StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:47
Hledá se týmový hráč… » 15.08. 18:46
skirmish » 17.02. 11:01
Starcraft 1 » 02.10. 21:24
  Chicos Tak na konci roku už musím naš… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Hudryn A ja jsem dalsi kdo tu chodi:)… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint
Harry OK, já myslel, aby třeba tady a… »
Soutěž o knížku StarCraft II: Flashpoint

Screenshot: útok Protossů na zergskou základnu

23.11.2009 | 20:31 - Jata

Skrze oficiální Twitter účet StarCraftu se mezi komunitu dnes večer dostal nový screenshot útoku Protossů na zergskou základnu. Zde je tweet, se kterým Blizzard přišel:

 

Vylepšujeme Nullifiera, chtěli bychom, aby jeho schopnost vytvořit silové pole byla příštupnější a také stála o něco míň energie. http://bit.ly/496O0f

 

Všímavější jedinci si jistě všimli, že Blizzard použil opět starý název, jelikož momentálně je jednotka nejen v naší databázi pojmenována jako Disruptor. Jedná se tedy o použití špatného názvu, nebo ho vývojáři opět změnili zpět?

 

Zdroj: SC Twitter
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 28.11.2009 | 06:35   (odpovědět)

Neni. Z jaké hry myslíš, že vzniklo wowko (které je teď platí)? Oni se jen snaží extra dobře pečovat o svoje světy, protože nikdy dopředu nevědi, kolik by vydělal world of starcraft, nebo wodiablo. Co psal z je zatracená pravda. Politika firmy je prostě pouštět jen perly a to chvíli trvá.

Metal - 28.11.2009 | 03:03   (odpovědět)

Taky tech 7 let u RTS vazne nechapu.Takhle dlouho se delaji jeidne mmorpg.A navic s diky wowku neomezenem rozpoctu si muzou dovolit najmout lidi kolik potrebuji a tim tymy co to treba nestihaji.

Nebo jestli proste neni nejaky problem co verejne nepriznali a snazi se to na posledni chvily pred betou spravit/predelat/udelat jinak atd... Protoze tech 7 let je uz fakt poezrelych.

charles - 28.11.2009 | 00:50   (odpovědět)

To z: si to pekne povedal...

a na druhú stranu,nikdy nespravíš niečo čo ked si budeš stále pozerať sa ti bude zdať dokonalé,takže to im nemôžeme vyčítať

Ultramarine - 27.11.2009 | 23:59   (odpovědět)

Z: Taky souhlas. Těmi 50 % si nejsem jistej, ale kdo se zajímá víc, ten ví víc... A například o multiplayeru už víme v podstatě všechno...

killer.exe - 27.11.2009 | 17:17   (odpovědět)

To z: Naprosto souhlasím, ale řekl bych že toho ukazujou ještě míň než 50%

z - 27.11.2009 | 16:21   (odpovědět)

No nevim, ňákou hru dokáže naflákat za rok skoro každý vývojářský studio, ale tohle je (i na Blizzard) slušný sousto a zlamařit si to nemůžou dovolit, tak prostě chtějí mít jistotu, že nikdo nebude moc nadávat a každej v tom najde něco dobrýho. A to neni jednoduchý.

Trvá (a bude trvat) to teda fakt moc dlouho, ale jim je absolutně jedno a nezáleží jim na tom kdy to bude a podle toho se chovají. Prostě si můžou dovolit to táhnout a konkrétní jednotky je problém určit i o 10 letech, protože prostě každá další z mnoha set testovacích bitev jim dává úplně jiné informace o vhodnosti a balancu jednotek a udělat systém spravedlivý a vhodný jak pro kampaň tak pro stovky možných různých situací v multiplayeru asi neni jen tak.

Rád bych věděl, jak to skutečně dělají (jestli napřed koncept, potom grafika, potom příběh, potom engine nebo v jiném pořadí nebo všecko současně nebo úplně jiným způsobem), ale to asi bude Blizzardí nejtajnější informace.

