshee a mas po bunkrech i tancich behem chvilky s nulovejma ztratama

easyyy - 30.08.2010 | 13:16   (odpovědět)

tak jasny.. me staci prvnich par minut APM 10 ^^

TnT - 30.08.2010 | 12:41   (odpovědět)

No a nebo bych spis rek ze Idra mel vetsi AMP uz kdyz se mu vyrabela prvni drona. Nekteri hraci jsou proste vic neuroticky

easyyy - 30.08.2010 | 11:48   (odpovědět)

2GiantLobster: a vsiml jsi si taky u toho zapasu, ze morrow hral za terrany a idra zergy? terran si treba muze do raxu namackat 5marinaku do rady.. to zerg nemuze, u zergu proste potrebujes mit vetsi apm oproti terranum.. takze v tom to nebude

z - 30.08.2010 | 11:34   (odpovědět)

HHM: Jn, ale i tak mus ''lapat'', zatmco tanky klasicky jezd a marodi ''ltaj''(jetpack?).

HHM - 30.08.2010 | 11:30   (odpovědět)

to z:neni zas tak pravda mi rekni jak se pak ten marinak asi hybe v tom obleku ktery vazi pres tunu ?

z - 30.08.2010 | 11:28   (odpovědět)

GiantLobster: Panc?ov jednotky maj motory, zatmco p? jenom nohy :p.

thePlayer - 30.08.2010 | 11:18   (odpovědět)

BW a SC2 se opravdu neda srovnavat... jsou jinaci jednotky a je treba podle toho doupravit i dmg a at mi nikdo nerika ze to po vydani bylo vybalancovane... ono taky na profi urovni se to hraje uplne jinak nez coby amater... a kdyz furt pyskujete na ty siege tak mi reknete jak se dostat mezi siege a bunkry... ono to neni tak jednoduche takhle se snizenym dmg se to jakztakz snad bude dat... a kdyz obcas koukam na APM tak ma souper treba i jen tretinu toho co ja a dava si to za terrany uplne v klidu (ja zerg) obcas si pripadam jak idiot ze se snazim vsechno stihat a davat bacha na vsechno a ten druhy se rype v nose a chlame se... sem na to zvedav na ten balance jestli se to projevi tak razatne jak se vseci boji...

GiantLobster - 30.08.2010 | 10:55   (odpovědět)

Jo a PS: J si nemyslm, e by se m?ly jednotky protoss? a zerg? upravit na stejnou rychlost, naopak t?eba takov tank by se m?l pohybovat pomaleji ne marine, a marrauder, jakoto panc?ovan jednotka by mohl tak trochu zvolnit.

GiantLobster - 30.08.2010 | 10:43   (odpovědět)

Vid?l jsem nedvno zpas Idra(Z) vs Morrow(T)... Morrow mohl daleko jednodueji ovldat sv MMMS, a mohl v?novat vc ?asu mak?en, take a?koli m?l 2/3 APM Idry, p?ekonval ho jak v mikru, tak v makru, nebo? v klidovm ?ase mohl tvo?it jednotky, a ovldat svoj armdu jednm tla?tkem, ani by se mu Seige Tanky narvaly p?ed marine a marini p?ed maraudery.

Lojza - 30.08.2010 | 09:57   (odpovědět)

Jezisi, ja uz to pochopil!!! Ono nevadi, ze maji jednotky ruznou rychlost z hlediska strategie, ale vadi, ze maji ruznou rychlost z hladiska OVLADANI )))))))))
ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Fightar - 30.08.2010 | 09:44   (odpovědět)

k tomu sieg tanku to nemuzete s bw srovnavat protoze na bw byli jednotky rozdeleny uplne jinak do skupin byli light-medium-high a treba tank kdyz byl high tak daval o 50% min dmg proti light tedka to je jen light a armored a defakto zadne snizovani neni kdyz armored strili do light protoze to prave bude jak na bw stim dmge tanku po tom patchi

AndrewCZ - 30.08.2010 | 09:29   (odpovědět)

z: Atomovka m proti budovm 500dmg po?d, t?ch 300 je jen proti jednotkm.

z - 30.08.2010 | 03:49   (odpovědět)

Avalon:Jn, ve dvojce sou p?ece jenom rozdly v hp i dmg u vce v?c take se to s jedni?kou porovnv blb?...Ale jaktoe se hp budov i jednotek obecn? zvily ale nuke dv msto 500 dmg jenom 300? Takhle j vlastn? ud?lali naprosto zbyte?nou a vy?adili ze hry, to u thor nebo i bc se, p?edevm ohledn? ceny, vyplat mnohem vc, obzvl? kdy se mikruje....pokud si ovem n?kdo nenahromad velkou off t?sn? vedle t?a?? a nedetekuje ghosty, ale to snad nikdo ned?l.

Avalon - 30.08.2010 | 00:15   (odpovědět)

Hm to s tim siege tankem, 12 let se prakticky v jednicce a BW dmg tanku nezmenil (mam dojem ze na zacatku byla tusim 60 pozdeji 50)a oni ve dvojce mesic po spusteni serveru udelaji todle :p

- 29.08.2010 | 23:46   (odpovědět)

Hmmm bezva. Blizz pozdrav virtuln, neexistujc lidi msto svejch fanouk?.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.08.2010 | 23:31   (odpovědět)

no... m pravdu... ta r?zn rychlost opravdu torchu st?uje ovldn. Stalke?i se dostanou p?ed zealoty atp. atp.
e to n?kdo zvld kompenzovat (nebo si to aspo? mysl) neznamen, e to neni nevhoda. Do jist mry. Jinak sem samoz?ejm? rd za rychl stalkery.

TnT - 29.08.2010 | 20:17   (odpovědět)

Ruzna rychlos jednotek je samozrejme velkej problem....
... pro nekoho kdo to hraje tak ze si celou army oznaci pod jedno cislo a atack movem posle kamsi

Lojza - 29.08.2010 | 19:57   (odpovědět)

To Pralev: Rofl )))
Ono to je spis problem toho, ze kazdemu malemu decku domu zavedli internet a kazdemu druhemu malemu decku domu koupej rodice Starcrafty a ta decka pak breci na forech,nebot stale prohravaji ))

Pralev - 29.08.2010 | 19:33   (odpovědět)

:o)))))) Nikdy jsem si nemyslel, e to napu, protoe kdy to psali jin, zn?lo mi to hrozn? arogantn?, ale te? mi to prost? ned... M?lo by se ve fru a u p?sp?vk? zobrazovat, z jak ligy doty?n ?lov?k je + monost nastavit si filtr (t?eba bronze p?sp?vky nezobrazovat :o)) ).

