StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

StarCraft II na IgroMiru 2009

08.11.2009 | 09:09 - Jata

B?hem tohoto víkendu prob?hla v Moskv? jedna z nejvýznam?jších herních ruských výstav - IgroMir 2009. Akce se zú?astnil i Blizzard, který zde m?l jako obvykle stánek s náborovými zam?stnanci, ale krom? toho p?ivezl i hratelné verze WoW: Cataclysm a StarCraft II: Wings of Liberty. Prob?hlo n?kolik turnaj? a také se konal jeden vývojá?ský panel vedený Chrisem Sigatym.

 

B?hem panelu bylo ?e?eno v podstat? jen to samé, co jsme se dozv?d?li b?hem letošního BlizzConu. Take byl p?edstaven nový koncept kampaní, battle.net, systém achievement?, komunikace mezi Blizzardími hrami a samoz?ejm? všemocný editor. Na konci panelu byl ?as i na n?kolik dotaz?, z nich pro nás nejd?leit?jší je ten následující:


Kdy vyjde StarCraft 2?

 

Zítra (smích v sále). Samoz?ejm?, e ne. V?tšinou se v Blizzardu moc o datech nebavíme. Pro zatím plánujeme ud?lat p?íští rok beta test. A budeme mít pocit, e je hra p?ipravená, vydáme ji.

 

N?kolik fotek z akce, v?etn? dojm? z hraní od dvou hrá?? v angli?tin? najdete na fórech SC:Legacy. Na YouTube se momentáln? nachází pouze jedno krátké video z hraní:

 

Zdroj: goha.ru
Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 13.11.2009 | 13:27   (odpovědět)

Pokud by lo vechno co nejlpe, bez zdrhel? a podle plnu, je jist ance e budou u jen 2-3 BR a pak pln... (viz. odkaz co jsem hodil do Quickboxu).

Crazyboy20 - 11.11.2009 | 16:09   (odpovědět)

Hmm nechame se prekvapit

Ultramarine - 10.11.2009 | 21:46   (odpovědět)

Jednou snad. Doufejme e sp d?v ne pozd?ji, ale jak to tak vypad tak "nejd?v" je podle blizzardu p?t rok (a sp ke konci). Za p?edpokladu e by se u nic nepod?lalo a vechno lo bez zdrhelu a na pult.

ance zhruba stejn, jako na kilometr ucejtit prd proti v?tru...
Ale i mal ance je lep ne dn.

Crazyboy20 - 10.11.2009 | 18:53   (odpovědět)

to Ultramarine: v pohode nac se rozcilovat,rozcilovat se muzeme az nam reknou pristi Vanoce rok 2010 ze to vyjde snad v roce 2011

zergling - 10.11.2009 | 17:52   (odpovědět)

Jak ?k m?j otec ta hra nikdy nevijde.

Ultramarine - 10.11.2009 | 15:20   (odpovědět)

To Crazyboy20: Jo, beru to v pohod?. Asi sem si to vzal moc k srdci...

Ultramarine - 10.11.2009 | 11:07   (odpovědět)

Crazyboy20: P?vodn? to m?la bt sp snaha nebt na tebe zbyte?n? hrub a veobecn? se snait postovat pon?kud spole?ent?ji, ne se povedlo tob? p?edminule.

Crazyboy20 - 10.11.2009 | 08:38   (odpovědět)

To Ultramarine:
A ajko co ze se to jmenuje stejne??? Starcraft? A co ma bejt?
Pokud vim o tom ze Stacraft by mel jet na bnetu 2 ce nikdo nikdy nerekl,nebo se pletu? I kdyby nic tomu nebrani aby to snad slapalo dobre ne? A ne se skoro po kazdem odehranem zapase znovu pripojit na bnet. To je omlouva? Nevim ze by WOW ktery ma vice uzivatelu nez SC1 nejak padalo a proc,protoze by jim mizely prachy a to by byl problem.

A k tomu minulemu prispevku se omlouvam,nechtel jsem aby to tak vyznelo ze jste nic nebo neco tak,byl jsem jen nastvanej ze beta nebude tento rok

Ondra - 09.11.2009 | 23:54   (odpovědět)

Taktez programator ...
co si myslim ze se ted muze dit tak je totalni refaktorizace programu.
Proste delalo se to nejak, aby to honem fungovalo a designeri mohli alepson neco delat a zkouset.

Strucne bych to prirovnal k tomu, ze mate pozemek a na nem zahradni domek. Ovsem pridate kulnu na naradi, pristavek na sekacku, garaz na traktor, terasu na grilovani, a najednou zjistite ze uz neni kam pridat. Nastupuje tedy faze, kdy se musi skoro vse zbourat, postavit poradne zaklady a na nich cela stavba se vsim vsudy.

