StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Performex Keto Heat … » 24.06. 08:48
whatever » 22.06. 11:21
https://www.suppleme… » 22.06. 09:23
Where to Buy Neroten… » 21.06. 12:35
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Deset klíčů čeká na své majitele

07.05.2010 | 18:18 - Jetro

UPDATE (20:22): Přestože soutěž byla jednoduchá, z 64 účastníků zodpovědělo na všechny otázky správně pouze 27 lidí, z nichž jsme vylosovali těchto 10 výherců:

 

Dalglafar

Mihail

Olda

foRt

hanzy

lotr

Daady

crazychoze

ovceking

Zhul

 

Správné odpovědi:

1) 27. července 2010

2) 19. května 2007 (uznávali jsme i 18. května, kvůli časovému posunu je toto datum uváděno u zpráv z amerických serverů)

3) (zleva) Dustin Browder, Kevin "Karune" Yu, Sam "Samwise" Didier

 

UPDATE (20:01): Soutěž ukončena. Vyhodnocení za nedlouho.

 

Dnešní soutěž je opravdu pro všechny pozorné fanoušky StarCraftu 2 jednoduchá. Stačí odpovědět na 3 otázky, vyplnit své jméno (přezdívku) a hlavně e-mail, na nějž máte registrovaný Battle.net účet. Ze správných odpovědí vylosujeme 10 výherců, kteří získají klíč pro přístup k betě.

 

Pozor, soutěžíme jen do 20:00!

 

[ Zobrazit otázky ]

Zdroj: vlastní
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

SiMich - 09.05.2010 | 11:45   (odpovědět)

To Bemis83: To je velice objektivní.
To Jata: Oh, děkuji. „Zkouška, zkouška...“

Jata [ redakce ] - 09.05.2010 | 11:19   (odpovědět)

To SiMich: OK, povoleno.

Bemis83 - 09.05.2010 | 11:08   (odpovědět)

ja sem ty otazky pochopil tak jak byli myšlený. tak nevim nad čim tady spekulujete

SiMich - 08.05.2010 | 23:21   (odpovědět)

Prosil bych admini stránek, ať dovolí mým typografickým uvozovkám projít přes ošetřování vstupů. Nejsou z toho nadšené.

SiMich - 08.05.2010 | 23:19   (odpovědět)

Připadá mi, že je tady názor, že věta byla dvojsmyslná, v menšine, ačkoliv to autoři soutěže v podstatě uznali. Já si myslím, že byla. Samotná otázka „Kdy byl SC2 ohlášen?“ může být vykládána buď jako „Kdy byl ohlášen vývoj SC2?“ a „Kdy bylo ohlášeno vydání SC2“, přičemž se druhá otázka může klidně v mysli přeformulovat na „Kdy bylo ohlášeno datum vydání SC2?“. Nevidím důvod, proč se ohánět nedostatkem inteligence druhé osoby při pochopení věty jedním způsobem, pokud jste ji sami při prvním přečtení pochopili tím druhým způsobem.

PS: Vůbec jsem nesoutěžil, klíč mám, zaujatý nejsem.

smOke - 08.05.2010 | 21:04   (odpovědět)

Pro všechny, kteří ještě nemají SC2 beta jsme společně s StarCraftcz.com usporadali soutěž o 5 klíčů! http://www.hitpoint.cz/soutez-o-starcraft2-beta/ tak teď už vám to musí vyjít!

Bemis83 - 08.05.2010 | 20:41   (odpovědět)

mě daroval klíč jeden borec. pokud by mě přišel nějakej ten key časem tak ho tady daruju.

Jonyx - 08.05.2010 | 19:09   (odpovědět)

To Baron: Ohoho, velice pěkné. Nepřečetl? Nevím jak můžeš něco takového vědět. Zřejmě umíš číst myšlenky, a to i po internetu. Dávám za pravdu tomu, co mám před očima jelimánku... víš, já bych byl taky naštvaný, kdybych nic nevyhrál jen kvůli tomu, že jsem si blbě vyložil otázku, ale podívej, takový je život. Myslím, že bych podle tebe měl uznat, jak ta otázka byla dvojznačná. Však nevím proč bych měl. Mně taková nepřijde. Můj názor občane . Jo a šéfe, kdybych zapomínal každé věty, které jsem si přečetl, zřejmě bych na tom byl asi špatně a vzhledem k tomu, že mám přečtenejch více knížek, než si dnešní mládež vůbec umí představit, to asi nebude správná dedukce. A ano, detektivky moc nemusím, radši fantasy. Nicméně nějakou kvalitní bych si taky nechal líbit. A jistě promineš, že mě tvoje opověď celkem pobavila... děkuji.

Sam - 08.05.2010 | 18:53   (odpovědět)

jsem se chtěl zeptat - jak přesně funguje friend invite..?

Baron - 08.05.2010 | 18:49   (odpovědět)

To Jonyx: Jak je videt, ani ty sis neprecetl diskuzi poradne. takze opet davas za pravdu jen tomu, ze ctes jednu vetu, zapomenes na ni, a ctes druhou vetu. Kdyby slo o to, dat si dohromady souvislej text, mel bys asi velky problem, kdyby tam bylo potreba si domyslet souvislost s necim, co bylo receno pred tim. Neco jako detektivka opravdu nebude tvuj zanr.

