StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Jan.2019 Has it Leak… » 17.01. 08:22
.rar Download.Best B… » 17.01. 08:15
[.[$].]Best ^Reel Bi… » 17.01. 08:08
[.[0@0].]Hasitleak F… » 17.01. 08:02
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Situační zpráva k patchi 1.1

27.08.2010 | 21:12 - Jata

Před začátkem víkendu se Blizzard rozhodl vydat situační zprávu k připravovanému patchi 1.1. Ten by se měl objevit do poloviny září (pro SK návštěvníky - září = september). Z hlediska balančních změn se ponese v duchu oslabování některých jednotek, jak se můžete dočíst přímo ve zprávě:

 

Zdravíme obyvatele sektoru Koprulu! Dnes slaví StarCraft II: Wings of Liberty svůj první měsíc od vydání a jsme opravdu nadšení z toho, jaká skvělá komunita se kolem hry objevila. Proto chceme, abyste věděli, že tvrdě pracujeme na prvním obsahovém a balančním patchi, jehož dokončení a uvolnění očekáváme v půlce září. Patch 1.1 bude obsahovat řadu vylepšení, včetně dalších prvků, vylepšení editoru a opravy chyb, nějaká vylepšení u vlastního hraní, podporu pro 3D Vision od Nvidie a další. Rádi bychom se s vámi podělili o některé konkrétní plány.

Především jsme měli velkou odezvu z celé komunity ohledně možnosti standardizovaných klávesových zkratek. S radostí tedy oznamujeme, že s patchem 1.1 bude možnost klávesového rozložení Standard a Standard for Lefties (pro leváky) dostupná ve všech regionech.

Balanční změny
Máme v zásobě několik balančních změn. Jednou z těch všeobecných změn je ta, že přátelské jednotky nebudou po svém zabití poskytovat výhled do dané oblasti. Dříve odhalené nepřátelské jednotky tak nebude již možné zaměřit. Teď se pojďme podívat na další balanční změny, které do hry implementujeme.

- Mapy
Na mapu Desert Oasis přidáme zničitelné skály, které by měly usnadnit obranu přirozené expanze. Stejně jako bude zúžena středová oblast pokrytá pozorovacími věžemi.

- Protossové
Máme v plánu dvě klíčové změny u Zealotů: čas vytrénování bude zvýšen z 33 na 38 vteřin a cooldown při použití warpovací brány bude zvýšen z 23 na 28 vteřin. Napříč všemi dovednostními úrovněmi je momentálně Zealot rush příliš silný, obzvlášť u těch, kteří se spoléhají na rychlý útok na nepřátelskou základnu z blízkých Gateway. Máme dojem, že oblast, kterou musí hráči prozkoumat a odrazit tento rush je příliš malá. Také se chceme zabývat problémem, že Protossové mohou za pomoci kombinace warpovacích bran a Chrono Boost o něco rychleji vyčerpat minerály.

- Terrani
U Terranů pracujeme na několika změnách. Reapeři jsou proti Zergům silnější, než jsme očekávali. A navíc kvůli zvýšení času potřebného pro vytrénování Zealota by Reapeři v kombinaci s kasárnami, bunkry a/nebo Maraudery mohli být trochu problematičtí. Z toho důvodu jsme se rozhodli také zvýšit čas pro trénink Reaperů z 40 na 45 vteřin. Problematické jsou proti Zergům také rushe Reaper + Bunkr nebo Mariňák + Bunkr. I když by tento rush nikdy nedokázal úplně zergského hráče odrovnat, máme dojem, že Zergové zbytečně trpí nevýhodou, že se buď musí vzdát rychlé expanze, nebo se na moc dlouho uvěznit v hlavní základně, takže také zvyšujeme čas výstavby Bunkru z 30 na 35 vteřin.

Stejně tak si ve všech soubojích až moc dobře vedou i Siege tanky. V prostřední a pozdější fázi hry mají Siege tanky až moc velkou dominanci nad všemi pozemními jednotkami. Chceme, aby si menší skupinka lehkých a neobrněných pozemních jednotek dokázala se Siege tanky lépe poradit. S tímto na mysli měníme hodnotu poškození v obléhacím režimu z 50 na 35, + 15 proti obrněným, v souladu s tím se změní i vylepšení poškození z +5 na +3, +2 proti obrněným. Tato změna snižuje základní poškození způsobená Siege tankem proti lehkým a neobrněným jednotkám, stejně jako plošná poškození.

Pro Battlecruisery je momentálně těžké najít dobré pozemní protijednotky, ale stejně si vedou velmi dobře proti širokému spektru typů jednotek. Jsme si vědomi, že není moc šancí za tu cenu Battlecruisery vytáhnout, ale stejně je možné, že jak v 1v1, tak v týmových hrách nastane patová situace, kdy je třeba je povolat. Celkově máme dojem, že na svou cenu jsou až moc silné a Terrany vyvolané patové situace snižují zajímavost hry. Snížíme tak jejich poškození proti pozemním jednotkám z 10 na 8.

- Zergové
Poškození způsobené Ultraliskem bude sníženo z 15 (+25 proti obrněným) na 15 (+20 proti obrněným). Toto snížení je porovnatelné se změnami, které budou provedeny v případě Battlecruiserů a Siege Tanků. Stejně jako u Battlecruiseru, Ultraliskové jsou za tu cenu prostě moc silní, a to i přesto, že je těžké se k nim při hře dostat. A navíc v kombinaci s dalšími jednotkami je velmi obtížné Ultraliskům čelit ze země. Ultraliskův útok na budovy (Ram) bude odstraněn, protože poškození je velmi podobné normálnímu útoku, který tak bude použit i pro budovy. Když Ultraliskové zamíří na skupinku menších budov, jako jsou Supply Depoty, způsobuje Ram útok v podstatě značně menší celkové poškození než při normálním útoku, protože Ram zasáhne jen jeden cíl.

A dále...

Čteme vaše příspěvky na fórech a vytváříme seznamy vlastností a bugů, kterými se budeme v budoucích patchích zabývat. Máme střednědobé a dlouhodobé plány na další rozvoj vlastních her a brzy vylepšíme i naše sociální prvky přidáním chatovacích kanálů. V následujících týdnech se podělíme o konkrétnější informace. Stejně jako u našich předchozích her, tak i StarCraft II budeme mnoho let nadále podporovat. Vaše zpětná vazby i zapojení jsou kriticky důležité pro vytvoření nejen nejlepší hry, ale také té nejoddanější herní komunity na světě. Těšíme se na implementaci patche 1.1, stejně jako na to, až s vámi budeme moct prodiskutovat naše další plány pro hru a Battle.net.

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ribol - 22.09.2010 | 21:14   (odpovědět)

Výborné balancování... zealot trvá dýl. Jak teď asi tak mám zabránit 6pool rush? Opravdu... Proti zergovi budu stavět asi vždycky forge nebo já nevím. Pak rushem nepojede, udělá expu a jsem zase v hajzlu. PvZ byly moje nejoblíbenější hry - teď je z nich fraška.

tecik - 22.09.2010 | 12:06   (odpovědět)

2Fightar: Prepocti si to procentuelne (US/EU/Asia) a uvidis ze vsude jsou zergove minoritou, schvalne jsem se na to dival, a vsude maji zergove smulu..

Tecik - 22.09.2010 | 12:03   (odpovědět)

2Ribol: Protoze tuna zerlingu (jako counter marauderu)? Pred tanky skutecne nemaji sanci... Marinaci ne netankuji, bo to resi par dorazivsich banelingu Celkem se tesim, az dnes zmeny testnu (-:

Ribol - 21.09.2010 | 17:08   (odpovědět)

Co si budem povídat - za Terrana je to moc jednotvárné a jednoduché. Teď mluvím o 1v1. Tam prostě T dělá pořád to samé. BTW nechápu jak to někoho může po dvousté ještě bavit. Úplně se kašle na ostatní jednotky. No řekněte mi, kdo by stavěl tank, když má maraudery?

K OP některých terranský jednotek bych chtěl jenom říct: MMM se dá porazit - s MMM se totiž dá prohrát. Je to jak fotbal a MMM je penalta. Já bych si ale zahrál i zbytek.

Lolek - 06.09.2010 | 16:02   (odpovědět)

jjo to by stacilo,aby marauder byl bez stimu a je to,aspon by Terani delali i neco jineho nez Marinu a Maraudery,na ty repy uz se neda ani divat furt to same,P techuje stormy,Colosy a Teran jede porad MMM a porad se mu muze rovnat a to je celkem hnus

Otman - 06.09.2010 | 15:11   (odpovědět)

To GiantLobster: Tak to je snad první rozumný balanc návrh: Marauder bez stimpacku by to hodně srovnal! Thumbs up!

kampf - 04.09.2010 | 19:52   (odpovědět)

Procetl jsem to a souhlasim s GiantLobsterem. Ja osobne bych krome nerfu maraudera kterej ho potrebuje jak prase drbani jeste roztrhl medivac na transport a medika. Ale to uz je asi moc extremni.

Wolf - 02.09.2010 | 20:23   (odpovědět)

Taky si nejsem jistý jestli jsou ty změny ku prospěchu nebo spíše ke škodě. Ale zase taky to není poslední patch, který vyjde a pokud to bude propadák, tak to zase něják předělají, no ne?

44MEGATAR44 - 02.09.2010 | 19:00   (odpovědět)

To oslabování Siege a BattleCruiseru trochu nechápu. Za prvé siege si do základny dá každý max 4x, většinou se dají prostřelit. Protoss jde většinou air,takže siege mu neškodí a zerg jde mass, takže se tomu docela vyhne. Možná v počátcích hry když dojde na kombo 4xsiege, marines a mecivacu. To poté můžete sebrat zergům jejich super rychle rushe, pač pokud jsou ve hře 4x zergové proti 4x cokoliv a dají se na jednoho tak je jeden out. Sice jsou potom oslabení, ale co nyní budou dělat Zealoti, když budou mit pomalejší čas stavění. Jsem zvědavý tedy. S těmy battlecruisery si nejsem jisty. Teranum chybí strední obousměrná jednotka, kterou protosove a zergove maji. Postavit brutalni armadu battlecruiseru vyzaduje 3x expandy a 25minut casu, coz je mozne jen kdyz proti vam stoji camperi.

Fightar - 01.09.2010 | 10:12   (odpovědět)

nerekl bych odbornik spis clovek co pracuje s realnymi fakty ktere nelze zaprit

TnT - 01.09.2010 | 00:20   (odpovědět)

To Fightar dalsi odbornik : a ty ses asi dalsi netovej hero co se nedokaze za svy slova podepsat ani vlastnim nickem?

