StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

StarCraft II Beta - Patch 8 (version 0.10.0.14803)

07.04.2010 | 21:26 - Jata

Po týdnu p?ichází další balan?ní patch - oslabení Zerg?, p?idání povinnosti upgradu pro schopnost Concussive Shells u  Maraudera a n?kolik úprav u protosského Void Raye:

 

Obecné

- Korea

  • P?idána podpora pro zobrazení informací o herním ratingu na p?ihlašovací obrazovce.

Balancování

- Terrani

  • Thor
    • ?as pot?ebný k výstavb? sníen ze 75 na 60 vte?in.
  • Siege Tank
    • ?as pot?ebný k výstavb? sníen z 50 na 45 vte?in.
  • Marauder
    • Zp?ístupn?ní schopnosti Concussive Shells nyní musí p?edcházet odpovídající upgrade.
  • Barracks Tech Lab
    • P?idán upgrade Concussive Shells.
    • Cena upgradu Concussive Shells je 100/100 a jeho dokon?ení trvá 80 vte?in.

- Protossové

  • Void Ray
    • Nyní má místo 3 úrovní poškození jen 2. Plné nabití trvá stejný ?as.
    • Základní poškození zm?n?no z 2 (+4 proti obrn?ným) na 5.
    • Zvýšené poškození zm?n?no z 8 (+16 proti obrn?ným) na 10 (+15 proti obrn?ným)
    • Hodnota brn?ní sníena z 1 na 0.
    • Cena zvýšena z 200/150 na 250/150.

- Zergové

  • Roach
    • Rychlost pohybu p?i zahrabání sníena z 2 na 1.4.
    • Hodnota brn?ní sníena z 2 na 1.
  • Hydralisk
    • Po?et ivot? sníen z 90 na 80.
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Franta - 11.04.2010 | 18:05   (odpovědět)

jasn? protoe top hr?i se um?j v?tinou proti rushu brnit tak radi moc neriskujou a soust?ed?j se na eco a jen tak lehce se o?ukvaj

Vocco - 11.04.2010 | 17:25   (odpovědět)

Tak, Unimatrix to vysthil lpe ne j. Ona se tato problematika docela blb? vysv?tluje. To "relativn? bezpe?nho" jsem myslel sp "jistho".
A vimn?te si, e u dosti higher level her se skute?n? konfrontace ?asto odkld dle ne jinde.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 11.04.2010 | 15:58   (odpovědět)

Cheese taktiky jsou diskutabiln proto, e to je bu? rychl vhra, pokud oponent nev co na to, nebo to nevyscoutuje, nebo rychl prohra, pokud v a vyscoutuje. Kdo timhle stylem hraje, tak prost? vc riskuje. A hlavn? si moc nezahraje
Pokud n?kdo stav fast expu a neum si j ubrnit, tak to je samoz?ejm? jeho chyba a jeho problm Neni to v tom, e ve vych ligch se na za?tku nejedou jednotky, kter by to ohrozily

uhlyk - 11.04.2010 | 14:49   (odpovědět)

vocco to je dost naivna predstava

Pralev - 11.04.2010 | 14:13   (odpovědět)

Obskurn strategie? Neviml jsem si, e by lep hr? cht?l vyhrt mn? ne hor hr?, tud pokud n?jak strategie zastav fast expu, ur?it? ji lep hr? pouije, jakkoli obskurn? m?e t?eba vypadat ;o)

Vocco - 11.04.2010 | 13:44   (odpovědět)

To uhlyk: Spe se amat?i zam??uj vc na tzv. "cheese", tedy snahu doshnout rychlho a relativn? bezpe?nho vt?zstv (co je u mnoha profi hr?? povaovno za obskurn strategie), zatmco naho?e hraj vce makro orientovanou hru.

uhlyk - 11.04.2010 | 12:27   (odpovědět)

unkwas cize vlastne amatery to hraju lepsie ako ludia z plat. ligy... no totoook

Unkwas - 11.04.2010 | 12:09   (odpovědět)

Komentovan zpasy bvaj v 99% Zlat nebo Platinov liga..s nima se to v?bec ned srovnvat tam systmem fast expa prakticky jet nejde..Funguje to tam postavit malou armdu a ihned na protih?e..po za?tku nejak rozumn? zabezpe?it expu prakticky nejde...
Nydus worm trv stran? dlouho ne se postav prakticky kad hr? si ho vimne a sejme ti ho d?ve.
Overlord : je fakt e se s nm d kdy m rychlost slune scoutovat ale po?d je to bark a kad jeho ztrta je citeln? znt.

Pralev - 11.04.2010 | 11:05   (odpovědět)

Sip: Trochu zapomn na to, e Zerg m vude po map? na vhodnch spotech rozmst?n Overlordy a vid kl?ov msta (chokepointy, k?iovatky, cliffy, expy atd.). To mi p?ijde, co se scoutovn t?e, jako dost podstatn vhoda :o)

Nydus worm je mon k ni?emu, kdy m ten protivnk 1-2 zkladny, ale v pozd?j fzi hry mi to naopak p?ipad jako naprosto ultimtn v?c :o)

atom11 - 11.04.2010 | 11:05   (odpovědět)

Sip: Sem jen vychzel z komentovanch zpas? . Tam se zergovi v?tinou poda? ubrnit expu, sta? v?t mnostv zerlingu (ne nap?klad protoss dojde ze zealotama, pokud nepostav proxy zkladmu tak nem moc anci zni?it expu) . V pozd?jm scoutovan to m v tomhle p?pad? zerg vn? hor (protoss- observa, terran- odhaleni msta) Ale m docela vhodu v mapcontrol? dky rychlosti jeho jednotek. Mutalisci jsou docela uite?n po?d ale je pak pot?eba kombinovat tok s vc jednotkama a mutalisky pouvat pak na zni?eni high templaru, siege tanks a colloseum.

