StarCraft II  |   StarCraft Encyklopedie  |   Diablo III

StarCraftCZ.com

StarCraftCZ.com
Aktuálně ze světa SC:  Sout? o knku StarCraft II: Flashpoint (číst)
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
????? ??? ????? ????… » 28.05. 16:24
??? ???????? ?? ????… » 28.05. 15:14
24?????? ????? ?????… » 28.05. 14:03
???????? ???????? ??… » 28.05. 12:51
  Míra To VitoSs:  »
Grunex Autumn SC 2 Cup
Jill Harris Thanks for discussion! Yo… »
Blizzard na mobil & arty na zdech
Geox Neměl by někdo odkaz nebo knihy … »
Je libo n?jak kniha z oblasti SC v ?etin??

05.11.2009 | 15:45 - Jetro

Cydra se na battle.netu rozhovo?il o Sensor Tower a odpov?d?l tak na n?kolik otázek, které hrá?e zajímaly.

 

1. Správný název je Sensor Tower nebo Radar Tower?

 

Sensor Tower.

 

2. Jaký model bude pouit? Radar Tower, Sensor Tower nebo n?jaký úpln? nový?

 

Sensor Tower má pasivní schopnost Radar, která v rámci svého dosahu odhaluje nep?átelský pohyb.

 

3. Jaké jsou její statistiky? (kolik stojí minerál?, plynu, jak dlouho se staví, HP a obrana)

 

V? stojí 125 minerál? a 100 plynu, stavba zabere 25 vte?in. Má 200 HP a ze za?átku 0 obranu.

 

4. Jak velký má radar dosah?

*Nezodpov?zeno*

 

5. Ukáí se zamaskované a zahrabané jednotky v dosahu radaru jako te?ky?

 

Ne. Zamaskované ani zahrabané jednotky se neukáí.

 

6. Má v? n?jaké další zvláštní schopnosti vedle funkce radaru?

 

Nemá.

 

7. Dá se v? "rozloit"?

 

Ano. M?ete získat zp?t 100 % náklad?.

 

8. M?eš nám ?íct o v?i ješt? n?co dalšího, na co jsem zapomn?l?

*Nezodpov?zeno*

 

Také odpov?d?l na další téma, které se týkalo statusu jednotek/budov.

 

Ukáe se p?i podrení klávesy Alt hodnota zdraví jednotky/budovy, jako tomu je ve WarCraftu 3?

 

Ano. Tuto monost si m?ete nastavit v menu, má t?i varianty:

Normáln?: ukazuje se pouze p?i podrení klávesy Alt
Vybraná (jednotka/budova): jen u vybraných jednotek
Vdy: ukáe se stav všech jednotek

Komentáře



Ochrana proti spamu. Napište číslici pět:

Ultramarine - 10.11.2009 | 17:20   (odpovědět)

Nepsali, e nevyjde p?t rok full verze (a?koliv by se to z toho dalo vy?st) ale jen e ud?laj betu a pak se uvid jestli stihnou i n?co jinho.

- 10.11.2009 | 16:58   (odpovědět)

"Prozatm plnujeme ud?lat p?t rok beta test."

Wtf? To jsem tak naivn, e jsem si myslel, e za?tkem p?tho roku vyjde full verze?

Ultramarine - 06.11.2009 | 21:41   (odpovědět)

Jsou typy her, kter na p?b?h nejsou zam??eny a pak jsou i konkrtn p?pady her, ve kterch o p?b?h nejde. Pokud ty z t druh skupiny nejsou ?ist? multiplayerov, m?e se stt e je p?b?h (nedostatek p?b?hu) potop. een detail? - to bude asi nturou. Bav m? rozebrat v?ci a mylenky, proto ?eim detaily celkem dost...

charles - 06.11.2009 | 19:10   (odpovědět)

singleplayer je najlep,v niektorch hrch u ked za?nem hra? nejak level sa tem kedy ho dohrm,nech uvidm prbeh

muta - 06.11.2009 | 18:27   (odpovědět)

no prave ze me zajima i singl a pribeh ale neresim tolik detailu

Ultramarine - 06.11.2009 | 18:24   (odpovědět)