Fightar dalsi odbornik :D - 01.09.2010 | 00:06   (odpovědět)

stačí si přečíst hlavičku

Fightar - 31.08.2010 | 23:13   (odpovědět)

jen bych dodal korejskou league kde je prvni protos JangMinChul 192-121 coz odporuje vsem zdejsim teoriim ze teran je imba a jinak druhy je tam zerg dal si myslim ze otom nema smysl mluvit jejich ciny hovori za vse

Fightar - 31.08.2010 | 23:09   (odpovědět)

tak ja se ridim hlavne tema korejskyma hrama a kdyz chce teran znicit colosi tak musi mit aspon 10 vikingu aby je zabil dost rychle nez stema colosama kuchne celou army popripade nez aimne stalkerama vikingi ale myslim si ze stejne tato diskuze nema konce

GiantLobster - 31.08.2010 | 21:10   (odpovědět)

Odpusťte... já mám furt dojem že jsem nějak přihlášený a že ta horní kolonka je předmět. Příspěvek "PvT není o stormech..." jsem opět napsal já jsem nešika o.o

Fightar - 31.08.2010 | 21:06   (odpovědět)

PvT není o stormech ani collosech - seženeš collosi - ale nepřítel už má starport kvůli medivacům - vytáhne 3-4 Viki a je po collosech... to samé stormy. 2 ghosti - 2 Emp - spousta bezzbraných HT - protože EMP> Feedback a to jak range, tak effect. A na sehnání ghostů stačí 150 min 50 plynů za Ghost Academy a 150 150 ghost. Barrack s Tech Lab už terran má na MMM. Já v PvT mám dobré zkušenosti jen s tím terrana oklamat, podvést například naspoři 6 voidray a poté je zapojit do obrany a z obrany přejít do útoku. Taky jsem měl dobré zkušenosti se zrušením nascanovaného stargate a postavení 2 robotic fac - collosi, imortal...

Fightar - 31.08.2010 | 21:00   (odpovědět)

jako nemuzes si zahravat s marauderem jeho dmga jeho life kdyz je ta hra postavena uz tak aby je protos vychytal nejakou unitou napr imortal ze zacatku to tvp je podle me vyrovnane az az ale ted sou furt protosi ve vyhode protoze jeste neni postavene poradne makro podle me mmm neni hratelna dyl jak 15 minut urcite se to bude hrat s tankama ale to chce jeste cas pro vyvoj maker s koreje

Fightar - 31.08.2010 | 20:59   (odpovědět)

jako priklad se da uvest tvt tam je marauder xkrat lepsi jak tank kupomeru cene a pritom kdyz je vic tanku tak si proste neskrabne marauder to same je v tvp kdy ma protos colosusi a stormy taky se marauder neskrabne a jinak k tem sieg tankum je videt zes jeste nehral proti teranovi co mel 20 tanku v jednom utoku to se smaze cela protos army jednou ranou proto stahli to dmge na loty

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:41   (odpovědět)

TnT: A to že Marraud dokáže anulovat Charge, a má ještě k tomu stim je jako fér jo. Dej mímu Stalkerovi conclusive shell, a já se ti na nějaký blink tak akorát vykašlu...

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:39   (odpovědět)

Lol sry příspěvek: "Omg o to nejde... já jen říkám, že Vikingové jsou i v případě že jsou donuceni sestoupit na zem pořád schopni nepříteli zasadit děsnou ránu, jako podpora main army..." jsem napsal já překlep... mělo být adresováno TnT

TnT - 31.08.2010 | 20:38   (odpovědět)

Omg o to nejde... já jen říkám, že Vikingové jsou i v případě že jsou donuceni sestoupit na zem pořád schopni nepříteli zasadit děsnou ránu, jako podpora main army...

TnT - 31.08.2010 | 20:32   (odpovědět)

To GiantLobster: Ty si genius, ze me to taky nenapadlo: vikingama counterovat hydry. Sice jsou drazsi, ale maji stejny supply, takze z toho plyne ze budou ve stejnym poctu - taky dobra dedukce Ze da levnejsi marauder stalkera je doslova skandal! Sice stalker muze strilet i do vzduchu a preblinkne klidne prurvu na LT, ale co z toho ze

"Jsem Protoss ale tak do měsíce už budu Terran"
Jses debil, ale do mesice budes furt debil
sry))

Lojza - 31.08.2010 | 20:23   (odpovědět)

Decka decka...)
Hraju za P a proti T mam uspesnot tak 2 ze 3 vyhra.....mozna lepsi, jak kdy

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:20   (odpovědět)

Jsem Protoss ale tak do měsíce už budu Terran...

GiantLobster - 31.08.2010 | 20:18   (odpovědět)

Njn Viking - který je hardcounter na všechno ve vzduchu by už nebyl hardcounter na všechno a chtělo by to aby terran uvažoval. 3 vikingy sundají dva void raye, aniž by bylo třeba mikřit(takže jako by range bonus nebyl), to jsem vyzkoušel v unit testeru, a ještě jeden bez zranění přežije. 3 vikingy stojí 6 suply, 450 minerálů a 225 plynu, zatímco 2 voidy stojí 6 suply 500 minerálů a 300 plynů - a to má voidray + damage to armored!!! a viking je armored!!! Jediná věc která je counter na vikingy jsou muti a trochu funguji i phoenixe, které jsou ale dražší, a mají dostřel jen 4!, takže když je ukryješ za MMM ball tak je pro prota gg. Marraudery nemají přirozený counter vyjma vzduchu - a to eliminují marrini a vikingy. To co jsou terrani teď je na zmagoření - každý counter vydrží 20 vteřin než terran vytáhne pár potřebných jednotek na countercounter z budov které už má...

Pralev - 31.08.2010 | 20:09   (odpovědět)

Skylleer, fightar: Pánové, myslím, že se v diskusi hneme z místa, jen když prozradíte, za jaké rasy hrajete.

Skylleer - 31.08.2010 | 20:01   (odpovědět)

nechces ty mit rasu ktera nemusi nikdy psat prvni GG ?

to co pises jsou sileny bludy , promin ale ten tvuj balance co jsi navrhl by akorat zpusobil to ze , zadna jednotlka z tech co si napsal by se uz nestavila protoze by se ji vubec nevyplatilo stavet , na co budou vimignove ktery budou mit problem i s mutama , na co marauder kterej by nedal ani stalker a navvic ani nemuze strilet do vzduchu jako stalker , oslabit vikinga aha chces aby tvi protosove dali jednim void rayem treba legii vikingu ne ? prober se takovyhle zmeny uplne rozhodi balancovani

GiantLobster - 31.08.2010 | 19:48   (odpovědět)

Skylleer: Kdepak, jen to chtějí lidé typu "Terran není Imba". Jediný důvod, proč jsem dosud nepřešel na terrany, je ten, že čekám že příjde skutečný balance patch. Patch 1.1 je k smíchu - oslabuje reapery - ale taky oslabuje tanky, které na rozdíl od spousty názorů zde nejsou OP, jen blbě navržené. Vsadím se že dost Terranů by klidně bralo Dmg 35 + 25(ne 15 dle patche) vs armored, což by tank dávalo na úroveň tanku v sc 1~. Maraudery a trochu Vikingy to chce oslabit. Marauder bez stimu a Viking o 1~2 range ochuzený a balance je zpět zcela. V takovém případě ani mule nebude OP... etc. etc. etc.

GiantLobster - 31.08.2010 | 19:40   (odpovědět)

To fightar: Takže, za 1. jsem si to nevycucal z prstu. Mule těží 30 minerálu naráz a pohybuje se a těží stejně rychle jako scv = 6x vyšší efektivita! Navíc: může těžit z minerálů zatímco z nich těží SCV!!! což s pokračující hrou umocňuje efekt. Za 2. Terranské jednotky jsou nehorázně levné a v poměru k síle neuvěřitelně efektivní. Za příklad Marauder je hard counter na stalkery - 1 maraud zničí stalkra ačkoli je levnější, který už sám o sobě je anti armored unit, i když nižžší efektivity. Raději ani nebudu mluvit o vikingách, vikingové vyndají na zemi HYDRY ve stejném počtu = za stejné suply. 9 range šílená dmg... etc. etc. etc.
Neuvěřitelná variabilita Terranů v SC2 je něco šílené.

fightar - 31.08.2010 | 18:25   (odpovědět)

ja se obavam ze by si stezovali i kdyby byla jen jedna rasa na muli

Skylleer - 31.08.2010 | 17:34   (odpovědět)

nejlepsi je to rozhodovani , poop limit , hodit supply za 50 energie nebo skaut za pade energie nebo jedno mule za pade. zadna jina strana tohle resit nemusi

Skylleer - 31.08.2010 | 17:32   (odpovědět)

Prosim vic breceni jak jsou T Op, ze maji mule ktery tezi rychle ze maji tanky co daj vse , ze maji spustitelny supply deppoty a buhvi co si jeste najdou.

nechcete je odebrat ze hry uplne ty imba Terrany bylo by to snazsi pro balanc mit jen dve strany nebo treba jen jednu ne to by nebylo nad cim brecet sem vlastne zapomel ..

fightar - 31.08.2010 | 17:30   (odpovědět)

ta hra je proste matematicky spocitana aby to vyslo co se tyce tezby kazde rase uplne stejne jesi si nekdo mysli ze mule zpusobuje nejakou nerovnovahu ve hre tak toje k zasmani to driv byste meli skakat na tvp ze tanky budou mit na loty jen 35 dmge a ne to ze nekdo ma muli primo umernou chrono boostu

fightar - 31.08.2010 | 17:27   (odpovědět)

GiantLobster: nevim kdes zjistil ze mule je 6 probe protoze toje vycuc z prstu a je logicke kdyz ma nekdo chronobost 20 sekund a probu postavi za 8,5 sekundy ze muze masit probu 2x rychlej nez scv takze je ve vsech hrach kde oba lidi umi hrat vzdycky o 10 prob u protose vic a jinak kdyz je nekdo noob tak je mozne ze ma zaras 8 muli ale kdyz to nekdo stiha tak ma maximalne 2 muli

anonymousX201 - 31.08.2010 | 16:53   (odpovědět)

TnT to napisal dobre, je len dodam, ze MULE nie je vhodne pouzivat stale. Obcas je dobre ( zvlast proti P ) si nechat nieco na scan, ci uz kvoli Dark templars alebo scanovaniu zakladne P. Takze MULE v suvislosti s energiou CC nie je OP.