Skylleer - 29.08.2010 | 19:26   (odpovědět)

ano a neni to nahodou vyhoda pro zergy a tosse ze maji nektery jednotky rychlejsi ? to ze nejsou stejne rychle muzes vyloucit tim ze das follow pripadne kazdej typ mas na jinym hotkejsu kvuli mikru coz ma vetsina dobrych hracu neberou to jako celek .

Me by nevadilo kdyby marinaci byli rychlejsi nez marauderi spis naopak dalo by se toho vyuzit , je to takhle schvalne udelany kvuli balancu v TvT fightech kdy by byli ti rychlejsi moc power na ty pomalejsi , hlavne kdyz je pak stimnes .

zda se mi ze takhle je to ok , nemyslel jsem to nejak zle spis ze nechapu co mu na tom vadi , to ze kdyz je posle najednou a nektera bezui rychleji to neni takova nevyhoda.

hlavne u tech zergu si neumim predstavit ze by roach mel mit stejnou speed jak zergling , to by pak jedna jednotka byla uplne nepouzitelna . je treba se zamyslet nad tim co by to pak udelalo s hrou nez nad tim jak se to ovlada.

Kdyby aspon napsal priklady kde ho tlaci bota co mu na tom vadi pripadne jak by to udelal tohle je jen nejakej prehled

SiMich - 29.08.2010 | 19:08   (odpovědět)

Skyllleer: Ne?ekl bych, e chce, aby se vechny jednotky v armd? pohybovaly stejn? rychle. Podle kontextu bych sp ?ekl, e chce opak, co dokazuje daji terranskch jednotek.

Fightar - 29.08.2010 | 17:44   (odpovědět)

ja to rikal ze jedine co se u teranu zmeni bude reaper a jinak ty tanky toje kvuli tomu ze se bude casem hrat na tvp mm+tanky a tim padem by to loty moc sekalo kdo se uz dival na nejake zapasi v korejske star2gether tak videl ze terani na tvp s mm uplne nepouzitelni

Drakens - 29.08.2010 | 17:15   (odpovědět)

To petr: pojedeme MMMM a nebudeme stav?t Factorku no boooe

Skylleer - 29.08.2010 | 17:08   (odpovědět)

GiantLobster - co to ma tohle vysvetlovat ? mel by si byt spis rad ze je stalker rychlejsi nez marine , to samy zergling a podobne to ze nemaji stejnou rychlost je snad normalni nebo bys chtel bay se vsechny jednotky pohybovali stejne rychle , nejnepochopitelnjsi komentar jakej sem videl , jeste si na tohle nikdo nestezoval ty jsi prvni takze velka gratulace !

GiantLobster - 29.08.2010 | 16:20   (odpovědět)

Terrani maj po?d hnusnou vhodu, kterou si Blizzard neuv?domil.
Take:
Za 1. Rychlost Marine = 2.25
Za 2. Rychlost Maraudera = 2.25
Za 3. Rychlost Ghosta = 2.25
a za 4. Rychlost Seige tanku = 2.25
Pot?ebn mikro k pohybu - nulov (Medivac 2.75, ale to se d oblbnout - Follow)

Porovnme se Zergy:
Za 1. Zergling 2.95 (Nvm kolik po upgreatu)
Za 2. Roach 2.25 (2.5 po upgreatu, myslm)
Za 3. Hydralisk 2.25 (dn upgreat)
Za 4. Infestor nevm ale tum 2.25
Za 5. Ultralisk - 3.25

Pot?ebn Mikro k pohybu - o dost vy,

A Protoss -

1) Zealot 2.25(2.75)
2) Stalker 2.95
3) Immortal 2.25
4) High Templar - 1.88
5) Dark Templar - 2.81
6) Collosi - 2.25 + cliffwalk

Pot?ebn Mikro k pohybu ~ jako Zerg

aaaaab - 29.08.2010 | 13:54   (odpovědět)

Charlesi a nepoznas, nejaky link na anglicky prekald?

petr - 29.08.2010 | 13:51   (odpovědět)

ten damage tanku co dali ted je pekne na nic protoze ho uz nikdo nebude pouzivat kdyz dela light jednotkam mensi poskozeni a ma maly splash a tech +15 proti armored je na nic protoze utokem zealotu z nekolika smeru tanky v pohode vyridi

aaaaab - 29.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

Jo skusim. Teda ja sa priznam ze som ho torrentoval. Ale viem ako by som to spravil.

charles - 29.08.2010 | 13:44   (odpovědět)

To aaaaab: stiahni si ho od blizzardu v angli?tine a poui normlne ten kl? ?o si dostal s tou hrou

aaaaab - 29.08.2010 | 13:41   (odpovědět)

Nazdar, od stryka som dostal Starcraft II: WoL. Nanestastie som zistil ze je v portugalcine. Pls nemohol by mi niekto poradit? Stacil by link na anglicky preklad ale naozaj prosim o radu.

Drakens - 29.08.2010 | 12:57   (odpovědět)

Myslm e dky tomu jak jednotky a poslednch uprav od Blizz je u Terrana MMM jedin slun strategie ....

Seafood - 29.08.2010 | 12:55   (odpovědět)

to Z: Queen rush je OP, mali by ho nerfnut!

z - 29.08.2010 | 12:16   (odpovědět)

Zd se e se tu za?naj vyjas?ovat 3 hlavn strategie: Terran:MMM Protoss:Warpgate rush/Void rush Zerg:Roach/baneling/queen rush

BILY KUN - 29.08.2010 | 11:42   (odpovědět)

To charles: ale s jednim lotem to asik nevyhraju a kdyz rikam v diamantu kdyz dorazi T s prvni vlnou MM tak mam probelmy to ubranit,protoze jakoz to on v te prvni vlnne ma upgrade stimpack a zpomalovani u marauderu a P ma co vlastne nic ze,takze jasne zvedneme to na 38 o to tu celou dobu jde

Drakens - 29.08.2010 | 11:22   (odpovědět)

Hraju doclea dlouho za Protosy nebo Terrany a zm?ny m? p?ijdou troku chyln....1) Doba stavby bunkru nic nevy?e.. Je to kosmetick prava nebo? prvn co tam kdo narve stejn? je supply depot. 2) Oslabeni BC povauji za hovadinu, skoro nikdo je nepouv za tu cenu je to kus rotu kter jde sm hned na zem a pokud ho n??m chci doprovzet tak si postavm rad?ji Vikingy t?eba. Oslaben Sige Tanku no nevim pokud je takov brekot prosm klidn? p?esatnu d?lat faktory a trad obrana bunkry a Maraudery a na tok Marauderi + Stim Packs. co se t?e Reaperu jeho vhoda stle je...mobilita + p?ekky. 4) Ultralisk beru jako poveden vtip ve smyslu aby se ne?eklo tak zerg?m taky n?co vezmeme. U protos? m? ale docela dorazilo st?mi Zealoty..?ert vem Archona ale Zealota? Kriste ?m mm jako bojovat ? Probelama? Arghh no nic..

