StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

StarCraft II Beta - Patch 6 (version 0.8.0.14593)

27.03.2010 | 09:20 - Jetro

Včera uvolnil Blizzard další patch pro probíhající betu, v rámci něhož proběhl i kompletní reset na Battle.netu. Z níže přeložených změn je patrné, že došlo především k dalšímu oslabení Protossů.

 

Obecné

- Nyní můžete po dokončení hry na obrazovce se skórem nahlásit nevhodné chování nebo blokovat komunikaci s hráčem pravým kliknutím na jeho jméno a vybrat "Report Abuse" nebo "Block Communication".
- Nyní si můžete po dokončení hry na obrazovce se skórem prohlédnout profil jakéhokoli hráče pravým kliknutím na jeho jméno a výběrem "View Profile".
- Aktualizované popisky u jednotek a schopností, aby odpovídaly všem regionům.
- Vylepšená přehlednost jednotek na zergském creepu.
- Vylepšená přehlednost týmových barev protosských jednotek používajících warp-in, aby se dalo lépe rozlišit mezi několika protosskými hráči.
- Vylepšen systém, který se zabývá postupy a sestupy mezi ligami.
- Vylepšena funkce favorizování k přesnějšímu zachycení vyrovnaných zápasů a správnému zobrazení na obrazovce se skórem.
- Vylepšen systém vyhledávání 2v2 zápasů, aby docházelo k rychlejšímu nalezení her.
- Vylepšena funkce záznamů, takže při prohlížení záznamu se chybějící mapy stáhnout z Battle.net.


Balancování

- Terrani

  • Viking
    • Změněna cena ze 125 minerálů a 100 plynu na 150 minerálů a 75 plynu.
  • Ghost
    • Změněna cena ze 100 minerálů a 200 plynu na 150 minerálů a 150 plynu.
    • Dosah EMP snížen z 3 na 2.
  • Factory
    • Snížena cena z 200 minerálů a 100 plynu na 150 minerálů a 100 plynu.
  • Tech Lab
    • Snížena cena z 50 minerálů a 50 plynu na 50 minerálů a 25 plynu.
  • Reactor
    • Čas výstavby zvýšen z 25 vteřin na 50 vteřin.
  • SCV
    • Počet životů snížen z 60 na 45.
  • Bunker
    • Čas výstavby snížen ze 40 vteřin na 30 vteřin.
  • Marine
    • Čas výstavby zvýšen z 20 vteřin na 25 vteřin.

- Protossové

  • Colossus
    • Sníženo způsobované poškození z 23 na 20.
  • Observer
    • Zvýšena cena z 25 minerálů a 75 plynu na 50 minerálů a 100 plynu.
    • Čas výstavby zvýšen z 33 vteřin na 40 vteřin.
  • Stalker
    • Způsobované poškození zbraně Particle Disruptors zvýšeno z 8 (+6 proti obrněným) na 10 (+4 proti obrněným).
    • Sníženo poškození po vylepšení zbraně z +1 (+1 proti obrněným) na +1 (+0 proti obrněným).
  • Dark Templar
    • Změněn typ jednotky z Biologický-Psionický na Biologický-Psionický-Lehký.
  • High Templar
    • Změněn typ jednotky z Biologický-Psionický na Biologický-Psionický-Lehký.
  • Dark Shrine
    • Čas výstavby zvýšen z 80 vteřin na 100 vteřin.
    • Zvýšena cena ze 100 minerálů a 200 plynu na 100 minerálů a 250 plynu.

- Zergové

  • Baneling
    • Poškození výbuchem zvýšeno z 15 (+20 proti lehkým) na 20 (+15 proti lehkým).
  • Roach
    • Rychlost regenerace při zahrabání snížena z 10 na 5.
    • Vylepšená rychlost regenerace při zahrabání snížena z +20 na +10.

 

Opravy chyb

- Opravena chyba ovlivňující nesprávné zařazení dohodnutých týmů do určitých lig.
- Opravena chyba ovlivňující náhodné týmy, která způsobovala, že za určitých situací nebyly udělovány žádné body za výhry a příliš mnoho bodů bylo odečítáno za prohry.
- Opravena chyba zobrazení zásoby bonusových bodů na obrazovkách rychlého vyhledání zápasu a lig a žebříčků.
- Korejský klient: Opravena chyba ovlivňující správné zobrazení profilů pro korejské hráče. Nyní si mohou prohlédnout své postavení v lize na své profilové stránce.
- Opraven občasný pád hry při jejím vypínání.
- Polský klient: Opraven pád hry, který mohl nastat kdykoliv při zobrazení zprávy "Player is no longer being revealed!"