Odhaduju, že ze screenů a reportů se dá poznat tak 50-60% celého herního obsahu (nemluvě o příběhu, historii a herní tradici), a těch 40-50% je ten rozdíl mezi sledováním hry a jejím hraním.

Navíc při vývoji prvního dílu se nikdo nemusí rozmejšlet, co tam nafláká, protože se to stejně buďto chytne, nebo ne. Ale vytvořit novou hru jako starou, to dneska málokdo dělá (věšinou se prostě jenom vykrade obsah prvního dílu a zkopíruje, proto další díly bývají horší a tomu se Blizz chce vyhnout). SC2 je prostě herní experiment hodný Blizzardu a jestli si s ním dokáže důstojně a náležitě poradit, uvidíme v dalším čase.

Snadno se dělá nový díl každý rok, ale dělat DRUHÝ díl po 12 letech zní jako špatný vtip a říct to jinému vývojáři než Blizzardu, tak se asi bude dost smát.

Btw proč by nás to mělo unavovat? My tu hru neděláme

prcinka - 27.11.2009 | 15:38   (odpovědět)

nejlepší je, že každá strana má pár jednotek a oni skoro 7 let neví, jaké bodou a doteď furt vymýšlejí jiné a jiné...už mě to unavuje

Romla - 27.11.2009 | 12:55   (odpovědět)

1. 3. to nevyjde, to je jasný, důležité je, aby do 1. 3. začala beta, pak bude všechno v pohodě.

rRr - 27.11.2009 | 07:58   (odpovědět)

Bonuswebu nic nevěřte hlavně.

Ultramarine - 27.11.2009 | 05:11   (odpovědět)

Øíkali že bude další rok, optimálně někdy na začátku. A plná v létě. Když tyhle neslíbený "termíny" přeložíme z blizzardštiny, je tu jistá šance, že by se příští rok možná mohla podařit beta a v optimálním případě jí bude tak za půl roku až rok následovat plná verze...

protossove-borci - 26.11.2009 | 23:00   (odpovědět)

Nemysim si, ale nechme se prekvapit.

Ultramarine - 26.11.2009 | 22:29   (odpovědět)

Jestli do té doby bude beta, bude to dobré...

protossove-borci - 26.11.2009 | 22:24   (odpovědět)

nevim jestli to sem nekdo psal, ale na bonuswebu maj v karte u SC 2 uvedeno datum vydani 1.3.2010. Me osobne to přijde jako blbost, zvlast kdyz nebyla jeste rozjeta ani beta a to by mela trvat aspon pul roku. No nic asi dalsi Fake.

Ultramarine - 26.11.2009 | 18:07   (odpovědět)

Na začátku vysloveně řekli, že hlavní rozdíl mezi W3 a SC2 bude v "hrdinech" - tj že v Starcraftu bude třeba používat houfy jednotek tam, kde ve wc stačíval hrdina a pár kouzlíček. Obojí může být použito tvořivě a šikovně - "takticky".

charles - 26.11.2009 | 14:18   (odpovědět)

To : zachvílu ich donútia spraviť aj,aby mali všetky jednotky rovnaké animácie útoku,lebo aj to ovplyvňuje hratelnosť...síce v starcrafte mi to až také dôležité neprišlo,skôr narážam na ten warcraft...takéto zmeny,čo akurát zrušia niektorých šikovných a tvorivých hráčov nemám rád

:-/ - 26.11.2009 | 12:00   (odpovědět)

To SiMich:
Že se jednotky nejdřív musely otočit a pak teprve zaútočit bylo právě ve WarCraftu, což bylo někdy, někde, někým kritizováno, takže v SC2 to tak nebude (dle odpovědí Karuneho o tancování)... // krásný příklad, jak proGAYming ničí "plnost" her //

Ultramarine - 25.11.2009 | 15:56   (odpovědět)

Marek53: V pohodě... Nehrajeme sc (na výhru a prohru), ale jen si povídáme.