Pro ty co hraj Terrany rada zdarma..ud?lejte zm?nu prost? je?te hlavn? Marinu + Maraudery a Zerga vykopete s planety To hlavn toti Terranum z?stalo

charles - 29.08.2010 | 11:05   (odpovědět)

To BILY KUN: vak dobre potom to u 3 sekundy nie s (o ?o prve asi blizzardu ilo) ale cel ?as sa tu bavia o prvom lotovi take je to trochu od veci

ajka - 29.08.2010 | 10:54   (odpovědět)

vsichni zas brecite jak maly me se to samozrejme taky nelibi, pac sem P ale vraci se to k puvodnim hodnotam z bety. hralo se tak driv a asi to bylo lepsi. jediny co potrebuje nerf je podelany MMM.

StarCraft II Beta – Patch 17 (version 0.20.0.16036)

o 250mm Strike Cannons can no longer deal damage to hidden targets.
o Barracks build time decreased from 65 to 60 seconds.
o Bunker build time decreased from 40 to 30 seconds.
o Canceling morphing Banelings now returns 75% of the cost like other morphing Zerg units.
o Hellion range reverted from 6 to 5.
o Reaper build time decreased from 45 to 40 seconds.
o Zealot build time decreased from 38 to 33 seconds.

BILY KUN - 29.08.2010 | 10:20   (odpovědět)

ano 3 s prvni lot a to mam pak kazdeho lota delat s chronem???? aby byl venku driv??? a co urychlovani jinych veci aby mohl P nejak uhrat a ustat prvni tlak MM takze pak uz to nemame 3 s ze??

TnT - 29.08.2010 | 02:17   (odpovědět)

To Steve: ja bych se nerad hadal s nekym z diamantu, ale skoro bych rek ze boostliho lota musis mit venku rozhodne driv nez on maraudera i kdyby stali ty stavby hned vedle sebe a nemusel tudiz ztratit dalsich x-sekund cesout. A to este pocitam, ze dela rax pred supply.. A jak pise uhlyk - 5s, s boostem vlasne 2.5 je nic.

Btw. zrovna dneska si me nakej parchant vychutnal proxygatem na Xel'Naga Caverns. Ta je po zemi tak kratka, ze mi projel probou do mainu jeste nez sem sel stavet suply, takze sem si ji ani nemoh vsimnout i kdyz sem zrovna delal wall. A rek bych, ze bych dopad uplne stejne i po patchi Co proti tomu netusim:/

uhlyk - 29.08.2010 | 00:07   (odpovědět)

aha, zvysili to o 5 hernych sekund co je v reale kolko ? 2-3s ?
a ty budes mat zrazu zeleota v polke ?
dobre argumenty....

Steve - 28.08.2010 | 23:57   (odpovědět)

Zdravm, jsem Protoss co m skoro 1000 bod? v diamantu tak u t h?e trochu rozumm. To co ud?lal Blizzard je naprosto ot?esn, dejme tomu e n?jak omezen terran? se ?ekalo i kdy tyhle jsou d se ?ct nesmysln a e se snil ultrm tok no boe, se neposerou, ale e se zvila vroba zealot? to je ot?esn!!! Jsou taktiky kdy ti p?de Maruader do mainy kdy se ti dostavuje zealot a stejn? to nedm, te? mi tam p?de a j ho budu mt t?eba v p?lce... dle.. omezen rush? v PvP, te? ti to odraz stalkerama kadej jouda nebo n?jak pokus o omezen zerga v exp?.. konec... o wapr gatech ani nemluvm... ne tohle tak to m?l radi nechat jak to bylo + vechno to navyovn dlky vroby tu hru jet? zpomal.. kdo hrl BW vm o ?em mluvm...

Lojza - 28.08.2010 | 23:37   (odpovědět)

Ehm, melo byt to Lump....chtelo by to edit

Lojza - 28.08.2010 | 23:37   (odpovědět)

To Lojza: Ligu hraju diamond, proc?
Jinak je videt, ze nechapes presne, co to znamena void rush...Coz chapu, ze to nechapes, ale alespon ze sebe nedelej prosim debila, nemam to rad, kdyz ze sebe nekdo dela retarda a doufa, ze ho lidi budou litovat.
Pokud jede zerg 6 pool, tak switchne na verlky kulovy, protoze: pokud zerling rush ubranim, tak zerg nema co? Tak zerg nema natezino...bude se slavnostne roztezovat...Zjistil prave, ze mu neprosel zerling rush a ma nekolik moznosti, co udelat.zacne tezit a casem postavi banelingy a bude se ke me snazit prokopat, protoze budovy ve vchode k tomu svadej. Nebo se bude snazit delat roache a nebo hydry. Na vsechny 3 veci musi pomerne dlouho cekat.
A mezi tim? Mezi tim ja mam nekde venku probu...to je ta, co jde scoutovat, jestli nedela 6pool rush. Takze mam nekde venku probu a nejspise uz tou dobou mam nekde venku pylon. Pokud jsem to branil zealotama, tak uz mi i stoji GW, takze tam prihodim cyber core, a dam ho do vchodu,abych zatarasil cestu...A az se dodela , okamzite klikam fabriku na letadla. Zerg tou dobou ma kolik overlordu - ma jich malo, protoze ma malo vseho. Takze pokud nebude mit kliku, a pokud to ja postavim nekam dosti mimo zaber obvykleho scoutingu, neodhali to.
Zerg vyprodukuje spoustu ruznych jednotek a bude se me snazit procpat do baze - pravdepodobne mi u toho rozkouse GW, cybercore a jine, pro me jiz naprosto zbytecne budovy, a tak ho nechavam,at ma radost a znici mi to. Mezi tim udelam jeden, slovy JEDEN void a jeden, slovy jeden Phoenix a s timto letim k nemu. Zerg tam ma 1- 2 kralovny. Pokud ma jednu, je to dobry a nemusim nic resit, fenixem to zvednu a zabiju bez nejmensi ztraty. pokud ma 2, holt tam nejak s tim mikruju a mezi tim se vyrobi dalsi void, a mozna o 1 prijdu, no a co.Zerg se mezi tim mozna slavnostne prokousal pres vchod, a zacina mi nicit bazi, coz me vazne vubec netrapi, kdyz ho to bavi....mezi tim mu totiz znicim tu jeho, vcetne expy, kterou se slavnostne pokousi udelat. Vysledek je ten, ze nez mi znici bazi, natezim dost tolik, abych si postavil jinou bokem, nechal tam 1-2 voidy na obranu pred tema doternyma zerlingama a tim zbylym 1-2 voidama ho dodelam.
Pokud zerg dela 6pool a ubranim to, neznam jiny postup, a vzdy je to uspesny.
Zergove naopak nejsou blbi, a 6pool vubec nedelaji, protoze vedi, ze kdyz se to nepovede, tak gg.....
Pokud jedu fast forge plus canony, tak se to cele pravda zdrazi, a proto tam letim s 2 voidama a 2 fenixema...v hlavni budove si nechavam energii na boost letadel, takze vsechna 4 letadla delam zrychlene....