TnT - 31.08.2010 | 14:23   (odpovědět)

Ono de taky o to ze T nestavi instantne jako P a obecne stavi nejvic staveb. Takze za ten cas co SCVcka stavi (a je u toho jako jedina rasa zranitelnej) vsechny ty raxy a supply tak ostatni rasy tezi. Takze kdyz by mel stejnej pocet scv jak napr. toss (coz nebude bo toss si je boostuje, tak my mel zakonite nizsi income) - coz mula prave kompenzuje. Toss se svym chrono muze udelat 30prob strasne rychle, ale taky si ho muze usetrit a pak s nim boostovat treba proxy VR a podobny prekvapka. Nebo hodne zrychlit techovani nakejch klicovejch upgradu, coz mi prijde vic zariabilnejsi bonus nez mula co muze tezit a opravovat. V zacatku je mula nezbytnost, ale souhlas s Pralevem, ze lategame kdyz uz je hodne CC a jde o to kdo vytezi posledni expu tak je to velka vyhoda. Klidne by to mohli nerfnout nakym pravidlem ve stylu: jen jedna mula na pole. Ale ono stejne v lategame clovek spis resi plyn nez krystaly..

Pralev - 31.08.2010 | 11:53   (odpovědět)

fightar: Problém je, že MULE nestojí supply limit a pořídíš si ji za energii. Že MULEs můžeš rozhodit z několika CC a tím si zajistit strašně rychle obrovské množství minerálů podle potřeby.

Apropó, hraju Random, není to o tom, že bych své neúspěchy svaloval na imbalance. Naopak ten imabalance paradoxně vnímám nejpalčivěji, když sám hraju Terrana.

GiantLobster - 31.08.2010 | 11:50   (odpovědět)

fightar: 2.Tak hele trotle, kdybyste non-stop produkovali scv, tak nemůžete skončit jak to popisuješ. Mule nezpomalují těžbu takže můžeš mít i stejný SCV count i Mule... + Mule je jako 6 probe! 6! To je šílené.

GiantLobster - 31.08.2010 | 11:47   (odpovědět)

Hmm: 40 sec! 40! to je rozdíl jak hrom.

HHM - 31.08.2010 | 11:20   (odpovědět)

4 larvy a je to tusim 30 sekund

Lump - 31.08.2010 | 11:00   (odpovědět)

mate kralovny ne?? 6 larev za kolikto sekund tedka presne nevim je malo??? s tim ze ji postavite po SP hned,mylsim ze je to v pohode

thePlayer - 31.08.2010 | 10:56   (odpovědět)

to je sama MULE a chrono a co my chudaci zergove

fightar - 31.08.2010 | 10:53   (odpovědět)

klasicka evropa kde lide davaj vinu sve prohry ne sobe ale vsemu ostatnimu ano

fightar - 31.08.2010 | 10:52   (odpovědět)

to me i par protosu napsalo ve hre kdyz sem vyhral prej ze mule me zachranili prdel pritom kazdy kdo se podiva na jakoukoli kemp hru nejakych lepsich hracu tak pochopi ze kdyz ma protos 1 expu tak ma prumerne o 5 probu vic jak teran scv a mule hraje roli 4.5 scv u dvou exp mivaj protosi uz daleko vice probu takze jesi nekdo tvrdi ze to neni primo umerne chrono boostu tak je noob

Asacura - 30.08.2010 | 23:55   (odpovědět)

Vím že to není Idra dělám Ruštinu 4roky tak ji poznám pobavilo mě to

Pralev - 30.08.2010 | 23:09   (odpovědět)

Souhlasím s tím, že MULE >>> Chrono boost > Inject larvy. Larvy nejdou narozdíl od Chrono boostu využít reaktivně, je to jen nezbytný opruz. A MULE je s postupující hrou čím dál lepší, nejednou jsem viděl v replayi Terrana, jak neměl doslova NIC, odlétl s CC ke zlaté expě, rozhodil MULEs a byl opět ve hře, příjem větší než protivník s pár expama :o)

GiantLobster - 30.08.2010 | 23:04   (odpovědět)

Sam: Jo ale na 1 base ti chrono nepomůže... když tvůj nepřítel netvoří scv, a těží 9 SCV! minerály v mainu, a má +- stejnou economii jako ty, tak to je fakt děs... navíc to nebylo v počáteční fázi hry, ale od 6:00 až do 14:00 zápasu, kdy byl konec, neb jsem ho dostal. Uznávám, že Tossi mají chronoboost, a na začátku je to super síla (možná i OP, kdo ví) ale Terrani mají tohle po zbytek hry, kdy i profíci nestíhají CB... Suply drop... dobrý s tím problém nemám se Scanem taky ne, ale Mule by měla stát dle mě tak 75 en. nebo by dokončené OCC mělo začít s 0 e(jako to máme mi Tossáci), takhle se Terrani na suply drop tak akorát vykašlou.

Sam - 30.08.2010 | 22:25   (odpovědět)

To GiantLobster: Tossáci maj zas chrono boost, no a?

GiantLobster - 30.08.2010 | 22:22   (odpovědět)

K OP Terranů: Muly jsou taky pěkná lamárna... takhle se nedavno koukám na replay Já 22 probů(6 plyn, 16 minerály) a pokračuji v produkci, Nepřítel 17 SCV, z toho 6 plyn - a dva staví, nebo se mezi prácí flákají + mule... == 9 scv na minerálech... řehtám se... přepnu na income tab... a málem mi vypadnou oči... Já income 900, on 800~... teda šok jsem měl, že jsem to málem nerozdejchal... tak já se ___ abych měl co nejvyšší income a on má bez mála stejně... to je unfair...

GiantLobster - 30.08.2010 | 22:13   (odpovědět)

easyyy: Tak hele prr... já ten replay(Idra vs Drewbie) taky viděl, a Idra sice konil to s Broodlordy, ale dostat se k Brood Lordům není nic snadné... navíc, kdyby měl terran v hlavě mozek, a v záloze 2-3 vikingy tak mohl Idra gg... Ostatně si myslím, že to byl hlavní důvod, proč do nich nešel. Viki jsou proti Broodlordům Hard counter, neboť když projedeš bitvu a ustupuješ, jsou Broodlordi v podstatě mrtví, a Broodlord nbení žádný levný špás. Spousta hráčů, resp. terranů, jsem slyšel říkat SMMM nic není sežeň broodlordy... Haha, v době medivaců sehnat broodlordy... to je jak kdyby jste mě jako protovi řekli - 6 pool nic neni - sežeň Collosi...

thePlayer - 30.08.2010 | 21:11   (odpovědět)

2Fightar: ano a napr severni amerika ma cca 575k a evropa cela ma 388k taky nepocitas celou asii zejo... jen sem chtel rict ze je spoustu toho vseho a dle me muselo brblat vice lidi no ne

Fightar - 30.08.2010 | 20:47   (odpovědět)

no v eu to hraje 320k lidi a korea 170k takze eu je da se rict zatim vetsi trh

CainPullo - 30.08.2010 | 20:42   (odpovědět)

http://www.youtube.com/user/HDstarcraft nemohu jinak než jen doporučit

theplayer - 30.08.2010 | 20:40   (odpovědět)

nejen EU... a myslim ze ani korea nedrela tlamu... dost pochybuju ze by blizz sel do neceho takoveho kdyby to bylo jen na EU a nemyslim si ze EU je jejich nejsilnejsi a uplne nejvic nejlepci trh... spis je srandovni ze to spoustu lidi zavrhne jeste pred vydanim ale nikdo se tomu stejne nevyhne... a kdo vi treba zase vyjde patch 1.2 a zase to bude spatne coz?

CainPullo - 30.08.2010 | 20:39   (odpovědět)

základem je důsledný a neustálý průzkum, pokud jej flákáte, nebo opomenete, sekundy těžko něco napraví... pokud odhalíte 2 proxygaty a podaři se vám zněškodnit klíčový pylon, lot > gg

fightar - 30.08.2010 | 19:58   (odpovědět)

nekteri mozna nevi jak moc korea byla od eu v bw daleko a kdyz se idra vydal hrat tam tak absolutne podprumerny hrac v tech jejich ligach vylozene jen maskot defakto vseci v eu byli na urovni ze by korejce neporazili ani nahodou a tedka zniceho nic sc2 a vsichni sou brani jako nejlepsi hraci na svete pritom v koreji hrajou ty sc2 zase o neco lip a vsichni poslouchaj jen idru lampu s bw a to ze korejci k imbalancedu vubec nepipli neco sveci ze eu lidi svadi sve prohry na vsechno jen ne na sebe proste srandovni

Sam - 30.08.2010 | 19:08   (odpovědět)

To easyyy: jo, nakonec mu to došlo a díky těm broodlordům vyhrál, ale mám dojem, že jinak to byla oproti jeho normálnímu skillu naprosto strašná hra..

easyyy - 30.08.2010 | 19:05   (odpovědět)

pridelal*

easyyy - 30.08.2010 | 19:05   (odpovědět)

tak to bylo pri hre ).. a jestli je to ta hra co myslim, ze je, tak to tam posiral sam.. kdyby si porad nenechaval killovat ultry a pridel k nim par broodlordu, dal to jako nic..

Sam - 30.08.2010 | 18:52   (odpovědět)

tak jsem to dokonce našel:
drewbie: well how would u played it?
IdrA: i wouldn't play terran cuz i have self respect

http://www.youtube.com/watch?v=yfBYCvEsnlQ&feature=watch_response

Sam - 30.08.2010 | 18:41   (odpovědět)

To easyyy: jo, to řekl myslím, když hrál proti drewbiemu - celou dobu nadával a nakonec stejně vyhrál.. sice o chlup a spíš chybou Terrana, ale stejně jo..

easyyy - 30.08.2010 | 18:34   (odpovědět)

protoze v nejakem interview rekl, ze ma svoji sebeuctu (rekl self respect tak snad neco v tom smyslu) a ze ti, co hrajou terrany ne..tak mozna proto..

TnT - 30.08.2010 | 18:32   (odpovědět)

Hele proc vlastne Idra nehraje terrany jako nakou dobu v 1cce?
Krome toho aby moh piczovat jak jsou OP ofc.

Graven - 30.08.2010 | 16:41   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=2AzRJTphcOo&feature=related

Aj toto je celkom vtipne .D

Graven - 30.08.2010 | 16:39   (odpovědět)

na tom videu nieje Idra, ale inak velmi vtipne

easyyy - 30.08.2010 | 15:52   (odpovědět)

jasne ze si tam nenacpe do rady 5x maraudera.. ale treba 5x marinaka ano, uz jsem to nekolikrat videl.. a samozrejme to nebude delat zezacatku, kdy je potreba kazdy mineral.. zergy hraju jen proti PC kvuli achievum a proste mam vetsi APM za ne.. nedokazu rict cim to je, ale je to tak

GiantLobster - 30.08.2010 | 15:44   (odpovědět)

easy(nevím kolikrát- y) - Jenže žádný profi hráč takovou hovadinu jako je mačkání do řady (mám dojem, že se tomu říká queueing) neudělá. Já jsem bronze level, a i já si do queue hážu jen proby, a to ne nazačátku, ale až v middle a koncovce... a těm, co mi řeknou, že jsem noob, když jsem bronze, a nemám do toho co kecat, bych rád řekl, že mít více času, tak jsem možná i gold, neboť si občas podávám platiny k snídani...