A kdyby ses neuměl postavit sám za sebe když máš pocit že tě někdo tlačí kam nechceš, tak by tě na ulici sežrali zaživa, takže není co řešit...

muta - 25.11.2009 | 15:46   (odpovědět)

floyd: vypada to hnusne at se na to divas kolikrat chces, taky mi to pripada jak vyblite ale as to uvidim v pohybu myslim ze to bude o necem jinem

Marek53 - 25.11.2009 | 14:04   (odpovědět)

To rRr: SC1 neměl ve své době tak velkou konkurenci a hlavně nemusel uspokojit tisíce fanoušků předchozího dílu.

To Ultramarine: No dobře, máš jako vždy pravdu (právě sem se v tom ztratil tak mi nezbejvá než uznat porážku)

SiMich - 25.11.2009 | 13:54   (odpovědět)

To rRr: Že se jednotky nejdřív musely otočit a pak teprve zaútočit bylo právě ve WarCraftu, což bylo někdy, někde, někým kritizováno, takže v SC2 to tak nebude (dle odpovědí Karuneho o tancování).

Ondra - 25.11.2009 | 13:43   (odpovědět)

Podle mě jsou chapadla celkem OK, akorat by mohli trošku zapracovat na tom základu. Chápu že se jim to hodilo v současné grafice, když to naskládali na Uberliska. BYlo by ale pěkné, kdyby ty chapadlo vyztřelovali jakoby z nějakých obřích květů, nebo z nějakých struktur co vypadají jako chameleoní hlavy.

Situaci v základně si dovedu představit po následujících akcích:
1.) drop z phaseprism do základny
2.) útok mutalisků a stažení phaseprism a prosnásledování mutaliskama
3.) protoz se pokousí rozběhnout ke koloniim a vyřadit základnu úplně
4.) zergovi přibíhají do základny jeho stažené jednotky
5.) vyvolání forcefield
6.) protos se pokouší spáchat alespoň maximální škody na ekonomice
7.) někdo zmáčkl ALT+PRINT SCREEN

rRr - 25.11.2009 | 08:26   (odpovědět)

To FLOYD: Warcraft 3 je venku mnoho let, ale stále se mi styl grafiky neokoukal a nepřipadá mi super Takže bych to tak jistě neviděl
Spíš mě zajímá, jak dokáží vyřešit problém se změnou směru pohybu některých jednotek, jako terénního dvoustopého vozidla s plamenometem, nebo do šířky přerostlého olbřímího robota. Neškodilo by přidat realističtější způsob pohybu, třeba by to s sebou přineslo změny v hratelnosti. Neměli by se bát více experimentovat. V sc1 byla spousta věcí dobrá náhodou - neplánovaně. Teď se mi dá, že o hodně věcech přemýšlí příiš dopředu.

Ultramarine - 25.11.2009 | 01:10   (odpovědět)

Marek53: Potíž je v tom, že jsem to vyvracet nemusel, protože bod 1 jsi si vyvrátil sám bodem 2.

zhruba ve stylu: (Není to nikdy vůbec za žádných okolností možné. A pokud by to bylo možné, tak potom jen v případě...)

Když jsem napsal, že SC2 bude mít lepší UI než SC1, nevidím v tom vyvracení toho, kdo udělal nebo neudělal nájezd a když tak jak velkou armádou. Vidím v tom tvrzení, že porazit počítač dvojky bude těžší než porazit ho v jedničce.

Marek53 - 24.11.2009 | 19:50   (odpovědět)

To Ultramarine: Tak proč si mi to vyvracel?

Ultramarine - 24.11.2009 | 19:38   (odpovědět)

Marek53: Z těchhle bodů jsem to tak chytil. Výhodou "malého" nájezdu je to, že je mnohem rychlejší. Možná proto by ho tam počítač poslal. Ale to už je moc teoretické. Co by, kdyby, možná, myslel, plánoval jsou věci, které na té mapě neuvidíme, i kdybychom si voči vykoukali.
Sám jsi psal
1. Neudělal by nájezd. (tohle mi přišlo jako docela jistý)
2. Pokud by ho udělal měl by větší armádu. (ano, i tohle umím přečíst...)