Lumpe - 28.08.2010 | 23:24   (odpovědět)

nebre? tu furt prosm 6 pool rush jde a p?jde ubrnit ...No sice nevm jak to jde uhlykovi proti Z, ale porazil jednoho z nejlepch T na sv?t? MorroWa (teda pokud to nen fake nick). Tzn. rozumy si m?e nechat i pro ns ostatn )

Lump - 28.08.2010 | 18:20   (odpovědět)

To uhlyk: ctete to co lidi pisou kdyz on pojede 6 pool tak Toss pojede canony kdy??? 12 canon??? asi musi taky jet aby se ubranil vubec tomu rushi,napsal ze postavi canony do vchodu ne? Takze Toss jede Tech hned??? jsou na tom stejne,tak proc nemuze postavit Zerg 2 base i kdyby ne ale ubrani se voidum nebo ne??? Tak si nech ty svoje rozumy pro sebe

TnT - 28.08.2010 | 18:17   (odpovědět)

To uhlyk: korejci woe neasi Vsechno stihaj

uhlyk - 28.08.2010 | 18:09   (odpovědět)

lump HAHAHAHA
takze zerg co ide 6 pool, fast expand a zaroven tech ?

Lump - 28.08.2010 | 17:10   (odpovědět)

To Lojza: v jake to jedes lize??? VR rush lol ty mi davas i kdyz neprojde pres canony je to pro nej 150 min a pro tebe 150 min na forge a dalsi mn na canony ,takze jsi opet pozadu a s rychlym expem Zerga,protoze ty se zakopes s jednou base a pokud nehrajes bananovou ligu tak nejaky voidy ti moc nepomuzou,Zerg te vyspehuje ovikama a uvidi ze jedes voidy a behem chvilky prepne na muty hydry a vyhrava on,zaskocis tak jednoho zerga z 50 mozna

Lojza - 28.08.2010 | 17:02   (odpovědět)

Please, jen vice 6pool rushu, ja jako P to miluju, zvlaste, kdyz jedu VR rush )
Mimochodem - napadlo tu nejakeho P postavit proti 6pool rushi veze do vchodu? Sice jak zpomalili vyrobu tak je to pakarna, clovek obcas i prijde o 1 pylon, ale cert ho vem - v okamziku, kdyz Z dela 6pool rush a nevyjde mu, je to GG, protoze pak staci udelat 1 letadlo a to mu to vsechno rozseka...
napriklad...nebo se da udelat cokoliv jineho, 2 GW a par lotu...nevim, hraju pak VR

NDakota - 28.08.2010 | 16:31   (odpovědět)

Lamky u pomalu za?naj chpat, e 6pool rush je sebevrada, ale te? jim Blizzard d zase p?leitost ho zkouet na Tosse znovu a znovu xD. Zm?ny vcelku schvaluji, ale ten nerf tank? teda nechpu, oni fakt cht?j donutit terrany aby jezdili jen MMM? Z toho se mi d?l fakt blb?

tecik - 28.08.2010 | 16:11   (odpovědět)

To ...: chlape, wall a jeden marine = problem solved

- 28.08.2010 | 16:02   (odpovědět)

Ty voe vy ste moc 6 zergling? se ubrnte jak nic jen to chce trochu mikra a kdy odrazte mte ekonomickou vhodu(i kdyby chcp jeden zeal a dv? proby) pak ji akort nesmte prosrat... Nen to kone?n tzn.patch nen d?vod se znepokojovat

TnT - 28.08.2010 | 15:09   (odpovědět)

Ja si fakt nemyslim, ze 2,5s je takovej rozdil, aby to najednou neslo prezit) A prezit 6pool to se skoro rovna vyhrat

MafesX - 28.08.2010 | 15:01   (odpovědět)

To Lump: Kdy bude mt malou mapu, tak si v ?iti Ale zase m hodn? prob?, take ti jeden vysta?. A kdy to p?eije, tak m?e hodit boost na t?en Jooo ivot je boj... Ale myslm e to tak hork nebude Jet? uvidme. Dost se toho m?e zm?nit do vydn.

MosqCZ - 28.08.2010 | 14:23   (odpovědět)

SAS: Ubohej prispevek...Myslim,ze Lump ma pravdu...takhle clovek stihal tak akorat zealota proti 6poolu,ted to proste nestihnes a obetovavat proby nebo se zaterasit,abys prezil mi prijde trochu moc...Zrovna Tossove by jako jediny potrebovali nejakej boost a ne tohle...

SAS - 28.08.2010 | 13:56   (odpovědět)

Nebo to prost? neum

Lump - 28.08.2010 | 13:52   (odpovědět)

To SiMich: ja nerikam ze se to neda ustat,ale proc bych mel jet od zacatku podle zerga ja to klidne bloknu,stavim tak aby prosel max 1 lot a tak se postavi proti max 2 lingum,ale proste me to jen stve,na vsechno se da hrat,jen proste nejslabsi jednotka jako je lot je oslabovana nez je k pouziti a hlavne proti teranum,marauder ktery si vylepsi zpomalovani v jedne budove kterou potrebuje vlastne pro vyrobu marauderu,lot aby byl k pouziti budova a vylepseni drahe jako prase a az pak se jim muze jakz takz rovnat a to jsme trochu dal ve hre nez se k tomu clovek dostane,takze si lotya a stalkery marina a marauder vodi jako prasata na porazku a na to ze to ma byt vyspela rasa je celkem vopruz ne?

