StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

eSuba SC2 King of the Hill

19.08.2010 | 21:39 - Jata

Česko slovenská trunajová scéna se pořádně rozjíždí, a tak není divu, že se svým projektem přichází i tým eSuba, který údajně má nejlepší český tým hráčů SC2:

 

eSuba SC2 1v1 King of the Hill je série turnajů, která se opakuje v týdenních intervalech. Každý týden, počínaje 2. září, se odehraje jeden turnaj pro 16 hráčů, ze kterého vzejde vítěz. Ten se stane vyzyvatelem Krále (King). Pokud krále porazí, usedne na pomyslný trůn a minimálně po dobu jednoho týdne bude držitelem titulu King of the Hill. Z prvního turnaje je vítěz automaticky Králem.

První turnaj bude pouze pro zvané hráče. Ti budou vybíráni adminy turnaje. Bude se jednat o nejlepší české či slovenské hráče. Dva sloty pak obdrží aktuálně nejlepší hráči druhé divize CZSK ESL ligy (tzv. divoké karty). Turnaj si bere za cíl být motivační a mělo by se jednat o jakousi odměnu pro nejlepší. Další turnaje budou mít otevřenu registraci vždy od pondělní půlnoci. Ta bude probíhat na emailu pigi@email.cz a do turnaje bude zařazeno prvních 14 registrovaných + dva hráči na divokou kartu.

V tomto turnaji se bude hrát o finanční hotovost. Každý týden bude týmem eSuba vložena částka 100 Kč do banku. Tento bank je v držení Krále. Pokud král není v průběhu 4 týdnů poražen, získává obsah banku (400 Kč) a od dalšího týdne se pokračuje od základního vkladu (100 Kč). Pokud je král poražen, aktuální bank je mu vyplacen a jeho přemožitel usedá na trůn. Bank od příštího týdne začíná na základním vkladu (100 Kč). Čili, čím déle se král udrží, tím více si odnese ve své peněžence.

 

Pravidla, včetně těch o handicapu, si můžete přečíst přímo na webu eSuby.

Zdroj: esuba.eu
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Pigi - 23.08.2010 | 15:41   (odpovědět)

Chlapi, uvědomte si, že turnaj pořádá pouze herní tým. I když ekonomicky nejsilnější, nemůže si eSuba dovolit vydávat měsíčně tisíce na turnaj v jedné hře. Trochu rozum do hrsti. Pokud chcete turnaje o velké ceny, obraťte se na portály k tomu určené. Jediné o co nám jde, je umožnit hráčům zahrát si v trochu jiném turnaji o nějakou tu kačku. I to je víceméně na naše poměry unikum.

lojza - 23.08.2010 | 09:27   (odpovědět)

mno hlavne zasadni rozdil je v tom, ze warpgate warpuje jednotky KDEKOLIV,kde je enegrie(pylon,rozlozenej schutle). Takze mas v zakladne budovu a warpnes si jednotku na druhou stranu mapy.
Warp neni okamzity - trva to par sekund, kdy uz se na jednotku da utocit a zabijet ji,ale ona tam "jeste neni".Na to pozor...

Neithy - 22.08.2010 | 23:39   (odpovědět)

thx

Neithy - 22.08.2010 | 23:38   (odpovědět)

To CainPullo:
gateway produkuje vojáky jako běžná budova, výroba trvá čas
warpage produkuje vojáky okamžitě a kdekoliv, ale má cooldown

CainPullo - 22.08.2010 | 23:33   (odpovědět)

otázka pro tose: jaký je vlastně rozdíl mezi warpgate a gateway? thx za případnou odpověd

HelmutStein - 22.08.2010 | 14:10   (odpovědět)

Omg.. tak tohle nasere ... taková dobrá hra a padne pc... just nice

MosqCZ - 22.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

Hmm,tak ted ho Dimaga dobre vydrtil...pokud Tarson nezacne bejt agresivnejsi,tak nema sanci...