Pralev - 30.08.2010 | 15:15   (odpovědět)

To interview je povedený :o))))

charles - 30.08.2010 | 15:12   (odpovědět)

To Jon: mňa to tiež neteší,sc2 ma fakt baví,odohral som už celkom dosť,viem akú taktiku kedy hrať,ako countrovať a ajtak som len dosť podpriemerný hráč,lebo som proste pomalý,neviem sa strašne naháňať pri hre a v podstate ma to ani nebaví potom si tú hru neužívam,no proste je to tak musíme sa s tým zmieriť...ale väčšinu ludí zaujme že je tá hra rýchla a príde im to o dosť zábavnejšie síce ťažšie,takže to až taký strašný problém nie je

Lojza - 30.08.2010 | 14:56   (odpovědět)

To Jonoporucuji mene bracet, a vice se snazit zlepsovat )

Jon - 30.08.2010 | 14:35   (odpovědět)

To charles: Takze je to naschval protoze profici to tak chteji? Hm a kolik profiku tu hru hraje 90% hracu to ser. 9% delaj jak je to cool protoze je to profi a to 1% profiku se tim zivi no dobry no...

Sam - 30.08.2010 | 14:15   (odpovědět)

To Asacura: to je moc!

Asacura - 30.08.2010 | 14:02   (odpovědět)

kdo pozná fail?

Asacura - 30.08.2010 | 14:01   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=pHG40AdYfJ0 Idra se dozvěděl od patchi 1.1

Asacura - 30.08.2010 | 14:01   (odpovědět)

http://www.youtube.com/watch?v=pHG40AdYfJ0 Idra se dozvěděl od patchi 1.1

aaaaab - 30.08.2010 | 13:47   (odpovědět)

Oprava: je tam napisane no contects found.

aaaaab - 30.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

Nazdar, chcel som sa spytat ze ked hram hry a chcem dat fight proti A.I tak mi tma nic neni proste mi napise nieco ako no match founds, je to normalne?

charles - 30.08.2010 | 13:36   (odpovědět)

To Jon: nenapadlo ťa,že to tak môže byť naschvál?

Jon - 30.08.2010 | 13:28   (odpovědět)

To TnT: Ruzna rychlos jednotek je samozrejme velkej problem.... no to taky nechapu v jinejch strategiich to funguje osvedcene dobre tak ze ty rychlejsi jednotky v pripade hromadneho oznaceni prizpusobi svou rychlost nejpomalejsi jednotce je to velice jednoduche nechapu ze tak promakana hra SC2 to nema?

tom - 30.08.2010 | 13:25   (odpovědět)

To thePlayer: Jak se dostat mezi bunkry a tanky? Mnhoho zpusobu: Atomovka, nebo ze vzduchu neviditelne Banshee a mas po bunkrech i tancich behem chvilky s nulovejma ztratama

easyyy - 30.08.2010 | 13:16   (odpovědět)

tak jasny.. me staci prvnich par minut APM 10 ^^

TnT - 30.08.2010 | 12:41   (odpovědět)

No a nebo bych spis rek ze Idra mel vetsi AMP uz kdyz se mu vyrabela prvni drona. Nekteri hraci jsou proste vic neuroticky

easyyy - 30.08.2010 | 11:48   (odpovědět)

2GiantLobster: a vsiml jsi si taky u toho zapasu, ze morrow hral za terrany a idra zergy? terran si treba muze do raxu namackat 5marinaku do rady.. to zerg nemuze, u zergu proste potrebujes mit vetsi apm oproti terranum.. takze v tom to nebude

z - 30.08.2010 | 11:34   (odpovědět)

HHM: Jn, ale i tak musí ''šlapat'', zatímco tanky klasicky jezdí a marodi ''lítají''(jetpack?).

HHM - 30.08.2010 | 11:30   (odpovědět)

to z:neni zas tak pravda mi rekni jak se pak ten marinak asi hybe v tom obleku ktery vazi pres tunu ?

z - 30.08.2010 | 11:28   (odpovědět)

GiantLobster: Pancéřový jednotky mají motory, zatímco pěší jenom nohy :p.

thePlayer - 30.08.2010 | 11:18   (odpovědět)

BW a SC2 se opravdu neda srovnavat... jsou jinaci jednotky a je treba podle toho doupravit i dmg a at mi nikdo nerika ze to po vydani bylo vybalancovane... ono taky na profi urovni se to hraje uplne jinak nez coby amater... a kdyz furt pyskujete na ty siege tak mi reknete jak se dostat mezi siege a bunkry... ono to neni tak jednoduche takhle se snizenym dmg se to jakztakz snad bude dat... a kdyz obcas koukam na APM tak ma souper treba i jen tretinu toho co ja a dava si to za terrany uplne v klidu (ja zerg) obcas si pripadam jak idiot ze se snazim vsechno stihat a davat bacha na vsechno a ten druhy se rype v nose a chlame se... sem na to zvedav na ten balance jestli se to projevi tak razatne jak se vseci boji...

GiantLobster - 30.08.2010 | 10:55   (odpovědět)

Jo a PS: Já si nemyslím, že by se měly jednotky protossů a zergů upravit na stejnou rychlost, naopak třeba takový tank by se měl pohybovat pomaleji než marine, a marrauder, jakožto pancéřovaná jednotka by mohl také trochu zvolnit.

GiantLobster - 30.08.2010 | 10:43   (odpovědět)

Viděl jsem nedávno zápas Idra(Z) vs Morrow(T)... Morrow mohl daleko jednodušeji ovládat své MMMS, a mohl věnovat víc času makření, takže ačkoli měl 2/3 APM Idry, překonával ho jak v mikru, tak v makru, neboť v klidovém čase mohl tvořit jednotky, a ovládat svojí armádu jedním tlačítkem, aniž by se mu Seige Tanky narvaly před marine a marini před maraudery.

Lojza - 30.08.2010 | 09:57   (odpovědět)

Jezisi, ja uz to pochopil!!! Ono nevadi, ze maji jednotky ruznou rychlost z hlediska strategie, ale vadi, ze maji ruznou rychlost z hladiska OVLADANI )))))))))
ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Fightar - 30.08.2010 | 09:44   (odpovědět)

k tomu sieg tanku to nemuzete s bw srovnavat protoze na bw byli jednotky rozdeleny uplne jinak do skupin byli light-medium-high a treba tank kdyz byl high tak daval o 50% min dmg proti light tedka to je jen light a armored a defakto zadne snizovani neni kdyz armored strili do light protoze to prave bude jak na bw stim dmge tanku po tom patchi

AndrewCZ - 30.08.2010 | 09:29   (odpovědět)

z: Atomovka má proti budovám 500dmg pořád, těch 300 je jen proti jednotkám.

z - 30.08.2010 | 03:49   (odpovědět)

Avalon:Jn, ve dvojce sou přece jenom rozdíly v hp i dmg u více věcí takže se to s jedničkou porovnává blbě...Ale jaktože se hp budov i jednotek obecně zvýšily ale nuke dává místo 500 dmg jenom 300? Takhle jí vlastně udělali naprosto zbytečnou a vyřadili ze hry, to už thor nebo i bc se, především ohledně ceny, vyplatí mnohem víc, obzvlášť když se mikruje....pokud si ovšem někdo nenahromadí velkou off těsně vedle těžařů a nedetekuje ghosty, ale to snad nikdo nedělá.

Avalon - 30.08.2010 | 00:15   (odpovědět)

Hm to s tim siege tankem, 12 let se prakticky v jednicce a BW dmg tanku nezmenil (mam dojem ze na zacatku byla tusim 60 pozdeji 50)a oni ve dvojce mesic po spusteni serveru udelaji todle :p

e-sušenka - 29.08.2010 | 23:46   (odpovědět)

Hmmm bezva. Blizz pozdravý virtuální, neexistující lidi místo svejch fanoušků.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.08.2010 | 23:31   (odpovědět)

no... má pravdu... ta různá rychlost opravdu torchu stěžuje ovládání. Stalkeři se dostanou před zealoty atp. atp.
Že to někdo zvládá kompenzovat (nebo si to aspoň myslí) neznamená, že to neni nevýhoda. Do jisté míry. Jinak sem samozřejmě rád za rychlý stalkery.

TnT - 29.08.2010 | 20:17   (odpovědět)

Ruzna rychlos jednotek je samozrejme velkej problem....
... pro nekoho kdo to hraje tak ze si celou army oznaci pod jedno cislo a atack movem posle kamsi

Lojza - 29.08.2010 | 19:57   (odpovědět)

To Pralev: Rofl )))
Ono to je spis problem toho, ze kazdemu malemu decku domu zavedli internet a kazdemu druhemu malemu decku domu koupej rodice Starcrafty a ta decka pak breci na forech,nebot stale prohravaji ))

Pralev - 29.08.2010 | 19:33   (odpovědět)

:o)))))) Nikdy jsem si nemyslel, že to napíšu, protože když to psali jiní, znělo mi to hrozně arogantně, ale teď mi to prostě nedá... Mělo by se ve fóru a u příspěvků zobrazovat, z jaké ligy dotyčný člověk je + možnost nastavit si filtr (třeba bronze příspěvky nezobrazovat :o)) ).

Skylleer - 29.08.2010 | 19:26   (odpovědět)

ano a neni to nahodou vyhoda pro zergy a tosse ze maji nektery jednotky rychlejsi ? to ze nejsou stejne rychle muzes vyloucit tim ze das follow pripadne kazdej typ mas na jinym hotkejsu kvuli mikru coz ma vetsina dobrych hracu neberou to jako celek .

Me by nevadilo kdyby marinaci byli rychlejsi nez marauderi spis naopak dalo by se toho vyuzit , je to takhle schvalne udelany kvuli balancu v TvT fightech kdy by byli ti rychlejsi moc power na ty pomalejsi , hlavne kdyz je pak stimnes .

zda se mi ze takhle je to ok , nemyslel jsem to nejak zle spis ze nechapu co mu na tom vadi , to ze kdyz je posle najednou a nektera bezui rychleji to neni takova nevyhoda.

hlavne u tech zergu si neumim predstavit ze by roach mel mit stejnou speed jak zergling , to by pak jedna jednotka byla uplne nepouzitelna . je treba se zamyslet nad tim co by to pak udelalo s hrou nez nad tim jak se to ovlada.