SiMich - 28.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

To Lump:
ad 6pool: Nem?lo by bt mon, e kdy u m vytvo?en ten zk vchod, tak tam dt Probe s Hold Position? Nebo dv?? Myslm, e v 1v1 proti jednomu Zerglingovi by m?ly tok zbrzdit natolik, aby vykoukl Zealot.
ad MULE: Nehraju za Terrany, take si nejsem jist BO, ale hdal bych, e kdy u chce Terran ud?lat rychl rush, tak nebude mt ?as a minerly na Orbital Command.
ad 2 GW: S Chrono boostem bude ten Zealot trvat dle jen o 2,5 sekundy, ne?

Lump - 28.08.2010 | 13:40   (odpovědět)

To TnT: ale s 2 GW jsme trochu jinde v casove ose ne? nez 6 pool rush a nevadi mi to tedka se to da ubranit ale s tema 5 s navic to bude trochu komplikovanejsi kdyz dodelam s chronem lota a je u me 6 lingu a vv tom je ten rozdil

Lump - 28.08.2010 | 13:36   (odpovědět)

To MafesX: mi nejde o jinou strategii?? co to meles?? ja potrebuju prvni jednotky abych se ubranil nebo se mam jako nejsilnejsi rasa??? branit jen probama ne asik??? ne zse mi psotavi ten jeden jediny Lot zerg ma 6 zerlingu,Teran nekolik marinu,ale ja stresuju?? co mi poradis za strategii? to mam kazdeho lota delat s chrono ne? takze pak mi ubha logika na rychlejsi tezbu a pak se ptam proc ma Teran muly??? kdyz ja muzu tedka stavet za chrono jen loty abych zvladnul zacatek?

uhlyk - 28.08.2010 | 13:33   (odpovědět)

To TossRage: no proti 6pool musis branit ten vchod aj s probami... nech ti aj zomru 4 proby... prezijes a mas vyhodu, lebo 6 pool je poprava pre ekonomiku .)

z - 28.08.2010 | 13:19   (odpovědět)

uhlyk: ?!?...ugh nee, o tom jsem p?ece nemluvil, naposledy oslaben jednotky beru stejn? jako d?ve oslaben, tzn. e by taky m?ly proporcionln? poslit spole?n? s jinmi ve vyvenm pom?ru.

TnT - 28.08.2010 | 12:30   (odpovědět)

Kazdopadne jsem zvedavej jestli se vubec po tom patchi trochu srovna zastoupeni jednotlivejch ras...

TnT - 28.08.2010 | 12:30   (odpovědět)

Kazdopadne jsem zvedavej jestli se vubec po tom patchi trochu srovna zastoupeni jednotlivejch ras...

TnT - 28.08.2010 | 12:29   (odpovědět)

To Lump: Zajimavej zpusob mysleni: nadavas na 6pool jako na svinstvo a pritom ti nevadi proxy 2xGW Vem si ze ta druha strana to bere presne naopak

charles - 28.08.2010 | 11:43   (odpovědět)

ale psalo sa tam e to bude v polke septembra,take ete kludne nie?o mu zmeni?/prida?

Kundu - 28.08.2010 | 11:31   (odpovědět)

navrhuji novou anketu na toto tema! Me se to teda nelibi

TossRage - 28.08.2010 | 11:13   (odpovědět)

Prv? sem si dal steppes of war proti zergovi, 6 zergling? dorazilo sou?asn? s chronoboostnutm zealotem. Akorat se spatne postavil takze gg tak jako tak

Pralev - 28.08.2010 | 11:08   (odpovědět)

Nerf tank? - hur. Kone?n? budou Zerglingov a Zealoti counter na tanky stejn? jako v SC:BW.

Nerf Reaper? - neznatelnej nerf. To je kosmetick prava pro uklidn?n whiner?, tzv. aby se vlk naral a koza z?stala cel.

Nerf Zealot? - zblznili se? Tahle jednotka akutn? pot?ebuje n?jak buff p?ed vynalezenm Charge a oni ji jet? nerfnou?

Ultraliskov, BC - ok.

Desert Oasis - LOL. To je snad jedin mapa, kde si Zerg m?e ud?lat fast expu bez jakhokoli rizika, e o ni p?ijde, a oni tam na jednu stranu daj utry s od?vodn?nm, aby se ta expa snze brnila? :o))) No ale tak aspo? jedna jedin zergsk mapa bude jet? vc zergsk :o))

Shrnut - relativn? ok patch, krom? nerfu Zealot? mi nic nevad, nerf Terran? vtm, ale po?d by pot?ebovali daleko v?t nerf. Akutn problm je EMP, Thorov (jakoto prakticky nepouiteln jednotka proti Protossovi a prakticky necounterovateln jednotka proti Zergovi) a Stimpack Marauder? a to je v?c, kterou se Blizzardi o?ividn? ani nezaobraj, co je smutn.

Piterson - 28.08.2010 | 11:03   (odpovědět)

Uz takhle je zergling rush na malych mapach pro tosse humus, co po patchi ?

MafesX - 28.08.2010 | 10:45   (odpovědět)

To Lump: Co blzn Lumpe, nestresuj se... V SC I taky v??n? vychzeli patche a m?nili slu jednotek, viz znateln? Goliach (bo jak se to pe A myslm, e to neikdy nebyl problm, jen si lidi nali jin strategie, kter zase byli vhodn?j pro jin jednotky. Take j by jsem nestresoval :o)) Prost? jenom nepojede svou hru ale mus si najt jinou taktiku Osobn? hraju za Zerga a Terrana. A musm uznat, e proti SC I je zde Zerg hodn? slab a je to koda, dlouho trv ne se sebere a je schopn kloudn? to?it

Kori - 28.08.2010 | 10:39   (odpovědět)

.. na kole Nedokoncena myslenka

Kori - 28.08.2010 | 10:37   (odpovědět)

S tankama a bunkrem mne teda moc nepotesily. Kdyz nekdo jede. Cekal jsem jeste nejakej balanc okolo VR, ale asi se nedockam Ultraliska jsem v 1v1 jeste nepotkal. Vazne