Na zacatku to neslo, protoze nikdo nevedel co tam vlstne bude stat, ted uz se to vi a muzou nastoupit stavari s koleckama a udelat to presne podle projektu, ktery je radeji o trosicku naddimenzovany co kdyby nahodou...

Tim se presouvame z ALFA verze do BETA verze, kdy i tu ocekavanou betu musi nekdo udelat a nejde to tak ze se prelepi nalepka alfa nalepkou beta. Az se vyhyta BETA, je mozne ze prepis na gamu chvilku potrva, ale odhadoval bych ze spusti betu, v prni pulce vyhytaji co napsat jinak a pak ji nechaji dal jet jen kvuli balancovani .. a vyzkouseni nejakych uklepu ...

Ultramarine - 09.11.2009 | 22:27   (odpovědět)

To Romla, To Emko: A nedalo by se to p?irovnat t?eba k malovn obrazu v tmu? To p?irovnn s domem bych vid?l u n?jkejch uitnejch program? u kterejch je z?ejm co to m um?t, jak to m bejt velk a snz se to rozd?l, ale u pi?kov hry mm pocit, e dost z t?ch lid jede jak podle mustru, tak podle citu (a kdy ten cit zklame, tak se to "vygumuje" a jedou znova od msta, kde to jet? lo). Navc ?istch programtor? je tam asi sice vc, ale "um?lci" tam maj taky svoje zastoupen. Myslm e ?m kreativn?j, hez? a bombasti?t?j m bt cl, tm m? p?sn bude dohled jestli kadej ud?lal tah t?tcem pod sprvnm hlem a vce se bude koukat na celek - jestli to do n?j sedne... (Ale dop?edu ?km e o programovn vm kulov, pokud nepo?tm karla a baltazara p?ed patncti lety)

To Crazyboy20: Jedni?ka a dvojka B.netu nemaj absolutn? nic spole?nho? Zkontroloval jsi jmno hry ve kter e to m bt profk? Vdy? maj mt stejnej ?el - podpora multiplayerovch rej? normlnch hr?? a milch a rozumnch lid jak jsi p?edvedl e doke bt minulm postem. Kdy p?esko?m ty ?sti s kecnm a vlakem (mm podez?en, e zbrojnm pasem na mylen pohled na batlnet zatm nevyhlsili), netvrdil jsem, e jde o zasv?cen info uivatele, ani o intern raport blizardu akcion??m, tak nechpu co t? donutilo na to tak tvrd? dupnout a dt najevo jac jsou vichni ostatn "neprofesionlov" a j obzvl?, mal a hloup a naopak jak vichi z prvn tiscovky sv?tovejch hr?? sc dokou chodit po vod? prost? proto, e dokou.

Ale nechci ti up?t kloudnej argument, protoe tam mezi perli?kama byl a dval smysl. Ano, Bnet1 uthnul nejv?t nrust hr?? v d?jinch a nekleknul (nikdy na dlouho).

Je ale pr v?c, kter jsi nevzal v potaz a kter firma (jakkoliv) m na z?eteli.

- To, e nejv?t rozmach her u byl je (v pohledu zp?t) pravda. Firmy veobecn? se ale nep?ipravuj na to co bylo, ale na to co mysl e bude, nebo co by cht?li akcion?i aby bylo. Mysl e blizz po vyput?n wowka usnul a dlabe na vvoj? e se spokoj s bytkem p?edplatitel? a hr?? veho monho? A e by necht?l minimln? stejn? bou?liv nrust hr?? jako byl "kdysi"?

-Jako hr? co m SC dost rd ur?it? v, e OPRAVDU za?nali s pon?kud jinejma ?slama uivatel?, ne se potom dostavily. Oni to n?jkym zp?sobem ustli, ale to neznamen, e si mysl, e to bylo optimalizovan co nejlpe. M?lo to n?jk mnostevn i kvalitativn nroky na udrujc a provozn hardware a jet? jsem neslyel o firm?, kter by sv nklady necht?la snit (alespo? o trochu a samoz?ejm? p?i zachovn minimln? stvajcho vkonu).

Nebudu se snait tvrdit, e tohle je ABSOLUTN a NEZVRATN pravda, ani e o tom vim vechno proto, e jsem to prost? J PRVN, Dokonal. Ale ocenil bych, kdyby nebyl dialog v budoucnu v naem podn dv?ma monology zbyte?n? propletenmy vzjemnejma "urkama".

Romla - 09.11.2009 | 21:26   (odpovědět)

To Crazyboy20: Asi to nefunguje kv?li tomu, e zrovna te? p?echzej na b.net 2.0, to by dvalo smysl, ne? dn takov zm?na nen bez problm?, ale do toho fakt nevidm... Co ti odepsali ze supportu?