Zdroj: battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Mondrogar - 30.03.2010 | 21:53   (odpovědět)

zbytecne uvadis veci do extremu

Romla - 30.03.2010 | 20:45   (odpovědět)

To uhlyk: Jednotek je přibližně stejně jako v Brood Waru, ale já bych právě chtěl víc. Nicméně budu je mít aspoň v singlu.

uhlyk - 30.03.2010 | 19:59   (odpovědět)

jj a protoss by mal mat planet cracker co ti znici celu bazu a sme doma u super titulu C&C, kde nakoniec museli byt zakazane super zbrane...

Mondrogar - 30.03.2010 | 19:49   (odpovědět)

uhlyk: nerikam ze ma znicit celou mapu, jen rikam ze by mohla bejt krapet silnejsi
Co se tyka ty zimy myslel jsem to jako vtip (stejne tak i HDstarcraft). Ale ten mrak neni spatnej napad ne ? Krasne to fungovalo treba v C&C. Myslim ze proti zergum by to byla krasna zbran

uhlyk - 30.03.2010 | 19:46   (odpovědět)

romla ked si porovnas orig sc1 bez bw a sc2, tak jednotiek je +- rovnako.

mondrogar: no nebude to tym ze je to hra ? a nebude to tym, ze atomovka v sc2 ma inu rolu ako znicit celu mapu ?

Pralev - 30.03.2010 | 19:35   (odpovědět)

Taky si myslím, že by měli nerfnout EMP a buffnout atomovku :o))

Mondrogar - 30.03.2010 | 19:28   (odpovědět)

CO se atomovek tyce, prijde mi divny ze na budovy nemaj zadnej poradnej efekt (snad i pylon ji ustoji ne ?). Zrovna dneska jsem koukal na hdstarcraft na posledni zapas, kdyz uz si delal srandu (po 4. atomovce) ze je divny ze se zatim nedostavila nuklearni zima. Dalsi vec kterou mela delat je radioaktivni mrak (neco jako mela vessel v SC1).
Jinak osobne si myslim ze neni nejak extra pouzitelna, kruh je obrovskej, ze si toho vsimne i slepej.
No zkratka v jednickach se dala pouzit daleko lip

Romla - 30.03.2010 | 18:57   (odpovědět)

To myrec: Moc pěkný. Připomnělo mi to Pimpest Plays, rubriku na SCLegacy, kde každoročně vybírali ty nejzajímavější replaye SC1.

myrec - 30.03.2010 | 17:28   (odpovědět)

videli ste kombinaciu tie fieldy a stormy ? http://www.youtube.com/watch?v=m_TIDLHzAkM

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 16:24   (odpovědět)

No jinak mimochodem taková atomovka byla taky pěkná věc, kterou měli terrani navíc a nikdo nic podobnýho neměl.
V SC2 jí naštěstí dost skrouhli. S jednotkama se uhne a budovy vydržej docela dost.
Akorát doufám, že někdo nezačne ty atomovky masit, tři na jedno místo už by byly docela problém

charles - 30.03.2010 | 15:43   (odpovědět)

To o: ale blizzard nechce aby mali 2 rasy rovnaké takéto celkom zásadné výhody...

a inak k tomu čo Romla začal,tak (je to len môj názor samozrejme) podla mňa ten planet cracker nemal moc v takomto žánre hry čo robiť,proste sa mi to nehodilo,ale inak s ním rozhodne súhlasím,v poslednom čase sa teším podstatne viac na single player pritom zozačiatku som myslel,že to bude naopak...

o - 30.03.2010 | 15:03   (odpovědět)

To Unimatrix325: to by byla dost zásadní nevýhoda už.

já si myslím, že by to dalo spíše zajímavý prostor pro taktizování(hodit si jeden pylon před nepřátelskou bázi atd....ale je zase fakt, že to by potom měli mít schopnost něco jako u teranů "salvage")

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 14:40   (odpovědět)

Jo a ješte bych podotknul, že stormu se dá uhybat, takže ve výsledku z nej v lepšim prípade dopadne tak 50 dmg, v horšim i 20-30.

