StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

Reaper vs. Stalker, D-8 Charges a APM v kontextu MBS

29.01.2010 | 17:52 - Jata

Aktivita komunitních manaer? je v poslední dob? velmi vysoká. B?hem posledních dní se op?t objevily odpov?di na n?které z dotaz? fanoušk?.

 

Zhydaris poskytl odpov?? na p?ísp?vek, ve kterém se Grafx ptal: Jsou terranský Reaper a protosský Stalker rovnocenní, co se týká pom?ru cena/výkon? Ob? jednotky jsou st?edn? velké a mohou se pohybovat p?es útesy. Mají nad sebou navzájem v?bec n?jaké výhody? Dopl?ová otázka se týkala toho, zda m?e Reaper p?esko?it Stasis Field.

 

Momentáln? Reape?i nemohou Stasis Filed p?esko?it.

Mezi Stalkery a Reapery je hned n?kolik rozdíl?. P?edevším, Reape?i se mohou pohybovat p?es útesy nahoru i dol? a tento pohyb není ovliv?ován fog of war, zatímco Stalke?i se nemohou blinknout na místo, kde není vid?t terén. Nicmén? Blink m?e být pouit ke stíhání jednotek nebo úprku z boje, zatímco Reape?i ádné takové "rychlostní zlepšení" nemají. (A?koliv pro n? m?ete vyzkoumat rychlostní vylepšení.) Také je t?eba brát v potaz, e Stalke?i mohou zaúto?it na vzdušené jednotky, zatímco Reape?i nemohou. A taky nezapome?te na D-8 Charges u Reapera, které jsou neoby?ejn? uite?né proti budovám. Cena je také rozdílná: Reaper sice stojí mén? minerál?, ale na Gas je náro?n?jší.

Myslím, e se shodneme na tom, e ob? jednotky plní odlišné role.

 

Další odpov?? se týkala dotazu ohledn? toho, jestli MBS (výb?r více budov najednou) ovlivní po?et APM negativn?, nebo pozitivn?. Výsledek je, e se po?et APM sníil zhruba na polovinu:

 

Kdy jste m?li 12 Gateway v SC:BW a cht?li ud?lat 12 Dragoon?, museli jste vybrat Gateway, stisknout 'D', vybrat další Gateway, stisknout 'D', atd. 12 Dragoon? = 24 kliknutí.

Ve StarCraftu II vyberete všech 12 Gateway jedním kliknutím, a pak u jenom dvanáctkrát stisknete 'S'. Výroba se rovnom?rn? rozd?lí mezi všechny Gateway. 12 Stalker? = 13 kliknutí.

Ano, rozhodn? ma?káte mí? kláves, to je prost? fakt.

 

Poslední dnešní odpov?? napsal Kapeselus, nový italský komunitní manaer, který v komunit? nabývá na oblib? :) Dotaz byl jednoduchý: Mohou být náloe nastraené Reaperem zni?eny?

 

V sou?asném buildu hry nelze D-8 Charges zni?it. Tím myslím, e je m?ete sice vybrat, ale jsou nezni?itelné (nemají HP jako ostatní jednotky, stejn? jako nap?íklad jednotky chycené Stasis Field Arbitera v SC:BW). Nicmén? kdy hrajete proti Reaper?m, lze se náloím stejn? vyhnout, jeliko trvá kolem 2 vte?in, ne vybuchnou.

Zdroj: forums.battle.net
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

charles - 01.02.2010 | 13:24   (odpovědět)

To Ultramarine: ale to s tm zdvihnutm budovy nie je zl npad

Ultramarine - 01.02.2010 | 13:04   (odpovědět)

Whiskey: Vysloven? tam ?ekli, e jsou speciln? proti budovm docela siln. Navc jich mus bt houf, aby tu konkrtn budovu sejmuli "jednou ranou".

Beldin - 31.01.2010 | 12:36   (odpovědět)

Ve chvli kdy je ?as do vbuchu kolem 2 sec od poloen bych ?ek, e p?i sou?asn organizaci obrany, schovvn SCV a tak nebude ?as poslat jednotku na odstran?n bomby samoz?ejm? se nechci dotknout t?ch rychlejch, ale j bych to rozhodn? nestih

Beldin - 31.01.2010 | 12:32   (odpovědět)

Ve chvli kdy je ?as do vbuchu kolem 2 sec od poloen bych ?ek, e p?i sou?asn organizaci obrany, schovvn SCV a tak nebude ?as poslat jednotku na odstran?n bomby samoz?ejm? se nechci dotknout t?ch rychlejch, ale j bych to rozhodn? nestih

Whiskey - 30.01.2010 | 16:55   (odpovědět)

A podl? m? ty D-8 nep?sob na budovy.

f - 30.01.2010 | 02:15   (odpovědět)

hrusky a jabka

Ultramarine - 29.01.2010 | 20:59   (odpovědět)

lolo: m?e ultnout... Nebo si nepustit reapery do zkladny. Taky dobr.
Cenov? na tom tak podobn? zas nejsou - reaper je p?k a stalker je u "robot". Ono je z?ejm, e stalker je siln?j v boji a reaper na zke?n bodnut zezadu do zkladny. Kdy ale ukzali jak reape?i se stimpacem sejmuli na zhruba dva rychl vst?eli stalkera, trochu mi zatrnulo...

lolo - 29.01.2010 | 19:24   (odpovědět)

S tema bombama je to celkem hnus, pac kdyz uz vam je reaperi nasazi kolem budov, tak neni sance, jak je znicit...

charles - 29.01.2010 | 19:07   (odpovědět)

no to s tm skkanm do fogu zato sprav nie?o mlo,ale hlavne reaper me skka? stle a stalkerovi be cooldown plus m reaper tie bomby dos? neprjemn...a o?ividne aj cenovo s na tom podobne

Polop - 29.01.2010 | 18:49   (odpovědět)

M? p?jde e kdy se na n?co n?kdo pt tak to del zbyte?n? u v Battle Reportech je vyd?t e Stalker je lep.

Zase se mi lb to e m?u kliknout na 12 Gateway a mm za 13 kliknut 12 Zealot? n jako v SC:BW

FLOYD - 29.01.2010 | 18:31   (odpovědět)

Vubec ne Stalker je ve vsem lepsi a utoci jeste na vzduch ma vic Hp atd.blink to je mazacka vec a reaper nic nevydrzi

Reaper je podleneho chudak s prominutim a ze muze skakat na utesy ve fog of war to je skoro k nicemu tak to vidim ja

Good Luck

charles - 29.01.2010 | 18:11   (odpovědět)

t prv odpove? mi vyznela tak,e reaper a stalker maj samozrejme obaja in vhody,ale celkovo s cca na rovnakej rovni a to sa mi vbec nep?i keby v jednotke stl mari?k 150 a vyrovnal by sa zealotovi tak by ma protosi nikdy neuptali...dobre mono to nie je uplne idelne prirovnanie,ale princp je rovnak

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.