StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Tvorba 1v1 map pro StarCraft II

18.01.2010 | 10:33 - Jetro

 

StarCraft II, hra známá a kovaná v soutěžních zápasech, dokáže v každém probudit bojovného ducha tak, že dokonce i "přátelský" zápas se může změnit v tvrdý boj. V tomto článku se blíže podíváme na dvě 1v1 mapy pro StarCraft II a dozvíme se, jak se vyvinulo navrhování map od dob původního StarCraftu.

 

 

Každá výchozí základna (umístěny jsou vpravo nahoře a vlevo dole) má "zadní vchod", který je chráněn zničitelnými skálami. Poměrně neobvyklé je, že tento vchod představuje při útoku, co se týče vzdálenosti, přímočařejší cestu. Každá základna disponuje jednou blízkou expanzí.
Dvě observatoře jsou klíčem průzkumu a ke kontrole mapy, jelikož každá zaručuje přehled nad hlavními cestami mezi oběma základnami. Každá stojí na vyvýšeném místě s rampou, která směřuje na jednu ze dvou základen, což zlehčuje hráči z dané základny obranu této observatoře.
Expanze v levém horním a pravém dolním rohu disponují vysoce výnosnými minerály, díky čemuž se tyto oblasti jeví zvýšenému zájmu. Nicméně, zničitelné skály blokují cestu, takže je riskantní vynakládat čas a suroviny k jejich kontrole.

 

[CELÝ ČLÁNEK]

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Zhul - 09.02.2010 | 22:17   (odpovědět)

Stejně všechny tyhle "pravidla" na navrhování map budou kdovíkde až se do mapmakingu pustěj pořádný mapmakeři.
Gas bude třeba jen jeden, aby to nevedlo k příliš rychlýmu techu a mapy budou větší, aby byla hra víc soustředěná na macro.

Kundu - 20.01.2010 | 14:17   (odpovědět)

dobrej clanek

Falagar - 19.01.2010 | 18:36   (odpovědět)

Zajímavý článek a navíc velice pěkně nadesignovaný. GJ

Tlamovec - 18.01.2010 | 19:38   (odpovědět)

Dobrý překlad

No uvidíme jak se na tom bude hrát...

Polop - 18.01.2010 | 17:32   (odpovědět)

Mne se to též líbí ale více se těším na to jak si vytvořím svou mapu se svími doplňky.

MATRIXXXL - 18.01.2010 | 15:22   (odpovědět)

Pěkné mapky

Panev - 18.01.2010 | 15:10   (odpovědět)

Hezký článek.

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.