fico - 22.08.2010 | 13:45   (odpovědět)

Dimaga 2:1 krasny konec,to byla nachystana past,jde videt ze Dimaga uz ma par zapasu za sebou

fico - 22.08.2010 | 13:29   (odpovědět)

tak srovnano 1:1 obe hry byly super tesim se na dalsi zapas

fico - 22.08.2010 | 12:56   (odpovědět)

jjo taky fandim Zergousovi nesnasim Terany jako P kdyz vidim jak jsou zvyhodnovani proti oboum rasam

MosqCZ - 22.08.2010 | 12:56   (odpovědět)

Trosku me mrzi,ze v semi uz nebyl zadnej Toss,ale musim uznat ze se stejne jedna o vybornou podivanou

Gregory - 22.08.2010 | 12:55   (odpovědět)

Doufám, že toho zmetka terranského Dimaga roznese na kopytech

fico - 22.08.2010 | 12:52   (odpovědět)

To deacon: jo vidim a rozumim jim ze jim predavaji seky 3500 USD nic moc a jste pripraveni na SC2? .-) yeeeeees

deacon - 22.08.2010 | 12:50   (odpovědět)

To fico: teď je winner ceremony z q3a, pak to začne :o) ještě asi bude gay reklama na německy dabovaného nového RE, u čehož se mlátím smíchy

fico - 22.08.2010 | 12:48   (odpovědět)

To deacon: jo dikes to staci prave to asik zacina podle casu dikes

deacon - 22.08.2010 | 12:45   (odpovědět)

To fico: http://tv.esl.eu/de/
... gugl?...

fico - 22.08.2010 | 12:24   (odpovědět)

nevi nekdo nepobezi nekde live stream nebo tak neco ze zapasu DImaga Tarson live??? dikes kdyz tak odkaz

z - 22.08.2010 | 12:17   (odpovědět)

Co je reska? :O

Destro - 21.08.2010 | 20:20   (odpovědět)

Pekne resky kvuli kylu XD, ale ten turnaj asi neni o prachach ale o zabave

Martin - 21.08.2010 | 03:07   (odpovědět)

To CainPullo: Hacek je vtom, ze jsi jim jiz dal svoje prachy a jiz je nezajimas

Khenyk - 20.08.2010 | 22:56   (odpovědět)

Se startovným je to sice hezkej nápad, ale nepovoluje to Blizzardí tournament licence.

Gregory - 20.08.2010 | 20:43   (odpovědět)

Øeší se to na ofiko foru..blizz napsal, ze na tom uz delaji tot vse.

CainPullo - 20.08.2010 | 20:38   (odpovědět)

ot: během dnešního dne t.j. 20.srpna 2010v cca 14:00 hod., se nezobrazují v profilu ikony. Netušíte v čem je háček? thx

Gappo - 20.08.2010 | 17:48   (odpovědět)

z to napsal dobře.

z - 20.08.2010 | 17:04   (odpovědět)

Pokud si hráči sami financují svůj turnaj a výhru (například nějakým startovným), pak k tomu žádnou firmu na sponzorování nepotřebují a ještě nebudou otravováni reklamou. Ovšem lidé co pořádají e-turnaje to dělají především pro zábavu a je jim jasné že pokud by to stálo peníze, pak by takový turnaj asi ani nevznikl, což ovšem samozřejmě omezuje případnou výhru.