Marek53 - 24.11.2009 | 17:52   (odpovědět)

To Ultramarine: Ale já netvrdim, že neudělá nájezd (třeba na vyšší obtížnosti). Ale když už ten nájezd udělá tak to bude o hodně větší armáda.

FLOYD - 24.11.2009 | 17:18   (odpovědět)

To heh: Souhlasím stebou je to velký mišmaš je to hodně nepřehledný až moc ty barvy bijí do očí:

Ale ........ časem se všechno okouká a bude to super

Podívej se 10x za sebou na ten obrázek a už to budeš vnímat jinak i detailu si budeš vnímat prostě celkově až se ti to bude MEGA LIBIT

Ultramarine - 24.11.2009 | 17:08   (odpovědět)

Marek53: Podle tvrzení a některejch ukázek chování počítače bude umělá inteligence SC2 přecejen o trošku vejš než v SC1. Zergové jsou proti SC1 v něčem HODNĚ lepší (vlna zerglingů se chová jako vlna a ne jako houf) a v něčem trochu horší - halucinogení barvy, neznámé tvary.

rRr: Je nepravděpdobné, že by to bylo z kampaně. Ve Wings of liberty bude (co zatím víme) jediná mise za protose se Zeratulem v čele a to bude spíš procházečka, než klasické destroy enemy base. Navíc podle toho co víme bude ta mise zaměřená na prozkoumávání Duranova tajemství a poněkud pochybuju, že by klíč k milion let starý záhadě hledali na střeše věžáku hlavního Teranskýho města (planety).

Marek53 - 24.11.2009 | 16:49   (odpovědět)

To charles: No to je sice fakt, ale já beru ze zkušeností z jedničky.

heh - 24.11.2009 | 15:51   (odpovědět)

To charles:
to je fakt, blbě jsem to napsal...tak to upravím...doufám, že to nebude tak horké i na střední obtížnost...

charles - 24.11.2009 | 15:39   (odpovědět)

To heh: väčšinou ked niekto hrá ťažkú obťiažnosť,tak očakáva že mu comp bdue robiť niečo také,ked ti to vadí si daj lahšiu

heh - 24.11.2009 | 15:33   (odpovědět)

To charles:
jelikož hraju MP převážně proti PC, tak na větší obtížnost mi jich tam comp bude házet tolik a tak vyčůraně(že se ani nepohnu), až se mi to tak příšerně znechutí a hra poletí z okna

charles - 24.11.2009 | 15:26   (odpovědět)

To Marek53: tie prvé 2 body nemôžeš vedieť...

To heh: silové pole je hnusné AK ho vieš použiť a také veci blizzard vždy podporuje

Marek53 - 24.11.2009 | 15:21   (odpovědět)

To rRr: To neni počítač, protože kdyby byl tak:
1. Neudělal by nájezd.
2. Pokud by ho udělal měl by větší armádu.
3. Øíkejte si co chcete, ale tohle je nahraná situace aby to vypadalo.

charles - 24.11.2009 | 15:20   (odpovědět)

tá obranná sa mi tiež nepáči,to asi nikomu,ale je pravda,že to treba brať tak,že sú to zergovia a oni sa nám páčiť moc nemajú...no skôr ten protosský templár ma štve,ten vizerá velmi divne

heh - 24.11.2009 | 15:20   (odpovědět)

fuj, až mě z té divnobarevnosti natáhlo...vždyť to vypadá, jako by se na tom obrázku někdo vyblil...jinak to silové pole je prasárna sama o sobě a oni to chtějí ještě udělat přístupnější...těm v tom blizzardu to pere do palice víc a víc

rRr - 24.11.2009 | 14:53   (odpovědět)

A co když protos není hráč, ale počítač. Takový drop by na něj byl naopak relativně docela chytrý. A co když to je z kampaně? Že by Zeratul tak špatně velel? (pár námětů pro vaše další úvahy)

Marek53 - 24.11.2009 | 14:20   (odpovědět)

Nemůžu se zbavit dojmu, že je to jen přehlídka zergský základny s trochou akce, aby se neřeklo. Na druhou stranu zergové teď vypadaj úžasně slizce a až nebezpečně živě, dokonce líp než v SC1.

zergling - 24.11.2009 | 13:14   (odpovědět)

No ten protos je asi idiot který nemyslí protože proč zabíjet jednotky které by posloužily lépe v obraně základny nebo by se daly použít jako posily.