Kdyby aspon napsal priklady kde ho tlaci bota co mu na tom vadi pripadne jak by to udelal tohle je jen nejakej prehled

SiMich - 29.08.2010 | 19:08   (odpovědět)

Skyllleer: Neřekl bych, že chce, aby se všechny jednotky v armádě pohybovaly stejně rychle. Podle kontextu bych spíš řekl, že chce opak, což dokazuje údaji terranských jednotek.

Fightar - 29.08.2010 | 17:44   (odpovědět)

ja to rikal ze jedine co se u teranu zmeni bude reaper a jinak ty tanky toje kvuli tomu ze se bude casem hrat na tvp mm+tanky a tim padem by to loty moc sekalo kdo se uz dival na nejake zapasi v korejske star2gether tak videl ze terani na tvp s mm uplne nepouzitelni

Drakens - 29.08.2010 | 17:15   (odpovědět)

To petr: pojedeme MMMM a nebudeme stavět Factorku no booože

Skylleer - 29.08.2010 | 17:08   (odpovědět)

GiantLobster - co to ma tohle vysvetlovat ? mel by si byt spis rad ze je stalker rychlejsi nez marine , to samy zergling a podobne to ze nemaji stejnou rychlost je snad normalni nebo bys chtel bay se vsechny jednotky pohybovali stejne rychle , nejnepochopitelnjsi komentar jakej sem videl , jeste si na tohle nikdo nestezoval ty jsi prvni takze velka gratulace !

GiantLobster - 29.08.2010 | 16:20   (odpovědět)

Terrani mají pořád hnusnou výhodu, kterou si Blizzard neuvědomil.
Takže:
Za 1. Rychlost Marine = 2.25
Za 2. Rychlost Maraudera = 2.25
Za 3. Rychlost Ghosta = 2.25
a za 4. Rychlost Seige tanku = 2.25
Potřebné mikro k pohybu - nulové (Medivac 2.75, ale to se dá oblbnout - Follow)

Porovnáme se Zergy:
Za 1. Zergling 2.95 (Nvm kolik po upgreatu)
Za 2. Roach 2.25 (2.5 po upgreatu, myslím)
Za 3. Hydralisk 2.25 (žádný upgreat)
Za 4. Infestor nevím ale tuším 2.25
Za 5. Ultralisk - 3.25

Potřebné Mikro k pohybu - o dost vyšší,

A Protoss -

1) Zealot 2.25(2.75)
2) Stalker 2.95
3) Immortal 2.25
4) High Templar - 1.88
5) Dark Templar - 2.81
6) Collosi - 2.25 + cliffwalk

Potřebné Mikro k pohybu ~ jako Zerg

aaaaab - 29.08.2010 | 13:54   (odpovědět)

Charlesi a nepoznas, nejaky link na anglicky prekald?

petr - 29.08.2010 | 13:51   (odpovědět)

ten damage tanku co dali ted je pekne na nic protoze ho uz nikdo nebude pouzivat kdyz dela light jednotkam mensi poskozeni a ma maly splash a tech +15 proti armored je na nic protoze utokem ¨zealotu z nekolika smeru tanky v pohode vyridi

aaaaab - 29.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

Jo skusim. Teda ja sa priznam ze som ho torrentoval. Ale viem ako by som to spravil.

charles - 29.08.2010 | 13:44   (odpovědět)

To aaaaab: stiahni si ho od blizzardu v angličtine a použi normálne ten klúč čo si dostal s tou hrou

aaaaab - 29.08.2010 | 13:41   (odpovědět)

Nazdar, od stryka som dostal Starcraft II: WoL. Nanestastie som zistil ze je v portugalcine. Pls nemohol by mi niekto poradit? Stacil by link na anglicky preklad ale naozaj prosim o radu.

Drakens - 29.08.2010 | 12:57   (odpovědět)

Myslím že díky tomu jaké jednotky a posledních uprav od Blizz je u Terrana MMM jediná slušná strategie ....

Seafood - 29.08.2010 | 12:55   (odpovědět)

to Z: Queen rush je OP, mali by ho nerfnut!

z - 29.08.2010 | 12:16   (odpovědět)

Zdá se že se tu začínají vyjasňovat 3 hlavní strategie: Terran:MMM Protoss:Warpgate rush/Void rush Zerg:Roach/baneling/queen rush

BILY KUN - 29.08.2010 | 11:42   (odpovědět)

To charles: ale s jednim lotem to asik nevyhraju a kdyz rikam v diamantu kdyz dorazi T s prvni vlnou MM tak mam probelmy to ubranit,protoze jakoz to on v te prvni vlnne ma upgrade stimpack a zpomalovani u marauderu a P ma co vlastne nic ze,takze jasne zvedneme to na 38 o to tu celou dobu jde

Drakens - 29.08.2010 | 11:22   (odpovědět)

Hraju doclea dlouho za Protosy nebo Terrany a změny mě přijdou trošku úchylné....1) Doba stavby bunkru nic nevyřeší.. Je to kosmetická úprava neboť první co tam kdo narve stejně je supply depot. 2) Oslabeni BC považuji za hovadinu, skoro nikdo je nepoužívá za tu cenu je to kus šrotu který jde sám hned na zem a pokud ho něčím chci doprovázet tak si postavím raději Vikingy třeba. Oslabení Sige Tanku no nevim pokud je takový brekot prosím klidně přesatnu dělat faktory a tradá obrana bunkry a Maraudery a na útok Marauderi + Stim Packs. co se týče Reaperu jeho výhoda stále je...mobilita + překážky. 4) Ultralisk beru jako povedený vtip ve smyslu aby se neřeklo tak zergům taky něco vezmeme. U protosů mě ale docela dorazilo stěmi Zealoty..čert vem Archona ale Zealota? Kriste čím mám jako bojovat ? Probelama? Arghh no nic..

Pro ty co hrají Terrany rada zdarma..udělejte změnu prostě jeďte hlavně Marinu + Maraudery a Zerga vykopete s planety To hlavní totiž Terranum zůstalo

charles - 29.08.2010 | 11:05   (odpovědět)

To BILY KUN: však dobre potom to už 3 sekundy nie sú (o čo práve asi blizzardu išlo) ale celý čas sa tu bavia o prvom lotovi takže je to trochu od veci

ajka - 29.08.2010 | 10:54   (odpovědět)

vsichni zas brecite jak maly me se to samozrejme taky nelibi, pac sem P ale vraci se to k puvodnim hodnotam z bety. hralo se tak driv a asi to bylo lepsi. jediny co potrebuje nerf je podelany MMM.

StarCraft II Beta – Patch 17 (version 0.20.0.16036)

o 250mm Strike Cannons can no longer deal damage to hidden targets.
o Barracks build time decreased from 65 to 60 seconds.
o Bunker build time decreased from 40 to 30 seconds.
o Canceling morphing Banelings now returns 75% of the cost like other morphing Zerg units.
o Hellion range reverted from 6 to 5.
o Reaper build time decreased from 45 to 40 seconds.
o Zealot build time decreased from 38 to 33 seconds.

BILY KUN - 29.08.2010 | 10:20   (odpovědět)

ano 3 s prvni lot a to mam pak kazdeho lota delat s chronem???? aby byl venku driv??? a co urychlovani jinych veci aby mohl P nejak uhrat a ustat prvni tlak MM takze pak uz to nemame 3 s ze??

TnT - 29.08.2010 | 02:17   (odpovědět)

To Steve: ja bych se nerad hadal s nekym z diamantu, ale skoro bych rek ze boostliho lota musis mit venku rozhodne driv nez on maraudera i kdyby stali ty stavby hned vedle sebe a nemusel tudiz ztratit dalsich x-sekund cesout. A to este pocitam, ze dela rax pred supply.. A jak pise uhlyk - 5s, s boostem vlasne 2.5 je nic.

Btw. zrovna dneska si me nakej parchant vychutnal proxygatem na Xel'Naga Caverns. Ta je po zemi tak kratka, ze mi projel probou do mainu jeste nez sem sel stavet suply, takze sem si ji ani nemoh vsimnout i kdyz sem zrovna delal wall. A rek bych, ze bych dopad uplne stejne i po patchi Co proti tomu netusim:/

uhlyk - 29.08.2010 | 00:07   (odpovědět)

aha, zvysili to o 5 hernych sekund co je v reale kolko ? 2-3s ?
a ty budes mat zrazu zeleota v polke ?
dobre argumenty....

Steve - 28.08.2010 | 23:57   (odpovědět)

Zdravím, jsem Protoss co má skoro 1000 bodů v diamantu tak už tý hře trochu rozumím. To co udělal Blizzard je naprosto otřesný, dejme tomu že nějaký omezení terranů se čekalo i když tyhle jsou dá se říct nesmyslný a že se snížil ultrám útok no bože, se neposerou, ale že se zvýšila výroba zealotů to je otřesný!!! Jsou taktiky kdy ti příde Maruader do mainy když se ti dostavuje zealot a stejně to nedám, teď mi tam příde a já ho budu mít třeba v půlce... dále.. omezení rushů v PvP, teď ti to odrazí stalkerama každej jouda nebo nějaký pokus o omezení zerga v expě.. konec... o wapr gatech ani nemluvím... než tohle tak to měl radši nechat jak to bylo + všechno to navyšování délky výroby tu hru ještě zpomalí.. kdo hrál BW vím o čem mluvím...