Ano, koho bere p?b?h, to ere nejvc. Kdo naopak p?b?h absolutn? ignoruje, mohl by se stejn? dob?e bavit u ach?, dmy, ?lov??e nezlob se, nebo jakchkoliv jinch her, kter d?vod k boji ne?e (a?koliv je to m? interaktivn a pjdulci hlsej, bez p?b?hu si je to bli ne bys v??il).

muta - 06.11.2009 | 17:06   (odpovědět)

zajimave je ze o te hre se bavi a rozebiraji ji hlavne singleplayerovi hraci, ti to zerou nejvic . ja jako mp hrac sem tam mrknu. mozna se pletu

Romla - 06.11.2009 | 13:19   (odpovědět)

Resp. bez m?en my.

Romla - 06.11.2009 | 13:16   (odpovědět)

To z: Minimln? v editoru ur?it? n?co na zp?sob first person view ud?lat p?jde. St?le?ka ovldan my pr nebude pro editor SC2 problm - demo taky ukazovali, ale jet? bez ovldn my.

V realisti?nosti ur?it? SC1 vyhraje i te? po letech. Tenkrt jet? nem?li v Blizzardu tendence d?lat p?ehnan proporce. Te? u je to jejich image.

z - 06.11.2009 | 13:08   (odpovědět)

Dobree, jeste by to chtelo nastaveni uhlu pohledu (kolmo z orbity/horizontalne celem k jednotkam=first person wiew nebo tak nak) a uz by nechybelo nic

Sem ted zas po letech znova vytah sc1 tak to pomalu zacnu porovnavat

Romla - 06.11.2009 | 13:00   (odpovědět)

Ur?it? tam bude i ot?en kamery a mon na rozdl od W3 libovoln? o 360 stup??, ale tm si nejsem na 100% jist.

Romla - 06.11.2009 | 12:44   (odpovědět)

To z: Zoom u byl ve W3 a ve SC2 jsme ho poprv vid?li hned v prvn p?edvd?ce vc jak p?ed dv?ma rokama.

z - 06.11.2009 | 12:08   (odpovědět)

Bude tam zoom? Tim myslim zvetsovani a zmensovani (z leteckyho pohledu hry-pravdepodobne z orbity planety ve velitelsky druzici nebo krizniku ) bojiste (jednotek budov, terenu).

To uz ve spouste dnesnich rts bejva (ve sc1 sice ne, ale ten je 11 let starej).

Ultramarine - 06.11.2009 | 03:07   (odpovědět)

Jen myslm, e kdy bys dal vechny jednotky do bunkru, xel nagsk v? by se vypla. Zrove? myslm, e j leteck jednotky nespout?j. Jsou v?tinou ve st?edu mapy, ale v?tinou to nen na n?jkm "?oukpointu", kterej by el zakempovat tankama a nebylo by jak ho objet. U krystal? zatm nikdy nebyly (ale mode?i to na svch mapch naprav).

z - 06.11.2009 | 01:25   (odpovědět)

Jo tak, to je neco jinyho....To by se hodilo na kempovan rozlozenejch siege tanku (ale i BC s yamato, colossus, void ray, thor nebo postavit a vobsadit tam bunkr by nevadilo).

Ale musi to bejt v casti mapy kudy souper casto musi chodit taky dobry u krystalu aby se daly branit.

Ultramarine - 06.11.2009 | 00:12   (odpovědět)

XelNaga towers nejsou detektory, ale jen roz? dohled jednotky, kter ho zrovna okupuje. Je to dobr k tomu, e nen t?eba vynakldat zdroje na stavbu ST a klepat se, jestli ti j n?kdo nep?ijde srovnat se zem (polovina ceny command centra plus 100 vespenu u je znt). Z hernho hlediska je to brno jako ur?it zven strategick hodnoty ur?it oblasti (n?co jako kdy m zkladnu na kopci, ze kterho vid a m?e post?elovat p?stupovou cestu)

z - 05.11.2009 | 23:54   (odpovědět)

Copak stav?nej senzor, to bysem et? pochopil, ale nechpu xel'naga tower, dy? ty sou upln? na prd a nemusim o n? bojovat kdy si m?u postavit senzor kam chci a pohybliv senzorov jednotky sou et? lep. Take jsou jenom pro okrasu, protoe hr?i je mohou snadno a mnohem efektivn?ji nahradit...