Ultramarine - 24.11.2009 | 12:36   (odpovědět)

Skutečně je těžko k uvěření, že tak dobrá práce (dostat armádu k těžičům) jde udělat tak nerozhodně. Kdyby tam přihodil jěště pár tvrdejch jednotek stejně jak tam dostal tu dvanáctku zealotů, posily by už nebyly potřeba. Bez několika imortalů, nebo kolosů se to tam ale nehne. Nebo možná dalšího houfu pěchoty.

Marek53 - 24.11.2009 | 11:20   (odpovědět)

To Ultramarine: No jestli ten hráč neni úplně pitomej tak bych to tipoval na odlákání pozornosti, nebo brzké posily.
Jestli je psychycky nevyrovnanej tak sebevražna je to nejlepší slovo.

Marek53 - 24.11.2009 | 11:20   (odpovědět)

To Ultramarine: No jestli ten hráč neni úplně pitomej tak bych to tipoval na odlákání pozornosti, nebo brzké posily.
Jestli je psychycky nevyrovnanej tak sebevražna je to nejlepší slovo.

Marek53 - 24.11.2009 | 11:16   (odpovědět)

To z: Brutalisk je na Redstonu tady máš jeho obrázek: http://images.starcraftcz.com/news/Brutalisk.jpg
To o čem mluvíš se jmenuje Überlisk nebo tak nějak.

Ultramarine - 24.11.2009 | 11:11   (odpovědět)

Jo, slovo sebevražda tam sedne asi líp než poprava.

zergling - 24.11.2009 | 09:39   (odpovědět)

To není protoskej utok to je sebevražda

Ultramarine - 23.11.2009 | 23:29   (odpovědět)

Ano. Je sice zároveň možné, že ty hydry už s tím prismem (kterej funguje zároveň i jako dropšipa, takže je tam mohl vyložit a nawarpovat najednou) zatočily (ačkoliv nebyli poblíž při příletu prismu) a že to byla celá armáda protose na téhle mapě, ale to je stejnej ODHAD, jako tvrdit že za hranou téhle mapy stojí 24 madršip a čekají až jim to tam pěchota trochu pročistí. Proto jsem psal jen o tom, co jsem viděl.

A viděl jsem situaci, která by vzhledem k síle protistrany a zacílení na drony šla popsat jako raid nebo harasment, ale jejím výsledkem ve chvíli jejího ukončení nebude insta-win (ale jen oslabení protistrany) a cena za ní taky nebude nízká.

Havoc - 23.11.2009 | 22:32   (odpovědět)

To Ultramarine: Áno, je tam značný nepomer ale zaoberať sa ním je, myslím, mimo mísu. Je to to isté, ako sa zaoberať s tým ako sa, celkom slušná, protosská armáda dostala priamo do ťažiska. Po vlastných? Pochybujem, že by ich až tam zerg pustil. Warpovaním? Asi tiež nie, keďže tam nevidím žiadny Warp Prism a k tomu má zerg všade naokolo overlordov/overseerov čiže by o potenciálnom výsadku vedel dopredu a pripravil si tých 5 hydier ku cliffu. Ïalšie spôsoby ako sa do ťažiska dostať ma nenapadajú...

Ultramarine - 23.11.2009 | 22:29   (odpovědět)

Já tu rychlost zásahu sunken kolonií bral tak, že ve "skutečnosti" takhle rychle proráží to chapadlo jen creep nad těma tvrdejma materiálama.

Ultramarine - 23.11.2009 | 22:27   (odpovědět)

z: dík, začínám se chytat...

z - 23.11.2009 | 22:10   (odpovědět)

Nullifier a Disruptor sou v podstatě rovnocenný platný synonyma, stejně jako Void Ray a Warp ray, nebo Archon/Twilight archon (ale Dark už se liší).