V čr nikdo neudělá turnaj s desetitisíci peněz z vlastní režie, protože z toho nic není a reklamně je to problematické (to platí i o sponzoringu) a vstupné zase ohrožuje samotné pořádání fungujícího turnaje. Ale je snad nakonec lepší, pokud herní turnaje zůstanou skupinovou fanouškovskou věcí pro radost a nebudou se špinit reklamou a finančními spekulacemi. Vždy je tu rozdíl mezi potěšením ze samotné hry a potěšením z toho být 1. (2.,3....) v té hře na světě, první případ potřebuje pár kámošů, kompů a kabel, druhý případ potřebuje rozsáhlou ligu (což se neobejde bez masivního sponzoringu), reklamu a nákladný management. Ono celá ta reklama kolem světových lig, žebříčků, cen atd. není ani tak kvůli těm lidem co už hru mají, ale je hlavně proto aby ti co jí ještě nemají se o ní dozvěděli a byli nalákáni (předváděním hry, tím že získají možnost se účastnit oněch slavných turnajů a vyhrát cenu a slávu atd.) k tomu aby si ji koupili (a tak to všechno zaplatili).

A velikost (a odměna) soutěží pořádaných (placených) výrobcem dotyčné hry je přímo úměrná potenciálnímu trhu onoho výrobce v konkrétní zemi, ve které by soutěž měla být pořádána, efektivita oné raklamy musí být dostatečná, aby bylo nalákáno dost lidí ke koupi hry aby se ona soutěž zaplatila. A pokud se někde (čr) masivní turnaj nezaplatí (a vstupné u e sportu moc nefunguje, schválně zkuste říct kámošům na chatě na lan party ''hele, teď dáme každej 100 a kdo vyhraje další hru, bere všechny, co vy na to?) tak prostě není.

jh - 20.08.2010 | 17:00   (odpovědět)

PredY: proto Vás sponzoruje Sapphire, AMD atd. .. jedna se o jejich produkty, které si hráči kupují. Pokud se nepletu v minulém roce Vás sponzoroval HAL3000 (což je produkt jednoho distributora), ale nejspíš to moc velké výsledky nemělo, protože dnes ta spolupráce není.

deacon - 20.08.2010 | 16:50   (odpovědět)

To jh: právě
PredY se musí dostat do nóvy jako borec na konec nebo konečně něco velkýho vyhrát! Já mu věřím, on to dá! Pome Idra... eee... PredY

PredY - 20.08.2010 | 16:49   (odpovědět)

To jh: tak ja do toho nevidim, ale proc se to teda dela, kdyz se to nevyplati? co treba reklama a propagace sveho produktu? nebo to je u nas az tak moc zabity?

jh - 20.08.2010 | 16:48   (odpovědět)

PredY: Tohle je fakt jen pro výrobce. Trocha reklamy v komunitě, která kupuje jejich nové železo.

jh - 20.08.2010 | 16:44   (odpovědět)

PredY: Ale i tak, co z toho získám ?To procento lidí, kteří vědí o co jde a sledují scénu, je tak malé, že se to opravdu nevyplatí.

jh - 20.08.2010 | 16:35   (odpovědět)

deacon: to máš pravdu, uplně jsem zapoměl na 18+.

PredY - 20.08.2010 | 16:31   (odpovědět)

To jh: tak ono je potreba se divat po clanech / turnajich ktere si to zaslouzi, spolupracovat s detma co maj 15 je samozrejme slozity

deacon - 20.08.2010 | 16:23   (odpovědět)

To jh: IMO se počítá s účastí 18- hráčů, což by vklad odstranil. Stejně jako se nesmí účastnit poker turnaje. Mi je to buřt, já turnaje ignoruji, ale za zkoušku by to stálo

Kostěj Nesmrtelný - 20.08.2010 | 16:23   (odpovědět)

jh: přesně!

lojza - 20.08.2010 | 16:23   (odpovědět)