Lojza - 28.08.2010 | 23:37   (odpovědět)

Ehm, melo byt to Lump....chtelo by to edit

Lojza - 28.08.2010 | 23:37   (odpovědět)

To Lojza: Ligu hraju diamond, proc?
Jinak je videt, ze nechapes presne, co to znamena void rush...Coz chapu, ze to nechapes, ale alespon ze sebe nedelej prosim debila, nemam to rad, kdyz ze sebe nekdo dela retarda a doufa, ze ho lidi budou litovat.
Pokud jede zerg 6 pool, tak switchne na verlky kulovy, protoze: pokud zerling rush ubranim, tak zerg nema co? Tak zerg nema natezino...bude se slavnostne roztezovat...Zjistil prave, ze mu neprosel zerling rush a ma nekolik moznosti, co udelat.zacne tezit a casem postavi banelingy a bude se ke me snazit prokopat, protoze budovy ve vchode k tomu svadej. Nebo se bude snazit delat roache a nebo hydry. Na vsechny 3 veci musi pomerne dlouho cekat.
A mezi tim? Mezi tim ja mam nekde venku probu...to je ta, co jde scoutovat, jestli nedela 6pool rush. Takze mam nekde venku probu a nejspise uz tou dobou mam nekde venku pylon. Pokud jsem to branil zealotama, tak uz mi i stoji GW, takze tam prihodim cyber core, a dam ho do vchodu,abych zatarasil cestu...A az se dodela , okamzite klikam fabriku na letadla. Zerg tou dobou ma kolik overlordu - ma jich malo, protoze ma malo vseho. Takze pokud nebude mit kliku, a pokud to ja postavim nekam dosti mimo zaber obvykleho scoutingu, neodhali to.
Zerg vyprodukuje spoustu ruznych jednotek a bude se me snazit procpat do baze - pravdepodobne mi u toho rozkouse GW, cybercore a jine, pro me jiz naprosto zbytecne budovy, a tak ho nechavam,at ma radost a znici mi to. Mezi tim udelam jeden, slovy JEDEN void a jeden, slovy jeden Phoenix a s timto letim k nemu. Zerg tam ma 1- 2 kralovny. Pokud ma jednu, je to dobry a nemusim nic resit, fenixem to zvednu a zabiju bez nejmensi ztraty. pokud ma 2, holt tam nejak s tim mikruju a mezi tim se vyrobi dalsi void, a mozna o 1 prijdu, no a co.Zerg se mezi tim mozna slavnostne prokousal pres vchod, a zacina mi nicit bazi, coz me vazne vubec netrapi, kdyz ho to bavi....mezi tim mu totiz znicim tu jeho, vcetne expy, kterou se slavnostne pokousi udelat. Vysledek je ten, ze nez mi znici bazi, natezim dost tolik, abych si postavil jinou bokem, nechal tam 1-2 voidy na obranu pred tema doternyma zerlingama a tim zbylym 1-2 voidama ho dodelam.
Pokud zerg dela 6pool a ubranim to, neznam jiny postup, a vzdy je to uspesny.
Zergove naopak nejsou blbi, a 6pool vubec nedelaji, protoze vedi, ze kdyz se to nepovede, tak gg.....
Pokud jedu fast forge plus canony, tak se to cele pravda zdrazi, a proto tam letim s 2 voidama a 2 fenixema...v hlavni budove si nechavam energii na boost letadel, takze vsechna 4 letadla delam zrychlene....

Lumpe - 28.08.2010 | 23:24   (odpovědět)

nebreč tu furt prosím 6 pool rush jde a půjde ubránit ...No sice nevím jak to jde uhlykovi proti Z, ale porazil jednoho z nejlepších T na světě MorroWa (teda pokud to není fake nick). Tzn. rozumy si může nechat i pro nás ostatní )

Lump - 28.08.2010 | 18:20   (odpovědět)

To uhlyk: ctete to co lidi pisou kdyz on pojede 6 pool tak Toss pojede canony kdy??? 12 canon??? asi musi taky jet aby se ubranil vubec tomu rushi,napsal ze postavi canony do vchodu ne? Takze Toss jede Tech hned??? jsou na tom stejne,tak proc nemuze postavit Zerg 2 base i kdyby ne ale ubrani se voidum nebo ne??? Tak si nech ty svoje rozumy pro sebe

TnT - 28.08.2010 | 18:17   (odpovědět)

To uhlyk: korejci woe neasi Vsechno stihaj

uhlyk - 28.08.2010 | 18:09   (odpovědět)

lump HAHAHAHA
takze zerg co ide 6 pool, fast expand a zaroven tech ?

Lump - 28.08.2010 | 17:10   (odpovědět)

To Lojza: v jake to jedes lize??? VR rush lol ty mi davas i kdyz neprojde pres canony je to pro nej 150 min a pro tebe 150 min na forge a dalsi mn na canony ,takze jsi opet pozadu a s rychlym expem Zerga,protoze ty se zakopes s jednou base a pokud nehrajes bananovou ligu tak nejaky voidy ti moc nepomuzou,Zerg te vyspehuje ovikama a uvidi ze jedes voidy a behem chvilky prepne na muty hydry a vyhrava on,zaskocis tak jednoho zerga z 50 mozna

Lojza - 28.08.2010 | 17:02   (odpovědět)

Please, jen vice 6pool rushu, ja jako P to miluju, zvlaste, kdyz jedu VR rush )
Mimochodem - napadlo tu nejakeho P postavit proti 6pool rushi veze do vchodu? Sice jak zpomalili vyrobu tak je to pakarna, clovek obcas i prijde o 1 pylon, ale cert ho vem - v okamziku, kdyz Z dela 6pool rush a nevyjde mu, je to GG, protoze pak staci udelat 1 letadlo a to mu to vsechno rozseka...
napriklad...nebo se da udelat cokoliv jineho, 2 GW a par lotu...nevim, hraju pak VR

NDakota - 28.08.2010 | 16:31   (odpovědět)

Lamky už pomalu začínají chápat, že 6pool rush je sebevražda, ale teď jim Blizzard dá zase příležitost ho zkoušet na Tosse znovu a znovu xD. Změny vcelku schvaluji, ale ten nerf tanků teda nechápu, oni fakt chtěj donutit terrany aby jezdili jen MMM? Z toho se mi dělá fakt blbě

tecik - 28.08.2010 | 16:11   (odpovědět)

To ...: chlape, wall a jeden marine = problem solved

Ježiš sixpool - 28.08.2010 | 16:02   (odpovědět)

Ty voe vy ste moc 6 zerglingů se ubráníte jak nic jen to chce trochu mikra a když odrazíte máte ekonomickou výhodu(i kdyby chcíp jeden zeal a dvě proby) pak ji akorát nesmíte prosrat... Není to konečný tzn.patch není důvod se znepokojovat

TnT - 28.08.2010 | 15:09   (odpovědět)

Ja si fakt nemyslim, ze 2,5s je takovej rozdil, aby to najednou neslo prezit) A prezit 6pool to se skoro rovna vyhrat

MafesX - 28.08.2010 | 15:01   (odpovědět)

To Lump: Když budeš mít malou mapu, tak si v řiti Ale zase máš hodně probů, takže ti jeden vystačí. A když to přežiješ, tak můžeš hodit boost na těžení Jooo život je boj... Ale myslím že to tak horké nebude Ještě uvidíme. Dost se toho může změnit do vydání.

MosqCZ - 28.08.2010 | 14:23   (odpovědět)

SAS: Ubohej prispevek...Myslim,ze Lump ma pravdu...takhle clovek stihal tak akorat zealota proti 6poolu,ted to proste nestihnes a obetovavat proby nebo se zaterasit,abys prezil mi prijde trochu moc...Zrovna Tossove by jako jediny potrebovali nejakej boost a ne tohle...

SAS - 28.08.2010 | 13:56   (odpovědět)

Nebo to prostě neumíš

Lump - 28.08.2010 | 13:52   (odpovědět)

To SiMich: ja nerikam ze se to neda ustat,ale proc bych mel jet od zacatku podle zerga ja to klidne bloknu,stavim tak aby prosel max 1 lot a tak se postavi proti max 2 lingum,ale proste me to jen stve,na vsechno se da hrat,jen proste nejslabsi jednotka jako je lot je oslabovana nez je k pouziti a hlavne proti teranum,marauder ktery si vylepsi zpomalovani v jedne budove kterou potrebuje vlastne pro vyrobu marauderu,lot aby byl k pouziti budova a vylepseni drahe jako prase a az pak se jim muze jakz takz rovnat a to jsme trochu dal ve hre nez se k tomu clovek dostane,takze si lotya a stalkery marina a marauder vodi jako prasata na porazku a na to ze to ma byt vyspela rasa je celkem vopruz ne?

SiMich - 28.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

To Lump:
ad 6pool: Nemělo by být možné, že když už má vytvořený ten úzký vchod, tak tam dát Probe s Hold Position? Nebo dvě? Myslím, že v 1v1 proti jednomu Zerglingovi by měly útok zbrzdit natolik, aby vykoukl Zealot.
ad MULE: Nehraju za Terrany, takže si nejsem jistý BO, ale hádal bych, že když už chce Terran udělat rychlý rush, tak nebude mít čas a minerály na Orbital Command.
ad 2 GW: S Chrono boostem bude ten Zealot trvat déle jen o 2,5 sekundy, ne?

Lump - 28.08.2010 | 13:40   (odpovědět)

To TnT: ale s 2 GW jsme trochu jinde v casove ose ne? nez 6 pool rush a nevadi mi to tedka se to da ubranit ale s tema 5 s navic to bude trochu komplikovanejsi kdyz dodelam s chronem lota a je u me 6 lingu a vv tom je ten rozdil

Lump - 28.08.2010 | 13:36   (odpovědět)

To MafesX: mi nejde o jinou strategii?? co to meles?? ja potrebuju prvni jednotky abych se ubranil nebo se mam jako nejsilnejsi rasa??? branit jen probama ne asik??? ne zse mi psotavi ten jeden jediny Lot zerg ma 6 zerlingu,Teran nekolik marinu,ale ja stresuju?? co mi poradis za strategii? to mam kazdeho lota delat s chrono ne? takze pak mi ubha logika na rychlejsi tezbu a pak se ptam proc ma Teran muly??? kdyz ja muzu tedka stavet za chrono jen loty abych zvladnul zacatek?

uhlyk - 28.08.2010 | 13:33   (odpovědět)

To TossRage: no proti 6pool musis branit ten vchod aj s probami... nech ti aj zomru 4 proby... prezijes a mas vyhodu, lebo 6 pool je poprava pre ekonomiku .)

z - 28.08.2010 | 13:19   (odpovědět)

uhlyk: ?!?...ugh nee, o tom jsem přece nemluvil, naposledy oslabené jednotky beru stejně jako dříve oslabené, tzn. že by taky měly proporcionálně posílit společně s jinými ve vyváženém poměru.

TnT - 28.08.2010 | 12:30   (odpovědět)

Kazdopadne jsem zvedavej jestli se vubec po tom patchi trochu srovna zastoupeni jednotlivejch ras...

TnT - 28.08.2010 | 12:30   (odpovědět)

Kazdopadne jsem zvedavej jestli se vubec po tom patchi trochu srovna zastoupeni jednotlivejch ras...

TnT - 28.08.2010 | 12:29   (odpovědět)

To Lump: Zajimavej zpusob mysleni: nadavas na 6pool jako na svinstvo a pritom ti nevadi proxy 2xGW Vem si ze ta druha strana to bere presne naopak

charles - 28.08.2010 | 11:43   (odpovědět)

ale písalo sa tam že to bude v polke septembra,takže ešte kludne niečo môžu zmeniť/pridať

Kundu - 28.08.2010 | 11:31   (odpovědět)

navrhuji novou anketu na toto tema! Me se to teda nelibi

TossRage - 28.08.2010 | 11:13   (odpovědět)

Právě sem si dal steppes of war proti zergovi, 6 zerglingů dorazilo současně s chronoboostnutým zealotem. Akorat se spatne postavil takze gg tak jako tak

Pralev - 28.08.2010 | 11:08   (odpovědět)

Nerf tanků - hurá. Konečně budou Zerglingové a Zealoti counter na tanky stejně jako v SC:BW.