Romla - 09.11.2009 | 21:20   (odpovědět)

Obrovsk rozdl mezi stavbou domu a po?ta?ovou hrou je prv? v objemu prce ud?lan dop?edu. Zatmco d?m m kompletn? hotov pln jet? p?ed za?tkem stavby, u po?ta?ov hry to ani zdaleka neplat. Proto se p?esouvn pracovnk? mezi softwarovmi projekty ned?je tak snadno jako p?esouvn zednk? na stavb?. B?hem vroby po?ta?ov hry se odvd spousta tv?r? prce, kter se p?i stavb? domu ned?l. Proto je snaz p?esunout jednoho zednka k jin zdi, ne jednoho programtora k jinmu projektu. U je to vcemn? jen slov?ka?en, ale j bych to prost? nesrovnval. Obecn? je to podobn, ale prakticky se to dost li. Zednk navc u kad zdi d?l to sam, zatmco programtor pokad programuje n?co jinho, vyvj tv?r? ?innost, co zednk ned?l. I kdy programtor dostane super podrobn instrukce, kter se mus vypracovat b?hem stavby (narozdl od zednka), tak stle mus vytv?et zdrojov kd a radit se p?itom s dalmi ?leny tmu. Vechen kd se mus testovat, d?l se dokumentace, prost? p?esuny programtor? jsou sloit?j ne p?esuny zednk? tm?? v kadm aspektu.

Crazyboy20 - 09.11.2009 | 21:16   (odpovědět)

To co to pisete o bnetu 1ce tak se zpamatujte,za prve to nema s bnetem 2kou nic spolecneho a ty dalsi kecy ze to nebylo delano pro masy,do tedka to fungovalo,tak a nejvetsi rozmach hrani uz byl a nepadalo to,takze mi chcete rict ze ted to hraje vic lidi? Ani nahodou,tak tu nemelte blbosti singlisti,bnet jste nevideli ani z vlaku,ja to hraju 8 let a jsem profi player nejaky korejec se muze zahrabat

Emko - 09.11.2009 | 21:03   (odpovědět)

Pretoze editor obsahuje len vacsie stavebne prvky, ale stale treba pracantov ktory stych prvkov budu stavat...
Editor pracu len zjednodsi, nespravi ju za druhych. Je to len forma pomoci.

Romla - 09.11.2009 | 20:58   (odpovědět)

To Emko: Tak mi teda vysv?tli, na co tam ty programtory vlastn? budou p?esouvat, kdy u maj vechno hotov a pracuje se pouze v editoru?

Emko - 09.11.2009 | 20:52   (odpovědět)

Popravde asociacia medzi robotnikom a programatorom je celkom vystizna.
Ak pracanti stavaju napr. dom na zaklade toho co im povie nadriadeny, tak tym programatorov "stava" program na zaklade dakeho podkladu.
Metoda pokus omyl urcite NIE. A hry sa tvoria v drtivej vacsine postupom engine -> editor hry v ktorom sa spravi samotna hra, to umoznuje znacne zmeny v hre a balancovani bez vacsieho zasahu programatora.

Romla - 09.11.2009 | 20:43   (odpovědět)

To Emko: To je fajn a pro? teda tvrd, e p?ed?lvat programtory od jednoho projektu na druh je stejn? snadn jako vozit kole?ka doleva nebo doprava? Zjednoduuje to trochu moc, nemysl?

Emko - 09.11.2009 | 20:18   (odpovědět)

Ja fungujem v oblasti informatiky tak o tom nieco viem

Romla - 09.11.2009 | 18:23   (odpovědět)

Samoz?ejm?, e kdy cht?j p?esunovat pracovnky mezi projekty, tak se na to mus dop?edu p?ipravit, co ale prv? znamen, e tm vznik spod?n, protoe se mus vypracovat materily, p?padn? provst kolen, pro novou pracovn slu. Pokud se nov sla pak vrac ke starmu projektu, tak je nutn je zakolit v tom, co u bylo za jejich nep?tomnosti ud?lno, co bylo zavreno jako nefunk?n apod. P?irovnvat programtory k zednk?m je hodn? zjednoduujc.

Romla - 09.11.2009 | 18:08   (odpovědět)

U takovch projekt? jako je tvorba po?ta?ov hry je navc problm s neustle se m?ncmi poadavky a specifikac, take n?co jako kompletn pln domu, s p?esnm rozloenm kam padne kter cihla neexistuje a tvorba po?ta?ov hry vyaduje spoustu kreativn prce metodou pokus omyl. Prakticky vc ?asu se strv p?emlenm o tom, co d?lat, ne o tom, jak to d?lat.

Romla - 09.11.2009 | 18:04   (odpovědět)

To Emko: J jsem vystudoval informatiku, take o tom asi n?co vm.

Emko - 09.11.2009 | 17:32   (odpovědět)

Nemas pravdu, projekty pre programatorov byvaju zadane v normalizovanej forme, ktora mu hovori presne, ako a co ma naprogramovat.
Cize navrhar navrhne, zapise to v danej norme rozda ulohy a pracanti spravia.