Sip - 11.04.2010 | 10:24   (odpovědět)

to atom11: kal jsem, e scout na za?tku do toho nepo?tm, to bylo myleno scout tou dronou Ta drona ti tam nez?stane v??n?. Overlordem scoutovat je za 1. stranej risk, protoe v p?pad? jeho ztrty je to stran zpomalen a za 2. v t?ch v?tch mapch ne tam overlord v?bec dolet, tak u ti to je prd platn . Expu crawlerem nezajist, n v t ran?j fzi hry, pokud se rozhodne jt tu expu a on to zjist, tak ti j sejme sta? pr zealot? ty toti nem prachy na to j zajistit a pokud u ti j nech, tak to znamen, e za chvilku tam jse leteckma jednotkama, take o n stejn? p?ijde.

Jak u jsem tu psal, nydus je k ni?emu, pomoc n?j wall obejde tak jednou z 30 pokus?, jeliko ne se u n?j postav, tak sta? chvilka na to, aby ti ho zni?il, jde stran? rychle k zemi a je stran? lehk si ho vimnout, protoe ty main oblasti jsou prost? mal. U mutalisk? je jeden problm, pokud je jede a on si toho vimne ud?l counter, tak si v loji, protoe kv?i tomi p?ijde o neskute?n? mnostv minerl? a gzy, kter ti je pak k ni?emu.

atom11 - 10.04.2010 | 22:27   (odpovědět)

To Sip: j sice betu nemm ale jak vydm ze zznamu tak zerg m?e scoutovat v tech 1 Dronou p?padn? overlordem p?ilet?t, v n?kterch mapch je zezadu za zkladnou msto take je nep?itel bez letadel nem?e sest?elit. Zerg m?e fast expansi zajistit crawlerem s n?kolika zergama p?padn? queen m?e vyl?it crawlera. Wall dytak de "obejt" nydus wormem, p?padn? vl?it s mutaliskama na odlkn pozornosti.

Sip - 10.04.2010 | 22:01   (odpovědět)

S tm odzoomovnm a nevhodou hr?? by byl, a to i kdyby si hr? mohl p?i zakldn hry nastavit, jak moc by se to dalo odzoomovat. Kad hr? by byl toti zvykl na jin oddlen a tm pdem by op?t ten, kter hru zakldal, a tud si volil monost max zoomu. byl ve vhod?. Nakonec by to dopadlo stejn? tak, e by se ustanovila napevno hodnota zoomu, se kterou by se hrlo - alespo? v pro-gamer zpasech by to tak na 100% bylo. Osobn? se zoomem problm nemm, m? se zd tohle oddlen dostate?n, i kdy je pravda, e prkrt jsem ji zatouil po v?tm rozhledu, ale zase na druhou stranu to dv dal schopnost "skillu", kdy je sou?st hry i nau?it se po?dn? posouvat s mapou.

K t?m siege tank?m vs. immortal, tam je to jasn, siege je v malm po?tu proti nim naprosto v hji. 10 sieg? vs 1 immortal, tak to je mon ok , ale jakmile se ten pom?r bl tak k t?m 3 ku 1 a mn?, tak siege prohrvaj na pln ??e i v oblhacm mdu.

To, co mi na h?e momentln? vad nejvc je u zerg? nemonost scoutovat do doby, ne se dostanete do T2 - nepo?tm po?te?n scout. Kad mapa, kter je te? ve h?e, je toti pardn? anti-zergsk - mal prostor mainu a k n?mu zk vchod na cliff, take toss i terran si ud?laj krsn? wall a zerg je bez monosti scoutu, take hraje defakto na slepo, dokud se nedostane do T2 a neud?l overseera, nebo nevylep rychlost overlord?m.
Je sice hezk, e m?e zerg t?eba za?t tla?it roachema, ale co je to platn, kdy v moment?, kdy se kone?n? i prolom wall, tak nap?. terran u m 2-3 banchee, pop?. toss pak Void Raye, nebo i immortali.
Na to tak navazuje to, e proti tossovi se z 99% ned jet zpo?tku expanze, protoe nen ?m j ubrnit.

uhlyk - 10.04.2010 | 19:19   (odpovědět)

nebude problem v tom, ze mas instalacku wacraft II beta ?

DeadHead - 10.04.2010 | 19:12   (odpovědět)

zdarec, nenasel by se tu nekdo, kdo zprovoznil starcraft II betu offline a kdo by mi byl ochoten poradit? nevim, v cem je presne problem, ale kdyz spustim warcraft II beta (originalni spousteci exac) tak mi to zrejme nenastartuje ani download patche (pise to no problem detected, ale pod tim kde je (jak predpokladam) progress bar se nedeje vubec nic a btton play je sedivej a neaktivni) ozvete se na icq 252834617 pls diky moc

- 10.04.2010 | 16:09   (odpovědět)

uvidme tedy

nicmn? jsem si z cizch vide viml, e t?eba verze SC2 pro rusky m i jednotky namluveny rustinou

SiMich - 10.04.2010 | 14:02   (odpovědět)

Pralev: M ty zznamy n?kde? Jestli nabhali po jednom, tak bych se nedivil...

Pralev - 10.04.2010 | 13:48   (odpovědět)

Unkwas: Ano, j ale nemluvm o 3 tancch proti 1 immortalovi, ale o replaych, kde t?ch tank? v siege mdu bylo t?eba 10 a immortal? mohlo nabhat, kolik cht?lo, a padali stejn? jak vestky :o)

SiMich - 10.04.2010 | 13:47   (odpovědět)

Taky bych rd vid?l monost odzoomovn, ale ani ne tak pro normln hru, ale hlavn? pro zznamy a iv sledovn zpas? - nevidm d?vod, aby to tam nebylo (kdy to hardware nebude sthat, tak to prost? nebudou d?lat - ani to nemus bt v tu chvli dovoleno).

Unkwas - 10.04.2010 | 13:43   (odpovědět)

To Pralev: Immortalov jsou i proti Siege tank?m v oblhacm mdu ?inn a a...svln? si spo?tej kolikrt mus vyst?elit ne jednoho Immortala sest?el...Jen pro ilustraci mel sem 3 ST v oblhacm mdu a ne se mi povedlo zni?it jednoho Immortala o jeden jsem p?iel.

