E3 interview
Na letošní E3 vyplynulo na povrch jen n?kolik málo novinek, v?tšina ve form? screenshot?, které jsme ji d?kladn? rozebrali. Obrázky našt?stí nebyly jediným zdrojem informací a v pr?b?hu celé E3 poskytli pracovníci Blizzardu n?kolik interview. My Vám p?inášíme „výcuc" toho nejzajímav?jšího z jednoho takového rozhovoru. Za Blizzard tentokrát mluvil pracovník PR odd?lení StarCraftu 2, Bob Colayco.
Ohledn? za?átku oficiálního vývoje - P?ed produk?ní fáze za?ala hned po vydání Frozen Throne, v roce 2003. Na vývoji od za?átku pracují lidé, kte?í d?lali na prvním StarCraftu, ale i na Warcraftu III.
Brzké diskuze kolem ?tvrté rasy - Vývojá?i m?li spoustu nových zajímavých nápad? a kdyby je všechny vloili do nové rasy, zbyly by na t?i známé jen drobné úpravy a vylepšení. Proto se rozhodlo, e se všechno bude to?it jen kolem p?vodních ras a všechny ty nové nápady se rozd?lí mezi n?.
Zlepšování singleplayeru - Tým má velmi ambiciózní plány s kampaní, kterou chce pojmout novým zp?sobem. Snaí se p?idat co nejvíce element? znovuhratelnosti a zatím m?e Colayco prozradit pouze to, e to nebude jedna mise za druhou tak, jak to známe z ostatních RTS.
Hardwarové nároky - Touto v?cí se Blizzard intenzivn? zabývá. V Blizzardu cht?jí ud?lat engine co nejvíce dostupný a p?ístupný pro co nejširší mnoství systém?, ale zárove? cht?jí aby p?kn? vypadal. Ve h?e bude spousta grafických efekt?, ale bude monost je vypnout, ?ím se zmenší nároky na výkon. Zatím jsou stanoveny Pixel Shadery 2.0 jako minimum. Hra bude fungovat jak na Windows XP, tak i Windows Vista. S Macem se taky po?ítá.
Rozsah bitev - Momentáln? je kapacita populace stanovena na 200, tak jako v p?vodní h?e. M?e se zvýšit, nebo sníit. Vývojá?i se ale snaí podchytit epické bitvy, které ke StarCraftu neodmysliteln? pat?í.
Hrdinové v multiplayeru - Hrdinové tam skute?n? nebudou, multiplayer bude o tom, e jeden hrá? rozseká druhého 75 Zerglingy, ne jedním hrdinou. V singleplayeru bude Raynor a Kerrigan a budou mít skv?lé schopnosti, ale do multiplayeru zahrnuti nebudou.
Shroma?ování feedbacku od komunity - Vývojá?i aktivn? sledují zp?tnou vazbu od profesionálních RTS hrá??, profesionálních hrá?? StarCraftu a Warcraftu 3. A bude hra v pokro?ilejší fázi vývoje, budou se do Blizzardu zvát lidé, aby si hru mohli vyzkoušet a pod?lit se o sv?j názor.
Romla - 19.07.2007 | 15:33 (odpovědět)
2Jetro: Tomu se myslm dalo vyhnout tak, e ?lov?k chodil do mis jenom s polovinou elitnch jednotek nebo se taky dalo trochu odhadnout, kdy asi zato? a po?kat si na to, ubrnit a pak teprve zato?it sm.
Jetro [ redakce ] - 19.07.2007 | 13:54 (odpovědět)
Ve Spellcrossu jsem prichazel o uzemi vcelku casto, nez jsem si opravil sve elitni jednotky, tak uz mi prepadavali me tezce vybojovane kousky zeme
Romla - 19.07.2007 | 13:28 (odpovědět)
Myslm, e kampan po?tajc i s nesp?nmi misemi oplval nap?klad velmi dobr Spellcross. Nicmn? jsem p?esto vechny mise rad?ji na poprv vyhrl, ne abych ztrcel zem