Romla - 09.11.2009 | 16:22   (odpovědět)

To Emko: No tak lehk to zase nen. Rozhodn? to nejde tak lehko jako "chodi? s furikom" na stavb?. Programtor pot?ebuje v?d?t co m programovat a jak to m programovat v kontextu toho softwarovho dla. Take kdy 10 programtor? p?ejde z jednoho projektu na jin, tak mus dostat kolen od programtor? na projektu pracujcch o tom, co vlastn? maj d?lat. Co v prvn fzi vede ke spod?n prac na projektu, protoe nov pracovn sla nev co m d?lat a star pracovn sla j to msto d?ln sv prce, mus vysv?tlovat.

Emko - 09.11.2009 | 15:42   (odpovědět)

To charles: nemusi im byt nic blizke, programator dostane navrh programu, alebo cohokolvek co ma naprogramovat v normalizovanej forme a proste to spravi..
Je to ako ked ti na stavbe niekto povie teraz budes chodit s furikom sem a potom tam, teba netrapi co to bude pretoze to riadi niekto iny, si len pracant......
Cize kludne mozu stiahnut vsetkych ludi pocinajuc programatormi, grafikmi apod.. z hocijakeho projektu na iny.

charles - 09.11.2009 | 15:27   (odpovědět)

To Martin: to je podla m?a blbos?,t ?o sa stle staraj o starcraft by podla m?a moc na wowku nepomohli,kede v tom u nie su tak rozbehnut a prbeh a vetky postavy im nie su moc blzke,ale tak je to len mj nzor a nebudem tvrdi?,e sa do tchto vec ohromne vyznm

Martin - 09.11.2009 | 14:36   (odpovědět)

No s vervou akou sa pustili do cataclysm mam taky dojem..., ale je to len moj pocit. Nemozel ale mysliet vazne ze aj keby to bola pravda ze by blizzard vypustil do sveta info ze pretiahol niekolko programatorov zo sc2 na cataclysm to by sa na nich kazdy vysral...

Ultramarine - 09.11.2009 | 14:23   (odpovědět)

men revize - kde jsem psal burning crusade nebo BC, jsem myslel ten sou?astnej dat? (Cataclysm tum).

Ultramarine - 09.11.2009 | 14:21   (odpovědět)

Nejsem si jistej. Kde jsi to vy?et e "p?ethli" tm SC2 na n?co jinho? Takovhle info, kter by bylo z d?v?ryhodn?jho zdroje ne od natvanho fana co m "takovej pocit" jsem zatim nepotkal...

Ten argument s nehotovost je samoz?ejm? takovej, e jde pouvat donekone?na, ale oni ne?ekli e betu posunou minimln? o rok, ale e tenhle, ani p?t m?sc (tj. tenhle rok) nebude. Co m?e a nemus znamenat, e se beta d o?ekvat na za?tku, nebo koncem dalho roku. Szel bych ale tak sp na jaro, protoe u byli bet? dost blzko, ne to zase oupli. Taky je mon, e po sput?n Burning crusade bude ve firm? klidn?j nlada, ale to je tak vechno, kde se m?ou zjmy SC2 a BC podle mho (dojmu) k?it.

Martin - 09.11.2009 | 13:03   (odpovědět)

To Ultramarine: Viem co mysls s tim bnetom, ale argument e este to neni uplne ono mou pouvat ete tak dalch 5rokov a nikdy to nebude ono, potom sa dostan? do bodu, kde to bude ono, ale konkurencia bude zas niekde inde, take to zase nebude uplne ono...
?o tm chcem povedat je, e a masa uivatelov moe preverit to ?o maju urobene, ?i to funguje, alebo nefunguje. V ich "laboratornych podmienkach" toho moc nevymyslia... Je to ako ked rob nejak zloit obrzok vo photoshope a m ho +- hotov, ale nikomu ho neuke aby ti ho zhodnotil, ale budes sa s nm radej patlat dalsie mesiace na detailoch... ne ho urobis tak ako by si si myslel ze je dokonaly... to je hovadina si myslim. Keby windows 7 nemali open betu tak bud by to bola sra?ka, alebo by ju vydali v roku 2012... Beta test urychluje vyvoj...

A ten jin tm pracovnk?, ja myslm e to sme tu u raz mali, kde jeden tm pracovnkov robil na Sc2 a boli pretiahnuty na tusim Burning Crusade..., nemm pravdu?

Ultramarine - 09.11.2009 | 12:39   (odpovědět)

Martin: Kdy vezme e jedin forma multiplayeru bude p?ez b.net, tak snaha o co nejlep slinkovn s jejich novym b.netem dv smysl. M? by sice nevadilo kdyby tam multiplayer nebyl, ale celkem dost lidem by vadilo i kdyby tam byl a nebyl stoprocentn (nap?klad p?lce Korejskho poloostrova). Cataclysm je samoz?ejm? pro blizz d?leit (pravd?podobn? nejvc), ale d?l ho jin tm pracovnk?, ne sc2, take si v rancch blizzu a tak nekonkurujou.