Unkwas - 10.04.2010 | 13:41   (odpovědět)

To cumlk: Ur?it? by takov patch nebyl problm, ale nemohl by jsi s tm nikde hrt. Blizz m ur?it? oet?en aby hr?i nepoivali n?jak "ADD-ONY" kter by hru usnadnily a dostal by jsi zcela ur?it? bann..
I kdy blizz probaguje e d?l hry pro hr?e, d na jejich nzor atd atd...tak jim vdy v prv ?ad? p?jde prodat co nejvce kopi hry. Pokud bude chtt prodat maximum co p?jde mus mt poadavky aby lapala i na pomalejch strojch. N kad m na nov komp...
Hrl sem x let wow a tam bylo dob?e vid?t jak se staraj o hr?e kte? jim p?inej nejv?t zisk...?na m?la dokonce 24h nonstop linku pro problmy..a kdy jsem pot?eboval pomoc s p?evodem postavy z jednoho ?tu na druh za co se mimojin platilo tak i p?es spoustu mail? a urgovn ?lov?ka kter se znal s GM sem ni?eho nedoshl...Vdy p?jde prvn? o zisk a o hr?e a na druhm mst?..

Pralev - 10.04.2010 | 13:29   (odpovědět)

Co se zoomu t?e, HW nroky uvd?li jako d?vod jen okrajov?. Hlavn argument byl, e je to dle jejich nzoru takhle ideln.

Ad maraude?i + vikingov: Beta kl? nemm, take soudm jen podle replay?, ale p?ilo mi, e immortalov, stalke?i a templ?i si maraudery docela vod... Co m? sp negativn? zasko?ilo, je jak mlo jsou immortalov ?inn proti tank?m v siege mdu.

- 10.04.2010 | 13:28   (odpovědět)

navc by snad bylo tak tek, si p?ed zpasem nastavit uroven zoomu kamery pro oba hr?e stejnou?...a bud by na to hr? p?istoupil, nebo ne - jak prost a jednoduch, bez "znevhodn?n"

- 10.04.2010 | 13:23   (odpovědět)

To Unkwas: dk za info, ale co je tohle za hloupou blizrd odpov?????...od ?eho je potom monost sniovn detail??...nebo to si snad oni mysl, e jet? n?kdo hraje na 486?...heh, jestli m n?kdo opravdu slab stroj, tak a? hraje pouze jedni?ku

t?ch n?tastnch kompromis?, pro skv?l zitek ze hry u myslm blizrd ud?lal a moc...

mysl, e by takov patch komunita zvldla?

Unkwas - 10.04.2010 | 13:13   (odpovědět)

To cumlk: Troku se bojim e patch pro odzoomovan asi nebude v n?jakch odpov?dch blizz ?ikal aby hr?i na slabch strojch nebyli znevhodn?ni.

- 10.04.2010 | 13:03   (odpovědět)

takto nechutn? nalep kamera je hlavn?, kv?li lu?k?m, aby v t?ch jejich TV p?enosech lo n?co vid?t...nechutn

- 10.04.2010 | 13:01   (odpovědět)

To Unkwas: prve, ta kombinace stalker? s colosy vs marauder a viking, mi vychzela v?tinou vt?zn pro terrany + m zkuenosti...samoz?ejm?, e zle i na skillu hr?e za pro?ky, ale m? se zd prv? kombice maraude?i + vikingov za terrany univerzln nakopva?ka prcinek

jinak doufm, e komunita brzy vyd n?jak enginov patch(pokud to dok), kter by dovolil si kameru od zoomovat, p? chci toho na ploevid?t vc a blizrd ?e?i, e by nelo mikro jsou hloupost - mikrovat by lo i slun? i s oddlen?j kamerou(viz patch na sc1 pro vt? rozlien a zv?ten plochy)

Unkwas - 10.04.2010 | 12:48   (odpovědět)

To cumlk: Ono to nen tak jednoduch jak vypad...Nevm jak zpasy jsi vid?l nebo odehrl ale jet Maradery a Vikingy nesta?..a je to jedna z mla jednotek kterou m?e Terran pout proti Immortalum na kter takov Siege Tank nebo Thor je prakticky k ni?emu (pokud nepouije Thor "bombardovn" ) Sta? pr Stalker? + Colossus nebo cokoliv vzdunho a jdou do kytek..A a? nerad p?iznvm e nutnost zkoumat Concussive Shells byl od BLizz dobr krok

- 10.04.2010 | 12:21   (odpovědět)

infestor pouiteln je...nejvc pod?lan z celho SC2 je hlavn? marauder: to je tak p?eb?stovan jednotka, a je mi na blit...to je sice hezk, e se mu zpomalovn mus vyrobit(stejn? jen o troku dl potrv, ne tu schopnost bude zase mt)...hlavn? damage 10+10 proti armored je len + 125HP a 1armor...lehk d i s 10damage + spomalovn...vdyt sta? za terrany masovat jen tuto jednotku s vikingy a je vystarno...balanc, jak poj?em se vysr*t

ono se sta? podvat na jakkoliv jin zpasy za terrany a tato jednotka tam nakopv prcku vemu...kdyby ho alespon sthly na 100HP +10damage(+5 vs armored)...p? ta jeho spomalovac schopnost je p?ern? siln u jen sama o sob?...a to m?l bt marauder p?vodn? p?edevm jen podp?rn jednotka - dnes je to vak masov armagedon

Sip - 10.04.2010 | 10:13   (odpovědět)

No, tak tam je sice vid?t, jak ten infestor je k ni?emu, ale zase na druhou stranu, kdy vid?l, e se k t?m colos?m nedostane, tak m?l na ty sentry nahzet Fungal Growth - sta?ilo by to 2x a sentry by pochcpaly. Jene to se to rad, kdy to ?lov?k krsn? vid z replaye

Dusho - 08.04.2010 | 21:44   (odpovědět)

tak dalsi dokaz o tom aky je Infestor 'ucinny' i v rukach profika:
http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/12/Wwz9hh3Ch8c

Unkwas - 08.04.2010 | 21:21   (odpovědět)

Ja bych vam stejn? DT nejradej upln? zakazal

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 20:22   (odpovědět)

Starcraft Noot : protoe DT je top ground tech protoss?, kdeto marauder je druh jednotka terran?