To deacon: Ja prekvapive nemluvil o Tigerovi Ale napriklad nekteri Jihoafricane...Mimochodem ve kterem sportu mimo golfu a snookeru se stane, ze hrac udela "faul", ktery byl neznatelny, ktery videl jen on sam, a presto jde a rekne rozhodcimu : Udelal jsem faul..A trebas ho to stoji vyhru v turnaji a na penize ho trebas tato veta muze stat ja nevim, ctvr-pul milionu dolaru...Neznam jiny sport, kde bych neco podobneho zazil.
Dale - golf neni okrajovy sport. Myslim si, ze i v CR bude mozna vic golfovych hrist, nez hokejovych stagionu. Golf pouze byl dlouha leta povazovan za snobsky sport a bylo jim pohrdano ze strany "obycejnych lidi". Ale ve svetovem zebricku ma golf mnohde nejvyssi sledovanost ze vsech sportu v dane zemi, a mimochodem golfovy turnaj, ktery se hraje v techto dnech v CR v Celadne se prenasi do cca 120 zemi sveta a je to suverene nejsledovanejsi sportovni udalost tohoto roku prenasena z CR. To jen tak pro info, to nema byt hadka, jen rozsireni obzoru

jh - 20.08.2010 | 16:13   (odpovědět)

Jsem hráč SC2 a pracuji u jednoho českého distributora IT. Místo do Krkonoš jezdím na lyže do alp Na hraní si vždy rád čas udělám.Ale nikdy bych nekývnul na to, aby naše společnost sponzorovala nějaký turnaj či klan. Protože čeští hráči si to nezaslouží. Hlavně jsou to vyhozené peníze do koše, nic z toho není. to je radši narvu do pořádně marketingové akce, která bude mnohem úspěšnější.
Proč každá z vás, nedá nějaké malé startovné ? Pak by jste hráli o něco zajímavého, místo toho radši chcete něco zadarmo.
Podívejte se na poker, tam každý zaplatí buy-in a hned se o něco hraje.
Proč tohle nejde v e-gamingu ?

Shang - 20.08.2010 | 15:42   (odpovědět)

No mě se na golfu libí, že publikum nejsou takoví *fanoušci* jako u fotbalu

deacon - 20.08.2010 | 15:41   (odpovědět)

To Lojza: jojo, třeba Tiger Woods, ten byl morálně na výši(až tak, že zvládl 9 profesionálek za noc, to je jako výkon, já bych z toho měl infarkt asi ) . Ne, vážně , to byl jenom příklad toho, že golf má velký prostor, přestože je to okrajový sport, stejně tak třeba šipky, snooker a další. Jasně, dá se najít tuna takových sportů(lakros, skákání do vody). Stejně tak mezi okrajové sporty patří třeba šachy nebo e-gaming.
Golf je náhodou na koukání boží, mezi námi děvčaty, ptže některé hlášky jsou LUXUSNÍ(míček letí do kedluben atp.)

Lojza - 20.08.2010 | 15:07   (odpovědět)

To deacon: JAKO POZOR!!!! Nesahej na golf ))
Zcela vazne - golf je jedna z nejlepsich her vubec, a to, ze to nekdo povazuje za "snobskou" zalezitost, je otazka jakesi setrvacnosti...Golf je hra, kterou muze hrat kazdy, a je to extremne tezka hra, jak jsem pochopil...Spousta golfistu jsou moralne jedni z nejlepsich lidi, jake si lze predstavit, investujici velke penize do mladeze a podobne, i kdyz by nemuseli...A to, ze nekomu golf prijde nudny (moje manzelka) je vec vkusu. Je to podobne jako Snooker - osobne se vydrzim na golf divat cely turnaj 4 dni, co jsou prenosy, a na snooker se vydrzim divat celou dobu, co jsou prenosy Btw Snooker - opet - jeden z nejcistsich sportu, vetsina profiku jsou VELICE moralni lide....

z - 20.08.2010 | 13:57   (odpovědět)

Chléb a hry vždycky bylo...teď ale bude spíš pivo a ...ehm progaming?