Darksnow: ct e n?co nem informa?n hodnotu je podobn? objevn jako ?ct, e v noci je tma. Pokud to n?co tu hodnotu opravdu nem. Podle mho kdy se proklikne a na tu sclegacy a strp zhovadilou "angli?tinu" kterou to ti kluci psali, dostane se k docela zajmavmu infu. T?eba to o tom "znezranitel?ovacm" kouzl?ku high templar? jsem zatm nikdy neslyel...

Ultramarine - 09.11.2009 | 12:24   (odpovědět)

Na t sclegacy ten ?lov?k pe pln? zhovadilou ?e?, kter nen ani angli?tina, ani rutina, ani sloventina, ale n?co vzniklho ze veho dohromady, notabene ve starcraftovym argonu vech t?ch ?e? dohromady. O v?tin? z toho u jste slyeli p?i p?edchozch infech a je to z verze hry zhruba na stejn rovni jako p?i blizzconnu.

Z jeho kyd? jsem pochopil, e Thor do dropy nenased, ale n?jk se pod n zav?uje. Taky e nuka nen tak drah a v podstat? funguje jako nouzov nhrada tank?, co ztratili svoje kouzlo. A pak byl jet? spokojenej s Thorem a autoturetou z ravena. Za proty ral stalkery, kolose, kouzl?ko kter (asi) maj vysoc templ?i a zp?sobuje nezranitelnost za cenu ztrty toku. Za zergy se mu lbila kvna a jej spawn larva a infestor (infestovan marni za pr bod? energie i p?i zahrabn) a nydus wormy (kte? funguj trochu jako dropipy a m?ou se vyhrabat vude). Nakonec to se?et tak, e dojem z BRek je starcraftu 2 v relu dost podobnej.

Odhady nrok? jsou po?d: Core Duo, 2 GHz, 2 giga operatives and a normal video card to 256 MB. - podle toho na ?em hrli. Blizrd zam?stnanci nebyli "zmocn?ni" odpovdat na otzku ohledn? nrok?, take nezapome?te: ODHAD.

Druhej pe, e ?ernou drou se daj dob?e ochrnit t?i?i p?ed rejd?nim, ghost snajp?n (obzvl? na zergy), emp a nuka za 100a 100 jsou vborn, banelingov dky svmu po?tu (spawn larva) zru skoro jakoukoliv p?chotu, Terani nemaj kloudnou protivzdunou obranu v pohybliv armd? krom? viking? - starport s reaktorem to trochu jist?j. Roachov na frovku donut vikingy vzltnout, zergov mohou v podstat? okamit? postavit to?n sunken kolonie na loui creepu z overlorda, protoe jsou dark templa?i dost vysoko v techu, nen skoro jak je pout protoe jsou to po?d "jen" p?ci a v pozdnm buildu u m kadej detektory (i pohybliv) a upgrady na ivot a armor, take ani marny s pavzou nezabijou na jednu rnu.

Darksnow - 09.11.2009 | 10:27   (odpovědět)

To Kost?j nesmrteln: Pn se vztek. Jako, e od minus nekone?na nebo co?

Martin - 09.11.2009 | 10:15   (odpovědět)

No pre?o to asi trv tak dlho? Cataclysm je jasn priorita... A to e je to odkladan lebo pracuju na Bnete2.0, je pekna koko****. To e ho budu chciet a ako ho zhruba budu chciet vedeli u niekolko rokov dopredu+novy battle net bude vyuivat aj Diablo 3, take by kludne mohli presunut cast programatorov z Diabla 3 keby to tak moc chceli vypustit, ale oni nechcu... Ano beta je dobr vec ale iba open beta za nie?o stoj, ked zoberiem warcraft 3 a betu w3 tak nie?o pobalancovali, ale aj tak tam zostala kopa koko****, cim viac ludi testuje tym vecsia sanca ze sa opravia bugs a imbalance..., a na 99% aj tak prve 2 mesiace od vydania pustia aspon 3 patche... klasika

- 09.11.2009 | 08:52   (odpovědět)

Jakkoliv hodnota tvho p?sp?vku se taky bl nule. Zespoda...

K tmatu: no...no jo. Ale u by fakt mohli. Vm, e je to u Blizzu vdycky b?h na dlouhou tra?, ale kristapna, ta hra u vypad aspo? p?l roku jako vcemn? hotov, a v?tina balancovn se stejn? bude dt a v obdob bety. Co na tom furt jet? maj k p?epracovvn?

Darksnow - 09.11.2009 | 08:37   (odpovědět)

Informa?n hodnota novinky se bl k nule.

Darksnow - 09.11.2009 | 08:37   (odpovědět)

Informa?n hodnota novinky se bl k nule.