Scipaeus121212 - 08.04.2010 | 20:14   (odpovědět)

V tom replay ZvP ten Zerg prohrl proto e v jeho toku na protoss?v base si nechal phononovejma kannama (!!!) zast?elit overseera. Kdyby si ho nechal vc vlevo dole, vyhrl by.

Pralev - 08.04.2010 | 20:03   (odpovědět)

Nicmn? souhlasm i s nzorem n?koho ne, e Blizzard na ty patche trochu moc sp?ch... Nedv komunit? dostatek ?asu najt countery a zkouet nov strategie s tm, co existuje, hned nerfuj.

Sip - 08.04.2010 | 20:01   (odpovědět)

Naprosto souhlasm s Pralevem, kdyby infestor mohl aspo? ty schopnosti pouvat jako zahrabanej, tak by byl rozhodn? mnohem pouiteln?j, ale tekhle prost? nem vyut a Infestor pit (nesjem si jistej, jestli se ta budova pot?ebn na n?j tak jmenuje) se stav jen proto, aby ?lov?k mohl p?ejt do T3.

Starcraft Noot - 08.04.2010 | 19:40   (odpovědět)

Kdy u m Marauder svou schopnost vylepen tak pro? ne i Dark Templar se svou neviditelnost

Pralev - 08.04.2010 | 19:26   (odpovědět)

Infestor by mohl bt imba v 2v2 :o) T?eba to znehybn?n armdy + bou?ky od Protossa. Anebo pokud by ty schopnosti (hlavn? Neural Parasite) mohl pouvat zahrabanej, pak by to byla taky dob?e siln a uite?n jednotka.

atom11 - 08.04.2010 | 18:56   (odpovědět)

To Unimatrix325: http://www.youtube.com/user/HDstarcraft#p/u/2/q02GKfPfMMs. Kdyby n?kolikrt nep?iel o overseery mon by vyhrl, kdy jeho hlavn armd to?ila na protossovu zkladn? tak protosse zachrnily dark templ?i a jet? v n?kolika bitvch ( myslm e protoss stratil jen 1 dark templ?e z 6-8)

Dusho - 08.04.2010 | 18:49   (odpovědět)

Sip: toho Infestora mozno Blizzard nebalancuje lebo nevie ako.. kedze ho nikto nepouziva . Ked SC1 vysla z bety, tak par jednotiek len tak zmizlo a objavili sa ine na ich miestach - mozno to caka Infestora. Vazne si nepamatam hru kde by zerg spravil s infestorom nejaky zvrat v boji - naopak high templar (storm, feedback) a ghost (EMP) vedia upravit sily na bojisku.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 18:43   (odpovědět)

O jakym videu je zase ?e? ?

Sip - 08.04.2010 | 18:22   (odpovědět)

to halal: Zergskej nydus je naprosto nepouitelnej, pokud hr? proti tob? nen pln lama. Zkladn plocha "main" zkladny je vude tak mal, e tam rozestav pr budov a m ji viditelnost pokrytou celou a pak zlikvidovat stav?jc se nydus je otzka n?kolika vte?in, i kdy m jenom pr jednotek.

btw ten nov patch a jeho balanc je zatm docela drtivej pro m? jako pro zerga. Dneska 8 zpas? a 6 proher a to jsem 2x vyhrl proti dalmu zergovi

halal - 08.04.2010 | 17:48   (odpovědět)

no ono to v tom videu bylo hlavne tim, ze utocili na 3+frontach a v tej neprehlednosti ty overseery stalkerama sundaval a DTka odklizeli povrch. Ale fakt jsem necekal, ze to ten toss vyhraje do posledni chvile. Ale v tech bitvach se prave asi ukazal jeho skill kdyz dokazal zamerit overssery (taky bylo videt, ze ke konci v tech mega bitvach mel zerg APM asi 70 kdezto toss misty az 400 )

halal - 08.04.2010 | 17:45   (odpovědět)

zergskej nydus je taky pekny svinstvo - narozdil od ostatnich ras ti tam dropnou celou armadu a nehrozi jim, ze ji ztrati v procesu
ja ze vseho nejvic prisel na chut sentry, ta mi ty hry proste vyhrava proto se ale taky bojim, ze ji oslabi

SiMich - 08.04.2010 | 17:24   (odpovědět)

J u jsem od za?tku o?ekval, e Zerglingov budou mt n?jak upgrade, kter jim umon plhat po cliffech (kdy jsem vid?l, jak ostatn rasy maj jednotky, kter to um). A ono nic. Msto toho je tam asi to prokopvn se Roach?... Osobn? bych rad?ji vid?l plhajc Zerglingy (v tuhle chvli u je to asi jedno, kdyby to zavedli, tak by to byl nejsp moc velk zsah do balancu - levn jednoduch a ve velkm po?tu i siln jednotka, kter m?e obejt wall-in).

atom11 - 08.04.2010 | 17:09   (odpovědět)

halal: V tom videu to trochu zerg nevychytal z overseerama, tak mu prottos p?ichystal kolem 6 dark templa?? (ti nikomu nevad ze svma 45 dmg a neviditelnost )

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 17:04   (odpovědět)

Guardian nebyl slabej, ale byl pomalej, m?l jestli se nepletu jen 120 zdrav a dval jen 20 dmg.
Brood lord dv 25 damage + broodlinga. Co je docela svinstvo. Tu damage by mu m?li skrouhnout aspo? na 15, pokud u cht?j nechat to szen broodling?. Proote oni sice moc kod nenad?laj, ale znep?ehled?ujou bitvu, ruej jednotky, p?ekej atp. Ve vsledku to je p?knej chaos (p?knej i ve vznamu, e to je dobrej npad), ale prv? e to IMHO jet? neni vybalancovan.