Shang - 20.08.2010 | 13:35   (odpovědět)

Pivo budou lidi pít pořád, takže netřeba dělat reklamu....

deacon - 20.08.2010 | 13:32   (odpovědět)

To Shang: no a tu narážíme na mentální blog toho, že hraní her je zlé . Ono sehnat sponzory na majáles je občas docela hukot, a že tam se čeká, že se pivovary přetrhnou (mluvím o V© majálesu pro 20k lidí cca, u kolejí, kde bydlí 6k studentů)

Shang - 20.08.2010 | 13:30   (odpovědět)

A v Americe lidi nemusí vydělávat nebo co ? Firmám nejde o to, že někdo hraje extrémně božsky, jde jim o prezentaci. Turnaj, kde budou hrát hráči okolo 25 a příjdou se na to dívat stejně staří lidi s vlastním příjmem bude rozhodně atraktivnější než kidnergarden party.

deacon - 20.08.2010 | 13:25   (odpovědět)

To Shang: jenže ti staří musí vydělávat a nemají tolik času, jako studenti a jsme u toho, že nedosáhnou kvalitní úrovně a nejsou zajímavý cíl. Tj pořád dokolečka, no

Shang - 20.08.2010 | 13:23   (odpovědět)

Situace se časem zlepší, až bude v ČR hráčská základna na vyšším věkovém průměru jako např. v USA. Ono to pro firmy není moc lákávé, když vidí bandu pobescentů kteří si hrajou na progamery.

deacon - 20.08.2010 | 13:14   (odpovědět)

To z: problém je právě v tom, že to není ve vysílání Není to v novinách, není to v rádiích, není to v tv. Jasně, pomůže masáž na zaměřených portálech, ale tam to neosloví moc nových lidí. Tady chybí propagace v médiích, aby sponzoři na to slyšeli. Zatím slyší na Invex, ale ten prej jde čím dál víc do háje

Kostěj Nesmrtelný - 20.08.2010 | 13:14   (odpovědět)

deacon: od "nezačít nenávidět" k "sponzorovat" je zhruba stejná vzdálenost jako mezi Zemí a sektorem Koprulu.
Firmy (kromě těch opravdu strašně bohatejch) nedělají sponzoring z lásky, ale kvůli reklamě. A to už se vracíme k mýmu prvnímu komentáři tady...

z - 20.08.2010 | 13:10   (odpovědět)

Možná Blizzu neni tak vod věci podporovat hraní v čr, předpokládam že sc2 si i na našem malém trhu koupí tisíce lidí a pochybuju že by nehráli mp takže by reklama turnaji a cenami smysl mít mohla...Ostatně existuje nějaká česká firma na počítačové hry nebo počítačové vybavení? Já si teda na žádnou nevzpomínám a dost lidí asi taky ne, v tom bude ten problém...

TnT - 20.08.2010 | 13:01   (odpovědět)

To deacon: To triko nosi ted furt - bude asi pekne smrdet Doufam, ze dostane cocku (jakoze asi ne). R.I.P. TLO -fandil sem mu ((

deacon - 20.08.2010 | 12:57   (odpovědět)

buhahahaha Idra s trikem Genuine NERD! To bude masakrální hra jestli losne

deacon - 20.08.2010 | 12:54   (odpovědět)

To Kostěj Nesmrtelný: to, že na něco nemáš čas neznamená, že to hned začneš nenávidět. Tihle lidi by to naopak podporovali, kdyby našli někoho kompetentního.
To TnT: ale to je možné, nekomu se ale líbí v krkonoších, chutná mu tuzemák s kofolou a chce pařit sc, ale netroufne si, protože jak píše Lojza Co by lidi řekli! . Mezi podporovanými sporty jsou i šachy. Jaký je rozdíl sedět celý den u šachovnice a u sc2? ©achisti jsou ok, ááááno, starcraftisti jsou loseři Veřejnoprávní tv má vysílat to, co zajímá veřejnost, troufnu si říct, že na slušný pořad by koukalo víc lidí, než se tlemí v 11 v noci na golf. Ale já nejsem Ota Všemocný, no

Lojza - 20.08.2010 | 12:47   (odpovědět)