Jonyx - 08.05.2010 | 18:15   (odpovědět)

Barone, moc zajímavý názor, jen co je pravda. Však je úplně o ničem. Písmenko po písmenku? No nevím, přečetl jsem si to jednou a souvisle... a vše bylo hned jasné. Že to někdo pochopil jinak je jenom jeho problém. No a neboj nejsi jediný, já také často žasnu nad spoustou věcí. Co jsi myslel tím teď? Otázku jsem si přečetl ještě před celou touto diskuzí, takže zaujatý jsem jistě nebyl. Samozřejmě mi to věřit nemusíš, ale to už mě nezajímá... Ono, kdyby jste vy, co si stěžujete, klíče vyhráli, tak by žádné takovéto stížnosti nevznikaly. Že ano přátelé...

hOox - 08.05.2010 | 17:44   (odpovědět)

nema nekdo invite ?

Baron - 08.05.2010 | 17:17   (odpovědět)

To Jonyx: Zasnu nad tim, kolik lidi je ted chytrejch, ze otazka byla uplne jednoznacna a pohodova. A jeste zajimavejsi je, ze sam zadavatel uznal, ze otazka nebyla jednoznacna. Takze bych nerekl, ze to bude tvoji prehnanou inteligenci, jako spise tim, ze neumis brat veci jako celek, ale ctes pismenko po pismenku a nezajima te co kdo kde psal pred tim.

Jonyx - 08.05.2010 | 15:48   (odpovědět)

Dustin "Terrible terrible damage" Browder... to bylo dobrý.

protossove-borci - 08.05.2010 | 15:34   (odpovědět)

A já sem si myslel za tam napisete Dustin "T-bone" Browder, nebo Dustin "Terrible terrible damage" Browder

Jonyx - 08.05.2010 | 15:20   (odpovědět)

Musím říct, přátelé, že toto bylo velice zajímavé počtení. Především díky patří Hunterovi, jeho příspěvky ve mně vzbudily pobavení. Nebudu to více rozebírat, ale prosím Huntera, aby se příliš neoháněl tím, kdo je a kdo není. Ono se totiž může stát, že to nikoho nebude zajímat.
Abych se vyjádřil k otázce. Nestihl jsem soutěžit, takže jsem si ji přečetl dodatečně a to pouze jednou. Po přečtění komentářů jsem byl tolik pobave, protože jsem ani na vteřinu nepomýšlel na datum oznámení vydání... promiňte, asi jsem příliš inteligentní. Děkuji redakci za jejich snahu a soutěže...

Pan Anonym - 08.05.2010 | 14:56   (odpovědět)

To foRt: Scia? Tak to jsi mě rozesmál tuto komerční záležitost brát jako vhodný příklad?

foRt - 08.05.2010 | 14:39   (odpovědět)

Kdo rozumi psanemu textu tak to pochopil. Ostatnim doporucuju od Scia verbalni oddil v OSP.

Baron - 08.05.2010 | 13:57   (odpovědět)

To Lotr: Nejak jsi ale zapomel kouknout na ctvrty, paty, sesty odkaz na te same strance kterou jsi poslal... Takze JE TO DVOJSMYSL. I tam mas, ze SC2 ANNOUNCED ted v kvetnu...

Lotr - 08.05.2010 | 13:15   (odpovědět)

kazdopadne ja se za genia nepovazuji dokone sc scenu poslednich 5 let nesleduji ostatne jako jakoukoliv scenu co se tyce her ale http://www.google.cz/search?hl=cs&q=starcraft+2+announced&aq=0&aqi=g5&aql=&oq=starcraft+2+an&gs_rfai=
prvni okaz....

Rajba - 08.05.2010 | 03:57   (odpovědět)

Tyve chlapy, rozčilovat se nad špatně zadanou otázkou a kvůli tomu nevyhrátí. (Stejně byste nemuseli vyhrát i kdyby uznali i odpověď) Když na ebay vyjde key na kolem 10 dolaru což jsou dvě stovky?

Neithy - 08.05.2010 | 01:44   (odpovědět)

To myrec: díť píšou, že jo

myrec - 08.05.2010 | 01:21   (odpovědět)

a uznavali ste aj 27. 7. 2010
a 19. 5. 2007 ??

Mondrogar - 07.05.2010 | 22:21   (odpovědět)

QQ jsem v praci a nestihl jsem jen kvuli tomu ze admin neumi psat! (

Olda - 07.05.2010 | 21:53   (odpovědět)

to Neithy: třeba tiše z rohu kouká, v hlavě má pořad brouka, moje stará na záchodě.. kaká

Neithy - 07.05.2010 | 21:49   (odpovědět)

To Unimatrix325: souhlas, ale on už je dávno pryč

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 07.05.2010 | 21:48   (odpovědět)

H.u.n.t.e.r :
"kdy byl ohlášen" BYL ne BYLO tj. SC BYL ne DATUM BYLO

Krom toho vymýšlet soutěže není jednoduchá práce a snad v každé soutěži bývá pravidlem, že na výhru není právní nárok.

Takže svoje "inteligentní debaty" a "fatální chyby" si nech na jinam Situace byla vyřešena omluvou, ale na výsledku se samozřejmě nic měnit nebude.