New : storm v SC1 byl silnej tak akorát. Protoss by bez nej ty armády zergu nedal ani omylem. Stejne tak MM.

o : to by byla dost zásadní nevýhoda už.

Pralev - 30.03.2010 | 14:36   (odpovědět)

New: Nevím, člověče, mně SC1 přijde dost vybalancovanej, neviděl jsem, že by vyhrávali jen Protossové, takže ta bouřka zase asi až tak OP nebyla :o)

o - 30.03.2010 | 14:30   (odpovědět)

to automatické, celkem rychlé doplnování protosských štítů v klidu je fajn. ale myslím, že kdybych se doplnovali takto rychle, jen v přítomnosti PYLONu by bylo zajímavější

New - 30.03.2010 | 14:19   (odpovědět)

Unimatrix325 ale když měli storm v jedničce tak zas byl neuvěřitelně silnej. Jen ze 4 Templáři jsi dokazal zlidvidovt celé armady když jsi byl dosti šikovnej, jako taky se mi neliby že to EMP odhaluje neviditelny jedtnotky a je určen jen proti Prot , ale zas se bojim že budeš potřebovat armadu ghostu protože se rozhodnou že EMP raketa bude na konec platit jen na jednotlivce a vysaje 10%štítu.
Sry ale skoro každej replay kterej jsem zatím vyděl terrači projeli jak pomasle včera mi trochu ruply nervy podalším masakru T. tak jsem na psal blbosti a jejich dopad jsem si uvědomil teprv ted.

BENDEK-ja jsem si myslel že tady je misto pro muj komentář k tématu abych se poučil když se na to dívam ze špatné strany , vým že v textu mam chyby ale jako dislektik je nikdy nevychitám všechny ještě když to píšu na rychlo. A určitě bych hned neotravoval blizz se svím komentářem když vým že po názoru jednoho by to asi těžko změnily co ty "gramatiku".

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 12:11   (odpovědět)

Pralev : přesně tak - ještě bych dodal, že to EMP jako bonus i odmaskuje neviditelné.
Takže nenápadný a sám neviditelný ghost jednou ranou klidně de facto zlikviduje DT, HT a Immortaly.

Romla - 30.03.2010 | 11:54   (odpovědět)

To uhlyk: To nezapomínám, snad v datadiscích opravdu něco přidají, místo toho, aby pouze něco nahradili. Já vím, že pro profi hráče je lepší, pokud není jednotek zbytečně moc, protože oni stejně používají jen ty nejefktivnější a jsou rádi, když si můžou všechny countery pamatovat nazpaměť, aby mohli rychle reagovat. Ale přijde mi, že takové omezení na minimum jednotek trošku ubírá hře na variabialitě a zajímavosti. Ale zase to má určitě jiné výhody. Já řeším MP hlavně z pohledu diváka, protože hrát ho asi moc nebudu...

Bekend - 30.03.2010 | 08:46   (odpovědět)

Tady mistr "gramatik" New me vylozene pobavil.. achjo, jeste, ze blizz opravdu nevyslechne kazdyho

Pralev - 30.03.2010 | 08:44   (odpovědět)

Unimatrix325: To EMP by nebylo tak OP, kdyby ho házela pomalá zranitelná jednotka, jako byla v jedničce Science vessel. Problém je, že i když má Protoss dokonalej counter (přímo Templář má Feedback), Ghost může ty EMP házet neviditelnej a to je dost špatné...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 30.03.2010 | 07:19   (odpovědět)

tobě přijde normální, že zatimco protoss má trapnej slabej a malej storm, tak ghost by měl EMP, kterou vysaje veškerý štíty a energii ? )) Navíc je to svinská schopnost přímo proti určitý rase.

uhlyk - 29.03.2010 | 23:36   (odpovědět)

romla nezabudaj, ze tu mas dalsia 2 datadisky, kde sa urcite budu do mp pridavat jednotky a ability... imho sa vrati urcite lurker, lepsie anti-air jednotky a podobne... tudiz to nemozu vsetko dat teraz...

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 23:31   (odpovědět)

tobě přijde normální, že zatimco protoss má trapnej slabej a malej storm, tak ghost by měl EMP, kterou vysaje veškerý štíty a energii ? )) Navíc je to svinská schopnost přímo proti určitý rase.