To TnT: Jen bych chtel upozornit, ze sice Audi>Oktavka, ale jinak je to vsechno stejna sracka , takze je pak krasa v tom, ze se nekdo predhani, ze ma superba, coz je lepsi nez okravka, a jinej ze ma audinu, coz je lepsi nez superb, a vsichni se dohadujou, ktera z tech sracek je lepsi ))
A rum je hnusnej kazdej, Portske owns all )))

Lojza - 20.08.2010 | 12:44   (odpovědět)

To deacon: Jojo docela souhlas, spousta lidi dela veci, ktere by jinak nedelali a naopak jen z duvodu, kteremu pracovne rikam "co by tomu rekli sousedi" . Proste je toto v tech lidech az prilis zakorenene a trebas jeste moje generace (34 let) v tom byla pomerne solidne vychovavana. Ze na verejnosti se nepliva na chodik, protoze "co by tomu rekli lidi". Zadny lepsi duvod nikdo nevymyslel, tohle je univerzalni...I kdyz je to blbost, a plivani na chodnik by se dalo vysvetlit mnohem lepe a pro cloveka prijatelneji....
Jinak vyjimky potvrzuji pravidlo a znam par lidi, co na to kasle uplne Na to, co by tomu rekli lidi, a trebas sveho casu SC1 s nama hralo par vysoce postavenych manazeru, a Diablo/pak SC s nama hral napriklad i clovek, ktery v te dobe pusobil jako reditel vydavatelstvi deniku jako Vecerni Praha a podobne )
Ale to jsou vyjimky,no...

TnT - 20.08.2010 | 12:41   (odpovědět)

To deacon: Nevim na kolik je to poza, ale Audi > oktavka, Morgan > tuzemak, Alpy > Krkonose, tak kdo na to ma tak to proste dela A Bedrych 7 v ATP > 31. PredY v ladderu Ze o PG nedavaj ve verejnopravni TV uplne chapu, jednak jak si psal: 50 lety hlavouni co TV ridi si na hry moc nepotrpi (az na game page) a napr. svaz telovychovy a sportu ma o mladezi asi taky jinou predstavu nez, aby podporovat obtloustli nerdy v civeni do monitoru. Kazdopadne bych videl nejakej takovej porad schudnej napr. na Coolu, kterej je zamerenej na mlady lidi. Mozna kdyz by je nekdo kompetentni jako napr. Jump oslovil s nabidkou poradu o PG, tak by to mohlo klapnout. Kdyz uz muze mit porad o hrach CT2, tak Coolu zamerenymu na mladez, by to mohlo naky ty % sledovanosti zvednout - coz je presne to jediny co je zajima..

Kostěj Nesmrtelný - 20.08.2010 | 12:41   (odpovědět)

deacon: já bych to naopak s výdělkem slučoval dost. Když jsi schopnej, můžeš si u nás vydělat hodně slušný peníze i mimo vysokej management. Akorát pak nemáš moc času na hraní SC, nedejbože na nějaký profesionální úrovni.

deacon - 20.08.2010 | 12:18   (odpovědět)

To Kostěj Nesmrtelný: s výdělkem bych to neslučoval, tam je to o póze. Jakmile máš firemní a4/a6/a8, tak už nepiješ tuzemák, ale havanu, nejezdíš do krkonoš, ale na alpský ledovec, máš rozkošné superinteligentní a vychované děti, které nehrají hry ale tvrdě sportují na golfu. Odpoledne nehraješ stara ale paříš golf, saunu nebo milenku.
Voni by leckteří rádi zajeli do krkonoš, ztřískali se rumem s kofolou a celý víkend byli na LANce, ale to se k tomu postavení nehodí, takovej managor by byl odepsanej managor .
Jinak souhlas, speciálně propagace, máme v topce PredYho a veřejnoprávní televize básní o někom, kdo je 1518. v žebříčku ATP

Kostěj Nesmrtelný - 20.08.2010 | 12:05   (odpovědět)