Mno ty nový ''sunken'' kolonie možná vypadají ošklivě, ale řek bych že k zergský vizáži a stylu nejsou nepatřičný (zergové by ošklivě a nesympaticky vypadat měli ).

U sunken kolonií se mi zas nelíbilo, jak ve zlomku vteřiny hrot prorazí x metrů zeminy (a dokonce skály/zdiva/ocelové platformy), to by tak rychle nezvlád snad ani ultravýkonnej runitovej vrták, natož pružné chapadlo. Nové ''sunken'' soukají chapadlo vzduchem, což lze přeci jen snáz než betonem...

Tak zatim těžko soudit jak co bude (na začátku vývoje sem třeba nesnášel creep protože byl fakt blbě udělanej, ale už dlouhou dobu je ve snesitelný, dokonce bych řek že celkem náležitý podobě tak jak by bejt měl...).

Možná tak eště trošku stáhnout gamma a barevnost, ale jinak už to de

Jinak Brutaliskovi raší ze zad asi 6 těhle ''sunkenů'', nechtěl bych ho potkat na ulici

No, ta barevnost by možná mohla bejt trošku jemnější a decentnější, ale vzhledem k tomu, že většině Zergů velí psychicky a emotivně labilní potřeštěná Kerriganová tak můžu bejt rád, že nejsou všichni Zergové růžoví s třpytkově namalovanejma pichlákama a drápama a se srdíčkama na krunýřích.

Ultramarine - 23.11.2009 | 21:52   (odpovědět)

To Havoc: Ano, nevím. Komentuju jen to co vidím, ne to co nevidím. Tohle je mapa z planety Korhal 4 - Mengskovy hlavní planety. Podle mejch počtů je tam něco přez 12 zealotů, 2 stalkeři, 1 high templar (kterej vykouzlil minimálně 1 stormu a tak už nemá 100% energie) a 3, možná 4 disruptoři (kteří jsou slabí bojovníčci a nejlepší kouzlo co mají je ta zeď co už jí vykouzlili). Na druhou stranu za zergy je tam minimálně 9 roachů, 5 hyder, 26 zerglingů, 3 ty nové věže co se můžou přesazovat a 1 kvína (plus cokoliv co se stihne vylíhnout před skončením bitvy). Zergů rozhodně nezbyde tolik na konci co jich bylo na začátku, ale protosové dostanou na frak.

Je to opravdu chyba v přepisku, protože je tam hodně disruptorů (ty pozemní potvory) a žádnej nulifier (takové zajímavé letadélko, hodně podobné void seekeru -jestli si to nepletu se star relic).

Taky (jestli si nepletu koruptora) je tady docela hezky vidět rozdíl mezi owerlordem a owerseerem.

Havoc - 23.11.2009 | 21:37   (odpovědět)

To Ultramarine: Čo ty vieš koµko protossov je ešte za zealotami na spodku screenu. A pod stormom môžu byť ďalší.
Inak tie mrakodrapy v pozadí vypadajú parádne. Ako stúpajú z tej hmly. Mi to trocha pripomína film z Brucom Willisom 5 element.

Ultramarine - 23.11.2009 | 21:30   (odpovědět)

Jo, když se hýbou, vypadá to jak smečka hladových žab v akci na zmrzlinové párty. Mě spíš sedly sunken kolonie.

Øek bych, že to je jen chyba ve jméně (protože po přiblížení obrázku je tam vidět několik těch divnejch "ostrorepů", kteří byli k vidění v akci už v BR3).

Navíc, ne že bych si stěžoval na novej screen, ale to není útok protosů na základnu zergů, to je poprava protosů výměnou za několik dronů (vzhledem k množství a kvalitě bojovníků v obou přítomnejch armádách) Kdyby tu byli tak tři Kolosové, bylo by to vyrovnané a zergům už celkem nebezpečné.

morr - 23.11.2009 | 20:55   (odpovědět)

ty zergske věže jsou opravdu "nádherný"...

Copyright © 2007-2019 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.