(ne že by teda záleželo na tom, co napíšu hodinu po skončení diskuze

Neithy - 07.05.2010 | 21:45   (odpovědět)

tak už jo

Neithy - 07.05.2010 | 21:42   (odpovědět)

btw jaktože Overwatch nemá [redakce] tag

Olda - 07.05.2010 | 21:40   (odpovědět)

podle me se k tomu nic řict neda

Overwatch [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:39   (odpovědět)

To Baron: ne ne, na tebe ne. To bylo na tu kapacitu, co si tady stěžovala

Romla - 07.05.2010 | 21:38   (odpovědět)

Jediné, co se k tomu dá říct je, že otázka prostě byla formulována tak nešťasně, že to spoustu lidí zmátlo, to je ale jejich problém, protože další spousta lidí se zmást nenechala. Kupodivu nám ve škole takové vypečené otázky někteří učitelé dávali zcela záměrně. Kdyby na tu otázku byla možná i druhá odpověď, tak by vám ji redakce zcela jistě uznala.

WestFlame - 07.05.2010 | 21:38   (odpovědět)

To Neithy: To je trochu krkolomný, přeskakovat podmět jedný věty abych se dostal k předchozímu...

Tricky - 07.05.2010 | 21:38   (odpovědět)

Tak musim řict že jsem byl puvodně zklamany ze jsem zase nedostal klič, ale tahle diskuze mě dostala zpatky do nálady Prostě věty typu: "Ja jsem si tu otazku špatně vyložil... ale vy co jste to pochopili spravně, nemate žádnou inteligenc!!i" Já osobně jsem se po prvním přečtením otázky, taky zarazil a přemýšlel které datum to po mě vlastně chce, ale nakonec jsem se rozhodl správně (bohuzel jsem tam ale dal omylem březen )

SAS - 07.05.2010 | 21:36   (odpovědět)

Sakra zase jsem to nestihl. Clovek si nemuze ani v patek zajit na pivo. Tak aspon gratulace vyhercum. Ostatni, pockame si na plonou verzi

Druk - 07.05.2010 | 21:36   (odpovědět)

Vždycky to bylo o štěstí jenom ted toho štěstí bylo potřeba hafec

Baron - 07.05.2010 | 21:35   (odpovědět)

To Overwatch: Pokud to bylo na me, uz jsem jich sam dostal 6,, takze ano - ta kapacita v oboru si klic sehnala velice brzy - hned prvni den po spusteni bety

Neithy - 07.05.2010 | 21:35   (odpovědět)

To WestFlame: TEN Den D třeba?

Neithy - 07.05.2010 | 21:34   (odpovědět)

To Overwatch: souhlas

Olda - 07.05.2010 | 21:34   (odpovědět)

to baron: ja jsem treba byl na "psychopatickych" testech, testujici mi oznámila, ze mam vysoce nadprumerné IQ, z matiky jsem na gymplu propadal, fyzika mi ted dava zabrat, ale co čert nechtel, atomový fyzik nejsem

WestFlame - 07.05.2010 | 21:34   (odpovědět)

Nevím co pořád řešíte... otázka byla očividně nešťastně položená, nicméně je jednoznačná. Vzhledem k tomu, že ve větě je „byl ohlášen“, tak se jednoznačně odkazuje na mužský rod, kdežto slovo datum (toho oznámení) je rodu středního. Takže je jasné, že o něm být řeč nemůže.

Overwatch [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:33   (odpovědět)

Člověk by řekl, že taková kapacita v oboru si klíč dávno sežene

Baron - 07.05.2010 | 21:32   (odpovědět)

Ps. nez se navezes do meho preklepavani ve psani - pisu po tme a nehodlam rozsvecovat, protoze bych mohl vzbudit dcerku... A protoze pisu rychle a veci, ktere pro me nejsou prilis dulezite po sobe nectu pred tim, nez je nekam hodim, tak jsou zde preklepy.

Baron - 07.05.2010 | 21:30   (odpovědět)

To easyyy: Kdyz napises tohle, rekl jsi tu o polovine soutezicich, ze nemaj moc vysokou inteligenci, vcetne me, ktery jsem duelal iq testy naposled s vysledkem 0 chyb - IQ 136 a vice. V tom pripade ty bys mel byt alepson profesor na universite atomove fyziky (prinejmensim).

Mozna naopak vice inteligentni lide davaji veci do souvislosti a nectou jen pismeno od pismene co myslis? Neni to nahodou takhle?

A pokud tobe neprijde, ze otazka je dvojsmyslna, tak je zajimave, ze i zadavateli otazky prijde dovjsmyslna... Tudiz ani on neoplyva dle tveho uzasneho nazoru prilis vysokou inteligenci? Sakra tady je ale dneska blbcu podle tebe...

Scya - 07.05.2010 | 21:30   (odpovědět)

Oldo, klid. Ničemu a nikomu nepomůže se jenom napadat. Nicméně chovat se povýšeně taky ničemu nepřispěje...

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:29   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Tak teď jsi mě teda fakt pobavil Nevím, co si představuješ, že s tím ještě víc můžeme udělat, vyhlásit speciální soutěž jen pro tebe, kde bude otázka speciálně formulovaná jen pro tebe?

Jetro [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:29   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Nashledanou. A verime, ze na nas nezanevrete a pokusite se ziskat klic v jedne z dalsich soutezi.