Lump - 28.08.2010 | 10:33   (odpovědět)

co mi po tom ze si Zerg nemuze zalozit druhou base??? Jako Toss kdyz to vidim ano pristavim Gateway a zrychluju vyrobu zaelotu,proc by mel mit vyhodu hned na zacatku??? A to je pro me jako vyhoda ze mam jen loty a jednu base a Z nemuze expandovat tak proto Zaeloty zklepneme,jsou pomaly,dlouho se vyrabeji,tak jeste vic??? Jak se ubranim zerlingum jen se zakopat nebo hned stavet Gateway bez spehu uz hned a Z jede normalne coz nevim a ma lepsi eko aja jsem zpomalene,jedu eko jede rush coz zjistim az uz je skoro na ceste a muzu napsat gg a Terana? Nikdy jako P se nedostanu k nemu kdyz si hodi blok a opravuje a postrili me par marinama,takze nechapu zvyseni casu na zaeloty omg. To ze postavi nekdo u nej 2 GW to je holt strategie nekolika lidi bud to vyjde nebo koncim,to same dela Teran 2 baraxy a masuje mariny,jen to bude mit Teran tedka lehci.,,protoze Zaelot se udela zase o 5 s pozdeji,takze parada,jen tak dal Blizzarde

Tanky uplna blbost,meli to tak nechat,ted je to ubirani na hlavu postaveny

Bita - 28.08.2010 | 09:22   (odpovědět)

Zmeny su dobre az na tie protoske.Ak idem ako toss proti zergovi a on pojde rush ako sa ubranim?

Shania - 28.08.2010 | 09:15   (odpovědět)

?etinu to samoz?ejm? zru jako kad doposud vydanej patch, ale pokud tam nebude moc novejch text?, tak do par hodin Jetro ur?it? ud?l update

Enki - 28.08.2010 | 08:17   (odpovědět)

Mno nic dolezite nezmenili ;/
cakal som ze aspon trochu nerfnu MMM, minimalne nieco spravit s marauderom...

Mmariner - 28.08.2010 | 07:00   (odpovědět)

no moc jsem se pobavil, samej chytrk tu bre?.. fakt lol a nejlep jsou terani.. mte hrat za po?dnou rasu viva la ZERG !! tet si vs podme )))

TnT - 28.08.2010 | 04:21   (odpovědět)

Nerf patch 1.01

Taky mi prijde nestastny, delat balanci stylem, ze nerfnu to na co ze na forech nejvic whinuje. Pritom buffnou counter dotycny potvory je taky reseni

Treba ultraliska bych nerfnul klidne i trochu vic, ALE! nak vyresil jeho neustale zasekavani napr. tim, ze by mohl prekracovat svoje jednotky jako napr. colossus.

Nejzavaznejsi se jevi update tanku, sem zvedavej co to udela Ja bych spis cekal, ze tank ma bejt se splashem spis na light jednotky, udelal bych to presne naopak.. Tohle ani nerozhejbe nudny TvT betony. A jdem zvedavej jak se ted bude countrovat fungal+baneling kombo.

A co je drazdilo na BC uz vubec nechapu. Pisou ze jsou na svoji cenu moc silny - no aby nebyli kdyz stoji jen o 100 plynu min nez MS a navic kazda rasa ma dost moznosti counteru V 1v1 se skoro nejedou, tak nevim proc maji potrebu je nerfnout? Ja bych jim naopak trosku pomohl (napr. snizenym casem), aby se casteji hrali. A to samy i carrierum - taky skoro nejsou k videni. Taky skoda - oboji jsou to zajimavy jednotky

S reaperama +- souhlas, s bunkrem naopak ne. Btw. docela sranda ze to neni tak davno, kdy se na reaper rush flamovalo jakoze je to strasne IMBA proti tossum. ale za chvili se to kazdej naucil counterovat a ted po tom co par profiku s brutalnim micrem s tim vyownilo zerga se to najednou bere jako Z imba kladivo Kazdopadne vsechny T zmeny mi prijdou, ze to akorat zmonotoni T hry, protoze ubejvaj alternativy pro "kouli" coz je spatne(

S lotama taky cca souhlas, akorat se uvidi jak to bude fungovat proti 6poolu. S warpgatama mam vubec "problem". Prislo by mi logictejsi, aby naopak warpgate mela delsi CD nez fronta. Moznost nawarpovat si jednotky kdekoliv na mape beru jako obrovsky +, tak jestli maj bejt gate / warp alternujici stavby, tak bych cekal ze to bude neco za neco..
Takhle neni duvod se k nim vracet a switchnout to jde hned a zadarmo.

No tak snad nerf patch nenadela vic skody nez uzitku a hl. doufam, ze to nevyvola novou vlnu flame/whine/spamu for jak je zas neco OP a neda se proti tomu hrat .. takovy zbozny prani co se urcite nevyplni

Frost - 28.08.2010 | 04:08   (odpovědět)

tak jedinej SAS si vsim ze pripravovany path by mohl poskodit propravovanou cestinu..

Chelios - 28.08.2010 | 03:32   (odpovědět)

oni oslabili tanky .... oni oslabili tanky .... oni oslabili tanky ....!!oni ONI OSLYBYLI TNANKY? twe me asi praskne zilka ja noramlne seru na neaky novi strategie a pojedu MMM .... protoze todle neni normalni este to svedou na to ze je pechota proti nim moc slaba wtf? tanky sou primarne proti pechote! navic neumi utocit do vzduchu takze hejno mutalisku nabita vr nebo neviditelna basnhee je docela lehce resi to snad neni mozny todle jiste este pokurvej reapery kery sou uz ted dost velekj risk z duvodu ze sou silny proti zergovi ja teda reapery jedu jen proti tossovi protoze zerg ma qeenu a clawery takze dalsi zbytecna picovina no to vam povim takle jako me nasral blizzard me nikdo nenasral roky todle fakt tyvole asi zacnu hrat za zergy protoze kdyz sou tanky prakticky neuciny prejedu ho z mass hydra... hawk

uhlyk - 28.08.2010 | 03:15   (odpovědět)

To z: cize podla teba mali posilnit vsetky ostatne jednotky, okrem tych, ktore teraz oslabili ? dobra "logika".... hey wait!