halal - 08.04.2010 | 17:00   (odpovědět)

nj, ale od toho jsou tady ty komentare, ze?
Ted bylo na huksyho/HD channelu video ZvP, kde to Z vytahl az na broodlordy, sice daval tossovi pekne zabrat, ale ukazalo se, ze stalkeri s blinkem si to vzhledem k rychlosti broodlorda celkem povodili. On ani guardien v SC1 nebyl slabej, zjo

Nejvic me ale stve ten storm, kdyz to clovek musi hodit tak 3-4 aby zabil slusne uhejbajici jednotky to uz si radsi postavim par colossu

Destroyer - 08.04.2010 | 16:39   (odpovědět)

Vzdycky me fascinuje jak kazdy breci po kazdem patchi ze to a tam to je na hovno a co vsechno by s tim neudelali, jak kdyby tomu rozumeli, ale tomu se diky bohu rika balanc ve kterem je blizz jako ryba ve vode

marine - 08.04.2010 | 16:02   (odpovědět)

osobn? bych hlavn? sthl ivoty marauder?, roach?m a broodlord?m

Theo - 08.04.2010 | 15:48   (odpovědět)

Nechpu, pro? furt ?ete Zerglingy, boha. to je snad jasn, e ?ty?i Colossov rozmast?j armdu Zergling?. Rozmast?j i armdu Mari?k?, mon Zealoti chvilku vydr s chargem. O tom to snad ale nen, kdy nep?tel posl Colossy, tak snad nespolhm na svou nejslab a nejlevn?j jednotku. A ltac jednotka na blzko? To se radi ani nebudu vyjad?ovat. Btw, nevm, co je na nzvu Roach nezergskho, pravd?podobn? odvozeno od cockroache, vba, kter jak znmo p?eije i v drastickch podmnkch. Hmyzckej a hnusnej a na p?du, podle m? k Zerg?m pat?. A zdarec tofku, ve?er zapa?me

Scipaeus121212 - 08.04.2010 | 15:43   (odpovědět)

To Unimatrix325: Tak m asi pravdu. Oni zerglingov asi maj problm s tim e Roachi jsou v drtiv vetin? p?pad? lep, sp ne e by sami o sob? byli patn..
Ta leteck jednotka na blzko m pravdu byla trochu n?co jako zergling vs. SCV kterho hon p?es celou mapu pokud by nebyli znateln? rychlej

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 15:41   (odpovědět)

Brood lord je leteck jednotka s vbornym dost?elem, kter m 275 HP (srovnejte se silou stormu), dv dmg 25 a jet? kadym tokem vyrob malho "zerglinga". To mi p?ijde sakra imba, by? je zbavn pozorovat jejich tok. Ze zem? skoro nejdou sejmout. A zerg jich nepot?ebuje ud?lat tolik (sta?ej bohat? 2-4), aby nem?l zrove? slunou pozemn armdu, kterou si je ochrn p?ed letectvem.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 15:38   (odpovědět)

Jene ta leteck jednotka na blzko m za cl mnohem pohybliv?j jednotky, ne je stojc mari?k, nebo pobhajc zealot. Pokud teda mysl ltajc jednotky proti leteckm jednotkm.

A st?eleck jednotky zergling?m vadili dycky. To neznamen, e se nepouvali. Ale logicky nem?e mrak zergling? poslat proti p?ti coloss?m, nebo 60ti mari?k?m.

Sip - 08.04.2010 | 15:36   (odpovědět)

No tak u Broodlorda j nevidm, e by byl n?jak p?eboostovanej. Je pravda, e je silnej, ale za prv sta? pr vzdunch jednotek a je hned dole a za druh ne se k n?mu zerg dostane, tak to trv o dost dle, ne tyhle hi-tech jednotky ostatnch ras.

S infestorem naprosto souhlasm. Osobn? jsem ho pouil jen n?kolikrt a to jenom proto, e jsem ho cht?l vyzkouet, jak moc
?innej je. Je pravda, e kdy jsem ho pouil v ZvsP a ovldnul jsem mu t?eba 3 Immortaly, tak to nad?lalo p?knou paseku, ale vzhledem k tomu, e je Infestor tak "obrazov? velkej", tak se na n?j d krsn? zam??it a je vpodstat? hned pod kytkama.
Navc sthat mikrovat s hydrama+roachema a jet? k tomu tam blznit s infestorem, to je docela hardcore. Je mon, e ty hr?i, kte? jsou na vysok rovni ho t?eba dok vyut, nevm, ale asi zase tak pln? nepouitelnej nebude, kdy ho Blizzard
ve h?e nechv a prakticky neupravuje.

mauriicio - 08.04.2010 | 15:34   (odpovědět)

To Bongo: Zrovna proti oslabovnm massovch armd nic, nemm, jen mi to p?ijde zbav. Je jasn, e pokud n?co oslabili, bylo pot?eba to oslabit, jen se divm jakmi cestami se ubraj (jako e t?eba zuby nehty bn rou??m jejich 145 hp za 75/25 res.)
Zrovna vylepen Khaydarin amulet vs zmenen stormu - co dodat?
Mimo Void? celkem souhlasm - maraude?i jsou i bez zpomalovn dostate?n? siln (koneckonc?, kdy brnte zkladnu tak je vm k ni?emu), jen mi trochu vad posilovn Thor?, v poslednch pr vide jsem je v?bec nevid?l (jo, thory nemm rd, jmno nejmno )

Scipaeus121212 - 08.04.2010 | 15:27   (odpovědět)

To Unimatrix325: Ltajc jednotka nablzko by byla rozhodn? mnohem efektivn?j ne jakkoliv pozemn jednotka nablzko... Pokud by byla dost rychl.
Zergling?m nevad jenom force fieldy, je poraz prakticky vechno co to? na dlku, s monou vyjmkou hydralisk?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 15:19   (odpovědět)

J bych vyuit zergling? vid?l velice podobn, jako v SC1. Mon n?kter schopnosti jsou pro n? dost p?ekka - t?eba ty force fieldy.
Ltajc jednotka na blzko by byla hrozn? neefektivn

Bongo - 08.04.2010 | 15:06   (odpovědět)

To mauriicio: J si naopak myslm, e balanc d?laj naprosto skv?le, zatm se vema zm?nama souhlasm. Blizzard jasn? ?ekl hne dna za?tku, e ud?l ve proto, aby se pokusil zabrnit masovn 1 - 2 typ? jednotek. Proto je naprosto logick tyto jednotky oslabit nyn, kdy na za?tku nikdo nemohl tuit, e se budou masovat e. K tomu slou beta a j si osobn? myslm, e hra bude vybalancovna skv?le, taky na tom d?laj nejlep odbornci co se RTS t?e. dn CaC, CoH nebo Warhamer nem?l tak dobr balanc jako SC2 u ted v bete.