Ultramarine - 09.11.2009 | 02:01   (odpovědět)

Z hlediska dlouhodob hratelnosti nen grafika tak podstatn, protoe se ?asem prost? posune p??ka o n?kolik ?d? vej, a? byla v za?tku dobr jak cht?la.

Je taky pravda, ze Blizzardi jedni?ku patchovali (a skrze patche balncovali) po celou dobu jej existence, take by to mohli useknout, ?ct: soudruzi, dneska splnme pln na 500% a vydme to jak to je, zbytek ?eej patchte, ale to by nebyli oni.

Navc (a?koliv m? samoz?ejm? to? dal "posun") to m?e mt na hru i dobr dopady a vzhledem k tomu, e u je listopad, to vydn hry jako celku m?e posunout o jeden m?sc, stejn? jako o celej rok. Pravidlem prav ruky ale podle m? je to, e d?v ne je b.net2 to pustit chtt rozhodn? nebudou, protoe je pro n? docela d?leit multiplayerov komunita (zkaznk?).

To Crazyboy20: Jdro pudla toho, e to musej vym?nit a ne jen opravit je v tom, e kdy b.net slepovali n?kdy v po?ta?ovo-hern dob? d?ev?n, nem?li jak vy?enichat, e to bude pro takov masy a taky to pro n? nebylo od po?tk? zamejlen a d?lan. Bnet2 v, do ?eho jde.

z - 08.11.2009 | 22:10   (odpovědět)

/povzdech Taky nemam rd blizzard, a je pravda, e se z?ejm? nesna tak jak jak nm tvrd. Ale nikdo ns p?ece nenut to kupovat a komu se to nelb, m?e cel SC2 lenstv prost? ignorovat a nen kv?li tomu zde nutn flame.

Na BN sem nikdy nebyl tak nem?u soudit jestli pad nebo je pitomej, ale je nutno vzt v vahu e je x let starej, tak m chyby.
A jestli ho blizz chce zmodernizovat, tak bych ho to nechal d?lat, vak u je na?ase. A e p?i p?ed?lvn strnek vznik bordel a nestabilita, to u je nutn cena za kvalitu a modernizaci a o to lep bude nov BN.

Crazyboy20 - 08.11.2009 | 20:34   (odpovědět)

At se vyserou na bnet2 a daji do kupy bnet 1 cku co se hraje tedka,furt to vyhazuje,jestli na tom makaji jako na tom tak to SC2 bude az budu mit decka chlupate,uz nekolik mesic je to na hovno a nejsou schopni to opravit,at jde do hajzlu cely Bllizard zamrdany

muta - 08.11.2009 | 19:58   (odpovědět)

zase ty same sracky uz je to trapne, takze v zime 2011 beta.. fuck

charles - 08.11.2009 | 19:04   (odpovědět)

To z: myslm,e o assassins creed bud po 10 rokoch hovori? tie len skaln fanikovia a ke? vyjde starcraft2 tak tie to bude v?ina hr?ov pozna?

a k tej grafike,kamart ?o tie star hry ete nehrval starcraft nechce hra? prve kli tej grafike,radej by uvtal omalovvanky,take s tebou shlasm

z - 08.11.2009 | 18:17   (odpovědět)

Nee, beta se prece v rts dela vzdycky a Blizz je u dost zkuenej aby v?d?l, e jenom soukrom testy na kvalitn hru nesta?.

Wardoom - 08.11.2009 | 18:13   (odpovědět)

Masakr by byl kdyby to takhle furt mleli a pak najednou po nastartovani battle netu vysel SC2 bez bety,jen z jejich utajenych soukromich testu jest e pred letosnima vanocema.

Romla - 08.11.2009 | 18:03   (odpovědět)

To z: Mysl Warcraft film?
http://www.imdb.com/title/tt0803096/

z - 08.11.2009 | 17:01   (odpovědět)

Dobre video, je zazrak ze pri nataceni kamerou z vobrazovky je vubec ta hra poznat, vetsina takovejch zaznamu je naprosto nerozeznatelna a tenhle je jedna z mala vyjimek

Propadak? No nevim, mluvi se o SC2 na verejnosti tak jako o jinejch hrach mezi normalnima lidma a ne jenom mezi fanouskama?

Mluvi se o ass.creed, stalker (call of pripyat), cac, call of duty atd. atd. ale jak moc je verejne znamej a popularni SC2 to nemam nejmensi tuseni (kdyz nepocitam skalni fanousky, ale obecnou hracskou verejnost).

Ale ted sou mnohem vic oblibeny onlinovky , virtualni svety mmo (ultima,wow, runescape, warhammer, L2 atd.) nez ''krabicovy hry'' (i kdyz treba mp taky maji). Proto by SC2 skutecne mohl na trhu mit problem i kdyby byl hodne kvalitni. Single strilecka, budiz, ale single rts...to uz je celkem uzkoprofilovy a na druhou stranu lidi co maj radi mp sahnou spis po mmo adventure nez mp rts.