New - 29.03.2010 | 22:48   (odpovědět)

Po vydání patche 6 si myslim že to jsou fakt blbcy u Terraču kteří mají momentalně nejslabší jednotky proběhly nej menší změny k jednotkám ba nopak ti blbcy je jeste z nevíhodnily ghostovo EMP rozsach ze 3na2 jedna ze dvou dobrejch schopností u T. a oni sníží dosach.
NN radši jim snížijou dobu vystavby bunkru ktere jsou uplně na pič... s prominutím ale musel jsem to ze sebe dostat.
Sou hlasym s Romlou misto aby se držely starejch jednotek trochu je vylepšily a pak jeste přidaly parch nevejch tak radši vše uplně překopou PØ. firevat - hellion nebo jak se jmenuje ted.

Romla - 29.03.2010 | 14:03   (odpovědět)

To Bekend: Tady ani tak nejde o to, kdo co jede, ale o to, že spousta zajímavých jednotek a schopností byla z MP vypuštěna, takže SP bude pro mě o dost zábavnější podívanou než MP, protože v MP se nic pořádného dělat nedá, protože by to bylo OP. Schopnosti jako Planet Cracker, Plasma Torpedoes nebo Missile Barrage mi prostě budou v MP chybět.

Taky se mi moc nelíbí jaký guláš udělali v těch jednotkách: místo, aby nechali staré jednotky ve hře a přidali jim nové schopnosti (a také přidali nové jednotky), tak spoustu starých jednotek vyškrtli a jejich schopnosti dali novým jednotkám, což je podle mě docela nemístná recyklace, která hře nijak extra neprospěje, akorát v tom dělá zmatek. Doufám, že aspoň v SP takový bordel v jednotkách a jejich schopnostech nebude, protože SP mě hlavně zajímá.

Bekend - 29.03.2010 | 13:24   (odpovědět)

Romla: Nesouhlasim... vsichni jedou to samy, protoze beta je tu teprve chvilku... zachvilku nekdo prijde s tim ze nejlepsi je fast nydusworm rush s banelingama a zergove nepojedou nic jinyho nakej ten patek Ta hra je jen proste jeste hrozne mlada - proto taky BETA Budme za ni radi

Romla - 29.03.2010 | 12:36   (odpovědět)

To Unimatrix325: Tomu já taky věřím, že nikdo nedokáže MP vybalancovat lépe než Blizzard, ale trošku se mi nelíbí minimalistický přístup Blizzardu k MP, kdy každou zajímavou potenciálně OP schopnost raději vyškrtnou, než aby ji zkusili vybalancovat nějakými countery. Taky bych radši viděl v MP víc jednotek i za cenu toho, že se některé budou používat sporadicky, protože v momentální podobě mi SC2 hodně připomíná šachy, které jsou občas trochu nudné - několik naučených druhů neustále stejných zahájení apd. Ale možná to u MP, který se má hrát profesionálně, ani jinak nejde, nevím. Každopádně bych uvítal trochu více variability třeba i na úkor kousíčku balancu a proto hledím s nadějemi na modařskou komunitu, která minimálně přinese něco zajímavého a uvidíme nějaké neotřelé nápady, které třeba Blizzard využije do budoucna, protože si myslím, že jeho verze MP zůstane za všech okolností nejhranější, minimálně prvních pár let. A dál se dívat nemá cenu, to nikdo neodhadne.

Mimochodem, tady máš ten Roach-o-kill:
http://www.youtube.com/watch?v=ah69S-TsQa8

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 11:58   (odpovědět)

Z hlavy nevim, ale asi toho bude víc lehkýho. Phoenixem se daj lovit Banshee, Raveny, overlordi, Overseeři. Je to counter na void raye...
A VR se taky nabije celkem rychle. Tam jde prostě o to, abys ho nepožíval na malé cíle, proti těm je hrozně neefektivní. Ale na víc odolných cílů je super.

o - 29.03.2010 | 11:25   (odpovědět)

jenže mě přijde, že fénix se hodí jen na lehké letectvo a toho moc není(skoro jen na ty mutalisky)...stejně tak, než VR nabije na vysoký damage, tak je to celkem doba a přitom jde hlavně o rychlost...proto si myslím, že velkou výhodu maj právě ty "standardní jednotky s průměrným, ale stejným damage po celou dobu utoku(coruptor, viking...tyto jednotky dle mě zpráskají VR a fénixe dřív, než se rozkoukají)