Ultramarine - 05.11.2009 | 23:41   (odpovědět)

Z: On ten "detek?n" dohled neni a zas tak dalekej. Jenom asi jako jeden a n?co dost?elu siege tanku od hranice p?mho dohledu vlastn senzor tower. Navc (a?koliv u zerg? je hafo detektor? v zkladn? a protov maj kanny s detektory po?d) lidsk protivzdun turety status detektora ztratily, take terani maj jen ravena, (kdy nevypltvaj energii na MULE a nehodc se k dlouhodob obran?) orbital command a senzor tower, kter se k "obran?" zkladny hod vborn?, jenom mus mt dohled na kritick msta.

Na druhou stranu by bylo nejlep mt za kadou missile turetou jet? senzor tower a u vchodu taky, aby se nestalo, e tam p?iltne hromada zneviditeln?nch wraith? (singl) nebo bn (vude) a nesrovnaj ti zkladnu se zem zevnit?, protoe si nestihne postavit dal ST ?i ravena a pouil jsi moc energie na MULY, nebo bezplatn zven supply depot?.

z - 05.11.2009 | 22:19   (odpovědět)

Taky mi p?ipad divn jaktoe neum detekovat skryt jednotky, ale mon e to sv?j smysl m (v? neni zas tak len? drah a tam kde by stla by pak nep?tel nem?l nejmen anci pro maskovn, take by maskovan jednotky ztratily smysl a v?bec by se nevyrb?ly nebo tak n?co).

e by nebylo o ?em kecat? Tak pro? tu sou ty megabajty spamu a spekulac? No, nevim jestli se d vecko mahem ozna?it za nesmysly a blbosti, ale i kdyby, tak prv? ty blbosti sou to, co d?l hru hrou (a ne jenom elektronickou).

Kdy se vvoj thne tak dlouho, tak po ns ob?as n?co plivnout mus, abysme na n? pln? nezapomn?li a nemysleli si e oni zapomn?li na ns. Ale samoz?ejm? e velice pe?liv? hodnot, co ?ct, aby neprokecli n?co co by nem?li

Je sice pravda e kvalita trv dlouho, ale zas a tak dlouho...ale musim ?ct e se informace v posledn dob? docela rozjely, minimln? kadej m?sc n?co (ale sp d?v, m? podstatn v?ci dou po dnech) zatimco minul roky nebylo v?bec nic krom? pr screen? z blizzcon?.

No, v nejhorim to jist Duke Nukem Forever (a na ten si po?kam, i kdybych m?l ?ekat a when it's done )

Ultramarine - 05.11.2009 | 21:00   (odpovědět)

Ta ?sla jsou v podstat? docela ?erstv info. A skute?nost e senzor tower nebude detekovat neviditeln nebo zahraban jednotky, kter sama p?mo nem v dohledu (ale u jsou v "detek?nm dosahu" ve kterm se na map? zobrazuje pohyb nep?tel) je bodk co mi p?ijde zajmavej celkem dost. Samoz?ejm? beta, nebo pln SC2 by pot?ila vc, ale kapky jsou lep, ne tvrd sucho...

Crazyboy20 - 05.11.2009 | 20:19   (odpovědět)

Nevm proc ale kecani kolem a kolem bylo dost,spis uz neni o cem a probiraji se nesmysly a blbosti,misto toho aby to vydali tragedi

Romla - 05.11.2009 | 20:10   (odpovědět)

Brn?n budov jde upgradovat, n?jak to tady v p?ekladu vynechali.

z - 05.11.2009 | 19:33   (odpovědět)

Jestli sou vlastnosti/cena radaru dob?e ur?en se uke a ve h?e. Vimn?te si e je napsno ''ze za?tku m v? obranu 0'', take mon pude vylepovat brn?n budov.

Ale nastaviteln/spustiteln zobrazen zdrav je sprvn?, tak to m bt (ale bohuel v n?kterch hrch nen).

Copyright © 2007-2024 Jata & Jetro | Administrace
Legacy of the Void, Heart of the Swarm, Wings of Liberty, StarCraft: Ghost are trademarks, and Battle.net, StarCraft, Brood War and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. All other trademarks are the property of their respective owners.