Neithy - 07.05.2010 | 21:28   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Jsi na internetu, tady nikoho nezajímá kdo jsi.

Olda - 07.05.2010 | 21:28   (odpovědět)

nikoho nezajíma kdo jsi

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:27   (odpovědět)

Ještě opravdu musím reagovat na Neithy. Jak říkám, Vy absolutně netušíte, kdo já jsem. Jen zmíním, že se starcraftu věnuji velice dlouhou dobu i na kompetitivní úrovni, takže si nejdřív něco zjistěte, než tu začnete plácat nesmysly. A nyní se definitivně loučím a dále nepřispívám. Nashledanou.

olda - 07.05.2010 | 21:26   (odpovědět)

to riwilion: taky jsem si rikal

Romla - 07.05.2010 | 21:26   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Otázka nebyla položena dvojsmyslně, odpověď je jednoznačná, pouze si ji možná větší počet lidí špatně vyložil. Správné pochopení otázky je jeden z předpokladů správného vyplnění testu, který jste nesplnil. Klíče získali lidé, kteří požadavky testu splnili, tudíž je všechno v pořádku. Já nevím, jak by se k tomu redakce mohla postavit jinak, než tak, že vám popřeje více štěstí při další soutěži. Protože lidé, kteří klíč zcela zaslouženě získali už o něj asi nemohou být připraveni proto, že se to lidem, kteří otázku nepochopili nelíbí.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:25   (odpovědět)

To Jata: Ještě doplním: Sice přiznali, ale nic s tím neudělali. Jak jsem řekl, dále situaci nebudu řešit, jelikož to nemá smysl. Přeji Vám hodně štěstí při pořádání dalších soutěží. Nashledanou.

Riwilion - 07.05.2010 | 21:25   (odpovědět)

nic proti ale na to kolikrat se tu s nami jiz H.u.n.t.e.r loucil je stale nejak aktivni

Neithy - 07.05.2010 | 21:25   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Přesně o tom mluvim. Ty ani netušíš co starcraft je, jen si tady hraješ na chytrýho a snažíš se se vymámit z redakce klíč, kterej is nezasloužíš, protože nechápeš smysl týdle soutěže. Takže ty bys měl přestat přispívat, ne já.

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:23   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Já se domnívám, že jsme situaci nijak neschovávali pod stůl a přiznali jsme, že otázka nebyla položena úplně tak správně, jako měla být.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:23   (odpovědět)

Nejlepší bude Vám popřát hezký večer, protože tato diskuze nemá smysl, jelikož se tu nemůžeme dobrat rozumného řešení. A také inteligentních argumentů. Pouze tu s Vámi ztrácím svůj drahocenný čas. Stále si stojím za svým tvrzením, které bylo potvrzeno nejen částí soutěžících, ale také statistickou analýzou. Nashledanou.

easyyy - 07.05.2010 | 21:22   (odpovědět)

a jeste dodatek,

nez jsem si stahl cracklou betu, nebyl ze me zadny SC fanda, jednicku ani datadisk jsem nijak zvlast nehral ( coz v nejbizsi dobe napravym, protoze dvojka me naprosto dostala )

Overwatch [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:21   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Nemáš náhodou papíry na hlavu? Nebo na oči? Když se ti to nelíbí, běž si soutěžit na jiný web, nebo na Ebay. Já to pochopil na první přečtení správně. Ale možná jsem jen geniální, kdo ví.

A jak už někdo psal, měl bys být vůbec rád, že se tu nějaké klíče takhle často rozdávají a ne ještě rýpat do adminů a zpochybňovat výsledky jen proto, žes nevyhrál. Možností jak získat klíč bylo, je a bude spousta. Dupání nožičkou nepomůže.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:21   (odpovědět)

To Neithy: Vidím, že neumíte nic jiného, než jen uboze urážet. Vy nevíte vůbec nic o tom, kdo já jsem. A očividně nevíte vůbec, o co tu jde. Proto Vás prosím, abyste se nezapojoval do diskuze, pokud nehodláte přispět inteligentními argumenty. Děkuji.

Olda - 07.05.2010 | 21:20   (odpovědět)

to bylo myslim takhle, jak říkaš, minuly vikend, v sobotu jakštakš, ale z nedele bych brečel.

easyyy - 07.05.2010 | 21:20   (odpovědět)

cely ten flejm jsem necetl..

jen k tomu neco napisu.

ze zvedavosti jsem si ty otazky precetl, jen jednou a naprosto jasne jsem pochopil, ze prvni se tyka data vydani a druha ohlaseni SC2.. zadny dvojsmysl v tom nevidim a pokud tam nekdo vyplnil 3.5.2010, nema asi moc vysokou inteligenci ( nechci tim nikoho urazet, ale je to tak)

Neithy - 07.05.2010 | 21:19   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: těch 27 lidí je dost inteligentní / fanoušci sc, aby pochopili, že oznámení sc2 je dost významné datum, aby bylo předmětem soutěže. Což očividně ty nejsi.

Minsc - 07.05.2010 | 21:18   (odpovědět)

to Olda: Ano, tak to jsme dva, také bych o víkendu raději pěkné počasí. Snad to tentokrát rosničkám nevyjde Ale pořád lepší, než kdyby bylo přes týden pěkně a pak se to o víkendu zkazilo, pak je to teprve opravdu k naštvání!