Scipaeus121212 - 08.04.2010 | 15:04   (odpovědět)

To Unimatrix325: Jenom ze za?tku, Colossus/Sentry naprosto rozmas jakoukoliv zergling armdu, sta? jeden colossus nebo tak 4 sentry, MnMnM Taky od ur?it velikosti okamit? zabije vechny zerglingy, Siege tanky se splash dmg taky hned zabijou vechny zerglingy, Rou?e >>>> Zerglingy v ZvsZ. Maj ur?it vyuit v menich p?epadech, ale stejn? nejsou moc dobr. Rd bych je vid?l jako mnohem d?leit?j jednotku. Ltajc jednotka na blzko je n?co jako 10 metrovej ptakojet?r co ere letadla

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 15:01   (odpovědět)

Za zergy nehraju, ale souhlasim. INfester je takovej nemastnej, nikdo ho proti m? zatim nepouil. S lurkerem byla v?t sranda.

Otzka je, jestli j takovejhle realtime balanc to nejlep. Protoe oni upravujou statistiky rychleji, ne t?eba hr?i sthaj nachzet protitaktiky. Take ono by to lo n?jak uhrt, ale zatim se nev jak, tak um?le zhor n?jakou jednotku.
No snad v?d?j, co d?laj...

mauriicio - 08.04.2010 | 14:44   (odpovědět)

Omlouvm se za "rou?e", ale m? se v?bec nelb to jmno - ne vedle vech ling? a lisk?.
Jinak je vn? bezva jak si Blizz hraje s jednotkama. Tak teda stvo? Roache, jako e je jich mo?e a e jsou nezabiteln. Pak zahrabe regeneraci, tu sn, zru jej vylepen a nakonec vezme armor. Kdyby m?li odza?tku +/- 70 ivot? uet?ili by si nmahu.
Templr?m d amulet, aby mohli hned po warpinu seslat bou?i, kteruo pak oslab. Ud?l Void, e jsou jako po?d siln?j, no a pak jim nech 2 stupn? (vte, e po nabit z?stv Void jet? 3 vte?iny zeslen? Pro? radi neoslabili toto?).
Je zbavn e jakmile se cokoliv za?ne masovat, dostane to nerv (mass warpgate, marauder?, te? roach+Hydra). Doufm e jen vyuvaj bety k vyzkouen co nejvce monost (jak se dozvte, e je balanc nejlep? Kad zm?na ho zhor )

Unkwas - 08.04.2010 | 14:35   (odpovědět)

To Dusho: Ja osobn? bych infestora vym?nil za Lurkera nechapu pro? ho vykrtli

Dusho - 08.04.2010 | 14:34   (odpovědět)

Protossky storm je fakt o dost slabsi oproti SC1, ten efekt by tiez mohli orezat.. vyzera to az velmi 'bombasticky' na to aky dmg to sposobuje.
Zmenu u Maraudera vitam.. to spomalovanie bol riadny bonus.
Tiez mi chyba zaujimava caster jednotka u zerga.. Infestor sa podla mna velmi neujal.. Osobne ho ani nestaviam, jeho schopnosti v boji velmi nepomozu a ak trochu ano (neural proti velkym jednotkam) tak to za extra manipulaciu s nim velmi nestoji.

tofa - 08.04.2010 | 14:17   (odpovědět)

omlouvam se, thory ....bude mit rychle namasovany

tofa - 08.04.2010 | 14:13   (odpovědět)

s tema Marauderama si delaj snad prdel....jak je mam ted asi zastavit?

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 13:55   (odpovědět)

zerglingov rozhodn? vyuiteln sou.
A brood lordi jsou podl? m? dal jasnej adept na o?ezn, protoe kdy u se k nim zerg dostane, tak se to skoro ned.
Ltajc jednotka, co to? nablzko (pokud to neni kamikaze) moc nedv smysl

Scipaeus121212 - 08.04.2010 | 13:51   (odpovědět)

No, betu nemm, take tohle je jenom theorycrafting ale pln? vechny zm?ny jsem uvtal (jenom Void ray tak n?jak jako prakticky nikdo nechpu a nevim jak to vechno ovlivn ) ale m? stran? vad e zergov maj jenom 3 (!!!) pouiteln bojov jednotky (mutalisk, hydralisk, roach), s vjime?n? vyuitelnym banelingem, v uplnym konci hry kdy je to u stejn? jedno maj brood lorda a na uplnym za?tku maj (z nutnosti) zerglinga. Corruptor je upln? nanic v porovnn s mutaliskem, jenom proti coloss?m maj mon anci , ale jsou stran? pomal. J sm bych ud?lal tyhle zm?ny:
Hydralisk by byl tier 1,5 (k hydralisk den by bylo t?eba spawning pool, ale ne lair) a byl by tak n?jak obecn? oslabenej a levn?j jako kompenzaci
Roache bych upln? p?ed?lal (protoe ho nenvidim) - roach den by pot?eboval lair, m?l by 80 HP, byl by relativn? levnej, regeneroval by 4 HP/sec i nad zem, atd. Byl by prost? jednotka na mal p?epady, ni?en posil kter jdou po dvou po t?ech, mohl by se pohybovat pod zem atd.
Zergling by mohl dostat zbrusu novej upgrade v lairu (je docela jedno jakej, mon 5 HP)
Corruptor by mohl dostat + upgrade na rychlost (drahej), snen bonusu proti massive
Ultralisk by mohl chodit nad force field a zerglingama (te? je pln? na houby)
Mutalisk/Baneling/Brood lord by byli zatim nezm?n?n, uvid?lo by se pozd?ji jestli jsou moc siln/slab
A cht?lo by to 1/2 nov jednotky podle m?, Jsou to p?ece biologick mutanti, ty by m?li bejt r?znorod Uvtal bych osobn? ltajc jednotku co to? na blzko (jakto e dn takov neni?!). Mon e by zergov byli moc siln, ale takhle jenom spamujou ty t?i jednotky a bu? je spamujou dost rychle nebo ne.. Chce to podle m? v?t r?znorodost.
Ale mon trvim moc ?asu nad hrou kterou ani nemam

