StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

22.07.2007 | 08:59 - Overwatch

Dustin Browder pracuje ve video herním pr?myslu ji od roku 1995 a za tu dobu stihl být hlavním designérem her: C&C: Red Alert 2, C&C Generals a ?editelem game designu pro sérii LOTR: Battledb for Middle-Earth. Je vidno, e tento sympatický plešatý pán má s designováním real time strategií velké zkušenosti a nyní poskytl pro jeden n?mecký magazín krátký rozhovor:

 

Q: Dustine, Starcraft 2 není moc inovativní. Pro? se tolik orientujete na p?vodní hru a z?íkáte se inovací?
A: Hej, to je nefér. Práv? te? pracujeme na inovacích, které ale nejsou hotové natolik, abychom o nich mohli mluvit. Nap?íklad o kampani a Battle.netu.

 

Q: Ale jádro hry je po?ád stejné, nap?íklad se neobjeví ádná ?tvrtá rasa. Pro??
A: Protoe jsme se rad?ji snaili zam??it na ješt? v?tší odlišení a prohloubení rozdíl? mezi stávajícími t?emi rasami. T?i naprosto odlišné frakce byly v p?vodním Starcraftu nejv?tší inovací a myslíme si, e tuto silnou stránku m?eme ješt? vylepšit.

 

Q: A jak toho chcete docílit?
A: Novými jednotkami a speciálními schopnostmi. Vybavte si Warp-In, technologii, která Protoss?m p?idá spoustu nových strategií. Dále hraje v?tší roli nap?íklad terén, n?které jednotky mohou bez problém? zdolávat útesy, nap?íklad Colossus.

 

Q: Jak rozhodujete který nápad se do hry dostane a který ne?
A: Nesázíme do hry nápady jak se nám zachce, ale p?emýšlíme, jestli dávají smysl. Poté je pe?liv? testujeme - a kdy se nám nelíbí, tak je jednoduše odstraníme.

 

Q: Ale s Warcraftem byl Blizzard mnohem odván?jší. Warcraft 3 ud?lal opravdu velký skok kup?edu a p?edstavil mimo jiné hrdiny, kte?í získávali zkušenosti. Pro? d?láte se Starcraftem jen malý kr??ek?
A:Protoe Starcraft 2 by m?l zachovat pocit jeho p?edch?dce: první hra je prvot?ídní RTS a excelentní základ, tudí není pot?eba n?jakých radikálních inovací, abychom vytvo?ili zábavného nástupce.

 

Q: První Starcraft je v Jiní Koreji doslova modlou, televizní stanice dokonce p?enášejí ivé vysílání ze zápas?. Báli jste se, e byste se p?íliš nestandardním a inovativním následovníkem oto?ili ke korejským fanoušk?m zády?
A: To nemá co d?lat s obavami. A ani nic s Koreou. Po celém sv?t? jsou miliony fanoušk? Starcraftu. Ti si nep?ejí p?ekrouceného následovníka, ale hru, která se soust?edí na p?ednosti Starcraftu. Starcraft 2 bude ale více ne jen oby?ejný remake první hry s novými typy jednotek a novými schopnostmi. Herní záitek bude sv?í a fanoušci budou moci kone?n? prozkoumat nové taktiky.

 

Q: Starcraft 2 ude?í na pulty obchod? pravd?podobn? n?kdy v roce 2008...
A: No moment, to jsem ne?ekl. Hru vydáme pouze tehdy, a bude kompletn? hotová.

 

Q: Dobrá. Ale a hru vydáte, nebude u po technické stránce zastaralá? Nevypadá e by m?la moc polygon?.

A: Naši technici se v sou?asné dob? soust?edí na vylepšování enginu, nap?íklad na nové efekty stín? a sv?tel, v?tší exploze a lasery. Tudí to, co vidíte na screenshotech není ani zdaleka hotové. Myslím si, e kadý zákazník zajásá: „Och, to je ale p?ekrásná hra!"

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Hanuman - 23.07.2007 | 11:53   (odpovědět)

Chcete dobr ak?n film? Tak se koukn?te na tohle ale bacha. Mladm 18 let a slabm povahm nedoporu?uju koukat.
http://www.youtube.com/watch?v=0BgEnrYS318&mode=related&search=

Overwatch [ redakce ] - 22.07.2007 | 20:41   (odpovědět)

Je to sice OT, ale taky p?isp?ju - dnes si ?lov?k m?e vybrat, jestli chce lenou digitln akci (Transformers), klasick ak??k s minimlnm pouitm CGI (Live Free or Die Hard), nebo zajmav mix obojho (300). D?leit je, e je monost volby.