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:18   (odpovědět)

To Romla: Proveďte si prosím statistickou analýzu. Zjistíte, že otázka byla špatně položena, resp. dvojsmyslně.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:17   (odpovědět)

To Jata: Já si představuju, že se k dané situaci postavíte zodpovědně. Co si představujete pod zodpovědností, je na Vás.

Romla - 07.05.2010 | 21:17   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: I jedna správná odpověď se dá považovat za důkaz, že byla otázka správně položena, myslíte, že ne? Počet lidí, který správně odpoví, se při každé otázce může velmi lišit. Rozhodně to není vždy 100%, pak by otázky neměly smysl.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:13   (odpovědět)

To Romla: Máte zajímavé statistické uvažování. 27 lidí z 64 je dost na to, aby otázka byla považována za správně položenou? (Jako výraz inteligence odečteme těch pár, co špatně odpověděli na ostatní 2 otázky). Vy jste teda hlavička. Věnujte se raději více studiu, než ze sebe něco vypustíte.

Olda - 07.05.2010 | 21:13   (odpovědět)

to minsc: doufam ze prset nebude, kdyz mam volno je hnusne a kdyz skola nebo prace tak hezky, takze zitra musi slunit i kdybych se mel po..

Romla - 07.05.2010 | 21:12   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Ale s tím se nedá nic dělat, chyby se dějí a dokonce při mnohem důležitějších událostech, než je rozdávání klíčů, které jsou zdarma. Otázka byla položena mírně matoucím způsobem, ovšem správně, 27 lidí na ni správně odpovědělo, tudíž řešení situace je: nic není třeba řešit.

Minsc - 07.05.2010 | 21:11   (odpovědět)

To Olda: Zítra by mělo pršet

Olda - 07.05.2010 | 21:11   (odpovědět)

otazka je podle me jasna, kdy byl ohlašen SC2, to mluvi samo za sebe. vsechno odkazuje na samotnou hru

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:11   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Pořád jsi nám ale neřekl, co si představuješ, že s tím asi teď uděláme?

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:10   (odpovědět)

Na závěr bych rád dodal, že ze mě nemluví žádná naštvanost, pouze rozumné argumenty, za kterými si stojím. To je pro Vaši informaci.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:09   (odpovědět)

To Olda: A teď tu promluvil inteligent. Raději Vám doporučím, abyste se nad sebou zamyslel, a pak teprve zvažoval, jestli budete přispívat.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:08   (odpovědět)

To Riwilion: Podívejte se, já bych tu nevyvolával "bouři", pokud bych si nebyl jist, že mám pravdu. Otázka byla více než nešťastně položena a stejně se nic nezmění, protože s tím tu nikdo nechce nic dělat. Takže Vám přeji hezký večer a nashledanou.

Olda - 07.05.2010 | 21:08   (odpovědět)

To z tebe jenom mluvi nastvanost, taky bych se na tvem miste rozčiloval, ale nikoliv na tyto stránky nebo jejich admini. Muzes byt rád, ze jsi dostal moznost soutežit a ne tu brečet, jakoby měl svet končit. Tak se zhluboka nadechni, bez se vyprdet a zitra bude zase svitit sluničko

Baron - 07.05.2010 | 21:07   (odpovědět)

Jenze tady bohuzel nejde o to, jak kdo umi cost, ale jak zadavatel otazky umi psat... To je dost velky rozdil.

NICMENE = soutez byla dobrovolna, davaji se zadarmo keye, je jen na zadavateli co a jak s tim udela. Spise tedy ted na jeho svedomi, protoze je jasne, ze polovina spatne odpovidajicich pochopila stejne jako ja a hunter, ze se ma jednat o datum oznameni vydani. Dekujeme samozrejme za soutez, ale kdyz uz si date tu praci s vymyslenim souteze, tak by pravidla a otazky mely byt opravdu jasne a srozumitelne. To je jako kdyby jste ukazali obrazek, kde jsou 4 zname osobnosti a otazka by znela: jak se jmenuje clovek uprostred? A chceme jen jedno jmeno. Statisticky vam polovina lidi odpovi spatne, protoze vy jste chteli toho druheho uprostred....

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:06   (odpovědět)

To Jetro: Věřte, že se u PC nebavím, ale pouze tu s Vámi ztrácím čas. Doufám, že se z dnešní příhody dobře poučíte. Nashledanou.

Riwilion - 07.05.2010 | 21:05   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: nejsesm znalec jen ctu a premyslim u toho (muj nazor netvrdim ze vy ne, ale proste uvazujete jinak). Ja odpovedel spravne a stejne nevyhral takovej je zivot smirte se s tim.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:05   (odpovědět)

Je naprosto zřejmé, že admini soutěže se k problému nehodlají postavit zodpovědně a řešit ho. Pro ně je očividně lepší to zamést pod stůl. Tak to Vám tedy přeju hodně štěstí v dalším působení.

Jetro [ redakce ] - 07.05.2010 | 21:05   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Mne uz pripada, ze si z nas strilis a dobre se doma u PC bavis. Uz jsme uznali, ze otazka byla nestastne formulovana a pokud jsme ti tim zpusobili jakoukoli ujmu, je nam to lito. Zkus to v dalsich soutezich, jeste je dost klicu.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:03   (odpovědět)

Vidím, že je zbytečné to tu s Vámi řešit, jelikož věc vidíte subjektivně. Zkuste se na to podívat s nadhledem. A co se týče znalectví na formulace od uživatele Riwilion, tak vězte, že je v mých schopnostech správně analyzovat danou formulaci a vyvodit z ní ten správný závěr.