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 13:47   (odpovědět)

No prv? toho se bojim. VR byl primrn? counter na velk lod?, ale kdy ?lov?k mus mt 2-3 na jeden BC nebo carrier, tak to u neni counter
N?jak te? pro n? skoro nevidim vyuit

halal - 08.04.2010 | 13:31   (odpovědět)

VR je oslabenej, nekdo nekde psal, ze jeden VR pred pred patchem zabil jeden carrier a ted ho sotva zvladnou 2, navic pokud jsou vsichni bez upgradu.. pokud jsou vsichni s upgradem, tak uz je potreba 3. To uz se vyplati postavit si vlastniho

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 13:01   (odpovědět)

No j prv? nevim, kolik m?l VR p?vodn?. Ale chpu to tak, e ho oslabili
Storm m 80 dmg za 4s, ale hrozn? malou plochu, m 3s cooldown, do patche 8 nezabil ani hydraliska, pokud se tento v?bec nehbal. V praxi to vypad tak, e pokud protivnk neni lama, tak jednotkama hebje a ze stormu schyt 20 v horim p?pad? tak 30 dmg. A to u je docela sm?n.
v SC1 m?l storm 110 a to u byl oslabenej patchema.

Hraju za Protossy samoz?ejm?

Unkwas - 08.04.2010 | 12:27   (odpovědět)

To Unimatrix325: jen pro zajimavost kterou rasu hrajes ?

Unkwas - 08.04.2010 | 12:26   (odpovědět)

To Unimatrix325: Jde o to jesi mel VD na druhe urovni 8+16 nebo to bylo az na treti...V pripade ze to mel na druhe tak ma oslabeni v opacnem pripade posileni
Storm pokud mne pamet neklame ma pozkozeni 80 za 4 sec coz je docela dost...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 12:12   (odpovědět)

Zealot rushe hrozn nebudou, terran m wall

ego - 08.04.2010 | 12:12   (odpovědět)

nechpu, zergove mi p?ijdou proti terranum uplne v haji a ted jeste snizeni armoru u roache a nizsi hp u hydralisku.

Theo - 08.04.2010 | 12:09   (odpovědět)

To Sip: Ja proti tomu nic nemm, uznvm a podporuju zergy, co spamujou obrovsk mnostv jednotek, koneckonc? je to swarm, no ne? Ale zrovna jsem m?l v?era pocit, e ty Hydry jsou teda a nechutn? siln, je fakt, e m?ly max upgrade na tok a i n?co na armor. S tm Marauderem uvidme no, dneska zkusm. Je fakt, e Zealot rushe budou asi hnusn. T?eba si to pn? Blizzardi rozmysl, a jim fra zaplav rozho??en Terransk komunita, a nebo to t?eba nebude TAK zl, musme testovat, od toho jsme beta teste?i

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 10:41   (odpovědět)

No jestli m?l VR na tom t?etim stupni 16 + 32 a te? m maximln? t?ch 10+15 na druhym, tak to je teda downgrade jak svin? (
TO by m? zajmalo, ?im se budou countrovat BC a Carriery.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 10:33   (odpovědět)

Jenom doufm, e v p?tim patchi roachovi neseberou armored. To by z n?j zase najednou byla pain in the ass, protoe by to oslabilo stalkery a p?edevim immortaly proti n?mu...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 10:31   (odpovědět)

Unkwas : ty m pocit, e void rays poslili ?
Protossy furt posiluj ? Kde ije. Kadej patch byl v podstate orznut protossu.
Storm m oproti SC1 smenou cinnost a efektivitu. Plague se skoro nepouvalo a msto nej tam je fungal growth. A swarm byl v podstate neuveritelne imba schopnost.

Akort se divim, e neskrouhli force field u sentry.

Marauder byl podle me imba prve tim, e mel dost zsadn schopnost bez upgradu. U neexistovaly hit and run taktiky, protoe nakouknut k terranovi znamenalo ztratit jednu jednotku a to v poctecnch fzch hry je steejn.

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 08.04.2010 | 10:25   (odpovědět)

Ad Marauder a nutn upgrade hur !! Zmrdi zkurven, dob?e jim tak.
Ad Void ray : OMG !!!
Ad Roach : hur!!
Ad Hydralisk : hur !!

Sip - 08.04.2010 | 08:59   (odpovědět)

J nevm, co se po?d vem nelb na tom, e zerg "spamuje" jednotky. U zerga to tak vdycky bylo, je a bude, on ani nem jinou monost. Snen ivot? hydry z 90 na 80 je podle m? dost velk oslaben a k pom?ru cena/vkon to bude hooodne znt. Snen armoru u Roache, no sem zv?davej, co to ud?l, a dote? se mohl ?lov?k spolhat na to, e roach je jedna z mla jednotek, co opravdu chvli n?co vydrela. ?emu se ale divm, ta kto je opravdu ten "upgrade" u marauder?, chpu, e cht?ji zamezit jejich spamovn, ale zase na druhou stranu to byla pro terrana v po?tcch hry celkem d?leit schopnost, jsem zv?dav, jak te? p?ed tm upgradem obstoj proti zealot?m.

Jinak docela m? mrz to, jak ubraj jednotkm bonusy, proti ur?itm typ?m jednotek, viz. nap? tento patch a Void Ray (z 2 (+4 proti obrn?nm) na 5), doufm, e se nakonec nedo?kme toho, e ty bonusy budou jen minimln a jinak kad jednotka pojede na sv?j klasick zkladn damage.