Romla - 22.07.2007 | 19:16   (odpovědět)

Transformers jsem jet? nevid?l, dky za tip

TaSSadar - 22.07.2007 | 18:56   (odpovědět)

xmen2 se mi vcera taky moc nelibil, ale co se mi libi sou ti transformers.

Romla - 22.07.2007 | 18:55   (odpovědět)

Dodatek: Ale nen to tak, e nemm rd efekty ve filmech, pouze nemm rd filmy, kter jsou to?en jen kv?li efekt?m. Zase p?klad: za idel nru ak?n sci-fi bych ozna?il t?eba film Jamese Camerona Aliens (dvojka vet?elc?), naopak za film to?en jen kv?li efekt?m nap?klad X Men 2 - te? jsem to vid?l, pln sltanina o ni?em, ve kter jde jen o efekty, ?lov?k se na to podv, ale za dva dny nev, e to n?kdy vid?l...

Romla - 22.07.2007 | 18:37   (odpovědět)

2TaSSadar: Snad mi nechce ?ct, e se na film dv jenom kv?li tomu, aby jsi vid?l vybuchujc lod?, akrobatick souboje s mimozem?any a superhrdiny typu Nea z Matrixu, kter je nep?emoiteln. To m teda nzk nroky, to si m?e prohlet kaleidoskop a zaru?uji, e t? to taky uspokoj... J ale chci od filmu, aby kdy u tam nen dn p?b?h, tak tam byla aspo? atmosfra, nap?t, humor nebo aby to prost? m?lo n?jak smysl - lod? za miliony dolar? si m?ou str?it za klobouk, kdy cel film je o tom jak ty lod? do sebe nesmysln? nraej a p?itom efektn? vybuchuj, co je skoro scn? n?kterch dajnch sci-fi film?...

TaSSadar - 22.07.2007 | 17:33   (odpovědět)

2romla: tobe vadi efekty ve filmech??? to si teda pust telenovelu, ale ja nepotrebuju v akcnim, ci v sci-fi filmu, aby si tam 90% filmu povidali o picovinach a poslednich 10-15 minut se tam delo neco zajimaveho. a jestli te zajima pribeh, tak sci-fi ani kacni film, jako hra na BRIBEH neni, ale na strileni, efekty, vybuchy, vesmirne lode, proste veci za miliony dolaru....

Overwatch [ redakce ] - 22.07.2007 | 17:05   (odpovědět)

Jestli je fotorealistick grafika douc ?i ne je myslm docela irelevantn, protoe stejn? se k n cht? necht? dopracujeme. A a ta doba p?ijde, tak dal prostor pro rozvoj her bude v oblasti fyziky, zvuku, pocit? (kde je smch, nebo pl??) a hlavn? p?b?hu. Drtiv v?tina her m tak neskute?n? stupidn p?b?h, ale vichni jim to erou, protoe holt, nic moc lepho nen. Ob?as v p?b?hu pokulhvaj i adventury, o dalch nrech nemluv?. Direct X10 grafiku o kousek posunuje a Crysis je toho d?kazem, ale do fotorealistick grafiky to m po?d daleko. Valve tum nedvno prohlsili, e jsou schopni vymodelovat fotorealistick model ?lov?ka, v?etn? super detailn tv?e a mimiky. To je sice p?kn, ale ne se tohle stane standardem ve hrch tak, aby vechny postavy byli fotorealisticky detailn a nebude se to trhat ani na pr?m?rnm pc, to si po?kme... Ne se nap?klad n?jak GTA 7 nebo 8 vypracuje na to, e to bude nap?klad n?kolik PLN? interaktivnch m?st se VM co k tomu pat?, to uplyne spousta ?asu.

Romla - 22.07.2007 | 16:30   (odpovědět)

Posledn dobou mi p?ipad, e hon za skv?lou grafikou a perfektnmi efekty nen problm jenom hernho, ale tak filmovho pr?myslu, kde se to? obrovsk spousta absolutnch sltanin, ale hlavn?, e v tom je spousta naprosto neskute?nch (a to doslova) akrobatickch souboj? a super skv?lch ak?nch scn. 2Unimatrix325: Otzka je, jestli je fotorealistick grafika douc - to pak u ty hry ani nemusm hrt, kdy budou vypadat stejn? jako skute?nost, ne?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 22.07.2007 | 15:46   (odpovědět)

hon za fotorealistickou grafikou se utlum, a takov grafika bude

Overwatch [ redakce ] - 22.07.2007 | 15:43   (odpovědět)