Riwilion - 07.05.2010 | 21:01   (odpovědět)

To Minsc: vsem dala stejne sance, vsichni meli k dispozici stejne zadani. To jak kdo uvazuje nebo umi cist je uz ciste jeho vec,

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 21:01   (odpovědět)

To Scya: Tak to pozor pane. Já si zadání přečetl snad 10x tam i nazpět a řešil jsem velice pečlivě, jak má být otázka pochopena a došel jsem k závěru, že se jedná o návaznost na první otázku. Dále je očividně zbytečné tu řešit tuto věc s někým, kdo ji nechce řešit a neumí se chovat odpovědně a dospěle.

igraczech - 07.05.2010 | 21:01   (odpovědět)

Co uz no, kedy bude dalsia, snad sa zadari.

Riwilion - 07.05.2010 | 21:00   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: jinak pokud jsi takovy znalec formulaci jiste umis velmi dobre cist. a proto precti si to jeste jednou. kdyby slo o datum oznameni vydani bylo by tam napsano: kdy TO BYLO ohlaseno, a ne kdy BYL ohlasen.

Neithy - 07.05.2010 | 21:00   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: kdybys sledoval scénu v ten den, kdy to bylo oznámený (v 2007), tak tě ani nenapadne dát tam datum z minulýho tejdne.

Minsc - 07.05.2010 | 21:00   (odpovědět)

To Neithy a Romla: Pokud někdo někde uspořádá soutěž a zahrne v ní otázku, kterou polovina účastníků pochopí tak a druhá onak, pak je asi něco špatně na dané otázce a ne na soutěžícím. Každá soutěž, ať už nějaká komerční, nebo takováto, by měla být vytvořena tak, aby všem soutěžícím poskytovala stejnou šanci na výhru. Toto bohužel díky druhé otázce nebylo dodrženo!

Romla - 07.05.2010 | 20:59   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Otázka byla formulována jako chyták a půlka lidí se chytla. I když to redakce takhle asi nezamýšlela, tak ta otázka je položená správně, o oznámení data vydání v ní není ani slovo.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:59   (odpovědět)

Vidím, že zde je marné se snažit o smysluplné argumenty a inteligentní debatu. Admini udělali fatální chybu v zadání soutěže a nejsou schopni situaci řešit. Smutný je také například příspěvek uživatele Neithy 20:55. Dle mého názoru je na místě, že když admini udělají chybu, tak se ji snaží napravit, a ne se vymlouvat a vyhýbat. To mi nepřijde, jako dospělé a rozumné řešení.

Scya - 07.05.2010 | 20:58   (odpovědět)

Souhlasím s tím, že ta otázka byla položena ne zrovna šťastně, ale stejně jako Romla jsem ji po pozorném přečtení pochopil tak, jak byla zamýšlena.
Lidi, měli byste být vůbec rádi, že pro vás tady Jata s Jetrem vůbec nejaké soutěže organizují a ne je napadat, za to, že si pořádně nepřečtete zadání.

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 20:58   (odpovědět)

To Minsc: Dle mého názoru na té otázce není nic dvojsmyslného. Smysl z ní vyplývá jen jeden.

Co se týká počtu soutěžících, nejsme schopni vám říct přesný počet lidí, jelikož jsme špatné odpovědi vymazali a máme tedy seznam jen těch správných. Pokud si ale dobře pamatuji, vymazal jsem asi 6 lidí za špatnou odpověď na ta jména, pak dva lidi za špatnou odpověď na 1. otázku, asi 5 lidí nemělo správnou odpověď na 2. otázku vůbec a zbylí byli tedy ti, co měli jako odpověď 3., popř. 4.5.2010.

Riwilion - 07.05.2010 | 20:57   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: prijde me to ze az moc bouris vody, ja osobne jsem si navaznost s prvni otazkou nevybavil ani na vterinu.
A jinak by me z tve strany zajimalo reseni souteze kdyz keye uz byli rozeslany, uz vidim jak jak stahujes e-maily od lidi zpet. Otazka proste byla polozena jak byla tak to prostre je.....

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:56   (odpovědět)

To Romla: Vy asi nevíte, o čem mluvíte. Pokud si zanalyzujete položenou otázku, o které se tu bavíme, v kontextu, v jakém je uvedena, tak si všimnete jasného dvojsmyslu. Pokud polovina lidí podle Vás "špatně" pochopila otázku, tak je pravděpodobně také něco špatně s formulací otázky. Když se podíváte na úspěšnost odpovědi na tuto otázku ze statistického hlediska, zjistíte, že otázka byla vzhledem k výsledku špatně formulována.

Jetro [ redakce ] - 07.05.2010 | 20:56   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: A co chces, abychom udelali? Dali ti klic? Vysledky souteze jsou nemenne. Otazka byla nestastne formulovana, ale uz se stalo...