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 10:24   (odpovědět)

mauriicio : no stalkeři na vikingy jsou v nejlepšim případě soft counter. Nejsem si jistej poměrem cen atp. ale řekl bych, že to je normálně vyrovnaná bitka, ze který nikdo moc nezíská.
A vyřídit BC void rayema - no jít by to asi mělo, ale nesmí se podcenit množství, protože VR sou sice silný, ale málo odolný a větší množství BC je bude sundavat na jeden výstřel. Tzn. že přečíslit BC VR nejméně 2:1 spíš víc, pokud mají yamato. A to může bejt taky problém.
Ad HuskyStarcraft : nehodíš prosimtě link, abych to nehledal ? TOdle by mě eminentně zajímalo.

mauriicio - 29.03.2010 | 10:17   (odpovědět)

To o: To je rozdílnost ras. Kdyby měli mít všechny rasy jednotku co dává 20 damage tak jde SC2 po třech týdnech do kytek. Protossové mají možná příliš specializované jednotky, zato nejlepší kontry. Vikingy vyřídíš stalkery, bc voidy. Nevšiml jsem si ale jakéhokoliv použití fénixů, ti jsou opravdu jaksi mimo.
Mimochodem na HuskyStarcraft je video Protoss tutorial, ve kterém vám ukáže build za protosse kterým instantně zničíte jakéhokoliv zerga co se rozhodne jít po Roachích

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 29.03.2010 | 10:17   (odpovědět)

Mě teda nikdy nenapadlo, že mutalisk je od slova mutovat
To co píše Romla je docela logický, ale imho jeto díky tomu docela velká výhoda Zerga.
Jinak to, že bude spousta modů, toho se právě bojim. Protože to roztříští komunitu. Každej bude hrát jinej mod, každej mod bue mít něco dobře a něco špatně. bude obtížné se v tom orientovat a přecházet z jednoho na druhé. Multiplayer těžko někdo vybalancuje líp, než blizzard (v tomhle jim zrovna věřím, protože mají mnohem lepší možnosti testování).

o : jo, špatnou protivdzušnou obranu taky pozoruju, předevšim kvůli nízké efektivitě stormů a malému splashi archonů (který sou teď dost nepoužitelný
Letectvo mi přijde taky špatný, ale spíš tim, že tam chybí tuctová podpůrná jednotka (Arbiter) a místo ní tam je rádoby ultimátní mothership, která ale neni nic jiného, než neohrabaný přesílený arbiter. Carriery maj tu debilní vlastnost, že dokud nevypustí všechny interceptory na cíl, nedá se s nimi manévrovat (protože pokud manévrují, tak nevypouštějí).
Jinak ale phoenixové i voidraye jsou celkem ok. Phoenixové mají 2x 5+5 (light) což dává mutaliskům 20 a navíc mají slušné zdraví, dobrou rychlost a zajímavou schopnost. Nicméně taky mi k srdci moc nepřirostli, protože mutaliskové se s nima countrují dost obtížně (musíte jich mít fakt víc) a navíc když vymetou oblohu, tak jsou pak celkem k ničemu
Void raye jsou taky v pohodě. Především proto, že když už se jednou rozjedou na max, tak mohou přepínat cíl a neztratí na intenzitě. Ovšem mnusí se to udělat rychle (tak do dvou tří sekund, jinak ten maximální výkon zase ztratí). NAvíc se mohou při střelbě i pohybovat, což je neocenitelné.

o - 29.03.2010 | 09:44   (odpovědět)

yep, mutu by měli aspo možná přejmenovat a případného nového mutaliska(přidat v datáči, ať třeba jako pozemní mtující jednotku)

jinak ti protosové mají dle mě hodně špatné letectvo a celkově protivzdušnou obranu
- třeba Phoenix by snad svými ubohým utokem nesundal ani kachnu s plechovým hrncem na hlavě
- nebo Void Ray, u které není čas čekat půl hodiny na zesilnění paprsku na slušné damage(to mi vychází mnohem lépe dávat damage kolem 20 už od začatku do konce utoku, jako je to třeba u Vikingů

...jak tu bylo psano...tak protáci maj až moc specializované jednotky

morr - 29.03.2010 | 09:13   (odpovědět)

to Romla: jasně jasně, to je pravda, ale nemění to nic na tom, že muta už není muta.