Skylleer - 28.08.2010 | 02:49   (odpovědět)

Ac hraju za terrana musim uznat ze byli v nekterych vecech silnejsi nez by meli, ale oslabeni prislo na pro me dost nepochopitelnych jednotkach

oslabeni BC ktery, ktery skoro nikdo nepouziva sunda je skoro cokoliv kdyz jsou sami , stoji peknej ranec penez nechapu.

solabeni damage tankum vs maly jednotky taky nechapu , vim ze pod nima praskali stalkeri a roache jak mali , tak proc nesolabili jejich utok vs armored a light nenechali bejt udelali to presne naopak. tedka kazdej bude massit maraudery jeste vic nez predtim jak jsem chodival tanky + marines ale jak tak koukam tak MMM ball bude jeste dominantnejsi

reapery - ok nic proti

zealot ? - tam si myslim ze to meli nechat byt jak to bylo to sami ultraliksove

myslim ze meli spis oslabit maraudery , voidy a muta , maraudery nejvic a lehce ty dve zbyle , a tanky vs armored .

uvidime po mesici jak to dopadne ale timhle sem i zda si moc nepomuzou

z - 28.08.2010 | 02:20   (odpovědět)

Balancovalo se x let a jet? se mus dokopvat hotov verze dalm balancovnm, tak to je asn, teda kdy u by se nem?lo nadvat na nic jinho, tak tohle se prost? chvlit ned.

Jinak na plon oslabovn vech ras jsem nadval u od bety, naopak by se rasy m?ly plon? proporcionln? posilovat, jinak ta hra u bude nakonec tak osekan a oslaben e z n moc nezbyde. Mimochodem krtn schopnost jednotek povauji za lenost a neschopnost je upravit a za?lenit do hry v takov podob? a sle, v jak by byly vhodn a adekvtn k jejich cen? a dostupnosti, krtat um kad nemehlo, ale kdy u m n?kdo vborn inovativn npad tak je d?kaz kvality, schopnost a profesionality, pokud je schopen ho do hry za?lenit v adekvtn, pouiteln a vhodn form?.

Mno, a plon zvyovn ?asu vroby jednotek u vech ras zp?sob jenom to, e se hra prothne, ale jinak dopadne stejn?, pouze bude hrna pomaleji. Zrovna tohle sice pat? k t?m zm?nm, kter mi osobn? zas a tolik nevad, ovem je ve svoj podstat? naprosto zbyte?n.

Mm siln pocit, e zm?ny jsou slep? diktovny stnostmi hr??, kterm je pod jejich ntlakem zbrkle vyhovovno (ostatn? to u tu taky d?ve n?kdo jin psal), zerg chce oslaben terana, protos chce oslaben zerga atd...a tak se to ud?l a takhle to dopad. Nakonec vichni zase ?vou e jsou sami moc slab (co ostatn? nakonec ani jinak dopadnout nemohlo, ale to si p?edtm neuv?domili), co je samoz?ejm? nsledovno dalm oslabovnm, aby se jim vyhov?lo a tak po?d dokola a co to d?l s celkovou kvalitou hry (kter by bvala byla velice dobr), to si kad kdo nevid problmy pouze svoj oblben hern rasy snadno domysl.

uhlyk - 28.08.2010 | 01:43   (odpovědět)

hahaha co sa tu clovek nedozvie
klasika... pride patch a vsetci sa citia jediny oslabeny =)

SiMich - 28.08.2010 | 01:43   (odpovědět)

To ...: D?vod pro oslabovn rasy je v tom, e se nezdaj vybalancovan. Kdyby vybalancovan byly, tak p?ece nebude t?eba nikoho oslabovat. Take je zjevn, e Blizzard, pop?. komunita povauje Zergy za slab a Terrany za siln, take upravuj balanc.

John - 28.08.2010 | 01:23   (odpovědět)

Ta patov situace,pro? to musej odnst zrovna battlecruisery??
Snad clem hry je vyhrt a pokud to dojde u tak daleko e jsou tam BC tak ty by to vy?eili..A tm e je oslab naopak ten pat prodlou...Take pro? d?at stupky zase na stran? Terran??Nehled? na to e t?eba Zergov sice nemaj tak siln jednotky ale jejich expanze je velice rychl..Terransk vhoda byla zase sla pozd?jch jednotek a tmto o tuto vhodu p?ijdou..

... - 28.08.2010 | 01:13   (odpovědět)

-Gregory-Za prv,nevm pro? na to odpovd takovm stylem (takov trochu to?n a urliv styl)..Za druh,nevm pro? tu planc n?co o newbie crying,to je zcela zcestn..Ano napsal jsem e mi ta hra moc nejde ale jinak o n vm dost a tvoje tvrzen je mimo..
A pak nevm co bys na tom co jsem napsal cht?l vlastn? podlovat??
Tam nen nic o ?em bys mohl ?ci e nen podloeno,nebo o ?em mysl e nen podlonen??
To co jsem napsal vychz z infa o patchi take to e oslab nejvce terrany je pravda..Sta? se kouknout na vpis..To e m? to dky tomu nep?jde jet? vce je taky pravda na to taky dn podleen nepot?ebuje..A to e Zergov skoro o nic nep?ijdou (jen zm?na v dmg ultraliska kter ale bude dost podobn tomu minulmu) je taky fakt (podle infa)
A jako posledn jsem psal o reaperech a to byl m?j osobn nzor tedy tak nen pot?eba podkldat..To bylo n?co oc bych si prost? osobn? p?l kdy u auto?i oslabuj rasy maj oslabovat vechny..Zergov jinak nejsou o nic slab ne ostatn rasy (pokud tvrd e jsou slab tak bych to mohl vlastn? taky ozna?it jako tv newbie cryiing kdy nejsi schopen poret lep hr?e s terrany) Jinak to co jsem sice napsal j je mon v tvch o?ch jako newbie crying ale to co jsi napsal ty je zase podle mne dementn reakce na n?co o ?em jsem v?bec nepsal..Nehled? na to e to tv bylo naprosto o ni?em a pravd?podobn? jsi jen cht?l "zamachrovat" e ty um Starcraft2 lpe ne j..Ale znovu ?km,ano jsem za?te?nk ale kter jednotky jsou siln poznm tak..Take si to uij pokud ti to ud?lalo radost ale znova pi e to co jsem napsal je m?j nzor..Kdy oslab jednu rasu hned na n?kolika jednotkch m?li by prost? oslabit na podobn po?tu jednotek i ostatn rasy aby to bylo fr..Terran t?eba maj siln jednotky ale stav je pomaleji a jsou nro?n?j ne jednotky Zerg?...Ne se terran rozhejbe m?e u zerg dvno to?it..to je prost? fakt..

Shang - 28.08.2010 | 00:16   (odpovědět)

ranzer: pokud jsi ve stavu kdy uto? proti tolika tank?m, tak jsi n?co zkazil...