Koukám, že zatímco jsem to smolil, deacon to už víceméně napsal za mě

Kostěj Nesmrtelný - 20.08.2010 | 12:04   (odpovědět)

U nás v ČR drtivá většina populace nahlíží na hry pořád jako na hodně dětinskou zábavu. Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit, ale tak to prostě je. Výjimky jen potvrzujou pravidlo. A čím je člověk ekonomicky úspěšnější, s tím větším despektem obvykle na hraní her nahlíží. To je taky snadno dokázatelnej fakt - lidi, co vydělávaj zkrátka nemají na hry čas.
Když přijde na progaming (kterým poměrně pohrdám i já, jinak poměrně vášnivej hráč), ještě si to celý několikrát umocněte, a vyjde vám, že když přijde na nějaký ceny do turnajů, ať už věcný nebo cash, potenciální sponzory můžete zrekrutovat v podstatě akorát od společností z branže, tudíž výrobci a distributoři HW a prodejci her, který ale na našem českým písečku jsou rádi že jsou rádi. Tím to zkrátka hasne, sponzoring je obchod jako každej jinej, a představa, že jakákoliv firma mimo IT bude mít zájem investovat do reklamy v nějakým lokálním kulturáčku, kde jí uvidí akorát ta banda nemajetnejch pubošů co tam pude mastit StarCrafta je hodně naivní.

deacon - 20.08.2010 | 11:55   (odpovědět)

To Pralev: dokud tu bude myšlenka, že sezení po večerech v hospodě je společensky OK a sezení u PC je společenská sebevražda(zvlášť pokud hraješ hry), tak tu pořádná scéna nevyroste. A změnit myšlení lidí tak snadné nebude. Taky by neškodilo, aby veřejnoprávní televize konečně pochopila, co to znamená a na čt4 by se konečně alespoň 1x týdně mohl objevit hodinový pořad. Jenže jsme zase u toho, že většina české populace to bere jako podřadnou zábavu, přirovnávanou k drogám... dokud tohle se nezmění, tak na to managoři budou koukat jako na podporu zájezdů vyhulenců do Kolubie )

Pralev - 20.08.2010 | 11:36   (odpovědět)

Jump: No tohle je docela sporné :o) S výrokem, že než stovku, tak raději nic, nesouhlasím. I stovka je pořád několik piv :o)))) Prostě to neurazí, ne pokud člověk nemá ego až v nebesích...

Nicméně to začít se někde musí... Ono když budou v turnajích výhry v řádech stokorun, tak to nikdy žádné velké firmy brát vážně nebudou, aktivně to sponzorovat nebudou, protože už jen z tohohle ti manažeři získají dojem, že jde o zábavu pro pár puberťáků. Když ten "progaming" sám sebe nebere vážně, jak by ho tak mohli brát jiní (nezasvěcení)?

Lojza - 20.08.2010 | 11:35   (odpovědět)

Tak to kilo je tak rekneme "pro srandu" , aby se o neco vubec hralo...spis pujde o "hec" a "prestiz" myslim...Nahodou to je super, a nakonec, pokud se nekomu zda mala vyhra, muze to zadotovat 100 tisicema a hned budou vyhry vetsi )))

Jump - 20.08.2010 | 11:27   (odpovědět)

ja naopak razim myslenku, ze nekde se zacit musi.
Kdo bude cekat na horentni sumy, neziska nikdy nic.

CR je moc nestabilni trh, aby si nekdo risknul dat do hrani velky penize a cekat, jestli se mu to vyplati. Postupnyma krokama se neco budovat da. Razantnim krome ne, to uz jsme za posledni roky nekolikrat videli.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 20.08.2010 | 11:21   (odpovědět)

Peníze sice nerostou na stromech, ale sme zase u toho, jaká částka "neurazí" Bylo to kontroverzní prohlášení už před pár měsíci ohledně ESL turnaje, ale napíšu to znova - než 100,-, to radši nic
Chápu, že pro pořadatele to je hodně, ale pro hráče imho málo. Holt se nabídka nesetkává s poptávkou a tudiž si myslím, že je lepší tam ty peníze vůbec nemíchat. Nebo jestli si někdo myslí, že tím naláká víc hráčů ?