Romla - 28.03.2010 | 20:50   (odpovědět)

Důvod proč teď mutuje místo Mutaliska Corruptor je ten, že Corruptor nemá útok na zem a tudíž se po vystřílení vzdušných jednotek soupeře stává, na rozdíl od Mutaliska, zbytečnou jednotkou. A proto mu byl přidělen morph, aby se po mutaci mohl zapojit do dalšího boje.

Kvůli balancu MP byla vyškrtnuta spousta zajímavých schopností jednotek, ale většina z nich by se, doufám, měla objevit v SP (což částečně potvrdil i Browder). A myslím, že nebude problém pro SC2 vytvořit MP mod, ve kterém by se mohly objevit i schopnosti použité pouze v SP. A pokud by ten mod byl nějak výrazně úspěšný (třeba jako DOTA), tak by se určitě nechali inspirovat i v Blizzu při vydávání datadisků... Každopádně s kvalitním editorem a spoustou šikovných lidí se určitě nějakých zajímavých modifikací dočkáme.

morr - 28.03.2010 | 19:14   (odpovědět)

To o: jistě s tebou souhlásím ve všech bodech, krom toho ultraliska. Ale jak říkáš, mutalisk už není mutalisk, jen potvora s křídlama... to, že se z něj nic nemutuje mi přide podivné. Nevím proč swarm guardien mutuje z corrupetra, ten by měl zůstat jen sám o sobě... ale nevím, názory se můžou různit. Však je tu fakt, že mutalis je mutalisk zřejmě proto, že má nějaké možnosti mutace... ale to se asi jen mylně domnívám...

o - 28.03.2010 | 18:37   (odpovědět)

mimo to, tak i rychlost pohybu jednotek je nepřesně značená...páč třeba dvě ruzné jednotky s normální rychlosti se často pohybují ruzně rychle(proč raději nevolili rychlost od 1-5) v bodech a přesně...?:/

nebo, když mám označenou skupinu ruzných jednotek, tak mezi každou jednotkou zvlášt můžu přepínat pouze klávesou TAB, což není moc efektivní

mě připadá, jakoby se tam jen vývojáři váleli...navíc se tato hra od prvního cool předstvavení, kvůli balancu hodně osekala, takže moje pocity nejsou bombozní

o - 28.03.2010 | 15:58   (odpovědět)

když nad tím víc přemýšlím, tak třeba Mutalisk pozbývá významu svého jménu, páč už se z něj nic nemutuje(nyní jen z koruptora) - což je takové divné...navíc overlord nemá svuj unikátní xicht a utok ultraliska se mi v této fázi nelíbí

Polop - 28.03.2010 | 09:08   (odpovědět)

Zase to berte tak, když Zergové zahrabou své Roache a dají je za armádu Terránů a pak Zergové vypustí zerlingi a narás nechá vylést ze země Roache tak má velmi dobrou strategii.
Nebo s těmi zerlingi pošle i Banelingi tak je možné porazit i větší armádu.

Samozřejmě že i mě to je divný protože si pamatuji že silnější byly ze začátku Zergové pak Protossové a teď i Terrani, snad si s nima Blizzard jen tak nehraje, ale to určitě ne.

Jenom doufám že Blizzard vyrovná stabilitu všech ras než hra dosáhne svého dne vydání. Nechce se mi čekat až do Zimy.

PredY - 27.03.2010 | 23:30   (odpovědět)

hruza, 45hp scv kam ten svet speje...

ego - 27.03.2010 | 13:30   (odpovědět)

No co já sledoval nějaké replaye,tak mě přijde,že terrani jsou teď dost silní s kombinaci marauderu / marinaku proti zergum (at uz maji cokoliv).

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 13:17   (odpovědět)

To Unimatrix325: Myslim ze jsem zmenil styl hry,takze nevim ty prvni hry co me hodilo do bronzu,jsem v tom SC2 jeste tapal a pak jsem spis hraval 2v2 kde jsem skoncil v platine,takze uvidime

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2010 | 13:15   (odpovědět)

No jestli si předtim byl v bronzu, tak se tady asi moc dlouho neudržíš

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 13:10   (odpovědět)

Nevim Sentry jsem nikdy nedelal az do tedka jsem se ji naucil pouzivat a musim rict ze ma velky vznam to ano a po restartovani zebricku jsem tedka misto Bronz skoncil v PLATINE naposledy jsem porazil 2 GOLDY takze toho si cenim,takze stats 5W 0L jeste ze se to restartovalo,dobrej napad a jak je vidu peknej skok,hrac z Bronz ligy do Platiny ted se tam udrzet tak tesim se na dalsi turnaj

Jetro [ redakce ] - 27.03.2010 | 13:04   (odpovědět)

To Romla: Dik, nejak mi to uteklo

Romla - 27.03.2010 | 12:13   (odpovědět)

To Jetro: Vynechali jste zlehčení Vyššího Templáře.