Nerf Reaperů - neznatelnej nerf. To je kosmetická úprava pro uklidnění whinerů, tzv. aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

Nerf Zealotů - zbláznili se? Tahle jednotka akutně potřebuje nějaký buff před vynalezením Charge a oni ji ještě nerfnou?

Ultraliskové, BC - ok.

Desert Oasis - LOL. To je snad jediná mapa, kde si Zerg může udělat fast expu bez jakéhokoli rizika, že o ni přijde, a oni tam na jednu stranu dají šutry s odůvodněním, aby se ta expa snáze bránila? :o))) No ale tak aspoň jedna jediná zergská mapa bude ještě víc zergská :o))

Shrnutí - relativně ok patch, kromě nerfu Zealotů mi nic nevadí, nerf Terranů vítám, ale pořád by potřebovali daleko větší nerf. Akutní problém je EMP, Thorové (jakožto prakticky nepoužitelná jednotka proti Protossovi a prakticky necounterovatelná jednotka proti Zergovi) a Stimpack Marauderů a to je věc, kterou se Blizzardi očividně ani nezaobírají, což je smutné.

Piterson - 28.08.2010 | 11:03   (odpovědět)

Uz takhle je zergling rush na malych mapach pro tosse humus, co po patchi ?

MafesX - 28.08.2010 | 10:45   (odpovědět)

To Lump: Co blázníš Lumpe, nestresuj se... V SC I taky věčně vycházeli patche a měnili sílu jednotek, viz znatelně Goliach (bo jak se to píše A myslím, že to neikdy nebyl problém, jen si lidi našli jiné strategie, které zase byli výhodnější pro jiné jednotky. Takže já by jsem nestresoval :o)) Prostě jenom nepojedeš svou hru ale musíš si najít jinou taktiku Osobně hraju za Zerga a Terrana. A musím uznat, že proti SC I je zde Zerg hodně slabý a je to škoda, dlouho trvá než se sebere a je schopný kloudně útočit

Kori - 28.08.2010 | 10:39   (odpovědět)

.. na kole Nedokoncena myslenka

Kori - 28.08.2010 | 10:37   (odpovědět)

S tankama a bunkrem mne teda moc nepotesily. Kdyz nekdo jede. Cekal jsem jeste nejakej balanc okolo VR, ale asi se nedockam Ultraliska jsem v 1v1 jeste nepotkal. Vazne

Lump - 28.08.2010 | 10:33   (odpovědět)

co mi po tom ze si Zerg nemuze zalozit druhou base??? Jako Toss kdyz to vidim ano pristavim Gateway a zrychluju vyrobu zaelotu,proc by mel mit vyhodu hned na zacatku??? A to je pro me jako vyhoda ze mam jen loty a jednu base a Z nemuze expandovat tak proto Zaeloty zklepneme,jsou pomaly,dlouho se vyrabeji,tak jeste vic??? Jak se ubranim zerlingum jen se zakopat nebo hned stavet Gateway bez spehu uz hned a Z jede normalne coz nevim a ma lepsi eko aja jsem zpomalene,jedu eko jede rush coz zjistim az uz je skoro na ceste a muzu napsat gg a Terana? Nikdy jako P se nedostanu k nemu kdyz si hodi blok a opravuje a postrili me par marinama,takze nechapu zvyseni casu na zaeloty omg. To ze postavi nekdo u nej 2 GW to je holt strategie nekolika lidi bud to vyjde nebo koncim,to same dela Teran 2 baraxy a masuje mariny,jen to bude mit Teran tedka lehci.,,protoze Zaelot se udela zase o 5 s pozdeji,takze parada,jen tak dal Blizzarde

Tanky uplna blbost,meli to tak nechat,ted je to ubirani na hlavu postaveny

Bita - 28.08.2010 | 09:22   (odpovědět)

Zmeny su dobre az na tie protoske.Ak idem ako toss proti zergovi a on pojde rush ako sa ubranim?

Shania - 28.08.2010 | 09:15   (odpovědět)

češtinu to samozřejmě zruší jako každý doposud vydanej patch, ale pokud tam nebude moc novejch textů, tak do par hodin Jetro určitě udělá update

Enki - 28.08.2010 | 08:17   (odpovědět)

Mno nic dolezite nezmenili ;/
cakal som ze aspon trochu nerfnu MMM, minimalne nieco spravit s marauderom...

Mmariner - 28.08.2010 | 07:00   (odpovědět)

no moc jsem se pobavil, samej chytrák tu brečí.. fakt lol a nejlepší jsou terani.. máte hrat za pořádnou rasu viva la ZERG !! tet si vás podáme )))

TnT - 28.08.2010 | 04:21   (odpovědět)

Nerf patch 1.01

Taky mi prijde nestastny, delat balanci stylem, ze nerfnu to na co ze na forech nejvic whinuje. Pritom buffnou counter dotycny potvory je taky reseni

Treba ultraliska bych nerfnul klidne i trochu vic, ALE! nak vyresil jeho neustale zasekavani napr. tim, ze by mohl prekracovat svoje jednotky jako napr. colossus.

Nejzavaznejsi se jevi update tanku, sem zvedavej co to udela Ja bych spis cekal, ze tank ma bejt se splashem spis na light jednotky, udelal bych to presne naopak.. Tohle ani nerozhejbe nudny TvT betony. A jdem zvedavej jak se ted bude countrovat fungal+baneling kombo.

A co je drazdilo na BC uz vubec nechapu. Pisou ze jsou na svoji cenu moc silny - no aby nebyli kdyz stoji jen o 100 plynu min nez MS a navic kazda rasa ma dost moznosti counteru V 1v1 se skoro nejedou, tak nevim proc maji potrebu je nerfnout? Ja bych jim naopak trosku pomohl (napr. snizenym casem), aby se casteji hrali. A to samy i carrierum - taky skoro nejsou k videni. Taky skoda - oboji jsou to zajimavy jednotky

S reaperama +- souhlas, s bunkrem naopak ne. Btw. docela sranda ze to neni tak davno, kdy se na reaper rush flamovalo jakoze je to strasne IMBA proti tossum. ale za chvili se to kazdej naucil counterovat a ted po tom co par profiku s brutalnim micrem s tim vyownilo zerga se to najednou bere jako Z imba kladivo Kazdopadne vsechny T zmeny mi prijdou, ze to akorat zmonotoni T hry, protoze ubejvaj alternativy pro "kouli" coz je spatne(

S lotama taky cca souhlas, akorat se uvidi jak to bude fungovat proti 6poolu. S warpgatama mam vubec "problem". Prislo by mi logictejsi, aby naopak warpgate mela delsi CD nez fronta. Moznost nawarpovat si jednotky kdekoliv na mape beru jako obrovsky +, tak jestli maj bejt gate / warp alternujici stavby, tak bych cekal ze to bude neco za neco..
Takhle neni duvod se k nim vracet a switchnout to jde hned a zadarmo.

No tak snad nerf patch nenadela vic skody nez uzitku a hl. doufam, ze to nevyvola novou vlnu flame/whine/spamu for jak je zas neco OP a neda se proti tomu hrat .. takovy zbozny prani co se urcite nevyplni

Frost - 28.08.2010 | 04:08   (odpovědět)

tak jedinej SAS si vsim ze pripravovany path by mohl poskodit propravovanou cestinu..

Chelios - 28.08.2010 | 03:32   (odpovědět)

oni oslabili tanky .... oni oslabili tanky .... oni oslabili tanky ....!!oni ONI OSLYBYLI TNANKY? twe me asi praskne zilka ja noramlne seru na neaky novi strategie a pojedu MMM .... protoze todle neni normalni este to svedou na to ze je pechota proti nim moc slaba wtf? tanky sou primarne proti pechote! navic neumi utocit do vzduchu takze hejno mutalisku nabita vr nebo neviditelna basnhee je docela lehce resi to snad neni mozny todle jiste este pokurvej reapery kery sou uz ted dost velekj risk z duvodu ze sou silny proti zergovi ja teda reapery jedu jen proti tossovi protoze zerg ma qeenu a clawery takze dalsi zbytecna picovina no to vam povim takle jako me nasral blizzard me nikdo nenasral roky todle fakt tyvole asi zacnu hrat za zergy protoze kdyz sou tanky prakticky neuciny prejedu ho z mass hydra... hawk

uhlyk - 28.08.2010 | 03:15   (odpovědět)

To z: cize podla teba mali posilnit vsetky ostatne jednotky, okrem tych, ktore teraz oslabili ? dobra "logika".... hey wait!

Skylleer - 28.08.2010 | 02:49   (odpovědět)

Ac hraju za terrana musim uznat ze byli v nekterych vecech silnejsi nez by meli, ale oslabeni prislo na pro me dost nepochopitelnych jednotkach

oslabeni BC ktery, ktery skoro nikdo nepouziva sunda je skoro cokoliv kdyz jsou sami , stoji peknej ranec penez nechapu.

solabeni damage tankum vs maly jednotky taky nechapu , vim ze pod nima praskali stalkeri a roache jak mali , tak proc nesolabili jejich utok vs armored a light nenechali bejt udelali to presne naopak. tedka kazdej bude massit maraudery jeste vic nez predtim jak jsem chodival tanky + marines ale jak tak koukam tak MMM ball bude jeste dominantnejsi

reapery - ok nic proti

zealot ? - tam si myslim ze to meli nechat byt jak to bylo to sami ultraliksove

myslim ze meli spis oslabit maraudery , voidy a muta , maraudery nejvic a lehce ty dve zbyle , a tanky vs armored .

uvidime po mesici jak to dopadne ale timhle sem i zda si moc nepomuzou

z - 28.08.2010 | 02:20   (odpovědět)

Balancovalo se x let a ještě se musí dokopávat hotová verze dalším balancováním, tak to je úžasný, teda když už by se nemělo nadávat na nic jinýho, tak tohle se prostě chválit nedá.

Jinak na plošné oslabování všech ras jsem nadával už od bety, naopak by se rasy měly plošně proporcionálně posilovat, jinak ta hra už bude nakonec tak osekaná a oslabená že z ní moc nezbyde. Mimochodem škrtání schopností jednotek považuji za lenost a neschopnost je upravit a začlenit do hry v takové podobě a síle, v jaké by byly vhodné a adekvátní k jejich ceně a dostupnosti, škrtat umí každé nemehlo, ale když už má někdo výborný inovativní nápad tak je důkaz kvality, schopností a profesionality, pokud je schopen ho do hry začlenit v adekvátní, použitelné a vhodné formě.