Neithy - 07.05.2010 | 20:55   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: To, že špatně pochopíš otázku je jedna věc. Ale tady ti nabízej soutěž o klíč, uplně zadarmo a nic za to nechtěj. Je to jejich dobrá vůle. Ty klíče by mohli klidně rozdat známým. Takže bys měl bejt zklapnout a bejt rád, že to vůbec rozdávaj-

igraczech - 07.05.2010 | 20:54   (odpovědět)

Hunter zbytocne sa snazis, uz je rozhodnute, zial, ale mas pravdu.

Romla - 07.05.2010 | 20:53   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: I kdyby to tak bylo, tak co na tom, klíče se dávají i za větší blbosti, navíc polovina lidí to pochopila správně, takže si asi zaslouží, aby klíč měli oni, ne? Příště si otázku radši přečtěte víckrát, já jsem to hned napoprvé pochopil tak, jak to mělo být, takže si asi stěžujete zbytečně.

Minsc - 07.05.2010 | 20:53   (odpovědět)

To Jata: To je hezký, že Vy si za tím stojíte, ale považte že různí lidé přemýšlejí různě a ne po "Vašem" a proto dát do soutěže takto dvojsmyslnou otázku, se mi jeví jako krajně nešťastné.

Jelikož jsem také nedostal odpověď na svojí předchozí otázku, tak jí zkusím zopakovat, možná jste si jen nevšimli... Kolik soutěžících, smím-li se zeptat, odpovědělo na druhou otázku 3.5.2010? Děkuji Vám.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:51   (odpovědět)

A konstatuji, že se mi nelíbí přístup adminů k soutěži. Těžce Vám to ubírá na serióznosti a transparentnosti soutěže.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:48   (odpovědět)

Zcela nesouhlasím s platností výsledků soutěže kvůli špatné formulaci zadání.

o2and1 - 07.05.2010 | 20:48   (odpovědět)

To Jata: ja to beriem normálne je to súťaž je, hry sa dočkám tak či tak ale díkiza súťaže sú fajn a zaujímavé

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:47   (odpovědět)

Dle mého názoru došlo zcela k pochybení ze strany autorů soutěže. Formulace druhé otázky je naprosto nejednoznačná a přímo vyzývá k pochopení, že se jedná o návaznou otázku na první otázku. Prosím, argumentujte.

Jetro [ redakce ] - 07.05.2010 | 20:46   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Uznavame, ze otazka byla trochu nestastne formulovana (mohla byt jasneji polozena), ale vysledky uz zustanou v platnosti. Jeste budou minimalne tri souteze, takze porad mate sanci klic ziskat.
To Neithy: 19.

igraczech - 07.05.2010 | 20:46   (odpovědět)

Dajte nam styrom ci kolko nas je kluce, alebo dajte novu sutaz. Neviete si predstavit ake to je stratit sancu na vyhru vdaka nepresnostiam. Nebudem spat niekolko dni.

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 20:45   (odpovědět)

Já si stojím za tím, že z té otázky vyplývá, že chceme znát datum oznámení hry.

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:43   (odpovědět)

Prosím admini, jaké je vaše stanovisko?

Neithy - 07.05.2010 | 20:40   (odpovědět)

kolik klíčů zbejvá

igraczech - 07.05.2010 | 20:39   (odpovědět)

Cize som tiez dal 3.5

igraczech - 07.05.2010 | 20:39   (odpovědět)

Ja som tiez tu druhu otazku pochopil ako hunter

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:38   (odpovědět)

Ze 64 účastníků odpovědělo správně jen 27? Čím to asi bude, že? Myslím, že naprosto špatnou formulací otázky ze strany autorů soutěže. Takže, jaké je vyjádření autorů soutěže?

Minsc - 07.05.2010 | 20:37   (odpovědět)

To Jata: Kolik soutěžících, smím-li se zeptat, odpovědělo na druhou otázku 3.5.2010?

o2and1 - 07.05.2010 | 20:37   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: jo jo aj ja som si to prečítal ... a pochopil deň ohlásenia vydania SC2 oficiálne a nie kedy hra bola len oznámená "že pracujeme na nej"

Baron - 07.05.2010 | 20:36   (odpovědět)

Ps. Tak schavlen by me zajimalo, kolik z tech, co odpovedeli sptane, odpovedeli spatne jen kvuli datumu "oznameni"??? Predpokladam ze drtiva vetsina... A proc? Protoze otazka nebyla jednoznacna...

o2and1 - 07.05.2010 | 20:35   (odpovědět)

jo jo zle som si prečítal otázku :S škoda no ... počkám si na full version a bude

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:35   (odpovědět)

To Jata: Kdyby z té otázky nevyplývalo datum oznámení data vydání, tak bych ho tam přece nepsal. A věřte mi, že jsem si zadání četl pozorně a opakovaně.

Baron - 07.05.2010 | 20:34   (odpovědět)

sorry ale otazka: 2. Pokud víte, kdy má SCII vyjít, určitě si také vzpomínáte, kdy byl ohlášen. Kdy to bylo (přesné datum)?

Vite kdy ma vyjit? A kdy byl ohlasen? Kdy bylo ohlaseno CO? To kdy ma vyjit, nebo SC2? To je prave kamen urazu... kdybys napsal utazku: Kdy bylo ohlaseno, ze dalsi hrou od Blizzardu bude SC2? Tak ta otazka zni naprosto jasne. Takhle davam za pravdu Hunterovi.

igraczech - 07.05.2010 | 20:34   (odpovědět)

Kaslem na to ! Je mi toto na slabe srdce treba ? Dva mesiace a nikdy nic

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:33   (odpovědět)

To Jata: Z kontextu jasně vyplývá spíše možnost návaznosti, tady si opravdu stojím za svým.