Melo by cenu po vydani sc2 delat sc online? Kdyz uz je wow, pak by to bylo spis zbytecny....

Nejradsi mam hry z 90. let, protoze sou realnejsi. To je jak s fotkou, driv slouzila k zachycovani skutecnosti a dneska je hlavne umelecka. Tak dneska nikdo neni zvedavej na realny hry, protoze by ho nudily a chce tu realitu mit neprirozenou a deformovanou, protoze takova ho vic zajima a driv technologicky nebyla mozna.

Stary hry (i kdyz sci-fi) ramcove davaly smysl, protoze lidi co je delali proste v ty dobe byli vic technikove (programatori), nez umelci (jak je tomu dnes). Tehdy zadnej umelec bez technickyho vzdelani a realistickyho a logickyho mysleni by nenaprogramoval ani tetris. Dneska je to jedno, naopak technika umoznuje digitalne vytvorit cokoliv prakticky komukoliv, a tak ma vetsi cenu fantazie a napady nez realismus, ktery uz pro vytvareni her neni nutny.

Driv lidi prekvapovalo a fascinovalo, jak je vubec mozny interaktivni prostredi a jak je mozny zobrazovat digitalne ruzny (zhruba realny) veci. Ale dneska uz vsecko znaji a chteji naopak co nejvetsi bizarnost a deformovanost reality. Tak i hry musely prejit od realnosti, ktera se okoukala, do halucinace. A cim vic se tvorba her usnadnovala a byla lidem pristupnejsi, tim vetsi ulitnosti se musely delat, aby lidi zaujaly. Co dneska rekne Sc1 (1998) lidem ktery v ty dobe nezili a znaji jenom wow (2004) nebo ani ne puvodni wow ale treba az od burning crusade (2006) (sediva, zubata pomala nuuda, ja chci ty vyhlazeny detailni vomalovanky !!)?

Mimochodem nevite nekdo neco o wow filmu? kdysi se vynorila naka takova spekulace tak nevim jestli je to pravda.

Romla - 08.11.2009 | 16:16   (odpovědět)

Pokud beta za?ne aspo? na za?tku roku 2010, tak by SC2 po?d jet? mohl vyjt v ?ervnu 2010.

To derrdevil: e se Blizzard neboj hru odloit je sp pozitivn ne negativn, protoe je vid?t, e to nechce vydat, dokud s tm nebude pln? spokojen, ale taky bych se toho vydn rd doil, jak tady poznamel z.

Emko - 08.11.2009 | 16:12   (odpovědět)

To stone: v podstate uz vseci vieme co v hre bude, aky bude priblizne pribeh a grafika. A ked to vieme my vedia to aj konkurencne spolocnosti. Hovorim aj o tom ze blizz kladie doraz na hratelnost a balance co sa tyka SC2 ale grafikou ingame sa zrovna chvalit nebudu moct ked ta hra vyde o jeden ci dva roky. Ked hru ohlasili grafika na tu dobu OK. Co tym chcem povedat, v sucasnoti sa kladie doraz aj na grafiku takmer u kazdej hry, ktora sa planuje ponuknut sirokej verejnosti. Grafika, efekty alebo nove prvky predavaju hru vsetkym ktory niesu hardcore. A tak kym oni vydaju SC2 pride napr C&C4 ktory bude mat ovela lepsiu grafiku kopec inovatyvnych prvkov, hru po nete(maju vlastnu obdobu "battlenetu" apod..), nebude mat sice skvely balance a nepojde tam robit uber micro a makro ale preda sa to masam ludi.
Takto kludne moze prist na trh viacej hier v ktorych si kazdy najde nieco.
Sam blizzard vravi, ze uz je to takmer hotove, vraj uz len robia balance. Myslim si ze vacsinu ludi skutocne netrapi ci balance medzi rasamy v MP je v pomerej 88:100 a pod, sa da kludne doladit pocas behu.
Takymto tempom sa kludne moze stat ze ked to vyde bude to prepadak, kupia si to jedine skalni fanusikovia a ludia z oblasti progamingu, zvysok si stiahne cracknutu verziu, zahra si kampan, povie si jeeee to mohlo byt dakedy fajn a zmaze...
Ako nemyslim si ze blizzardu dako ublizia straty z nizkeho predaja, ked maju WOW v plnom prude, ale kludne im moze ubrat na ratingu.
Napokon si budeme citat titulky "Ocakavana hra desatrocia, PREPADAK"

zergling - 08.11.2009 | 16:01   (odpovědět)

Furt n?co balancujou neustle oddalujou vydn viz achiv novinek a t?d jet? tohle.Vdn bude asi koncem roku 2011.

Jata [ redakce ] - 08.11.2009 | 15:16   (odpovědět)

Podle informac z poslednho finan?nho reportu stle Blizzard stoj za prvn polovinou 2010.