Mno, a plošné zvyšování času výroby jednotek u všech ras způsobí jenom to, že se hra protáhne, ale jinak dopadne stejně, pouze bude hrána pomaleji. Zrovna tohle sice patří k těm změnám, které mi osobně zas až tolik nevadí, ovšem je ve svojí podstatě naprosto zbytečná.

Mám silný pocit, že změny jsou slepě diktovány stížnostmi hráčů, kterým je pod jejich nátlakem zbrkle vyhovováno (ostatně to už tu taky dříve někdo jiný psal), zerg chce oslabení terana, protos chce oslabení zerga atd...a tak se to udělá a takhle to dopadá. Nakonec všichni zase řvou že jsou sami moc slabí (což ostatně nakonec ani jinak dopadnout nemohlo, ale to si předtím neuvědomili), což je samozřejmě následováno dalším oslabováním, aby se jim vyhovělo a tak pořád dokola a co to dělá s celkovou kvalitou hry (která by bývala byla velice dobrá), to si každý kdo nevidí problémy pouze svojí oblíbené herní rasy snadno domyslí.

uhlyk - 28.08.2010 | 01:43   (odpovědět)

hahaha co sa tu clovek nedozvie
klasika... pride patch a vsetci sa citia jediny oslabeny =)

SiMich - 28.08.2010 | 01:43   (odpovědět)

To ...: Důvod pro oslabování rasy je v tom, že se nezdají vybalancované. Kdyby vybalancované byly, tak přece nebude třeba nikoho oslabovat. Takže je zjevné, že Blizzard, popř. komunita považuje Zergy za slabé a Terrany za silné, takže upravují balanc.

John - 28.08.2010 | 01:23   (odpovědět)

Ta patová situace,proč to musejí odnést zrovna battlecruisery??
Snad cílem hry je vyhrát a pokud to dojde už tak daleko že jsou tam BC tak ty by to vyřešili..A tím že je oslabí naopak ten pat prodlouží...Takže proč děat ústupky zase na straně Terranů?Nehledě na to že třeba Zergové sice nemají tak silné jednotky ale jejich expanze je velice rychlá..Terranská výhoda byla zase síla pozdějších jednotek a tímto o tuto výhodu přijdou..

... - 28.08.2010 | 01:13   (odpovědět)

-Gregory-Za prvé,nevím proč na to odpovídáš takovým stylem (takový trochu útočný a urážlivý styl)..Za druhé,nevím proč tu plancáš něco o newbie crying,to je zcela zcestné..Ano napsal jsem že mi ta hra moc nejde ale jinak o ní vím dost a tvoje tvrzení je mimo..
A pak nevím co bys na tom co jsem napsal chtěl vlastně podložívat??
Tam není nic o čem bys mohl říci že není podloženo,nebo o čem myslíš že není podložnený??
To co jsem napsal vychází z infa o patchi takže to že oslabí nejvíce terrany je pravda..Stačí se kouknout na výpis..To že mě to díky tomu nepůjde ještě více je taky pravda na to taky žádné podležení nepotřebuješ..A to že Zergové skoro o nic nepřijdou (jen změna v dmg ultraliska který ale bude dost podobný tomu minulému) je taky fakt (podle infa)
A jako poslední jsem psal o reaperech a to byl můj osobní názor tedy také není potřeba podkládat..To bylo něco oc bych si prostě osobně přál když už autoři oslabují rasy mají oslabovat všechny..Zergové jinak nejsou o nic slabší než ostatní rasy (pokud tvrdíš že jsou slabší tak bych to mohl vlastně taky označit jako tvé newbie cryiing když nejsi schopen porážet lepší hráče s terrany) Jinak to co jsem sice napsal já je možná v tvých očích jako newbie crying ale to co jsi napsal ty je zase podle mne dementní reakce na něco o čem jsem vůbec nepsal..Nehledě na to že to tvé bylo naprosto o ničem a pravděpodobně jsi jen chtěl "zamachrovat" že ty umíš Starcraft2 lépe než já..Ale znovu říkám,ano jsem začátečník ale které jednotky jsou silné poznám také..Takže si to užij pokud ti to udělalo radost ale znova píši že to co jsem napsal je můj názor..Když oslabí jednu rasu hned na několika jednotkách měli by prostě oslabit na podobné počtu jednotek i ostatní rasy aby to bylo fér..Terrané třeba mají silné jednotky ale staví je pomaleji a jsou náročnější než jednotky Zergů...Než se terran rozhejbe může už zerg dávno útočit..to je prostě fakt..

Shang - 28.08.2010 | 00:16   (odpovědět)

ranzer: pokud jsi ve stavu kdy utočíš proti tolika tankům, tak jsi něco zkazil...

Gregory - 28.08.2010 | 00:07   (odpovědět)

autore příspěvku z 23:04 alias "..." -> když o té hře nic nevíš, tak nic nepiš. To, co si napsal je newbie crying, který není ničím podložený. Jdi radši trenovat..a třeba časem pochopíš.

ranzer - 27.08.2010 | 23:17   (odpovědět)

ac jako terran, tak oslabeni tanku vitam, neni nic horsiho, nez utocit proti milionum tanku, takle jsem vetsinou rychle presel na BC a chlapec mel problem, uvidim jak moc citelnyho doznali BC oslabeni

... - 27.08.2010 | 23:04   (odpovědět)

To se mě teda vůbec nelíbí..Hraju za Terrany a takhle je oslabit to jsem neviděl,už tak jsem měl jakožto slabší hráč občas slušné problémy proti časnému útoku Zergů..Teď to bude ještě horší když bude stavba bunkru trvat déle.To se snaží udělat z Terranů nejslabší rasu ne?

A u zergů to bude jen jedna změna přitom by toho mohli změnit rozhodně více..
Takže z tohoto vyjdou nejhůře Terrané..A Zergové prakticky o nic nepřijdou..Mohli by alespoň přidat výrobní čas zerglingů (nebo něco podobného) aby měl hráč čas si taky vyrobit trochu jednotek na obranu..
A nebo přidat výrobní čas nějaké jiné Zerg jednotce když Reapeři museli kvůli Zealotům taky prodloužit svou výrobu..
Každopádně to pro mě znamená že mi to nepůjde ještě více než předtím.Safra

tofa - 27.08.2010 | 23:00   (odpovědět)

podle me by meli oslabyt muty.. je to hrozna imba a potkavam to cim dal tim casteji

Jata [ redakce ] - 27.08.2010 | 22:59   (odpovědět)

To Beldin: Byla tam chyba, změnilo ze to z 15 ( 25) na 15 ( 20). Opraveno.

X - 27.08.2010 | 22:57   (odpovědět)

Přehrajte si tenhle replay zajímavá je zvláště ta pozdní část.
http://screplays.com/replays/dalex/6777

Lump - 27.08.2010 | 22:55   (odpovědět)

na malych mapach ma Teran dalsi vyhodu,stavi 2 baraxy nekde pobleiz a masuje Mariny,jelikoz zvednou jeste zaeloty vystavbu a marinak je rychlejsi a strili na dalku ani si neskrtnu,super tenhle patch zase bude vyhra,jedine co se zmeni Terani budou mit dalsi vyhodu,oslabime jim BC ktere v 1v1 skoro nikdo nedela MMM jim zustane a P oslabeny o vyrobu zaelotu a nasledne warpovani a Zergovi vzali vlastne jedinou vec kterou mohl prorazit proti Teranovi,stava se z toho cim dal tim vetsi svinstvo za Terany hrat me vazne nebere

Beldin - 27.08.2010 | 22:52   (odpovědět)

Já jsem možná pomalu chápající, ale je to u ultralisků oslabení? Chápu-li to dobře tak dávali všemu 10 a obrněnným 25 navrch takže 35. Po patchi bude dávat všem 15 a obrněným 20 navrch takže stále 35...... Je to tak nebo jsem špatně pochopil celý systém?

SAS - 27.08.2010 | 22:39   (odpovědět)

To Harpner:
Takhle se to nedá počítat. To bych mohl říct, že stalker má zas víc HP a je rychlejsí ...

Gorog - 27.08.2010 | 22:26   (odpovědět)

ú; -> ú

Harpner - 27.08.2010 | 22:20   (odpovědět)

Marauder uz je i tak silna jednotka proti stalkerum, i bez conclusive... 100/25 proti 125/50 a 1v1 vyhraje marauder... bez stimu... pritom obe jednotky maji byt counter na armored jakoby...

Ultramarinus - 27.08.2010 | 22:18   (odpovědět)

Spis bcckama s 8dmg na vystrel... . A je tu rec furt o multaku, zejo? Nebo to minej I v singlu vosekavat?

SAS - 27.08.2010 | 21:47   (odpovědět)

Takhle oslabit Maraudery ? jak by pak terran bojoval proti stalkerum? tankama s 35 dmg ?

Jata [ redakce ] - 27.08.2010 | 21:43   (odpovědět)

To SAS: To bohužel nedokážeme zaručit, ale zatím to nevypadá, že by patch měl měnit nějaké textové části hry, takže to jenom zkontrolujeme a čeština zase půjde.

Baron - 27.08.2010 | 21:39   (odpovědět)

Jsem protoss.

Ty sutry na Desrtu kravina.

Nechapu oslabeni ulter. Celkem nesmysl.

Chapu oslabeni BC, protoze tam snad neni zadna jednotka, ktera by jim mohla konkurovat. I kdyz pri poctu utoku BC za sekundu + jejich hp + jejich armor to bude oslabeni spis tak z rady kosmetickejch.

Chapu zvyseni doby stavby Reaperu - obzvlast vs Z.

Nechapu zvyseni doby stavby Zealota - jak se budu branit zergling rushi?

Nechapu zvyseni CD na warpgate - to uz se pak skoro nevyplati ani delat.

Siege tank - Tam je to trosku... diskutabilni. Jen dalsi duvod k tomu, aby terran uz nestavel ani faktorku a jel jeste vic MMM. Siege tanky se mi vzdycky libily, i kdyz me nicily moje unitky

Osobne si myslim, ze lepsi balance by bylo ALESPON u Marauderu dat treba CD na conclusive. Rekneme kazdou 4tou strelu.

Tolik muj nazor na ballance patch.

Gregory - 27.08.2010 | 21:30   (odpovědět)

Ehm .. co to je za balanci, když nám oslabujou ultralisky? Ultraskové jsou většinou jedinou cestou, jak porazit terrana či prorazit jeho obranu. Teď máme dělat co? Výsadek z overlordů si ochrání a prorazit wall bude vážně těžké ... takhle byla jediná šance poslat jako první ultralisky, který wall prorazí - ted budeme dělat co?

SAS - 27.08.2010 | 21:30   (odpovědět)

No to jsem zvědav. Je čas udělat všechny výzvy na nejvyšší hodnocení
Jinak doufám, že patch neznefunkční češtinu

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.