Dusho - 27.03.2010 | 11:52   (odpovědět)

ou.. a zabudol som dodat, ze protoss mal uz +1 weapon upgrade

Dusho - 27.03.2010 | 11:49   (odpovědět)

Myslim, ze sa trocha podcenuje vyznam sentry u protossa. Prvy najazd na mna od protossa bol 8x zealot + 8x sentry a celkom pekne vyprasil mojich 12 roachov + 12 lingov + queen.
Ok. Prvykrat co som hral, tiez som mal pocit, ze roach je prisilna jednotka a viacmenej vytlacila hydru. Neviem.. musim uhrat viac zapasov aby som vedel posudit ci je nieco prehnane.

uhlyk - 27.03.2010 | 11:36   (odpovědět)

cize, preto lebo protoss nedokaze odrazit mass roachov iba s tier 1 a 1.5 jednotkami oslabime roachov, tak aby zerg nemal uz vobec sancu ?
vdaka bohu ze to zatial vyzera, ze blizzard fora su iba na okrasu a balance sa robi na zaklade vnutorneho hrania a turnajov...

f - 27.03.2010 | 11:34   (odpovědět)

scv hp je fail, se neda poradne fast expit

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 11:20   (odpovědět)

To Unimatrix325: Napsal jsi to uplne presne a Dusho Immortal je asi uplne nekde jinde a za jinou cenu nez Roach

Unimatrix325 [ sc encyklopedia ] - 27.03.2010 | 11:05   (odpovědět)

o : souhlas

Dusho : a tobě se zdá normální, že bys měl s zerglingama a roachema vyhrát proti ekvivalentní armádě zkombinovaný ze 4 jednotek ?
Mě se naopak nezdá normální, že protoss musí navyrábět hromady různejch jednotek a používat jejich schopnosti jenom nato, aby se ubránil pushi jednou jednotkou (roachem)

Dusho - 27.03.2010 | 11:00   (odpovědět)

No neviem.. ked protoss skombinuje zealot + stalker + immortal + sentry (shield + force field), tak ako Zerg som zatial nemal sancu. Roache a lingy padli v momente...

CrazyboyCZE - 27.03.2010 | 10:34   (odpovědět)

Jojo Protosove dokud nejsou na vyssim tieru jako jsou stormy nebo colosove nemaji proti zergum sanci,branit ze zaelotama a stalkerama proti zerlingum a roachum se neda a do toho se pririti zerg s letectvem a musite chranit delniky,proste hnus roach bude oslaben,protoze i kdyz Tossove maji Sentry tak to porad neni vyvazeny v zacatku hry,proti Ternaum se mi naopak hraje moc dobre,takze nevim

o - 27.03.2010 | 10:14   (odpovědět)

co se týče protosů, tak si myslím, že jsou ze všech tří ras nejslabší...mimochodem, co se týče defenzivních staveb, tak zergové si své "věžky" můžou posílat na jakékoliv místo na creepu, terrani si bunkr za 100% nákladů složí a posatví na jinou potřebnou pozici - no a co proťáci? = ti z postaveným fonton kanonem už nepohnou(bez zničení), což je další jejich mínus atd...

jinak co se ROACHe týče, tak už jsem to psal do quickboxu:
- příšerně přebušená jednotka: zabírá jen jednu populaci, 145HP, 2 armor, 16 utok, dosah 3, regenerace, pohyb pod zem a ístojí pakatel - HEH?!...a co třeba dříve řízek zealot?...ten je oproti roachovi komický

Pralev - 27.03.2010 | 09:32   (odpovědět)

Tak nic opravdu zásadního se asi už očekávat nedá :o) Nicméně některé změny mě docela překvapily, třeba ten boost Banelingů...

FLOYD - 27.03.2010 | 09:25   (odpovědět)

Hmmmm nic zásadního

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.