Jump - 20.08.2010 | 11:19   (odpovědět)

100 tydne je malo? Kolik ste do komunity dali vy
je to stovka kazdy tyden. Pomozte misto podobnych reci tim, ze se budete ucastnit podobnych eventu a pomozte je propagovat. Pomozte ukazat, ze takovehle eventy maji smysl, ze je o ne zajem a pomzte tim k rustu sceny.
S rostouci scenou prijdou i lepsi vyhry. Ale Jestli budete jen mluvit a nebudete konat, nikdy se situace nezlepsi.

Pralev: 4x ob tyden nevyhraje. Uradujici King po porazeni se nesmi 4 tydny ucastnit.

Penize v eSube urcite nezustanou. Porazit se da kazdy, a at bude PredY jak chce dobrej, tak s handicapem vyhrat furt nebude. Pak dostane prilezitost novy hrac a po PredYm je uz scena mnohem vyrovnanejsi.

Shang - 20.08.2010 | 11:12   (odpovědět)

No nevím, asi bych nechtěl hrát s handicapem....

Lump - 20.08.2010 | 10:15   (odpovědět)

a neni to fuk kolik tam daji??? stejne to zustane v esube

uNcl - 20.08.2010 | 09:39   (odpovědět)

Bože děcka, vy si pořád myslíte, že vám bude někdo cpát desetitisíce za nic.. proberte se! peníze nerostou na stromech a to ani u portálů, ani u firem.

Kundu - 20.08.2010 | 09:28   (odpovědět)

Ja nevim... docela hodne malo penez.... Hlavne ze to je brany jako podpora komunity, ale neprimo je to pro zjisteni potencialnich hracu k nim do tymu (nenapadny porovnani s jejima hracema) - uz z tohodle duvodu by mohli davat vic

Threo - 20.08.2010 | 09:15   (odpovědět)

PredY bude o par stovek bohatsi a zaplati mu to jeho vlastni klan :p

Pralev - 20.08.2010 | 08:56   (odpovědět)

No hlavně by to chtělo, aby za každý ten týden stejného krále ta cena rostla, takže třeba za první týden 100,-, za druhý 200,-, za třetí 300,- a za čtvrtý 400,-, čili pokud se hráč udrží jako král celý měsíc, dostane 1000,- a ne 400,-. Takhle nedávají moc smysl ty řeči o udržení se čtyř týdnů, protože cena je stejná, jako kdyby dotyčnej 4x vyhrál ob týden.

Gappo - 20.08.2010 | 08:37   (odpovědět)

Lump : prizepool by se dal jednoduše zvednout tím, že by každej hráč jako regitraci dal třeba 200,- ... hned se ti vytvoří pěkné výhry. Jen jsme bohužel v CZ a takovej turnaj by zel prázdnotou.

TnT - 19.08.2010 | 23:06   (odpovědět)

To Khenyk: pak by to bylo povazovano jako hazard, tudiz 18+

Khenyk - 19.08.2010 | 22:57   (odpovědět)

To TnT: a co kdyby ten co prohraje dal kilo tomu kdo vyhral?

nicméně skvělej event.

TnT - 19.08.2010 | 22:37   (odpovědět)

To Lump: Vsak mnozstvi sponzoru neni omezeno, tak se nestyd)

Kazdopadne zajimavy pravidla^^

Lump - 19.08.2010 | 21:59   (odpovědět)

celkem smesne ne to kilo litr uz by byl zajimavejsi ale jo porad jsme v CZ,ale zajimavej turnaj,ale ty ceny by se mohli zlepsit,snad jo

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.