Romla: To je veobecn problm prvnch 3D her. Kdy 3D za?nalo, tak to byl velk skok kup?edu a vichni byli ohromen jak vzhledem, tak monostmi. Ovem proti zubu ?asu 3D moc neobstoj, po strnce vzhledu. Prvn StarCraft bude po?d vypadat skv?le i za dalch deset let, nevm nevm co StarCraft 2 za deset let. Otzka je, jak moc se grafick prezentace her posune kup?edu a jestli se bude zam??ovat po?d primrn? na vzhled, nebo se kone?n? bude do her dvat opravdu propracovan fyzika, zvuky a kvalitn p?b?hy. Tenhle hon za fotorealistickou grafikou se d?v nebo pozd?ji utlum a pak se snad za?nou vvoj?i starat i o ty ostatn v?ci, kter jsou dnes tak n?jak "navc". Jestli to bude n?kdy, a budou standardem procesory s 8 jdry a grafick karta bude pot?ebovat dva vlastn extern zdroje, nebo to bude d?v, b?h v. I kdy j si myslm, e trh je na hry nezaloen jen na p?kn grafice p?ipraven, sta? se podvat na sp?ch Wii. (neflejmovat skrze konzole!)

Romla - 22.07.2007 | 15:12   (odpovědět)

Kdy opomenu hratelnost, kter je samoz?ejm? nejd?leit?j, pak nen d?leit jestli bude grafika modern nebo zastaral, d?leit je, jestli bude hra vypadat hezky nebo hnusn?. Jako p?klad uvdm hru Simon the Sorcerer 2 s p?knou zastaralou 2D kreslenou grafikou a Simon the Sorcerer 3D, kter se mon dob?e hraje, ale ta modern 3D grafika je v n tak neuv??iteln? hnusn, e bych si tu hru nekoupil ani jako podloku pod my - Simon 2 ve 2D je i dnes graficky mnohem hez? ne Simon 3D, take nezvis na technologii, ale na um?n designr?...

TaSSadar - 22.07.2007 | 12:55   (odpovědět)

2simich: nevim co mas proti W3, me ta hra pripadalo dost dobra, a to ze tam byli levelovaci hrdinove, se k tomu fantasy prostredi naramne hodilo.....
a k te grafice, me se nelibila moc ani grafika W3, ale ma to velke plus, byla absolutne nenarocna, nakonec se mi i zalibila. to same bude i u SC2, grafika uz bude zastaralejsi, ale komu to vadi?? pro me je hlavni, at se to dobre hybe a neseka (nebo spis at neni hra pomala jako LOTR:BFME na starsich strojich) pri velkem poctu jednotek...
typuju ze SC2 bude mit naroky minimum asi 1.5GHZ, 512 ram a grafika s pixel shaders 2, coz je nejaka rada ATI 9600+ myslim. a doporucene bude zhruba dvojnasobek minima...
ja sem hral stareho starcrafta na pentium 100MHZ 32ram a 1MB grafika, je pravda ze pri velkem poctu jednotek hra jela pomaleji (i kdyz jsem mel 3 sekundy realneho casu jako 1 sekundu ve hre), ale nesekala. ale i na tomto stroji jsem hru hral po Bnetu. bylo to nekdy v roce 2003 kdy uz byly i 1GHZ+ procesory a windows XP, ja si s win95 naprosto vystacil

Overwatch [ redakce ] - 22.07.2007 | 12:20   (odpovědět)

To s tou krtkou dlkou bylo ur?it? myleno na pr?m?rn pro gamingov zpas, kde se v?tinou ne?ek a rushuje se i s workerama. A kdy hra vyjde, tak vichni budou o?umovat staronov jednotky

Krutas57 - 22.07.2007 | 12:17   (odpovědět)

Jo a jet? poznmka: Kdy m jedna bitva mt 20min a m bejt rychl, tak pochybuju e n?kdo bude detailn? o?umovat jednotky. A shora vypadaj skv?le.

Krutas57 - 22.07.2007 | 12:12   (odpovědět)

Polygon? to m a moc. Sice samotn jednotka p?i p?iblen m n?kolik destek polygon? JENE t?ch jednotek, budov a dalch objekt? bude na obrazovce n?kdy i vc ne stovka nebo i mnohem vc. A navc by to m?lo bejt hrateln i na n?jakm normlnm compu, jinak to nikdo nekoup.

Simich - 22.07.2007 | 10:03   (odpovědět)

Co to bylo za ?lov?ka, kter ho vyslchal, e si mysl, e W3 byl velkm krokem kup?edu. Velk krok to byl, ale spletl si strany... byl to krok doleva. Tedy do jinho nru, kter nem v RTS co d?lat.

A koho zajmaj polygony. Hra m bt hrateln a jestli dob?e vypad, tak m?e, pokud grafika nebude p?eket v hran.

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.