Gregory - 28.08.2010 | 00:07   (odpovědět)

autore p?sp?vku z 23:04 alias "..." -> kdy o t h?e nic nev, tak nic nepi. To, co si napsal je newbie crying, kter nen ni?m podloen. Jdi radi trenovat..a t?eba ?asem pochop.

ranzer - 27.08.2010 | 23:17   (odpovědět)

ac jako terran, tak oslabeni tanku vitam, neni nic horsiho, nez utocit proti milionum tanku, takle jsem vetsinou rychle presel na BC a chlapec mel problem, uvidim jak moc citelnyho doznali BC oslabeni

... - 27.08.2010 | 23:04   (odpovědět)

To se m? teda v?bec nelb..Hraju za Terrany a takhle je oslabit to jsem nevid?l,u tak jsem m?l jakoto slab hr? ob?as slun problmy proti ?asnmu toku Zerg?..Te? to bude jet? hor kdy bude stavba bunkru trvat dle.To se sna ud?lat z Terran? nejslab rasu ne?

A u zerg? to bude jen jedna zm?na p?itom by toho mohli zm?nit rozhodn? vce..
Take z tohoto vyjdou nejh??e Terran..A Zergov prakticky o nic nep?ijdou..Mohli by alespo? p?idat vrobn ?as zergling? (nebo n?co podobnho) aby m?l hr? ?as si taky vyrobit trochu jednotek na obranu..
A nebo p?idat vrobn ?as n?jak jin Zerg jednotce kdy Reape?i museli kv?li Zealot?m taky prodlouit svou vrobu..
Kadopdn? to pro m? znamen e mi to nep?jde jet? vce ne p?edtm.Safra

tofa - 27.08.2010 | 23:00   (odpovědět)

podle me by meli oslabyt muty.. je to hrozna imba a potkavam to cim dal tim casteji

Jata [ redakce ] - 27.08.2010 | 22:59   (odpovědět)

To Beldin: Byla tam chyba, zm?nilo ze to z 15 ( 25) na 15 ( 20). Opraveno.

X - 27.08.2010 | 22:57   (odpovědět)

P?ehrajte si tenhle replay zajmav je zvlt? ta pozdn ?st.
http://screplays.com/replays/dalex/6777

Lump - 27.08.2010 | 22:55   (odpovědět)

na malych mapach ma Teran dalsi vyhodu,stavi 2 baraxy nekde pobleiz a masuje Mariny,jelikoz zvednou jeste zaeloty vystavbu a marinak je rychlejsi a strili na dalku ani si neskrtnu,super tenhle patch zase bude vyhra,jedine co se zmeni Terani budou mit dalsi vyhodu,oslabime jim BC ktere v 1v1 skoro nikdo nedela MMM jim zustane a P oslabeny o vyrobu zaelotu a nasledne warpovani a Zergovi vzali vlastne jedinou vec kterou mohl prorazit proti Teranovi,stava se z toho cim dal tim vetsi svinstvo za Terany hrat me vazne nebere

Beldin - 27.08.2010 | 22:52   (odpovědět)

J jsem mon pomalu chpajc, ale je to u ultralisk? oslaben? Chpu-li to dob?e tak dvali vemu 10 a obrn?nnm 25 navrch take 35. Po patchi bude dvat vem 15 a obrn?nm 20 navrch take stle 35...... Je to tak nebo jsem patn? pochopil cel systm?

SAS - 27.08.2010 | 22:39   (odpovědět)

To Harpner:
Takhle se to ned po?tat. To bych mohl ?ct, e stalker m zas vc HP a je rychlejs ...

Gorog - 27.08.2010 | 22:26   (odpovědět)

; ->

Harpner - 27.08.2010 | 22:20   (odpovědět)

Marauder uz je i tak silna jednotka proti stalkerum, i bez conclusive... 100/25 proti 125/50 a 1v1 vyhraje marauder... bez stimu... pritom obe jednotky maji byt counter na armored jakoby...

Ultramarinus - 27.08.2010 | 22:18   (odpovědět)

Spis bcckama s 8dmg na vystrel... . A je tu rec furt o multaku, zejo? Nebo to minej I v singlu vosekavat?

SAS - 27.08.2010 | 21:47   (odpovědět)

Takhle oslabit Maraudery ? jak by pak terran bojoval proti stalkerum? tankama s 35 dmg ?

Jata [ redakce ] - 27.08.2010 | 21:43   (odpovědět)

To SAS: To bohuel nedokeme zaru?it, ale zatm to nevypad, e by patch m?l m?nit n?jak textov ?sti hry, take to jenom zkontrolujeme a ?etina zase p?jde.

Baron - 27.08.2010 | 21:39   (odpovědět)

Jsem protoss.

Ty sutry na Desrtu kravina.

Nechapu oslabeni ulter. Celkem nesmysl.

Chapu oslabeni BC, protoze tam snad neni zadna jednotka, ktera by jim mohla konkurovat. I kdyz pri poctu utoku BC za sekundu + jejich hp + jejich armor to bude oslabeni spis tak z rady kosmetickejch.

Chapu zvyseni doby stavby Reaperu - obzvlast vs Z.

Nechapu zvyseni doby stavby Zealota - jak se budu branit zergling rushi?

Nechapu zvyseni CD na warpgate - to uz se pak skoro nevyplati ani delat.

Siege tank - Tam je to trosku... diskutabilni. Jen dalsi duvod k tomu, aby terran uz nestavel ani faktorku a jel jeste vic MMM. Siege tanky se mi vzdycky libily, i kdyz me nicily moje unitky

Osobne si myslim, ze lepsi balance by bylo ALESPON u Marauderu dat treba CD na conclusive. Rekneme kazdou 4tou strelu.

Tolik muj nazor na ballance patch.

Gregory - 27.08.2010 | 21:30   (odpovědět)

Ehm .. co to je za balanci, kdy nm oslabujou ultralisky? Ultraskov jsou v?tinou jedinou cestou, jak porazit terrana ?i prorazit jeho obranu. Te? mme d?lat co? Vsadek z overlord? si ochrn a prorazit wall bude vn? t?k ... takhle byla jedin ance poslat jako prvn ultralisky, kter wall proraz - ted budeme d?lat co?

SAS - 27.08.2010 | 21:30   (odpovědět)

No to jsem zv?dav. Je ?as ud?lat vechny vzvy na nejvy hodnocen
Jinak doufm, e patch neznefunk?n ?etinu

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.