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 20:31   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Není to sice úplně dokonale položená otázka, nicméně z ní nevyplývá, že bychom chtěli znát datum oznámení data vydání.

ovceking - 07.05.2010 | 20:31   (odpovědět)

poprvy za 2 mesice sem prijdu a rovnou vyhraju tak to je bomba

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:31   (odpovědět)

Takže bych to dokonce považoval za reklamaci. Otázka nebyla jednoznačná a zavánělo to návazností na první otázku... Tady by to stálo na zváženou od autorů soutěže.

Baron - 07.05.2010 | 20:31   (odpovědět)

To H.u.n.t.e.r: Faktem je, ze ma pravdu.... Tahle otazka byla HODNE dvojsmyslna...

Riwilion - 07.05.2010 | 20:31   (odpovědět)

cca 35% sance na vyhru... no skoda ze to nevyslo... taky jste mohli dat nejaky bonus za pojmenovani vsech tri

H.u.n.t.e.r - 07.05.2010 | 20:27   (odpovědět)

Chtěl bych jenom poznamenat, že druhá otázka byla dvojsmyslná. Já jsem to pochopil jako návaznost na první otázku a tedy, kdy bylo oznámeno datum vydání... Autoři otázek to měli více specifikovat...

Druk - 07.05.2010 | 20:26   (odpovědět)

A zase nic

lotr - 07.05.2010 | 20:24   (odpovědět)

diky

makros - 07.05.2010 | 20:24   (odpovědět)

tak po ......... pokusech zase nic takovou smulu jsem dlouho nevidel

Baron - 07.05.2010 | 20:22   (odpovědět)

To Athaeneus: Relativne zanedlouho

Athaeneus - 07.05.2010 | 20:22   (odpovědět)

,,Vyhodnocení za nedlouho." Svět je relativní.

MATRIXXXL - 07.05.2010 | 20:19   (odpovědět)

sakra doufam ze to po dvoumiliontý výjde.

makros - 07.05.2010 | 20:18   (odpovědět)

ja už chci vyhodnoceni

Riwilion - 07.05.2010 | 20:05   (odpovědět)

To Johnny: bud rad ze jen tedka ja sem to poprve odchytil ze jsem doma, a evim jestli se me to jeste nekdy povede... pro me spatnej cas souteze...

igraczech - 07.05.2010 | 20:04   (odpovědět)

Uz dobrych par mesiacov sa snazim ziskat ten kluc, dufam ze to uz konecne vyjde.

Johnny - 07.05.2010 | 20:03   (odpovědět)

Super, taedka jsem prisel domu, to je jak naschval!

makros - 07.05.2010 | 20:02   (odpovědět)

doufam že už to dostanu

Riwilion - 07.05.2010 | 19:39   (odpovědět)

ja to chtel taky ale uz byl pouzitej... nez sem si vzpomel na heslo utekl tyden, ale byl jsem tu presne v 00
ted doufam ze sem odpoved odeslal az po 6te minute

lotr - 07.05.2010 | 19:38   (odpovědět)

kdy bude vyhlaseni?

olda - 07.05.2010 | 19:13   (odpovědět)

štastlivec, nez jsem se tam regnul na BN, tak ubehl tyden, hehe

Mimochod - 07.05.2010 | 19:12   (odpovědět)

Vau. Jsem rád, že jsem to stihl jako první.

Jata [ redakce ] - 07.05.2010 | 19:10   (odpovědět)

Ano, klíč pod pravidly byl bonusový pro všímavé

Neithy - 07.05.2010 | 19:09   (odpovědět)

už je použitej, zkoušel sem to

makros - 07.05.2010 | 19:08   (odpovědět)

nevim jak to je s tim keyem pod tim ale nefunguje

Olda - 07.05.2010 | 19:06   (odpovědět)

stačí mail, co mam na battlenet v SC 1?

Devil - 07.05.2010 | 19:05   (odpovědět)

jirka.dev@seznam.cz

jeden sem prosim pekne

Softtree - 07.05.2010 | 19:04   (odpovědět)

To klok1222: tak me porad moc nechapu 2 otazku a nerad bych to pokazil...

kdyztak : ICQ 124839391

Mimochod - 07.05.2010 | 19:03   (odpovědět)

Ten klíč pod Pravidly, který jsem použil, jste tam dali omylem?

Tyrael - 07.05.2010 | 19:03   (odpovědět)


tyrael92@seznam.cz

klok1222 - 07.05.2010 | 19:02   (odpovědět)

aaah aka lahka sutaz, drzim vam vsetkym palce

Devil - 07.05.2010 | 19:01   (odpovědět)

Softtree - 07.05.2010 | 18:59   (odpovědět)

oroginalni

igraczech - 07.05.2010 | 18:59   (odpovědět)

Ja chcem please igraczech@centrum.sk

Softtree - 07.05.2010 | 18:59   (odpovědět)

asi visic cekal ja bych ho moc chtel...

Neithy - 07.05.2010 | 18:58   (odpovědět)

Už to tu je hodinu a furt žádný comment? To už ty klíče nikdo nechce?

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.