Uvidme, co tohle vechno ud?l ve h?e no, nem cenu hned bre?et ekl bych, e u toho balancovn je tak velk problm dn tm, e kad typ hr??, myleno hr?i s rozlinm skillem a tm pdem z rozlinch lig, si st?uj na n?co jinho. Nap?. pro n?koho z m?d?n ligy se to m?e zdt vybalancovan pln? jinak, ne pro hr?e z platinov, kte? jsou schopni s t?mi jednotkami po?dn? manipulovat.

Theo - 08.04.2010 | 08:44   (odpovědět)

To Unkwas: Ne p?esp?li, ale co mu p?idali splash damage, je to proti t?m Mutalisk?m lep. Na velk jednotky je slunej, m docela dobrej dost?el, ale stejn? pro m? hlavnm AA ?eenm z?stv Viking. Thor je ale docela slunej v kombinaci s Mari?kama

Unkwas - 08.04.2010 | 08:38   (odpovědět)

To mauriicio: Uznvm s Hydrou proti "Rou?ovi" sem lpl trochu vedle..BTW jak jste spokojen s Thorem jako AA ?

Theo - 08.04.2010 | 07:50   (odpovědět)

To mauriicio: Tak to bych ne?ekl, asi jsi jet? nezail po?dnej mass Hydra spam. V pozd?jch fzch zna?n? p?evldaj nad Roachema dle mch zkuenost

Theo - 08.04.2010 | 07:50   (odpovědět)

To mauriicio: Tak to bych ne?ekl, asi jsi jet? nezail po?dnej mass Hydra spam. V pozd?jch fzch zna?n? p?evldaj nad Roachema dle mch zkuenost

Theo - 08.04.2010 | 07:45   (odpovědět)

Hmmm, take zm?ny. No rychlej stav?n u Siege a Thora uvtm a s tm Marauderem... I saw it coming. Tuhle jsem byl na fru a n?jakej chytrk to tam hzel do placu, tak mi bylo jasn, e se toho chyt. Ale tak budi, nebude tak zle, prost? dal upgrade. Musm jako Terran uznat, e Marauder byl mon trochu OP. Ostatn zm?ny vtm, Roachov a Hydry byly p?knej trn v zadku. Jinak vyzvm fellow beta testers, ozv?te se, rd zapa?m s dalma ?echama. Jmno ve h?e Sinloth.cze

mauriicio - 08.04.2010 | 07:38   (odpovědět)

Chudci Prottosi byli naopak n?jak oslabeni v kadm (!) patchi.
Poslnm hydry proti roachovi (tohle je stran? nezergsk jmno) nem?e porovnvat - hydra m bonus proti armored a roach proti bio (?, nebo light?, j nevm v databzi to nen tak m? opravte - a pou?te) To je jak klasick fantasy bitva: Bojovnk nem?e porazit st?elce (je ust?len ne se p?ibl), st?enec vdy podlehne mgovi (meteor + tt) a mg vdy bojovnkovi (magick imunita).
Nicmn? uznvm e Hydry kdy u n?kdo stav, tak pouze jako dopln?k k rou??m

Unkwas - 08.04.2010 | 06:08   (odpovědět)

To Stone: J jen doufam e to nez******. J sa jen nemohu zbavit pocitu e tosy stle posiluj na kor ostatnch ras a p?iznvm e jsem proti nim zaujat a nemam je rd Z?stalo jim "vechno" utetn z SC1 + BW mam namysli storm, teleport jednotek...a napr zerg byl o?ezn o plague , swarm....a jen pro zajimavost zkuste si poslat Hydru proti Roachovi kdo vyhraje.

NDakota - 07.04.2010 | 23:45   (odpovědět)

S Marauderem naprost souhlas a to za ty Terrany hraju taky .

Bongo - 07.04.2010 | 23:38   (odpovědět)

S patchem jasn spokojenost, je tu jasn? vid?t, e se sna zabrnit spamovn jednoho typu jednotek. Bylo spousta roch, hydra a marauder spam?, tak jejich omezen je jedin? vtan.

f - 07.04.2010 | 23:07   (odpovědět)

dokud nepridaji vyhodu cliffu tak je to spatne

halal - 07.04.2010 | 22:35   (odpovědět)

tak oni si s tim celkem pohravaj, nakonec to bude sice hodne jiny nez to bylo na zacatku, ale myslim si ze to bude dobre vybalancovany (jak mezi rasama, tak v samotnej rasach - treba morauderi nebo roachove se spamovali s docela solidni uspesnosti)

Whiskey - 07.04.2010 | 22:33   (odpovědět)

S Marauderem souhlasm, fakt byl overpowered. A s Roachem defuckto taky. I kdy armor 2 mi p?ilo cool.

Tempest - 07.04.2010 | 22:30   (odpovědět)

sak voni tomu rozumi myslim a doufam ze lepe nez my sici dohromady

Stone - 07.04.2010 | 22:00   (odpovědět)

To Unkwas: Nemusis byt tak prehnane skepticky. Ja verim, ze to nezk**vi.

Unkwas - 07.04.2010 | 21:52   (odpovědět)

Tak to je mazec...za chvilku budem zkoumat aby mohl Marauder alespon st?let
Void ray byl u takle dost silnej a k Hyd?e se rad?j vyjad?ovat ani nebudu

Stone - 07.04.2010 | 21:52   (odpovědět)

To Kusai: To chteji z Maraudera udelat dobre vybalancovanou jednotku a touhle zmenou se jim to urcite dari. Jeho shcopnopst zpomalovani mi prislo moc silne na to, ze jej mohl mit hned na zacatku hry a bez upgradu. Casto bylo videt za terany spam Marauderu, proto tuhle zmenu vitam.

Kusai - 07.04.2010 | 21:35   (odpovědět)

No tak to mam docela dost ..... maurauder O.o ? to chtej zneho udelat co ? tyvole tak to je fakt nice

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.