SAS - 08.11.2009 | 14:51   (odpovědět)

doufal*

SAS - 08.11.2009 | 14:49   (odpovědět)

Skry .. troku jsem doufam v BETU na p?elomu roku

derrdevil - 08.11.2009 | 14:00   (odpovědět)

je vid?t, e blizzard?m zas tak na zisku ze SC2 nezle, protoe podle m? v??nm oddalovnm vydn a proinvestovnm financ na neustl vylepovn enginu tak i grafiky, aby byla hra stle modern (jestli tomu v?bec tak je), by zisk z prodeje byl stejn? miziv. Tim e jim WoW d?l dojnou krvu, tak se ani snait vydat to d?v nemus...co je na h...o.

Sam - 08.11.2009 | 11:53   (odpovědět)

m? u to ani nep?ekvapuje.. si aspo? mezitim zahraju modern warfare 2, mass effect 2 a assassins creed 2 (a te? jsem si viml, e m vechno za jmnem dvojku ), no to ale hned potom, co dohraju dragon age

Jerenimo - 08.11.2009 | 11:46   (odpovědět)

No u jsem tady dlooouho nebyl a vidm, e nenastala dn zm?na )) Jsem v OKU Take beta je v plnu a na p?t rok a nev se ani kdy by m?la za?t tak to tak vypad, e se j skute?n? do?kme na podzim, nebo Vnoce p?tho roku. Hmm koda

PS: Nat?st jsem si u nael jinou zbavu (hry) a Vm radm to stejn, jestli nechcete p?ijt o rozum. Jednou zajdete do obchodu a uvidte tam SC2 a ?eknete si " J hele ono to u vylo ?! "

Mizzin - 08.11.2009 | 11:40   (odpovědět)

ok....tak to vidm, e v lt? bude sp ta beta ne final hra. A to si jet? myslm, e jsem optimista

charles - 08.11.2009 | 11:39   (odpovědět)

To cmuQ: vak presne to si oni o tej hre myslia,alebo mono prvee nemyslia a preto na tom ete stle pracuj no SC1 v 3D tonie je rozhodne...boja sa od toho moc odbo?i?,lebo SC1 mal velk spech,tak to nebude asi a tak rozdiel ako napr. medzi warcraftami,ale ajtak sa tam dos? zmen

z - 08.11.2009 | 11:35   (odpovědět)

Kdyz zacnou s betou na zacatku 2010, tak by to mohli vydat uz v lete...ale mozna ze az na konci roku...nebo uplne jindy, u nich se prost? nev.

SC2 jako nejlepsi hra vsech dob to by me potesilo, ale rad bych se ji taky dozil

Romla - 08.11.2009 | 11:29   (odpovědět)

To Kundu: No 11. 11. nebylo moc pravd?podobn datum, protoe ten den u v plnu jedna velk v?c je, take si to nebudou komplikovat n??m dalm. Jasn bylo pouze, e to nebude d?v jak 11. 11. J jsem doufal, e v prosinci by to mohlo vyjt, tak te? snad v lednu nebo nejh?? v noru...

Kundu - 08.11.2009 | 11:13   (odpovědět)

sem sice jeste ted docela navatej a moc mi to nemysli, ale je to tak ze SC2 beta bude na to magicky datum 11.11. ale az pristi rok?? a to este neni jisty? kua nez to vydaj, tak se budou wokna ovladat myslenkama a ne klavesnici a mysi.... dpc

stone - 08.11.2009 | 11:11   (odpovědět)

To Emko: Pochybuju o tom ze by se jim to nevyplatilo. Myslis jako ze by to nekoho odradilo? To je ale jen nezanedbatelna, smesna ?st.

cmuQ - 08.11.2009 | 11:08   (odpovědět)

s tm u vn? trapnm odkldnm to neskute?n? p?ehn?j...d?laj, jako by m?lo jt o nejdokonalej, nejpropracovan?j a nejkomlexn?j hru vech dob...p?itom se jedn skute?n? jen o SC1 ve 3D s datadiskovm vylepen...

morr - 08.11.2009 | 11:03   (odpovědět)

hmm... beta do konce leta, hmm... beta do konce roku, hmm... beta moa p?it rok... beta taky mon za dva roky, no aby ta hra nazastarala vic ne si muou dovolit

Emko - 08.11.2009 | 10:52   (odpovědět)

Suhlasim, to neustale odkladanie sa im nemusi vyplatit...

mauriicio - 08.11.2009 | 10:51   (odpovědět)

Tolik k SC2 v lt? 2010

Wardoom - 08.11.2009 | 09:40   (odpovědět)

to je uzasny, zatim planujeme na pristi rok udelat beta test,lol to musime poctak na jejich pocity jestli jsou moc emo tak nikdy takovej pocit ze uz je to dobry mit nebudou...

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.